abonnement Unibet Coolblue
pi_181282943
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 20:58 schreef spierbal het volgende:

[..]

verschrikkelijk. Overbuurvrouw luurt hele dag uit het raam, en de directe buurvrouw ook en wil altijd maar kwekken :r

Bejaarden pff.

Hier naast mij een ouder echtpaar die slecht tegen verandering kunnen, enige waar ze over kan praten zijn alle ziektes, plagen en overlijdens. Ze was haar mans operatie alweer glunderend aan het vertellen :|W

Hoop ook op een jong stel, die lekker werken en lekker met hun eigen leven bezig zijn en wat leuke dingen te melden hebben.
pi_181283065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 21:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Hier naast mij een ouder echtpaar die slecht tegen verandering kunnen, enige waar ze over kan praten zijn alle ziektes, plagen en overlijdens. Ze was haar mans operatie alweer glunderend aan het vertellen :|W

Hoop ook op een jong stel, die lekker werken en lekker met hun eigen leven bezig zijn en wat leuke dingen te melden hebben.
ja dat zijn dan de hoogtepuntjes in je leven.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_181283569
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 21:10 schreef spierbal het volgende:

[..]

ja dat zijn dan de hoogtepuntjes in je leven.
Toen ik eens voorstelde om eens leuk met vakantie te gaan reageerde ze alsof ik haar een voorstel deed om in een seksclub te gaan werken of zo.
Nee want weggaan was helemaal niets, gewoon thuis op de bank bij het raam, daar zag ze al genoeg
pi_181286427
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 21:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Toen ik eens voorstelde om eens leuk met vakantie te gaan reageerde ze alsof ik haar een voorstel deed om in een seksclub te gaan werken of zo.
Nee want weggaan was helemaal niets, gewoon thuis op de bank bij het raam, daar zag ze al genoeg
wat jullie samen?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_181286567
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:19 schreef jigggy het volgende:
Ik heb nu 3 weken de Porsche panemera van Mn stiefvader ,aangezien die naar de USA is met mijn moeder.

Hartstikke tof om even in een dikke bak te kunnen rijden als 20 jarige, Ondanks dat je soms aangehouden word om de autopapieren te laten zien


Maar nu hoorde ik van een jongen in Mn straat dat de buren laatst in de Buurtwhatsapp ,waar ik uit ben gegaan , vroegen waar zo’n jonge jongen het eigenlijk van deed,ook mijn geërfde Rolex kwam nog even aan bod ,en of ik geen plantage op zolder heb staan


Klacht : buren denken dat ik crimineel ben terwijl ik Mn rug kapot werk in een kledingzaak voor minimumloon , puur omdat ik 3 weken een dikke bak heb :')
Zulke buren heb ik ook.
pi_181286897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:22 schreef Sigaartje het volgende:
Dat zeggen ze allemaal.
Is het een Turkse winkel?
Racist. :')
pi_181291078
Welke leegte in je leven probeer je met deze verzonnen verhalen op te vullen ts? Ik heb medelijden met je.
pi_181291109
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:07 schreef spierbal het volgende:

[..]

wat jullie samen?
Nee alleen zij, lekker van je oude dag genieten en wat van de wereld zien. Nee dat vond ze helemaal niets.
Tijd geleden vertelde ik, toen zij weer begon over ziekenhuis bezoeken dat wij naar Oostenrijk geweest waren, nou dat vond ze maar helemaal niets, bergen had ze helemaal niets mee. Toen ik zei, nou naar het strand dan, nee met de zee had ze ook niets en dit was niet goed en dat was niet goed.

Nee zoals wij enthousiast kunnen vertellen over onze vakantie bestemming zo vol enthousiasme kan zij over haar ziekenhuis bezoek vertellen of die van een ander of over een overlijden.
Nog niet eens van, goh ben bij de C&A geweest en heb een leuke broek gekocht, nee het is altijd kommer en kwel.
pi_181291123
Meisje toch...
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181291780
Ik bracht een keer een paar kratten naar mn vader met onderdelen, werd de politie ook gebeld :') Want ik die kratten in mn auto zetten zag er zeer verdacht uit, een auto van 900 euro :')
pi_181292286
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 07:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nee alleen zij, lekker van je oude dag genieten en wat van de wereld zien. Nee dat vond ze helemaal niets.
Tijd geleden vertelde ik, toen zij weer begon over ziekenhuis bezoeken dat wij naar Oostenrijk geweest waren, nou dat vond ze maar helemaal niets, bergen had ze helemaal niets mee. Toen ik zei, nou naar het strand dan, nee met de zee had ze ook niets en dit was niet goed en dat was niet goed.

Nee zoals wij enthousiast kunnen vertellen over onze vakantie bestemming zo vol enthousiasme kan zij over haar ziekenhuis bezoek vertellen of die van een ander of over een overlijden.
Nog niet eens van, goh ben bij de C&A geweest en heb een leuke broek gekocht, nee het is altijd kommer en kwel.
Wat een saai leven heb je dan. Gadsie. Zo is mijn opa ook wel, ook zo'n nare man in omgang.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_181292312
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 09:23 schreef spierbal het volgende:

[..]

Wat een saai leven heb je dan. Gadsie. Zo is mijn opa ook wel, ook zo'n nare man in omgang.
Mijn vader wil ook nooit op vakantie, maar hij weet wel altijd exact wat er in de buurt gebeurt
pi_181292461
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Mijn vader wil ook nooit op vakantie, maar hij weet wel altijd exact wat er in de buurt gebeurt
Weet hij ook wat er met jou gebeurt?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181292639
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 09:34 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Weet hij ook wat er met jou gebeurt?
:|W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')