abonnement Unibet Coolblue
pi_181289684
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:23 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hoop kratten bier en dan de blikjes nog. Patat bestellen. Spareribs bestellen en ga zo maar door
Blijf erbij als bourgondier..een biertje is oke naar het werk, doen we hier ook...goedkoper als een pannenkoek met suiker en een zak winegums en nog maar een zak chips en knakworst...en dan slapen.
pi_181289689
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:27 schreef Zeyina het volgende:
Ligt er in Het Hok wel een zwaar te ademen hoor

Ligt volgens mij te masturberen. Jessie
Zal Jef wel zijn door die combi drank- slaapmedicatie.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_181289696
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:24 schreef Zeyina het volgende:

[..]

En een hoop schulden waar alleen John en Mike en Jessie van af weten.
Die lachen in hun vuistje als ze in september vertrekken
Jij bent slim.Ik bedenk me ineens dat ze woensdag wel veel minder winst kunnen gaan maken ivm vrij hoge kosten.En dan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181289711
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:29 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Jij bent slim.Ik bedenk me ineens dat ze woensdag wel veel minder winst kunnen gaan maken ivm vrij hoge kosten.En dan?
Ja Plus veel fans van de artiesten die waarschijnlijk niets met utopia hebben. Dus verkopen ze niet veel
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181289713
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik ben politieagent. O-)
Ja, ik ken een hele ondeugende agente..binnen diensttijd ( niet bij collega's) nog wel.🤐

[ Bericht 1% gewijzigd door Carme-lita op 19-08-2018 01:36:53 ]
pi_181289723
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:28 schreef Silves het volgende:

[..]

Blijf erbij als bourgondier..een biertje is oke naar het werk, doen we hier ook...goedkoper als een pannenkoek met suiker en een zak winegums en nog maar een zak chips en knakworst...en dan slapen.
Een biertje mee naar het werk?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181289732
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:29 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Jij bent slim.Ik bedenk me ineens dat ze woensdag wel veel minder winst kunnen gaan maken ivm vrij hoge kosten.En dan?
De kosten worden hoog. Martijn regelt alles en doet het niet voor niets. Je hebt het 'lijstje' gezien vanmiddag wat ze door hem laten doen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181289748
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:30 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Een biertje mee naar het werk?
na het werk
pi_181289749
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:31 schreef Zeyina het volgende:

[..]

De kosten worden hoog. Martijn regelt alles en doet het niet voor niets. Je hebt het 'lijstje' gezien vanmiddag wat ze door hem laten doen
Dat bedoel ik ook. :Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181289774
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:32 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. :Y
Ook geen winst op drank. Gaat allemaal naar Martijn. Op 3% na, maar dat valt waarschijnlijk al weg door de schuld die ze nog hebben bij hem van ¤ 300,-
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181289806
Ik heb toch gewoon nog lol met teruglezen.... zie nu voor het eerst die terrorpotten.. :7
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_181289818
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:33 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ook geen winst op drank. Gaat allemaal naar Martijn. Op 3% na, maar dat valt waarschijnlijk al weg door de schuld die ze nog hebben bij hem van ¤ 300,-
dan is het voor een keer service, geen winst deze keer , maar een poging om mensen terug te krijgen..deze catering was een vaste in Ut 1..goed investeren en hopen op de volgende keer , een tiental meer bezoekers toch...
pi_181289821
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb toch gewoon nog lol met teruglezen.... zie nu voor het eerst die terrorpotten.. :7
Dit zijn niet de originelen,al mogen deze er ook zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181289850
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:28 schreef Silves het volgende:

[..]

Blijf erbij als bourgondier..een biertje is oke naar het werk, doen we hier ook...goedkoper als een pannenkoek met suiker en een zak winegums en nog maar een zak chips en knakworst...en dan slapen.
1 biertje misschien. Kratten vol en bestellingen van eten uit de snackbar o.i.d. zijn weer heel andere dingen.
Maar ook weer niet. Want het is pure luxe. Terwijl ze niet eens fatsoenlijk te eten hebben.
Daarbij is het alleen voor een select groepje. Wat enorm asociaal is en egoïstisch als de neten
Dus Bourgondisch of niet. Het is allesbehalve oké
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181289866
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:36 schreef Silves het volgende:

[..]

dan is het voor een keer service, geen winst deze keer , maar een poging om mensen terug te krijgen..deze catering was een vaste in Ut 1..goed investeren en hopen op de volgende keer , een tiental meer bezoekers toch...
Nee Silves,dit is niet dezelfde cateraar/drankleverancier.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181289872
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:36 schreef Silves het volgende:

[..]

dan is het voor een keer service, geen winst deze keer , maar een poging om mensen terug te krijgen..deze catering was een vaste in Ut 1..goed investeren en hopen op de volgende keer , een tiental meer bezoekers toch...
Volgens mij heb ik hun nooit gezien in Uto1. Maar weet het niet zeker. Dat weet FF wel
En geen winst. Het worden enorme schulden
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181289874
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]

Het is net een begraafplaats met achterstallig onderhoud.
of een toneeldecor van het Theater van de Lach van 40 jaar geleden.
Pfffff
pi_181289882
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:36 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dit zijn niet de originelen,al mogen deze er ook zijn.
;( ;(

ik hoor wat op stream 1, maar versta ze niet
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_181289903
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:40 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

;( ;(

ik hoor wat op stream 1, maar versta ze niet
Ik verstond het ook niet echt. Jessie zei iets over filmpjes. Snapte er niks van
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181289917
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:39 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hun nooit gezien in Uto1. Maar weet het niet zeker. Dat weet FF wel
En geen winst. Het worden enorme schulden
George was de drankhandelaar in 1.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_181289939
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:38 schreef Zeyina het volgende:

[..]

1 biertje misschien. Kratten vol en bestellingen van eten uit de snackbar o.i.d. zijn weer heel andere dingen.
Maar ook weer niet. Want het is pure luxe. Terwijl ze niet eens fatsoenlijk te eten hebben.
Daarbij is het allen voor een select groepje. Wat enorm asociaal is en egoïstisch als de neten
Dus Bourgondisch of niet. Het is allesbehalve oké
Yep..een statement naar de nietwerkers...eerlijk zijn nu, die doen geen flikker en vreten werkelijk al de kasten leeg..en ja heb met beide kampem helemaal niks! dan liever de ego,s die wel een beetje verdienen ..en de tijd zo vol te krijgen, ze haten het allemaal daar..zelfs A3..de tijd uitzitten.
pi_181289951
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

George was de drankhandelaar in 1.
Ja. En nog anderen. Maar ook voor de tenten en tafels hadden ze volgens mij iemand anders
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181289956
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:39 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hun nooit gezien in Uto1. Maar weet het niet zeker. Dat weet FF wel
En geen winst. Het worden enorme schulden
In Uto 1 hadden we Freddy en later iemand anders.Die hadden een drankengroothandel .Die grote tent voor het koken kwam wel van Martijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181289961
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

George was de drankhandelaar in 1.
_O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 19 augustus 2018 @ 01:44:32 #175
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_181289969
Uto1, mensen, laat het los.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')