abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181293616
Ik wil hierbij een zeer recent overgenomen (dus tweedehands) ps4 pro 1TB verkopen.
Alles zit erbij, boekjes, controller, kabels etc. incl. dus de vertical stand.

Reden voor verkoop : verkoper vertelde mij dat het nauwelijks gebruikt zou zijn, 2x aangestaan zogenaamd. (+/- 10 maanden oud, geen bon)

Kon het zelf niet ophalen (slecht ter been laatste tijd, lang verhaal) en dus niet kunnen bekijken maar wel gekocht.

Eenmaal hier bleek al gauw dat ik verdacht veel stof bij de ventilator ingang zag, de klep van zo'n pro kan aan de bovenkant open (schaad de garantie niet, Sony heeft het expres zo ontworpen) zodat ik even naar de ventilator kon kijken en ja hoor vol met stof tot op het gaas wat naar het hitteschild gaat.

Ik heb zelf maar schoongemaakt, de ventilator is dus ~85-90% vrij van stof (blijft altijd wel een laagje achter op de bladen) MAAR ik kan niet bij het hitteschild, dat moet je laten doen tenzij je zelf het gereedschap hebt om het helemaal open te schroeven.. en dat heb ik dus niet.

Alles aan de buitenkant is trouwens gewoon helemaal in orde ook de poorten etc werken allemaal goed.

Vandaar dat mijn vraagprijs aanzienlijk lager is dan het gemiddelde : 150 eu + als 'eis' dat je het zelf komt ophalen (Meppel), dit om gezeur later te voorkomen :P een les die ik zelf ook geleerd heb nu.

De werking zelf is overigens prima, zelf ook een dagje wat spellen geprobeerd en doet gewoon zoals het hoort. (nu alles weer gewist en naar fabrieksstand)
Ik kan geen gekke dingen bespeuren, draait snel en soepel, het zit em dus puur in de 'hoe schoon is het eigenlijk van binnen?'
pi_181306222
Jammer dat Meppel zo'n eind weg is, anders had ik zeker interesse!
pi_181313184
quote:
Reden voor verkoop : verkoper vertelde mij dat het nauwelijks gebruikt zou zijn, 2x aangestaan zogenaamd. (+/- 10 maanden oud, geen bon)
Hmm...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_181314895
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 00:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hmm...
Daar mag je ook vraagtekens bijzetten, maar dat is de info die ik heb zeg maar.
pi_181315885
Als de werking prima is, wat is dan het probleem met het stof? Ik heb me daar nog nooit druk over gemaakt en hoewel dat misschien wat laks is, heb ik er ook nog nooit problemen door ondervonden.

En in hoeverre ben je niet bereid verzekerd te versturen? Als je met een filmpje kunt laten zien dat de ps4 nog goed werkt is het me nog wel een gok waard.
pi_181316041
Pm gestuurd
pi_181318421
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:14 schreef Azreal het volgende:
Als de werking prima is, wat is dan het probleem met het stof? Ik heb me daar nog nooit druk over gemaakt en hoewel dat misschien wat laks is, heb ik er ook nog nooit problemen door ondervonden.

En in hoeverre ben je niet bereid verzekerd te versturen? Als je met een filmpje kunt laten zien dat de ps4 nog goed werkt is het me nog wel een gok waard.
Noem het luiheid, maar dan moet ik alles weer uitpakken en aansluiten. :P
Heb inmiddels een gloednieuwe ps4 pro (fortnight pakket van bol) + vr pakket.. hoewel ik daar ook niet helemaal tevreden over ben qua gevoeligheid duizelig ervan worden dus misschien ook dat in de verkoop,als je daar interesse in zou hebben. (Eveneens dan 150eu plus skyrimvr erbij - ook iets wat je echt eerst moet ervaren want anders mogelijk miskoop)

Maar dat zit dus allemaal aangesloten nu.

Anyway, die 2hands ps4 pro werkt echt gewoon naar behoren ik zit persoonlijk gewoon in over dat stof, noem me een mierenneuker maar ja zo ben ik nou eenmaal. xD
pi_181318445
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:32 schreef Vird het volgende:
Pm gestuurd
Gelezeb, ik wacht even reactie af van de andere persoon hier, want wat jij voorstelde is niet iets wat mij helemaal bevalt maar denk er nog wel over na :P
pi_181319667
Duizeligheid bij PSVR is vrij normaal in het begin. Je kan tolerantie opbouwen door niet direct de 'zwaarste' spellen te spelen. Er zijn verschillende gradaties aan motion sickness in games. Geef het een paar weken de kans, want ik werd er ook kots misselijk van in het begin en heb nu nergens meer last van. En anders houd ik me aanbevolen voor Skyrim vr :)
pi_181319734
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:10 schreef NutKees het volgende:
Duizeligheid bij PSVR is vrij normaal in het begin. Je kan tolerantie opbouwen door niet direct de 'zwaarste' spellen te spelen. Er zijn verschillende gradaties aan motion sickness in games. Geef het een paar weken de kans, want ik werd er ook kots misselijk van in het begin en heb nu nergens meer last van. En anders houd ik me aanbevolen voor Skyrim vr :)
Zal t proberen vol te houden, want inderdaad is het geen echt pretje tot nu toe.. hoewel wel erg mooi naar mijn mening.
pi_181322525
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Noem het luiheid, maar dan moet ik alles weer uitpakken en aansluiten. :P
Heb inmiddels een gloednieuwe ps4 pro (fortnight pakket van bol) + vr pakket.. hoewel ik daar ook niet helemaal tevreden over ben qua gevoeligheid duizelig ervan worden dus misschien ook dat in de verkoop,als je daar interesse in zou hebben. (Eveneens dan 150eu plus skyrimvr erbij - ook iets wat je echt eerst moet ervaren want anders mogelijk miskoop)

Maar dat zit dus allemaal aangesloten nu.

Anyway, die 2hands ps4 pro werkt echt gewoon naar behoren ik zit persoonlijk gewoon in over dat stof, noem me een mierenneuker maar ja zo ben ik nou eenmaal. xD
VR moet je inderdaad tegen kunnen. Dat kan even flink doorzetten zijn :P
¤150 voor een volledig psvr pakket met skyrimvr zou ik in elk geval wel overwegen.

Ik snap dat je geen zin hebt om de stoffige ps4 pro weer aan te sluiten, maar omdat ophalen voor mij geen optie is zijn we dan aangewezen op blauwe ogen.

¤120 incl. verzekerd verzenden?
pi_181322895
Als je van je zelf weet dat je een mierenneuker bent en blijkbaar niet over geld inzit waarom kocht je dan niet direct een nieuwe?
pi_181324486
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:16 schreef Sjors_Peter het volgende:
Als je van je zelf weet dat je een mierenneuker bent en blijkbaar niet over geld inzit waarom kocht je dan niet direct een nieuwe?
Omdat ze toen overal uitverkocht waren, plots had bol wel een pakket leverbaar.
pi_181324534
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:02 schreef Azreal het volgende:

[..]

VR moet je inderdaad tegen kunnen. Dat kan even flink doorzetten zijn :P
¤150 voor een volledig psvr pakket met skyrimvr zou ik in elk geval wel overwegen.

Ik snap dat je geen zin hebt om de stoffige ps4 pro weer aan te sluiten, maar omdat ophalen voor mij geen optie is zijn we dan aangewezen op blauwe ogen.

¤120 incl. verzekerd verzenden?
Er is 1 gegadigde die het overweegt voor 150 te komen halen.

Ik kan op zn vroegst morgen pas de boel aansluiten en dan kan ik een filmpje maken denk ik.
Maar ja mijn inderdaad blauwe ogen trouwens lol, die liegen niet.

Anders had ik mn mond wel gehouden over het stof gebeuren en alles eromheen.
pi_181325302
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Er is 1 gegadigde die het overweegt voor 150 te komen halen.

Ik kan op zn vroegst morgen pas de boel aansluiten en dan kan ik een filmpje maken denk ik.
Maar ja mijn inderdaad blauwe ogen trouwens lol, die liegen niet.

Anders had ik mn mond wel gehouden over het stof gebeuren en alles eromheen.
Dat stof maakt toch niet zo heel veel uit? Kan de stof wel echt diep doorgaan tot het hitteschild?

Hou er bij de PS pro rekening mee dat de fans in sommige menu's aardig aan kunnen slaan voor een paar seconden.

Mocht iemand hem bij jou testen en dat opmerken komt dat dus niet door de stof.
pi_181325570
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Er is 1 gegadigde die het overweegt voor 150 te komen halen.

Ik kan op zn vroegst morgen pas de boel aansluiten en dan kan ik een filmpje maken denk ik.
Maar ja mijn inderdaad blauwe ogen trouwens lol, die liegen niet.

Anders had ik mn mond wel gehouden over het stof gebeuren en alles eromheen.
Zullen we verder onderhandelen mocht het met die ander niet doorgaan? Dat bod sluit beter aan bij jouw eisen.
pi_181325670
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:45 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Dat stof maakt toch niet zo heel veel uit? Kan de stof wel echt diep doorgaan tot het hitteschild?

Hou er bij de PS pro rekening mee dat de fans in sommige menu's aardig aan kunnen slaan voor een paar seconden.

Mocht iemand hem bij jou testen en dat opmerken komt dat dus niet door de stof.
Ja ik heb weleens zo’n blok gezien, dat kan prima onder t stof komen.
Verkoper van wie ik t kocht blijft vandaag, reageren en beweren dat t echt maar twee keer heeft aangestaan.
En dat hij de factuur vandaag zou gestuurd hebben naar mn mail, die zie ik nu inderdaad staan.
Het apparaat zou nov. 2016 gekocht zijn, call me crazy, maar dat is geen 10 maanden in ieder geval.

Maar enfin, ik wilde liever een nieuwe dan risico nemen dat t anders sneller “op” is.
Ik heb niet voor niets zo’n lage vraagprijs zodat een ander niet een groot risico loopt en zelfs grote kans heeft een prima apparaat te krijgen voor bijna niks omdat ik een zeikerd ben lol.
pi_181325702
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:52 schreef Azreal het volgende:

[..]

Zullen we verder onderhandelen mocht het met die ander niet doorgaan? Dat bod sluit beter aan bij jouw eisen.
Ligt eraan of je in combi met vr systeem het wel wil komen halen, dan kan je het meteen zelf zien en dan alsnog kiezen het een of ander juist wel of niet mee te nemen.
pi_181333197
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Verkoper van wie ik t kocht blijft vandaag, reageren en beweren dat t echt maar twee keer heeft aangestaan.
En dat hij de factuur vandaag zou gestuurd hebben naar mn mail, die zie ik nu inderdaad staan.
Het apparaat zou nov. 2016 gekocht zijn, call me crazy, maar dat is geen 10 maanden in ieder geval.

Nouja, eerst een paar maanden stof vangen en dan 2x 5 maanden laten draaien is technisch gezien 2x aangestaan ;)

quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ligt eraan of je in combi met vr systeem het wel wil komen halen, dan kan je het meteen zelf zien en dan alsnog kiezen het een of ander juist wel of niet mee te nemen.
Het is 2 uur enkele reis, dus dan moet ik er bij jou in de buurt een dagje uit met m'n vriendin van maken.

Ik weet niet in hoeverre het realistisch is om te vragen of je daar een week of 3 op wilt wachten.
pi_181340366
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:11 schreef Azreal het volgende:

[..]

Nouja, eerst een paar maanden stof vangen en dan 2x 5 maanden laten draaien is technisch gezien 2x aangestaan ;)

[..]

Het is 2 uur enkele reis, dus dan moet ik er bij jou in de buurt een dagje uit met m'n vriendin van maken.

Ik weet niet in hoeverre het realistisch is om te vragen of je daar een week of 3 op wilt wachten.
Ligt eraan wie er nog gaan reageren.
Wachten maakt mij niet uit, maar ik zou zo zeggen, kijk of t tegen die tijd nog steeds niet verkocht is. :P
pi_181340395
Dat je hem nog niet kwijt bent voor die prijs!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_181340401
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 07:19 schreef Bzzzzt het volgende:
Dat je hem nog niet kwijt bent voor die prijs!
Had net toevallig wel een pm gekregen dus er zit wel schot in de zaak.
pi_181341441
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 07:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Had net toevallig wel een pm gekregen dus er zit wel schot in de zaak.
Daarom had ik al zo'n idee dat het niet realistisch is om 3 weken te wachten :P
pi_181344389
Ik wil hem anders wel ophalen voor 150 euro. Kan dit weekend prima langskomen.

Laat maar weten 👌🏻
Ja, hoi!
pi_181344487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:16 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik wil hem anders wel ophalen voor 150 euro. Kan dit weekend prima langskomen.

Laat maar weten 👌🏻
Iemand is je letterlijk net voor ook in t weekend ophalen, dus helaas. XD
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')