abonnement Unibet Coolblue
pi_182234824
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:23 schreef MCH het volgende:

[..]

ok ja, ik vind jim carey niet leuk
Is irrelevant. Je kent wel dat kapsel uit dat gifje namelijk, al is het maar door mijn post.
pi_182235118
Waarom doen jullie überhaupt lullig tegen naatje, is een goede jongen hoor. :{w
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182676993
Ik zal dit wel weer veel te overdenken; maar ik zit nu voor iemand een TV en wandbeugel uit te zoeken voor in de slaapkamer.
32" moet wel voldoende zijn en eigenlijk verder geen eisen (wel voorkeur voor LG) dus zoiets moet wel voldoende zijn.

Voor een beugel heb ik een aantal bij elkaar gezet. Beugel moet kantelbaar zijn.
De Base 15S en 15M zijn zelfde serie in small en medium formaat.
De Wall 3215 lijkt de nieuwe versie van de Wall 2215 te zijn (maar wat het verschil is :? ) en dan heb je Wall 2115 en 3115 (ook oud/nieuw).

En Gamma heeft ook korting op een serie Vogel's beugels; deze lijkt me wel wat.

De meeste beugels hebben een horizontale rail waar je de 2 verticale houders opklikt; de ander dus zo'n centrale plaat.
Zijn er eigenlijk grote voor- of juist nadelen aan die twee verschillende houders?
Die eerste lijkt me wel gemakkelijker te installeren.

pi_182683996
Ik heb deze (maar dan groter) voor mijn TV. Makkelijk op te hangen en hangt perfect. Alleen wat weinig ruimte achter mijn TV voor aansluitingen en stopcontact, dus daar had ik wat beter over na moeten denken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_182684072
ik zoek ook nog een muurbeugel voor mijn 37" Samsung, bij voorkeur zowel draai- als kantelbaar. maar de keuze is reuze oO<
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_182700549
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:49 schreef dimmak het volgende:
Ik heb deze (maar dan groter) voor mijn TV. Makkelijk op te hangen en hangt perfect. Alleen wat weinig ruimte achter mijn TV voor aansluitingen en stopcontact, dus daar had ik wat beter over na moeten denken.
Ik heb die en deze maar doorgestuurd. Beiden zouden moeten voldoen; maar die laatste lijkt me toch nét wat degelijker in elkaar te zitten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 08:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zoek ook nog een muurbeugel voor mijn 37" Samsung, bij voorkeur zowel draai- als kantelbaar. maar de keuze is reuze oO<
Je zou de aanbieding van donderdag bij de Aldi kunnen proberen. :P
pi_183081266
Snappen jullie dit?

Vanmorgen kreeg ik een notificatie van Tikkie app dat iemand mij had betaald.
Ik heb toen echter niet gelijk gekeken en nu staat zijn naam/betaling niet in het overzicht?

EDIT: het staat nog steeds niet in de Tikkie app; maar bedrag staat nu wel op mijn bankrekening. Geen goede start voor de app bij mij...

[ Bericht 27% gewijzigd door Iemand91 op 12-11-2018 12:11:50 ]
pi_183166344
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 17:07 schreef Iemand91 het volgende:
Snappen jullie dit?

Vanmorgen kreeg ik een notificatie van Tikkie app dat iemand mij had betaald.
Ik heb toen echter niet gelijk gekeken en nu staat zijn naam/betaling niet in het overzicht?

EDIT: het staat nog steeds niet in de Tikkie app; maar bedrag staat nu wel op mijn bankrekening. Geen goede start voor de app bij mij...
daarom gewoon alleen betaalverzoeken via de eigen bankier app gebruiken :P
pi_183497498
misschien heeft men hier een idee:

ik kom bij opruimen een doos van Symantec backup Exec 11d tegen

die is behoorlijk verouderd, maar voor de rest lijkt hij compleet te zijn (doos, licentiesleutels, handleiding en cd's)
is dat nog wat waard/kan ik er nog iemand blij mee maken of kan ik dat beter gelijk de kliko ingooien.

komt bij een failliete klant vandaan die mij zooi heeft laten overnemen, de server waar dit waarschijnlijk ooit op gedraaid heeft is al ruimschoots weg en mogelijk inmiddels alweer schroot
pi_183523534
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 17:07 schreef Iemand91 het volgende:
Snappen jullie dit?

Vanmorgen kreeg ik een notificatie van Tikkie app dat iemand mij had betaald.
Ik heb toen echter niet gelijk gekeken en nu staat zijn naam/betaling niet in het overzicht?

EDIT: het staat nog steeds niet in de Tikkie app; maar bedrag staat nu wel op mijn bankrekening. Geen goede start voor de app bij mij...
Gewoon bunq gebruiken, heb je het geld ten minste gelijk op je éigen rekening.
pi_183679397
DIG / Nieuw router

Is er iemand die mij wil helpen? O-)
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 12 december 2018 @ 12:17:55 #282
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183679423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:16 schreef dimmak het volgende:
DIG / Nieuw router

Is er iemand die mij wil helpen? O-)
Komen vanzelf reacties :) als ik het zou weten had ik al gereageerd :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183679951
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Komen vanzelf reacties :) als ik het zou weten had ik al gereageerd :)
Ik breng hem alleen ff hier onder de aandacht. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 12 december 2018 @ 12:51:39 #284
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183680180
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik breng hem alleen ff hier onder de aandacht. :D
^O^ I know.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183686930
Voor mijn grootouders heb ik een tweedehands iMac van eind 2009 aangeschaft. Mooi ding en werkt voor hun geweldig; ze zijn helemaal gelukkig met dat ding.

Bijna 10 jaar oud en nog steeds een iconisch ontwerp dat die dingen hebben _O_ :9~

Uiteraard eerst de hardware grondig gecontroleerd voordat we over gingen op de aanschaf. Totaalprijs was 225,00,- euro, inclusief toetsenbord en Magic Mouse. 12 GB RAM en Core 2 Duo erin, prima voor hen.

Zag wel dat High Sierra de laatste versie was die ondersteund werd, dat vond ik dan wel weer jammer. Ik dacht eigenlijk dat dit nog wel kon. :P

https://support.apple.com/kb/sp576?locale=en_US

Zelf mijn MacBook late 2012 een upgrade gegeven naar Mojave. *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 19:11:45 ]
pi_184412665
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:54 in een topic waar waarschijnlijk geen hond meer leest schreef Holenbeer het volgende omdat hij wel een beetje aandacht nodig heeft:
Voor als dit topic nog leeft.
Stel ik verkoop een DELL xps 13 met i5-6200u 2,3ghz processor en 8gb ram, wat zou ik daarvoor nog ongeveer kunnen krijgen?
:+
pi_184495081
Welke VPN-dienst gebruiken jullie? Zit nu bij PIA en bevalt best aardig.
pi_184495401
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:24 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

:+
dat zijn prima dingen, mits in goede conditie kan je daar nog wel een 500 euro oid voor vragen denk ik..

check tweakers naar vergelijkbare advertenties
pi_184495416
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:35 schreef DevFreak het volgende:
Welke VPN-dienst gebruiken jullie? Zit nu bij PIA en bevalt best aardig.
windscribe voor een jaartje, bevalt ook wel prima, pia schijnt nog steeds erg goed wat betreft privacy te zijn
pi_184495582
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:52 schreef mschol het volgende:

[..]

windscribe voor een jaartje, bevalt ook wel prima, pia schijnt nog steeds erg goed wat betreft privacy te zijn
klopt, ze bewaren bewezen geen logs. Geloof wel dat NordVPN meer locaties ter beschikking heeft.

Ben vooral met de app (wrapper rond OpenVPN) erg happy. Eenmalig instellen naar je voorkeuren en gaan :P
pi_184497181
Lekker weertje in Hong Kong.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:54:58 #293
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184634850
Ik kon er geen apart topic voor vinden (of ik heb niet goed gezocht) en aangezien jullie het hier over alles hebben drop ik mijn vraag hier maar. Ik ben op zoek naar een toetsenbord met een armsteun aan de voorkant. Mijn bureau is namelijk nogal scherp en als ik langer achter de computer zit wordt dit erg oncomfortabel bij mijn polsen. Ik gebruik het toetsenbord voornamelijk om mee te gamen. Budget is tussen de 50 en 75 euro. Iemand handige tips of ideeën?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184635440
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:54 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik kon er geen apart topic voor vinden (of ik heb niet goed gezocht) en aangezien jullie het hier over alles hebben drop ik mijn vraag hier maar. Ik ben op zoek naar een toetsenbord met een armsteun aan de voorkant. Mijn bureau is namelijk nogal scherp en als ik langer achter de computer zit wordt dit erg oncomfortabel bij mijn polsen. Ik gebruik het toetsenbord voornamelijk om mee te gamen. Budget is tussen de 50 en 75 euro. Iemand handige tips of ideeën?
corsair mechanisch toetsenbord, de K70 ofzo?
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:49:45 #295
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184637148
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:22 schreef mschol het volgende:

[..]

corsair mechanisch toetsenbord, de K70 ofzo?
Een prijs van ¤149 ligt ver boven mijn budget. Zat zelf aan de Razer Ornata Chroma te denken.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184642191
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:49 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Een prijs van ¤149 ligt ver boven mijn budget. Zat zelf aan de Razer Ornata Chroma te denken.
oeh, is die nog zo duur? ik heb voor de K95 namelijk iets meer dan 200 betaald :D :X
my bad.. ik dacht dat die rond jouw budget lag :@

Het toetsenbord dat jij ingedachte hebt heeft membraam toetsen, opzich geen probleem (en toetsenbord wordt ook niet slecht beoordeeld op tweakers) maar mechanisch is wel helemaal in nu.
mijn advies: probeer toetsenborden uit in winkels, het is een heel persoonlijk iets en zeker met alle verschillende technieken tegenwoordig kan het zomaar zijn dat een ander toetsenbord jou beter ligt. qua toetsaanslag.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 21:57:01 #297
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184642288
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:53 schreef mschol het volgende:

[..]

oeh, is die nog zo duur? ik heb voor de K95 namelijk iets meer dan 200 betaald :D :X
my bad.. ik dacht dat die rond jouw budget lag :@

Het toetsenbord dat jij ingedachte hebt heeft membraam toetsen, opzich geen probleem (en toetsenbord wordt ook niet slecht beoordeeld op tweakers) maar mechanisch is wel helemaal in nu.
mijn advies: probeer toetsenborden uit in winkels, het is een heel persoonlijk iets en zeker met alle verschillende technieken tegenwoordig kan het zomaar zijn dat een ander toetsenbord jou beter ligt. qua toetsaanslag.
Ghehe, die is inderdaad nog altijd vrij prijzig. Wat is in leken-taal het grote verschil tussen mechanische toetsen en membraan toetsen? En waarom is het ene beter dan het andere, of juist niet en wat zijn jouw ervaringen hierin?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184642692
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:57 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Ghehe, die is inderdaad nog altijd vrij prijzig. Wat is in leken-taal het grote verschil tussen mechanische toetsen en membraan toetsen? En waarom is het ene beter dan het andere, of juist niet en wat zijn jouw ervaringen hierin?
het grootse verschil is, bij alle soorten (membraam, rubber dome en mechanische), is de aanslag, dus hoe "zwaar" is het een toets in te drukken en hoever moet je een toets indrukken om een reactie te krijgen;

klassieke rubber dome toetsen moet je vaak helemaal indrukken, ik merk bij mijn cherry mx red dat ik hem maar deels hoef in te drukken om resultaat te krijgen. (andere versies van de cherry MX laten dit weer anders zijn)

membraam heb ik zelf nooit geprobeerd en weet ik dus niet.
ik merk dat ik na een flinke wen periode wel redelijk fan ben geworden van mechanische toetsenborden, ik heb dan nog wel wat aanpassingen gedaan om het geluid te verminderen omdat ze wel relatief veel lawaai maken.
Ik heb ook het idee dat ik sneller kan typen met een mechanisch toetsenbord, maar dat kan heel goed ook tussen mijn oren zitten.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 22:11:57 #299
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184642722
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:10 schreef mschol het volgende:

[..]

het grootse verschil is, bij alle soorten (membraam, rubber dome en mechanische), is de aanslag, dus hoe "zwaar" is het een toets in te drukken en hoever moet je een toets indrukken om een reactie te krijgen;

klassieke rubber dome toetsen moet je vaak helemaal indrukken, ik merk bij mijn cherry mx red dat ik hem maar deels hoef in te drukken om resultaat te krijgen. (andere versies van de cherry MX laten dit weer anders zijn)

membraam heb ik zelf nooit geprobeerd en weet ik dus niet.
ik merk dat ik na een flinke wen periode wel redelijk fan ben geworden van mechanische toetsenborden, ik heb dan nog wel wat aanpassingen gedaan om het geluid te verminderen omdat ze wel relatief veel lawaai maken.
Ik heb ook het idee dat ik sneller kan typen met een mechanisch toetsenbord, maar dat kan heel goed ook tussen mijn oren zitten.
Ik heb op mijn werk vaker met mechanische toetsenborden gewerkt. Voor administratief gebruik vond ik dat echt een hel. Wat maakten die dingen een herrie zeg! Ik hou van toetsenborden die zachte aanslagen hebben. Of ik ze nou helemaal moet indrukken of niet, ik ben een redelijk driftige typer (is dat een woord?), dus dat maakt me niet zoveel uit.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184920724
Hoi.

Is er toevallig een recent topic voor 3d art en zo? Kan niks vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')