abonnement Unibet Coolblue
pi_181249947


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www2.utopiatv.nl/home

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:



Zaterdag 15 September 2018 - Verkiezingsstrijd nieuwe inwoners
Maandag 17 September 2018 - Publiek kan stemmen
Dinsdag 18 September 2018 - Nominatie inwoners
Woensdag 19 September 2018 - 2 Nieuwe inwoners komen binnen
Zondag 23 September - 1 Nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 24 September - 1 Genomineerde inwoner naar huis
pi_181249969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:35 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik vind het ook een vreemde keus om buiten niets aan goede doelen te geven en daar wel, terwijl ze het geld op dit moment hard nodig hebben?
Of gaat het hem nu omdat Tim en Joaquin weinig geld verdienen?
:?
Adriaan vindt het ook gewoon awkward om in zn blote kont rond te rennen voor geld, daar kan ik goed inkomen
Make trouble not war
pi_181249970
Sociaal correct willen overkomen, dat is Adriaan. Mafkees
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181249974
Nu wil tim de caravan kapot schoppen om adriaan te fucken. Fijne vent.
Zijn geld, zijn keus. Deal with it.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181249984
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:35 schreef krabje het volgende:

[..]

maar daar ging het niet om,het ging erom dat hij niet wil bijdragen aan de samenlevening,maar wel meeeten en droog en warm slapen.
Hij draagt bij aan de samenleving door 30% af te staan, net als de rest.
Hij wil geld niet in de pot van de 6 stoppen, zoals eerder is afgesproken,
pi_181249993
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:37 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Adriaan vindt het ook gewoon awkward om in zn blote kont rond te rennen voor geld, daar kan ik goed inkomen
Huh? :?
pi_181250001
Man, man... die Gerrit en Tim. Elke keer als ik een beetje sympathie voor ze krijg.... :X
pi_181250003
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:38 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Huh? :?
Gerrit gebruikt adriaan om de challenge te laten werken. Want adriaan is populair.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250017
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:38 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Huh? :?
ja het schijnt de bedoeling te zijn dat hij in zn nakie moet, en daar wil hij geen geld voor vragen
Make trouble not war
pi_181250022
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Gerrit gebruikt adriaan om de challenge te laten werken. Want adriaan is populair.
Ik heb hier te weing gelezen over die challenge om daar iets van te snappen. :?
pi_181250027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:39 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja het schijnt de bedoeling te zijn dat hij in zn nakie moet, en daar wil hij geen geld voor vragen
Ow... 8)7
pi_181250035
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sociaal correct willen overkomen, dat is Adriaan. Mafkees
hij slaat de plank volledig mis 8)7
pi_181250038
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ow... 8)7
en dat snap ik dus wel, dat lijkt op hoereren, dus vandaar
Make trouble not war
pi_181250046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:39 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik heb hier te weing gelezen over die challenge om daar iets van te snappen. :?
Ja het is ook een vaag verhaal, challenge tussen adriaan en gerrit, wie de meeste foto's verkoopt. Per vast aantal hangt daar een opdracht aan vast. Met als hoogtepunt dus een streak actie ofzo, hierdoor hopen ze dus snel geld te scoren. Maar nu wil adriaan zijn geld niet behouden en daar had gerrit niet op gerekend. Zoiets ongeveer.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250055
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:38 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij draagt bij aan de samenleving door 30% af te staan, net als de rest.
Hij wil geld niet in de pot van de 6 stoppen, zoals eerder is afgesproken,
nou dan valt hij dus buiten de boot,dan zal hij het toch alleen moeten doen,want als je echt verder wil dan moet je wel samen gaan doen.
pi_181250070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Gerrit gebruikt adriaan om de challenge te laten werken. Want adriaan is populair.
Het idee is bij hiske geboren dat ger een challenge moet aangaan met de persoon die voor foto's het meest populair was en dat was adriaan. Ger twijfelt aan enthousiasme van a3. His vond dat niet netjes om a3 teleur te stellen en voor kristel te kiezen als challenge tegenstander omdat ie het al gevraagd had. Dat was een beetje de strekking.
pi_181250074
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:41 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Ja het is ook een vaag verhaal, challenge tussen adriaan en gerrit, wie de meeste foto's verkoopt. Per vast aantal hangt daar een opdracht aan vast. Met als hoogtepunt dus een streak actie ofzo, hierdoor hopen ze dus snel geld te scoren. Maar nu wil adriaan zijn geld niet behouden en daar had gerrit niet op gerekend. Zoiets ongeveer.
Ok, dank voor je aanvulling. ^O^
pi_181250103
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:41 schreef krabje het volgende:

[..]

nou dan valt hij dus buiten de boot,dan zal hij het toch alleen moeten doen,want als je echt verder wil dan moet je wel samen gaan doen.
Ze zullen uiteindelijk ook meer samen moeten werken. Als iedereen onderdak is, zal er toch iets van een gezamelijke ruimte moeten komen. :Y
pi_181250108
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:41 schreef UtoStreamer het volgende:

[..]

Het idee is bij hiske geboren dat ger een challenge moet aangaan met de persoon die voor foto's het meest populair was en dat was adriaan. Ger twijfeld aan enthousiasme van a3. His vond dat niet netjes om a3 teleur te stellen en voor kristel te kiezen als challenge tegenstander omdat ie het al gevraagd had. Dat was een beetje de strekking.
En Adriaan wilde er geen geld aan verdienen maar het dan wel aan het goede doel schenken. Maar zoals ik het begrijp past dat dus niet in het straatje van Gerrit en Tim.
pi_181250119
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:41 schreef UtoStreamer het volgende:

[..]

Het idee is bij hiske geboren dat ger een challenge moet aangaan met de persoon die voor foto's het meest populair was en dat was adriaan. Ger twijfelt aan enthousiasme van a3. His vond dat niet netjes om a3 teleur te stellen en voor kristel te kiezen als challenge tegenstander omdat ie het al gevraagd had. Dat was een beetje de strekking.
Ah....dat klinkt alweer anders.
pi_181250148
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:43 schreef Prulke het volgende:

[..]

En Adriaan wilde er geen geld aan verdienen maar het dan wel aan het goede doel schenken. Maar zoals ik het begrijp past dat dus niet in het straatje van Gerrit en Tim.
De challenge was door hiske bedacht om er juist geld aan te verdienen.
Niemand is het eens met a3 om het nu al aan een goed doel te schenken. Dit was exact dezelfde discussie in utopia 1 bij Rienk en Paul. Zal allemaal wel met een sisser aflopen.
pi_181250149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:43 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ze zullen uiteindelijk ook meer samen moeten werken. Als iedereen onderdak is, zal er toch iets van een gezamelijke ruimte moeten komen. :Y
ja en dan moet iedereen dus zijn steentje bijdragen ook a3
pi_181250160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:45 schreef krabje het volgende:

[..]

ja en dan moet iedereen dus zijn steentje bijdragen ook a3
:Y en kamp Zuur. :Y
pi_181250163
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:44 schreef UtoStreamer het volgende:

[..]

De challenge was door hiske bedacht om er juist geld aan te verdienen.
Niemand is het eens met a3 om het nu al aan een goed doel te schenken. Dit was exact dezelfde discussie in utopia 1 bij Rienk en Paul. Zal allemaal wel met een sisser aflopen.
^O^ danku, had het begin gemist
pi_181250172
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:43 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ah....dat klinkt alweer anders.
Precies daarvoor dit had hiske een gesprek met adriaan, hierover. Komt hiske terug, en begint gerrit over het enthousiasme van adriaan. Terwijl het dar dus heel niet aan schort. Gerrit wist inmiddels dat adriaan zijn geld wil schenken aan goed doel, hiske hoorde dat net daarvoor. Dus toen gerrit begon over iemand anders dan adriaan, vond hiske dat niet fair.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250180
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:44 schreef UtoStreamer het volgende:

[..]

De challenge was door hiske bedacht om er juist geld aan te verdienen.
Niemand is het eens met a3 om het nu al aan een goed doel te schenken. Dit was exact dezelfde discussie in utopia 1 bij Rienk en Paul. Zal allemaal wel met een sisser aflopen.
Dan had Gerrit dus inderdaad beter iemand anders kunnen kiezen. :Y
pi_181250193
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:45 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y en kamp Zuur. :Y
ik geloof dat je dan echt 2 kampen of 3 kampen krijgt,maar als je je wilt aansluiten bij de 6 kan dat altijd en hun willen dus alles bij elkaar zodat alles ook samen gedaan kan worden,dus huisje,eten ,investeringen,en ja ik vind dat dat zo hoort en kom je ook verder,kamp zuur zal nooit met de anderen mee doen.
pi_181250196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:43 schreef Prulke het volgende:

[..]

En Adriaan wilde er geen geld aan verdienen maar het dan wel aan het goede doel schenken. Maar zoals ik het begrijp past dat dus niet in het straatje van Gerrit en Tim.
Dat is toch ook wel een beetje logisch? Het is behoorlijk decadent gedrag om al je geld weg te geven als je daar verder niets hebt. Dan kan hij het beter besteden om dat stelletje daklozen binnen de poorten onderdak te geven, dat is zo onderhand een nijpend probleem aan het worden.
pi_181250198
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:46 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Precies daarvoor dit had hiske een gesprek met adriaan, hierover. Komt hiske terug, en begint gerrit over het enthousiasme van adriaan. Terwijl het dar dus heel niet aan schort. Gerrit wist inmiddels dat adriaan zijn geld wil schenken aan goed doel, hiske hoorde dat net daarvoor. Dus toen gerrit begon over iemand anders dan adriaan, vond hiske dat niet fair.
ja inderdaad. het goede doel was wat gerrit dwars zat en niet zijn motivatie, want dat was nooit gers motief geweest die challenge uberhaupt in te gaan.
pi_181250221
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:47 schreef krabje het volgende:

[..]

ik geloof dat je dan echt 2 kampen of 3 kampen krijgt,maar als je je wilt aansluiten bij de 6 kan dat altijd en hun willen dus alles bij elkaar zodat alles ook samen gedaan kan worden,dus huisje,eten ,investeringen,en ja ik vind dat dat zo hoort en kom je ook verder,kamp zuur zal nooit met de anderen mee doen.
Dat denk ik ook.
Team 6 gaat meer op iets van een samenleving lijken dan de overigen. :Y
pi_181250229
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:47 schreef Harrison het volgende:

[..]

Dat is toch ook wel een beetje logisch? Het is behoorlijk decadent gedrag om al je geld weg te geven als je daar verder niets hebt. Dan kan hij het beter besteden om dat stelletje daklozen binnen de poorten onderdak te geven, dat is zo onderhand een nijpend probleem aan het worden.
_O_
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:49:24 #32
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_181250234
Adje is de grootse schrokker van Utopia, goede doelen ok, maar wel als er genoeg geld is.
Bij de meeste goeden doelen, gaat het geld op aan de directeuren.salarissen
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_181250235
Gerrit is gewoon iemand die geld verdiend door middel van een ander. In zijn eentje kan hij geen geld maken. Dat blijkt wel.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250260
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:47 schreef Harrison het volgende:

[..]

Dat is toch ook wel een beetje logisch? Het is behoorlijk decadent gedrag om al je geld weg te geven als je daar verder niets hebt. Dan kan hij het beter besteden om dat stelletje daklozen binnen de poorten onderdak te geven, dat is zo onderhand een nijpend probleem aan het worden.
Ach, mij stoort het niet zo, omdat menig utopiaan daar rondloopt of ze het allemaal wel best vinden hoe ze erbij zitten want zo hard wordt er niet gewerkt, uitzonderingen daargelaten.
Maar kom dan tot een compromis ofzo, als Adriaan iets goed wil doen dan doneer de helft van de winst (oid) aan een goed doel.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:50:26 #35
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181250263
Manon vegt de keuken
pi_181250265
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:48 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Team 6 gaat meer op iets van een samenleving lijken dan de overigen. :Y
Eens, wat zij doen is hoe het eigenlijk hoort.
pi_181250283
Uiteindelijk is het zijn 70% wat hij zal doneren. Dus eigenlijk willen ze bepalen wat hij met zijn investeringspot doet, ze rekende erop dat ook te kunnen gebruiken. Helaas....
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250288
Adriaan zei, ik ga niet voor geld in mn blootje lopen, dan moet het een goed doel dienen, dat vind ik heel logisch, en kan me voorstellen dat dat niet goed voelt
Make trouble not war
pi_181250294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Gerrit is gewoon iemand die geld verdiend door middel van een ander. In zijn eentje kan hij geen geld maken. Dat blijkt wel.
Hij is in bepaalde opzichten wel afhankelijk van anderen, voor bv opdrachten van klanten die bepaalde mensen op de foto willen.
Wat dat betreft wordt hij ordinair geboycot.
Het is jammer dat hij toch produkten gaat fotograferen van mensen die niet opde groepsfoto willen. Ik had het echt niet gedaan. :N
pi_181250300
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:50 schreef Harrison het volgende:

[..]

Eens, wat zij doen is hoe het eigenlijk hoort.
:Y
pi_181250315
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Gerrit is gewoon iemand die geld verdiend door middel van een ander. In zijn eentje kan hij geen geld maken. Dat blijkt wel.
jessie gaat ook niet alleen pollies verkopen met alleen Jessie erop, zij heeft ook die anderen daar voor nodig
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181250318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:51 schreef Bramenstruik het volgende:
Adriaan zei, ik ga niet voor geld in mn blootje lopen, dan moet het een goed doel dienen, dat vind ik heel logisch, en kan me voorstellen dat dat niet goed voelt
Hij zaagt nu toch ook hout van de groep
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_181250325
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:50 schreef Prulke het volgende:

[..]

Ach, mij stoort het niet zo, omdat menig utopiaan daar rondloopt of ze het allemaal wel best vinden hoe ze erbij zitten want zo hard wordt er niet gewerkt, uitzonderingen daargelaten.
Maar kom dan tot een compromis ofzo, als Adriaan iets goed wil doen dan doneer de helft van de winst (oid) aan een goed doel.
Adriaan kan ook beloven om 10% van het geld wat hij thuis op de bank heeft staan te doneren zodra hij eruit is. Maar ik denk dat zijn vrijgevigheid niet verder reikt dan de poort.
pi_181250326
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij is in bepaalde opzichten wel afhankelijk van anderen, voor bv opdrachten van klanten die bepaalde mensen op de foto willen.
Wat dat betreft wordt hij ordinair geboycot.
Het is jammer dat hij toch produkten gaat fotograferen van mensen die niet opde groepsfoto willen. Ik had het echt niet gedaan. :N
Ben ik met je eens ^O^
pi_181250334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:52 schreef Amputalent het volgende:

[..]

Hij zaagt nu toch ook hout van de groep
ja, ik zie de vergelijking niet
Make trouble not war
pi_181250335
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij is in bepaalde opzichten wel afhankelijk van anderen, voor bv opdrachten van klanten die bepaalde mensen op de foto willen.
Wat dat betreft wordt hij ordinair geboycot.
Het is jammer dat hij toch produkten gaat fotograferen van mensen die niet opde groepsfoto willen. Ik had het echt niet gedaan. :N
Dat klopt inderdaad, de camera versterkt dit alleen maar. Voor het opzetten van tshirts, had hij ook adriaan nodig, want mr vegan had meteen mailtjes of ze al een tshirt hadden, mr finance kwam geen mail voor binnen hoor.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250343
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij is in bepaalde opzichten wel afhankelijk van anderen, voor bv opdrachten van klanten die bepaalde mensen op de foto willen.
Wat dat betreft wordt hij ordinair geboycot.
Het is jammer dat hij toch produkten gaat fotograferen van mensen die niet opde groepsfoto willen. Ik had het echt niet gedaan. :N
Dit dus!
pi_181250350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:53 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja, ik zie de vergelijking niet
Kan die ook kopen van zijn eigen verdiende geld
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_181250357
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:52 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

jessie gaat ook niet alleen pollies verkopen met alleen Jessie erop, zij heeft ook die anderen daar voor nodig
Precies en zij zal ook niet blij zijn als mensen niet door haar gefotografeerd willen worden. :N
pi_181250362
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:47 schreef Harrison het volgende:

[..]

Dat is toch ook wel een beetje logisch? Het is behoorlijk decadent gedrag om al je geld weg te geven als je daar verder niets hebt. Dan kan hij het beter besteden om dat stelletje daklozen binnen de poorten onderdak te geven, dat is zo onderhand een nijpend probleem aan het worden.
vind ik ook hoor, voelt heel erg dat hij heel correct wil overkomen, als ik een goed doel had willen steunen had ik die zelf wel uitgezocht en was ik niet daar heen gegaan om iets van hem te kopen.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181250381
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:54 schreef Amputalent het volgende:

[..]

Kan die ook kopen van zijn eigen verdiende geld
het gaat even om een ander principe
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:56:15 #52
388664 crew  Dotteke
pi_181250385
Pissebedden en kakkerlakken in de wasmand. Lekker als je naar een evenement gaat en je neemt er een mee onder je schoen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_181250406
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:55 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

vind ik ook hoor, voelt heel erg dat hij heel correct wil overkomen, als ik een goed doel had willen steunen had ik die zelf wel uitgezocht en was ik niet daar heen gegaan om iets van hem te kopen.
^O^ En zo zullen meer mensen denken. Ik denk dat vele aankopen vooral gunnen zijn om iets op te bouwen. :Y
pi_181250411
Het laatste gezamenlijke wat ze deden is nu ook ieder voor zich. Koken
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181250416
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:53 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, de camera versterkt dit alleen maar. Voor het opzetten van tshirts, had hij ook adriaan nodig, want mr vegan had meteen mailtjes of ze al een tshirt hadden, mr finance kwam geen mail voor binnen hoor.
Toch logisch dat je elkaar nodig hebt! Het is een groep, dan zet je ieder in op zijn sterke punten. Ze moeten toch geld genereren! Iedere succesvolle onderneming doet dat op die manier.
pi_181250417
Adriaan en gerrit gaan in gesprek zo lijkt het
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250419
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Pissebedden en kakkerlakken in de wasmand. Lekker als je naar een evenement gaat en je neemt er een mee onder je schoen.
Hoorde het ook.... zit van alles tussen de wanden?
pi_181250422
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

het gaat even om een ander principe
Ik zal het wel mis hebben ;) Heb het verhaal niet helemaal gevolgd.
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:57:48 #59
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_181250424
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Pissebedden en kakkerlakken in de wasmand. Lekker als je naar een evenement gaat en je neemt er een mee onder je schoen.
ik gun het de schuimpjes . Moeten ze maar niet er naar toe gaan
pi_181250446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:57 schreef Amputalent het volgende:

[..]

Ik zal het wel mis hebben ;) Heb het verhaal niet helemaal gevolgd.
Adriaan wil heus wel geld verdienen, maar niet met zn blote pielemuis, nogmaals dat begrijp ik heel goed
Make trouble not war
pi_181250447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:39 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Gerrit gebruikt adriaan om de challenge te laten werken. Want adriaan is populair.
Precies en daar heeft Adriaan geen zin in. Logisch.
Life is a carnival
pi_181250475
Gerrit is nu op aan het schrijven wat de verliezer moet doen wanneer er een bepaald aantal foto's wordt behaald. Typisch dat het heikel punt niet eerst besproken wordt...
pi_181250480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Adriaan wil heus wel geld verdienen, maar niet met zn blote pielemuis, nogmaals dat begrijp ik heel goed
Nou, die blote pielemuis zit ik ook niet op te wachten :N
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_181250493
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Gerrit is gewoon iemand die geld verdiend door middel van een ander. In zijn eentje kan hij geen geld maken. Dat blijkt wel.
Precies
Life is a carnival
pi_181250501
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Adriaan wil heus wel geld verdienen, maar niet met zn blote pielemuis, nogmaals dat begrijp ik heel goed
Het gaat niet alleen om die actie, het gaat om al zijn verdiensten. :Y
pi_181250520
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:00 schreef Prulke het volgende:
Gerrit is nu op aan het schrijven wat de verliezer moet doen wanneer er een bepaald aantal foto's wordt behaald. Typisch dat het heikel punt niet eerst besproken wordt...
Hij gebruikt andere gewoon voor een klein beetje succes met zijn foto's wat gaat Gerrit zelf doen bij 100 foto's?
pi_181250542
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:03 schreef Toweler het volgende:

[..]

Hij gebruikt andere gewoon voor een klein beetje succes met zijn foto's wat gaat Gerrit zelf doen bij 100 foto's?
Als meeluistert, kan je het horen. :Y
pi_181250546
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:02 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om die actie, het gaat om al zijn verdiensten. :Y
Nou dat is niet wat ik heb begrepen. Het gaat om de opbrengsten van de challenge.
Ik heb het recht om te bepalen!
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:04:06 #69
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181250548
belltegoed afgelopen _O- _O-
pi_181250553
Kijk die rot lach alleen al bleh
pi_181250560
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:02 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om die actie, het gaat om al zijn verdiensten. :Y
o, dat dacht ik, zijn verdiensten wilde hij toch gewoon allemaal in de grote pot? Of is dat weer veranderd? Snap er niets meer van, dat gedoe allemaal
Make trouble not war
pi_181250584
Nu wil adriaan wel een gedeelte ervan naar stroom doen en een gedeelte goed doel.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250609
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:04 schreef Toweler het volgende:
Kijk die rot lach alleen al bleh
Ik vind Jessie ook heel naar lachen, inderdaad.
pi_181250612
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:04 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Nou dat is niet wat ik heb begrepen. Het gaat om de opbrengsten van de challenge.
Het is allemaal heel onduidelijk vind ik, ik dacht ook dat het om al zijn verdiensten ging toen hij vanmorgen met Tim stond te praten.
pi_181250626
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:07 schreef Harrison het volgende:

[..]

Het is allemaal heel onduidelijk vind ik, ik dacht ook dat het om al zijn verdiensten ging toen hij vanmorgen met Tim stond te praten.
Ja we gaan het allemaal wel zien, morgen is alles toch weer anders :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250631
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Ja we gaan het allemaal wel zien, morgen is alles toch weer anders :D
:D
pi_181250634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:04 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

o, dat dacht ik, zijn verdiensten wilde hij toch gewoon allemaal in de grote pot? Of is dat weer veranderd? Snap er niets meer van, dat gedoe allemaal
Ik nu ook niet meer. _O- _O-
Gerrit vraagt of hij bv van de verdiensten van de challenge electra wil laten aanleggen en de rest naar een goed doel.
Dat vindt Adriaan ook prima. ^O^
pi_181250639
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Ja we gaan het allemaal wel zien, morgen is alles toch weer anders :D
Goed punt _O-
pi_181250643
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Ja we gaan het allemaal wel zien, morgen is alles toch weer anders :D
:Y _O-
pi_181250664
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:07 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik nu ook niet meer. _O- _O-
Gerrit vraagt of hij bv van de verdiensten van de challenge electra wil laten aanleggen en de rest naar een goed doel.
Dat vindt Adriaan ook prima. ^O^
Ik vind het daklozenprobleem in Utopia zo langzamerhand ook een goed doel :D
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:09:49 #81
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181250666
nu zeurt jon met de brave jeff 8)7 8)7
pi_181250672
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:09 schreef Harrison het volgende:

[..]

Ik vind het daklozenprobleem in Utopia zo langzamerhand ook een goed doel :D
:Y
pi_181250695
Mooi wat adriaan zegt, ik doe het deels voor jou, zodat jij ook weer in de picture komt :D

Oow nu heeft hij het wel weer over geld van insectenhotels te doneren. Want adriaan zit prima in de caravan, en tim moet maar zelf geld gaan maken :D Verwarrend allemaal.
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181250772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:48 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Team 6 gaat meer op iets van een samenleving lijken dan de overigen. :Y
ja juist
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:15:06 #85
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181250784
mensen die constant moeten zeggen wat een eerlijk persoon ze wel niet zijn moet je heel goed in de gaten houden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181250811
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
mensen die constant moeten zeggen wat een eerlijk persoon ze wel niet zijn moet je heel goed in de gaten houden
_O- _O- klopt helemaal ^O^
pi_181250812
Lieve jongens zegt adriaan, maar ze doen zo weinig.
Ik heb het recht om te bepalen!
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:17:33 #88
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181250847
john :( fitty met brave shelly
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:18:00 #89
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181250865
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:16 schreef Schakeltopia het volgende:
Lieve jongens zegt adriaan, maar ze doen zo weinig.
En dat zegt hij tegen Gerrit! Gerrit die hele dagen rondlummelt en geen poot uitsteekt _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181250895
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

En dat zegt hij tegen Gerrit! Gerrit die hele dagen rondlummelt en geen poot uitsteekt _O-
Die is nu heel druk he, foto's maken, foto's versturen, emailen, alles ordenen :D Aldus gerrit :+
Ik heb het recht om te bepalen!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:19:48 #91
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181250911
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:19 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Die is nu heel druk he, foto's maken, foto's versturen, emailen, alles ordenen :D
_O- Volgens mij lopen de pollies van Jessie veel harder dan de foto's van Gerrit
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181250941
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

En dat zegt hij tegen Gerrit! Gerrit die hele dagen rondlummelt en geen poot uitsteekt _O-
en het geld moet ook nog overgemaakt worden zegt hij net _O-
Maar hij wil wel alvast een externe harde schijf en een goede laptop....
pi_181250945
We helpen elkaar zegt Sjon.

zolang hij maar roken kan en elke avond eten bestellen kan.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181250950
Shelley vindt dat er meer dan 30% naar de pot moet. Was zij niet degene die begon met alles zelf willen houden?
pi_181250957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
We helpen elkaar zegt Sjon, zolang hij maar roken kan en elke avond eten bestellen kan.
8)7 8)7
pi_181250976
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:21 schreef Harrison het volgende:

[..]

8)7 8)7
dat van het roken en eten zei ik Haha :)
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181251003
John hebt geen dakbedekking nodig. Een zeiltje is genoeg.
John hebt de gipsplaten afbesteld. Gewoon houten platen is ook goed.

Ik wist het, die man kan alleen met hout en zeil werken.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:24:27 #98
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181251025
vannacht moet manon weer wandelen ,straks heeft zij 15 Slaappleken -O- :D
pi_181251041
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:22 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

dat van het roken en eten zei ik Haha :)
:D
pi_181251063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:23 schreef Yaksa het volgende:
John hebt geen dakbedekking nodig. Een zeiltje is genoeg.
John hebt de gipsplaten afbesteld. Gewoon houten platen is ook goed.

Ik wist het, die man kan alleen met hout en zeil werken.
_O- _O- Grote stappen snel thuis
pi_181251067
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:23 schreef Yaksa het volgende:
John hebt geen dakbedekking nodig. Een zeiltje is genoeg.
John hebt de gipsplaten afbesteld. Gewoon houten platen is ook goed.

Ik wist het, die man kan alleen met hout en zeil werken.
Dakshingles gaan niet door?
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_181251092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:26 schreef Amputalent het volgende:

[..]

Dakshingles gaan niet door?
Heeft ie niet genoeg geld voor naar het schijnt.
pi_181251129
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:26 schreef Amputalent het volgende:

[..]

Dakshingles gaan niet door?
Keuzes maken hè. Of shingles en geen vlees/patat of geen shingles en wel vlees/patat.
Je weet waar Sjon dan voor gaat.
Hij mot wel zijn vleesch .
Life is a carnival
pi_181251141
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:27 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Heeft ie niet genoeg geld voor naar het schijnt.
Ben benieuwd of John het nog zijn droomhuisje noemt, wat een armoe
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_181251145
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

_O- Volgens mij lopen de pollies van Jessie veel harder dan de foto's van Gerrit
ik denk dat 80% van de mensen dan ook denkt 'maar dan moet ik ze zelf ook nog gaan afdrukken en kweeniehoedaammaalmoehoor'
pi_181251150
Vreemd gesprek met die A3..buiten is het een geldwolf en potter, maar dit hoor ik al vanaf dag 1, en in utopia is hij een nepper die alleen de fame wilt, toch ook een echte Ik IK ..camerageile vent,is nu verplicht om te werken tegen zijn zin..en toch genoeg mensen die hier intrappen.
pi_181251153
Gerrit zit zich alweer vrij te praten want hij moet weer uurtjes rennen en vliegen om het klaar te krijgen.
Ik moet de eerste keer rennen en vliegen nog zien, gaat niet gebeuren.
Lopen in chiraffenpas met zijn hoofd meedraaiend en de ene poot hier en de andere daar, plof plof plof plof.
pi_181251171
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:29 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Keuzes maken hè. Of shingles en geen vlees/patat of geen shingles en wel vlees/patat.
Je weet waar Sjon dan voor gaat.
Hij mot wel zijn vleesch .
:Y _O-
pi_181251188
Ga dan bouwen A3!!! maak je eigen hut op de heide!!
pi_181251208
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:33 schreef Silves het volgende:
Ga dan bouwen A3!!! maak je eigen hut op de heide!!
Er is daar geen heide.
pi_181251221
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:29 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Keuzes maken hè. Of shingles en geen vlees/patat of geen shingles en wel vlees/patat.
Je weet waar Sjon dan voor gaat.
Hij mot wel zijn vleesch .
Die wil zo snel mogelijk van dat huisje af, ik denk dat John spijt heeft er ooit aan begonnen is.
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:34:54 #112
137949 Disana
pi_181251224
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Er is daar geen heide.
De heide ligt om hun terrein heen, vertelde de boswachter.
pi_181251225
Tjonge jonge kunnen ze ook gewoon een keer niet zingen...
Ik heb het recht om te bepalen!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:35:58 #114
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251245
Sanne weer een shirt van iemand anders aan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251253
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Er is daar geen heide.
Ergens buiten de poort, moet er een heide zijn..gezeur van die kerel, dat hij niks aan ut vindt..en thuis zo veel heeft..Ikkkke ikkke de stotter. :r
pi_181251257
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:35 schreef mazaru het volgende:
Sanne weer een shirt van iemand anders aan
[ afbeelding ]
Ga toch schilderen... }:|
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181251272
Christel en Hiske die net voor over de 80 euro boodschappen hebben laten komen, willen ook wel persoonlijke boodschappen bestellen.
Hiske wil wel dat de voorrijkosten verdeeld worden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:37:31 #118
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251281
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Ga toch schilderen... }:|
Kan ik niet :N
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251305
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Kan ik niet :N
Ik doelde op sanne, mijn excuus :D
Ik heb het recht om te bepalen!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:39:33 #120
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:38 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Ik doelde op sanne, mijn excuus :D
:P
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251338
Shelly vraagt om het bonnetje van de boodschappen maar dat heeft Tim zeggen ze.
pi_181251377
Kamp Asociaal heeft al boodschappen besteld bij Richard, zonder anderen te vragen of ze ook iets nodig hebben.

de groepsmensen. :')
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:42:26 #123
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251394
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Kamp Asociaal heeft al boodschappen besteld bij Richard, zonder anderen te vragen of ze ook iets nodig hebben.

de groepsmensen. :')
Dat deed kamp huichel ook bij hen :P
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:37 schreef Maria44 het volgende:
Christel en Hiske die net voor over de 80 euro boodschappen hebben laten komen, willen ook wel persoonlijke boodschappen bestellen.
Hiske wil wel dat de voorrijkosten verdeeld worden.
Ze hebben internet waarom dan nog steeds dealer Richard. Met 15 EUR bezorg / boodschappen halen.
pi_181251396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Kamp Asociaal heeft al boodschappen besteld bij Richard, zonder anderen te vragen of ze ook iets nodig hebben.

de groepsmensen. :')
Laat Richard die maar apart brengen, kan John 15 euro extra dokken.
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:43:00 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251402
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:42 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ze hebben internet waarom dan nog steeds dealer Richard. Met 15 EUR bezorg / boodschappen halen.
Hebben ze daar geen Picnic?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Kamp Asociaal heeft al boodschappen besteld bij Richard, zonder anderen te vragen of ze ook iets nodig hebben.

de groepsmensen. :')
Ze lijken Christel en Hiske wel met de twee volle tassen boodschappen :)
pi_181251407
Ik zie tim zijn haartjes doen in zijn blote bast, hij heeft zijn dagtaak er weer op zitten?
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181251413
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:42 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat deed kamp huichel ook bij hen :P
Wanneer?
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:43:41 #130
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251417
Druk bezig :Y

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251420
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:42 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ze hebben internet waarom dan nog steeds dealer Richard. Met 15 EUR bezorg / boodschappen halen.
Omdat ze nog niet met pin kunnen betalen. :Y
pi_181251428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:43 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Wanneer?
Toen John tegen Shelley zei niks nodig te hebben
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_181251439
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:44 schreef Amputalent het volgende:

[..]

Toen John tegen Shelley zei niks nodig te hebben
Daarom ben ik ook benieuwd wanneer dit bedoeld wordt. :Y
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:44:52 #134
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:43 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Wanneer?
Vorige week geloof ik. Toen deden Christel en Hiske de boodschappen en sloegen ze JMJ over
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251446
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hebben ze daar geen Picnic?
Of de appie , jumbo of plus.
pi_181251447
Kijk ze nu staan de steukers voor de spiegel..tja geen gezicht :{w
pi_181251457
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:43 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ze lijken Christel en Hiske wel met de twee volle tassen boodschappen :)
Ik heb oprecht geen idee waar je het over hebt. :N
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:46:12 #138
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251466
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook benieuwd wanneer dit bedoeld wordt. :Y
Christel liep toen naar Hiske en zei 'we hebben niet aan John en MIke gevraagd of ze boodschappen wilden bestellen.
Hiske: Oh... hadden ze dat gewild dan? Nou ja...
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251469
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook benieuwd wanneer dit bedoeld wordt. :Y
Kan ook zijn dat er geen vlees was besteld omdat John zei niks nodig te hebben.
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_181251474
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Vorige week geloof ik. Toen deden Christel en Hiske de boodschappen en sloegen ze JMJ over
Omdat ze lagen te slapen en al gezegd was wanneer ze boodschappen nodig hadden. Wat een vegelijk. 8)7
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:47:04 #141
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251488
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Omdat ze lagen te slapen en al gezegd was wanneer ze boodschappen nodig hadden. Wat nee vegelijk. 8)7
:') ja dat zal het zijn geweest
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:45 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik heb oprecht geen idee waar je het over hebt. :N
Ze hebben een bezoeken boodschappen laten brengen, die kwam dat 2 uur voor het pannekoek evenement brengen, daar zat brood, fruit, eiersalade etc etc in maar ook een zaagje voor Chris. Was over de 80 euro.
pi_181251493
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

:') ja dat zal het zijn geweest
^O^
pi_181251500
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:47 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ze hebben een bezoeken boodschappen laten brengen, die kwam dat 2 uur voor het pannekoek evenement brengen, daar zat brood, fruit, eiersalade etc etc in maar ook een zaagje voor Chris. Was over de 80 euro.
Ok, heb ik niet meegekregen.
pi_181251509
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:47 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ze hebben een bezoeken boodschappen laten brengen, die kwam dat 2 uur voor het pannekoek evenement brengen, daar zat brood, fruit, eiersalade etc etc in maar ook een zaagje voor Chris. Was over de 80 euro.
En winegums..avocado,s..
pi_181251518
Laat Richard maar komen vanmiddag met ik had eventjes tijd dus kom de boodschappen nu brengen
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_181251525
Maar goed, het blijft een asostreek van groepsoudste John. :Y
pi_181251541
Maatje S anne vreet even de laatste snoepies op :Y)
Ik heb het recht om te bepalen!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:49:42 #149
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251542
Gerrit doet iets! Hij maakt een bord schoon. Oh wacht dit is weer een pesterij naar John toe. Dat bord is van John. Adriaan zei nog tegen hem 'die is van John. Moet je even aan hem vragen.'
Gerrit: Ik pak het gewoon.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251549
Sanne had nog 3,50 over, en blijft maar bietsen bij andere..gestopt met koken, haar bijbelclub, boodschappen, afwassen..wat doet die daar buiten stoken?
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:50:54 #151
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251558
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:50 schreef Silves het volgende:
Sanne had nog 3,50 over, en blijft maar bietsen bij andere..gestopt met koken, haar bijbelclub, boodschappen, afwassen..wat doet die daar buiten stoken?
Gillen, janken, krijsen, klagen, slapen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251569
En weer moet de Juf iets verzinnen voor de luiaards! :{w Ze moet er ook nog over nadenken die trut van een Sanne.
pi_181251572
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gillen, janken, krijsen, klagen, slapen
Zingen -O-
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_181251574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:47 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ze hebben een bezoeken boodschappen laten brengen, die kwam dat 2 uur voor het pannekoek evenement brengen, daar zat brood, fruit, eiersalade etc etc in maar ook een zaagje voor Chris. Was over de 80 euro.
Klopt dat waren de boodschappen die aso kamp niet besteld hadden voor Chris en Hiske, en dat geld was hun eigen zakgeld
pi_181251577
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gillen, janken, krijsen, klagen, slapen
Ze is er weer klaar mee. :r
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:52:00 #156
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251578
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:51 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Zingen -O-
dat valt onder krijsen :+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251583
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:52 schreef mazaru het volgende:

[..]

dat valt onder krijsen :+
Owja natuurlijk _O-
Ik heb het recht om te bepalen!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:52:23 #158
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251584
Joa ook weer hard bezig met geld verdienen

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251589
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:52 schreef mazaru het volgende:

[..]

dat valt onder krijsen :+
_O- _O- zo grappig.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:52:51 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251593
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251601
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:52 schreef mazaru het volgende:
Joa ook weer hard bezig met geld verdienen

[ afbeelding ]
Vatsig menneke..
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:53:54 #162
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251616
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:52 schreef mazaru het volgende:
Joa ook weer hard bezig met geld verdienen

[ afbeelding ]
Werken en sporten gaan goed samen hoor........... :')
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251619
Maar jullie moeten niet vergeten. Sanne doet het voor jullie allemaal _O-

Lekker druk met santopia, epileren, dingetjes doen. Aldus sanne _O-
Ik heb het recht om te bepalen!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:54:41 #164
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251634
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:53 schreef Silves het volgende:

[..]

Vatsig menneke..
Vind Sanne pas echt vatsig op die foto, Joa heeft de helft vetmassa..... :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251642
Ze is bezig met santopia..epileren en zo _O-
pi_181251649
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:51 schreef danaqui het volgende:

[..]

Klopt dat waren de boodschappen die aso kamp niet besteld hadden voor Chris en Hiske, en dat geld was hun eigen zakgeld
Van hun zakgeld? Godver!! Ze hadden natuurlijk beter eten kunnen bestellen. :Y Dan was het prima geweest.

John loopt te zieken over de boodschappen en wat mensen besteld hebben van hun zakgeld.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:55:30 #167
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251650
Ja, ja, ja, ja, ja...................Oww wacht, Hiske is weer op de streams....... :D
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:55:32 #168
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_181251653
Jezus ;( Krijsen
pi_181251657
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:42 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ze hebben internet waarom dan nog steeds dealer Richard. Met 15 EUR bezorg / boodschappen halen.
Maar ze kunnen nog niet internetbankieren, en als je boodschappen besteld moet je direkt
betalen via iDeal
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:56:28 #170
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Van hun zakgeld? Godver!! Ze hadden natuurlijk beter eten kunnen bestellen. :Y Dan was het prima geweest.

John loopt te zieken over de boodschappen en wat mensen besteld hebben van hun zakgeld.
Wat die mensen doen met hun geld, heeft onze azijnzeiker niets mee te maken.........Gast maakt zich echt overal druk om....... :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251667
Leipe shit ouwe
pi_181251677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Maar ze kunnen nog niet internetbankieren, en als je boodschappen besteld moet je direkt
betalen via iDeal
Klopt dat was ik vergeten .
pi_181251684
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Wat die mensen doen met hun geld, heeft onze azijnzeiker niets mee te maken.........Gast maakt zich echt overal druk om....... :7
John besteld zijn boodschappen van geld wat hij achter houd wat eigenlijk in de pot moet O-)
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:57:24 #174
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251686
quote:
Mens heeft echt niets aantrekkelijks, zelfs haat innerlijke wat ik persoonlijk erg belangrijk vind is niet mooi......... :N
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251695
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Wat die mensen doen met hun geld, heeft onze azijnzeiker niets mee te maken.........Gast maakt zich echt overal druk om....... :7
Precies. :Y
Hij vertrouwt mensen gewoon niet, dat ze hun 30% niet afdragen. Opa sjoemel, Pisfles. :r
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:58:20 #176
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

John besteld zijn boodschappen van geld wat hij achter houd wat eigenlijk in de pot moet O-)
Dat dus, het is echt net de echte wereld...............De rijken worden al stelende rijker en de armen worden steeds armer...........Zum kotzen...... :r
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251706
Brenda heeft lekkere speklappen besteld, goeie :Y)
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:59:12 #178
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251716
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:58 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Precies. :Y
Hij vertrouwt mensen gewoon niet, dat ze hun 30% niet afdragen. Opa sjoemel, Pisfles. :r
Hij vertrouwt andere mensen niet, omdat hij zelf ook onbetrouwbaar is.........Walgelijk vies menneke is het.... :Y
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251721
Leipe shit ouwe
pi_181251725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dat dus, het is echt net de echte wereld...............De rijken worden al stelende rijker en de armen worden steeds armer...........Zum kotzen...... :r
Sommige rijken werken zich het laplazurus..echt hoor!! en betalen 52% belasting :Y :Y
pi_181251731
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Hij vertrouwt andere mensen niet, omdat hij zelf ook onbetrouwbaar is.........Walgelijk vies menneke is het.... :Y
:Y
pi_181251745
quote:
Kolere daar 'n deurposter van maken..... houd je de Jehova weg bij je voordeur })
pi_181251750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

John besteld zijn boodschappen van geld wat hij achter houd wat eigenlijk in de pot moet O-)
John is tot nu toe de gene die het meest steelt in Utopia 1 en 2. Dat wil wat zeggen in 1 konden ze er ook wat van.
pi_181251759
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Kolere daar 'n deurposter van maken..... houd je de Jehova weg bij je voordeur })
_O- _O- _O-
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:01:03 #185
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251763
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:59 schreef Silves het volgende:

[..]

Sommige rijken werken zich het laplazurus..echt hoor!! en betalen 52% belasting :Y :Y
Ik weet hoe het werkt..............Volg het nieuws maar en goed tussen de regels doorlezen of horen...........
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251764
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:00 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

John is tot nu toe de gene die het meest steelt in Utopia 1 en 2. Dat wil wat zeggen in 1 konden ze er ook wat van.
Wat steelt sjonnie??
pi_181251767
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:58 schreef Silves het volgende:
Brenda heeft lekkere speklappen besteld, goeie :Y)
Voor haar zelf?
pi_181251775
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:01 schreef Silves het volgende:

[..]

Wat steelt sjonnie??
Geld eten en hout kan zo nog wel doorgaan.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:02:53 #189
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_181251795
Hiske is het weer helemaal mee eens, maar er iets mee doen..neuh :')
pi_181251797
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Ik weet hoe het werkt..............Volg het nieuws maar en goed tussen de regels doorlezen of horen...........
Ik volg het nieuws, maar ik kijk ook om me heen, genoeg mensen die keihard werken om sommige te onderhouden .. :Y
pi_181251803
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:01 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Voor haar zelf?
ja
pi_181251816
John: Jessie heeft vanmorgen geld verdienden moet nog afdragen.
Hiske: wie?
John: Jeff en Jessie.

Huh? en Jessie had net contant geld verdiend.

John vindt weer van ales over de boodschappen en dat dingen anders moeten, maar niet bij vergaderingen willen zijn.
Ik had hem laten verrekken. :W :W Doei aso lamlul met je vreten, zuipen en paffen. :W
pi_181251827
Gerrit: "Er moet ook nog BTW afgedragen worden".

Hoe dan? Ze zijn nog helemaal geen bedrijf.
pi_181251845
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:04 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit: "Er moet ook nog BTW afgedragen worden".

Hoe dan? Ze zijn nog helemaal geen bedrijf.
Blijkbaar wel, anders hadden ze geen zakelijke rekening kunnen openen.
pi_181251846
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:01 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Geld eten en hout kan zo nog wel doorgaan.
Zie toch steeds dat er mensen blijven kopen bij hem, zodat hij hout kan kopen, en zoals iedereen daar eten koopt voor hun zelf, mag hij toch ook eten kopen, de een speklappen de andere suiker en chips en winegums..iedereen houd geld achter om dit te blijven doen.foute structuur noem ik dat.
pi_181251876
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:05 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, anders hadden ze geen zakelijke rekening kunnen openen.
Wie zegt dat het een zakelijke rekening is?
pi_181251880
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:03 schreef Silves het volgende:

[..]

ja
Dat wordt leuk is John weer pisnijdig dat hij ze niet heeft.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:07:47 #198
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251883
Al vretende nog aan het zeiken die John............... :N Ow ow ow
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251885
John vindt het belachelijk dat mensen (van hun eigen geld) eten kopen.

Bestellen is geen probleem, maar andere dingen mogen dus niet. 8)7 8)7 En dan willen ze ook nog met de algemene pot meevreten. _O- _O-

Chagrijnige nare asociale pisvlek. :r :r
pi_181251886
Ik vind het een goed plan van John om alleen nog avondeten te kopen van de algemene pot. ^O^
pi_181251889
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:07 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Wie zegt dat het een zakelijke rekening is?
John, de geldmeneer.
pi_181251892
Zo nu ben ik benieuwd, hoe lang het duurt dat er 100 foto,s worden verkocht, per stuk 12.50 ..zo ut 1 :R
pi_181251902
Vreten, vroten wegvreten, altijd vreten, ik ben er klaar mee. Ze vreten maar raak.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:09:28 #204
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_181251905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:04 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit: "Er moet ook nog BTW afgedragen worden".

Hoe dan? Ze zijn nog helemaal geen bedrijf.
Jawel...het is gewoon Utopia BV
Zie 1e gesprek met de financieel adviseur
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_181251906
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:05 schreef Silves het volgende:

[..]

Zie toch steeds dat er mensen blijven kopen bij hem, zodat hij hout kan kopen, en zoals iedereen daar eten koopt voor hun zelf, mag hij toch ook eten kopen, de een speklappen de andere suiker en chips en winegums..iedereen houd geld achter om dit te blijven doen.foute structuur noem ik dat.
Klopt ze maken een bende allemaal van het geld er is geen controle over.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:09:51 #206
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251910
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251911
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:08 schreef Silves het volgende:
Zo nu ben ik benieuwd, hoe lang het duurt dat er 100 foto,s worden verkocht, per stuk 12.50 ..zo ut 1 :R
Volgens mij vraagt hij zoveel geld omdat hij hoopt niemand daarin trapt, dan hoeft ie niet zoveel te werken. Hij wil wel op basis van 100 foto´s alvast investeren.
pi_181251915
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:09 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Klopt ze maken een bende allemaal van het geld er is geen controle over.
:Y ^O^
pi_181251922
Pffff Mike weer met z'n grote muil :X
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:11:06 #210
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251930
Dat groepje tokkie is eigenlijk om te janken, maar eigenlijk zijn ze gewoon om te lachen....... :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181251934
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:09 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Volgens mij vraagt hij zoveel geld omdat hij hoopt niemand daarin trapt, dan hoeft ie niet zoveel te werken. Hij wil wel op basis van 100 foto´s alvast investeren.
Ja zijn terrashit en zijn studio om te fotoshoppen..daar ligt hij weer in bed :r
pi_181251935
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:07 schreef Maria44 het volgende:
Ik vind het een goed plan van John om alleen nog avondeten te kopen van de algemene pot. ^O^
Dan hebben ze meer zakgeld nodig.
pi_181251940
Owwwwwwwwwwwww John is eigenlijk bezig met een samenleving opbouwen. Hij doet het allemaal niet voor zichzelf. _O- _O- _O-

"Nu niet hier, Brenda! Wat moet iedereen hier zitten, met hun grote neus. Dit is mijn habitat, flikker op"

_O- _O- _O-

Wat een debiel
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:11:48 #214
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251942
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pffff Mike weer met z'n grote muil :X
_O- Zeiken om te zeiken, elke dag weer................... 8)7 Zou gek worden....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:11:59 #215
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181251948
Druk druk druk

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181251958
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:11 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dan hebben ze meer zakgeld nodig.
nee ze houden 70% zelf he
pi_181251962
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat groepje tokkie is eigenlijk om te janken, maar eigenlijk zijn ze gewoon om te lachen....... :7
Dit bedoel ik, stel je voor ze vertrekken de poort uit, wordt het me toch saai, maar aan de andere kant, minder commentaar op die 2..zien de mensen eindelijk ook de foute kanten van de andere bewoners..
pi_181251963
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

_O- Zeiken om te zeiken, elke dag weer................... 8)7 Zou gek worden....
:Y Hij geeft nu wel toe, dat hij niets verdient. :P
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:13:42 #219
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181251978
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Hij geeft nu wel toe, dat hij niets verdient. :P
Dat hij leeft van Ome Sjonnie.......... :7 .........
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:14:00 #220
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181251983
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:12 schreef Maria44 het volgende:

[..]

nee ze houden 70% zelf he
Voor Brandon is het net genoeg voor blikje worst
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_181251985
Mike: er zijn mensen die denken we gooien meteen de facturen eruit en daar moeten andere hard voor werken. _O- _O- _O-
pi_181251989
Uuuh Mike, wie heeft die tent ook al weer besteld?
pi_181251994
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

_O- Zeiken om te zeiken, elke dag weer................... 8)7 Zou gek worden....
Ik zou zo graag een heel nieuwe groep daar zien. Vind dit helemaal niks, geen enkele deelnemer die mijn sympathie heeft.
pi_181252001
Waar gaat Gerrit die hard disk van betalen?
pi_181252002
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:13 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dat hij leeft van Ome Sjonnie.......... :7 .........
:Y
Raar he? Hij zou duizenden euro's verdienen met shirt, veel geld met gesprekken in zijn dug-out. :)
pi_181252008
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:14 schreef Soulraven het volgende:
Uuuh Mike, wie heeft die tent ook al weer besteld?
En ingepikt? :)
pi_181252013
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou zo graag een heel nieuwe groep daar zien. Vind dit helemaal niks, geen enkele deelnemer die mijn sympathie heeft.
Amen! :W
pi_181252014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:12 schreef Maria44 het volgende:

[..]

nee ze houden 70% zelf he
Er wordt bijna niks verkocht . Dan hebben ze geen eten overdag .
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:15:37 #229
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181252016
Shelley rent straks gelijk naar haar dikbilkikker om alles door te lullen

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181252017
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Waar gaat Gerrit die hard disk van betalen?
Van het geld van John.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:16:38 #231
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_181252042
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:15 schreef mazaru het volgende:
Shelley rent straks gelijk naar haar dikbilkikker om alles door te lullen

[ afbeelding ]
:Y Sjon heeft een zwak voor haar maar hij zou beter moeten weten inmiddels. Blinde vlek.
pi_181252054
O, hoe de kappers hun zaken regelen, gaat niemand wat aan, over de rest mag je gewoon oordelen.
Mike: ik denk waar zijn we allemaal mee bezig?

Ga eens bedenken waar je zelf mee bezig bent, slappe.
pi_181252074
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:15 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En ingepikt? :)
Ja dus waar hij over klaagt doet hij letterlijk zelf.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:18:01 #234
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181252075
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou zo graag een heel nieuwe groep daar zien. Vind dit helemaal niks, geen enkele deelnemer die mijn sympathie heeft.
Idd, niemand is leuk.............Vreselijke groep, alleen maar drammers.............
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181252081
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:15 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Er wordt bijna niks verkocht . Dan hebben ze geen eten overdag .
Heb je niet gezien wat er allemaal binnenkomt voor eigen gebruik? Ook Joa bijv die al lang geen massages meer heeft gegeven. Wordt het dan niet goed bijgehouden?
pi_181252090
A3 vindt dat Sjon gelijk heeft..waarom zou sjon moeten afwassen, als hij niks te eten krijgt in de middag, daar liggen ze op bed, te klagen over de afwas..die wel elke keer op keer zitten te vreten van de pot.
pi_181252109
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:17 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ja dus waar hij over klaagt doet hij letterlijk zelf.
Welja joh, maar steeds bij elke gelegenheid roepen dat anderen verkeerd bezig zijn. :O
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:19:18 #238
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181252114
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:15 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y
Raar he? Hij zou duizenden euro's verdienen met shirt, veel geld met gesprekken in zijn dug-out. :)
Die shirts lopen helemaal niet en die dug-out is toch een lachertje........Zie me daar al zitten... 8)7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181252119
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_181252134
Het gaat John gewoon om de pannenkoeken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181252138
Zo ook Cristel die moet werken voor haar clubje, die heeft er ook genoeg van, alleen ze durft het amper te zeggen..tja hier en daar komen de scheurtjes bij kamp huigel en hypocriet.. :)
pi_181252140
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Die shirts lopen helemaal niet en die dug-out is toch een lachertje........Zie me daar al zitten... 8)7
Gezellig samen met Mike in de kinderstoel en luisteren naar een monoloog van hem.
Lijkt je dat niets? :D
pi_181252141
Er zijn nog geen normale boodschappen besteld zegt Shelly. Hiske wil dat Tim geld bij iedereen gaat halen want nu is er niet genoeg geld in kas.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:20:33 #244
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_181252142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het gaat John gewoon om de pannenkoeken.
En Gerrit
pi_181252143
Leipe shit ouwe
pi_181252144
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:18 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Heb je niet gezien wat er allemaal binnenkomt voor eigen gebruik? Ook Joa bijv die al lang geen massages meer heeft gegeven. Wordt het dan niet goed bijgehouden?
Ik zie het wel het is net een stelletje aasgieren als Richard zijn achterklep open . Het verbaasd mijn ook dat ze de hele dag en avond door eten. En dan ook nog afvallen _O-
pi_181252154
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:17 schreef Sambalbaai het volgende:
O, hoe de kappers hun zaken regelen, gaat niemand wat aan, over de rest mag je gewoon oordelen.
Mike: ik denk waar zijn we allemaal mee bezig?

Ga eens bedenken waar je zelf mee bezig bent, slappe.
Dat zegt die josti ook 100x op 'n dag 8)7
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:21:02 #248
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181252159
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:17 schreef Sambalbaai het volgende:
O, hoe de kappers hun zaken regelen, gaat niemand wat aan, over de rest mag je gewoon oordelen.
Mike: ik denk waar zijn we allemaal mee bezig?

Ga eens bedenken waar je zelf mee bezig bent, slappe.
Ze geloven hun eigen leugens.............. :Y
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181252160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:20 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

En Gerrit
En Gerrit. :Y _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181252169
Sjon wil weer gaan sjiften. Wat kan die man dom lulluh 8)7
Leipe shit ouwe
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:21:33 #251
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_181252173
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:20 schreef Maria44 het volgende:
Er zijn nog geen normale boodschappen besteld zegt Shelly. Hiske wil dat Tim geld bij iedereen gaat halen want nu is er niet genoeg geld in kas.
Er zat daarnet nog 230 oid in. Lullen ook maar wat raak daar.
pi_181252179
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Die shirts lopen helemaal niet en die dug-out is toch een lachertje........Zie me daar al zitten... 8)7
maar toch gister die 400 euro betaald aan die Maurice..
pi_181252187
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:21 schreef Silves het volgende:

[..]

maar toch gister die 400 euro betaald aan die Maurice..
Michael.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181252188
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Ze geloven hun eigen leugens.............. :Y
De kapsters verdienen bijna niks er komen weinig Talpa medewerkers meer. 😀
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:22:56 #255
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_181252204
Chris gaat er al vanuit dat ze die award gaan winnen _O-
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:22:57 #256
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181252206
Alles wordt opgevreten door Tim en Joa. Als die zelf hun eten moeten gaan betalen gaan ze gewoon meer van de rest jatten. Die verdienen geen cent
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181252216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Die shirts lopen helemaal niet en die dug-out is toch een lachertje........Zie me daar al zitten... 8)7
Mike zit er anders heel graag....... voor LUL })

pi_181252218
Dikke tokus voor je.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181252227
Oh, Sjon bepaalt dat anderen niet mogen eten in de avond :(
Leipe shit ouwe
pi_181252230
Brenda hou toch je smoel over mensen die 's avonds eten. Jij vrat een pan aardapppels na het pannenkoekfestijn, o en nu toch zelf ook pannenkoeken.

Kijk daar komt de aap uit de mouw: ze mogen 's avonds niet meer pannenkoeken bakken.

En dan dat taalgebruik erbij. 8)7

Hiske:ik denk dat ze te weinig binnenkrijgen.
pi_181252232
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:21 schreef Silves het volgende:

[..]

maar toch gister die 400 euro betaald aan die Maurice..
De febo heb het er maar druk mee deze groep financieel te helpen. :)
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:23:31 #262
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181252235
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:20 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Gezellig samen met Mike in de kinderstoel en luisteren naar een monoloog van hem.
Lijkt je dat niets? :D
:{ Ik zou meteen op laten nemen als ik daar zou gaan zitten, want dan heb ik echt een serieus probleem............
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181252238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oh, Sjon bepaalt dat anderen niet mogen eten in de avond :(
Zakkie chips mag wel. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181252239
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:21 schreef Silves het volgende:

[..]

maar toch gister die 400 euro betaald aan die Maurice..
Hij zegt het net zelf. :)
pi_181252248
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Zakkie chips mag wel. :D
^O^
Leipe shit ouwe
pi_181252253
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:22 schreef mazaru het volgende:
Alles wordt opgevreten door Tim en Joa. Als die zelf hun eten moeten gaan betalen gaan ze gewoon meer van de rest jatten. Die verdienen geen cent
en dan zeggen dat Brenda een eetprobleem heeft..Die brenda die toch nu meer klanten heeft dan bv een shelly..
pi_181252256
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oh, Sjon bepaalt dat anderen niet mogen eten in de avond :(
Gisteravond moest brandon nog eten bestellen voor zijn baas.
pi_181252263
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

:{ Ik zou meteen op laten nemen als ik daar zou gaan zitten, want dan heb ik echt een serieus probleem............
:D
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:24:35 #269
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181252264
Sanne kookt niet meer. Hoe verrassend _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181252269
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Zakkie chips mag wel. :D
Bier drinken ook, maar geen pannenkoeken. :(
pi_181252270
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:24 schreef mazaru het volgende:
Sanne kookt niet meer. Hoe verrassend _O-
Dat zegt ze elke dag wel 'n keer :Y
pi_181252272
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:23 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij zegt het net zelf. :)
Zit aan de andere kant me te ergeren..de caravan
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:25:23 #273
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181252274
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:24 schreef Silves het volgende:

[..]

en dan zeggen dat Brenda een eetprobleem heeft..Die brenda die toch nu meer klanten heeft dan bv een shelly..
Brenda verdient zelf nog wat geld met het knippen. Die twee klaplopers verdienen geen cent maar zie je hele dagen vreten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:25:32 #274
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_181252276
Shell wil gaan koken, daar gaat de kas :W
pi_181252277
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:24 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Gisteravond moest brandon nog eten bestellen voor zijn baas.
Ja het avondeten was op. Maar stiekeme Brandon had zelf nog een bakje pasta in zijn hangmat liggen.
pi_181252278
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:25 schreef Silves het volgende:

[..]

Zit aan de andere kant me te ergeren..de caravan
Dat kan, maar het waren echt zijn eigen woorden. :Y
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:25:51 #277
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181252279
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:23 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Mike zit er anders heel graag....... voor LUL })

[ afbeelding ]
:N Gast spoort niet............
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:25:57 #278
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181252281
Jessie alweer bij de kapster
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_181252298
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:25 schreef mazaru het volgende:

[..]

Brenda verdient zelf nog wat geld met het knippen. Die twee klaplopers verdienen geen cent maar zie je hele dagen vreten
Dat bedoel ik,en als ze koken, is het ook nog voor de nietwerkers,,en de werkers mogen maar kijken naar een lege ketel.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:26:53 #280
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181252304
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:25 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Dat zegt ze elke dag wel 'n keer :Y
:Y Tot ze ziet dat iemand anders iets leuks mag doen. Dan pakt ze het af en na een week is ze het weer zat en jankt ze dat ze het niet meer doet. Die caravan moest zij ook perse verven. Nu staat er een halfvol gekliederde caravan waar ze geen zin meer in heeft
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181252310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:25 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat kan, maar het waren echt zijn eigen woorden. :Y
Ja was gister ook te zien , de betaling van 400 euro.
pi_181252312
Basisboodschappen voor de groep, Shelley snapt er niet veel van.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:27:31 #283
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181252319
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Brenda hou toch je smoel over mensen die 's avonds eten. Jij vrat een pan aardapppels na het pannenkoekfestijn, o en nu toch zelf ook pannenkoeken.

Kijk daar komt de aap uit de mouw: ze mogen 's avonds niet meer pannenkoeken bakken.

En dan dat taalgebruik erbij. 8)7

Hiske:ik denk dat ze te weinig binnenkrijgen.
Brenda waait met alle windjes mee..............Zo'n wijfke die vooraan staat bij een ruzie om de sensatie uit te lokken...........Type breezersletje........ :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:27:42 #284
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_181252325
Alles met tieten daar zit inmiddels zo'n 3x per week bij een van de kapsters.. kleurtje dit kleurrtje dat, vleggies, staartje, knotjes, vervelen zich nog steeds de tyfus blijkbaar
pi_181252326
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:27 schreef Silves het volgende:

[..]

Ja was gister ook te zien , de betaling van 400 euro.
Ok, dan liegt hij, wat jij wil. ^O^
pi_181252329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Brenda waait met alle windjes mee..............Zo'n wijfke die vooraan staat bij een ruzie om de sensatie uit te lokken...........Type breezersletje........ :7
Negatieve zeikmuts. :Y
pi_181252334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:25 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ja het avondeten was op. Maar stiekeme Brandon had zelf nog een bakje pasta in zijn hangmat liggen.
Gister middag kwamen ze zelf niet toen ze werden geroepen om te eten. Vindt wel dat er dan bewaard moet worden. Maar voor hun goed excuus om te bestellen John moet toch vlees hebben anders kan hij niet bouwen _O_
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:28:25 #288
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181252335
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Alles met tieten daar zit inmiddels zo'n 3x per week bij een van de kapsters.. kleurtje dit kleurrtje dat, vleggies, staartje, knotjes, vervelen zich nog steeds de tyfus blijkbaar
Niet alleen de tieten. Joa heeft 9 uur in die stoel gezeten voor die knot op zijn hoofd
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181252337
Sporten mag ook niet van John.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181252343
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:27 schreef Maria44 het volgende:
Basisboodschappen voor de groep, Shelley snapt er niet veel van.
Da's makkelijk:
*Bier
*Bier
*Bier
*Bier
*meel voor pannenkoeken
*brood
*Bier
*Bier
*Bier
*Bier
pi_181252353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sporten mag ook niet van John.
_O- _O- _O-

Hij zit weer lekker op zijn zeikstoel. :X
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:29:16 #292
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_181252356
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Niet alleen de tieten. Joa heeft 9 uur in die stoel gezeten voor die knot op zijn hoofd
Ik geef Sjon daarin gelijk.. kappen met eigen volk kappen elke dag van de week
pi_181252361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Da's makkelijk:
*Bier
*Bier
*Bier
*Bier
*meel voor pannenkoeken
*brood
*Bier
*Bier
*Bier
*Bier
Je vergeet de rijst en suiker.
Bovenstaand bericht is een column.
pi_181252364
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Da's makkelijk:
*Bier
*Bier
*Bier
*Bier
*meel voor pannenkoeken
*brood
*Bier
*Bier
*Bier
*Bier
suiker en rijst.. :X
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:29:37 #295
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181252365
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:28 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Negatieve zeikmuts. :Y
En dan die mannelijke sexy uitstraling....... :7 :N
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181252367
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:29:55 #297
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181252369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik geef Sjon daarin gelijk.. kappen met eigen volk kappen elke dag van de week
Slaat ook helemaal nergens op. Sanne is geloof ik al drie keer geverfd
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:30:19 #298
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_181252377
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Da's makkelijk:
*Bier
*Bier
*Bier
*Bier
*meel voor pannenkoeken
*brood
*Bier
*Bier
*Bier
*Bier
Jeff smult al bij de gedachte................ :7
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_181252378
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik geef Sjon daarin gelijk.. kappen met eigen volk kappen elke dag van de week
Hij is zelf ook al een paar x geknipt is wel niet veel werk die gekke kop maar toch.
pi_181252381
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:29 schreef Silves het volgende:

[..]

suiker en rijst.. :X
Achteraan sluiten, Burnfizzie was eerst :+ En anders bel je zelf Richard ff
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:30:35 #301
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_181252383
quote:
Ohhja, natuurlijk.. Utopia is voor iedereen toegankelijk ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')