abonnement Unibet Coolblue
pi_181257311
Is de enige ware bewering, waar je je niet voor hoeft te schamen. In tegenstelling tot de aarde is rond.

Je bakt een gehaktbal in de pan, om hem gaar te krijgen moet je vaker even draaien. Ook worstjes die cilindervormig zijn moet je draaien. Anders is de kern van het vlees rauw.

De aarde zou uit een vuurkern bestaan en rond zijn. Als de aarde dus opgewarmd wordt vanuit de kern zou het overal gelijkmatig warm moeten zijn. In plaats van dat iets van buitenaf (een pan bv iets warm maakt.)

Maar waarom is het hier nu 23 graden en in Egypte 36 graden. Ik dacht hierover na want ik heb het gespot in een ander topic, maar eigenlijk is dit gewoon het bewijs dat de aarde wel plat moet zijn.

Er is namelijk geen kern van vuur, wat er wel is is een platte schijf. Dit kan ook verklaren waarom de temperaturen anders zijn. We worden verhit door de zon. De zon is een soort platte schijf die op een andere schijf staat samen met de maan en deze draaien in cirkels op hun platte schijf. Beetje zoals in de efteling de fata morgana zo'n schijf die die bootjes rondtrekt.

De zon en de maan worden zo voortgetrokken. Dus voordat je zegt dat de aarde rond is denk eens zelfstandig na.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2018 17:10:25 ]
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:10:43 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181257329
Niet weten dat er aarde vierkant is :')
#KICKOUTZP
pi_181257451
Maar als ik de blow torch op één gedeelte van de koekenpan zet wordt dat gedeelte ook warmer dan de rest.
pi_181257479
Als de aarde rond zou zijn, hoezo rijden dan wij plat. Als we dan naar Italie zouden rijden zouden we langzaam af moet buigen maar we blijven recht rijden. Dus de aarde is niet rond.
Niet Fokken met mij.
pi_181257729
Als de aarde rond is als een pannenkoek waarom kan ik dan niet de kust zien aan de overkant van het IJsselmeer maar wel de toppen van kerktorens e.d.?
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:44:57 #6
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_181258136
Schopje BNW lijkt me, ik lees hier geen klacht in... Of ONZ als het niet serieus is...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:23:33 #7
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_181259208
Tuurlijk is de aarde rond. Zo rond als een pannekoek.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')