abonnement Unibet Coolblue
pi_181273479
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja of hij doet over 2 weken weer normaal als die zich beter voelt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181273485
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat maakt loslaten gemakkelijker. Vooral als je er nog emotioneel wat heftig instaat en eigenlijk nog niet helemaal los wilt laten. Been there -O-
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar misschien makkelijker om afstand te nemen.
Als ik ergens emotioneel heftig op reageer dan is het zaak dat onder controle te krijgen. Dat doe ik in elk geval niet door te doen alsof iets nooit is gebeurd. Sterker nog, ik vind het interessant om erachter te komen waarom dat juist is gebeurd. Alleen dan leer je ervan en kan je dit soort situaties in de toekomst voorkomen. Het lijkt mij erg onprettig om iedere keer een contact te moeten verbreken zodra er even niet aan mijn verwachtingen wordt voldaan. Maar soit, iedereen gaat hier waarschijnlijk anders mee om en het is natuurlijk niet aan mij om daarover te oordelen.
pi_181273531
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik zie geen titel als ik het aanklik, enkel de homepage. Welke boek is het? Ik was er ook wel benieuwd naar.
Link aan gepast, ben vergeten hoe dat werkt met die img tags. Zit mobiel en kan je niet zo'n handig knopje aantikken om een plaatjes link op te geven zoals dat wel met de desktop versie van deze site kan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181273533
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:22 schreef Stratotanker het volgende:

[..]


[..]

Als ik ergens emotioneel heftig op reageer dan is het zaak dat onder controle te krijgen. Dat doe ik in elk geval niet door te doen alsof iets nooit is gebeurd. Sterker nog, ik vind het interessant om erachter te komen waarom dat juist is gebeurd. Alleen dan leer je ervan en kan je dit soort situaties in de toekomst voorkomen. Het lijkt mij erg onprettig om iedere keer een contact te moeten verbreken zodra er even niet aan mijn verwachtingen wordt voldaan. Maar soit, iedereen gaat hier waarschijnlijk anders mee om en het is natuurlijk niet aan mij om daarover te oordelen.
Nee maar als je meer wilt van iemand en dat is niet wederzijds heeft verder contact weinig zin toch?
pi_181273576
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja :')


Het zou serieus kunnen. De schildklier kan rare dingen met je doen.
pi_181273613
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:21 schreef Godshand het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 18 augustus 2018 12:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik denk dat dit boek wel nuttig er bij kan zijn:
https://s.s-bol.com/imgba(...)9200000051724482.jpg

Het gaat over hechtingstijlen, volgens dat boek ben jij de angstige hechter en is jouw date een vermijdende hechter.

Hechtingstijlen zijn de manieren waarop wij in relaties staan en er wordt toegelicht hoe dat heeft kunnen ontstaan. Het leert je ook te zoeken naar de juiste personen, die veilig hechten en hoe je dan zelf ook kan groeien binnen de relatie en niet meer zo'n behoefte aan bevestiging en nabijheid nodig hebt.

Wij kunnen ook daten, mag je het boek van mij lenen ;)

Dat komt dan over een met iemand met verlatingsangst en bindingsangst denk ik?


Wat voor hechtingstijl heb jij volgens dat boek?
pi_181273625
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar als je meer wilt van iemand en dat is niet wederzijds heeft verder contact weinig zin toch?
Geen contact is niet gelijk aan iemand overly dramatisch van fb af knallen omdat er ergens iets in de communicatie is ontploft. Leuk allemaal dat 'loslaten', maar dit soort acties hebben voornamelijk iets weg van een 'statement'.
pi_181273641
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:22 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[..]

Als ik ergens emotioneel heftig op reageer dan is het zaak dat onder controle te krijgen. Dat doe ik in elk geval niet door te doen alsof iets nooit is gebeurd. Sterker nog, ik vind het interessant om erachter te komen waarom dat juist is gebeurd. Alleen dan leer je ervan en kan je dit soort situaties in de toekomst voorkomen. Het lijkt mij erg onprettig om iedere keer een contact te moeten verbreken zodra er even niet aan mijn verwachtingen wordt voldaan. Maar soit, iedereen gaat hier waarschijnlijk anders mee om en het is natuurlijk niet aan mij om daarover te oordelen.
Neuh, shit happened, maar iemand is uit je leven, dus klaar ;) Je kunt iemand niet verwijderen ook zien als een blijvende verslaving, dus wat de heftige reactie is... Zal verschillen per persoon.

Maar mijn redenatie is meer praktisch van aard, dat persoon heeft niks meer met mijn leven te maken...

Naast dat iemand niet aan je verwachtingen voldoet kun je ook gewoon de conclusie trekken dat het niet werkt voor jou op deze manier.. Ehm, als dat bij iemand is waar je rationeel gezien best de deur voor op een kier kunt laten zou ik haar ook niet verwijderen hoor, maar als je genegeerd wordt en aan alle kanten te merken is dat het klaar is.... Byebye. Sowieso is je kans eigenlijk al <1% als het allemaal matig voelt dus je houdt je zelf misschien ook nog voor de gek.. Maarja, wat ik eerder al zei, wat een heftige reactie is verschilt per persoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181273663
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja :')

Het zou serieus kunnen. De schildklier kan rare dingen met je doen.
Je moet echt jezelf even in bescherming gaan nemen dit is ongezond gedrag van je. Je klemt veel te hard aan iemand die JE NIET WILT. Het is klaar, over, het wordt nooit wat, al zoekt die contact is het om jou aan het lijntje te houden, dit is vruchteloos.... Het heeft geen zin.

Hoop houden op iets anders gaat jezelf alleen maar frustreren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181273673
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:22 schreef Stratotanker het volgende:

Als ik ergens emotioneel heftig op reageer dan is het zaak dat onder controle te krijgen. Dat doe ik in elk geval niet door te doen alsof iets nooit is gebeurd. Sterker nog, ik vind het interessant om erachter te komen waarom dat juist is gebeurd. Alleen dan leer je ervan en kan je dit soort situaties in de toekomst voorkomen. Het lijkt mij erg onprettig om iedere keer een contact te moeten verbreken zodra er even niet aan mijn verwachtingen wordt voldaan. Maar soit, iedereen gaat hier waarschijnlijk anders mee om en het is natuurlijk niet aan mij om daarover te oordelen.
Niet doen alsof iets nooit is gebeurd. Ben ik met je eens. Het hoort tenslotte bij je levenservaring en draagt bij tot wie je bent.
Meer als een ander je niet meer wilt en je nog te veel met emotie in plaats van verstand denkt. Loslaten kan heel moeilijk zijn voor sommigen en steeds met die persoon geconfronteerd te worden, terwijl je weet dat deze je niet meer wilt, kan enorm veel pijn doen. Loslaten gaat gemakkelijker als je die persoon niet meer ziet.

maar goed. Iedereen gaat er anders mee om en is ook van de situatie afhankelijk. In het geval van Yasmin gaat het niet om een relatie maar ze heeft er emotioneel toch behoorlijk in geïnvesteerd de laatste tijd.

Edit: maar zo denk ik erover, uitgaand van mijn eigen ervaring. Ieder dealt ermee op zijn eigen manier, is ook goed O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181273679
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja of hij doet over 2 weken weer normaal als die zich beter voelt.
Zijn normaal is niet wat jij moet willen.
pi_181273690
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat komt dan over een met iemand met verlatingsangst en bindingsangst denk ik?


Wat voor hechtingstijl heb jij volgens dat boek?
Allebei :P

Maar ik denk dat ik net als jou vooral angstig eerst hecht.

Maar goed, heel verhaal hoor en het praat makkelijker als je het boek eens leest
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181273704
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat komt dan over een met iemand met verlatingsangst en bindingsangst denk ik?


Wat voor hechtingstijl heb jij volgens dat boek?
Gaat inderdaad over verlatingsangst en bindingsangst.

Hechtingsstijl is oorzaak, verlatingsangst/bindingsangst het gevolg.

Hechtingsstijl ontstaat in je jeugd.
pi_181273746
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:24 schreef Godshand het volgende:

Link aan gepast, ben vergeten hoe dat werkt met die img tags.
ik zie het. Thanks ^O^

Edit: je hebt de link aangepast maar we krijgen nog steeds enkel Schoonspullen te zien -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181273761
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik zie het. Thanks ^O^
Ik zie het nog steeds niet :') Ik ben hier te autistisch voor dit levert mij stress op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181273804
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zie het nog steeds niet :') Ik ben hier te autistisch voor dit levert mij stress op.
Ik ook niet _O- ik zie de aangepaste link. Maar inderdaad als ik erop klik kom ik nog steeds op Schoolspullen ipv boek.

Godshand doe het eens goed plaatsen joh o|O
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181273833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

Niet doen alsof iets nooit is gebeurd. Ben ik met je eens. Het hoort tenslotte bij je levenservaring en draagt bij tot wie je bent.
Meer als een ander je niet meer wilt en je nog te veel met emotie in plaats van verstand denkt. Loslaten kan heel moeilijk zijn voor sommigen en steeds met die persoon geconfronteerd te worden, terwijl je weet dat deze je niet meer wilt, kan enorm veel pijn doen. Loslaten gaat gemakkelijker als je die persoon niet meer ziet.

maar goed. Iedereen gaat er anders mee om en is ook van de situatie afhankelijk. In het geval van Yasmin gaat het niet om een relatie maar ze heeft er emotioneel toch behoorlijk in geïnvesteerd de laatste tijd.

Edit: maar zo denk ik erover, uitgaand van mijn eigen ervaring. Ieder dealt ermee op zijn eigen manier, is ook goed O+
Ja klopt.iets wat k al heel lang niet heb gedaan en dan lijkt die ook nog zo erg op mijn vader waardoor k teveel waarde aan hem ben gaan hechten.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:43:15 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181273840
Leuk om te horen dat het goed gaat, Prisha. Goed nieuws mag ook wel eens.
pi_181273852
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:13 schreef Prisha het volgende:
Date was helemaal top. Ik was pas om 03:30 thuis, goed teken wel. Ging eigenlijk tegen middernacht naar huis, maar t afscheid heeft nog 3 uur geduurd :+
Me like!
Pfjiet fjieuw >:) ~O>
-
pi_181273878
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:43 schreef Kreator het volgende:
Leuk om te horen dat het goed gaat, Prisha. Goed nieuws mag ook wel eens.
Ja dit, vind ook dat ik daar op had moeten reageren maar Prish raakte beetje ondergesneeuwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181274003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ook niet _O- ik zie de aangepaste link. Maar inderdaad als ik erop klik kom ik nog steeds op Schoolspullen ipv boek.

Godshand doe het eens goed plaatsen joh o|O
https://www.boompsycholog(...)3d_lr_nieuw_w630.jpg

Deze wel zichtbaar?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181274095
quote:
helemaal! je kan het wel :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181274133
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:43 schreef Kreator het volgende:
Leuk om te horen dat het goed gaat, Prisha. Goed nieuws mag ook wel eens.
thanks :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:45 schreef ludovico het volgende:

Ja dit, vind ook dat ik daar op had moeten reageren maar Prish raakte beetje ondergesneeuwd.
nee joh ben je gek niets moet. En ik hou wel van een beetje sneeuw O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:09:17 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181274303
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je de ene dag 1 like hebt op Tinder en een dag later ineens 5. Maar dat die vier extra ook ineens weer verdwijnen?
Ligt dat aan je locatie?
pi_181274353
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:09 schreef Kreator het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je de ene dag 1 like hebt op Tinder en een dag later ineens 5. Maar dat die vier extra ook ineens weer verdwijnen?
Ligt dat aan je locatie?
Ik denk eerder dat dat ligt aan dat mensen weer van Tinder afgaan. Al dan niet gedwongen. Dat zijn misschien die catfish. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')