abonnement Unibet Coolblue
pi_181216363
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja, een indexering, maar voor een renovatie moet je betalen dat word gewoon verrekend en daar pas ik voor.
Volgens mij als ik alles simpel hou, gaat de huur niet omhoog, dat is mij wel eens gezegd, maar ja, geen idee of dat zo is. Ik hoor het binnenkort wel allemaal. Volgens mij moet ik met bepaalde dingen echt wel meedoen.
pi_181216368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:20 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Dat is wel fijn die nieuwe keuken. Heb ik een paar maanden geleden gehad. De kastjes en het aanrecht dan.
Hier gaan ze de flats renoveren, ramen, buitenmuren, wc, douche, keuken, weet ik het allemaal. Ik ben wel erg benieuwd wat het gaat worden allemaal maar zie op tegen de verbouwingen.
paar jaar geleden de wc, badkamer, verwarming en ramen vernieuwd, Ben echt happy met de nieuwe wc en badkamer, Keuken zat ik over te twijfelen, maar ik ben blij dat ik het toch laat doen. Heb de tegeltjes, aanrechtblad etc al uitgezocht. Zit alleen nog een stukje van dat verrotte asbest wat er eerst uit moet. Dit levert trouwens verder geen huurverhoging op.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181216374
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:26 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Buytenwegh Hoven buurt is echt erg geworden door de import van Palenstein volk bij het slopen van die flats
Zijn dat Palensteinen?
pi_181216385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef Marsani het volgende:

[..]

Woon hier nu drie jaar en twee jaar een brief dat er geen huurverhoging kwam en nu dit jaar een brief dat er een huurverlaging kwam van 55 euro. Nog de moeite waard dus ook. Was blij verrast.
Verlaging gewoon, wat goed. Dan ben je wel blij verrast ja. :D *O*
pi_181216386
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Natuurlijk ben je daarin niet de enige. Je bent wel in de minderheid, trouwens. Wat je beschrijft zijn duidelijke kenmerken van een introverte persoonlijkheid. Niks mis mee, 25% van de mensen is dat. Heeft niets met verlegenheid of zo te maken, maar met hoe je met je energie omgaat. Ik lees er op dit moment een goed boek over.
Daar ben ik wel heel benieuwd naar. Wil je zeggen hoe dat boek heet? Want ik ben inderdaad ook totaal niet verlegen, ook niet in nieuwe situaties. Maar na mijn werk heb ik aan mezelf genoeg.
pi_181216429
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Natuurlijk ben je daarin niet de enige. Je bent wel in de minderheid, trouwens. Wat je beschrijft zijn duidelijke kenmerken van een introverte persoonlijkheid. Niks mis mee, 25% van de mensen is dat. Heeft niets met verlegenheid of zo te maken, maar met hoe je met je energie omgaat. Ik lees er op dit moment een goed boek over.
Bij mij op werk willen ze nog wel eens van die workshops geven, Van de 15 man waren ik en nog een andere collega de enigen die introvert waren. Klopte ook best wel de beschrijving,
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181216454
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:28 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Verlaging gewoon, wat goed. Dan ben je wel blij verrast ja. :D *O*
Ja de woningcooperatie hier wilde de huizen punten geven op allerlei gebieden. Ook voor of de wijk waar je woont populair is of niet. De mijne is dat niet dus geen punten op dat gebied. Maar mij goed zat, lekker rustig hier. :)
pi_181216458
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:30 schreef Charmian het volgende:

[..]

Bij mij op werk willen ze nog wel eens van die workshops geven, Van de 15 man waren ik en nog een andere collega de enigen die introvert waren. Klopte ook best wel de beschrijving,
Ik moet altijd lachen om workshops.
pi_181216459
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja, een indexering, maar voor een renovatie moet je betalen dat wordt gewoon verrekend en daar pas ik voor.
Nee, echt niet hoor. Daarom was er eerst weerstand tegen een hoop van die dingen, tot het werd berekend.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181216461
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:27 schreef Charmian het volgende:

[..]

paar jaar geleden de wc, badkamer, verwarming en ramen vernieuwd, Ben echt happy met de nieuwe wc en badkamer, Keuken zat ik over te twijfelen, maar ik ben blij dat ik het toch laat doen. Heb de tegeltjes, aanrechtblad etc al uitgezocht. Zit alleen nog een stukje van dat verrotte asbest wat er eerst uit moet. Dit levert trouwens verder geen huurverhoging op.
Dit stemt mij positief. Ik hoop echt geen verhoging hier, de meeste dingen zijn echt wel aan vervanging toe ook, behalve mijn keuken dus.
Asbest is kut, hebben ze hier een paar jaar geleden aan de buitenkant weggehaald, bij sommige binnen gekeken en toen zeiden ze dat sommige huizen nog wel asbest hadden en anderen niet, die geloof ik niet helemaal en ben ook benieuwd of er dus nog asbest verwijderd gaat worden. :D
pi_181216466
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:28 schreef Marsani het volgende:

[..]

Daar ben ik wel heel benieuwd naar. Wil je zeggen hoe dat boek heet? Want ik ben inderdaad ook totaal niet verlegen, ook niet in nieuwe situaties. Maar na mijn werk heb ik aan mezelf genoeg.
https://www.bol.com/nl/f/introvert/9200000015479670/
pi_181216470
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Is dat de rosse buurt?
wij hebben geen rosse buurt geloof ik
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:32:02 #38
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181216478
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:31 schreef Charmian het volgende:

[..]

wij hebben geen rosse buurt geloof ik
ik heb hem ook nog niet gevonden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_181216482
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef Marsani het volgende:

[..]

Woon hier nu drie jaar en twee jaar een brief dat er geen huurverhoging kwam en nu dit jaar een brief dat er een huurverlaging kwam van 55 euro. Nog de moeite waard dus ook. Was blij verrast.
een huurverlaging? die heb ik nog nooit meegemaakt
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181216493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:31 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ja de woningcooperatie hier wilde de huizen punten geven op allerlei gebieden. Ook voor of de wijk waar je woont populair is of niet. De mijne is dat niet dus geen punten op dat gebied. Maar mij goed zat, lekker rustig hier. :)
Voor jou dus goed uitgepakt, huurverlaging en rustige omgeving. _O_
pi_181216501
In Zoetermeer werkt dat met appjes
pi_181216516
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Dit stemt mij positief. Ik hoop echt geen verhoging hier, de meeste dingen zijn echt wel aan vervanging toe ook, behalve mijn keuken dus.
Asbest is kut, hebben ze hier een paar jaar geleden aan de buitenkant weggehaald, bij sommige binnen gekeken en toen zeiden ze dat sommige huizen nog wel asbest hadden en anderen niet, die geloof ik niet helemaal en ben ook benieuwd of er dus nog asbest verwijderd gaat worden. :D
Nou ja, hier ook asbest in de drempels van de douche en op de schuur en het enige wat ik moest doen is een waarschuwingsbrief aan de binnenkant van de meterkast plakken. Misschien voor de brandweer als er eens brand uitbreekt en dat ze dan nog met gepaste spoed kunnen vluchten.
pi_181216525
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:26 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Buytenwegh Hoven buurt is echt erg geworden door de import van Palenstein volk bij het slopen van die flats
ow god ja die moesten natuurlijk ergens heen, zitten die dan niet in oosterheem of zo?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181216532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:33 schreef Marsani het volgende:

[..]

Nou ja, hier ook asbest in de drempels van de douche en op de schuur en het enige wat ik moest doen is een waarschuwingsbrief aan de binnenkant van de meterkast plakken. Misschien voor de brandweer als er eens brand uitbreekt en dat ze dan nog met gepaste spoed kunnen vluchten.
:D _O- Echt he.
pi_181216567
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik moet altijd lachen om workshops.
ik heb een schijthekel aan die dingen...vooral de interactieve
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:35:13 #47
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181216569
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

ow god ja die moesten natuurlijk ergens heen, zitten die dan niet in oosterheem of zo?
denk dat dat te duur is, hier heb je aan de andere kant van Randstadrail van die dekkenwoningen, daar zijn er een hoop heengegaan
Same shit, different day
SC hopper present
pi_181216610
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:32 schreef Charmian het volgende:

[..]

een huurverlaging? die heb ik nog nooit meegemaakt
https://www.emmen.nu/nieu(...)le-huurwoningen.html
pi_181216624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:35 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik heb een schijthekel aan die dingen...vooral de interactieve
Dikke business is dat die onzin.
pi_181216681
Zo'n manager wil zijn functie toch enige inhoud geven en komt dan terecht bij de workshop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')