abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181226790
Hallo iedereen,

Mijn broertje verzamelde vroeger als klein kind edelstenen. We hebben het over pakweg 13/14/15 jaar geleden. Ik maakte hem altijd belachelijk omdat ik het suf vond. Nu zijn we jaren verder en komen we maar niet op de naam van die stenen. Het betreft een bepaald merk stenen. Het kwam in zwarte/paarse zakjes en volgens mij was het vrij prijzig. We hebben allebei al verschillende keren lopen googlen maar zonder resultaat, vandaar dat ik hier mijn geluk zoek. We denken dat het iets met een M is. In mijn hoofd galmt iets van "Myoplex" of iets dergelijks.

Kan iemand mij van deze ellende verlossen?

Dank
Nutteloze kennis is ook kennis
pi_181227186
Hmm ik ken alleen die dingen in kleine vierkante doosjes met transparante deksel.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181227518
Edelstenen zijn niet van een bepaald merk, maar een bepaald type.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181227527
Hoe zagen ze er uit? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181227950
Volgens mij was het wel degelijk een bepaald merk. Net zoals Pokémon kaarten, een set die dus compleet is zodra je er 150 hebt. Al die nieuwe Pokémon daargelaten ;)

Hoe ze eruit zagen? Ja m.i. zoals elke andere edelsteen. Sommige mooi glad en rond, andere stenen iets ruwer. Qua grootte moet je denken een winegum. Ik hoop echt dat iemand met het woord op de proppen komt haha.

In ieder geval al bedankt voor het meedenken!
Nutteloze kennis is ook kennis
pi_181230965
Als ze niet in een doosje met transparante deksel bij een tijdschrift hoorde geen idee.
Maar het klinkt als getrommelde stenen.
Maar succes met zoeken met alle zweverige zooi die op het internet staat over kristallen/mineralen/edelstenen.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181231276
Was het net zo'n spaarmerk als Panini (van de plaatjes)?
Karma is a fucking bitch.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:09:38 #8
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_181231935
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_181234705
Miyu edelstenen misschien?
pi_181254815
ManchotManchot : Miyu edelstenen misschien?

That's it! Zojuist Google Afbeeldingen geraadpleegd en daar zag ik inderdaad het iconische paarse zakje ( https://www.bol.com/nl/p/(...)gd/1004004007590996/ ). Duizend maal dank!
Nutteloze kennis is ook kennis
pi_181255775
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:13 schreef quatrevingtquatorze het volgende:
ManchotManchot : Miyu edelstenen misschien?

That's it! Zojuist Google Afbeeldingen geraadpleegd en daar zag ik inderdaad het iconische paarse zakje ( https://www.bol.com/nl/p/(...)gd/1004004007590996/ ). Duizend maal dank!
Graag gedaan ;) :)
pi_181928866
Edelstenen zijn gemaakt door moeder aarde, hiezi is er een merk?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')