abonnement Unibet Coolblue
pi_181275357
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:51 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Wij hebben onze eigen minister Blok die het inziet, plus een aantal europese leiders...dus !
Onze eigen minister Blok verloor direct nadat dat openbaar werd op mysterieuze wijze dat inzicht.

Waarom de Trump fans hier Blok niet uitmaken voor lafaard is mij niet duidelijk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181275382
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Onze eigen minister Blok verloor direct nadat dat openbaar werd op mysterieuze wijze dat inzicht.

Waarom de Trump fans hier Blok niet uitmaken voor lafaard is mij niet duidelijk.
Hij geeft nergens expliciet aan dat z'n uitspraken niet waar zouden zijn he.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181275405
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:43 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hij geeft nergens expliciet aan dat z'n uitspraken niet waar zouden zijn he.
Rutte wel.

Hoe dan ook denk ik niet dat Blok veel anders rest dan bij het debat begin september alsnog ondubbelzinnig zeggen dat z'n uitspraken niet waar zijn, of opstappen.

Ik verwacht de laffe benadering. En ik ga er vanuit dat jij die dan ook laf noemt. Afgesproken?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181275414
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent voor een goed sociaal vangnet, maar steunt wel de partij die bij vrij spel het hele sociale systeem te gronde gaat richten door ongelimiteerd kansloze mensen te laten immigreren. Dat rijmt niet echt. Het grote plaatje is veel belangrijker dan de individuele punten, want al die punten hebben invloed op elkaar.
Alsof die rechtse partijen niet die kansloze zoals je ze noemd ongelimiteerd binnen laat. Om een geheel andere reden die moeilijk te doorgronden is. En voor opvang van vluchtelingen moet er altijd ruimte zijn. Ik ben tegen economische vluchtelingen als dat op grote schaal gaat plaats vinden zoals dat nu plaats vind binnen de EU. Dat mensen waar dan ook vandaan, hier komen werken prima. Maar dan wel met een werkvergunning.

Maar dat is een probleem van een EU.
pi_181275433
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Rutte wel.

Hoe dan ook denk ik niet dat Blok veel anders rest dan bij het debat begin september alsnog ondubbelzinnig zeggen dat z'n uitspraken niet waar zijn, of opstappen.

Ik verwacht de laffe benadering. En ik ga er vanuit dat jij die dan ook laf noemt. Afgesproken?
Ik vind die hele Blok maar een laffe hond, dus dat wil ik best met jou afspreken.

VVD'ers treden niet af om dit soort dingen. Zelfs Hennes was bijna blijven zitten.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181275475
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:47 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik vind die hele Blok maar een laffe hond, dus dat wil ik best met jou afspreken.
Je bent denk ik de eerste die ik hier tegenkom die achter de uitspraken van Blok staat en die hem - heel realistisch - toch een laffe hond noemt. Mijn complimenten! ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:47 schreef BoneThugss het volgende:

VVD'ers treden niet af om dit soort dingen. Zelfs Hennes was bijna blijven zitten.
In dat geval zal hij zijn uitspraken dusdanig moeten nuanceren dat er niets van z'n oorspronkelijke uitspraken overblijft. Maar we gaan het zien.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:52:50 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181275495
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:46 schreef Cherni het volgende:

[..]

Alsof die rechtse partijen niet die kansloze zoals je ze noemd ongelimiteerd binnen laat. Om een geheel andere reden die moeilijk te doorgronden is. En voor opvang van vluchtelingen moet er altijd ruimte zijn. Ik ben tegen economische vluchtelingen als dat op grote schaal gaat plaats vinden zoals dat nu plaats vind binnen de EU. Dat mensen waar dan ook vandaan, hier komen werken prima. Maar dan wel met een werkvergunning.

Maar dat is een probleem van een EU.
De huidige groep mensen die nu op zo'n NGO schip zitten wil ik best kansloos noemen ja, die gaan nooit bijdragen aan de maatschappij, daarom verlaten ze ook hun eigen land. En dat heeft met de EU te maken ja, maar als je dan als GL gaat roepen dat ze maar allemaal naar Amsterdam moeten gaan komen heb je daar als landelijke partij net zo veel aandeel in.

En dit heeft niks met links/rechts te maken. SP, VVD, PVV en FvD zijn tegen massa-immigratie. PvdA hoor ik er niet over en D66 en GL zijn keihard voor. Dan vertrouw ik de VVD ons sociale systeem absoluut niet toe, maar ik geloof nooit dat de gevolgen van VVD-beleid erger zijn dan die van GL-beleid.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181275757
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geef me maar een voorbeeld dan waar een lokale tak van een politiekr partij gekke ideeën uit en alle leden toen opgesloten moesten worden.

Kletskoek
GroenLinks op een rijtje:
- komt deels voort uit twee radicale partijen (CPN en PPR)
- kent een achterban waarvan een deel betrokken is (geweest) bij radicaal en gewelddadig milieuactivisme, multiculti-activisme, anti-democratisch activisme, antifa, krakers, terroristische aanslagen, of een combinatie hiervan
- betrokkenheid bij Eco Nostra
- bracht Volkert van der Graaff voort
- jeugdafdeling had benodigdheden voor het maken van een bom in bezit
- een werkgroep binnen GL, RozeLinks, is met veel omsluierende woorden voor verlaging of zelfs gehele verdwijning van leeftijdsstandaarden m.b.t. seks, ook wel aanpassing van de zedelijkheidswetgeving

Een andere partij, zeker ter rechterzijde, zou allang kapot zijn geschreven met zo'n profiel. Dikke kans dat er minstens een oproep zou zijn tot een verbod. Maar GL niet, want de diertjes.

Voorbeelden van, laat ik het tot Nederland beperken, partijen die verboden zijn? CP'86. Bij NVU heeft justitie een poging gewaagd. Bij de NNP heeft men dit overwogen. NVU is altijd een lokale margeclub geweest. CP'86 was een doorstart van een andere partij, maar belandde zelf nooit in de Tweede Kamer. Ook dit was dus slechts een lokale partij.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181275872
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:12 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

GroenLinks op een rijtje:
- kent een achterban waarvan een deel betrokken is (geweest) bij <...> terroristische aanslagen
- bracht Volkert van der Graaff voort
Deze twee moet je me toch even uitleggen denk ik.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181275918
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:19 schreef Molurus het volgende:

[..]

Deze twee moet je me toch even uitleggen denk ik.
Dat Volkert een vooraanstaande GL'er was, is een populaire complottheorie onder enge extreem-rechtse zoals Oostwoud.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181275924
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat Volkert een vooraanstaande GL'er was, is een populaire complottheorie onder enge extreem-rechtse zoals Oostwoud.
Ik dacht al... ik kon er niets over terugvinden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181276053
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat Volkert een vooraanstaande GL'er was, is een populaire complottheorie onder enge extreem-rechtse zoals Oostwoud.
Volkert van der Graaff was nu eenmaal GL-lid. Het woord vooraanstaand is op jouw conto. Peter Siebelt heeft uitstekend journalistiek onderzoekswerk verricht met zijn boek. Maar als dat niet in je ideologische straatje uitkomt, dan snap ik dat je begint te steigeren.

http://krant.telegraaf.nl(...).sala.offensief.html
https://re-act.be/2013/10(...)rdenaar-keert-terug/
https://politiek.tpo.nl/2(...)terfdag-pim-fortuyn/
https://groups.google.com/forum/#!topic/nl.politiek/-OdFkt1UWWw

POL / Volkert vd G had banden met nr 4 lijst GL
POL / 'Direct verband Volkert en GroenLinks'
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181276084
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:32 schreef Oostwoud het volgende:

Volkert van der Graaff was nu eenmaal GL-lid.
Bron hiervan? Want ik kan het in je lijstje BNW links niet terugvinden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181276087
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Volkert van der Graaff was nu eenmaal GL-lid. Het woord vooraanstaand is op jouw conto. Peter Siebelt heeft uitstekend journalistiek onderzoekswerk verricht met zijn boek. Maar als dat niet in je ideologische straatje uitkomt, dan snap ik dat je begint te steigeren.

http://krant.telegraaf.nl(...).sala.offensief.html
https://re-act.be/2013/10(...)rdenaar-keert-terug/
https://politiek.tpo.nl/2(...)terfdag-pim-fortuyn/
https://groups.google.com/forum/#!topic/nl.politiek/-OdFkt1UWWw

POL / Volkert vd G had banden met nr 4 lijst GL
POL / 'Direct verband Volkert en GroenLinks'
Enig idee wat 'voortbrengen' betekent en wat je met die beschuldiging insinueert?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181276102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Bron hiervan? Want ik kan het in je lijstje BNW links niet terugvinden.
Hij begaf zich in dezelfde kringen als sommige GL-politici. Dan ben je als partij blijkbaar verantwoordelijk voor alles wat zo'n man doet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181276120
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij begaf zich in dezelfde kringen als sommige GL-politici. Dan ben je als partij blijkbaar verantwoordelijk voor alles wat zo'n man doet.
Ach ja. Als je met iemand van GL omgaat dan ben je door associatie al automatisch lid. 8)7
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181276136
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Enig idee wat 'voortbrengen' betekent en wat je met die beschuldiging insinueert?
Er was een radicaal milieunetwerk in Wageningen met duidelijke GL-connecties. GroenLinks heeft via pedovriendje Herman Meijer een klacht ingediend over het boek van Siebelt en het daaruit volgende artikel van Joost Niemöller. De klacht werd ongegrond verklaard.

https://www.rvdj.nl/uitspraken/200367

"In het artikel wordt vermeld dat Siebelt stelt dat Volkert van der G. een relatie heeft met (leden van) GroenLinks. Deze stelling wordt in het artikel nader toegelicht en is op zichzelf niet van dien aard dat verweerders daarvan niet mochten berichten zonder zich daarvan uitdrukkelijk te distantiëren. Overigens heeft klaagster de juistheid van de stelling niet betwist en heeft zij niet geklaagd dat verweerders hebben nagelaten op dit punt wederhoor toe te passen."
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181276156
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:38 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Er was een radicaal milieunetwerk in Wageningen met duidelijke GL-connecties. GroenLinks heeft via pedovriendje Herman Meijer een klacht ingediend over het boek van Siebelt en het daaruit volgende artikel van Joost Niemöller. De klacht werd ongegrond verklaard.

https://www.rvdj.nl/uitspraken/200367

"In het artikel wordt vermeld dat Siebelt stelt dat Volkert van der G. een relatie heeft met (leden van) GroenLinks. Deze stelling wordt in het artikel nader toegelicht en is op zichzelf niet van dien aard dat verweerders daarvan niet mochten berichten zonder zich daarvan uitdrukkelijk te distantiëren. Overigens heeft klaagster de juistheid van de stelling niet betwist en heeft zij niet geklaagd dat verweerders hebben nagelaten op dit punt wederhoor toe te passen."
Nogmaals, je weet wat 'voortbrengen' betekent en wat je ermee insinueert?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181276169
Mijn hemel, BNW is een paar deurtjes verder, Oostwoud. |:(
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181276177
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, je weet wat 'voortbrengen' betekent en wat je ermee insinueert?
In Wageningen was een sterk GL-gelieerd milieu, waar Volkert van der Graaff onderdeel vanuit maakte. Dat was zijn leerschool, dus dat is inderdaad een kwestie van voortbrengen.

Dat de kogel van links kwam is geen schokkende stelling.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181276238
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:41 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

In Wageningen was een sterk GL-gelieerd milieu, waar Volkert van der Graaff onderdeel vanuit maakte. Dat was zijn leerschool, dus dat is inderdaad een kwestie van voortbrengen.

Dat de kogel van links kwam is geen schokkende stelling.
Volkert was geen lid van GL en heeft nooit een functie bekleedt binnen de partij. Dus nogmaals, stellen dat GL hem heeft voortgebracht slaat nergens op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181276307
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volkert was geen lid van GL en heeft nooit een functie bekleedt binnen de partij. Dus nogmaals, stellen dat GL hem heeft voortgebracht slaat nergens op.
Dus Wageningen was geen vruchtbare voedingsbodem, met sterke GL-connecties, waar Volkert deel van uitmaakte? Dat heeft geen invloed op hem gehad?

Goed dat ik dit weet, eventuele associaties van Wilders en Baudet zal in het vervolg ook zo autistisch benaderen. Jared Taylor? Geen lid van FvD.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181276374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:48 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dus Wageningen was geen vruchtbare voedingsbodem, met sterke GL-connecties, waar Volkert deel van uitmaakte? Dat heeft geen invloed op hem gehad?

Goed dat ik dit weet, eventuele associaties van Wilders en Baudet zal in het vervolg ook zo autistisch benaderen. Jared Taylor? Geen lid van FvD.
Dat hij in zijn studententijd optrok met (latere) GL'ers betekent niet dat de partij hem heeft voortgebracht. Daarmee insinueer je dat hij de ideeën die hebben geleid tot de moord op Fortuyn, heeft opgedaan binnen GL. En dat is simpelweg niet het geval.

Maar ik snap de verleiding om GL te linken aan Volkert. Is immers een prachtige stok om mee te slaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181276411
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

Maar ik snap de verleiding om GL te linken aan Volkert. Is immers een prachtige stok om mee te slaan.
Als het waar is dan snap ik die verleiding. Nu is het vooral een stok om Oostwoud mee te slaan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181276465
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hij in zijn studententijd optrok met (latere) GL'ers betekent niet dat de partij hem heeft voortgebracht. Daarmee insinueer je dat hij de ideeën die hebben geleid tot de moord op Fortuyn, heeft opgedaan binnen GL. En dat is simpelweg niet het geval.

Maar ik snap de verleiding om GL te linken aan Volkert. Is immers een prachtige stok om mee te slaan.
Nee, met deze post geef je zelf aan niet te weten wat voortgebracht betekent: https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=voortgebracht

We worden allemaal voortgebracht, gevormd, gemaakt door invloeden van binnen en buiten ons.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')