abonnement Unibet Coolblue
pi_181308359
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
een homo die de alliance leiding geeft,
_O-
Hij is toch van de koeien? ;)
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2018 @ 22:08:26 #102
159966 lifeblind
pi_181309835
Zo... De Siege Of Boralus mythic is eh... apart :D Uiteindelijk wel completed :D
pi_181312082
Ik vind dat scalen met ilvl echt ontzettend kut.
Het hele punt van betere gear krijgen is toch juist dat je monsters sneller molt? Wat is nu nog het punt van betere gear?
Kakzooi :r :(

edit: kleine nuance. Op max lvl moet dat gewoon stoppen. Het is leuk daarvoor zodat je zelf kan kiezen welke zone je eerst wilt spelen I guess..

[ Bericht 16% gewijzigd door Het_Liegebeest op 20-08-2018 00:25:39 ]
pi_181312630
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Net nog een keertje Warbringers: Jaina Proudmoore gekeken.
Ik vind die toch wel echt heel erg gaaf. De muziek geeft je gewoon een oorgasme en de stijl is ook heel tof. Give me more please! :D
Al sinds WC3 een grafhekel aan Jaina d'r eeuwige pacifisme, maar eindelijk heeft ze dan toch het licht gezien. The Horde is niet te vertrouwen, weg ermee.
En dat einde ook, lekker badass, alhoewel een beetje cliché.
Jaina Proudmoore :7 _O_

(Ik moet voor iemand zijn, aangezien de Night Elves alleen maar als punching bags voor de Horde worden behandeld)
`Ja, nu in game O+ Allemaal stil op discord :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181313707
dit is gedropt van een random mob lol. coole transmorgh zou het zelf willen gebruiken maar heb toch liever gold :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 01:44:42 ]
pi_181315925
Magni Bronzebeard:
They're mining azerite from her wounds, stop them!

En wat doen we als Alliance en Horde zijnde? :')
pi_181315988
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 00:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik vind dat scalen met ilvl echt ontzettend kut.
Het hele punt van betere gear krijgen is toch juist dat je monsters sneller molt? Wat is nu nog het punt van betere gear?
Kakzooi :r :(

edit: kleine nuance. Op max lvl moet dat gewoon stoppen. Het is leuk daarvoor zodat je zelf kan kiezen welke zone je eerst wilt spelen I guess..
Op max level zit je weer met die world quest, juist daarvoor doen ze dat. Verder wel eens hoor. Hoewel met world-pvp (war mode) is scaling ook een stuk eerlijker. Hoewel level 120 in verhouding (nu zeker) wel veel betere gear hebben en dus sterker zijn.
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:48:22 #108
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181316214
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 01:42 schreef redboyke het volgende:
dit is gedropt van een random mob lol. coole transmorgh zou het zelf willen gebruiken maar heb toch liever gold :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er zijn hele grind groepen op locaties voor mount en BOE's! :D Heb er zelf ook ff gegrind en er twee gekregen. Een was vriendlief verzot op _O- En de ander verkocht voor 160K! ^O^
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:16:38 #109
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181316709
Voor degene die het nog niet weten. Maar er zijn contracts op de AH (van inscription) waarbij je 10 rep PER worldquest krijgt, afhankelijk welke contract je activeert! Vandaag pas achter gekomen! :D _O-
pi_181316741
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor degene die het nog niet weten. Maar er zijn contracts op de AH (van inscription) waarbij je 10 rep PER worldquest krijgt, afhankelijk welke contract je activeert! Vandaag pas achter gekomen! :D _O-
Oh dear. Die had ik actief voor ik de eerste wq deed. Geeft per dag zo'n 300 rep voor de allerbelangrijkste faction (Champions of Azeroth) als je elke wq doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181316760
Ik ben voor het eerst begonnen met WoW. Zijn monk en druid de enige twee classes die alle roles kunnen nemen? Ik 'moest' kiezen voor alliance omdat een paar vrienden van mij daar ook zitten, dus heb nu een panda monk en een night elf druid.

Ik merk dat de oude quests van de oudere rassen wat langdradig zijn in het begin, terwijl ik er bij de panda goed doorheen banjer. Is het ook mogelijk om alleen dmv dungeons e.d. te levelen?
Ja hup!
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:19:29 #112
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181316774
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dear. Die had ik actief voor ik de eerste wq deed. Geeft per dag zo'n 300 rep voor de allerbelangrijkste faction (Champions of Azeroth) als je elke wq doet.
Ja, gewoon echt niet geweten! _O-
pi_181316797
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:19 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ja, gewoon echt niet geweten! _O-
Ik ook niet.
Lekker dan }:|
pi_181316923
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:18 schreef Moraad het volgende:
Ik ben voor het eerst begonnen met WoW. Zijn monk en druid de enige twee classes die alle roles kunnen nemen? Ik 'moest' kiezen voor alliance omdat een paar vrienden van mij daar ook zitten, dus heb nu een panda monk en een night elf druid.

Ik merk dat de oude quests van de oudere rassen wat langdradig zijn in het begin, terwijl ik er bij de panda goed doorheen banjer. Is het ook mogelijk om alleen dmv dungeons e.d. te levelen?
Welkom! Paladin kan ook dps, tank en healen. En het is logisch dat je kiest voor de faction waar je vrienden zijn ;) Anders kan je nooit samen spelen. Ja, elkaar dood maken :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 10:27:10 #115
159966 lifeblind
pi_181316944
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:18 schreef Moraad het volgende:
Ik ben voor het eerst begonnen met WoW. Zijn monk en druid de enige twee classes die alle roles kunnen nemen? Ik 'moest' kiezen voor alliance omdat een paar vrienden van mij daar ook zitten, dus heb nu een panda monk en een night elf druid.

Ik merk dat de oude quests van de oudere rassen wat langdradig zijn in het begin, terwijl ik er bij de panda goed doorheen banjer. Is het ook mogelijk om alleen dmv dungeons e.d. te levelen?
Paladins kunnen ook alle rollen vervullen (Paladin O+ ).

Vroeger was het zo dat gewoon dungeons spammen vanaf level 15, het snelste was om te levellen, mits je snel kon queuen. Hoe dat tegenwoordig is weet ik eerlijk gezegd niet, ze hebben een tijdje geleden alles weer gesquished (itemlevel, gear, damage, alles), en wat dingen aangepast mbt low-levels. Sowieso als je net begonnen bent met WoW is het het leukste als je gewoon de quests doet, dan krijg je ook een hoop meer mee van het verhaal, want dat is ontzettend uitgebreid ondertussen.
pi_181316954
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:19 schreef Bienelientjee het volgende:

Ja, gewoon echt niet geweten! _O-
Hier, voor raiders: https://docs.google.com/s(...)w/htmlview?sle=true#

Daar staat het wel in.

Tot nu toe ben ik helemaal op schema. Ook al alle areas explored, alle chests gevonden, alle quests gedaan die er te doen waren en alle rares gedood. Op 1 na. Die spawnt alleen als hij in een wq voorkomt :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181317032
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:26 schreef Isabeau het volgende:

Ja, elkaar dood maken :D
Ik kan me niets leukers bedenken O-)
pi_181317124
Waar kan ik nu informatie vinden over dalies? Ik heb namelijk nog geen daily gezien op world quests na. Hoe kan ik ze ontvangen?
pi_181317184
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Paladins kunnen ook alle rollen vervullen (Paladin O+ ).

Vroeger was het zo dat gewoon dungeons spammen vanaf level 15, het snelste was om te levellen, mits je snel kon queuen. Hoe dat tegenwoordig is weet ik eerlijk gezegd niet, ze hebben een tijdje geleden alles weer gesquished (itemlevel, gear, damage, alles), en wat dingen aangepast mbt low-levels. Sowieso als je net begonnen bent met WoW is het het leukste als je gewoon de quests doet, dan krijg je ook een hoop meer mee van het verhaal, want dat is ontzettend uitgebreid ondertussen.
Ah, paladins is ook zeker een optie dan. Ik weet nog niet wat ik leuk vind dus dan kan ik daar nog een beetje mee spelen. Voorkeur gaat wel uit naar druid denk ik nu. Ziet er leuk uit.
Ja hup!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 10:43:37 #120
159966 lifeblind
pi_181317207
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier, voor raiders: https://docs.google.com/s(...)w/htmlview?sle=true#

Daar staat het wel in.

Tot nu toe ben ik helemaal op schema. Ook al alle areas explored, alle chests gevonden, alle quests gedaan die er te doen waren en alle rares gedood. Op 1 na. Die spawnt alleen als hij in een wq voorkomt :(
Ooh, die is wel verrekte handig :D Aangezien wij met de guild geen mythic raiden zijn een aantal dingen voor ons niet van toepassing (gezien de grootte van ons team doen we max heroic), maar ik kan dit in ieder geval wel een beetje als guideline gebruiken om mn team te gearen.

Zit nu zelf in ieder geval op ilvl 330, azerite lvl 15, merendeel van mn gear zijn al epics en al aardig wat pre-raid BiS voor protection paladin. Ondertussen ook de helft van de beschikbare mythics gedaan ongeveer, dus het gaat de goede kant op ^O^
pi_181317215
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 04:38 schreef Maureentje het volgende:
Nog steeds niet sinds 2 weken ingelogd... :{
Wil wel wowen maar heb er geen zin in :o :')
Is BfA leuk? :D
Al een heeele tijd niet meer gespeeld ook, maar door dit topic begint het toch weer te kriebelen :X
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_181317669
Welke mods/plugins raden jullie aan?

Random vraagje die ik ook wel kan googlen :+ : is mijn gear voor een balance druid ook geschikt voor het healen? Misschien ga ik dat tijdens het levelen een beetje oefenen in dungeons.
Ja hup!
  Moderator maandag 20 augustus 2018 @ 11:25:04 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_181317728
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:19 schreef Moraad het volgende:
Welke mods/plugins raden jullie aan?
Ik gebruik bagnon, pettracker, voor pvp HHTD (healers have to die), NPC scan, auctionater. Meer weet ik even niet uit mijn hoofd. Heb ook een custom UI, helaas is die ik eerst gebruikte niet helemaal up-do-date geloof ik dus deze is tijdelijk.

Oh en voor raiders heb je deadly boss mods.

Tomtom heb ik nog. Voor mij wel nodig want ik kan nooit wat vinden :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:31:49 #124
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_181317830
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:19 schreef Moraad het volgende:
Welke mods/plugins raden jullie aan?

Random vraagje die ik ook wel kan googlen :+ : is mijn gear voor een balance druid ook geschikt voor het healen? Misschien ga ik dat tijdens het levelen een beetje oefenen in dungeons.
Je kan op icy veins de stat prioriteiten zoeken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 11:33:14 #125
159966 lifeblind
pi_181317849
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:19 schreef Moraad het volgende:
Welke mods/plugins raden jullie aan?

Random vraagje die ik ook wel kan googlen :+ : is mijn gear voor een balance druid ook geschikt voor het healen? Misschien ga ik dat tijdens het levelen een beetje oefenen in dungeons.
Geen idee, probeer zo min mogelijk druid te spelen, maar op https://www.wowhead.com/ staan guides voor alle classes, met precies wat je aan stat prio's hebt e.d.

Mbt addons, wat ik zelf voornamelijk gebruik
* WeakAuras - custom icons/meters e.d. voor cooldowns, boss abilities etc, van alles
* Bartender4 - actionbars zelf instellen
* Shadowed Unit Frames - Custom unitframes
* Healbot - Vervanging van blizzard raid/party frames. Met muis+modifiers snel heals/dispells op partymembers gooien
* Deadly Boss Mods - Boss abilities
* Skada - Damage/healing meters
* MoveAnything - alle UI elementen kunnen verplaatsen
* Raven - Custom buff/debuff bars
* Quartz - Custom cast bar
* Kui Nameplates - Custom nameplates

Verder nog een aantal meer esthetische en Quality Of Life addons, zoals SexyMap, Chatter, Postman, Auctionator etc

[ Bericht 0% gewijzigd door lifeblind op 20-08-2018 11:38:35 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')