abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181242418


quote:
Op een exotische bestemming, onder toeziend oog van het gloednieuwe presentatieduo Yolanthe en Kaj wagen voor de allereerste keer bekende koppels zich aan de ultieme relatietest in Temptation Island VIPS. Doorstaan de koppels deze beproeving of bezwijken ze in Mexico aan de sensuele streken van de hartstochtelijke verleiders en verleidsters?
De koppels:

Donny Roelvink & Amijé van der Laan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niels van der Zanden & Rosanna Voorwald

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruud Zwaan & Rowena Baierl

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stefano Bell & Gelina Eliza

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verleidsters die de hartjes gaan breken:



De verleiders



Het grote puntenspel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De presentatie van het programma ligt in handen van Kaj Gorgels & Yolanthe Sneijder-Cabau.


Vanaf 7 juni te zien op Videoland *O*.
Videoland, iedere donderdag een nieuwe aflevering: https://www.videoland.com/series/1222/temptation-island-vips
Temptation island gifjes: https://giphy.com/explore/temptation-island
SOONY
pi_181242461




SOONY
pi_181242524
Ik vond Amije echt leuk als ze haar haar los heeft. ☺
pi_181242562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:25 schreef Physsic het volgende:
Ik vond Amije echt leuk als ze haar haar los heeft. ☺
Wel een ziek lange nek. Verder geen verkeerd meisje. Meest normaal van alle deelnemers.
AFCA!
pi_181242842
Rosanna die er vroeger dus zo eruit zag, je herkent haar niet weer.





[ Bericht 12% gewijzigd door rickyszz op 16-08-2018 23:58:30 ]
pi_181246402
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:49 schreef rickyszz het volgende:
Rosanna die er vroeger dus zo eruit zag, je herkent haar niet weer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bizar inderdaad.
pi_181246935
De laatste update van Michella Kox:

https://m.facebook.com/st(...)886412&id=1149439314

TOCH NOG FF EEN BERICHTJE VAN MIJ !!! TEMPTATION IS AAN HET EINDE !!! HET WAS EEN LEUK SEIZOEN MET VEEL WALGELIJKE MENSEN!!! VEEL MENSEN KONDEN HET NIET HEBBEN DAT IK NIEUWS BRACHT ! DAT LIJDE TOT RUZIE EN IRRITATIE !!! IK WIST ALS EERSTE DAT DONNY MET DANIQUE GING WAARDOOR HIJ ZICH IN DE WANDELGANGEN MIJ VOOR ALLES HEEFT UITGEMAAKT “DIKKE ASO TOK ENZ “ ZEGT DE JONGEN DIE BEKEND IS DOOR ZE VADER DIE NIET KEN ZINGEN!!! MET GELE ZWEMBROEK !!! HIJ HEEFT EEN KNAP KOPPIE MAAR DE HERSENS VAN EEN GOUDVIS EN GELOOF MIJ DIE HEBBEN ER NIET VEEL!!! OM OVER ROSSANA MA NIET TE BEGINNEN !!! ZIJ MAAKTE MIJ LETTERLIJK VOOR ALLES UIT POSTEN ZELFS EEN FOTO MET MIJN GEZICHT IN EEN MOTUARIUM !!!MAAR ZIJ WISTE ALLES EEN DAG LATER EN HIELD SE ONSCHULD UIT !! MAAR ZAL 1 x ALLES ZEGGEN HOE HET NU ZIT!!!EN WAT IK WEET DAN HOOR JE MIJ NOOIT MEER OVER DEZE TEMPATION DONNY IS TERUG BIJ DE KRULLENBOL !!! OOKAL WAS DAT IN DE LAATSTE AFL NIET TOEN ZAT HIJ NOG IN DE MIX MET DANIQUE STEFANO EN ZE MEVR “JE ZIT IN ME AURA “ ZIJN NU OOK WEER SAMEN HET SCHIJNT DAT HIJ HAAR HEEFT WIJSGEMAAKT DAT HET SEX GEDEELTE GESPEELT WAS EN DAT HET MOEST EN ZIJ GELOOFT DAT 😂 NIELS EN EN DE KNAPSTE VROUW V NED ZIJN OOK WEER SAMEN OOK HIJ WAS IN DE MIX MET FABIOLA MAAR NA EEN AVOND GHB TIJDENS HET RIJDEN HEEFT FABIOLA HEM GEDUMPT EN IS HIJ TERUG GEGAAN NAAR DE KONINING DER KONINGINEN !!! EN RUUD EN ROWENA IK BEN FAN ! ZO KOM JE ERUIT ALS JE GEK OP ELKAAR BENT !!! DIT IS WAT IK HEB GEHOORT WAARSCHIJNLIJK WAAR MAAR JE WEET HET NOOIT !!! ZOU BLIJ ZIJN DAT ER EEN NIEUWE TEMPTATION KOMT MET MINDER WALGELIJK LUI !!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_181247535
WAAROM MOET DIE MICHELLA TOCH MET CAPSLOCK AAN EN ZONDER ALINEA'S TYPEN? BIJNA ONLEESBAAR JOH. :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:39 schreef Lief17 het volgende:
NIELS EN EN DE KNAPSTE VROUW V NED ZIJN OOK WEER SAMEN OOK HIJ WAS IN DE MIX MET FABIOLA MAAR NA EEN AVOND GHB TIJDENS HET RIJDEN HEEFT FABIOLA HEM GEDUMPT EN IS HIJ TERUG GEGAAN NAAR DE KONINING DER KONINGINEN !!!
Na een avond GHB tijdens het rijden, wtf :') dan ben je ook niet goed wijs, maar oke, dat wisten we al :')

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:18 schreef luukert het volgende:
Ik heb het idee dat de laatste aflevering redelijk kort na terugkomst is opgenomen en dat er ondertussen alweer veel meer gebeurd is, gezien alle foto's van de (ex)stellen op festivals enzo.
Ze zeiden in de aflevering 4 weken later. Volgens mij waren de opnames in april/mei... Dus ook daarna kan natuurlijk weer van alles gebeurd zijn. Zie ook het verhaal van Michella hierboven (indien het zou kloppen)...

In de laatste aflevering zag je echt aan hun lachende gelaatsuitdrukkingen dat Niels en Rosanna dit echt allemaal geacteerd hebben. _O- Kan die twee echt niet serieus nemen... Maja, alles voor de fame of zo... :')

Toch wel sneu voor Amijé, deze leuke vrouw verdient wel een normale, oprechte vent...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_181247607
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:49 schreef rickyszz het volgende:
Rosanna die er vroeger dus zo eruit zag, je herkent haar niet weer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Was dit voor of na haar anorexia-tijd?
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:40:45 #10
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_181247794
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:39 schreef Lief17 het volgende:
De laatste update van Michella Kox:

https://m.facebook.com/st(...)886412&id=1149439314

TOCH NOG FF EEN BERICHTJE VAN MIJ !!! TEMPTATION IS AAN HET EINDE !!! HET WAS EEN LEUK SEIZOEN MET VEEL WALGELIJKE MENSEN!!! VEEL MENSEN KONDEN HET NIET HEBBEN DAT IK NIEUWS BRACHT ! DAT LIJDE TOT RUZIE EN IRRITATIE !!! IK WIST ALS EERSTE DAT DONNY MET DANIQUE GING WAARDOOR HIJ ZICH IN DE WANDELGANGEN MIJ VOOR ALLES HEEFT UITGEMAAKT “DIKKE ASO TOK ENZ “ ZEGT DE JONGEN DIE BEKEND IS DOOR ZE VADER DIE NIET KEN ZINGEN!!! MET GELE ZWEMBROEK !!! HIJ HEEFT EEN KNAP KOPPIE MAAR DE HERSENS VAN EEN GOUDVIS EN GELOOF MIJ DIE HEBBEN ER NIET VEEL!!! OM OVER ROSSANA MA NIET TE BEGINNEN !!! ZIJ MAAKTE MIJ LETTERLIJK VOOR ALLES UIT POSTEN ZELFS EEN FOTO MET MIJN GEZICHT IN EEN MOTUARIUM !!!MAAR ZIJ WISTE ALLES EEN DAG LATER EN HIELD SE ONSCHULD UIT !! MAAR ZAL 1 x ALLES ZEGGEN HOE HET NU ZIT!!!EN WAT IK WEET DAN HOOR JE MIJ NOOIT MEER OVER DEZE TEMPATION DONNY IS TERUG BIJ DE KRULLENBOL !!! OOKAL WAS DAT IN DE LAATSTE AFL NIET TOEN ZAT HIJ NOG IN DE MIX MET DANIQUE STEFANO EN ZE MEVR “JE ZIT IN ME AURA “ ZIJN NU OOK WEER SAMEN HET SCHIJNT DAT HIJ HAAR HEEFT WIJSGEMAAKT DAT HET SEX GEDEELTE GESPEELT WAS EN DAT HET MOEST EN ZIJ GELOOFT DAT 😂 NIELS EN EN DE KNAPSTE VROUW V NED ZIJN OOK WEER SAMEN OOK HIJ WAS IN DE MIX MET FABIOLA MAAR NA EEN AVOND GHB TIJDENS HET RIJDEN HEEFT FABIOLA HEM GEDUMPT EN IS HIJ TERUG GEGAAN NAAR DE KONINING DER KONINGINEN !!! EN RUUD EN ROWENA IK BEN FAN ! ZO KOM JE ERUIT ALS JE GEK OP ELKAAR BENT !!! DIT IS WAT IK HEB GEHOORT WAARSCHIJNLIJK WAAR MAAR JE WEET HET NOOIT !!! ZOU BLIJ ZIJN DAT ER EEN NIEUWE TEMPTATION KOMT MET MINDER WALGELIJK LUI !!
Google Translate:

"Toch nog even een berichtje van mij: Temptation Island is ten einde! Het was een leuk seizoen met veel walgelijke mensen. Veel mensen konden het niet hebben dat ik nieuws bracht, dat leidde tot ruzie en irritatie!

Ik wist als eerste dat Donny met Danique ging, waardoor hij mij in de wandelgangen voor van alles heeft uitgemaakt, 'dikke aso-tokkie', enz. Zegt de jongen die bekend is door zijn vader die niet kan zingen, met zijn gele zwembroek. Hij heeft een knap koppie, maar de hersens van een goudvis; geloof mij, die heeft er niet veel!

Om over Rosanna nog maar niet te beginnen! Zij maakte mij letterlijk voor van alles uit en postte zelfs een foto met mijn gezicht in een mortuarium! Zij wiste echter alles een dag later en hing de onschuld uit, maar ik zal één keer zeggen hoe alles nu zit en wat ik weet. Daarna hoor je mij nooit meer over deze Temptation.

Donny is terug bij de krullenbol, ook al was dat in de laatste aflevering niet zo. Toen zat hij nog in de mix met Danique.

Stefano en zijn mevrouw 'Je zit in m'n aura' zijn nu ook weer samen; het schijnt dat hij haar heeft wijsgemaakt dat het seksgedeelte gespeeld was en dat het moest (van de makers, red.), zij gelooft dat.

Niels en de knapste vrouw van Nederland zijn ook weer samen; ook hij was in de mix met Fabiola, maar na een avond GHB tijdens het rijden heeft Fabiola hem gedumpt en is hij teruggegaan naar de koningin der koninginnen.

En Ruud en Rowena: ik ben fan! Zo kom je er uit als je gek op elkaar bent!

Dit is wat ik heb gehoord; waarschijnlijk waar, maar je weet het nooit. Ik zou blij zijn als er een nieuwe Temptation komt met minder walgelijke lui."
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_181247813
Ik herken haar er wel in. Denk niet dat het geacteerd is, maar dat het meer heel ongemakkelijk was.. die Roos huilde ook nadat hij zei nou ik ben weg doei. Denk niet dat ze zo goed kan acteren :P
pi_181247842
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Was dit voor of na haar anorexia-tijd?
Tijdens.
pi_181247856
Amijé verdient inderdaad een normale leuke man die wel gek op haar is. Het zou jammer zijn als ze weer met Donny is, want dat betekent dat hij haar heeft gedumpt om even een paar keer met Danique te neuken en daarna weer verder te gaan met Amijee. Sneu.
pi_181247912
als dat verhaal van michella waar is, dan is gelina nóg dommer dan ik al dacht
en amiye gun ik beter dan donny,dus hoop dat t niet klopt
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:48:02 #15
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_181247929
Wauw, dan ben je echt het laagste van het laagste als je die Stefano gewoon vergeeft. Je zou maar familie van dat kind zijn. Of haar vader...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:40:42 #16
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_181248932
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wauw, dan ben je echt het laagste van het laagste als je die Stefano gewoon vergeeft. Je zou maar familie van dat kind zijn. Of haar vader...
Ik snap niet helemaal waarom Gelina dan het 'laagste van het laagste' is? Dat lijkt me toch nog steeds Stefano, die haar toch weer zo weet te manipuleren dat ze hem terug neemt (indien het allemaal klopt wat Michella zegt). Dat vind ik walgelijker dan de naïviteit van dat meisje :r
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:47:59 #17
382129 crew  Donna
pi_181249064
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:47 schreef JaneDoe het volgende:
als dat verhaal van michella waar is, dan is gelina nóg dommer dan ik al dacht
en amiye gun ik beter dan donny,dus hoop dat t niet klopt
Ze zijn iig samen gespot op een festival 2-3 weken geleden.
pi_181249268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
WAAROM MOET DIE MICHELLA TOCH MET CAPSLOCK AAN EN ZONDER ALINEA'S TYPEN? BIJNA ONLEESBAAR JOH. :+

[..]

Na een avond GHB tijdens het rijden, wtf :') dan ben je ook niet goed wijs, maar oke, dat wisten we al :')

[..]

Ze zeiden in de aflevering 4 weken later. Volgens mij waren de opnames in april/mei... Dus ook daarna kan natuurlijk weer van alles gebeurd zijn. Zie ook het verhaal van Michella hierboven (indien het zou kloppen)...

In de laatste aflevering zag je echt aan hun lachende gelaatsuitdrukkingen dat Niels en Rosanna dit echt allemaal geacteerd hebben. _O- Kan die twee echt niet serieus nemen... Maja, alles voor de fame of zo... :')

Toch wel sneu voor Amijé, deze leuke vrouw verdient wel een normale, oprechte vent...
Ik vind het jammer dat iedereen zo snel roept hier dat het geacteerd is omdat ze een enkel beeld zien. Het was ten eerste niet ''lachen'' meer een soort grijns/minzaam lachje. Dit kan prima uit ongemakkelijkheid of omdat je gewoon geen raad weet met je emotie. Ook nooit gehoord van lachen op een begravenis etc? Kan soms gebeuren, het is een ongecontroleerde spierbeweging.
Maar goed zelfs als het echt lachen is, alles wat er voor en dr na te zien is geweest in die serie ontkracht het gewoon. Sommige mensen zijn gewoon zoals Niels en Rosanna, vergeet niet waarom ze uberhaupt in hun eerste seizoen werden gecast. De normale mensen zullen ze echt niet casten. Bovendien zoals ik al zei al die dingen die erna nog zijn gebeurd, Niels die kort een relatie begon met Fabiola, daar nog thuis is geweest, de bedreigingen prive van Rosanna richting Fabiola waar niemand iets van wist todat Fabiola dat op een youtube kanaal liet zien (zit Fabiola ook in het complot dan?). Geloof me, dit was gewoon echt allemaal zoals het is gegaan, die Niels en Rosanna zijn gewoon totaal instabiel.

Over die post van die Michaella Cox, tja zou het wel extreem lachwekkend vinden als die Gelina terug is bij die bedrieger die er 5x(!) op tv tegen haar nog over wist te liegen. Als je zo dom en naief bent verdien je hem ook gewoon dubbel en dwars, serieus dan heb ik er geen medelijden meer mee. Donny Roelvink en Amije terug bij elkaar, tja, niet veel over te zeggen, Donny was gewoon verliefd geworden op een vakantie liefde en in Nederland zag die dat het niks werd? Vond hem overigens wel beter passen bij Danique dan bij Amije, maar goed.
pi_181249367
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wauw, dan ben je echt het laagste van het laagste als je die Stefano gewoon vergeeft. Je zou maar familie van dat kind zijn. Of haar vader...
Echt serieus dit dus...als ik mn dochter dit zou zien flikken, dan klinkt het hard, maar dan ga ik het echt keihard spelen als in: zolang je die bedrieger die jou zoveel heeft aangedaan nog blijft zien wil ik je niet meer zien. En dan echt nul contact meer. Door zo'n keuze te maken en weer samen met zo'n verschrikkelijke zak te leven geef je gewoon ook een dikke middelvinger aan je ouders/dierbaren die zoveel om je geven.
pi_181249388
Danique zegt tegen Olcay: "Ik heb nooit een relatie met Donny gehad. Donny en ik zagen elkaar na Temptation 4-5 keer per week, maar we hadden toen geen relatie." Seks dus. "Op een gegeven moment liet Donny niet veel meer horen en nu is het contact helemaal voorbij."

Geen leuke jongen dus die Donny.
pi_181249740
Totaal niet verwacht van Ruud maar hij bleek minder een lul dan ik verwacht had
pi_181249775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:05 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Danique zegt tegen Olcay: "Ik heb nooit een relatie met Donny gehad. Donny en ik zagen elkaar na Temptation 4-5 keer per week, maar we hadden toen geen relatie." Seks dus. "Op een gegeven moment liet Donny niet veel meer horen en nu is het contact helemaal voorbij."

Geen leuke jongen dus die Donny.
Tja zo is die hele familie toch? Ik kan me die Dave nog herinneren in een bubbelbad met een 18 jarig meisje thuis waar een legertje zoontjes van zware criminelen omheen cirkelden om er beelden van te maken..en tja Dries Roelvink heeft nou ook niet echt een ontwikkelde geest om het zo even te noemen.
pi_181250880
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:05 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Danique zegt tegen Olcay: "Ik heb nooit een relatie met Donny gehad. Donny en ik zagen elkaar na Temptation 4-5 keer per week, maar we hadden toen geen relatie." Seks dus. "Op een gegeven moment liet Donny niet veel meer horen en nu is het contact helemaal voorbij."

Geen leuke jongen dus die Donny.
en daarom gun ik amijé dus een leukere vent
effe pauze inlassen om je vakantieliefde te kunnen uitwonen en wanneer je uitgeneukt bent weer terug naar moeder de vrouw?
pi_181250981
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:27 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Tja zo is die hele familie toch? Ik kan me die Dave nog herinneren in een bubbelbad met een 18 jarig meisje thuis waar een legertje zoontjes van zware criminelen omheen cirkelden om er beelden van te maken..en tja Dries Roelvink heeft nou ook niet echt een ontwikkelde geest om het zo even te noemen.
Dries Roelvink was door jeugd op Wallen 'beetje respectloos' naar vrouwen
pi_181251465
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wauw, dan ben je echt het laagste van het laagste als je die Stefano gewoon vergeeft. Je zou maar familie van dat kind zijn. Of haar vader...
Dat snap ik ook echt niet....
Striving to be more than average.
pi_181251926
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:46 schreef Daniane het volgende:

[..]

Dat snap ik ook echt niet....
Gelina is gewoon erg dom, je hebt altijd van die figuren die blijven zo'n overspelige gast maar vergeven en stefano zal ook niet veranderen. En eigenlijk geldt hetzelfde voor Niels/Rosanna, ze kunnen nu wel gaan trouwen maar vroeg of laat vind Rosanna wel weer een aanleiding om vreemd te gaan.

Trouwens bij Gelina was het al duidelijk dat ze hem weer terug zou nemen want na die maand zei ze, ik hoop dat "we" verder kunnen met ons leven. Dat zeg je niet als je alleen verder gaat.
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:16:07 #27
382129 crew  Donna
pi_181252029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:10 schreef terrestrial het volgende:

[..]

Gelina is gewoon erg dom, je hebt altijd van die figuren die blijven zo'n overspelige gast maar vergeven en stefano zal ook niet veranderen. En eigenlijk geldt hetzelfde voor Niels/Rosanna, ze kunnen nu wel gaan trouwen maar vroeg of laat vind Rosanna wel weer een aanleiding om vreemd te gaan.

Trouwens bij Gelina was het al duidelijk dat ze hem weer terug zou nemen want na die maand zei ze, ik hoop dat "we" verder kunnen met ons leven. Dat zeg je niet als je alleen verder gaat.
Of Niels een aanleiding om na 3 dagen een relatie te beginnen met een ander of met z'n handen overal aan te zitten. Wat een kwal.
pi_181252178
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wauw, dan ben je echt het laagste van het laagste als je die Stefano gewoon vergeeft. Je zou maar familie van dat kind zijn. Of haar vader...
Maar zou ze dat verhaal van hem ook echt geloven? (Mits het waar is)
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:32:24 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181252422
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:39 schreef Lief17 het volgende:
De laatste update van Michella Kox:

https://m.facebook.com/st(...)886412&id=1149439314

TOCH NOG FF EEN BERICHTJE VAN MIJ !!! TEMPTATION IS AAN HET EINDE !!! HET WAS EEN LEUK SEIZOEN MET VEEL WALGELIJKE MENSEN!!! VEEL MENSEN KONDEN HET NIET HEBBEN DAT IK NIEUWS BRACHT ! DAT LIJDE TOT RUZIE EN IRRITATIE !!! IK WIST ALS EERSTE DAT DONNY MET DANIQUE GING WAARDOOR HIJ ZICH IN DE WANDELGANGEN MIJ VOOR ALLES HEEFT UITGEMAAKT “DIKKE ASO TOK ENZ “ ZEGT DE JONGEN DIE BEKEND IS DOOR ZE VADER DIE NIET KEN ZINGEN!!! MET GELE ZWEMBROEK !!! HIJ HEEFT EEN KNAP KOPPIE MAAR DE HERSENS VAN EEN GOUDVIS EN GELOOF MIJ DIE HEBBEN ER NIET VEEL!!! OM OVER ROSSANA MA NIET TE BEGINNEN !!! ZIJ MAAKTE MIJ LETTERLIJK VOOR ALLES UIT POSTEN ZELFS EEN FOTO MET MIJN GEZICHT IN EEN MOTUARIUM !!!MAAR ZIJ WISTE ALLES EEN DAG LATER EN HIELD SE ONSCHULD UIT !! MAAR ZAL 1 x ALLES ZEGGEN HOE HET NU ZIT!!!EN WAT IK WEET DAN HOOR JE MIJ NOOIT MEER OVER DEZE TEMPATION DONNY IS TERUG BIJ DE KRULLENBOL !!! OOKAL WAS DAT IN DE LAATSTE AFL NIET TOEN ZAT HIJ NOG IN DE MIX MET DANIQUE STEFANO EN ZE MEVR “JE ZIT IN ME AURA “ ZIJN NU OOK WEER SAMEN HET SCHIJNT DAT HIJ HAAR HEEFT WIJSGEMAAKT DAT HET SEX GEDEELTE GESPEELT WAS EN DAT HET MOEST EN ZIJ GELOOFT DAT 😂 NIELS EN EN DE KNAPSTE VROUW V NED ZIJN OOK WEER SAMEN OOK HIJ WAS IN DE MIX MET FABIOLA MAAR NA EEN AVOND GHB TIJDENS HET RIJDEN HEEFT FABIOLA HEM GEDUMPT EN IS HIJ TERUG GEGAAN NAAR DE KONINING DER KONINGINEN !!! EN RUUD EN ROWENA IK BEN FAN ! ZO KOM JE ERUIT ALS JE GEK OP ELKAAR BENT !!! DIT IS WAT IK HEB GEHOORT WAARSCHIJNLIJK WAAR MAAR JE WEET HET NOOIT !!! ZOU BLIJ ZIJN DAT ER EEN NIEUWE TEMPTATION KOMT MET MINDER WALGELIJK LUI !!
Wat een dikke tok is dat wijf toch :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:35:21 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181252481
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:27 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Tja zo is die hele familie toch? Ik kan me die Dave nog herinneren in een bubbelbad met een 18 jarig meisje thuis waar een legertje zoontjes van zware criminelen omheen cirkelden om er beelden van te maken..en tja Dries Roelvink heeft nou ook niet echt een ontwikkelde geest om het zo even te noemen.
Dave heft z'n reputatie redelijk gered darana door mee te doen met Exp Robinson. Slimme move was dat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:38:39 #31
382129 crew  Donna
pi_181252569
Donny & Amijé zijn samen staat nu net op Instagram
Niels en Rosanna zijn verloofd, staat ook op Instagram.
pi_181253138
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_181253374
Die fotos + tekst ook..

https://www.instagram.com/p/Bmk97ZFAaO7/?hl=nl

It’s you, it’s always been you my princess 💍

Na 3 maanden een ander neuken.. maar Okay :P
pi_181253598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Die fotos + tekst ook..

https://www.instagram.com/p/Bmk97ZFAaO7/?hl=nl

It’s you, it’s always been you my princess 💍

Na 3 maanden een ander neuken.. maar Okay :P
nadat hij danique een tijdje 4 tot 5 keer in de week mocht doorboren, wist hij zeker dat hij toch met amijé verder

tja..
pi_181253992
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nadat hij danique een tijdje 4 tot 5 keer in de week mocht doorboren, wist hij zeker dat hij toch met amijé verder

tja..
Maar dat is toch exact hoe het werkt... Je zult moeten ervaren om te beseffen wat je hebt of wat je wilt in/van het leven of met een relatie. Ik vind dat het Donny het netjes heeft opgelost door eerlijk te zijn en zijn relatie te verbreken. Je kunt ook vreemd gaan natuurlijk.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:45:36 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181255376
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181255433
quote:
Beste idee ooit in the history of everything ever. Hopelijk is Rosanna snel zwanger, met zo’n klein wondertje erbij is hun relatie helemaal niet meer stuk te krijgen,
pi_181255443
Danique -O-
SOONY
pi_181255491
Die arme danique
pi_181255689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:41 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik herken haar er wel in. Denk niet dat het geacteerd is, maar dat het meer heel ongemakkelijk was.. die Roos huilde ook nadat hij zei nou ik ben weg doei. Denk niet dat ze zo goed kan acteren :P
Ik zag geen tranen :+
pi_181266955
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:49 schreef DKUp het volgende:
Danique -O-
Donny heeft zelfs zijn tatoeage laten weglaseren..
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 00:37:16 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181267240
Triest om nu zo op Danique af te geven.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181269784
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
Triest om nu zo op Danique af te geven.
Wie? Donny bedoel je?
pi_181271372
Donny zit in het filmpje alleen maar te ontkennen dat er iets was met Danique _O-

Wat een act ook met Amijé die alleen maar alles leuk vindt van Donny :+

:')

[ Bericht 41% gewijzigd door DKUp op 18-08-2018 10:25:16 ]
SOONY
pi_181272321
Donny vond ik altijd een leuk joch maar die wordt niet sympathieker naarmate ie bekender wordt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181272513
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 10:19 schreef DKUp het volgende:
Donny zit in het filmpje alleen maar te ontkennen dat er iets was met Danique _O-

Wat een act ook met Amijé die alleen maar alles leuk vindt van Donny :+

:')
"ik vind mijn buurvrouw ook een leuke meid maar dan ben ik ook niet verliefd op.."

Maar heb je die dan ook geneukt Donny? :+

Vind het beetje sneu om je relatie te verbreken om een ander te kunnen neuken en als je daar genoeg van hebt, weer terug gaan :') Allemaal onder het mom van 'maar we waren toen uit elkaar..' Je gaat voor 1 iemand in een relatie en als je een ander ziet die je wel lekker vind heb je gewoon pech. En als de behoefte zo groot is, moet je je afvragen of je wel bij de juiste partner bent.
pi_181273026
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:36 schreef terrestrial het volgende:

[..]

Maar dat is toch exact hoe het werkt... Je zult moeten ervaren om te beseffen wat je hebt of wat je wilt in/van het leven of met een relatie. Ik vind dat het Donny het netjes heeft opgelost door eerlijk te zijn en zijn relatie te verbreken. Je kunt ook vreemd gaan natuurlijk.
hij heeft relatie niet verbroken, maar amijé even in de wacht gezet zodat hij eindelijk 'legaal' zich kon uitleven op danique
en vervolgens na een paar weken danique weer bij t grofvuil om weer terug te gaan naar amijé

volgens mij ga je zo niet met mensen om, vooral niet als het oa om 'de vrouw van je leven' gaat
maar ja, dat ben ik
pi_181273035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:27 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

"ik vind mijn buurvrouw ook een leuke meid maar dan ben ik ook niet verliefd op.."

Maar heb je die dan ook geneukt Donny? :+

Vind het beetje sneu om je relatie te verbreken om een ander te kunnen neuken en als je daar genoeg van hebt, weer terug gaan :') Allemaal onder het mom van 'maar we waren toen uit elkaar..' Je gaat voor 1 iemand in een relatie en als je een ander ziet die je wel lekker vind heb je gewoon pech. En als de behoefte zo groot is, moet je je afvragen of je wel bij de juiste partner bent.
dit dus
pi_181273180
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:27 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

"ik vind mijn buurvrouw ook een leuke meid maar dan ben ik ook niet verliefd op.."

Maar heb je die dan ook geneukt Donny? :+

Vind het beetje sneu om je relatie te verbreken om een ander te kunnen neuken en als je daar genoeg van hebt, weer terug gaan :') Allemaal onder het mom van 'maar we waren toen uit elkaar..' Je gaat voor 1 iemand in een relatie en als je een ander ziet die je wel lekker vind heb je gewoon pech. En als de behoefte zo groot is, moet je je afvragen of je wel bij de juiste partner bent.
Hier gaat hij mooi af _O-
SOONY
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:02:21 #50
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181274195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat een dikke tok is dat wijf toch :N
Dat RTL zo’n kansloos IQ loos varkentje dat elke keer laat doen.
Ook niet best met die duizenden spellingsfouten in een caps lock tekst.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')