abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:42:44 #251
63722 z80
I fink you freaky
pi_181260775
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hebben jaren geleden een (pervers dure) 21*9 super widescreen smart tv van Philips gekregen als bonus van een leverancier ivm het overtreffen van omzet. Prachtig ding hoor, maar de sw heeft wat bugs en na een jaar of 3 is Philips opgehouden met support en sw updates.
Dit gebeurd heel vaak, ook bij dure merken. Net als bij Android Smartphones, Samsung geeft na 2 jaar na het verschijnen van het model (dus niet na aankoop, maar wanneer ze op de markt zijn gekomen) geen updates meer.
Daar sta je dan met je security problemen en ellende.
Dit is niet correct. De oudere Samsung telefoons krijgen nog steeds security updates.
Wat ze niet krijgen is de laatste versie van Android. Ene kant jammer andere kant begrijpelijk.
Het is dat Google in Android 8 een aantal dingen compleet overhoop gehaald heeft dat een custom rom bakken nu wat lastiger is. Maar ook hier zijn de meeste fouten inmiddels uit. Enkel de bluetooth stack geeft nog problemen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:46:27 #252
63722 z80
I fink you freaky
pi_181260845
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat ruk van die reactie zeg... Je zou bijna een nieuw lijf in bestelling zetten ergens met al die klachten van jou -O-
Waar kun je een nieuw lijf bestellen? De mijne heeft ook wat mankementen en is op een aantal vlakken beyond repair.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_181260884
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:46 schreef z80 het volgende:

[..]

Waar kun je een nieuw lijf bestellen? De mijne heeft ook wat mankementen en is op een aantav vlakken beyond repair.
Ik denk dat 3/4 van deze cul wel een nieuw lijf wil. Zou me best wel wat lijken.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:12:33 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181261389
quote:
Nope

Gewoon digitaal bestanden samenvoegen tot collage, printen enzo hoeft niet.
Ik ga wel googlen straks :+

Robin, het wordt de Tteok bokki, klinkt goed. Heb alleen wel de plakjes ipv de staafjes maar zal vast ook werken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:16:51 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181261478
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het viel jou dus ook op dat ik dat stelselmatig fout schreef :@ Geen idee hoe dat zo kwam eigenlijk.

En Lakeland was leuk ja. Yoghurtmaken is hips in Engeland blijkbaar.
Ik dacht ‘daar komt ze vanzelf achter’. ;)

Ja, die spullen heb ik ook wel eens gezien, maar ik kom dan niet in de verleiding omdat je diezelfde zakjes ws. hier niet zo makkelijk krijgt. Heb wel eens een ding gekocht waar je dikke yoghurt in kunt laten uitlekken, voor bijv. hangop of labne.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:24:37 #256
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181261681
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Robin, het wordt de Tteok bokki, klinkt goed. Heb alleen wel de plakjes ipv de staafjes maar zal vast ook werken
Yup, same difference.
Spannend, ik ben benieuwd.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:32:30 #257
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181261895
Handig zeg, een afstandsbediening waar alle knopjes het van doen!! *O*
pi_181261911
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht ‘daar komt ze vanzelf achter’. ;)

Ja, die spullen heb ik ook wel eens gezien, maar ik kom dan niet in de verleiding omdat je diezelfde zakjes ws. hier niet zo makkelijk krijgt. Heb wel eens een ding gekocht waar je dikke yoghurt in kunt laten uitlekken, voor bijv. hangop of labne.
Ik kocht toevallig een cheese cloth in Battle.
Spoilers!
pi_181262027
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht ‘daar komt ze vanzelf achter’. ;)

Ja, die spullen heb ik ook wel eens gezien, maar ik kom dan niet in de verleiding omdat je diezelfde zakjes ws. hier niet zo makkelijk krijgt. Heb wel eens een ding gekocht waar je dikke yoghurt in kunt laten uitlekken, voor bijv. hangop of labne.
Heb je daar makkelijk schoon te maken dingen voor? Hoe ziet dat eruit? Hangop/labne doe ik in een kaasdoek.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181262287
Wat is het verschil met een theedoek? Daar deed ik het in. Ben ik mee gestopt omdat er soms een verdwaalde kattenhaar op een schone theedoek zit. De laatste tijd doe ik de yoghurt op keukenrolpapier in een zeef. Werkt wel redelijk, alleen bij het uitknijpen scheurt de keukenrol gemakkelijk.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181262349
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:47 schreef Lot_1 het volgende:
Wat is het verschil met een theedoek? Daar deed ik het in. Ben ik mee gestopt omdat er soms een verdwaalde kattenhaar op een schone theedoek zit. De laatste tijd doe ik de yoghurt op keukenrolpapier in een zeef. Werkt wel redelijk, alleen bij het uitknijpen scheurt de keukenrol gemakkelijk.
Het is dunner dus het raakt makkelijker vocht kwijt.
Ik gebruikte tot nu toe een goedkope hydrofiele luier (hoe goedkoper, hoe dunner). Maar nu heb ik officieel kaasdoek omdat ik iets wilde kopen in de koopwinkel.
Spoilers!
pi_181262402
Mensen, ik heb weer inspiratie nodig. Ik kook nu al tijden eens per week voor een vriendin en haar gezin omdat zij ziek is. Ik heb niet bijgehouden wat ik allemaal gekookt heb inmiddels, maar dingen als pita's met inhoud, wraps met inhoud, curry's, lasagna, pastasalade's, hartige taarten.. zijn al meermalen voorbij gekomen.

Lastige is dat ik op maandag tegenwoordig kook, terwijl ik de laatste tijd dan niet erg vroeg thuis ben. Het moet dus in max. een uur klaar zijn. Dat wordt bij bijv. hartige taarten best lastig (ik ben geen snelle koker).
Hebben jullie nog ideeën?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181262425
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is dunner dus het raakt makkelijker vocht kwijt.
Ik gebruikte tot nu toe een goedkope hydrofiele luier (hoe goedkoper, hoe dunner). Maar nu heb ik officieel kaasdoek omdat ik iets wilde kopen in de koopwinkel.
Ah ja, vandaar. Ik gebruikte ook meestal mijn dunste theedoek :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:53:42 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181262465
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je daar makkelijk schoon te maken dingen voor? Hoe ziet dat eruit? Hangop/labne doe ik in een kaasdoek.
Makkelijk schoonmaken... Eh. Ik geloof niet dat het in de afwasmachine kan. Dus wel handwerk.

Ik zoek nog even een plaatje.

Wat op zich handig is, is dat het zeefgedeelte in een bakje zit waar een leuk dekseltje op past, dus zo zet je het terug in de koelkast. Wel tussendoor ook een keer de wei weggieten. Ik moest wel zoeken naar wat dikkere yoghurt, gewone yoghurt zakt er zo doorheen.

Linkje naar het product, maar ze verkopen het kennelijk niet meer: https://www.lakeland.co.uk/18334/Cuisipro-Yogurt-Cheese-Maker

Ha, ook in Nederland wel te koop: https://m.kookpunt.nl/cui(...)7/?RedirFrom=Desktop
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:54:42 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181262497
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Makkelijk schoonmaken... Eh. Ik geloof niet dat het in de afwasmachine kan. Dus wel handwerk.

Ik zoek nog even een plaatje.

Wat op zich handig is, is dat het zeefgedeelte in een bakje zit waar een leuk dekseltje op past, dus zo zet je het terug in de koelkast. Wel tussendoor ook een keer de wei weggieten. Ik moest wel zoeken naar wat dikkere yoghurt, gewone yoghurt zakt er zo doorheen.
Griekse?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:55:56 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181262538
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is dunner dus het raakt makkelijker vocht kwijt.
Ik gebruikte tot nu toe een goedkope hydrofiele luier (hoe goedkoper, hoe dunner). Maar nu heb ik officieel kaasdoek omdat ik iets wilde kopen in de koopwinkel.
Best een goed idee, heb ik nog stapel van liggen en gebruik al die zut allang niet meer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:56:01 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181262540
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Griekse?
Standyoghurt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181262653
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Makkelijk schoonmaken... Eh. Ik geloof niet dat het in de afwasmachine kan. Dus wel handwerk.

Ik zoek nog even een plaatje.

Wat op zich handig is, is dat het zeefgedeelte in een bakje zit waar een leuk dekseltje op past, dus zo zet je het terug in de koelkast. Wel tussendoor ook een keer de wei weggieten. Ik moest wel zoeken naar wat dikkere yoghurt, gewone yoghurt zakt er zo doorheen.

Linkje naar het product, maar ze verkopen het kennelijk niet meer: https://www.lakeland.co.uk/18334/Cuisipro-Yogurt-Cheese-Maker
Dank je. Weet in ieder geval nu als ik het zie ergens, het meteen ga kopen 😄
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:00:13 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181262683
Oeh The Shining is op tv.
Helaas al wel even bezig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:00:38 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181262696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:51 schreef Lot_1 het volgende:
Mensen, ik heb weer inspiratie nodig. Ik kook nu al tijden eens per week voor een vriendin en haar gezin omdat zij ziek is. Ik heb niet bijgehouden wat ik allemaal gekookt heb inmiddels, maar dingen als pita's met inhoud, wraps met inhoud, curry's, lasagna, pastasalade's, hartige taarten.. zijn al meermalen voorbij gekomen.

Lastige is dat ik op maandag tegenwoordig kook, terwijl ik de laatste tijd dan niet erg vroeg thuis ben. Het moet dus in max. een uur klaar zijn. Dat wordt bij bijv. hartige taarten best lastig (ik ben geen snelle koker).
Hebben jullie nog ideeën?
Kook je daar thuis of moet je het daar naartoe meenemen?

Couscoussalade (parelcouscous O+).
Snelle moussaka (https://www.bbcgoodfood.com/recipes/3086/hobtotable-moussaka)
Wokgroenten met aardappelblokjes en kip of halloumi)
Pasta met zalm
Aspergerisotto
Doperwtjesrisotti met pancetta en kaas
Pompoensoep
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:00:49 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181262704
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dank je. Weet in ieder geval nu als ik het zie ergens, het meteen ga kopen 😄
Even googelen op ‘cuisipro yoghurt kaasmaker’. Ik zie diverse Nederlandse webshops die ‘m hebben. En de Bijenkorf.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:02:15 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181262741
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Standyoghurt.
Ah

Kan het ook met Griekse? Die heb ik vrij standaard in huis
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181262803
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Best een goed idee, heb ik nog stapel van liggen en gebruik al die zut allang niet meer
Werkt ook goed om asperges in te wikkelen.

En oh ja, ze verkochten ook allemaal kaasmaakspullen bij Lakeland. We hebben even heel enthousiast staan twijfelen. Gelukkig hadden we al voor 50 pond boeken gekocht dus gaven we geen 90 pond uit aan de kaasmakers starterset.
Spoilers!
pi_181262826
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Kook je daar thuis of moet je het daar naartoe meenemen?

Couscoussalade (parelcouscous O+).
Snelle moussaka (https://www.bbcgoodfood.com/recipes/3086/hobtotable-moussaka)
Wokgroenten met aardappelblokjes en kip of halloumi)
Pasta met zalm
Aspergerisotto
Doperwtjesrisotti met pancetta en kaas
Pompoensoep
Ik breng het langs. Moet dus ook een beetje handig te vervoeren en warm te houden zijn, maar dat lukt meestal wel.

Thanks ^O^
Couscous heb ik ook een aantal keren gekookt, maar de laatste keer is al weer een paar weken geleden dus dat kan wel weer. Risotto! Nog maar één keer gebracht, dat kan vaker :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:07:48 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181262886
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Werkt ook goed om asperges in te wikkelen.

En oh ja, ze verkochten ook allemaal kaasmaakspullen bij Lakeland. We hebben even heel enthousiast staan twijfelen. Gelukkig hadden we al voor 50 pond boeken gekocht dus gaven we geen 90 pond uit aan de kaasmakers starterset.
Na, goed idee. Beter dan dat het in de kast ligt voor Jan Joker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')