abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:29:31 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181275242
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:26 schreef Seven. het volgende:
Ah, lang geleden. Ik heb mijn romantische fantasie jaren geleden uit mijn kop gezet want verder weg van de werkelijke Seven. kon het haast niet zijn. Plus, er was zo ontzettend vaak een nieuwe hoofdpersoon in de fantasie dat ik er zelf gestoord van werd :P . Ik voedde steevast weer een crush, het ging ook eigenlijk nooit om die jongens zelf. Ik maakte mezelf gewoon verliefd.

Het kwam er op neer dat ik, om welke reden dan ook, helemaal stuk gegaan was. Echt totáál aan de grond door bijvoorbeeld overlijden in mijn gezin of zo. En dan kwam de redder in nood mij wel even redden.

In werkelijkheid was ik wel een emotioneel wrakje destijds, maar het is nog nooit voorgekomen dat de stoppen doorsloegen en dat ik gewoon moest stoppen. En dat zal ook nooit gebeuren want er zit gevoelsmatig geen einde aan mijn incasseringsvermogen. Dus redders in nood maken bij mij nooit kans. En als iemand toch probeert om mij te redden, dan ervaar ik dat als irritant. :')
Ik heb toevallig een redders karakter/mentaliteit. Dat is ook een beetje mijn probleem.

Maar er is dus nooit een situatie geweest waar je diep in de put zat en een knappe charmante jongen jou heeft gered?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181275383
Leuk topic, nooit verwacht dat mannen dit ook hadden. Ik was er ook heel benieuwd naar maar stelde nooit de juiste vraag on achter het antwoord te komen. Nu kan ik het in dit topic lezen gelukkig.
Mijn romantische fantasie is dat ik een persoon m/v ontmoet die net zo weinig vertrouwen heeft in de rest van de mensheid als ik, zo niet minder. Bijvoorbeeld door veel pech of negatieve ervaringen of een communicatiekloof. Dan zou ik de enige zijn die deze persoon wel de moeite waard vindt, nadat diegene veel afwijzingen en onbegrip kreeg die niet de schuld van die persoon waren. Vervolgens zou die persoon mij dan aanbidden omdat ik de enige ben en ik zou doen alsof ik diegene afwijs, omdat wederzijdse liefde nu eenmaal minder romantisch is. Maar uiteindelijk toch een relatie ermee krijgen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:48:58 #53
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181275448
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Leuk topic, nooit verwacht dat mannen dit ook hadden. Ik was er ook heel benieuwd naar maar stelde nooit de juiste vraag on achter het antwoord te komen. Nu kan ik het in dit topic lezen gelukkig.
Mijn romantische fantasie is dat ik een persoon m/v ontmoet die net zo weinig vertrouwen heeft in de rest van de mensheid als ik, zo niet minder. Bijvoorbeeld door veel pech of negatieve ervaringen of een communicatiekloof. Dan zou ik de enige zijn die deze persoon wel de moeite waard vindt, nadat diegene veel afwijzingen en onbegrip kreeg die niet de schuld van die persoon waren. Vervolgens zou die persoon mij dan aanbidden omdat ik de enige ben en ik zou doen alsof ik diegene afwijs, omdat wederzijdse liefde nu eenmaal minder romantisch is. Maar uiteindelijk toch een relatie ermee krijgen.
😆

Toch in eerste instantie afwijzen. Snap je waarom mannen gek worden van vrouwen? 🤣
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:53:12 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181275501
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb toevallig een redders karakter/mentaliteit. Dat is ook een beetje mijn probleem.

Maar er is dus nooit een situatie geweest waar je diep in de put zat en een knappe charmante jongen jou heeft gered?
Nee joh, ik red mezelf. Het idee alleen al dat ik mezelf niet zou kunnen redden is echt beangstigend. En ik ben nergens bang voor.
Resistance is futile.
pi_181275665
Hmm, samen met een rugzak en zonder enige ballast als in werk, hypotheek, kinderen al wandelend de wereld door. En als we een land of gebied gezien hebben, doorreizen naar het volgende.

Beetje kamperen, in hangmatten slapen, berghutten of pensionnetjes.

De ander is om echt een jagers verzamelaarsbestaan te leven en ergens in Scandinavië een afgelegen huisje te hebben. En dan zelf je eten jagen, wat bessen plukken. Uiteraard kan dat helemaal niet, is keihard werken. Maargoed.

Dus eigenlijk heel simpel leven, maar geld speelt ook geen rol, alles kan. Maar er is ook geen verplichting van welke aard ook.
Whatever...
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:08:53 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181275699
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee joh, ik red mezelf. Het idee alleen al dat ik mezelf niet zou kunnen redden is echt beangstigend. En ik ben nergens bang voor.
Stoer 🙂

Je hebt altijd moeite gehad met jezelf kwetsbaar opstellen toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:11:46 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181275745
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Stoer 🙂

Je hebt altijd moeite gehad met jezelf kwetsbaar opstellen toch?
Ligt eraan. Ik gooi dingen op FOK omdat ik schijt heb, en daardoor stel ik me dus kwetsbaarder op dan de meeste mensen. Maar aan de andere kant, als het écht dichtbij komt dan gaat de ophaalbrug met een noodvaart dicht.
Resistance is futile.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:12:06 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181275759
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:06 schreef Spanky78 het volgende:
Hmm, samen met een rugzak en zonder enige ballast als in werk, hypotheek, kinderen al wandelend de wereld door. En als we een land of gebied gezien hebben, doorreizen naar het volgende.

Beetje kamperen, in hangmatten slapen, berghutten of pensionnetjes.

De ander is om echt een jagers verzamelaarsbestaan te leven en ergens in Scandinavië een afgelegen huisje te hebben. En dan zelf je eten jagen, wat bessen plukken. Uiteraard kan dat helemaal niet, is keihard werken. Maargoed.

Dus eigenlijk heel simpel leven, maar geld speelt ook geen rol, alles kan. Maar er is ook geen verplichting van welke aard ook.
Mooi! O+
Resistance is futile.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:12:46 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181275773
En ik vind het trouwens oneindig cool dat jongens/mannnen dit dus ook hebben.
Resistance is futile.
pi_181275813
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:12 schreef Seven. het volgende:
En ik vind het trouwens oneindig cool dat jongens/mannnen dit dus ook hebben.
We zijn net mensen :o
Whatever...
pi_181275974
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

We zijn net mensen :o
Echt hé :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181276044
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Echt hé :o
Uiteraard willen we wel veel neuken in die fantasie, dat natuurlijk wel.
Whatever...
pi_181276091
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:31 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Uiteraard willen we wel veel neuken in die fantasie, dat natuurlijk wel.
Het was mooi voor zolang het duurde ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181276165
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het was mooi voor zolang het duurde ;(
You knew it.
Whatever...
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:58:23 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181276445
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:31 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Uiteraard willen we wel veel neuken in die fantasie, dat natuurlijk wel.
🤣🤣
Resistance is futile.
pi_181276743
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Leuk topic, nooit verwacht dat mannen dit ook hadden. Ik was er ook heel benieuwd naar maar stelde nooit de juiste vraag on achter het antwoord te komen. Nu kan ik het in dit topic lezen gelukkig.
Mijn romantische fantasie is dat ik een persoon m/v ontmoet die net zo weinig vertrouwen heeft in de rest van de mensheid als ik, zo niet minder. Bijvoorbeeld door veel pech of negatieve ervaringen of een communicatiekloof. Dan zou ik de enige zijn die deze persoon wel de moeite waard vindt, nadat diegene veel afwijzingen en onbegrip kreeg die niet de schuld van die persoon waren. Vervolgens zou die persoon mij dan aanbidden omdat ik de enige ben en ik zou doen alsof ik diegene afwijs, omdat wederzijdse liefde nu eenmaal minder romantisch is. Maar uiteindelijk toch een relatie ermee krijgen.
Ik herken mij hierin! Ik zoek daarom denk snel Depressievelingen maar dat moet ik niet meer doen. Brengt zoveel ellende in een realistische relatie

Alleen niet in het afwijs aspect en er later weer mee krijgen.
pi_181277851
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:48 schreef Keep_Walking het volgende:

😆

Toch in eerste instantie afwijzen. Snap je waarom mannen gek worden van vrouwen? 🤣
Dat snap ik goed ja, maar die afwijzing hoort bij de fantasie omdat mannen vaak willen dat alles heel gemakkelijk gaat. Ze hebben vaak uit zichzelf bijna geen zin om moeite te doen heb ik gemerkt. Ze vinden vrouwen vaak niet speciaal, ze zoeken een vrouw omdat die borsten heeft en een k*t en de eerste die toevallig in de buurt is willen ze al. Wanneer een vrouw een man gaat afwijzen, alleen dan is er vaak nog 1% kans dat hij haar wel speciaal gaat vinden en meer dan zomaar een inwisselbare vrouw.
Dat gevoel heb ik dan. En verder heb ik gewoon een soort van ongezonde fetisj voor depressieve mensen denk ik.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:16 schreef FenoFena het volgende:

Ik herken mij hierin! Ik zoek daarom denk snel Depressievelingen maar dat moet ik niet meer doen. Brengt zoveel ellende in een realistische relatie

Alleen niet in het afwijs aspect en er later weer mee krijgen.
Wauw wat mooi dat iemand dit herkent want ik dacht alweer de enige te zijn. Ja, ik heb er ook negatieve ervaringen mee! Dat die mannen het uitmaakten vanwege stomme redenen of mij alleen gebruikten.

quote:
Helaas ga ik niet meer iemand zoeken die zich teveel tegen de wereld verzet.. was toch niet zo succes zo depressief vriendje uiteindelijk.. maar toch mis ik wel veel puntjes met mijn ex: die maakte mijn romantische fantasie waard; hij was mijn studiemaatje, en we gingen in het begin lekker buiten rondzwerven. Dat was precies waarbij ik dacht ja dit zoek ik. Bleek hij totaal anders later te zijn. Vorig jaar zat ik met hem in Griekenland. Nu zit ik met een koud biertje alleen op het strand. Tsja.
Jammer. Dat heb ik ook vaak gehad. Mannen die zich anders voordoen. Ik vraag me al niet meer af waarom, heft geen enkele zin. Maar ze hebben ook zichzelf ermee lijkt me. Van een ander bedriegen voel je je ook niet lang beter lijkt me.

[ Bericht 16% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 19-08-2018 00:18:20 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:33:51 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181278123
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat snap ik goed ja, maar die afwijzing hoort bij de fantasie omdat mannen vaak willen dat alles heel gemakkelijk gaat. Ze hebben vaak uit zichzelf bijna geen zin om moeite te doen heb ik gemerkt. Ze vinden vrouwen vaak niet speciaal, ze zoeken een vrouw omdat die borsten heeft en een k*t en de eerste die toevallig in de buurt is willen ze al. Wanneer een vrouw een man gaat afwijzen, alleen dan is er vaak nog 1% kans dat hij haar wel speciaal gaat vinden en meer dan zomaar een inwisselbare vrouw.
Dat gevoel heb ik dan. En verder heb ik gewoon een soort van ongezonde fetisj voor depressieve mensen denk ik.

[..]

Wauw wat mooi dat iemand dit herkent want ik dacht alweer de enige te zijn. Ja, ik heb er ook negatieve ervaringen mee! Dat die mannen het uitmaakten vanwege stomme redenen of mij alleen gebruikten. Heb jij veel ervaring met depressieve partners en hoezo was het zo negatief? Als je het niet wil delen openbaar snap ik het hoor, maar ben nieuwsgierig
Wat je zegt klopt heel goed. Je kan beter een man afwijzen idd en hopen dat hij moeite doet voor je. Zo weet je ook zeker dat het om jou gaat.

Maar het probleem van mannen is dan weten wanneer ze moeten ophouden en wanneer ze moeten doorgaan. Er is een klein verschil tussen romantisch doorzetten voor de liefde van een vrouw en stalken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181286299
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat je zegt klopt heel goed. Je kan beter een man afwijzen idd en hopen dat hij moeite doet voor je. Zo weet je ook zeker dat het om jou gaat.

Maar het probleem van mannen is dan weten wanneer ze moeten ophouden en wanneer ze moeten doorgaan. Er is een klein verschil tussen romantisch doorzetten voor de liefde van een vrouw en stalken.
Jij bent ervaringsdeskundige zeker. Vertel hoe ging je te fur en wanneer viel het je pas op?
pi_181287109
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat snap ik goed ja, maar die afwijzing hoort bij de fantasie omdat mannen vaak willen dat alles heel gemakkelijk gaat. Ze hebben vaak uit zichzelf bijna geen zin om moeite te doen heb ik gemerkt. Ze vinden vrouwen vaak niet speciaal, ze zoeken een vrouw omdat die borsten heeft en een k*t en de eerste die toevallig in de buurt is willen ze al. Wanneer een vrouw een man gaat afwijzen, alleen dan is er vaak nog 1% kans dat hij haar wel speciaal gaat vinden en meer dan zomaar een inwisselbare vrouw.
Dat gevoel heb ik dan. En verder heb ik gewoon een soort van ongezonde fetisj voor depressieve mensen denk ik.

[..]

Wauw wat mooi dat iemand dit herkent want ik dacht alweer de enige te zijn. Ja, ik heb er ook negatieve ervaringen mee! Dat die mannen het uitmaakten vanwege stomme redenen of mij alleen gebruikten. Heb jij veel ervaring met depressieve partners en hoezo was het zo negatief? Als je het niet wil delen openbaar snap ik het hoor, maar ben nieuwsgierig
Het klinkt best ongezond.
Whatever...
pi_181287192
Iets met twee zwarte mannen.
  zondag 19 augustus 2018 @ 01:58:42 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181290169
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:39 schreef Myrr het volgende:
Iets met twee zwarte mannen.
En daar ga je dan romantisch mee uit eten?
Resistance is futile.
  zondag 19 augustus 2018 @ 08:08:03 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181291289
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:03 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Jij bent ervaringsdeskundige zeker. Vertel hoe ging je te fur en wanneer viel het je pas op?
Nee hoor. Ik heb nooit iemand gestalkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keep_Walking op 19-08-2018 11:38:09 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181291493
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat je zegt klopt heel goed. Je kan beter een man afwijzen idd en hopen dat hij moeite doet voor je. Zo weet je ook zeker dat het om jou gaat.

Maar het probleem van mannen is dan weten wanneer ze moeten ophouden en wanneer ze moeten doorgaan. Er is een klein verschil tussen romantisch doorzetten voor de liefde van een vrouw en stalken.
Dat vind ik een goede vraag. Ik ben zelf ook een soort van stalker geweest (al vinden de meesten stalking alleen stalking als het bedreiging is maar ik viel iemand lastig waar ik verliefd op was waarbij het niet wederzijds was), maar niet van onbekenden. Daarvan was ik meer stille aanbidder van een jongen waarbij ik 1 poging waagde, geen enthousiasms toen hield ik op. Maar bij relatie die uitging had ik daarna ook geen succes met iedere dag berichten sturen en zijn huis bezoeken. Ik weet het verschil zelf ook niet goed.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 19 augustus 2018 @ 08:31:37 #75
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181291618
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk vooral seksuele fantasiën. :)
Heel herkenbaar :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')