abonnement Unibet Coolblue
pi_181276003
Man vast voor dreigen met aanslag na dood Willie Dille

De politie heeft een Schiedammer aangehouden op verdenking van bedreiging met een terroristische aanslag. Hij had een bericht op Facebook geplaatst waarin stond dat hij een aanslag ging plegen als 'er geen drastische consequenties' volgden op de dood van het Haagse PVV-raadslid Willie Dille.



De opgepakte man, die bekendstaat als rechtsextremist, zou achter het verhaal van Dille staan en dat hebben laten blijken op sociale media. De man is op 13 augustus aangehouden. Hij wordt ook verdacht van opruiing tot een terroristisch misdrijf en het voorhanden hebben van een gas of knalvuurwapen in de vorm van een sleutelhanger.

Het voorarrest van de man is verlengd en volgende week wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die zal kijken of hij langer moet worden vastgehouden.

Voortvarend optreden
Arnoud van Doorn laat vanuit zijn vakantieadres in Marokko weten het goed te vinden dat justitie snel in actie is gekomen. ,,Goed dat justitie voortvarend optreedt tegen het bedreigen van politici en familie. Wij hanteren als Partij voor de Eenheid een zerotolerancebeleid. We accepteren niets en doen van alle bedreigingen aangifte.''

Van Doorn is sinds de zelfmoord van Willie Dille bestookt met bedreigingen aan zijn adres. Doodsbedreigingen werden geuit als een reactie op de beschuldiging van Dille. Op internet werd aangekondigd dat mensen naarstig op zoek waren naar zijn woonadres in Den Haag. Ook zijn familie en medewerkers kregen het te verduren. De dreiging komt volgens hem voornamelijk uit extreemrechtse hoek. Over het precieze aantal bedreigingen kan hij niets zeggen. ,,Maar het zijn er meer dan tien.''

Er zullen snel meer aanhoudingen volgen, verwacht hij. ,,Onze medewerkers zoeken actief op social media.'' Angst heeft hij niet, zegt hij. ,,Als moslims zijn we per definitie nergens bang voor .We vrezen slechts Allah.''
https://www.ad.nl/dossier(...)llie-dille~aa4558e3/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:31:44 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181276047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Arnoud van Doorn laat vanuit zijn vakantieadres in Marokko
:')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:44:55 #3
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181276231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

:')
Is het daar niet prettig vakantie vieren?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181276259
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Is het daar niet prettig vakantie vieren?
Zeker weten dat je daar goed kan vertoeven. Ik ben er maar een keer geweest maar heb genoeg gezien dat de moeite waard is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181276312
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Is het daar niet prettig vakantie vieren?
Ik ben er 2 keer geweest. Niet mijn favoriete vakantiebestemming, het is allemaal nogal droog... weinig groen. Maar verder was het prima te doen, lekker eten, vriendelijke mensen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181276451
Goed.....we hebben bij deze vastgesteld dat Marokko een prettig vakantieland is. :s)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:07:20 #7
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_181276598
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Is het daar niet prettig vakantie vieren?
Ik vond van niet. Opdringerig volk, behoorlijk achtergesteld land.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_181276718
Ja kerel, ga je lekker druk maken om een tokkie die online uit zijn slof schiet onderwijl GL ons openlijk bedreigd met een invasie van illegalen.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:18:28 #9
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_181276778
Tragisch wat er met die vrouw is gebeurd en misschien is een en ander waar.

Maar dit soort bedreigers is gewoon knettergek.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:57:19 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181277494
Maar goed dat deze man is opgepakt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181277508
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:15 schreef Wijs-aperig het volgende:
Ja kerel, ga je lekker druk maken om een tokkie die online uit zijn slof schiet onderwijl GL ons openlijk bedreigd met een invasie van illegalen.
Bedreigen nog wel, stel je niet aan man
pi_181277638
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind jij dan van dit nieuws?
Een nuance na de berichten over Arnoud van Doorn die raadsleden bedreigde na de dood van Willie. Er zijn blijkbaar ook rechtsextremisten die op schandalige wijze willen profiteren van de dood van dit raadslid.

En er zijn ook rechtsextremisten die dus met aanslagen dreigen. Hoewel het maar de vraag is hoe serieus je dit moet nemen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:05:48 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181277648
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een nuance na de berichten over Arnoud van Doorn die raadsleden bedreigde na de dood van Willie. Er zijn blijkbaar ook rechtsextremisten die op schandalige wijze willen profiteren van de dood van dit raadslid.
Laatste geslaagde politieke moord kwam ook uit die hoek. Zoek maar op 'Jo Cox' :{.

Begin me wel zorgen te maken over het rechtsextremisme.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181277676
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een nuance na de berichten over Arnoud van Doorn die raadsleden bedreigde na de dood van Willie. Er zijn blijkbaar ook rechtsextremisten die op schandalige wijze willen profiteren van de dood van dit raadslid.
Van Doorn is vanaf zijn vakantieadres collega-raadsleden gaan bedreigen na de dood van Wille?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181277762
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Van Doorn is vanaf zijn vakantieadres collega-raadsleden gaan bedreigen na de dood van Wille?
Geen idee of hij toen al op vakantie was.
https://www.elsevierweekb(...)en-van-doorn-637502/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181277798
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen idee of hij toen al op vakantie was.
https://www.elsevierweekb(...)en-van-doorn-637502/
Lijkt mij been bedreiging. Dat 'vijand van de islam' is natuurlijk idioterie, maar volgens mij geen dreigement.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181277806
Waarom geeft de MSM die van Doorn in godsnaam een platform. :')
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:15:15 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181277821
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:05 schreef Falco het volgende:

[..]

Begin me wel zorgen te maken over het rechtsextremisme.
Jarenlang hebben we te maken met gigantische problematiek door immigranten die zich niet aan de regels houden. Ze zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers en uitkeringen. Ze hangen een onverlichte middeleeuwse religie aan, waardoor ze zelf zo intolerant als de pest zijn.

Europa heeft in de afgelopen jaren honderdduizenden kansloze asielzoekers opgenomen met als gevolg veel aanrandingen. verkrachtingen, geweldsmisdrijven, etc.

En jij zegt: "Begin me wel zorgen te maken over het rechtsextremisme." :D _O- _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:17:59 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181277883
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jarenlang hebben we te maken met gigantische problematiek door immigranten die zich niet aan de regels houden. Ze zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers en uitkeringen. Ze hangen een onverlichte middeleeuwse religie aan, waardoor ze zelf zo intolerant als de pest zijn.

Europa heeft in de afgelopen jaren honderdduizenden kansloze asielzoekers opgenomen met als gevolg veel aanrandingen. verkrachtingen, geweldsmisdrijven, etc.

En jij zegt: "Begin me wel zorgen te maken over het rechtsextremisme." :D _O- _O-
Hoeveel aanrandingen, verkrachtingen en geweldsmisdrijven extra? Bronnen posten graag!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:20:24 #20
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181277916
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Hoeveel aanrandingen, verkrachtingen en geweldsmisdrijven extra? Bronnen posten graag!
Shit man, je hebt hem klem.

Nou kan die natuurlijk niet volhouden dat import de foute lijstjes aanvoert.

Want we weten natuurlijk allemaal dat het mo-délburgers zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_181277935
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Eerder een blank boosmeneertje die ontevreden is met zijn (liefdes)leven en dit projecteert op buitenlanders/illegalen/migranten.
Ik projecteer het verdiet van een 10 jarige meisje wier vader, arts van beroep, gisteren voor haar ogen is doodgestoken door een wilde Somaliër.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2018 18:22:28 ]
pi_181277937
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij been bedreiging. Dat 'vijand van de islam' is natuurlijk idioterie, maar volgens mij geen dreigement.
Volgens Krikke wel.

Hoe dan ook, er zijn genoeg mensen wiens gezondheid snel achteruit is gegaan nadat een invloedrijke moslim iemand een 'vijand van de Islam' noemde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:23:39 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181277957
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Hoeveel aanrandingen, verkrachtingen en geweldsmisdrijven extra? Bronnen posten graag!
Is er iets mis met je eigen zoekmachine?
Nu ga je me weer verplichten om speciaal voor jou bronnetjes op te gaan zoeken.

Oh en als ik dat niet zou doen ga je vast weer huilen en zielig doen in het NWS feedback topic?
Ja? Ga gerust je gang man, ik ga mijn tijd niet langer verdoen aan deze onzin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181278037
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:21 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Ik projecteer het verdiet van een 10 jarige meisje wiens vader, arts van beroep, gisteren voor haar ogen is doodgestoken door een wilde Somaliër.
Dat was gewoon een verwarde man die was afgewezen voor een stageplek. :{w
Zo leert dat meisje een wijze les over racisme.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:29:23 #25
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181278053
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

gigantische problematiek
_O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')