abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:27:44 #1
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181275222
Ik ben de laatste tijd weer vanhet old fashion boeken lezen, heerlijk om je in een verhaal te verliezen in een verloren uurtje :) Nu ben ik eens benieuwd wat de mede FOK!kers zoal lezen. Dus bij deze de vraag: welk boek lees je nu?

Ik ben momenteel Bunny Tales aan het lezen van Izabella St. James. Gaat over het leven op de playboy mansion en hoe het volgens haar daar aan toe ging. Als ik dit boek uit heb, volgt Down The Rabbit Hole van Holly Madison, Hef’s voormalig vriendin. weet niet waarom, maar ik vind de playboy mansion fascinerend, net als hoe mensen elkaar het leven zuur probeerden te maken ten gunste van zichzelf.
With love :*
pi_181275402
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:38:02 #3
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181276128
Ahhh excuus! Slotje graag, heb m nu in het juiste topic geplaatst :)
With love :*
pi_181276168
:) leuk dat je er ook post!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_181286228
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ahhh excuus! Slotje graag, heb m nu in het juiste topic geplaatst :)
Veel leesplezier in het andere topic ;).

En mocht je een recensie willen achterlaten van een gelezen boek, dan kan dat bijvoorbeeld hier: TTK / [RECENSIES] Wat vind jij van de boeken die je hebt gelezen?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')