abonnement Unibet Coolblue
pi_181287126
De vraag gaat over de film, niet over de exacte werkelijkheid zoals die mogelijk geweest is.
Oskar heeft op den duur een gesprekje waarbij hij zegt dat Amon zonder de oorlog een goed persoon geweest zou zijn. De andere persoon wijst hem vervolgens op een verhaal dat hij 25 mensen zomaar liet doodschieten. De enige reactie die Oskar gaf was 'wat kan ik daaraan doen'. In plaats van toe te geven dat wat hij zegt gewoon gelul is. Oman heeft veel andere erge dingen gedaan in de film.

Nou voor de kenners van de film, had hij het gevoel dat hij zelfs de persoon waarmee hij dat gesprek had (weet zijn naam niet, hij praatte er veel mee) niet eens kon vertrouwen. Was hij zelf zo naief dat hij zichzelf heeft wijsgemaakt dat iedereen iets goeds in zich heeft en de oorlog het ergste naar buiten brengt etc? Of dat hij het gewoon niet wil horen omdat hij al zoveel mensen red en zich niet kan bekommeren om een paar overige (ook al doet hij dat op het eind zogenaamd heel erg juist). Of is er iets anders?

Bedoel hij kan de hele wereld gered hebben maar voor mij komt hij alsnog daar over als een gigantische eikel die het doden van iedereen juist goed probeert te praten. Jullie gedachtes? Alleen als je de film echt wat kent graag
pi_181287236
Ik kan veel vragen beantwoorden over Schindler, helaas is dit er niet 1 van.

Mocht u in de toekomst andere vragen hebben over Schindler, voel u vrij om mij een bericht te sturen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181287284
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:42 schreef Banaanvragen het volgende:
Ik kan veel vragen beantwoorden over Schindler, helaas is dit er niet 1 van.

Mocht u in de toekomst andere vragen hebben over Schindler, voel u vrij om mij een bericht te sturen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe jij hebt eigenlijk veel te weinig aandacht van mij gekregen. Is alleen omdat als ik te vaak reageer de topics automatisch doodbloeden of gesloten worden. Maar ik wil dat je weet dat ik je reacties erg waardeer
  Spellchecker zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:56:40 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181287506
Ik zie dat meisje met de rode jas zo voor me ... :@
pi_181287669
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:56 schreef maily het volgende:
Ik zie dat meisje met de rode jas zo voor me ... :@
Blijkbaar meer een kenner dan ik want ik zie allles in mijn hoofd alleen maar in het grijs. Welke? Hellen Hirsch, die engenieur of?
  Spellchecker zondag 19 augustus 2018 @ 00:10:11 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181287857
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 00:03 schreef momentius het volgende:

[..]

Blijkbaar meer een kenner dan ik want ik zie allles in mijn hoofd alleen maar in het grijs. Welke? Hellen Hirsch, die engenieur of?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181287893
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 00:10 schreef maily het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181288072
Nou ja wel even de tekst gelezen en wel een goede toevoeging wat dat betreft. Dus dank je alsnog.
pi_181288086
Krijg alsnog gewoon graag antwoord op mijn echte vraag maar oke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')