abonnement Unibet Coolblue
pi_181289512
Mijn neuswiel is in de grond gezakt, omdat ik zo eigenwijs was om er geen plankje onder te zetten. Dacht, droog gras, die grond is keihard. Mooi niet, want ik had alles mooi waterpas gesteld, maar nu lig ik toch mrt mijn hoofd omlaag, ipv recht in bed.

Ga nu natuurlijk niet meer mijn bed uit om de boel bij te stellen, kutzooi. Nog een weekje, slaap ik weer in een normaal bed.
.
  zondag 19 augustus 2018 @ 01:24:56 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181289612
Caravans :')
pi_181289736
Knap gedaan, een echte man maakt fouten. Zulke fouten.

:') :') :')
pi_181290016
TS zien we nog wel een keer bij Omroep Max waar hij met zijn vrouw (in dezelfde kleur Gaastra jas) aan het bekvechten is bij het handmatig parkeren van de caravan waarbij hij over 2 kinderfietsjes en 3 tuinsets banjert en de halve zijkant van zijn eigen auto aan gort jaagt.

De volgende ochtend wordt Fer door Bep naar de lokale bakker gestuurd, alwaar hij in het Nederlands heel langzaam zijn broodjes probeert te bestellen. Hij denkt dat die bakker hem door langzaam te spreken wel zal verstaan. Terug op de camping foetert hij dat 'hunnie hun eigen taal niet eens verstaan'.

De volgende klus dient zich aan. Bep heeft bij het koffiezetten met de senseo, de stoppen doen doorslaan. In de volgende aflevering zien we hoe dit gaat aflopen. Ook volgen we Bep die ontdekt dat er geen warm water komt uit de campingdouches. Met de shampoo in het haar en van top tot teen ingezeept, loopt ze mopperend naar Fer, die op zijn gemak een Kroatische krant probeert te lezen...

[ Bericht 24% gewijzigd door Ferrari_Tape op 19-08-2018 01:53:27 ]
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 19 augustus 2018 @ 01:55:38 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181290133
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS zien we nog wel een keer bij Omroep Max waar hij met zijn vrouw (in dezelfde kleur Gaastra jas) aan het bekvechten is bij het handmatig parkeren van de caravan waarbij hij over 2 kinderfietsjes en 3 tuinsets banjert en de halve zijkant van zijn eigen auto aan gort jaagt.

De volgende ochtend wordt Fer door Bep naar de lokale bakker gestuurd, alwaar hij in het Nederlands heel langzaam zijn broodjes probeert te bestellen. Hij denkt dat die bakker hem door langzaam te spreken wel zal verstaan. Terug op de camping foetert hij dat 'hunnie hun eigen taal niet eens verstaan'.

De volgende klus dient zich aan. Bep heeft bij het koffiezetten met de senseo, de stoppen doen doorslaan. In de volgende aflevering zien we hoe dit gaat aflopen. Ook volgen we Bep die ontdekt dat er geen warm water komt uit de campingdouches.
Oh man :')

Denk dat Fer ook staat te vloeken als ie maar één douchemuntje heeft en net zijn grijze bol heeft ingezeept voordat het water stopt.
  zondag 19 augustus 2018 @ 02:04:39 #6
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181290234
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Caravans :')
#KICKOUTZP
  zondag 19 augustus 2018 @ 02:05:16 #7
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181290238
Sowieso met de auto op vakantie gaan :') !!!!!!!
#KICKOUTZP
  zondag 19 augustus 2018 @ 07:49:03 #8
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181291148
Ik dacht dat het over het neuswiel van een vliegtuig zou gaan, dan was het een terechte klacht geweest. -O-
  zondag 19 augustus 2018 @ 07:50:22 #9
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181291159
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS zien we nog wel een keer bij Omroep Max waar hij met zijn vrouw (in dezelfde kleur Gaastra jas) aan het bekvechten is bij het handmatig parkeren van de caravan waarbij hij over 2 kinderfietsjes en 3 tuinsets banjert en de halve zijkant van zijn eigen auto aan gort jaagt.

De volgende ochtend wordt Fer door Bep naar de lokale bakker gestuurd, alwaar hij in het Nederlands heel langzaam zijn broodjes probeert te bestellen. Hij denkt dat die bakker hem door langzaam te spreken wel zal verstaan. Terug op de camping foetert hij dat 'hunnie hun eigen taal niet eens verstaan'.

De volgende klus dient zich aan. Bep heeft bij het koffiezetten met de senseo, de stoppen doen doorslaan. In de volgende aflevering zien we hoe dit gaat aflopen. Ook volgen we Bep die ontdekt dat er geen warm water komt uit de campingdouches. Met de shampoo in het haar en van top tot teen ingezeept, loopt ze mopperend naar Fer, die op zijn gemak een Kroatische krant probeert te lezen...
Daarom is kamperen leuk, dan maak je het live mee en kun je ze nog wat stangen ook ^O^
pi_181291198
Ik moest lachen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181291400
Woonwagenkampstruggles.
  zondag 19 augustus 2018 @ 09:41:47 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181292649
Niet zoveel snuiven man
  zondag 19 augustus 2018 @ 09:47:21 #13
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181292784
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS zien we nog wel een keer bij Omroep Max waar hij met zijn vrouw (in dezelfde kleur Gaastra jas) aan het bekvechten is bij het handmatig parkeren van de caravan waarbij hij over 2 kinderfietsjes en 3 tuinsets banjert en de halve zijkant van zijn eigen auto aan gort jaagt.

De volgende ochtend wordt Fer door Bep naar de lokale bakker gestuurd, alwaar hij in het Nederlands heel langzaam zijn broodjes probeert te bestellen. Hij denkt dat die bakker hem door langzaam te spreken wel zal verstaan. Terug op de camping foetert hij dat 'hunnie hun eigen taal niet eens verstaan'.

De volgende klus dient zich aan. Bep heeft bij het koffiezetten met de senseo, de stoppen doen doorslaan. In de volgende aflevering zien we hoe dit gaat aflopen. Ook volgen we Bep die ontdekt dat er geen warm water komt uit de campingdouches. Met de shampoo in het haar en van top tot teen ingezeept, loopt ze mopperend naar Fer, die op zijn gemak een Kroatische krant probeert te lezen...
Kleine correctie, als ze je in het buitenland niet verstaan moet je gewoon HARDER PRATEN, dan verstaan ze je wel schijnbaar :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')