abonnement Unibet Coolblue
pi_181238657
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 20:46 schreef zeefje het volgende:

[..]

Het was fantastisch O+ veel leuke nieuwe mensen ontmoet. En nieuwe flirt ontmoet *;

Veel feesten tot de volgende ochtend, nachten overgeslagen je kent het wel :P. Vannacht terug gereden(16 uur) en daarvan denk ik wel 14 uur geslapen _O-

Veel goede muziek ook gezien/ontdekt maar was vooral te vinden in de techno tent want raven >:) .

Hoe was jou vakantie?
Epische ervaring _O_

Mijn vakantie was heerlijk. Lekker relaxed.
Spoilers!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:08:03 #77
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_181238705
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nog groter?

[ afbeelding ]
Heel anders ;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 augustus 2018 @ 21:08:33 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181238726
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:06 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de foto's nog want ik weet er niks meer van.
Dat wilde ik er nog bijzetten. :'). Toch maar weer weggehaald
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:09:42 #79
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_181238769
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Epische ervaring _O_

Mijn vakantie was heerlijk. Lekker relaxed.
Heerlijk zeg! Ik ben wel ontzettend blij dat ik tot zondag vrij ben O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 21:10:22 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181238786
Maar aprospos pillen. Op jullie aanraden paracetamol in capsule en in een gladde tablet gekocht.

De 'gladde' kruidvat paracetamol ovaal is niet echt glad. Die capsules krijg ik niet weg, die zijn enorm.

Wel es vaker capsules gehad, die waren een stuk kleiner. Na wat geestelijke voorbereiding ging dat, maar niet van harte.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181238864
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 20:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat wil ik best doen. Maar ik weet nog niet of ik tien tot twintig mensen over de vloer wil/kan hebben hier. :7.
Kunnen wel, zelf gezien, past makkelijk. En dan kijken naar wie Google Home het best luistert. *)
Willen is een ander verhaal, dat is aan jou. Ik wil je goulash wel, maar ik heb niks te willen :) ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_181238977
Geprobeerd om Günther nog bij daglicht in bed te krijgen. Pfoe. Dat kostte een úúr. Morgen gewoon weer op het donker wachten. :7 Dude vond alles dat nog min of meer in de schemer zichtbaar was Het Interessante Ooit, inclusief enthousiast gespartel - ondanks heus wel moe. Ik dig die doorgegeven ADHD-genen wel, maar ik ben blij dat ik zelf een woeste hoeveelheid energie heb, want de hyperkoter ergens laten logeren durf ik eigenlijk niet aan *)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:19:40 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181239021
Suppen is serieus tof, afgelopen vakantie gedaan, wat een bazendingen zijn dat zeg _O_

Die was even geleend van iemand daar, zitten nu te kijken voor eentje voor onszelf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:20:19 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181239037
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:17 schreef minilot het volgende:
Geprobeerd om Günther nog bij daglicht in bed te krijgen. Pfoe. Dat kostte een úúr. Morgen gewoon weer op het donker wachten. :7 Dude vond alles dat nog min of meer in de schemer zichtbaar was Het Interessante Ooit, inclusief enthousiast gespartel - ondanks heus wel moe. Ik dig die doorgegeven ADHD-genen wel, maar ik ben blij dat ik zelf een woeste hoeveelheid energie heb, want de hyperkoter ergens laten logeren durf ik eigenlijk niet aan *)
Verduisterende gordijnen/rolgordijn?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:21:26 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_181239064
Wat een kutsmoes Mini... zijn ADHD en daarom niet laten logeren?? Mensch, je kan geen half uur zonder hem! (ow niet negatief bedoeld je bent een watje als je over hem praat O+ )

Hoi Zeefje, weer ontdrugst?

Ben al weer 3 weken thuis en ik kan mijn sokken nog niet aandoen, dus steeds blootvoets... dat doet wonderen voor je voeten *O* Ze zijn nu lekker zacht, zonder eelt.
En ik heb voor het eerst mijn haar weer in een staart kunnen doen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_181239074
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:10 schreef derLudolf het volgende:
Maar aprospos pillen. Op jullie aanraden paracetamol in capsule en in een gladde tablet gekocht.

De 'gladde' kruidvat paracetamol ovaal is niet echt glad. Die capsules krijg ik niet weg, die zijn enorm.

Wel es vaker capsules gehad, die waren een stuk kleiner. Na wat geestelijke voorbereiding ging dat, maar niet van harte.
Ik had er vroeger ook vreselijke moeite mee, zelfs als ik een kruimel medicijn opmerkte ging ik al kokhalzen.
Op een gegeven moment ging de knop om en realiseerde ik me dat ik véél grotere brokken brood en biefstuk probleemloos kon doorslikken en sindsdien kan ik alle formaten pillen slikken, zelfs zonder water ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_181239083
Fijn dat jullie allemaal zulke toffe vakanties /festivals hadden *O*
pi_181239091
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik had er vroeger ook vreselijke moeite mee, zelfs als ik een kruimel medicijn opmerkte ging ik al kokhalzen.
Op een gegeven moment ging de knop om en realiseerde ik me dat ik véél grotere brokken brood en biefstuk probleemloos kon doorslikken en sindsdien kan ik alle formaten pillen slikken, zelfs zonder water ^O^
Brood en biefstuk deden je het beseffen ja?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181239128
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:10 schreef derLudolf het volgende:
Maar aprospos pillen. Op jullie aanraden paracetamol in capsule en in een gladde tablet gekocht.

De 'gladde' kruidvat paracetamol ovaal is niet echt glad. Die capsules krijg ik niet weg, die zijn enorm.

Wel es vaker capsules gehad, die waren een stuk kleiner. Na wat geestelijke voorbereiding ging dat, maar niet van harte.
Volgens mij bestaan er nu oplosbare paracetamol met een smaakje
We have far more in common than that which devides us..
pi_181239133
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:10 schreef derLudolf het volgende:
Maar aprospos pillen. Op jullie aanraden paracetamol in capsule en in een gladde tablet gekocht.

De 'gladde' kruidvat paracetamol ovaal is niet echt glad. Die capsules krijg ik niet weg, die zijn enorm.

Wel es vaker capsules gehad, die waren een stuk kleiner. Na wat geestelijke voorbereiding ging dat, maar niet van harte.
Ik word altijd erg blij van Panadol. Kan ik met water, maar liever met wat pudding of appelmoes, dan glijdt het net wat beter af.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181239145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Fijn dat jullie allemaal zulke toffe vakanties /festivals hadden *O*
Jij mag nog. *O*
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:24:47 #92
63722 z80
I fink you freaky
pi_181239147
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Fijn dat jullie allemaal zulke toffe vakanties /festivals hadden *O*
Jij had toch een keer vakantie op IJsland? Is dat de moeite waard? En welke maatschappij heb je mee gevlogen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_181239167
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Verduisterende gordijnen/rolgordijn?
Ja, heb ik, maar daar komt nog een millimeter daglicht langs. Geeft niet hoor. Óf hij leert slapen met een microbeetje licht (probeer ik nu, kan -ie namelijk prima met z'n overdagse dutjes) of bedtijd verschuift voorlopig mee met zonsondergang. Beiden prima.

@ Uniek, tuurlijk is dat het! ;) Maar voor LS_BBQ en hypothetische KreaGoulash maak ik een uitzondering. :9 Hoe gaat het met je? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_181239191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een kutsmoes Mini... zijn ADHD en daarom niet laten logeren?? Mensch, je kan geen half uur zonder hem! (ow niet negatief bedoeld je bent een watje als je over hem praat O+ )

Hoi Zeefje, weer ontdrugst?

Ben al weer 3 weken thuis en ik kan mijn sokken nog niet aandoen, dus steeds blootvoets... dat doet wonderen voor je voeten *O* Ze zijn nu lekker zacht, zonder eelt en zonder eelt...
3 weken :o jullie gaan toch binnenkort naar zakynthos? Gaat dat wel door? Hoop dat toch zo voor je
We have far more in common than that which devides us..
pi_181239199
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Jij had toch een keer vakantie op IJsland? Is dat de moeite waard? En welke maatschappij heb je mee gevlogen?
Niet MeMo maar ook IJslandganger hier.
Absoluut de moeite waard _O_ Volgens mij vloog ik met Iceland air. Jaren geleden, de vlucht heeft een stuk minder indruk gemaakt dan het eiland.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181239202
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Verduisterende gordijnen/rolgordijn?
Karton voor 't raam :Y
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:27:51 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181239216
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik word altijd erg blij van Panadol. Kan ik met water, maar liever met wat pudding of appelmoes, dan glijdt het net wat beter af.
Zuster Cat is een moeilijke slikker??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181239225
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij bestaan er nu oplosbare paracetamol met een smaakje
Citrosan bijvoorbeeld :+
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:28:49 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181239240
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, heb ik, maar daar komt nog een millimeter daglicht langs. Geeft niet hoor. Óf hij leert slapen met een microbeetje licht (probeer ik nu, kan -ie namelijk prima met z'n overdagse dutjes) of bedtijd verschuift voorlopig mee met zonsondergang. Beiden prima.

@ Uniek, tuurlijk is dat het! ;) Maar voor LS_BBQ en hypothetische KreaGoulash maak ik een uitzondering. :9 Hoe gaat het met je? :*
Ah, ja meerdere mogelijkheden uiteraard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181239245
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 20:36 schreef zeefje het volgende:

[..]

En zeker niet in de staat die ik was ;)
*O*
Sterkte met de kater joh! :* Wat heb je allemaal in je snavel/neus gegooid? En nog toffe acts gezien?
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')