abonnement Unibet Coolblue
pi_181288908
Hoi FOK vrienden,

Velen van jullie kennen mij al, voor degenen die mij niet kennen, ik ben Kluun :W Een 31-jarige vlot uitziende jongeman met een topbaan binnen de callcenter industrie. Ik heb maar 1 droom of beter gezegd wens in mijn leven, lieve meisje ontmoeten en trouwen en gezin bouwen:



O+ O+ O+

Maar genoeg over mij, dit is Nick



:')

Nick is 25 jaar oud, en werkt niet, Nick zingt, hoe die daarmee zijn centen verdient zal Kluun altijd een raadsel blijven 8)7 , alles is gratis te beluisteren op Youtube, dus hoe die gast nog platen verkoopt 8)7 , maar genoeg puberende meisjes met puisten op hun gezicht die royaal hun zakgeld besteden om concerten van deze Nick bij te wonen....mogelijk levert dat behoorlijke inkomsten op. Nick heeft vorig jaar een griet ontmoet die maar liefst 11 jaar ouder dan hem is :9 Kluun dacht: Dat wordt niets :D Kluun zat al te wachten op die heerlijke roddelverhalen over Nick die weer vreemdgaat met zijn ex Olivia :9~



:9~

die verdient nog 2 plaatjes in dit topic _O_





maar niets van dat. Nick heeft het op 25-jarige leeftijd voor mekaar gekregen. Nick is verloofd |:(



|:( |:( En aangezien die griet al 36 is zal hij ook snel nakomelingen krijgen.

Kluun is moe, boos, verdrietig. Kluun houdt van scheidingverhalen! Kluun wordt depri van verhalen over gelukkige stellen :'(
Niet doen
  User die overal opduikt 2022 zondag 19 augustus 2018 @ 00:54:19 #2
186611 Haags
pi_181288947
Ja, ontzettend goed verhaal. Kunnen we geen reet mee!
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')