abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 02:11:30 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_181245080
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2018 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 06:28:36 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181245844
Ik ben een tijdje terug van de trap gevallen en sinds dien loop ik niet meer lekker op mijn rechterenkel. Al een paar keer voor naar de huisarts geweest en die zegt dat ik gewoon moet blijven proberen want ja het beweegt gewoon soepel dus er is niks gebroken en foto's hoeven niet.

Heeft iemand ook een keer zoiets meegemaakt? Dat het gewoon ff een paar maanden ruk was eer het weer een beetje beter ging of kan ik het hardlopen nu op mijn buik schrijven?
Man of Steal.
  Forum Admin vrijdag 17 augustus 2018 @ 06:56:09 #3
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181245978
Ik heb weleens een gebroken enkel gehad. Maar daar kon ik toen ook geen gewicht op zetten.

Heb je er voornamelijk last van met hardlopen of ook met lopen of fietsen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 07:24:52 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181246171
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 06:56 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb weleens een gebroken enkel gehad. Maar daar kon ik toen ook geen gewicht op zetten.

Heb je er voornamelijk last van met hardlopen of ook met lopen of fietsen?
Alleen hardlopen, en dan pas na 1 km
Man of Steal.
pi_181247887
Ik heb nooit iets gebroken maar vorig jaar wel een zware shin splint blessure gehad (mogelijk stressfractuur). En toen kon ik dagen zelfs niet zonder krukken lopen. Het heeft weken geduurd voordat ik weer pijnvrij kon gaan opbouwen. Het is daarna weer helemaal goedgekomen, maar ik dacht in de eerste week ook dat ik helemaal klaar was. Wat mij tijdens het herstellen erg heeft geholpen, was crosstraining (fietsen en zwemmen).
pi_181252324
https://www.ad.nl/utrecht(...)e-loopband~a23d0d02/

Een man uit Utrecht heeft het wereldrecord marathon-op-een-loopband verbroken. Een marathon! Op een loopband!

Wel een nette tijd trouwens, 2:20:45.
pi_181252410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:27 schreef indepoeier het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)e-loopband~a23d0d02/

Een man uit Utrecht heeft het wereldrecord marathon-op-een-loopband verbroken. Een marathon! Op een loopband!

Wel een nette tijd trouwens, 2:20:45.
Vreemd dat dat wereld record nog zo veel verschilt met het wereld record op de weg.
Je zou toch denken dat het op de loopband allemaal wat makkelijker zou moeten zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Forum Admin vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:56:30 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181254457
Ik lees net dat zijn PR in 2017 in Berlijn 2.18.19 was. Zou het gebrek aan hazen dit verklaren?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181255314
Haha Paul zwama is wel een redelijk bekende atleet, niet zomaar 'een man uit Utrecht'. Die 2.18 is gewoon ongeveer zijn niveau. Denk dat het op de loopband niet makkelijker is over zo'n afstand, de temperatuur is vaak veel hoger en de mentale vermoeidheid ook veel groter zonder afwisseling in het parcours en strijd met andere lopers. En de echt snelle marathonlopers hebben denk ik gewoon totaal geen zin in zoiets.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181261110
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181263784
Leek me inderdaad ook niet zomaar een loper, maar ik kende hem niet van naam.

En zeker niet makkelijk op een loopband, erg knappe prestatie dus. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om 42 km op zo'n ding te lopen.
pi_181263830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:00 schreef Devv het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar op basisconditie, toch?

Ga je ze wel op zijn minst inlopen, of gebruik je ze over 2 weken niet?
pi_181266112
Ik ben langzaam uit mijn winterslaap aan het komen. Sinds februari eigenlijk niks meer gelopen, vanwege een hoop gedoe (verhuizing naar Lelystad).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu het allemaal weer in rustiger vaarwater komt, wil ik weer starten met lopen. Maar het valt nog niet mee, heb ik gemerkt. Waar ik een half jaar geleden nog prima 20km achter elkaar kon lopen, ben ik nu na 4km al moe. Ben ook 5kilo zwaarder dan destijds. Ik heb besloten om gewoon om de dag weer een stukje te gaan lopen, om zo de routine weer wat terug te krijgen. En om misschien bij een loopgroep te gaan. En om weer op dit forum te komen en lezen. Veel goede bedoelingen dus. Nu nog de uitvoering...
pi_181266780
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 23:45 schreef steffelonio het volgende:
Ik ben langzaam uit mijn winterslaap aan het komen. Sinds februari eigenlijk niks meer gelopen, vanwege een hoop gedoe (verhuizing naar Lelystad).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu het allemaal weer in rustiger vaarwater komt, wil ik weer starten met lopen. Maar het valt nog niet mee, heb ik gemerkt. Waar ik een half jaar geleden nog prima 20km achter elkaar kon lopen, ben ik nu na 4km al moe. Ben ook 5kilo zwaarder dan destijds. Ik heb besloten om gewoon om de dag weer een stukje te gaan lopen, om zo de routine weer wat terug te krijgen. En om misschien bij een loopgroep te gaan. En om weer op dit forum te komen en lezen. Veel goede bedoelingen dus. Nu nog de uitvoering...
Welkom terug! En succes met opbouwen weer.
pi_181266808
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:52 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Dan maar op basisconditie, toch?

Ga je ze wel op zijn minst inlopen, of gebruik je ze over 2 weken niet?
Ik ga ze volgende week nog wel inlopen, maar ik ga niet meer op trails trainen. De focus ligt nu echt op Chicago. Ik wil daar toch wel heel graag onder de 3 uur 10 lopen. Dan kan ik die BQ ook weer mooi aan het erelijstje van dit jaar toevoegen :P .
pi_181270639
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 23:45 schreef steffelonio het volgende:
Ik ben langzaam uit mijn winterslaap aan het komen. Sinds februari eigenlijk niks meer gelopen, vanwege een hoop gedoe (verhuizing naar Lelystad).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu het allemaal weer in rustiger vaarwater komt, wil ik weer starten met lopen. Maar het valt nog niet mee, heb ik gemerkt. Waar ik een half jaar geleden nog prima 20km achter elkaar kon lopen, ben ik nu na 4km al moe. Ben ook 5kilo zwaarder dan destijds. Ik heb besloten om gewoon om de dag weer een stukje te gaan lopen, om zo de routine weer wat terug te krijgen. En om misschien bij een loopgroep te gaan. En om weer op dit forum te komen en lezen. Veel goede bedoelingen dus. Nu nog de uitvoering...
Tikkie vergelijkbare situatie hier. Twee verhuizingen in een half jaar, veel klussen in de nieuwbouw, behoorlijk grote ziekenboeg in de kleine kring.. Heb her en der wel wat gelopen maar wil het nu weer gestructureerd oppakken.

Kan alleen geen fatsoenlijke schema's vinden welke aansluiten op mijn wensen. Zelf maar fabriceren dus.
  ESF Reporter zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:51:50 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_181271024
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 23:45 schreef steffelonio het volgende:
Ik ben langzaam uit mijn winterslaap aan het komen. Sinds februari eigenlijk niks meer gelopen, vanwege een hoop gedoe (verhuizing naar Lelystad).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu het allemaal weer in rustiger vaarwater komt, wil ik weer starten met lopen. Maar het valt nog niet mee, heb ik gemerkt. Waar ik een half jaar geleden nog prima 20km achter elkaar kon lopen, ben ik nu na 4km al moe. Ben ook 5kilo zwaarder dan destijds. Ik heb besloten om gewoon om de dag weer een stukje te gaan lopen, om zo de routine weer wat terug te krijgen. En om misschien bij een loopgroep te gaan. En om weer op dit forum te komen en lezen. Veel goede bedoelingen dus. Nu nog de uitvoering...
Groeten uit Tilburg, succes met de nieuwe start!

Door de hitte van de afgelopen weken regelmatig om half zes ‘s ochtends gaan lopen, wat heerlijk is dat zeg. O+ Lastigste punt is opstaan, de rest gaat vanzelf.
Ik tob al een jaar wat aan, mijn rechterknie (lopesknie) zal altijd wel een grillig buitenbeentje blijven waardoor het lopen van een lange afstand niet altijd even makkelijk gaat. Mijn Marathon-ambities verhuis ik van de ijskast naar de kringloop. De HM van Eindhoven zou ik graag weer eens lopen. Ik zou vandaag in voorbereiding op de TTM een 16km lopen met m’n loopgroep maar de blessure vlamde na mijn laatste loopje van dinsdag ineens weer op, terwijl ik er al een dik half jaar amper last van had. Ik ga vanmiddag of morgen een aantal rondjes (als het lukt 10km, als de knie het toelaat) op eigen tempo, en ik hoop dat dat goed gaat en met wat extra kortere loopjes voldoende is om de 10EM aan te tikken over twee weken. De knie voelt al wat beter aan dan afgelopen dagen, een jaar geleden zou ik eigenwijs toch met de groep zijn meegegaan nu, verstand komt met de jaren. :7
pi_181271737
Bedankt allemaal, en de TTM O+
Raar om daar nu niet aan mee te doen... (zou ook niet de afstand aankunnen op dit moment). Moet me echt gaan oriënteren op lokale loopjes in dit deel van het land, en op nieuwe looproutes.

Een nieuw schema vind ik ook lastig, vooral om te bepalen wat haalbaar en realistisch is.
pi_181272016
Vooral niet te intensief beginnen proberen de regelmaat erin houden denk ik. Evy is misschien wat te licht, maar het idee om wandelen en lopen af te wisselen is helemaal niet gek in een opbouwfase (of tijdens intervaltrainingen). Uiteindelijk komt heel veel in de basis neer op: 1x korte intervallen, 1x lange intervallen, 1x duurloop. En lid worden van een AV/loopgroep is natuurlijk altijd een idee. Ik doe gewoon altijd braaf ongeveer wat de trainer zegt, maar dan iets minder vanwege tijd en fitheid.

Maar hier zorgt een wisseling van baan als het goed is vanaf oktober voor een hele hoop meer hardlooptijd (van ca. 2,5 uur per dag autorijden naar 25 minuten per dag fietsen) en is de noodzaak om te verhuizen ook meteen weg *O*

Écht onwijs veel zin om eens goed te kunnen gaan trainen, geen baantrainingen te hoeven skippen door file, tijd te hebben voor duintrainingen en wedstrijdjes wat verder weg, en als er deze zomer een plekje vrij is misschien ook mee kunnen doen met competitiewedstrijden. Ben heel benieuwd hoe dat gaat gaan en of ik het dan nog steeds zo leuk vind :)
  ESF Reporter zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:03:54 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_181272192
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 10:54 schreef hatsaflats het volgende:

Maar hier zorgt een wisseling van baan als het goed is vanaf oktober voor een hele hoop meer hardlooptijd (van ca. 2,5 uur per dag autorijden naar 25 minuten per dag fietsen) en is de noodzaak om te verhuizen ook meteen weg *O*

Wauw, dat scheelt een hele hoop zeg. :D Van 2,5 uur in je bolide stilzitten naar alvast een beetje de benen losmaken op de fiets. *O*
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:27:32 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181272515
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Wauw, dat scheelt een hele hoop zeg. :D Van 2,5 uur in je bolide stilzitten naar alvast een beetje de benen losmaken op de fiets. *O*
Pff.. ze had ook naar haar werk kunnen fietsen :6 heb je toch zo'n 5 uur training *)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  ESF Reporter zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:38:19 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_181272676
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Pff.. ze had ook naar haar werk kunnen fietsen :6 heb je toch zo'n 5 uur training *)
Da’s ook waar. Wát een lui vacht.
pi_181272845
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Pff.. ze had ook naar haar werk kunnen fietsen :6 heb je toch zo'n 5 uur training *)
Ik heb het heel serieus overwogen eens te doen, en heel misschien, als er een keer op een vrijdag de wind uit het zuid-westen komt ga ik ernstig overwegen om heen met het OV te gaan en terug te gaan fietsen, maar dat betekent dan wel dat ik om 6 uur van huis moet en om half 10 's avonds thuis kom aankakken. Ter compensatie voor mijn luiheid ben ik dit voorjaar wel van west naar oost Engeland gefietst. Wel met maar 65km op de langste dag, dus eigenlijk stelde dat ook weinig voor. Maar tijdens een toertochtje van 80km merkte ik dat ik 80km fietsen eigenlijk helemaal niet zo leuk vind.

Dus ja, eigenlijk ben ik wel lui. Maar rennen is dan ook gewoon veel leuker :*
  Moderator zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:02:20 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_181274193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 10:54 schreef hatsaflats het volgende:
Maar hier zorgt een wisseling van baan als het goed is vanaf oktober voor een hele hoop meer hardlooptijd (van ca. 2,5 uur per dag autorijden naar 25 minuten per dag fietsen) en is de noodzaak om te verhuizen ook meteen weg

Écht onwijs veel zin om eens goed te kunnen gaan trainen, geen baantrainingen te hoeven skippen door file, tijd te hebben voor duintrainingen en wedstrijdjes wat verder weg, en als er deze zomer een plekje vrij is misschien ook mee kunnen doen met competitiewedstrijden. Ben heel benieuwd hoe dat gaat gaan en of ik het dan nog steeds zo leuk vind
Wat fijn! Wat ga je doen voor werk?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181274553
Maar fietsen in engeland is ook niet zo comfortabel als hier, fietsvriendelijk is anders -O-. Loopvriendelijk ook :').
Tof van je nieuwe baan!

Ik mag weer gaan opbouwen van de fysio *O* hij zegt dat zoals ik nu beweeg het er gewoon stabiel genoeg uitziet. Wel moet ik van hem ook zelf met een opbouwschema beginnen dus dat doen we dan maar. En wat tips voor aangepaste oefeningen in de gym :7.
pi_181281952
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat fijn! Wat ga je doen voor werk?
Dingen met big data! Vergelijkbaar als nu, maar wel met een iets andere focus, en vooral veel dichterbij!

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:31 schreef Crumpette het volgende:
Maar fietsen in engeland is ook niet zo comfortabel als hier, fietsvriendelijk is anders -O-. Loopvriendelijk ook :').
Tof van je nieuwe baan!

Ik mag weer gaan opbouwen van de fysio *O* hij zegt dat zoals ik nu beweeg het er gewoon stabiel genoeg uitziet. Wel moet ik van hem ook zelf met een opbouwschema beginnen dus dat doen we dan maar. En wat tips voor aangepaste oefeningen in de gym :7.
Dankjewel :) Fietsen in Engeland was geweldig! Ik wilde niet naar huis en zou nu ook zo weer terug willen, behalve dan het gedoetje van m'n fiets meenemen in het vliegtuig omdat de boot te duur was.

Tof dat je weer mag gaan opbouwen, dat zijn goede berichten! Een beetje krachttraining naast het lopen is altijd goed 8-)
  Moderator zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:26:01 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_181282012
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 20:24 schreef hatsaflats het volgende:
Dingen met big data! Vergelijkbaar als nu, maar wel met een iets andere focus, en vooral veel dichterbij!
Vooral dat laatste is heel erg fijn! :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:48:10 #28
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181285921
Schema struggles heb ik hier ook. Ik heb maar weer zo'n schema van de runnersweb afgehaald waarbij je wat dingen moet invullen omdat dat wel bevalt maar dat is ook maar hetzelfde.

Heb via Energylab ook wel eens wat in elkaar geklikt (je kunt dan voorbeeldweken kijken voor je moet betalen) omdat die voor 5 euro bij de HM van Eindhoven zat en straks ook bij Rotterdam maar dat vond ik ook nog niet echt wat.

Ik heb nog wel een boek liggen met theorieën en schema's, die maar eens opsnorren als ik terug ben van vakantie.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181294816
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 20:24 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dingen met big data! Vergelijkbaar als nu, maar wel met een iets andere focus, en vooral veel dichterbij!

[..]

Dankjewel :) Fietsen in Engeland was geweldig! Ik wilde niet naar huis en zou nu ook zo weer terug willen, behalve dan het gedoetje van m'n fiets meenemen in het vliegtuig omdat de boot te duur was.

Tof dat je weer mag gaan opbouwen, dat zijn goede berichten! Een beetje krachttraining naast het lopen is altijd goed 8-)
Echt? Waar dan? In de countryside waar ik vaak ben ivm familie in het zuiden lijkt het me echt lastig je plek de hele tijd te moeten bevechten op die kronkelende weggetjes.

Ik liep net 5x3 :7 en hoewel ik me uiteraard wel (hyper)bewust ben van knie, geen pijn *O* was fijn om even buiten te bewegen weer!
pi_181297915
Zojuist een heerlijke lange run gehad O+
De eerste 7 a 8km waren pittig, in de volle zon en benauwd, maar vanaf km 9/10 verdween de zon achter de wolken en kwam ik in een perfecte flow terecht. De kilometers vlogen voorbij en na 19km vond ik het wel welletjes geweest, anders had ik er met redelijk gemak nog 4 of 5 kunnen lopen.
Qua afstand een nieuw record (vorige was 16km :D), maar qua inspanning voelt 't totaal niet zo.

Goeie training voor de Amsterdamse HM eind oktober _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_181306768
Ik heb lange duurloop overgeslagen vandaag. Blijkbaar is je eerste eigen huis krijgen en de eerste dagen klussen zwaarder dan ik had voorzien. Dus ik was gewoon niet fit genoeg om te lopen.

Morgenavond wel naar de club om rondjes over de sintelbaan te sjouwen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181307134
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:30 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Echt? Waar dan? In de countryside waar ik vaak ben ivm familie in het zuiden lijkt het me echt lastig je plek de hele tijd te moeten bevechten op die kronkelende weggetjes.

Ik liep net 5x3 :7 en hoewel ik me uiteraard wel (hyper)bewust ben van knie, geen pijn *O* was fijn om even buiten te bewegen weer!
Sustrans heeft een soort fietsroutenetwerk met wegen/paden geschikt voor fietsers. Ik heb in het noorden zo ongeveer route 72 gefietst (Hadrian’s Wall ♥) maar er zijn echt heel veel routes, ook in het zuiden.

Ik mocht vandaag na een week lamlendig bankhangen alweer beginnen met de eerste training voor het crossseizoen. Mul zand, heuvels en ik hebben nog steeds een hekel aan elkaar. Maar wie weet loop ik straks met 2 maanden duintraining iets betere crossjes, want vorig jaar ging het niet zo goed.
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:08:56 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181309853
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb lange duurloop overgeslagen vandaag. Blijkbaar is je eerste eigen huis krijgen en de eerste dagen klussen zwaarder dan ik had voorzien. Dus ik was gewoon niet fit genoeg om te lopen.

Morgenavond wel naar de club om rondjes over de sintelbaan te sjouwen.
Herkenbaar _O- zelf net het echte klussen afgerond dus weer begonnen met lopen. Succes! :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181310300
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:49 schreef indepoeier het volgende:
Leek me inderdaad ook niet zomaar een loper, maar ik kende hem niet van naam.

En zeker niet makkelijk op een loopband, erg knappe prestatie dus. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om 42 km op zo'n ding te lopen.
Mijn trainer heeft (of had) het NR op de 100 km loopband...
pi_181310567
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb lange duurloop overgeslagen vandaag. Blijkbaar is je eerste eigen huis krijgen en de eerste dagen klussen zwaarder dan ik had voorzien. Dus ik was gewoon niet fit genoeg om te lopen.

Morgenavond wel naar de club om rondjes over de sintelbaan te sjouwen.
Lastig. Kan je niet een beetje schuiven en in plaats van een baantraining een lange duurloop of wisselduurloop doen? Ik kan mij voorstellen dat je daar meer aan hebt dan rondjes lopen.
pi_181314931
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:36 schreef Devv het volgende:

[..]

Lastig. Kan je niet een beetje schuiven en in plaats van een baantraining een lange duurloop of wisselduurloop doen? Ik kan mij voorstellen dat je daar meer aan hebt dan rondjes lopen.
Ik had al wat geschoven. De 30 die ik gister moest lopen, liep ik vorige week al, dus nu hoefde ik 'maar 21km'. Ik ga liever een beetje rondjes rennen. Is bovendien gezelliger. Eén duurloop missen is niet echt een man overboord. :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:37:09 #37
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_181315508
Als ik een training moet overslaan, kies ik er bijna altijd voor om een intensieve training er uit te gooien...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_181326259
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:37 schreef SuperWeber het volgende:
Als ik een training moet overslaan, kies ik er bijna altijd voor om een intensieve training er uit te gooien...
Ik gooi bij voorkeur de minst gezellige eruit.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Forum Admin maandag 20 augustus 2018 @ 21:49:00 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181334287
Zo fijn is dat, ik ben ik weer de afstand aan het uitbouwen, is de eerste teen alweer blauw. Alsof ik niet gemaakt ben om boven de 15km te lopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181337169
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pharkus het volgende:
Zo fijn is dat, ik ben ik weer de afstand aan het uitbouwen, is de eerste teen alweer blauw. Alsof ik niet gemaakt ben om boven de 15km te lopen.
Je hebt de tenen van mij nog niet gezien. Dat is al maanden een slagveld :') . Ik voel het niet eens meer.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 06:29:18 #41
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_181340325
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:36 schreef Devv het volgende:

[..]

Je hebt de tenen van mij nog niet gezien. Dat is al maanden een slagveld :') . Ik voel het niet eens meer.
Ik heb dit jaar voor het eerst een halve en een hele triathlon overleefd zonder nagels te verliezen. Ik weet niet waarom. Ik draag al jaren hetzelfde type hardloopschoen. Het enige verschil is dat ik de afgelopen 2 jaar langzaamaan 20 kg er heb afgetraind. Ik houd het op een combinatie van de verdere doorontwikkeling van de hardloopschoenen, gewichtsverlies en een verbeterde techniek...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_181340453
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 06:29 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar voor het eerst een halve en een hele triathlon overleefd zonder nagels te verliezen. Ik weet niet waarom. Ik draag al jaren hetzelfde type hardloopschoen. Het enige verschil is dat ik de afgelopen 2 jaar langzaamaan 20 kg er heb afgetraind. Ik houd het op een combinatie van de verdere doorontwikkeling van de hardloopschoenen, gewichtsverlies en een verbeterde techniek...
Plus wat kleinere voeten door gewichtsverlies. Als je al jaren dezelfde type en maat schoenen hebt hou je vanzelf wat ruimte over. :)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_181340592
Voel je niks van hoor, een blauwe teennagel.
Believe me, I should know if it would :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:32:31 #44
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_181340879
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 07:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Plus wat kleinere voeten door gewichtsverlies. Als je al jaren dezelfde type en maat schoenen hebt hou je vanzelf wat ruimte over. :)
Dat klopt natuurlijk ook. Ik overweeg nu om opnieuw een loopanalyse te laten doen. Waarschijnlijk beweeg ik nu anders in vergelijking met de laatste keer dat ik dat deed...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_181342412
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 06:29 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar voor het eerst een halve en een hele triathlon overleefd zonder nagels te verliezen. Ik weet niet waarom. Ik draag al jaren hetzelfde type hardloopschoen. Het enige verschil is dat ik de afgelopen 2 jaar langzaamaan 20 kg er heb afgetraind. Ik houd het op een combinatie van de verdere doorontwikkeling van de hardloopschoenen, gewichtsverlies en een verbeterde techniek...
Ik verander vrij vaak van schoenen (minimaal twee keer per jaar). Ik heb volgens mij zelden twee keer hetzelfde soort schoenen gehad. Dit jaar ben ik na een klein uitstapje weer helemaal terug bij Nike, maar bij alle schoenen krijg ik blauwe teennagels. Ik heb gelukkig een hoge pijngrens ;) .
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:54:53 #46
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181342648
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:36 schreef Devv het volgende:

[..]

Je hebt de tenen van mij nog niet gezien. Dat is al maanden een slagveld :') . Ik voel het niet eens meer.
Jij bent na Rotterdam vol doorgegaan :) ik heb mijn ldl's beperkt op 10 km wegens gebrek aan doel. Overigens kan ik wel tegen die blauwe nagels, blaren onder nagels, nu is er weer 1 rood en kloppend. Ik had alleen de ijdele hoop dat het over was.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181342670
2 maanden in 'training' nu (lees: 3x pw lopen) en ik kan nu 5 km in 5:23/km lopen. Ben bezig met een schema voor 10.
pi_181353511
Ik ben ook weer wat meer aan het hardlopen, het lukt nu om 2 keer in de week te trainen.
Ivm tijd pak ik die trainingen op de route van en naar mijn werk. Deed ik voorheen ook wel eens, maar nu ook met wat tempowerk er in.
Valt nog niet mee... Ik heb als doel om in februari een voor mijn doen snelle halve marathon te lopen, dus dat geeft nog wat tijd gelukkig. De wat langere duurlopen ben ik namelijk nog niet aan begonnen.

Ik had al een tijd het boekje "Het geheim van hardlopen" in de kast staan, die heb ik nu ook gelezen. Best interessant, wel veel formules die ik zo op het eerste ook niet snap :')
Ben ook van plan om, voor het eerst in mijn leven, een paar kilo kwijt te raken. Moet de snelheid ten goede komen. Gaat maar om 3 kilo eigenlijk, maar dat valt me niet mee. Ik heb eigenlijk altijd honger van het sporten... -O-

Goed om te lezen dat de meeste mensen nog steeds flink fanatiek zijn! :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_181355001
Lekker Cynic. En als je je tot februari de tijd geeft komt dat best goed.

Hier tussen het klussen door nog best lekker aan het sporten. Gisteren op de club rondjes op de baan 20 x 200 op 5km-tempo. En vanavond voor de kracht nog wezen crossfitten. Ik had niet verwacht dat het me zou lukken tijdens het klussen, maar ik vind het heerlijk zo.

Alleen dus afgelopen zondag een duurloop gemist. Maar da's niet zo erg.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181358652
Vanavond de TT eer aangedaan, na mijn rondje liep het er met centiliters tegelijk uit...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_181360409
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef Guard het volgende:
Vanavond de TT eer aangedaan, na mijn rondje liep het er met centiliters tegelijk uit...
Ligt vast aan het dauwpunt, want ik bleef na het douchen op de club vanavond ook zweten. Thuis maar opnieuw gedoucht...

Wel lekker loopweer trouwens, heerlijke snelle tempo's gelopen op de baan.

Ik heb de knoop min of meer doorgehakt: ik schrijf me in voor de Berenloop (marathon) op Terschelling. Daardoor vervallen wel een paar andere leuke loopjes als de Diepe Hel Holterbergloop en misschien de 7-heuvelenloop, maar ach.

En Cynic, leuk dat je het ook weer serieus oppakt. Welkom terug!
pi_181361451
De Berenloop is leuk.
Meer pluche beren dan toeschouwers langs de kant op sommige stukken, da's al bijzonder.
Stukje strand erbij, altijd leuk (zeker als het begint te hagelen net als je het strand opdraait).
Ik heb me prima vermaakt daar vorig jaar.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 01:12:16 #53
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_181362825
loopt er iemand vanuit hier nog mee met de montferland trail volgende maand?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  ESF Reporter woensdag 22 augustus 2018 @ 07:09:35 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_181364387
Kunnen ze de weekends niet even wisselen? Komend weekend een heerlijke 17 graden maar met de Ten Miles staat alweer 27 graden op de planning. :{
pi_181364611
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 01:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
loopt er iemand vanuit hier nog mee met de montferland trail volgende maand?
Ik zit er wel over te denken. Kom je deze kant op?
pi_181364850
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 07:09 schreef Cee het volgende:
Kunnen ze de weekends niet even wisselen? Komend weekend een heerlijke 17 graden maar met de Ten Miles staat alweer 27 graden op de planning. :{
Ik ga zaterdag een swim-run doen en ik had juist op de 27 graden gehoopt _O- .
  woensdag 22 augustus 2018 @ 08:25:56 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_181364995
Nee prima die 17 graden dit weekend. Ik ga nog een keer of wat een heuveltje op en af rennen. Omdat ik gek in m'n hoofd ben het kan. :s)
pi_181371937
Blauw teennagels heb ik echt nog nooit gehad. Ik denk dat dat te maken hebt met hoe je je voeten neerzet, d.w.z. als je wat zwaarvoetiger loopt maak je hier meer kans op? Niet dat ik zo stilistisch loop, maar mijn nagels zijn ook vast niet van beton.

Verder ben ik niet goed uit de hittegolf gekomen. Een paar weken 1 of 2 keer per week gelopen en blijkbaar nekt me dat nu. Mijn hartslag is circa 20 slagen hoger bij relatief lage tempo's. Nu is het op dit moment nog steeds warm en vooral vochtig, maar opmerkelijk is het wel.

Daarnet ging mijn HS naar boven de 170, waardes die ik normaal tijdens intervallen nauwelijks haalde. Gek genoeg was mijn ademhaling niet erg zwaar en voelde ik me ook niet zoals ik me zou moeten voelen bij 170+, namelijk redelijk ok. Toch ben ik gestopt na 8 km, uit voorzorg. Ik liep gemiddeld 6:10 of zo, wat zelfs voor mij aan de rustige kant is. Tijdens het wandelen zakte de hartslag het eerste kwartier niet onder de 140.

Ik ga het batterijtje eens vervangen, al zeg ik gevoelsmatig dat een te lage meting eigenlijk logischer zou zijn als dat de remedie is.
pi_181372472
Ik geloof wel dat het met manier van landen te maken kan hebben. Ik ben een midden- en voorvoetlander. De druk zit dus steeds bij de voorvoet. Ik ben verder niet zwaarvoetig, maar loop wel veel lange stukken.
pi_181372697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:36 schreef Devv het volgende:
Ik geloof wel dat het met manier van landen te maken kan hebben. Ik ben een midden- en voorvoetlander. De druk zit dus steeds bij de voorvoet. Ik ben verder niet zwaarvoetig, maar loop wel veel lange stukken.
Ik ben ook voorvoetlander... Nou ja, dan toch maar concluderen dat ik betonnen teennagels heb. Staat best lekker op mijn CV.
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 15:43:27 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_181373951
Ik heb ook nog nooit blauwe teennagels gehad. Wel blaren. Maar ook die al heel lang niet meer eigenlijk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181374337
Hebben mensen hier ervaringen met recoveryshakes?
Is dat aan te raden of is het juist je reinste onzin?
pi_181375074
Ik zeg altijd: "als je er in gelooft dan werkt het".
pi_181375654
Ik heb ook nooit blauwe teennagels. Maar het is ook al heel lang geleden dat ik meer dan 10 km gelopen heb. Ik ben ook midden- tot voorvoetlander geloof ik. Daar slijten mijn schoenen in ieder geval het meest.
Blaren had ik in héél oude schoenen. Daar zat zo'n blok in tegen proneren, maar dat heb ik inmiddels niet meer nodig. Ik kreeg enorme blaren in de boog van mijn voet. Zodra ik dat door had zijn die schoenen de grijze kliko in gegaan.
pi_181381015
Hier nog nooit blauwe nagels gehad gelukkig. Land dan ook op mn hak, wellicht scheelt dat.

Op 1 september een 5km loop, kan de laatste tijd alleen laat op de dag trainen, maar het is alweer goed te merken dat de dagen weer korter worden. Gister kwam ik in het donker thuis :(
pi_181381170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 08:11 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik ga zaterdag een swim-run doen en ik had juist op de 27 graden gehoopt _O- .
Je bent niet de enige. Ik mag met mijn eerste 1/8e triathlon dan ook het open water in. 8)7
  Forum Admin woensdag 22 augustus 2018 @ 21:19:30 #67
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181382341
Ik denk dat het bij mij ook een soort van knauwen is wat de tenen stiekem doen. Wellicht binnenkort weer eens kijken voor nieuwe schoenen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181383173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik mag met mijn eerste 1/8e triathlon dan ook het open water in. 8)7
Binnenmaas? Daar ga ik lopen, in de teamtriathlon.
pi_181384968
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:40 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Binnenmaas? Daar ga ik lopen, in de teamtriathlon.
Zondag 26 Augustus in Emmeloord. Triathlon Noordoostpolder. Met het zwemmen kom ik waarschijnlijk bij de laatste 10 (vd ~250) het water uit. Hoop met het lopen nog aardig wat energie over te hebben voor een eindsprint.

Alvast succes, als je alleen hoeft te lopen dan is een graad of 17 wel goed te doen :)
  Redactie Sport woensdag 22 augustus 2018 @ 22:29:29 #70
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181385259
Ik ben een haklander en ik heb nooit last van de nagels :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181391224
quote:
12s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:27 schreef Devv het volgende:
Ik zeg altijd: "als je er in gelooft dan werkt het".
Nou, dan is het niks dus.
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 07:46:23 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_181391287
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik mag met mijn eerste 1/8e triathlon dan ook het open water in. 8)7
Hard fietsen, word je wel weer warm :) het is nu ook weer niet dat het koud is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 23 augustus 2018 @ 08:33:45 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181391637
Spierpijn ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181391673
Het is goed te doen met dit weer. Ik heb vorig jaar een triathlon met een buitentemperatuur van 16 graden gedaan. En dat was niet koud. Je blijft toch de hele tijd in beweging.
pi_181395022
quote:
5s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:56 schreef Bronson het volgende:
Hebben mensen hier ervaringen met recoveryshakes?
Is dat aan te raden of is het juist je reinste onzin?
quote:
12s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:27 schreef Devv het volgende:
Ik zeg altijd: "als je er in gelooft dan werkt het".
Wat Devv zegt geldt voor de meeste supplementen.
Waarom vraag je het? Sport of loop je veel KM's dan kunnen extra eiwitten wel helpen maar kwark is dan een goedkoop alternatief. Shakes zijn wel makkelijk mee te nemen en soms lekkerder dan kwark omdat je dan meteen vocht en eiwitten hebt.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_181395526
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:55 schreef ser het volgende:

[..]

[..]

Wat Devv zegt geldt voor de meeste supplementen.
Waarom vraag je het? Sport of loop je veel KM's dan kunnen extra eiwitten wel helpen maar kwark is dan een goedkoop alternatief. Shakes zijn wel makkelijk mee te nemen en soms lekkerder dan kwark omdat je dan meteen vocht en eiwitten hebt.
Ik ben op dit moment bezig om van 10KM naar 15KM te gaan.
Via een collega kreeg ik de tip om dan recoveryshakes te gaan gebruiken zodat je weer sneller herstelt bent. Vandaar de vraag of dit nut heeft. Nu neem ik nog niets specifieks na het hardlopen.
pi_181396548
Witte aquarius kan ook. Dat vult eventuele tekorten op zout en vocht gehalte weer aan.
pi_181396852
Is altijd erg persoonlijk maar denk dat het belangrijkste is om op je voeding te letten en die eventueel aan te passen. De meeste mensen die sporten kunnen best zonder supplementen. In de winter neem ik soms extra vitaminen als ik dan veel sport en zo nu en dan een shake ook omdat het makkelijker en lekker is maar echt verschil in herstel is moeilijk aan te tonen.
Sportdrank hyper/iso of hypo toon kan. Let wel even op de suikers als je die niet wilt, alhoewel koolhydraten en eiwitten wel fijn zijn na een (intensieve) training. Maar die kun je dus ook uit 'gewoon' eten halen.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_181404214
Zelf ben ik voorvoetlander en vrijwel nooit van blauwe teennagels. Mijn laatste evenemt heeft echter voor twee zeer pijnlijke toen blauwe grote teennagels bij het downhill gaan. Dit werd helaas daardoor een DNF niet fatsoenlijk kunnen afdalen vanwege de pijn was daar gewoon te gevaarlijk. Nu heb ik nog maar 1blauwe grote teennagel, de andere is er nu vanaf. Schoenen waren vrij hard van voren, dan heb je ze in Nederland getest maar ja dat was een stuk minder heuvelachtig.
pi_181410315
Mid-hak hier. Tot aan afgelopen april nooit bij hardlopen blauwe nagels gehad. Van die blauwe nagel niet echt last gehad, en de nagel viel er ook pas een paar weken geleden van af.

Werd het eindelijk niet meer frituurheet en hoopte ik weer afstanden uit te kunnen bouwen - normaliter loop ik nu wel weer 20'ers, maar nu had ik de 10k niet eens aangetikt in de zomermaanden - ga ik bij de eerste duurloop opeens *floeps* keihard door mijn enkel. Uit frustratie maar een extra lang rondje van gemaakt.
Helaas blijft de enkel nu na 4 dagen nog iets instabiel. Nu durf ik dus al niet eens meer op de weg te lopen. Misschien morgen dan maar op de baan rondjes rennen tot ik een scheve rug heb. ;(
Over 1,5 wk een HM en de week erna 31k. Het doel voor Eindhoven is maar weer gewoon uitlopen.

Hatsa, wat fijn van je werk! Wat heerlijk dat je zo ontzettend veel tijd terugkrijgt.
pi_181410673
Wat zijn jullie ervaringen met pre workout shakes? Ik fitness regelmatig en daar geeft het me een heerlijke boost en de nodige focus. Heb er nooit bij stilgestaan om het voor hardlopen te gebruiken.
Ik gebruik deze:
https://www.bodyenfitshop(...)wE#240=2192&236=2181
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_181416968
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met pre workout shakes? Ik fitness regelmatig en daar geeft het me een heerlijke boost en de nodige focus. Heb er nooit bij stilgestaan om het voor hardlopen te gebruiken.
Ik gebruik deze:
https://www.bodyenfitshop(...)wE#240=2192&236=2181
Ik neem wel eens een espresso, werkt top! Ik zou voor het lopen geen gekke chemische goedjes gaan nemen, daar kan je nog wel eens spijt van krijgen als je maag/darmen het niet leuk vinden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181417006
Tot nu toe 48 km gelopen en 130km gefietst in de eerste 5 dagen van mijn sportvakantie! Het was wel even wennen, moest in het begin wel heel langzaam lopen om mijn hartslag laag te houden door t effect van de hoogte en de enorme hitte. Maar ik herstel goed van de trainingen (is ook geen kunst met een kuuroord op loopafstand) en het gaat steeds wat beter, het wordt ook wat koeler nu! Vandaag een rustdag. Het is wel echt prachtig hier, echt een aanrader als je wilt zwemmen, fietsen en lopen. En lekkere isotone radler als herstel (echt veeeel lekkerder dan de NLse versie)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:35:50 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181420342
Heerlijk als je een CR op Strava hebt en degene van wie je het hebt afgepakt het een dag later weer opeist _O_ challenge accepted!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181431658
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef wyccie het volgende:
ga ik bij de eerste duurloop opeens *floeps* keihard door mijn enkel.
quote:
Uit frustratie maar een extra lang rondje van gemaakt.
Ik lees dit in opperste verwarring.
pi_181433419
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met pre workout shakes? Ik fitness regelmatig en daar geeft het me een heerlijke boost en de nodige focus. Heb er nooit bij stilgestaan om het voor hardlopen te gebruiken.
Ik gebruik deze:
https://www.bodyenfitshop(...)wE#240=2192&236=2181
Ik neem wel eens een saucijzenbroodje op het station voor een training. Dat valt niet altijd even goed maar het is wel lekker.
pi_181433621
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:46 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik neem wel eens een saucijzenbroodje op het station voor een training. Dat valt niet altijd even goed maar het is wel lekker.
HARDOP LACHEN :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181434010
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:46 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik neem wel eens een saucijzenbroodje op het station voor een training. Dat valt niet altijd even goed maar het is wel lekker.
:')

Jammer dat er weer raar gedaan moet worden. Ik vraag het, omdat juist hier mensen ervaringen hebben met vanalles op hardloop gebied.

Edit: de vraag kwam in me op nadat ik van diverse mensen hoorde dat je pre workouts ook met duursporten kunt gebruiken en dus niet alleen geschikt zijn voor krachtsport. En aangezien ik daar geen ervaring mee heb, leg ik de vraag liever hier neer, dan dat ik misschien iets doe wat verkeerd uitpakt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Neo-Mullen op 24-08-2018 22:18:02 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_181435281
LT, waar ben je op vakantie?

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:33 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

Ik lees dit in opperste verwarring.
Is ook onlogisch. Meestal als ik door mijn enkel ga, is het een kwestie van doorlopen en soepel houden en dan valt het allemaal wel mee.
Ik wilde net de trainingen weer serieus oppakken omdat ik al te weinig had gedaan door de hitte, en dan gebeurt dit. Ik baalde er zo van dat ik nu had besloten me er niet door van de wijs te brengen en toch maar het iets grotere rondje te doen. Uiteindelijk bleek dus dat deze verzwikking iets ernstiger was dan ik aanvankelijk dacht.
Nu vier dagen laten rusten en het voelt sinds vandaag niet meer instabiel, alleen iets stijf zoals normaal bij een verzwikking.
Morgen verder met de marathontraining.
pi_181435396
Ben trouwens blij dat het weer koeler is!

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:10 schreef Neo-Mullen het volgende:En aangezien ik daar geen ervaring mee heb, leg ik de vraag liever hier neer, dan dat ik misschien iets doe wat verkeerd uitpakt.
Voor duurlopen heb ik zoiets nog nooit gedaan. Ik ontbijt gewoon zoals ik altijd doe, inderdaad zodat ik weet dat mijn darmen normaal doen. Eigenlijk lijkt me dat ook niet nodig voor een duurloop. Wel misschien na een duurloop.
Voor de boost en focus zou ik ook gewoon koffie pakken. Heb je gelijk ook je darmen leeg. :P
pi_181439710
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

:')

Jammer dat er weer raar gedaan moet worden. Ik vraag het, omdat juist hier mensen ervaringen hebben met vanalles op hardloop gebied.

Edit: de vraag kwam in me op nadat ik van diverse mensen hoorde dat je pre workouts ook met duursporten kunt gebruiken en dus niet alleen geschikt zijn voor krachtsport. En aangezien ik daar geen ervaring mee heb, leg ik de vraag liever hier neer, dan dat ik misschien iets doe wat verkeerd uitpakt.
Wat is er mis met zelf een keer proberen?
Als er hier iemand is die het wel doet en er lyrisch over is en alleen maar profijt van heeft wil nog niet zeggen dat dat bij jou ook zo gaat zijn (of andersom, dat het bij sommigen echt geen goed idee is maar bij jou juist wel).
Als je echt wil weten of het iets uithaalt, probeer het eens (voor een training uiteraard, zou jammer zijn als je het probeert bij een wedstrijd en je je wedstrijd erdoor verknald).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_181445537
Gisteravond een 5km gelopen bij een lokaal loopje.
Een collega van me zit op voetbal en loopt elk jaar 1 hardloopwedstrijd in zijn dorp. Elk jaar is-ie nog sneller en dit jaar wilde hij onder de 19 minuten lopen.
Heb toen gezegd hem wel te willen hazen zover ik kon, want dat is me toch echt wat te snel. Uiteindelijk uitgekomen op 19:04, heb het gevoel dat ik na 3 jaar wat aanklungelen weer een beetje een stijgende lijn te pakken heb. :)

Wat betreft pre-workout, die heb ik met hardlopen wel eens gebruikt. Had er niet echt veel profijt van. Voor survivaltrainingen heb ik wel het idee dat ik er wat van merk, maar daar zitten ook meer krachtelementen in. Nu alweer een tijdje zonder.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zondag 26 augustus 2018 @ 11:11:45 #93
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_181466980
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 07:47 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ik zit er wel over te denken. Kom je deze kant op?
Yup!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_181469902
Gisteren verhuisd, vanmorgen stond er 21km op het programma. Het werd een 'lopen met vermoeide benen'-training. Poe. Uiteindelijk was ik na goed 19km thuis en had ik geen zin in een extra slinger. Het is zwaar genoeg geweest.
Morgen 10x400.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181480589
FF een klein verhaaltje over mijn triathlonnetje.

Vandaag was het de vuurdoop voor mijn eerste 1/8e triathlon, in Emmeloord. Zwemmen was knudde (181/190, over 2 weken begint mijn borstcrawlcursus). Fietsen was verrassend goed vandaag, waarbij ik veel mensen heb kunnen passeren, maar de 5km loop ging boven verwachting goed. Eindigde uiteindelijk op plek 130.

Begin vorig een beginnetje gemaakt met hardlopen om een 4 mijl uit te lopen in april, rond november wat serieuzer begonnen. In maart had ik mijn eerste 5 km loop waar ik een goede tijd wilde neerzetten. In stormachtige omstandigheden werd het 26:29, in juni op een warme avond een nieuwe poging met 25:49 als resultaat.

Bij de triathlon had ik geschat net boven de 30 minuten te eindigen. Het werd 26:55. Alle looptrainingen beginnen dus zijn vruchten af te werpen en misschien dat ik binnenkort nog maar eens voor een nieuw PR op de 5 km moet gaan. Er lijkt in elk geval nog genoeg rek in te zitten. *O*
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 20:09:48 #96
155227 crew  Guppy
dus
pi_181480757
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef Barbewire het volgende:
FF een klein verhaaltje over mijn triathlonnetje.

Vandaag was het de vuurdoop voor mijn eerste 1/8e triathlon, in Emmeloord. Zwemmen was knudde (181/190, over 2 weken begint mijn borstcrawlcursus). Fietsen was verrassend goed vandaag, waarbij ik veel mensen heb kunnen passeren, maar de 5km loop ging boven verwachting goed. Eindigde uiteindelijk op plek 130.

Begin vorig een beginnetje gemaakt met hardlopen om een 4 mijl uit te lopen in april, rond november wat serieuzer begonnen. In maart had ik mijn eerste 5 km loop waar ik een goede tijd wilde neerzetten. In stormachtige omstandigheden werd het 26:29, in juni op een warme avond een nieuwe poging met 25:49 als resultaat.

Bij de triathlon had ik geschat net boven de 30 minuten te eindigen. Het werd 26:55. Alle looptrainingen beginnen dus zijn vruchten af te werpen en misschien dat ik binnenkort nog maar eens voor een nieuw PR op de 5 km moet gaan. Er lijkt in elk geval nog genoeg rek in te zitten. *O*
Wat een goede tijden heb je gezet! _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181482838
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat een goede tijden heb je gezet! _O_
Dank je. Misschien heeft je tip ook geholpen: "Hard fietsen, word je wel weer warm" ;)
pi_181490315
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:03 schreef wyccie het volgende:
LT, waar ben je op vakantie?
In Bad Durrheim, in het zwarte woud. Echt een aanrader!

En ik liep gisteren 27km! Had besloten dat ik in ieder geval 22 wilde doen en als het goed ging nog een lusje erachteraan. En het ging supergoed! Hartslag en tempo dik in orde voor de toestand van de laatste weken en de omstandigheden hier en ik had op het einde eigenlijk nergens last van behalve stijve heupen.

1x 20km en 1x27 slaat natuurlijk nergens op als marathonvoorbereiding, maar al met al liep ik deze week zelfs 76km en voel me nog goed! Wie weet lukt het komend weekend nog om iets langers te doen. Maar heb er nu wel vertrouwen in dat uitlopen op dit tempo gewoon haalbaar is!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181493766
Toch gezien waar je vandaan komt een forse verbetetong LT! Wanneer os Berlijn eigenlijk?
pi_181494705
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 07:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In Bad Durrheim, in het zwarte woud. Echt een aanrader!

En ik liep gisteren 27km! Had besloten dat ik in ieder geval 22 wilde doen en als het goed ging nog een lusje erachteraan. En het ging supergoed! Hartslag en tempo dik in orde voor de toestand van de laatste weken en de omstandigheden hier en ik had op het einde eigenlijk nergens last van behalve stijve heupen.

1x 20km en 1x27 slaat natuurlijk nergens op als marathonvoorbereiding, maar al met al liep ik deze week zelfs 76km en voel me nog goed! Wie weet lukt het komend weekend nog om iets langers te doen. Maar heb er nu wel vertrouwen in dat uitlopen op dit tempo gewoon haalbaar is!
Dat zijn behoorlijk wat km's. Had je naderhand ook last van je heupen of alleen tijdens je loop?

Ik heb gister 26km weggebuffeld. Helaas is mijn trainingsmaatje aan het sukkelen en ben ik beter in vorm. Betekent dat ik de rest van m'n duurlopen grotendeels alleen ga lopen. Toch jammer, want ondanks dat ik graag alleen loop, mis ik dan wel m'n praatpaal. (21 okt loop ik de M van A'dam)
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 13:36:44 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_181496546
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:19 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Dank je. Misschien heeft je tip ook geholpen: "Hard fietsen, word je wel weer warm" ;)
Was een pro-tip, of niet :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181501485
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 07:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In Bad Durrheim, in het zwarte woud. Echt een aanrader!

En ik liep gisteren 27km! Had besloten dat ik in ieder geval 22 wilde doen en als het goed ging nog een lusje erachteraan. En het ging supergoed! Hartslag en tempo dik in orde voor de toestand van de laatste weken en de omstandigheden hier en ik had op het einde eigenlijk nergens last van behalve stijve heupen.

1x 20km en 1x27 slaat natuurlijk nergens op als marathonvoorbereiding, maar al met al liep ik deze week zelfs 76km en voel me nog goed! Wie weet lukt het komend weekend nog om iets langers te doen. Maar heb er nu wel vertrouwen in dat uitlopen op dit tempo gewoon haalbaar is!
Lekker zeg! Hopelijk het begin van een stijgende lijn!
pi_181511747
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 07:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

1x 20km en 1x27 slaat natuurlijk nergens op als marathonvoorbereiding, maar al met al liep ik deze week zelfs 76km en voel me nog goed! Wie weet lukt het komend weekend nog om iets langers te doen. Maar heb er nu wel vertrouwen in dat uitlopen op dit tempo gewoon haalbaar is!
Het is mooi om te horen dat het weer de goede kant opgaat :) . Ik heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen in Berlijn. Het gaat misschien niet je droomtijd worden maar je bent van ver gekomen. Je kunt jezelf straks zomaar verassen.
pi_181517194
Vandaag weer 17km neergezet in een prima tijd van 1u33m30s. Erg tevreden mee in aanloop naar de HM. Ik wil 'm het liefste in 2u uitlopen en met de voorbereidingen de laatste tijd begin ik daar steeds meer vertrouwen in te krijgen :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_181522430
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag weer 17km neergezet in een prima tijd van 1u33m30s. Erg tevreden mee in aanloop naar de HM. Ik wil 'm het liefste in 2u uitlopen en met de voorbereidingen de laatste tijd begin ik daar steeds meer vertrouwen in te krijgen :D
Dat moet normaal gesproken wel lukken. In dit tempo kom je rond de 1.56 uit. Dus dat geeft 4 minuten marge op 4 km. Je mag dus nog best wat verliezen om binnen die 2 uur te blijven.
pi_181529847
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag weer 17km neergezet in een prima tijd van 1u33m30s. Erg tevreden mee in aanloop naar de HM. Ik wil 'm het liefste in 2u uitlopen en met de voorbereidingen de laatste tijd begin ik daar steeds meer vertrouwen in te krijgen :D
Da's een eitje. Als je dit tempo in je training loopt zit 1.50 er ook wel in.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181530857
Na jaren van goede voornemens mbt tot hardlopen en dan bij de 1e de beste slechtweer dag weer de brui aan geven, me nu maar eens aangemeld bij de plaatselijke lopersvereniging.

Net de 1e training gehad. Heerlijk afwisselend, eerst warming up dan looptechniektrainig en dan halfuurtje interval. Had ik veel eerder moeten doen, metname die techniektraining, wat een winst valt daarmee te behalen...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_181531263
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef ender_xenocide het volgende:
Na jaren van goede voornemens mbt tot hardlopen en dan bij de 1e de beste slechtweer dag weer de brui aan geven, me nu maar eens aangemeld bij de plaatselijke lopersvereniging.

Net de 1e training gehad. Heerlijk afwisselend, eerst warming up dan looptechniektrainig en dan halfuurtje interval. Had ik veel eerder moeten doen, metname die techniektraining, wat een winst valt daarmee te behalen...
Dat laatste is wel grappig. Ik sta daar heel anders tegenover. Ik denk dat je wel heel slecht (technisch gezien) moet lopen om daar als beginner heel veel winst in te behalen. Ik geloof ook dat er te krampachtig naar een juiste techniek (wat is überhaupt een juiste techniek?) wordt gezocht en gekeken. Kijk voor de aardigheid eens om je heen bij een plaatselijke run en probeer eens 2 mensen te vinden die exact hetzelfde lopen.

Wanneer je prof bent en die 2/3% verschil wil maken denk ik dat het zeker van toegevoegde waarde kan zijn. Als je een beginner bent (ik ook :P) denk ik dat je beter je tijd in de feitelijke trainingen zelf kunt steken.
pi_181531694
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat laatste is wel grappig. Ik sta daar heel anders tegenover. Ik denk dat je wel heel slecht (technisch gezien) moet lopen om daar als beginner heel veel winst in te behalen. Ik geloof ook dat er te krampachtig naar een juiste techniek (wat is überhaupt een juiste techniek?) wordt gezocht en gekeken. Kijk voor de aardigheid eens om je heen bij een plaatselijke run en probeer eens 2 mensen te vinden die exact hetzelfde lopen.

Wanneer je prof bent en die 2/3% verschil wil maken denk ik dat het zeker van toegevoegde waarde kan zijn. Als je een beginner bent (ik ook :P) denk ik dat je beter je tijd in de feitelijke trainingen zelf kunt steken.
Moet eerlijk zeggen dat ik er ook altijd zo over dacht. Maar als ik kijk naar die tips die ze gaven (bijvoorbeeld over de manier waarop ik mijn armen gebruikte) dan loopt het gelijk al stuk makkelijker.

Misschien verkeerd gezegd mbt tot snelheidswinst, maar meer gemak met lopen is ook wel fijn en dat leidt uiteindelijk ook wel tot betere prestaties op de langere termijn.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_181531704
Dat neemt toch niet weg dat je door middel van techniek training je eigen loophouding kunt verbeteren. Het doel van techniek training is ook niet om iedereen op dezelfde manier te laten lopen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_181532137
Heerlijk gezwoten vanavond bij 35 graden met 80% luchtvochtigheid...nog wel mijzelf naar 8 x 400m weten te slepen!
Jack does it in real time...
pi_181532219
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:46 schreef DeeBee het volgende:
Heerlijk gezwoten vanavond bij 35 graden met 80% luchtvochtigheid...nog wel mijzelf naar 8 x 400m weten te slepen!
In welke sauna liep jij dan? :D
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_181533187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

In welke sauna liep jij dan? :D
Woestijntje. :D

Zaterdag racen in Budapest, 10 kilometer!
Jack does it in real time...
pi_181536561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat neemt toch niet weg dat je door middel van techniek training je eigen loophouding kunt verbeteren. Het doel van techniek training is ook niet om iedereen op dezelfde manier te laten lopen.
DIt. Elke techniekverbetering levert tijdswinst op. Zelfs al zou het alleen die arm naar voren in plaats van naar links en rechts zwaaien zijn. En dat is het niet alleen. Onzin om te stellen dat het niks oplevert. Het kan net het verschil zijn tussen 45.03 of 44.59 lopen op de 10.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181537129
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 06:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

DIt. Elke techniekverbetering levert tijdswinst op. Zelfs al zou het alleen die arm naar voren in plaats van naar links en rechts zwaaien zijn. En dat is het niet alleen. Onzin om te stellen dat het niks oplevert. Het kan net het verschil zijn tussen 45.03 of 44.59 lopen op de 10.
Exact. En door het oefenen op verschillende aspecten van de looptechniek, van knieheffen tot hakken-billen wordt je uitvoering van de looppas vanzelf beter. Ik krijg weinig aanwijzingen ter verbetering, maar merk door alle loopscholing wel dat het 'vanzelf' verbetert.
pi_181537311
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat laatste is wel grappig. Ik sta daar heel anders tegenover. Ik denk dat je wel heel slecht (technisch gezien) moet lopen om daar als beginner heel veel winst in te behalen. Ik geloof ook dat er te krampachtig naar een juiste techniek (wat is überhaupt een juiste techniek?) wordt gezocht en gekeken. Kijk voor de aardigheid eens om je heen bij een plaatselijke run en probeer eens 2 mensen te vinden die exact hetzelfde lopen.

Wanneer je prof bent en die 2/3% verschil wil maken denk ik dat het zeker van toegevoegde waarde kan zijn. Als je een beginner bent (ik ook :P) denk ik dat je beter je tijd in de feitelijke trainingen zelf kunt steken.
Ik zou juist als beginner aandacht aan je techniek besteden! Latere aanpassingen zijn alleen maar lastiger, omdat je al aan een bepaalde manier van lopen gewend bent. Met een beroerde loophouding/techniek kun je echt gigantisch veel energie verspillen, waardoor de feitelijke trainingen ook een stuk beroerder gaan. Heeft nog niet eens zoveel met tijdswinst te maken, al krijg je die er waarschijnlijk gratis bij (en mogelijk wel meer dan 2/3%)

Loopscholing helpt hier al heel goed bij, zonder dat je krampachtig op je techniek hoeft te letten tijdens het lopen.

Ik let tijdens elk loopje op m'n techniek. Niet krampachtig, maar als ik het gevoel heb dat ik begin in te zakken helpt op m'n techniek letten juist om m'n tempo erin te houden (of soms stiekem nog wat sneller te gaan).
pi_181543004
Hallo iedereen,

Ik ben deze week begonnen met hardlopen, ik bouw het nu rustig op want mijn conditie is nog niet best.

Ik ben van plan om te gaan lopen in de ochtend, tussen 7 en 9.

Ik doe tegelijkertijd ook aan intermittent fasting om nog een kilo of 5 kwijt te raken. Hierdoor eet ik alleen tussen 12:00 en 18:00.

Maar als ik s'ochtends vroeg al klaar ben en een paar uur later pas voor het eerst eet, is dit dan wel goed voor mijn herstel? Of kan ik eventueel een eiwitshake na de training nemen?

Hoor het graag
pi_181544651
Het gat tussen trainen en pas om 12 uur weer wat eten vind ik persoonlijk een beetje te groot. Maar dat moet je denk ik zelf maar ervaren hoe je lichaam daarmee omgaat. Herstelvoedsel na een training heb je als beginner niet echt nodig. Zorg gewoon dat je dieet gebalanceerd is.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_181557696
Klinkt goed, LT. Jij hebt alsnog meer voor je marathontraining gedaan dan ik. Ik ben nog niet voorbij de 14k gekomen. :')
Twijfel of ik het een week moet opschuiven naar Amsterdam, maar saai parcours en publiek, en Molenhoeks Makkie is dan ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:50 schreef bypateq het volgende:
Maar als ik s'ochtends vroeg al klaar ben en een paar uur later pas voor het eerst eet, is dit dan wel goed voor mijn herstel? Of kan ik eventueel een eiwitshake na de training nemen?
Hoe lang wil je gaan lopen? Als je kort en rustig loopt zal het niet zo erg zijn, maar pas je op dat je niet te laag in je suikers raakt en omvalt. Of anders overleggen met je diëtist?

Waarom de keus voor zo'n dieet eigenlijk? Is minder/gezonder eten in combinatie met meer bewegen niet voldoende om af te vallen?
pi_181567385
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:21 schreef wyccie het volgende:
Klinkt goed, LT. Jij hebt alsnog meer voor je marathontraining gedaan dan ik. Ik ben nog niet voorbij de 14k gekomen. :')
Twijfel of ik het een week moet opschuiven naar Amsterdam, maar saai parcours en publiek, en Molenhoeks Makkie is dan ook.

[..]

Hoe lang wil je gaan lopen? Als je kort en rustig loopt zal het niet zo erg zijn, maar pas je op dat je niet te laag in je suikers raakt en omvalt. Of anders overleggen met je diëtist?

Waarom de keus voor zo'n dieet eigenlijk? Is minder/gezonder eten in combinatie met meer bewegen niet voldoende om af te vallen?
Dat ene weekje zal toch ook het verschil niet maken.
pi_181568482
Na gisteren mijn vraag gesteld te hebben over hardlopen op een lege maag en drie uur later pas te eten, ben ik er achter gekomen dat dit niet de meest handige manier is om te beginnen.

Daarom laat ik het intermittent fasten voor wat het is.

Ik ben nu van plan om het volgende te doen qua voeding. Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden!

30 minuten voor de training: een banaan, zodat ik niet op een lege maag ga trainen maar ook niet teveel eet. (koolhydraten)

7:00 - 10:00 : Hardlopen in het bos. Tijden variëren door school.

Binnen twee uur na de training : Een bak griekse yoghurt en een maïswafel met pindakaas
(eiwitten en koolhydraten)
pi_181568521
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:31 schreef bypateq het volgende:
Na gisteren mijn vraag gesteld te hebben over hardlopen op een lege maag en drie uur later pas te eten, ben ik er achter gekomen dat dit niet de meest handige manier is om te beginnen.

Daarom laat ik het intermittent fasten voor wat het is.

Ik ben nu van plan om het volgende te doen qua voeding. Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden!

30 minuten voor de training: een banaan, zodat ik niet op een lege maag ga trainen maar ook niet teveel eet. (koolhydraten)

7:00 - 10:00 : Hardlopen in het bos. Tijden variëren door school.

Binnen twee uur na de training : Een bak griekse yoghurt en een maïswafel met pindakaas
(eiwitten en koolhydraten)
Wat ga je de rest van de dag eten? Hoeveel wil je kwijt? Hoeveel km ga je lopen? Hoe vaak ga je lopen? Hoeveel weeg je nu?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181568566
quote:
5s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat ga je de rest van de dag eten? Hoeveel wil je kwijt? Hoeveel km ga je lopen? Hoe vaak ga je lopen? Hoeveel weeg je nu?
De rest van de dag bestaat uit een grote avondmaaltijd die altijd rond de 1000 calorieën ligt. Ik mik op de 1800 - 2000 calorieën om af te vallen (ben al 15kg kwijt maar de laatste 5/7kg gaat moeilijk) Dus alle overige calorieën bestaan uit opvulling zoals een eiwitshake, een bak yoghurt oid.

Mijn doel is om nu rustig op te bouwen en om de dag te lopen. Op dit moment doe ik 6x 1 minuut lopen en 2 minuten wandelen

Ik weeg nu 90kg
pi_181568936
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:36 schreef bypateq het volgende:

[..]

De rest van de dag bestaat uit een grote avondmaaltijd die altijd rond de 1000 calorieën ligt. Ik mik op de 1800 - 2000 calorieën om af te vallen (ben al 15kg kwijt maar de laatste 5/7kg gaat moeilijk) Dus alle overige calorieën bestaan uit opvulling zoals een eiwitshake, een bak yoghurt oid.

Mijn doel is om nu rustig op te bouwen en om de dag te lopen. Op dit moment doe ik 6x 1 minuut lopen en 2 minuten wandelen

Ik weeg nu 90kg
Ik zou geen volle bak yoghurt na je training nemen, zoveel hoeven je spieren in principe ook niet te herstellen van dat soort afstanden. Ruil dat gewoon om voor een licht ontbijt en lunch, beetje structuur helpt op dat vlak ook.

Nog beter is ook af en toe de sportschool in te duiken voor wat krachttraining, dan verbrand je ook in rust meer calorieën.

Ongetwijfeld komen hier nog aanvullingen en verbeteringen op van de echte hardloop- en voedingsexperts, dus ik zou niet direct alles omgooien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181569616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:36 schreef bypateq het volgende:

[..]

De rest van de dag bestaat uit een grote avondmaaltijd die altijd rond de 1000 calorieën ligt. Ik mik op de 1800 - 2000 calorieën om af te vallen (ben al 15kg kwijt maar de laatste 5/7kg gaat moeilijk) Dus alle overige calorieën bestaan uit opvulling zoals een eiwitshake, een bak yoghurt oid.

Mijn doel is om nu rustig op te bouwen en om de dag te lopen. Op dit moment doe ik 6x 1 minuut lopen en 2 minuten wandelen

Ik weeg nu 90kg
Als je die minuten hardlopen gewoon (echt!) rustig aan doet, is er niks op tegen om op nuchtere maag te gaan lopen. Sterker nog: daarmee spreek je je vetverbranding direct aan.
Een bakje kwark of Skyr (beiden meestal hoger eiwit% dan de gemiddeld verkrijgbare Griekse yoghurt) na afloop voorziet ruim voldoende voor spierherstel. Stukje fruit voor de koolhydraten.
Da's bij je huidige trainingsomvang echt wel genoeg.

Ik hoop dat je ook loopt omdat je het leuk vindt, niet alleen om af te vallen :-)
En hou er rekening mee dat spieren zwaarder zijn dan vet, en dus het afvallen wat kunnen camoufleren (en er tegelijkertijd voor zorgen dat alles wat strakker wordt en dus slanker oogt)
pi_181569702
Herstelvoeding is ook helemaal niet nodig joh wanneer je net begint met hardlopen en wilt afvallen.

Steek de energie die je nu steekt in het druk maken over herstelvoeding en of wel/of geen banaan vooraf liever in een bedenken van een gezond voedingspatroon dat je voor de rest van je leven kunt volhouden.

En verwacht vooral niet op de korte termijn resultaat op de weegschaal.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Redactie Sport donderdag 30 augustus 2018 @ 12:10:18 #127
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181570577
Ik sluit augustus vandaag af met 95,2km in totaal. Ik ben weer op de goede weg. :Y)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181570933
Bedankt allen

Ik ga zeker hardlopen omdat ik het leuk vind! Ik zocht een alternatief voor fietsen en andere cardio op de sportschool omdat ik dat simpelweg doodsaai vind. Lopen vind ik daarentegen wel erg leuk, mits het in een natuurrijke omgeving en niet al te druk is.

Ik snap dat bij mijn training in het begin het nog niet noodzakelijk is om een perfecte maaltijd samen te stellen aangezien ik maar 20/30 minuten bezig ben.

Daarnaast loop ik niet enkel voor de vetverbranding, ik heb mijn voeding aardig onder controle en wil ook graag aan mijn conditie gaan bouwen. Mijn doel is ook om straks gemakkelijk 5/10 km te kunnen lopen.

Dus in principe: Als ik op een lege maag ga lopen, en een uurtje later een bak griekse yoghurt/skyr/kwark en een banaantje eet, is dit voor nu voldoende?
pi_181580105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:35 schreef bypateq het volgende:
Bedankt allen

Ik ga zeker hardlopen omdat ik het leuk vind! Ik zocht een alternatief voor fietsen en andere cardio op de sportschool omdat ik dat simpelweg doodsaai vind. Lopen vind ik daarentegen wel erg leuk, mits het in een natuurrijke omgeving en niet al te druk is.

Ik snap dat bij mijn training in het begin het nog niet noodzakelijk is om een perfecte maaltijd samen te stellen aangezien ik maar 20/30 minuten bezig ben.

Daarnaast loop ik niet enkel voor de vetverbranding, ik heb mijn voeding aardig onder controle en wil ook graag aan mijn conditie gaan bouwen. Mijn doel is ook om straks gemakkelijk 5/10 km te kunnen lopen.

Dus in principe: Als ik op een lege maag ga lopen, en een uurtje later een bak griekse yoghurt/skyr/kwark en een banaantje eet, is dit voor nu voldoende?
Zorg ervoor dat je je eiwitaanvulling liefst binnen een halfuur na het lopen naar binnen werkt - dan heb je er het meest aan.

Je vetverbranding kunnen aanspreken is niet alleen van belang om af te vallen, maar ook als onderdeel van conditie opbouwen: als je t.z.t. langere afstanden wilt lopen, moet je lijf in staat zijn zijn vetten aan te spreken, omdat je daarvan meer dan genoeg voorradig hebt. Door rustig te lopen, zorg je ervoor dat je -verhoudingsgewijs- meer je vetverbranding dan je koolhydraatverbranding aanspreekt.
pi_181585499
Vandaag, net als Devv, de OCC gelopen, da's een van de afstanden (de "kidsrun" want een van de van de Ultra Trail Mont Blanc kortste afstanden, maar met ruim 57 km en 3400 hoogtemeters zeker geen makkie). UTMB is hèt grootste trail evenement ter wereld. Super goed geregeld, vrijwilligers zijn echt top. Flink veel supporters ( met koeienbellen) langs het parcours (veel voor een trail dan 😉).
Devv onderweg een paar keer tegen gekomen, maar beiden onze eigen race gelopen. Beide gefinisht. Mooie dag gehad!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2018 @ 22:22:22 #131
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181585554
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:19 schreef Guard het volgende:
Vandaag, net als Devv, de OCC gelopen, da's een van de afstanden (de "kidsrun" want een van de van de Ultra Trail Mont Blanc kortste afstanden, maar met ruim 57 km en 3400 hoogtemeters zeker geen makkie). UTMB is hèt grootste trail evenement ter wereld. Super goed geregeld, vrijwilligers zijn echt top. Flink veel supporters ( met koeienbellen) langs het parcours (veel voor een trail dan 😉).
Devv onderweg een paar keer tegen gekomen, maar beiden onze eigen race gelopen. Beide gefinisht. Mooie dag gehad!
petje af hoor.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2018 @ 22:24:47 #132
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181585610
Ik heb net weer eens op tempo 10 km gelopen. Hopelijk kan ik binnenkort eens mijn pr officieel onder de 40 minuten brengen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181586173
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:33 schreef DavetheNL het volgende:
Toch gezien waar je vandaan komt een forse verbetetong LT! Wanneer os Berlijn eigenlijk?
Thanks! Over 2,5 week nu, 16 september. Ik ga zaterdag denk ik nog een keer 30km proberen, ook op lage hartslag, dan herstel ik daar nog wel van en geeft toch iets meer vertrouwen dat die laatste 12 ook moet lukken.

quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dat zijn behoorlijk wat km's. Had je naderhand ook last van je heupen of alleen tijdens je loop?

Ik heb gister 26km weggebuffeld. Helaas is mijn trainingsmaatje aan het sukkelen en ben ik beter in vorm. Betekent dat ik de rest van m'n duurlopen grotendeels alleen ga lopen. Toch jammer, want ondanks dat ik graag alleen loop, mis ik dan wel m'n praatpaal. (21 okt loop ik de M van A'dam)
De laatste paar kms en erna zeker. Maar het is een bekend probleem, oud zeer, en ik heb nu natuurlijk niet echt veel opbouw gehad.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181586194
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:21 schreef wyccie het volgende:
Klinkt goed, LT. Jij hebt alsnog meer voor je marathontraining gedaan dan ik. Ik ben nog niet voorbij de 14k gekomen. :')
Twijfel of ik het een week moet opschuiven naar Amsterdam, maar saai parcours en publiek, en Molenhoeks Makkie is dan ook.

[..]

Hoe lang wil je gaan lopen? Als je kort en rustig loopt zal het niet zo erg zijn, maar pas je op dat je niet te laag in je suikers raakt en omvalt. Of anders overleggen met je diëtist?

Waarom de keus voor zo'n dieet eigenlijk? Is minder/gezonder eten in combinatie met meer bewegen niet voldoende om af te vallen?
Oef, dapper als je daarmee een marathon gaat lopen! Maar goed, jij bent wyccie, jij kan dat gewoon ;)
Een week verschuiven zal ook niet veel uitmaken toch?

En Guard bizar mooie prestatie weer!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181594735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Het was zeker mooi en leuk dat we elkaar een paar keer tegenkwamen. Ik vond het wel heel erg druk in het begin.
pi_181594966
Oh en Devv jij hebt ook die 56 km gedaan natuurlijk :o Zo snel na de IM alweer! Nu een flinke rustperiode?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181598214
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:16 schreef Devv het volgende:

[..]

Het was zeker mooi en leuk dat we elkaar een paar keer tegenkwamen. Ik vond het wel heel erg druk in het begin.
Daar had ik al rekening mee gehouden, had wat filmpjes van vorig jaar gezien. Vond het uiteindelijk meevallen, heb nooit echt file gelopen.
Maar het blijft een massaal evenement, net al even door Chamonix gekomen en daar is het gewoon afgeladen vol. Blij dat ik een paar dorpjes verderop zit.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!fotograaf vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:10:31 #138
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_181602361
Wat gaaf Devv en Guard. Heel veel respect voor jullie prestatie. Ik mag altijd graag verlekkerd naar al die filmpjes op Youtube kijken van de OCC, CCC, TDS en andere onderdelen van de UTMB.

Ik had het er in het vorige topic in deze reeks al over, maar inmiddels heb ik de knoop doorgehakt en een keuze gemaakt tussen belt en runningvest. Het is een camelbak geworden en die heb ik recent voor mijn verjaardag gevraagd en gekregen. Gisteren heb ik er een rondje van 17km mee gerend en eigenlijk ging het boven verwachting goed. Ik voelde dat ding eigenlijk helemaal niet zitten op mijn rug en het drinken ging ook prima door een slangetje. Alleen bij diep ademhalen voelde ik de touwtjes strak zitten om mijn borst. Wel irriteerde ik me aan het begin heel erg aan het geluid van klotsend water. Is dit bij elk runningvest zo erg? Ik kan het mij namelijk niet herrineren dat ik het ooit gehoord heb bij een wedstrijd toen ik naast iemand liep met rugzak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mascleta op 31-08-2018 18:34:47 ]
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_181602900
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:10 schreef Mascleta het volgende:
Wat gaaf Devv en Guard. Heel veel respect voor jullie prestatie. Ik mag altijd graag verlekkerd naar al die filmpjes op Youtube kijken van de OCC, CCC, TDS en andere onderdelen van de UTMB.

Ik had het er in het vorige topic in deze race al over, maar inmiddels heb ik de knoop doorgehakt en een keuze gemaakt tussen belt en runningvest. Het is een camelbak geworden en die heb ik recent voor mijn verjaardag gevraagd en gekregen. Gisteren heb ik er een rondje van 17km mee gerend en eigenlijk ging het boven verwachting goed. Ik voelde dat ding eigenlijk helemaal niet zitten op mijn rug en het drinken ging ook prima door een slangetje. Alleen bij diep ademhalen voelde ik de touwtjes strak zitten om mijn borst. Wel irriteerde ik me aan het begin heel erg aan het geluid van klotsend water. Is dit bij elk runningvest zo erg? Ik kan het mij namelijk niet herrineren dat ik het ooit gehoord heb bij een wedstrijd toen ik naast iemand liep met rugzak.
Zorgen dat je 'm goed vacuum zuigt, dan klotst ie niet.
pi_181602929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:19 schreef Guard het volgende:
Vandaag, net als Devv, de OCC gelopen, ...................
Zooo, da's gaaf. Respect voor!
  FOK!fotograaf vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:36:07 #141
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_181602948
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:33 schreef nevache het volgende:

[..]

Zorgen dat je 'm goed vacuum zuigt, dan klotst ie niet.
Ah, zou dat het zijn.
Volgende duurloopje maar eens proberen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_181604628
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:36 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Ah, zou dat het zijn.
Volgende duurloopje maar eens proberen.
Zak op zijn kophouden en dan aan het slangetje zuigen totdat de lucht eruit is.
pi_181617409
Morgen training van 32km voor de Kustmarathon. We rijden naar Arnhem. Kan ik onder meer over de Posbank. Nu al zin in.

Nu alleen nog een beetje spierpijn van de frontsquats van gisteren.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181619872
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:35 schreef bypateq het volgende:
Dus in principe: Als ik op een lege maag ga lopen, en een uurtje later een bak griekse yoghurt/skyr/kwark en een banaantje eet, is dit voor nu voldoende?
Ja, klinkt prima. Maar inderdaad liever iets eerder na je loopje. Al zal het aanvullen van eiwitten op zich nog niet zo veel uitmaken voor jou op dit moment.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:51 schreef La_Tramposa het volgende:

Oef, dapper als je daarmee een marathon gaat lopen! Maar goed, jij bent wyccie, jij kan dat gewoon ;)
Een week verschuiven zal ook niet veel uitmaken toch?
Ja, gaat ook wel lukken, denk ik. Scheelt dat ik nooit haast heb.
Die ene week maakt inderdaad niks uit, denk dat ik het dan toch maar bij Eindhoven houd.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 19:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zak op zijn kophouden en dan aan het slangetje zuigen totdat de lucht eruit is.
Ik pers 'm onder mijn oksel als een doedelzak. :D Als ik zuig moet ik daarna vast boeren.
pi_181619886
Oh, en dit mag in de krant: na een korte nacht ben ik vanochtend vroeg gaan lopen, nog voor 8 uur! *O*
pi_181629018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:37 schreef wyccie het volgende:
Oh, en dit mag in de krant: na een korte nacht ben ik vanochtend vroeg gaan lopen, nog voor 8 uur! *O*
Wie ben jij en wat heb je met wyccie gedaan?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181629828
Ik heb haar opgegeten, muwhahaha. })
  zondag 2 september 2018 @ 10:37:40 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181637934
Vandaag de Tilburg Ten Miles. Met die wedstrijdenlijst in de OP doen we niet veel meer, geloof ik :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181639932
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2018 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag de Tilburg Ten Miles. Met die wedstrijdenlijst in de OP doen we niet veel meer, geloof ik :P
De Endomondo-groep staat er ook nog in, terwijl ik die een jaar geleden al heb gedeletet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181641516
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh en Devv jij hebt ook die 56 km gedaan natuurlijk :o Zo snel na de IM alweer! Nu een flinke rustperiode?
Ik heb alleen Chicago nog en dan is het even mooi geweest.
  zondag 2 september 2018 @ 16:57:00 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181644614
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 12:50 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

De Endomondo-groep staat er ook nog in, terwijl ik die een jaar geleden al heb gedeletet.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 2 september 2018 @ 17:12:03 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_181644877
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2018 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag de Tilburg Ten Miles. Met die wedstrijdenlijst in de OP doen we niet veel meer, geloof ik :P
Liep je mee? :P
KuikenGuppy
pi_181646413
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je moet voor de grap eens kijken hoe lang het geleden is dat iemand in dit topic meldde dat-ie op Endomondo zat. Het is 3,5 jaar geleden dat iemand me überhaupt heeft gevraagd of hij erbij mocht. Dat was steffelonio.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181648913
Vandaag de Wisentrail 10/11 km gedaan. Goed verdeelt qua tempo, mezelf niet kapot gelopen. Wel af en toe flink zwaar, maar toch wel een leuk loopje. Nu maar eens kijken naar een andere trailrun.
  Redactie Sport zondag 2 september 2018 @ 21:16:34 #155
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181650695
quote:
99s.gif Op zondag 2 september 2018 18:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je moet voor de grap eens kijken hoe lang het geleden is dat iemand in dit topic meldde dat-ie op Endomondo zat. Het is 3,5 jaar geleden dat iemand me überhaupt heeft gevraagd of hij erbij mocht. Dat was steffelonio.
Ik zit nog op Endomondo voor de stats :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 2 september 2018 @ 21:47:57 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181651761
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2018 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag de Tilburg Ten Miles. Met die wedstrijdenlijst in de OP doen we niet veel meer, geloof ik :P
Dat is wel jammer, want ging toch altijd spieken of er leuke loopjes tussen zaten :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:02:51 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181679044
Even bij gebrek aan een zwemtopic (en volgens mij zitten hier wat triatlondeelnemers): aankomende vrijdag is er een City Swim van 2km in de avond. De organisatie heeft aangegeven dat een wetsuit niet verplicht is, en dat komt mooi uit want die heb ik ook niet :P Maar is het verantwoord om 2km in gewoon badpak te zwemmen in open water in de avond? Ergens zou ik denken van wel, anders zou de organisatie het niet toestaan, maar ergens voelt het toch wel raar (en koud!) Verwachting is dat het 14 graden zal worden (watertemperatuur weet ik niet). Kan de borstcrawl dus verwacht niet 2 uur in het water te liggen ofzo.

Huren is ook een optie, maar de reden waarom ik geen wetsuit huur is omdat ik dat te duur vind (40 euro) en dat geld liever gebruik om een goede eigen wetsuit te kopen (maar niet nu :+ )

Andere tips zijn ook welkom :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181680834
Een trainingsmaatje van mij is laatst wel onderkoeld geraakt bij het zwemmen van de triathlon, en toen was het 21 graden buiten.. Maarja dat was ook wel een extreem geval. Hoe lang heb je eerder in open water gezwommen en was dat ook in badpak?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 4 september 2018 @ 11:59:40 #159
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181680900
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Een trainingsmaatje van mij is laatst wel onderkoeld geraakt bij het zwemmen van de triathlon, en toen was het 21 graden buiten.. Maarja dat was ook wel een extreem geval. Hoe lang heb je eerder in open water gezwommen en was dat ook in badpak?
Nog niet eerder in open water gezwommen. Water zal minimaal 16 graden zijn (daaronder gaat het niet door). Hoeveel km zwom je trainingsmaatje?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181680952
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nog niet eerder in open water gezwommen. Water zal minimaal 16 graden zijn (daaronder gaat het niet door). Hoeveel km zwom je trainingsmaatje?
1km.. Maar zoals ik zei, wel een uitzonderlijk geval, ze is ook wel erg dun. Andere vriendinnen hebben ook aan zwemlopen in de zee meegedaan in badpak en aan rondje eilanden zonder wetsuit, zonder problemen. Dus ik vind het lastig in te schatten, maar er is vast een risico.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:27:13 #161
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181681356
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

1km.. Maar zoals ik zei, wel een uitzonderlijk geval, ze is ook wel erg dun. Andere vriendinnen hebben ook aan zwemlopen in de zee meegedaan in badpak en aan rondje eilanden zonder wetsuit, zonder problemen. Dus ik vind het lastig in te schatten, maar er is vast een risico.
Thnx! Ja, het is lastig he :P Net maar even contact opgenomen met de organisatie. Ze geven aan dat het wel verstandig is om onder de 18 graden een wetsuit te dragen. Morgen publiceren ze meer informatie over de watertemperatuur, dus dat wacht ik maar even af. Er zijn sowieso nog maar weinig plekken beschikbaar voor de na-inschrijving (12 :') ) dus wil ook niet teveel investeren in zooi terwijl de kans bestaat dat ik geen plek bemachtig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator dinsdag 4 september 2018 @ 13:02:30 #162
155227 crew  Guppy
dus
pi_181681860
Op zich moet het kunnen. Maar het is ook per persoon verschillen. Ik kan makkelijk 2km zwemmen in 16 graden, maar een vriendin van me raakt met wetsuit nog onderkoeld bij 20 graden. Al moet ik bekennen dat ik ook gewoon lekker m’n pak aantrek, omdat het lekker is :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport dinsdag 4 september 2018 @ 17:50:48 #163
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181686984
Vroeger toen ik nog fanatiek open water zwom (2008-2012) waren wetsuits gewoon verboden en zwommen we gewoon niet als het 15.9 graden was of lager. Daarboven had niemand het ooit over een wetsuit en zwommen we gewoon. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181689147
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Thnx! Ja, het is lastig he :P Net maar even contact opgenomen met de organisatie. Ze geven aan dat het wel verstandig is om onder de 18 graden een wetsuit te dragen. Morgen publiceren ze meer informatie over de watertemperatuur, dus dat wacht ik maar even af. Er zijn sowieso nog maar weinig plekken beschikbaar voor de na-inschrijving (12 :') ) dus wil ook niet teveel investeren in zooi terwijl de kans bestaat dat ik geen plek bemachtig
In het begin zal het zonder wetsuit wel behoorlijk koud aanvoelen, maar even wennen en warm zwemmen en je hebt er geen last van (mijn ervaring).
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:10:38 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181689942
^O^ dank! Besloten dat ik het ga doen. Als ik tenminste nog een plek kan bemachtigen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181736015
Ik mis de tijd dat de oude bekenden nog hardliepen en hier enthousiast postten.

Ik heb op mijn garmin een app geinstalleerd die Running Economy kan bepalen: http://fellrnr.com/wiki/Running_Economy

En nog een app die een Training Stress Score berekent m.b.v. je hartslagmetingen.

Hoe meer statistieken, hoe leuker. En hier zit ook nog eens wat wetenschap achter.

Verder zijn de dauwpunten de laatste tijd veel te hoog voor mij om lekker te kunnen lopen, maar de komende 2/3 dagen is het weer even beter :)
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 21:31:30 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_181736371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik mis de tijd dat de oude bekenden nog hardliepen en hier enthousiast postten.
Ik heb hardlooptechnisch niet zoveel spannends te melden :@ Ik loop nog steeds, bij voorkeur zo'n 2-3x per week. Rond de 5km elke keer. Reuze boeiend allemaal.

En hoe gaat het met jou dan? :) Heb je plannen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin donderdag 6 september 2018 @ 21:34:02 #168
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181736463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik mis de tijd dat de oude bekenden nog hardliepen en hier enthousiast postten.

Ik heb op mijn garmin een app geinstalleerd die Running Economy kan bepalen: http://fellrnr.com/wiki/Running_Economy

En nog een app die een Training Stress Score berekent m.b.v. je hartslagmetingen.

Hoe meer statistieken, hoe leuker. En hier zit ook nog eens wat wetenschap achter.

Verder zijn de dauwpunten de laatste tijd veel te hoog voor mij om lekker te kunnen lopen, maar de komende 2/3 dagen is het weer even beter :)
Ik ben benieuwd. Ik ben ook pro statistieken, moet alleen wat meer met de mijne gaan doen. Ik vertrouw alleen mijn hartslagmeter niet (TomTom Runner).
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181736476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]
En hoe gaat het met jou dan? :) Heb je plannen?
Ik heb wat minder goede cijfers qua HS/VO2max dan voor de zomer. Ik hoop dat dat echt door de warmte gekomen is, want anders is er fysiek wat aan de hand. Qua plannen heb ik me alleen ingeschreven voor de Bruggenloop. De 10e Meijendelloop ga ik waarschijnlijk niet halen in deze vorm.

Ik wil weer op mijn oude niveau komen en dan weer beter worden. Clubtrainingen zijn er helaas ook al heel lang niet van gekomen.
  donderdag 6 september 2018 @ 21:40:33 #170
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_181736689
Nou vooruit dan, ik loop weer wat. En dat mag een wonder heten. Op de wachtlijst voor een MRI en ik dacht: hey, ik ga het gewoon weer eens doen. 5x 1 minuut en het voelt god-de-lijk _O_

Ik combineer dat met broga. Dat is joga voor bro's (aka mannen) :') :') De term is zum kotzen, maar biedt precies de krachttraining en vooral stabiliteitsoefeningen die ik blijkbaar nodig heb.

Onder invloed van de endorfine speculeerde ik op de loopband al over de komende weken: 5x 2 minuten, 3 minuten, 4 minuten, 5 minuten en hop, daar kan dan zomaar het half uur zijn. Dat zou zo'n zegen zijn, want ik mis het zo!
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 21:41:11 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_181736708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik wil weer op mijn oude niveau komen en dan weer beter worden. Clubtrainingen zijn er helaas ook al heel lang niet van gekomen.
Dat is op zich wel een heel mooi voornemen, is het wel het plan om de clubtrainingen weer op te pakken?

Ik train qua lopen eigenlijk nooit met de club mee. Gaat me te hard. Hooguit een baantraining, of als ik weet dat er iemand meegaat die ongeveer gelijk met mij loopt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 21:42:13 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_181736744
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:40 schreef Quoi het volgende:
Nou vooruit dan, ik loop weer wat. En dat mag een wonder heten. Op de wachtlijst voor een MRI en ik dacht: hey, ik ga het gewoon weer eens doen. 5x 1 minuut en het voelt god-de-lijk _O_

Ik combineer dat met broga. Dat is joga voor bro's (aka mannen) :') :') De term is zum kotzen, maar biedt precies de krachttraining en vooral stabiliteitsoefeningen die ik blijkbaar nodig heb.

Onder invloed van de endorfine speculeerde ik op de loopband al over de komende weken: 5x 2 minuten, 3 minuten, 4 minuten, 5 minuten en hop, daar kan dan zomaar het half uur zijn. Dat zou zo'n zegen zijn, want ik mis het zo!
Broga?? Is dat serieus een ding :D

Het leidt me helemaal af van waar het hier om gaat: je loopt weer *O* hoe goed is dat?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181736769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is op zich wel een heel mooi voornemen, is het wel het plan om de clubtrainingen weer op te pakken?
Ja absoluut. Die maken mij beter. Ik ben lang niet geweest door de warmte en ook om toch meer slaap te kunnen pakken (dus ochtendtrainingen gemist vanwege uitslapen en avondtrainingen omdat ik de volgende dag vaak vroeg op moest).
pi_181736876
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:40 schreef Quoi het volgende:
Op de wachtlijst voor een MRI
Super dat je weer wat loopt!
Wat hopen ze te zien op een MRI?
  donderdag 6 september 2018 @ 21:54:13 #175
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_181737101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Super dat je weer wat loopt!
Wat hopen ze te zien op een MRI?
Een hernia die niet herstelt. Na zo'n 8 maanden zou er echt spontaan herstel moeten optreden. Maar ik laat alle ratio maar een beetje varen en loop gewoon een beetje wat.

Ik hoop dat jij snel je clubtrainingen kunt oppakken! Die zijn zo fijn en motiverend.
pi_181737214
Statistieken zijn zeker leuk. Alleen moet ik het doen met wat mijn Polar M400 standaard aan boord heeft, want apps installeren kan niet.

En vanavond kon hij ook niet gewoon de basics: de GPS was echt de weg kwijt! Ik vond de snelheid onderweg al zo raar schommelen, achteraf blijkt dat hij vrijwel nergens de juiste wegen raakt, bijna continu zo'n 200 meter afwijking,,, Zelfs de finish is bijna een halve kilometer van mijn huis 8)7

Hopen dat het een tijdelijke dip is.

Trouwens: er gaan volop geruchten dat Polar op het punt staat 2 nieuwe horloge uit te brengen. De Vantage V en de de Vantage M. Ziet er interessant uit!

Verder loopt het allemaal ook lekker hier, afgelopen week zowel een Halve Marathon (een hele mooie, in Dalfsen) als een 10km kermisloopje gelopen. En met het marathonschema gestart.
  donderdag 6 september 2018 @ 22:04:29 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_181737445
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Broga?? Is dat serieus een ding
Gups, geloof me, buiten hardloopland is vind ik er echt geen drol aan. Dus je probeert maar wat. Ik durfde eerst thuis niet te vertellen waar ik heen ging, maar ik ben nu uit de kast: ik doe dus mannenjoga. Best gezellig ook.
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 22:08:07 #178
155227 crew  Guppy
dus
pi_181737556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gups, geloof me, buiten hardloopland is vind ik er echt geen drol aan. Dus je probeert maar wat. Ik durfde eerst thuis niet te vertellen waar ik heen ging, maar ik ben nu uit de kast: ik doe dus mannenjoga. Best gezellig ook.
Mr. Gup doet ook yoga hoor! Maar dan met een roze yoga-matje, dus ik denk niet dat hij de broga-variant al ontdekt heeft :D

Ik kan me voorstellen dat je wat probeert! Maar als het werkt! ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181737650
Ik vond het vandaag ook wel weer heel fijn gaan, ondanks dat ik al de hele week heel moe ben en stijf van de 31km zaterdag! Maar dat komt dus vooral door het weer waarschijnlijk, en in Berlijn weer 23 graden zoals het er nu naar uitziet :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 22:13:18 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_181737713
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond het vandaag ook wel weer heel fijn gaan, ondanks dat ik al de hele week heel moe ben en stijf van de 31km zaterdag! Maar dat komt dus vooral door het weer waarschijnlijk, en in Berlijn weer 23 graden zoals het er nu naar uitziet :P
Dat is ook al over 10 dagen, Berlijn :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181737734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is ook al over 10 dagen, Berlijn :o
Tja, was beter geweest als het over 10 maanden geweest was, maar we gaan eht zien.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181741964
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gups, geloof me, buiten hardloopland is vind ik er echt geen drol aan. Dus je probeert maar wat. Ik durfde eerst thuis niet te vertellen waar ik heen ging, maar ik ben nu uit de kast: ik doe dus mannenjoga. Best gezellig ook.
:D wel benieuwd naar wat de reactie van Mr. Q was op deze ontboezeming (cq ont-bro-zeming)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_181743653
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik mis de tijd dat de oude bekenden nog hardliepen en hier enthousiast postten.

Ik heb op mijn garmin een app geinstalleerd die Running Economy kan bepalen: http://fellrnr.com/wiki/Running_Economy

En nog een app die een Training Stress Score berekent m.b.v. je hartslagmetingen.

Hoe meer statistieken, hoe leuker. En hier zit ook nog eens wat wetenschap achter.

Verder zijn de dauwpunten de laatste tijd veel te hoog voor mij om lekker te kunnen lopen, maar de komende 2/3 dagen is het weer even beter :)
Bah, nog meer data :P

Ik loop nog en ben er nog enthousiast over, maar post er beperkt over. Over een 400m-wedstrijdje valt ook zo weinig te zeggen. Al duren ze bij mij wel relatief lang.

Mijn doelen zijn voor nu ook vooral gericht op basisdingen: een goed basisniveau zodat ik alle trainingen goed mee kan komen en volledig kan afmaken, en genoeg in de duinen trainen om deze winter "lekker" te kunnen crossen. Voor zover "lekker" en "crossen" samen in een zin passen, want dat is niet mijn gebruikelijke ervaring. Was dinsdag bijvoorbeeld dolgelukkig dat ik alle 5x500 bij de groep aangehaakt kon blijven en hoop zondag iets vergelijkbaars in de duinen te kunnen.

Vandaag hoop ik jou bij te kunnen houden.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:40 schreef Quoi het volgende:
Nou vooruit dan, ik loop weer wat. En dat mag een wonder heten. Op de wachtlijst voor een MRI en ik dacht: hey, ik ga het gewoon weer eens doen. 5x 1 minuut en het voelt god-de-lijk _O_

Ik combineer dat met broga. Dat is joga voor bro's (aka mannen) :') :') De term is zum kotzen, maar biedt precies de krachttraining en vooral stabiliteitsoefeningen die ik blijkbaar nodig heb.

Onder invloed van de endorfine speculeerde ik op de loopband al over de komende weken: 5x 2 minuten, 3 minuten, 4 minuten, 5 minuten en hop, daar kan dan zomaar het half uur zijn. Dat zou zo'n zegen zijn, want ik mis het zo!
Broga :D

Hoop dat je straks weer wat meer kunt rennen, zou zo mooi zijn!
pi_181750946
Meestalkoop ik dingen veels te uitgebreid voor wat ik eigenlijk nodig heb en gebruik. Zo ook met gps klokjes, leuk al die statistiekjes, waar ik vervolgens geen ruk mee doe.
pi_181754647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, was beter geweest als het over 10 maanden geweest was, maar we gaan eht zien.
Spannend :) ! Het is niet gegaan zoals je gehoopt had maar ik vind dat je een behoorlijke inhaalslag gemaakt hebt.
pi_181756895
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 06:50 schreef hatsaflats het volgende:

Vandaag hoop ik jou bij te kunnen houden.
Nou, dat is dan aardig gelukt, mevrouw "dit is voor mij een hersteltempo".
Maar goed, ondanks dat ik nauwelijks zuurstof over had om te praten vond ik het erg gezellig :)
pi_181757251
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, was beter geweest als het over 10 maanden geweest was, maar we gaan eht zien.
Haha. Ik moest lachen, ook al is de oorzaak stom. Hopelijk zet je een toch nog lekkere tijd neer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181757576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:13 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nou, dat is dan aardig gelukt, mevrouw "dit is voor mij een hersteltempo".
Maar goed, ondanks dat ik nauwelijks zuurstof over had om te praten vond ik het erg gezellig :)
Haha, het was een heerlijk duurloopje, en erg gezellig :)
  vrijdag 7 september 2018 @ 22:53:45 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181761322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:10 schreef Maraca het volgende:
^O^ dank! Besloten dat ik het ga doen. Als ik tenminste nog een plek kan bemachtigen :+
Nou, het was nog gelukt om een plekje te bemachtigen _O- Lang verhaal kort; het was eigenlijk net te koud om het in badpak te doen. Ben niet onderkoeld geraakt, maar het zwom niet echt lekker. Kon net, zeg maar. Dus komende tijd maar eens kijken naar een trisuit :9

Weet niet of het door de kou kwam of door wat anders, maar het lukte me niet om de borstcrawl te doen. In het zwembad geen probleem, maar nu leek ik totaal geen goede houding te kunnen krijgen. Iemand tips voor de volgende keer :?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181762480
Tijdens de laatste paar runs een beetje last van m'n achillespees. Het baart me zorgen, dus ik ga komende week even langs bij m'n hardloopwinkel om te vragen of zooltjes in m'n schoenen gaan helpen, aangezien ik eveneens last heb van een terugkerende blaar op de bal van m'n voet. Dus er is iets niet goed met hoe ik loop.

En m'n hardloopriem met 2 flesjes water is binnen, maar ik merk dat ze te veel meebouncen met 't lopen ipv strak om m'n lichaam heen zitten. Iemand nog goede ervaringen met een bepaald model?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_181763770
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou, het was nog gelukt om een plekje te bemachtigen _O- Lang verhaal kort; het was eigenlijk net te koud om het in badpak te doen. Ben niet onderkoeld geraakt, maar het zwom niet echt lekker. Kon net, zeg maar. Dus komende tijd maar eens kijken naar een trisuit :9

Weet niet of het door de kou kwam of door wat anders, maar het lukte me niet om de borstcrawl te doen. In het zwembad geen probleem, maar nu leek ik totaal geen goede houding te kunnen krijgen. Iemand tips voor de volgende keer :?
Trisuit helpt niet tegen de kou. Je bedoelt vast een wetsuit.

Ben zelf geen goede zwemmer, maar zou het kunnen dat het aan gebrek aan kracht/training in open water ligt? Dus anders trainen misschien.
pi_181766429
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
merk dat ze te veel meebouncen m
De riemen van Nathan zitten mij altijd heel goed.

Deze bijvoorbeeld, in elk geval hun varianten met deze vormen: https://www.nathansports.com/mercury-2-hydration-belt-4632n
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 8 september 2018 @ 07:27:46 #193
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181766473
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 00:20 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Trisuit helpt niet tegen de kou. Je bedoelt vast een wetsuit.

Ben zelf geen goede zwemmer, maar zou het kunnen dat het aan gebrek aan kracht/training in open water ligt? Dus anders trainen misschien.
Ah, ik dacht dat een trisuit ook tegen kou hielp :@ Dan moet ik idd naar een wetsuit gaan kijken. En misschien maar eens kijken of ik wat meer in open water kan trainen. Zoals het nu ging kan ik een triatlon wel vergeten :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 08:11:37 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_181766581
Trisuit is gewoon een pakje waarin je alle drie de onderdelen kunt afleggen :) wetsuit trek je, wanneer nodig, daaroverheen aan.

Decathlon biedt redelijk geprijsde wetsuits om het eens te proberen en om eraan te wennen. Anders ga je al snel richting een investering van een paar honderd euro.

Maar jij had toch al eens een triatlon gedaan??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:23:44 #195
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181766633
Vraagje: waar vind ik in godsnaam geschikt ondergoed wat niet mijn liezen in stukken raspt?

Ik denk dat ik gewoon ondergoed moet hebben wat strak om mijn benen en kroonjuwelen heen zit en op of net over de helft van mijn dijbenen komt.

Heb geen zin om met dikke klodders vaseline te gaan smeren.

God bless aloe vera zalf trouwens.
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:28:28 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181766662
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Trisuit is gewoon een pakje waarin je alle drie de onderdelen kunt afleggen :) wetsuit trek je, wanneer nodig, daaroverheen aan.

Decathlon biedt redelijk geprijsde wetsuits om het eens te proberen en om eraan te wennen. Anders ga je al snel richting een investering van een paar honderd euro.

Maar jij had toch al eens een triatlon gedaan??
Kijk, weer wat geleerd _O_ Zal eens kijken bij Decathlon. Het hoeft niet perse zo goedkoop mogelijk te zijn (die van de Lidl was goedkoop, maar verschrikkelijk :+) maar als het kwalitatief prima is, is het wel leuk om te hebben voor toekomstige city swims :) En nee, heb nog nooit een triatlon gedaan. Staat nog op de bucketlist!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 08:46:58 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_181766771
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kijk, weer wat geleerd _O_ Zal eens kijken bij Decathlon. Het hoeft niet perse zo goedkoop mogelijk te zijn (die van de Lidl was goedkoop, maar verschrikkelijk :+) maar als het kwalitatief prima is, is het wel leuk om te hebben voor toekomstige city swims :) En nee, heb nog nooit een triatlon gedaan. Staat nog op de bucketlist!
Ik heb nu al twee jaar m'n Decathlon-wetsuit en het is echt hele goede value for money :) natuurlijk is het niet hetzelfde als een Sailfish van ¤ 450,= (die zijn écht fantastisch), maar voor mijn doel is het prima. Zelf ik heb een dunne (vergelijkbaar met deze, maar dan ouder model), maar je hebt tegenwoordig ook dikkere modellen. Hoe dikker, hoe warmer, hoe meer drijfvermogen (de hoofdreden voor triathleten om een wetsuit aan te trekken, zwemmen is bij de meesten de 'minste' sport).

Bij Decathlon moet je kijken bij de wetuits voor open water zwemmen, niet bij die surfpakken. Die zijn niet geschikt voor zwemmen.

En volgend jaar moet je 'm echt aftikken hoor! Het is superleuk! :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 08:48:55 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_181766779
Om ook nog even iets over hardlopen te zeggen, ik heb morgen de BtB en ik heb last van m'n kuit ;( hopelijk voelt ie morgen beter... meh

Ik ben dan ook gelijk niet te genieten met zoiets :@ meteen bang dat het iets langdurigs is en dat m'n hele planning in de soep loopt :') pfff
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:53:17 #199
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181766806
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb nu al twee jaar m'n Decathlon-wetsuit en het is echt hele goede value for money :) natuurlijk is het niet hetzelfde als een Sailfish van ¤ 450,= (die zijn écht fantastisch), maar voor mijn doel is het prima. Zelf ik heb een dunne (vergelijkbaar met deze, maar dan ouder model), maar je hebt tegenwoordig ook dikkere modellen. Hoe dikker, hoe warmer, hoe meer drijfvermogen (de hoofdreden voor triathleten om een wetsuit aan te trekken, zwemmen is bij de meesten de 'minste' sport).

Bij Decathlon moet je kijken bij de wetuits voor open water zwemmen, niet bij die surfpakken. Die zijn niet geschikt voor zwemmen.

En volgend jaar moet je 'm echt aftikken hoor! Het is superleuk! :)
Dank _O_

Heb vandaag een hardloopwedstrijd, dus mag al ervaren hoe het is om te lopen als je de avond daarvoor hebt gezwommen :+ Maar volgend jaar rond deze tijd is er een triatlon bij mij in de buurt, dus misschien dat ik die in m'n agenda ga zetten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181767025
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:23 schreef RickoKun het volgende:
Vraagje: waar vind ik in godsnaam geschikt ondergoed wat niet mijn liezen in stukken raspt?

Ik denk dat ik gewoon ondergoed moet hebben wat strak om mijn benen en kroonjuwelen heen zit en op of net over de helft van mijn dijbenen komt.

Heb geen zin om met dikke klodders vaseline te gaan smeren.

God bless aloe vera zalf trouwens.
Gewoon geen ondergoed dragen een optie? Ik heb nooit ondergoed onder mijn korte hardloopbroek. Wel altijd korte hardloopbroeken met een binnenbroek. En anders kijk even bij de decathlon. Die hebben voor weinig hardloopondergoed.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_181767112
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:57 schreef indepoeier het volgende:
Statistieken zijn zeker leuk. Alleen moet ik het doen met wat mijn Polar M400 standaard aan boord heeft, want apps installeren kan niet.

En vanavond kon hij ook niet gewoon de basics: de GPS was echt de weg kwijt! Ik vond de snelheid onderweg al zo raar schommelen, achteraf blijkt dat hij vrijwel nergens de juiste wegen raakt, bijna continu zo'n 200 meter afwijking,,, Zelfs de finish is bijna een halve kilometer van mijn huis 8)7

Hopen dat het een tijdelijke dip is.

Trouwens: er gaan volop geruchten dat Polar op het punt staat 2 nieuwe horloge uit te brengen. De Vantage V en de de Vantage M. Ziet er interessant uit!

Verder loopt het allemaal ook lekker hier, afgelopen week zowel een Halve Marathon (een hele mooie, in Dalfsen) als een 10km kermisloopje gelopen. En met het marathonschema gestart.
Mijn M400 deed een tijdje teruf ook vreemd. Stopte tijdens het lopen met snelheid meten, terwijl hij wel mijn route bleef bijhouden. En GPS fix duurde heel lang.
Na een factory reset waren de problemen weg.
pi_181768165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Weet niet of het door de kou kwam of door wat anders, maar het lukte me niet om de borstcrawl te doen. In het zwembad geen probleem, maar nu leek ik totaal geen goede houding te kunnen krijgen. Iemand tips voor de volgende keer :?
Ik weet dat dit geen zwemtopic is maar ik wil hier toch even op reageren ;) . Het is in open water heel anders zwemmen dan in een zwembad (minder tot geen referentiepunten, vaak minder kalm water etc. etc.). Ik ben geen echte open water zwemmer, want die zwemmen altijd zonder wetsuit of niet. De echte open water zwemmers vinden triatleten maar watjes. Het is echt aan te raden om te trainen in open water. En zeker als je een wetsuit wilt dragen, want dat zwemt weer heel anders dan zonder wetsuit (afhankelijk van de soepelheid van het pak). Ik vind dat je iets meer beperkt wordt bij je schouders tijdens de overhaal met wetsuit. De duurdere pakken hebben meer panelen en zijn soepeler bij de punten waar je de meeste beweging hebt tijdens borstcrawl. Je betaalt bij wetsuits behoorlijk voor de kwaliteit (duurder is vaak wel degelijk beter). Dus ga je vaker in open water zwemmen en ben je een goede zwemmer dan is het de investering zeker waard.
Een trisuit biedt daarentegen geen drijfvermogen (wat soms wel eens gedacht wordt). Het is volgens mij zelfs zo dat een trisuit voor iets meer drag zorgt. Dat is de reden dat veel pro's een swimskin over hun trisuit dragen. Dat is een superstrak pak wat alle plooien "gladstrijkt" voor een betere stroomlijning, maar verder geen drijfvermogen geeft.
pi_181768735
Ik ben weer onder mijn steen vandaan. Daar was het een stuk koeler deze zomer. :P
Omdat vorig jaar bij de warme periode het helemaal misging met mij en het aantal migraine-aanvallen heb ik tijdens de warme periode zeer rustig aan gedaan. Helaas zonder effect. Kortom het anti-migraine-project is weer uit de kast en ik heb direct mijn hardloopschoenen daar ook vandaan gehaald. *)
Ik ben met een schema bezig om weer 10 km te lopen. Dat schiet aardig op maar niet hard genoeg. Ik doe 23 sep mee met de Smokkelaarstrail. Ik heb geen limiet gezien dus ik ga hem toch maar lopen maar op karakter. :X
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 11:30:35 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_181768829
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:21 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben weer onder mijn steen vandaan. Daar was het een stuk koeler deze zomer. :P
Omdat vorig jaar bij de warme periode het helemaal misging met mij en het aantal migraine-aanvallen heb ik tijdens de warme periode zeer rustig aan gedaan. Helaas zonder effect. Kortom het anti-migraine-project is weer uit de kast en ik heb direct mijn hardloopschoenen daar ook vandaan gehaald. *)
Ik ben met een schema bezig om weer 10 km te lopen. Dat schiet aardig op maar niet hard genoeg. Ik doe 23 sep mee met de Smokkelaarstrail. Ik heb geen limiet gezien dus ik ga hem toch maar lopen maar op karakter. :X
Maar je bent wel weer begonnen! Supergoed bezig!

Migraine aanvallen zijn wel zuur, die kunnen je aardig knock-out meppen :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181769358
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 07:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat een trisuit ook tegen kou hielp :@ Dan moet ik idd naar een wetsuit gaan kijken. En misschien maar eens kijken of ik wat meer in open water kan trainen. Zoals het nu ging kan ik een triatlon wel vergeten :+
Calimero _O-

Mijn eerste keer 2 weken terug, zwemmen 500 meter in 17 minuten (open water). Het fietsen en lopen ging daarna prima. Ik heb zelfs mensen gezien die 1.50m groot bij 1.50m "breed" waren, en toch de finish halen. Je moet vooral de eerste keer niet te veel aandacht aan je eindtijd besteden en gewoon lekker genieten (en een beetje kapot gaan).

Je eindigt met je sterkere onderdelen, zorgen dat je goed eindigt is misschien wel lekkerder dan een snelle start. In de winter je conditie op peil houden en in april/mei gewoon aan een evenement meedoen. Als het bevalt kun je dan tot en met september meerdere triathlons gaan doen :Y
pi_181769417
Broga! :D Maar wat is het verschil met gewone yoga behalve de deelnemers?
Fijn dat je weer een beetje kunt lopen. Nu nog in stijgende lijn volhouden!

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon geen ondergoed dragen een optie? Ik heb nooit ondergoed onder mijn korte hardloopbroek. Wel altijd korte hardloopbroeken met een binnenbroek.
Dat bungelt toch? Of bedoel je een binnentight?
Nou durf ik niet meer de mannen aan te kijken bij de training. :@

Het hardlopen gaat weer. Geen last van de enkel, al vind ik het bos nog wel eng en ga ik nog niet bootcampen.
Zondag een HM gedaan, hield ik beter vol dan verwacht. Hoewel de tweede helft langzamer ging heb ik alsnog best wat mensen ingehaald, al vanaf de tweede kilometer. Het verbaasde me daarom dat er maar 18 achter me finishten. Ik had niet door dat ik zo ver achteraan startte. En er deden snelle mensen mee. Na afloop wel echt kapot en lang bijkomen.
Maar goed, het is gelukt en morgen de Bridge to Bridge.

Nu maar hopen dat de hamstringblessure niet terugkomt, want die voelde ik een heel klein beetje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben dan ook gelijk niet te genieten met zoiets :@ meteen bang dat het iets langdurigs is en dat m'n hele planning in de soep loopt :') pfff
Dit is dus heel herkenbaar voor mij. Vooral als je normaliter bijna elk weekend wel ergens loopt en bijna continu in marathontraining bent. :')
pi_181769990
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:18 schreef wyccie het volgende:

Dat bungelt toch? Of bedoel je een binnentight?

Nee die bedoel ik niet, meer zo'n binnenbroek die je ook in je zwemshort hebt.
Nike challenger heeft dat o.a. en ook sommige korte hardloopbroeken van decathlon.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_181770346
Zonder onderbroek? :o echt? Hefitg die evenementen achter elkaar wyccie?

Quoi :Y) leuk!

Ik begin ook weer een beetje op te bouwen. Liep vanmorgen 5k. Ik voel mijn knie dan wel een beetje, maar pijn kun je het niet noemen. Eind van de maand loop ik een 5k hier in de buurt (groot wijkfeest), dat moet wel lukken zo :7.
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 17:33:57 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_181775455
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:18 schreef wyccie het volgende:
Dit is dus heel herkenbaar voor mij. Vooral als je normaliter bijna elk weekend wel ergens loopt en bijna continu in marathontraining bent.
Nou ja, dat dus :+ in september ben ik ook weer bijna wekelijks ergens aan de start aan het verschijnen, en ik wil dat eigenlijk wel gewoon doen }:|

Morgen ga ik wel gewoon van start. Het is maar 5km, ik woon al in de startplaats en in het ergste geval moet ik 'm uitwandelen. Nou ja, zo'n vaart zal het vast niet lopen!

Ik heb voor de gelegenheid maar eens m'n tubes uit de bodem van de sportkleding-lade gevist :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zaterdag 8 september 2018 @ 17:40:45 #210
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181775595
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:36 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik weet dat dit geen zwemtopic is maar ik wil hier toch even op reageren ;) . Het is in open water heel anders zwemmen dan in een zwembad (minder tot geen referentiepunten, vaak minder kalm water etc. etc.). Ik ben geen echte open water zwemmer, want die zwemmen altijd zonder wetsuit of niet. De echte open water zwemmers vinden triatleten maar watjes. Het is echt aan te raden om te trainen in open water. En zeker als je een wetsuit wilt dragen, want dat zwemt weer heel anders dan zonder wetsuit (afhankelijk van de soepelheid van het pak). Ik vind dat je iets meer beperkt wordt bij je schouders tijdens de overhaal met wetsuit. De duurdere pakken hebben meer panelen en zijn soepeler bij de punten waar je de meeste beweging hebt tijdens borstcrawl. Je betaalt bij wetsuits behoorlijk voor de kwaliteit (duurder is vaak wel degelijk beter). Dus ga je vaker in open water zwemmen en ben je een goede zwemmer dan is het de investering zeker waard.
Een trisuit biedt daarentegen geen drijfvermogen (wat soms wel eens gedacht wordt). Het is volgens mij zelfs zo dat een trisuit voor iets meer drag zorgt. Dat is de reden dat veel pro's een swimskin over hun trisuit dragen. Dat is een superstrak pak wat alle plooien "gladstrijkt" voor een betere stroomlijning, maar verder geen drijfvermogen geeft.
Haha dat stukje over wat open water zwemmer van wetsuits vinden klopt echt als een bus :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 8 september 2018 @ 19:24:54 #211
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181777707
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:36 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik weet dat dit geen zwemtopic is maar ik wil hier toch even op reageren ;) . Het is in open water heel anders zwemmen dan in een zwembad (minder tot geen referentiepunten, vaak minder kalm water etc. etc.). Ik ben geen echte open water zwemmer, want die zwemmen altijd zonder wetsuit of niet. De echte open water zwemmers vinden triatleten maar watjes. Het is echt aan te raden om te trainen in open water. En zeker als je een wetsuit wilt dragen, want dat zwemt weer heel anders dan zonder wetsuit (afhankelijk van de soepelheid van het pak). Ik vind dat je iets meer beperkt wordt bij je schouders tijdens de overhaal met wetsuit. De duurdere pakken hebben meer panelen en zijn soepeler bij de punten waar je de meeste beweging hebt tijdens borstcrawl. Je betaalt bij wetsuits behoorlijk voor de kwaliteit (duurder is vaak wel degelijk beter). Dus ga je vaker in open water zwemmen en ben je een goede zwemmer dan is het de investering zeker waard.
Een trisuit biedt daarentegen geen drijfvermogen (wat soms wel eens gedacht wordt). Het is volgens mij zelfs zo dat een trisuit voor iets meer drag zorgt. Dat is de reden dat veel pro's een swimskin over hun trisuit dragen. Dat is een superstrak pak wat alle plooien "gladstrijkt" voor een betere stroomlijning, maar verder geen drijfvermogen geeft.
Ja, boeien wat echte open water zwemmers vinden :P Dan maar een watje :+ Dank voor de uitleg verder!

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:12 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Calimero _O-

Mijn eerste keer 2 weken terug, zwemmen 500 meter in 17 minuten (open water). Het fietsen en lopen ging daarna prima. Ik heb zelfs mensen gezien die 1.50m groot bij 1.50m "breed" waren, en toch de finish halen. Je moet vooral de eerste keer niet te veel aandacht aan je eindtijd besteden en gewoon lekker genieten (en een beetje kapot gaan).

Je eindigt met je sterkere onderdelen, zorgen dat je goed eindigt is misschien wel lekkerder dan een snelle start. In de winter je conditie op peil houden en in april/mei gewoon aan een evenement meedoen. Als het bevalt kun je dan tot en met september meerdere triathlons gaan doen :Y
:'( ben geen calimero
Maar kijk even hoe deze winter gaat. Verwacht wel veel km's te maken met hardlopen en daarnaast te zwemmen, dus dat moet goed komen :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:18 schreef wyccie het volgende:
Dat bungelt toch? Of bedoel je een binnentight?
Nou durf ik niet meer de mannen aan te kijken bij de training. :@
Misschien heeft de kapitein daar geen last van :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 8 september 2018 @ 19:27:25 #212
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181777750
Vandaag trouwens een 8EM loopje gelopen van Urk naar Emmeloord. De avond daarvoor dus die City Swim gehad dus hield mijn hart vast. Start ging moeizaam, maar kon wel in een prima tempo komen waar ik mij prettig bij voelde. Bij de 5km tempo een beetje opgevoerd en het was de bedoeling om vanaf 10km op te bouwen naar een sprint, maar daar had ik geen kracht meer voor :') Tot mijn stomme verbazing zowel mijn 5km als 10km PR's verbroken. Dus al met al best tevreden :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 19:31:08 #213
155227 crew  Guppy
dus
pi_181777836
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 17:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Haha dat stukje over wat open water zwemmer van wetsuits vinden klopt echt als een bus :D
Veel triatleten kunnen ook echt niet goed zwemmen :D negen van de tien keer zijn het goede fietsers en lopers, maar zwemmen vinden ze eigenlijk maar niks
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181778453
Als je je druk moet maken of het wel of niet bungelt ga je gewoon niet snel genoeg. :7

Maar voor de goede orde, ik bedoel dus dit



Daar heb je toch geen onderbroek meer bij nodig als zoiets in je hardloopbroek zit.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_181778488
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:26 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Mijn M400 deed een tijdje teruf ook vreemd. Stopte tijdens het lopen met snelheid meten, terwijl hij wel mijn route bleef bijhouden. En GPS fix duurde heel lang.
Na een factory reset waren de problemen weg.
Goed idee! Ga ik zo even doen, hopen dat mijn duurloop morgen dan beter gelogd wordt.
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 20:04:43 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_181778687
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 19:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Als je je druk moet maken of het wel of niet bungelt ga je gewoon niet snel genoeg. :7

Maar voor de goede orde, ik bedoel dus dit

[ afbeelding ]

Daar heb je toch geen onderbroek meer bij nodig als zoiets in je hardloopbroek zit.
Maar schuurt dat dan niet? Zo'n mesh netje?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181778717
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maar schuurt dat dan niet? Zo'n mesh netje?
Neehoor, daar is bij Nike wel over nagedacht. ;)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 20:06:46 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_181778746
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Neehoor, daar is bij Nike wel over nagedacht. ;)
Gelukkig maar. Niks is zo naar als schuurplekken in die regionen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181778765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Niks is zo naar als schuurplekken in die regionen :D
Bij lange duurlopen sowieso altijd preventief smeren ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 20:12:10 #220
155227 crew  Guppy
dus
pi_181778883
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bij lange duurlopen sowieso altijd preventief smeren ^O^
Ik doe dat eigenlijk nooit. En vaak gaat het goed, soms niet :X vooral bij fietsen is het prijsschieten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:23:06 #221
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181779152
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik doe dat eigenlijk nooit. En vaak gaat het goed, soms niet :X vooral bij fietsen is het prijsschieten
Serieus? Ik heb tijdens het fietsen nooit last :o 1x had ik schuurplekken, maar dat kwam omdat ik een mannen mtb gehuurd had ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 20:25:49 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_181779223
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb tijdens het fietsen nooit last :o 1x had ik schuurplekken, maar dat kwam omdat ik een mannen mtb gehuurd had ;(
Soms hoor. Tijdens een 75km lange, regenachtige tocht, niks aan het handje. Ritje naar huis, 30km en droog, schuurplekken :') zelfde broek, overigens.

Ach ja, beetje calendulan, en door! Ik vind het minder erg dan blaren, zo is het ook. Schuurplekken zijn sneller weg. Blaren duren lang!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181782087
Ik heb de schuurplekken vaak op het randje van mijn shirt onder mijn oksel. Ik houd dus iig mijn armen goed langs mijn lichaam ;)

Na een vreselijke 31km afgelopen zaterdag waar ik het grootste deel van deze week van moest herstellen, hele lekkere trainingen gehad donderdag en vandaag! Als het gaat zoals die dagen volgende week ga ik hem fluitend uitlopen. Dus laten we daarop hopen :)

Stoer hoor, een triathlon in deze omstandigheden! Ik had ook wel medelijden met de Challenge almere mensen in deze kou en wind!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181783180
Vandaag de 44km van de Airborne Freedom Trail gelopen. Beetje te snel na de Alpen. Ik ging echt kapot stuk.
Vreemde is dat ik na 38 km weer wat beter ging.
Trail zelf was indrukwekkend, route die we gelopen hebben is (in grote lijnen) dezelfde die de 1st Airborne Division aflegde in sept '44.
Bezoek aan de begraafplaats was het meest indrukwekkend.

Morgen kom ik waarschijnlijk mijn bed niet uit...
:P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_181790497
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:28 schreef Guard het volgende:
Vandaag de 44km van de Airborne Freedom Trail gelopen. Beetje te snel na de Alpen. Ik ging echt kapot stuk.
Vreemde is dat ik na 38 km weer wat beter ging.
Trail zelf was indrukwekkend, route die we gelopen hebben is (in grote lijnen) dezelfde die de 1st Airborne Division aflegde in sept '44.
Bezoek aan de begraafplaats was het meest indrukwekkend.

Morgen kom ik waarschijnlijk mijn bed niet uit...
:P
Mietje! Rennen met je kadaver.

Maar serieus. Ik zag er foto's van, mijn trainer liep er de 28km. Zag er inderdaad vet uit!

Straks zelf 21 kilometer lopen ofzo. Lekker relaxed. Volgende week nog een keer 34/35 kilometer en dan zitten de langste duurlopen er weer op. Nog maar 4 weken!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 08:07:52 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_181790572
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de schuurplekken vaak op het randje van mijn shirt onder mijn oksel. Ik houd dus iig mijn armen goed langs mijn lichaam ;)

Na een vreselijke 31km afgelopen zaterdag waar ik het grootste deel van deze week van moest herstellen, hele lekkere trainingen gehad donderdag en vandaag! Als het gaat zoals die dagen volgende week ga ik hem fluitend uitlopen. Dus laten we daarop hopen :)

Stoer hoor, een triathlon in deze omstandigheden! Ik had ook wel medelijden met de Challenge almere mensen in deze kou en wind!
Valt wel mee toch? Zo koud is het nog niet, clubgenoten van mij dit gisteren meededen vonden het zelfs nog wel warm :D Hoewel de wind in Almere altijd wel een ding is. Die eindeloze wegen in het open veld.

Schuurplekken onder de oksels heb ik ons ook nog wel eens ja! Maar dat kon ik redelijk goed herleiden naar één bepaald shirtje en dat is dus met pensioen gegaan :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 9 september 2018 @ 08:23:36 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181790689
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de schuurplekken vaak op het randje van mijn shirt onder mijn oksel. Ik houd dus iig mijn armen goed langs mijn lichaam ;)

Na een vreselijke 31km afgelopen zaterdag waar ik het grootste deel van deze week van moest herstellen, hele lekkere trainingen gehad donderdag en vandaag! Als het gaat zoals die dagen volgende week ga ik hem fluitend uitlopen. Dus laten we daarop hopen :)

Stoer hoor, een triathlon in deze omstandigheden! Ik had ook wel medelijden met de Challenge almere mensen in deze kou en wind!
Mooi dat het steeds beter gaat _O_ Maar je laatste opmerking snap ik niet. Gisteren was echt zalig weer O+

Heb me zojuist ingeschreven voor mijn eerste HM *O* In Enskedéééé dus heb nog tot april 2019 om te trainen. Zit nu op de 16km dus dat gaat makkelijk lukken :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 09-09-2018 08:30:13 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 08:36:37 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_181790838
Wat een gaaf doel! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181790896
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mooi dat het steeds beter gaat _O_ Maar je laatste opmerking snap ik niet. Gisteren was echt zalig weer O+

Heb me zojuist ingeschreven voor mijn eerste HM *O* In Enskedéééé dus heb nog tot april 2019 om te trainen. Zit nu op de 16km dus dat gaat makkelijk lukken :Y
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Zo koud is het nog niet, clubgenoten van mij dit gisteren meededen vonden het zelfs nog wel warm :D Hoewel de wind in Almere altijd wel een ding is. Die eindeloze wegen in het open veld.

Schuurplekken onder de oksels heb ik ons ook nog wel eens ja! Maar dat kon ik redelijk goed herleiden naar één bepaald shirtje en dat is dus met pensioen gegaan :D
Oh, misschien was het in Den Haag dan weer eens 10 graden kouder dan in de rest van Nederland. Alhoewel, in de middag ging de zon ook wel schijnen hier.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 9 september 2018 @ 08:57:06 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181791037
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[..]

Oh, misschien was het in Den Haag dan weer eens 10 graden kouder dan in de rest van Nederland. Alhoewel, in de middag ging de zon ook wel schijnen hier.
Ja, soms kan dat echt verschillen. Terwijl ik in Utrecht/Den Haag van de week bijna niks zag in de auto door de regen en allemaal ellende, vertelde mijn vader dat hij in Twente lekker heeft zitten fietsen, buiten lunchen enzovoorts :D "Huh, regen?"

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een gaaf doel! *O*
Ze hebben me alleen wel ingedeeld bij de senioren ;( :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 08:57:19 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_181791040
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[..]

Oh, misschien was het in Den Haag dan weer eens 10 graden kouder dan in de rest van Nederland. Alhoewel, in de middag ging de zon ook wel schijnen hier.
Waar een klein landje in kan verschillen :D ik moest eens naar Zeeland. Heerlijk weer hier, kom ik daar aan, takke-koud ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 08:58:06 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_181791046
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:57 schreef Maraca het volgende:

Ze hebben me alleen wel ingedeeld bij de senioren ;( :'(
Ja, hardlopen is soms echt een mokerslag voor je ego :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181792943
Gisteren ook de freedomtrail gelopen. Mooie pittige trail, mijn te weinige training op de lange afstand kwam goed naar boven. De sfeer en organisatie was goed gedaan. Bij de start werden we bijvoorbeeld toegesproken door een Generaal. Een onbemande verzorgingspost op de plek waar ook een landing was. Deze bestond uit een paar jerrycans met wateren legerkist met versnaperingen erin. Om de sfeer compleet te maken zat er een parachute aanvast.

Onderweg stonden er op diverse plekken informatieborden wat er op die plek wasgebeurd. Ook was er een bezoekje aan de begraafplaats. Iedereen had een herdenkingskruisje meegekregen om daar achter te laten. Helaas vanwege vermoeide benen kuiten te weinig tijd ervoor genomen.

Al met al gefinished en een ervaring rijker.
pi_181794494
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mooi dat het steeds beter gaat _O_ Maar je laatste opmerking snap ik niet. Gisteren was echt zalig weer O+

Heb me zojuist ingeschreven voor mijn eerste HM *O* In Enskedéééé dus heb nog tot april 2019 om te trainen. Zit nu op de 16km dus dat gaat makkelijk lukken :Y
Enske O+ tof!

Doet iemand van hier ook mee met de Utrechtse Singelloop en Diepe Hel Holterberg? Ik ben misschien iets te optimistisch geweest.. 😅
  zondag 9 september 2018 @ 13:33:46 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181796029
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:10 schreef Crientj het volgende:

[..]

Enske O+ tof!

Doet iemand van hier ook mee met de Utrechtse Singelloop en Diepe Hel Holterberg? Ik ben misschien iets te optimistisch geweest.. 😅
Singelloop Utrecht represent :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 9 september 2018 @ 16:49:23 #236
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181798819
Vandaag mijn liefde voor hardlopen weer gevonden. 18,69km gelopen. Geen wedstrijden in het vooruitzicht, alleen een virtuele.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181803690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik mis de tijd dat de oude bekenden nog hardliepen en hier enthousiast postten.
Hoewel je mij natuurlijk niet bedoelt, voel ik me toch aangesproken. En aangezien ik vandaag een mijlpaal in mijn hardloopcarriere heb behaald, post ik hier graag even een verslagje.

Vandaag had ik een kinderverjaardag in een van de oneindige Vinex-wijken van Amersfoort. Maar er stond ook een lange duurloop op het program, dus ik heb de trein naar Bilthoven genomen, en van daar de benenwagen genomen.

Mooie hardloopomgeving, eerst door de bossen, daarna door de mooie Eempolder en door Hoogland waar ik volgende week meedoe aan de HM.

Het was warm, een wandelpauze was vaak nodig, maar op zich ging het lekker. 26 km gelopen, heerlijk.

Het toeval wil dat als je al mijn loopjes sinds ik een gps-horloge heb op de kaart intekent, de omgeving van Amersfoort het op 1 na grootste gebied met aaneengesloten tracks is. Het grootste gebied is natuurlijk rond mijn woonplaats Den Haag.

En met het loopje van vanmiddag heb ik beide gebieden aan elkaar gelopen :) Dus heb ik nu onafgebroken sporen liggen van Hoek van Holland tot diep op de Veluwe. Kijk, dat zijn het soort dingen waar je het voor doet.

Het bewijs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181804398
Gaaf zoiets Pijl ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_181804460
Mooi kaartje, Pijll! Bewijst maar weer eens dat je op allerlei manieren uitdaging in het lopen kunt vinden. Sommige lopers willen steeds sneller, anderen steeds verder of extremer en weer anderen kleuren de kaart van Nederland steeds verder in.

Ik heb ook al een redelijke kluwen op Citystrides, maar niets wat hier in de buurt komt...

Toch vandaag in mijn eerste een lange duurloop weer richting de Berenloop weer 3 straten toegevoegd ;)
pi_181804737
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:48 schreef pijll het volgende:

[..]

Hoewel je mij natuurlijk niet bedoelt, voel ik me toch aangesproken. En aangezien ik vandaag een mijlpaal in mijn hardloopcarriere heb behaald, post ik hier graag even een verslagje.
Heel goed dat je je aangesproken voelt. En dit is meteen een erg leuke mijlpaal/pijllmaall.
Ik zit soms te kijken om het strand te verbinden met Reewijk of zo, maar dit is van een andere orde. Heel tof.
pi_181804821
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:48 schreef pijll het volgende:

[..]

Hoewel je mij natuurlijk niet bedoelt, voel ik me toch aangesproken. En aangezien ik vandaag een mijlpaal in mijn hardloopcarriere heb behaald, post ik hier graag even een verslagje.

Vandaag had ik een kinderverjaardag in een van de oneindige Vinex-wijken van Amersfoort. Maar er stond ook een lange duurloop op het program, dus ik heb de trein naar Bilthoven genomen, en van daar de benenwagen genomen.

Mooie hardloopomgeving, eerst door de bossen, daarna door de mooie Eempolder en door Hoogland waar ik volgende week meedoe aan de HM.

Het was warm, een wandelpauze was vaak nodig, maar op zich ging het lekker. 26 km gelopen, heerlijk.

Het toeval wil dat als je al mijn loopjes sinds ik een gps-horloge heb op de kaart intekent, de omgeving van Amersfoort het op 1 na grootste gebied met aaneengesloten tracks is. Het grootste gebied is natuurlijk rond mijn woonplaats Den Haag.

En met het loopje van vanmiddag heb ik beide gebieden aan elkaar gelopen :) Dus heb ik nu onafgebroken sporen liggen van Hoek van Holland tot diep op de Veluwe. Kijk, dat zijn het soort dingen waar je het voor doet.

Het bewijs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woerden ben je anders ook goed bezig geweest. Maar was dit ook je plan en heb je hier diverse loopjes voor gedaan?
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 21:34:23 #242
155227 crew  Guppy
dus
pi_181805246
Ik heb vandaag weer de 5km bij de BtB gelopen, een van mijn thuiswedstrijden. En eigenlijk heb ik heel erg lopen genieten. Het ging lekker, en het was leuk :) en 5km lopen is ook veel makkelijker als je niet eerst hoeft te zwemmen en te fietsen :+ :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181805994
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Woerden ben je anders ook goed bezig geweest. Maar was dit ook je plan en heb je hier diverse loopjes voor gedaan?
Mijn vriendin woonde in Woerden, en ik heb daar toen veel gelopen. Dus het was niet moeilijk om de verbindingen in meerdere etappes te maken.

En nu moet ik verzinnen waar ik nu weer heen ga lopen.
pi_181806061
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:59 schreef pijll het volgende:

[..]

Mijn vriendin woonde in Woerden, en ik heb daar toen veel gelopen. Dus het was niet moeilijk om de verbindingen in meerdere etappes te maken.

En nu moet ik verzinnen waar ik nu weer heen ga lopen.
Meike gaf net al het idee van Essen. :o
pi_181808129
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2018 07:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

De riemen van Nathan zitten mij altijd heel goed.

Deze bijvoorbeeld, in elk geval hun varianten met deze vormen: https://www.nathansports.com/mercury-2-hydration-belt-4632n
Thanks, zal daar eens gaan kijken ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_181810681
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:59 schreef pijll het volgende:

[..]

Mijn vriendin woonde in Woerden, en ik heb daar toen veel gelopen. Dus het was niet moeilijk om de verbindingen in meerdere etappes te maken.

En nu moet ik verzinnen waar ik nu weer heen ga lopen.
Noord-Holland is nog vrij kaal!
  maandag 10 september 2018 @ 08:35:47 #247
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181811606
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb vandaag weer de 5km bij de BtB gelopen, een van mijn thuiswedstrijden. En eigenlijk heb ik heel erg lopen genieten. Het ging lekker, en het was leuk :) en 5km lopen is ook veel makkelijker als je niet eerst hoeft te zwemmen en te fietsen :+ :D
Dat scheelt toch wel he _O- beetje tevreden over je tijd?
Ik doe zelf nooit mee met 5km loopjes. Teveel "Voâh 5km hoef je nie te traine" mensen die vervolgens links (?!) gaan wandelen :{

Ga volgend jaar één uitzondering maken, want mijn papa van 66 wil ook eens met een lokaal loopje mee gaan doen O+ Dus dan gaan we samen de 5k lopen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 10 september 2018 @ 09:18:53 #248
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181811987
Nou, de lat iets hoger gelegd door me in te schrijven voor een HM in mijn eigen woonplaats. In december :D Na MudMasters eind september ga ik ervoor trainen. Moet haalbaar zijn *O* denk ik :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181812273
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat scheelt toch wel he _O- beetje tevreden over je tijd?
Ik doe zelf nooit mee met 5km loopjes. Teveel "Voâh 5km hoef je nie te traine" mensen die vervolgens links (?!) gaan wandelen :{

Moet je gewoon wat meer gaan van voren gaan staan bij de start.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181813974
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat scheelt toch wel he _O- beetje tevreden over je tijd?
Ik doe zelf nooit mee met 5km loopjes. Teveel "Voâh 5km hoef je nie te traine" mensen die vervolgens links (?!) gaan wandelen :{

Ga volgend jaar één uitzondering maken, want mijn papa van 66 wil ook eens met een lokaal loopje mee gaan doen O+ Dus dan gaan we samen de 5k lopen.
Zal niet snel een 5k op een groot evenement meepakken, maar op de kleine loopjes zijn verhoudingsgewijs veel meer fanatieke lopers aanwezig.
pi_181814967
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 05:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Noord-Holland is nog vrij kaal!
En beter bereikbaar dan Essen :)

Iets anders: afgelopen weekend was het openingsweekend van de Marker Wadden; nieuw opgespoten eilanden in het Markermeer. Met, zo lees ik op de website van Natuurmonumenten, 12 km aan wandelpaden.

Denken jullie wat ik denk?
pi_181816416
Nou, vrijwel zeker niet, maar ik kan wel invullen wat jij denkt ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181816805
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:28 schreef pijll het volgende:

[..]

En beter bereikbaar dan Essen :)

Iets anders: afgelopen weekend was het openingsweekend van de Marker Wadden; nieuw opgespoten eilanden in het Markermeer. Met, zo lees ik op de website van Natuurmonumenten, 12 km aan wandelpaden.

Denken jullie wat ik denk?
Ja, maar je kunt er nu het geopend is alleen nog met een eigen boot aanmeren hoorde ik. Dat wordt dus hollen naar Bart Smit.
pi_181818576
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mooi dat het steeds beter gaat _O_ Maar je laatste opmerking snap ik niet. Gisteren was echt zalig weer O+

Heb me zojuist ingeschreven voor mijn eerste HM *O* In Enskedéééé dus heb nog tot april 2019 om te trainen. Zit nu op de 16km dus dat gaat makkelijk lukken :Y
Enschede heeft wel een leuk parcours op zich. Alleen het stukje van en naar Glanerbrug is wat saai, in Glanerbrug zelf is het wel weer gezellig.
Misschien ga ik hem zelf volgend jaar ook wel weer eens lopen.... Eanske O+ ^O^
pi_181818616
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:10 schreef Crientj het volgende:

[..]

Enske O+ tof!

Doet iemand van hier ook mee met de Utrechtse Singelloop en Diepe Hel Holterberg? Ik ben misschien iets te optimistisch geweest.. 😅
Ik zit wel aan de DHH te denken... 10 km in dat geval.
Aankomende zondag nog een HM (Hoogland), daarna even wat korter werk in de aanloop naar de Stadionloop in november.
  Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 16:39:30 #256
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181818973
Goh, ik heb nu al zo'n zin in de marathon van Rotterdam, zit al een poos te wachten op de inschrijfdatum en waar er gefinisht gaat worden enzo. :) :D :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 10 september 2018 @ 16:40:35 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181818998
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Enschede heeft wel een leuk parcours op zich. Alleen het stukje van en naar Glanerbrug is wat saai, in Glanerbrug zelf is het wel weer gezellig.
Misschien ga ik hem zelf volgend jaar ook wel weer eens lopen.... Eanske O+ ^O^
Woonde tijdens mijn studententijd een blauwe maandag in Glanerbrug. Is het centrum nog steeds volledig opengebroken? :+

Kun jij mij als medeTukker een leuk lokaal 5km loopje aanbevelen in het voorjaar 2019? Zag een aantal loopjes, maar die zijn allemaal ergens in de winter. Wel eentje waarbij je een medaille krijgt, want het is toch een leuk aandenken :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 10 september 2018 @ 16:41:13 #258
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181819010
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2018 09:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Moet je gewoon wat meer gaan van voren gaan staan bij de start.
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:29 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Zal niet snel een 5k op een groot evenement meepakken, maar op de kleine loopjes zijn verhoudingsgewijs veel meer fanatieke lopers aanwezig.
En toch zal ik me niet snel inschrijven :P Vind het een hoop gedoe en geregel voor zo'n klein stukje :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181819317
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

[..]

En toch zal ik me niet snel inschrijven :P Vind het een hoop gedoe en geregel voor zo'n klein stukje :+
Dat ken ik. Langere afstanden interesseren mij op de een of andere manier toch meer. Terwijl een goede 5k wedstrijd afgrijselijk zwaar is...
pi_181819352
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:40 schreef Maraca het volgende:

[..]

Woonde tijdens mijn studententijd een blauwe maandag in Glanerbrug. Is het centrum nog steeds volledig opengebroken? :+

Kun jij mij als medeTukker een leuk lokaal 5km loopje aanbevelen in het voorjaar 2019? Zag een aantal loopjes, maar die zijn allemaal ergens in de winter. Wel eentje waarbij je een medaille krijgt, want het is toch een leuk aandenken :P
Geen idee of het centrum er opengebroken is. Ik kom vrijwel nooit in Glanerbrug. Ze schijnen er wel kabeltelevisie te hebben. :P

Als het ook 7,4 km mag zijn, ik vond de Bommelasloop altijd wel leuk (al een aantal jaren niet meer gelopen). Hij was dit jaar op 20 mei, zal volgend jaar dus ook wel rond die datum zijn.
Ook iets verder, 5 mijl, is de Haaksbergse Mijlenloop (eerste zondag in de lente).
Dan heb je nog in Hengelo de Wooldereslopen in januari, februari en maart en ook in maart de Halve van Hengelo.

als me verder nog wat te binnen schiet laat ik het wel weten...
  Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 17:08:41 #261
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181819449
Zondag loop ik de 4 mijl van Meppel, maar die loop ik inderdaad omdat hij dichtbij is. Ik zou niet zo gauw 5km doen bij de CPC ofzo.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181819546
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:00 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dat ken ik. Langere afstanden interesseren mij op de een of andere manier toch meer. Terwijl een goede 5k wedstrijd afgrijselijk zwaar is...
Langere afstanden interesseren mij meer omdat een goede 5k wedstrijd afgrijselijk zwaar is.

(Liever lui dan moe.)
pi_181820757
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:00 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dat ken ik. Langere afstanden interesseren mij op de een of andere manier toch meer. Terwijl een goede 5k wedstrijd afgrijselijk zwaar is...
Lange afstanden? Lijkt mij niks.
Ik houd het bij een km of 100.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_181820801
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:00 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dat ken ik. Langere afstanden interesseren mij op de een of andere manier toch meer. Terwijl een goede 5k wedstrijd afgrijselijk zwaar is...
Zwaarder dan een HM?
pi_181821009
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:12 schreef pijll het volgende:

[..]

Langere afstanden interesseren mij meer omdat een goede 5k wedstrijd afgrijselijk zwaar is.

(Liever lui dan moe.)
Dit, alles..

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Lange afstanden? Lijkt mij niks.
Ik houd het bij een km of 100.
Oke.. Oke.. Relatief ditdat..

quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zwaarder dan een HM?
Anders. Persoonlijk vind ik van wel. Je zit vanaf het begin heel hoog in je hartslag en een hm is het vooral langer op een relatief lagere hartslag. Dat laatste heeft mijn voorkeur en voelt minder zwaar persoonlijk.
pi_181821572
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zwaarder dan een HM?
Tja, niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk. Maar bij een goeie 5km loop je tegen de 20 minuten tegen je max aan. En persoonlijk denk ik meestal op de helft al: dit tempo hou ik nooit vol. Uiteindelijk lukt dat vaak wel, maar kom je volledig gesloopt over de finish.

Bij een HM ben ik meestal minder kapot, maar is je hersteltijd wel wat langer omdat je langduriger gelopen hebt.

Dus onderschat de 5k niet! En ze zijn erg goed om je snelheid te verbeteren.

Ikzelf doe ze vooral in de zomer wel eens, net als de 10km. In bijna iedere plaats met zomerfeesten hebben ze wel zoiets. Lekker laagdrempelig, vaak last-minute inschrijven en, helaas, vaak rondjes door het centrum.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 19:03:29 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_181822135
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat scheelt toch wel he _O- beetje tevreden over je tijd?
Ik doe zelf nooit mee met 5km loopjes. Teveel "Voâh 5km hoef je nie te traine" mensen die vervolgens links (?!) gaan wandelen :{

Ga volgend jaar één uitzondering maken, want mijn papa van 66 wil ook eens met een lokaal loopje mee gaan doen O+ Dus dan gaan we samen de 5k lopen.
Die liepen er wel tussen inderdaad, maar ach. Die haal ik dan wel in :) kan me daar niet zo druk over maken en het parcours is in Arnhem breed genoeg in het begin.

Mijn graadmeter is niet per se m'n tijd, ik ga niet zo hard. Lekker lopen vind ik veel belangrijker, dus het was zeker geslaagd!

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:41 schreef Maraca het volgende:

En toch zal ik me niet snel inschrijven :P Vind het een hoop gedoe en geregel voor zo'n klein stukje :+
De BtB is een van m'n thuiswedstrijden :) dus vind ik het ook wel prima!

quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 17:08 schreef DeLuna het volgende:
Zondag loop ik de 4 mijl van Meppel, maar die loop ik inderdaad omdat hij dichtbij is. Ik zou niet zo gauw 5km doen bij de CPC ofzo.
Die was mijn eerste :+ helemaal aan de andere kant van het land, maar geënthousiasmeerd door mensen van hier. Zodoende :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 10 september 2018 @ 20:41:13 #268
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181824531
Ik bedenk mij net dat het 5km loopje wat ik heb gedaan een funrun was :o en daar heb ik een hekel aan _O- Ook bij de 10km was dat een ramp. Dus excuses :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 20:43:06 #269
155227 crew  Guppy
dus
pi_181824571
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:41 schreef Maraca het volgende:
Ik bedenk mij net dat het 5km loopje wat ik heb gedaan een funrun was :o en daar heb ik een hekel aan _O- Ook bij de 10km was dat een ramp. Dus excuses :@
Geen excuses nodig :D maar doe ook eens een serieuze 5km. Het is echt leuk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 10 september 2018 @ 20:43:57 #270
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181824602
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Geen excuses nodig :D maar doe ook eens een serieuze 5km. Het is echt leuk!
Dan ga ik dat eens proberen als er weer iets in de buurt is :Y O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 20:52:08 #271
155227 crew  Guppy
dus
pi_181824839
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan ga ik dat eens proberen als er weer iets in de buurt is :Y O+
Ik heb er einde van de maand weer eentje. Of nou ja, die is eigenlijk 6km :+
En dit weekend ook, maar dan moet ik eerst ook zwemmen en fietsen oO<
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 10 september 2018 @ 21:22:17 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181825763
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb er einde van de maand weer eentje. Of nou ja, die is eigenlijk 6km :+
En dit weekend ook, maar dan moet ik eerst ook zwemmen en fietsen oO<
Eind deze maand is er eentje in Almere. Dan is een 5km loopje wel leuk na MudMasters :Y

Zie nu filmpjes van mezelf hardlopend ;( Dacht dat ik heel elegant liep, maar loop echt alsof ik een zuurstofgebrek heb gehad.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 21:23:21 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_181825805
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Eind deze maand is er eentje in Almere. Dan is een 5km loopje wel leuk na MudMasters :Y

Zie nu filmpjes van mezelf hardlopend ;( Dacht dat ik heel elegant liep, maar loop echt alsof ik een zuurstofgebrek heb gehad.
Ik zei toch dat hardlopen funest was voor je ego :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 10 september 2018 @ 21:27:13 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181825926
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zei toch dat hardlopen funest was voor je ego :')
Je hebt helemaal gelijk _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 21:38:53 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_181826230
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk _O-
Bewegend beeld is de horror, doe mij maar foto's :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181833034
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan ga ik dat eens proberen als er weer iets in de buurt is :Y O+
Hoogland (Amersfoort) is aankomend weekend. ;)
Volgens mij is dat aardig in jouw buurt... pijll en ik lopen er ook (wel beiden de HM).
pi_181840367
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Redactie Sport dinsdag 11 september 2018 @ 18:03:12 #278
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181841424
quote:
Zonde zeg -O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181842174
Ja zeker sneu.. Wel altijd een reëel risico geweest natuurlijk door de belasting zo op te voeren, maar het leek zo lang heel goed te gaan!

On the bright side, ik heb vandaag de sportarts gesproken en groen licht gekregen om te lopen zondag!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181842836
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:[/b

On the bright side, ik heb vandaag de sportarts gesproken en groen licht gekregen om te lopen zondag!
Tof! Veel plezier! ^O^
Berlijn al eens eerder gelopen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 19:37:06 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_181843221
Ik heb die hele Annemerel gemist :@ maar wel sneu
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181843775
Als je iedereen moet gaan bijhouden die blogt, vlogt of boeken schrijft over hardlopen houd je geen tijd meer over om zelf te lopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_181846462
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:02 schreef Guard het volgende:
Als je iedereen moet gaan bijhouden die blogt, vlogt of boeken schrijft over hardlopen houd je geen tijd meer over om zelf te lopen.
Zoveel goede/serieuze Nederlandse bloggers over hardlopen zijn er niet, Annemerel is daar zeker wel 1 van.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181846524
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:02 schreef Guard het volgende:
Als je iedereen moet gaan bijhouden die blogt, vlogt of boeken schrijft over hardlopen houd je geen tijd meer over om zelf te lopen.
Als er één Nederlands lifestyleblog is dat serieus is over hardlopen is het die van Annemerel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_181846527
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zoveel goede/serieuze Nederlandse bloggers over hardlopen zijn er niet, Annemerel is daar zeker wel 1 van.
Daar ben ik het wel mee eens. Een van de weinige waar ik het ook leuk vind om de vorderingen te volgen.
pi_181846919
Als jullie het zeggen, ik volg die schrijfsels allemaal niet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_181847457
Ik ook niet. Alleen het woord lifestyleblog al, dan haak ik af. Maar het boek lijkt me wel interessant, en het stukje van de link hierboven wel gelezen. Nuchtere schrijfstijl, leest prettig. Niet te veel van dat fitgirlgedoe.

Volgens mij is ze ooit wel eens bij een van de vele loopjes net boven mij geëindigd op de uitslagenlijst. Ik herken toen d'r naam, van de stukjes in de Runner's World. :D
pi_181847705
Ben trouwens ook geen fan van 5k's. Maar zondag dus wel een gelopen als onderdeel van weer een triple, in Arnhem. Alles in een redelijk rustig tempo, vooral omdat ik eigenlijk heel slecht 'opgebouwd' heb en het toch weer 10 graden te warm was. Volgens mij heb ik zelfs mijn langzaamste 10k gelopen (ik liep met mijn zusje mee).
Altijd weer een mooi evenement daar.
Guppy staat op mijn finishfoto's en -video's te juichen. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 19:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]

Daar heb je toch geen onderbroek meer bij nodig als zoiets in je hardloopbroek zit.
Maar dat zit toch nog steeds best los? Zelfs ik vind zulke broekjes soms nog wat riskant, en dan draag ik er gewoon ondergoed bij en heb ik geen ballen. :D Maar ik loop inderdaad niet hard genoeg.
Vind ik overigens wel de fijnste broekjes om in te lopen. Of ietsje langer en zonder binnenbroekje.
pi_181848728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:30 schreef wyccie het volgende:
Maar dat zit toch nog steeds best los? Zelfs ik vind zulke broekjes soms nog wat riskant, en dan draag ik er gewoon ondergoed bij en heb ik geen ballen. :D Maar ik loop inderdaad niet hard genoeg.
Vind ik overigens wel de fijnste broekjes om in te lopen. Of ietsje langer en zonder binnenbroekje.
Het houdt de boel doorgaans genoeg bij elkaar is mijn ervaring. Heb een paar van die soort "vlinderbroekjes" en die bevallen goed.
Daarnaast een paar korte tights, waar ik eerst meestal een gewone katoenen boxer onder droeg, maar sinds kort (en vooral op de langere lopen) een speciale hardlooponderbroek van Decathlon.
pi_181848784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
On the bright side, ik heb vandaag de sportarts gesproken en groen licht gekregen om te lopen zondag!
Dat is lekker nieuws! Ik heb goede verhalen over Berlijn gehoord, veel plezier.
pi_181849010
Berlijn lijkt me ook wel mooi, maar te dicht op de zomermaanden.
Succes, LT! Nu lekker taperen.
pi_181849501
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2018 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Goh, ik heb nu al zo'n zin in de marathon van Rotterdam, zit al een poos te wachten op de inschrijfdatum en waar er gefinisht gaat worden enzo. :) :D :')
Ja, die is wel leuk. Ik heb heel lang geroepen dat ik nooit een marathon in Nederland zou lopen, maar dit is toch wel de enige waar ik weer een uitzondering voor zou maken. Ik weet alleen nog niet of dat volgend jaar zal zijn. Ik wil eigenlijk een keer overslaan en alleen in het najaar een marathon doen. Het hangt een beetje van Chicago af. De streeftijd is 3 uur 6 minuten. Dat is 4 minuten onder BQ (3 uur 10 minuten). En ik wil dat Boston de 10e marathon wordt. Dan heb ik na Chicago nog één kans. En als het wel lukt dan moet ik volgend jaar nog een negende marathon voor de lol doen :P .
pi_181853023
Over een paar weken is de uitslag van de loting voor London 2019. Enige marathon in 2019 waar ik voorlopig aan denk.
Als ik niet mee mag doen ga ik volgend jaar wel weer een marathon in het najaar lopen, aangezien ik in april (de maand voor de voorjaars marathons) al een multi-stage ga lopen.
Wel jammer, want een aantal van mijn maatjes waarmee ik naar Hamburg was 2 jaar geleden, willen weer op pad voor een marathon in het voorjaar. Maar soms moet je kiezen en een dag lopen in een stad haalt het gewoon niet bij een week lopen in Portugal.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_181853343
Die was ik helemaal vergeten :D . De kans is natuurlijk zo klein om ingeloot te worden dat ik daar geen rekening mee hoef te houden ;) .
  Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 16:45:48 #295
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181861592
Haha ik denk erover na om ook maar met die loting mee te doen onder het mom van, als ik hem dan toch wil lopen kan ik maar beter die kans grijpen. :') Omdat die kans juist zo klein is ofzo.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181864343
Ik houd er ook geen rekening mee dat ik ingeloot word. Maar goed er is een kans, hoe klein deze dan ook is.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 13 september 2018 @ 09:10:03 #297
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181874653
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:15 schreef McTwente het volgende:

[..]

Hoogland (Amersfoort) is aankomend weekend. ;)
Volgens mij is dat aardig in jouw buurt... pijll en ik lopen er ook (wel beiden de HM).
Aankomend weekend kan ik niet ;( was sowieso niet handig geweest omdat ik de 22ste in topvorm moet zijn. En ben verhuisd dus Amersfoort is niet meer om de hoek. Zag wel een ander leuk 5km loopje in de buurt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181875083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:40 schreef Guard het volgende:
Ik houd er ook geen rekening mee dat ik ingeloot word. Maar goed er is een kans, hoe klein deze dan ook is.
Ik ga er van uit dat ik in 2019 wél mee mag doen hoor... ;)
pi_181875099
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Aankomend weekend kan ik niet ;( was sowieso niet handig geweest omdat ik de 22ste in topvorm moet zijn. En ben verhuisd dus Amersfoort is niet meer om de hoek. Zag wel een ander leuk 5km loopje in de buurt
Een week van tevoren een wedstrijd is dan inderdaad niet handig.
In welke omgeving is je nieuwe thuis? Er zitten hier natuurlijk mensen uit heel Nederland...
pi_181875741
Liep er nou nog iemand hier in Berlijn?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 10:51:10 #301
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181875877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Liep er nou nog iemand hier in Berlijn?
Ben je zenuwachtiger dan anders?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')