abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:50:33 #1
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_181216947
Ik keur het niet goed maar toch gebruik ik mijn smartphone in de auto. Vooral navigatie, muziek en soms bellen. Nou is dit best een gekloot met zo'n touchscreen. Knopjes lijken mij veel fijner. Zijn er hier oplossingen voor? Ideaal lijkt me een extra pookje achter het stuur waarmee ik een android toestel kan bedienen. Andere plek is ook goed.
pi_181216984
Laat een android autoradio in je wagen plaatsen.
pi_181217068
Android auto.
Maakt het stuk veiliger
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:22:17 #4
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181217727
Een touchscreen telefoon al rijdend bedienen met een "pookje" lijkt me nou ook niet echt de meest veilige optie. Want om te zien wat je pookje doet staar je alsnog naar dat scherm.

Android Auto is inderdaad je vriend. Alleen de apps die je onderweg echt wel eens nodig zou kunnen hebben en een nagenoeg perfect werkende stembediening.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:22:18 #5
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_181217729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:51 schreef DrDarwin het volgende:
Laat een android autoradio in je wagen plaatsen.
Ik gebruik regelmatig verschillende auto's. Dus een radio vervangen is niet echt een optie. Zoek iets met telefoon, bleutooth speakertje en dus graag bediening zonder het touchscreen te gebruiken.

Ik heb google assistent geprobeerd maar met spraak lukt het me niet navigatie naar een plek te starten en vervolgens radio 1 of een album van de sd kaart aan te zetten en de navigatie weer op het scherm te krijgen.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:24:13 #6
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_181217782
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:22 schreef JDude het volgende:
Een touchscreen telefoon al rijdend bedienen met een "pookje" lijkt me nou ook niet echt de meest veilige optie. Want om te zien wat je pookje doet staar je alsnog maar dat scherm.

Android Auto is inderdaad je vriend. Alleen de apps die je onderweg echt wel eens nodig zou kunnen hebben en een nagenoeg perfect werkende stembediening.
Even kijken naar het scherm en dan vooruit kijkend 3 icoontjes naar rechts klikken. Lijkt mij een stuk sneller dan naar het scherm kijken en naar het scherm kijkend zien of je op de goede plek drukt.

Kun je Android Auto op een telefoon installeren? Of moet dat in je auto ingebouwd zijn?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:24:40 #7
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181217792
Als de Assistent en Android Auto allebei afvallen dan kun je het eigenlijk wel vergeten. Dan maar even stoppen op een parkeerplaats of gewoon ouderwets op je schermpje blijven tikken.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:28:05 #8
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181217871
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:24 schreef borbit het volgende:

[..]

Even kijken naar het scherm en dan vooruit kijkend 3 icoontjes naar rechts klikken. Lijkt mij een stuk sneller dan naar het scherm kijken en naar het scherm kijkend zien of je op de goede plek drukt.

Kun je Android Auto op een telefoon installeren? Of moet dat in je auto ingebouwd zijn?
AA is ook bruikbaar op je telefoon zelf door de app te installeren *kuch* sideloaden want officieel niet in Nederland beschikbaar.

Op het - doorgaans grotere en beter gepositioneerde - scherm van een compatibele auto komt het m.i. het beste tot zijn recht maar is geen vereiste.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:59:55 #9
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_181218536
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:28 schreef JDude het volgende:

[..]

AA is ook bruikbaar op je telefoon zelf door de app te installeren *kuch* sideloaden want officieel niet in Nederland beschikbaar.

Op het - doorgaans grotere en beter gepositioneerde - scherm van een compatibele auto komt het m.i. het beste tot zijn recht maar is geen vereiste.
Ziet er bruikbaar uit. Stembesturen meldt " geen internet" Misschien een foute versie gesideloaded? En alleen spotify voor muziek. Ik wil gewoon een album op de sd kaart opzetten en radio kunnen luisteren via internet (npo1 en npo4 is voldoende).
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:07:32 #10
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181218739
3.5.nogwat is de meest recente.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:08:24 #11
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181218765
Externe media bedienen is een goeie trouwens, geen idee. Ben te gewend aan streamen :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')