abonnement Unibet Coolblue
pi_181214994
Heyy allemaal,

Al een tijdje ben ik single (sinds eind 2016). Daarvoor een 9-jarige relatie gehad. Die relatie beklemde me waardoor ik ervoor heb gekozen een punt erachter te zetten. Voordat ik deze stap heb gezet heb ik maandenlang gepiekerd en veel nachten wakker gelegen.

Een tijdje geleden kreeg ik op Tinder een match met een ontzettend leuke jongen (ik was niet actief op zoek, maar ik was nieuwsgierig). We troffen elkaar vervolgens bij een festival waar we toevallig allebei waren en ik dacht gelijk: wow, met hem wil ik op date! We hebben op dat feest ontzettend leuk met elkaar gekletst en gelachen. Vervolgens dus een date gepland. Dat was ontzettend gezellig, aan het einde van de date hing er een bepaalde spanning die ertoe leidde dat we hebben gezoend. Hij liet me weten dat hij mij een leuke meid vond. Vervolgens date 2 gepland. Verliep hetzelfde als date 1. Ontzettend leuk, maar ook spannend (in de positieve zin van het woord). Uitkijkend naar de volgende date..

Totdat ik begon met piekeren. En dat piekeren overvalt me nu nog steeds. Er gaat van alles door me heen: wat als hij mij leuker vindt dan ik hem? De gedachte aan een relatie benauwd me, wat zegt dat over mijn gevoel voor hem? Ik voel me niet verliefd; wanneer 'hoort' dat te komen als je met elkaar date? Wanneer weet je of je ergens klaar voor bent? Dit houdt me eigenlijk continu bezig, terwijl het andere moment denk ik: ik wil gewoon lekker genieten van het daten, met hem en dan zien we wel waar het op uitdraait, of niet... De dates zijn namelijk geweldig, alleen wanneer is het genoeg? Echt al-le handelingen, gedachtes, gevoelens neem ik onder de loep en ik lijk daardoor haast te vergeten om te genieten van het moment. Daten leidt toch tot een relatie, maar een relatie beangstigd me, waarom zou ik dan nog daten? Maar anderzijds wil ik hem graag verder leren kennen en dat fijne gevoel bij hem te zijn, dat vind ik ook heerlijk. Kortom: houd ik hem aan het lijntje, analyseer ik teveel of wat is dit allemaal in mijn hoofd? Ik word er een beetje rusteloos van en ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wednesday92 op 15-08-2018 21:58:12 ]
pi_181215265
Je analyseert te veel.
pi_181215356
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Wednesday92 het volgende:
Heyy allemaal,

Al een tijdje ben ik single (sinds eind 2016). Daarvoor een 9-jarige relatie gehad. Die relatie beklemde me waardoor ik ervoor heb gekozen een punt erachter te zetten. Voordat ik deze stap heb gezet heb ik maandenlang gepiekerd en veel nachten wakker gelegen.

Een tijdje geleden kreeg ik op Tinder een match met een ontzettend leuke jongen (ik was niet actief op zoek, maar ik was nieuwsgierig). We troffen elkaar vervolgens bij een festival waar we toevallig allebei waren en ik dacht gelijk: wow, met hem wil ik op date! We hebben op dat feest ontzettend leuk met elkaar gekletst en gelachen. Vervolgens dus een date gepland. Dat was ontzettend gezellig, aan het einde van de date hing er een bepaalde spanning die ertoe leidde dat we hebben gezoend. Hij liet me weten dat hij mij een leuke meid vond. Vervolgens date 2 gepland. Verliep hetzelfde als date 1. Ontzettend leuk, maar ook spannend (in de positieve zin van het woord). Uitkijkend naar de volgende date.. Totdat ik begon met piekeren. En dat piekeren overvalt me nu nog steeds. Er gaat van alles door me heen: wat als hij mij leuker vindt dan ik hem? De gedachte aan een relatie benauwd me, wat zegt dat over mijn gevoel voor hem? Ik voel me niet verliefd; wanneer 'hoort' dat te komen als je met elkaar date? Wanneer weet je of je ergens klaar voor bent? Dit houdt me eigenlijk continu bezig, terwijl het andere moment denk ik: ik wil gewoon lekker genieten van het daten, met hem en dan zien we wel waar het op uitdraait, of niet... De dates zijn namelijk geweldig, alleen wanneer is het genoeg? Echt al-le handelingen, gedachtes, gevoelens neem ik onder de loep en ik lijk daardoor haast te vergeten om te genieten van het moment. Daten leidt toch tot een relatie, maar een relatie beangstigd me, waarom zou ik dan nog daten? Maar anderzijds wil ik hem graag verder leren kennen en dat fijne gevoel bij hem te zijn, dat vind ik ook heerlijk. Kortom: houd ik hem aan het lijntje, analyseer ik teveel of wat is dit allemaal in mijn hoofd? Ik word er een beetje rusteloos van en ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
Daten is iets waar je van moet genieten. En nergens staat dat je per sé stormachtig verliefd moet worden. Doe wat je zelf fijn vindt.
pi_181215357
niet te veel over nadenken. Gewoon plezier met hem maken. Er zijn geen regels met hoe het hoort te gaan.
Whatever...
pi_181215400
Misschien kun je alinea's in je OP gebruiken. Dat leest wat fijner. :{
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181216513
Niet piekeren.....gewoon voor date 3 gaan en jullie zien wel
pi_181223687
Ik wil dolgraag niet piekeren, maar het blijft in mijn hoofd. Ik heb mijn ex toen gekwetst doordat mijn gevoel niet meer genoeg was. Nu heb ik dat gevoel weer een beetje: bang om hem te kwetsen. Ik voel nog niet helemaal dat ik met hem oud wil worden. Misschien is dat een belachelijke eis, maar ik weet niet wat ik mezelf allemaal moet afvragen rond het daten. Gewoon heel verwarrend. Het denken belemmert een beetje mijn gevoel, aangezien de dates heel leuk zijn.

[ Bericht 21% gewijzigd door Wednesday92 op 16-08-2018 10:32:35 ]
pi_181225148
Leef vooral voor jezelf en denk niet voor een ander. Je bent geen telepaat. 'What if's zijn over het algemeen een zinloze onderneming.
pi_181225149
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:59 schreef Wednesday92 het volgende:
Ik wil dolgraag niet piekeren, maar het blijft in mijn hoofd. Ik heb mijn ex toen gekwetst doordat mijn gevoel niet meer genoeg was. Nu heb ik dat gevoel weer een beetje: bang om hem te kwetsen. Ik voel nog niet helemaal dat ik met hem oud wil worden. Misschien is dat een belachelijke eis, maar ik weet niet wat ik mezelf allemaal moet afvragen rond het daten. Gewoon heel verwarrend. Het denken belemmert een beetje mijn gevoel, aangezien de dates heel leuk zijn.
Je bent aan het daten. Relax.

De ene keer val je direct voor elkaar, de andere keer groeit het langzaam. Beiden goed, er is geen blauwdruk voor. Concentreer je op het nu. Als het nu leuk is, dan is het goed. Dit soort overwegingen zijn goed voor het moment dat je eventueel wil gaan samenwonen. Of trouwen. Of kinderen. Maar nu: geniet. Dit is de beginfase. Dan moet je leuke dingen doen, herinneringen gaan bouwen, elkaar helemaal stuktrekken, enz.

Kortom: maak het jezelf eens niet zo moeilijk.
pi_181228426
Nee, dat snap ik ook wel. Alleen als ik niet aan het piekeren ben over mijn gevoelens, dan pieker ik verder: waarom pieker ik dan? Zit het dan al niet goed? Terwijl ik donders goed weet dat dat niet reeel is na een tweede date. Ik weet gewoon niet wat ik wil.
pi_181228478
Je hoeft ook niet te weten wat je wil.

Je moet het gewoon naar je zin hebben.
-nee-
pi_181230257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Wednesday92 het volgende:
Kortom: houd ik hem aan het lijntje, analyseer ik teveel of wat is dit allemaal in mijn hoofd?
Gefeliciteerd, je bent een echte vrouw! *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:55:44 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181230261
Vrouwen :') _O- doe niet zo moeilijk ga gewoon op wat dates en kijk wat er van komt en hoe het groeit (of niet) zeg... jezus.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181230630
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:59 schreef Wednesday92 het volgende:
Ik wil dolgraag niet piekeren, maar het blijft in mijn hoofd. Ik heb mijn ex toen gekwetst doordat mijn gevoel niet meer genoeg was. Nu heb ik dat gevoel weer een beetje: bang om hem te kwetsen. Ik voel nog niet helemaal dat ik met hem oud wil worden. Misschien is dat een belachelijke eis, maar ik weet niet wat ik mezelf allemaal moet afvragen rond het daten. Gewoon heel verwarrend. Het denken belemmert een beetje mijn gevoel, aangezien de dates heel leuk zijn.
Gefeliciteerd, je bent gewoon normaal. Na 2 dates is het ronduit idioot om te denken dat je oud wil worden met iemand, dan ben je serieus niet helemaal lekker.

Op dit punt in jullie contact is het normaal om nieuwsgierig te zijn naar hoe een ander in elkaar steekt en of hij/zij jou ook wel leuk vindt. Maar zelfs dat weet je niet, iemand kan wel zeggen dat hij je een leuke meid vindt. Maar blijft dat zo als jullie geneukt hebben?
Resistance is futile.
pi_181230676
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:48 schreef Wednesday92 het volgende:
Nee, dat snap ik ook wel. Alleen als ik niet aan het piekeren ben over mijn gevoelens, dan pieker ik verder: waarom pieker ik dan? Zit het dan al niet goed? Terwijl ik donders goed weet dat dat niet reeel is na een tweede date. Ik weet gewoon niet wat ik wil.
Je bent onzeker. Dat overkomt meer mensen. Weet gewoon dat je niets moet en dat je dingen ook mag laten zijn.
pi_181230906
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:50 schreef Marsenal het volgende:
Je hoeft ook niet te weten wat je wil.

Je moet het gewoon naar je zin hebben.
Dit. Maak plezier. Houd het nog even vrijblijvend. Leg jezelf daarin niet te veel op.

Je hoeft nog niet te weten of je oud wilt worden met hem. Je gaat hem toch geen aanzoek doen?

Gewoon een leuke tijd hebben, jawel, misschien ook eerst testen of het in bed ook klikt. En als.het niet klikt, dan zeg je dat en is het klaar.
Whatever...
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:40:34 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181231199
Wat anderen al zeggen: je hebt twee dates gehad. Veel te vroeg om na te gaan denken of je oud wilt worden met hem. Belangrijkste is dat je hem leuk vind. Hij jou waarschijnlijk ook. Geniet daar gewoon lekker van.

Dat gevoel van beklemming wat je voelt...heb je dat als je denkt over relaties in het algemeen, of puur wanneer je denkt aan een toekomst met je huidige date? In het eerste geval vraag ik me dan af of je wel echt klaar bent voor een relatie. Helemaal gezien je vorige relatie ook met die reden uit is gegaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181231314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Wednesday92 het volgende:
Kortom: houd ik hem aan het lijntje, analyseer ik teveel of wat is dit allemaal in mijn hoofd? Ik word er een beetje rusteloos van en ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moe
je zit vooral jezelf in de weg ...
ik vermoed dat het vooral is omdat je uit je 'Comfort zone' gelokt wordt...

de comfort zone is een gebied waarbij mensen weinig stress en onrust ervaren omdat alles voorspelbaar is, ze in de buurt zijn van mensen die ze goed kennen en die geen verrassende dingen zeggen of doen en waarbij ze zelf ook geen rare verwachtingen hoeven te hebben.

Dat kan prettig zijn, je voelt er je vertrouwd en geborgen, maar vaak ook ontbreekt er een uitdaging.
Anderszijds, uit je comfort zone stappen lokt mogelijk ook weer angst-gevoelens en onrust op.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181232000
Als het gevoel van een relatie je beklemt, waarom ga je dan daten...
Of is het gewoon om het daten, want dat is ook gewoon leuk maar dan moet je jezelf ook niks gaan wijsmaken.

Heb het vaker gezien bij mensen die al jaren single zijn dat ze, diep van binnen, echt niet bereid zijn om terug dagelijks rekening te houden met iemand.
Maar wat houd je tegen, ...
pi_181233164
@Mr: ik was nieuwsgierig toen ik op Tinder zat. Toen heb ik hem nadien gezien op een feestje en toen voelde ik me heel prettig, echt een kriebel toen ik hem zag. Nadien date gepland en daarna begon ik te malen, omdat dat ‘serieuzer’ lijkt te worden. Ik heb die beklemming ten aanzien van relaties in het algemeen.
pi_181233980
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:02 schreef Wednesday92 het volgende:
@Mr: ik was nieuwsgierig toen ik op Tinder zat. Toen heb ik hem nadien gezien op een feestje en toen voelde ik me heel prettig, echt een kriebel toen ik hem zag. Nadien date gepland en daarna begon ik te malen, omdat dat ‘serieuzer’ lijkt te worden. Ik heb die beklemming ten aanzien van relaties in het algemeen.
Bindingsangst?
  Tettenkoning donderdag 16 augustus 2018 @ 22:03:33 #22
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181240293
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:43 schreef VEM2012 het volgende:
Bindingsangst?
Bindingsangst is gewoon een slap excuus om iemand maar niet te hoeven vertellen dat je die persoon niet leuk genoeg vindt voor een relatie...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning donderdag 16 augustus 2018 @ 22:08:05 #23
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181240468
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
De meerderheid van de bevolking is op z'n minst licht autistisch
Iedere mens heeft in meer of mindere ook bepaalde kenmerken van autisme. Sterker nog, je kunt gewoon stellen dat iedere mens autistisch is. Alleen de mate waarin varieet...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning donderdag 16 augustus 2018 @ 22:11:15 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181240572
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:13 schreef Seven. het volgende:
Gefeliciteerd, je bent gewoon normaal. Na 2 dates is het ronduit idioot om te denken dat je oud wil worden met iemand, dan ben je serieus niet helemaal lekker.
Dit inderdaad. Tenzij je aan het daten met een verstandelijk beperkte uit de Undateables o.i.d. ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181240694
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:03 schreef Nine. het volgende:

[..]

Bindingsangst is gewoon een slap excuus om iemand maar niet te hoeven vertellen dat je die persoon niet leuk genoeg vindt voor een relatie...
Ja, dat is dus gewoon niet waar.
  Tettenkoning donderdag 16 augustus 2018 @ 22:16:43 #26
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181240724
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:15 schreef VEM2012 het volgende:
Ja, dat is dus gewoon niet waar.
Goed argument wel.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181240958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:16 schreef Nine. het volgende:

[..]

Goed argument wel.
Kijk eens kritisch naar wat je zelf schrijft... ;)

Het is gewoon wetenschappelijk onderzocht, oorzaak is ook bekend (hechtingsproblematiek ontstaat meestal in de kindertijd).
  Tettenkoning donderdag 16 augustus 2018 @ 22:44:04 #28
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181241585
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:25 schreef VEM2012 het volgende:
Kijk eens kritisch naar wat je zelf schrijft... ;)

Het is gewoon wetenschappelijk onderzocht, oorzaak is ook bekend (hechtingsproblematiek ontstaat meestal in de kindertijd).
Pseudowetenschap bedoel je? Bronnen genoeg trouwens, wat dat betreft.
Maar goed, klachten worden je met name aangepraat waardoor je beeldvorming alleen maar sterker wordt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181242516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:44 schreef Nine. het volgende:

[..]

Pseudowetenschap bedoel je? Bronnen genoeg trouwens, wat dat betreft.
Maar goed, klachten worden je met name aangepraat waardoor je beeldvorming alleen maar sterker wordt.
Goed verhaal wel.
  Tettenkoning donderdag 16 augustus 2018 @ 23:26:15 #30
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181242541
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:25 schreef VEM2012 het volgende:
Goed verhaal wel.
Ik onderbouw het met wetenschappelijke bronnen, i.t.t. tot die loze oneliners van jou. :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181242599
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:26 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik onderbouw het met wetenschappelijke bronnen, i.t.t. tot die loze oneliners van jou. :P
Een bnw website is wetenschappelijk itt psychiatrie.

Welja!
  Tettenkoning donderdag 16 augustus 2018 @ 23:35:26 #32
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181242671
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:30 schreef VEM2012 het volgende:
Een bnw website is wetenschappelijk itt psychiatrie.

Welja!
Sites die skepsis.nl als bron aanhalen zijn BNW? Prima... zo kun je alles wel afdoen als BNW als het niet in jouw straatje past.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181242692
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:35 schreef Nine. het volgende:

[..]

Sites die skepsis.nl als bron aanhalen zijn BNW? Prima... zo kun je alles wel afdoen als BNW als het niet in jouw straatje past.
Dus als je skepsis als bron aanhaalt kan je geen bnw website zijn?

Wat wil je eigenlijk bereiken met deze discussie?
  Tettenkoning donderdag 16 augustus 2018 @ 23:40:08 #34
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181242730
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:37 schreef VEM2012 het volgende:
Dus als je skepsis als bron aanhaalt kan je geen bnw website zijn?

Wat wil je eigenlijk bereiken met deze discussie?
Waarom moet jij zo dwangmatig op alles en iedereen reageren? Dát is pas voer voor psychologen...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181242936
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:40 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waarom moet jij zo dwangmatig op alles en iedereen reageren? Dát is pas voer voor psychologen...
Wat een zwaktebod.
  Tettenkoning vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:02:01 #36
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_181243028
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een zwaktebod.
Bevestig mijn punt nog even...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_181243216
Conclusie: ik moet me laten testen op autisme? :’D
pi_181243248
Op de derde date wordt meestal wel geneukt, dus... dat je het even weet.
pi_181243446
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:25 schreef VEM2012 het volgende:
Goed verhaal wel.
Ze heeft anders wel een punt hoor, zoals Karl Popper al schreef:
"Het betreft alleen een echt wetenschappelijk effect als het gereproduceerd kan worden door iedereen die het experiment op de beschreven manier nabootst."

Alleen laat dit effect zich niet op basis van sociale en cognitieve psychologie gerepliceren. Kijk maar eens op The Reproducibility Project waaruit blijkt dat zo'n 60% van de de honderd gepubliceerde onderzoeken niet gerepliceerd kon worden en dus waarschijnlijk ook niet deugd. Dit onderzoek veroorzaakte letterlijk een schokgolf door de psychologiewereld.
pi_181243744
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 00:29 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze heeft anders wel een punt hoor, zoals Karl Popper al schreef:
"Het betreft alleen een echt wetenschappelijk effect als het gereproduceerd kan worden door iedereen die het experiment op de beschreven manier nabootst."

Alleen laat dit effect zich niet op basis van sociale en cognitieve psychologie gerepliceren. Kijk maar eens op The Reproducibility Project waaruit blijkt dat zo'n 60% van de de honderd gepubliceerde onderzoeken niet gerepliceerd kon worden en dus waarschijnlijk ook niet deugd. Dit onderzoek veroorzaakte letterlijk een schokgolf door de psychologiewereld.
Psychologie en psychiatrie moet je niet op één hoop gooien.
pi_181248266
Geen idee wat bindingsangst maar ik gewoon kenbaar maken wat je voelt is blijkbaar heel wat.
Terwijl dat het wel een stuk makkelijker maakt.

Ik volg met mijn vriendin "Blind Getrouwd Australië" Nu is dat wel een aparte situatie met tv erbij enzo maar hoe hard daar er wordt geworsteld om maar niet de drie woordjes uit te spreken uit angst om dat niet beantwoord te zien of gekwests te worden.
pi_181250351
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Wednesday92 het volgende:
Heyy allemaal,

Al een tijdje ben ik single (sinds eind 2016). Daarvoor een 9-jarige relatie gehad. Die relatie beklemde me waardoor ik ervoor heb gekozen een punt erachter te zetten. Voordat ik deze stap heb gezet heb ik maandenlang gepiekerd en veel nachten wakker gelegen.

Een tijdje geleden kreeg ik op Tinder een match met een ontzettend leuke jongen (ik was niet actief op zoek, maar ik was nieuwsgierig). We troffen elkaar vervolgens bij een festival waar we toevallig allebei waren en ik dacht gelijk: wow, met hem wil ik op date! We hebben op dat feest ontzettend leuk met elkaar gekletst en gelachen. Vervolgens dus een date gepland. Dat was ontzettend gezellig, aan het einde van de date hing er een bepaalde spanning die ertoe leidde dat we hebben gezoend. Hij liet me weten dat hij mij een leuke meid vond. Vervolgens date 2 gepland. Verliep hetzelfde als date 1. Ontzettend leuk, maar ook spannend (in de positieve zin van het woord). Uitkijkend naar de volgende date..

Totdat ik begon met piekeren. En dat piekeren overvalt me nu nog steeds. Er gaat van alles door me heen: wat als hij mij leuker vindt dan ik hem? De gedachte aan een relatie benauwd me, wat zegt dat over mijn gevoel voor hem? Ik voel me niet verliefd; wanneer 'hoort' dat te komen als je met elkaar date? Wanneer weet je of je ergens klaar voor bent? Dit houdt me eigenlijk continu bezig, terwijl het andere moment denk ik: ik wil gewoon lekker genieten van het daten, met hem en dan zien we wel waar het op uitdraait, of niet... De dates zijn namelijk geweldig, alleen wanneer is het genoeg? Echt al-le handelingen, gedachtes, gevoelens neem ik onder de loep en ik lijk daardoor haast te vergeten om te genieten van het moment. Daten leidt toch tot een relatie, maar een relatie beangstigd me, waarom zou ik dan nog daten? Maar anderzijds wil ik hem graag verder leren kennen en dat fijne gevoel bij hem te zijn, dat vind ik ook heerlijk. Kortom: houd ik hem aan het lijntje, analyseer ik teveel of wat is dit allemaal in mijn hoofd? Ik word er een beetje rusteloos van en ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
Je had een match met hem, maar bent hem toevallig tegengekomen op een festival? Mag ik vragen wat voor festival dat was / waar en wanneer?

Daarnaast plaats je hier een bericht. Wat als hij meeleest?

[ Bericht 1% gewijzigd door Salvation135 op 17-08-2018 12:06:56 ]
pi_181252841
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:54 schreef Salvation135 het volgende:

[..]

Je had een match met hem, maar bent hem toevallig tegengekomen op een festival? Mag ik vragen wat voor festival dat was / waar en wanneer?

Daarnaast plaats je hier een bericht. Wat als hij meeleest?
Jij bent haar date? :*
Striving to be more than average.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:58:47 #44
22592 crew  Ole
pi_181253037
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:49 schreef Daniane het volgende:

[..]

Jij bent haar date? :*
:o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_181253300
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:49 schreef Daniane het volgende:

[..]

Jij bent haar date? :*
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_181331256
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Wednesday92 het volgende:

Een tijdje geleden kreeg ik op Tinder een match met een ontzettend leuke jongen (ik was niet actief op zoek, maar ik was nieuwsgierig). We troffen elkaar vervolgens bij een festival waar we toevallig allebei waren en ik dacht gelijk: wow, met hem wil ik op date! We hebben op dat feest ontzettend leuk met elkaar gekletst en gelachen. Vervolgens dus een date gepland. Dat was ontzettend gezellig, aan het einde van de date hing er een bepaalde spanning die ertoe leidde dat we hebben gezoend. Hij liet me weten dat hij mij een leuke meid vond. Vervolgens date 2 gepland. Verliep hetzelfde als date 1. Ontzettend leuk, maar ook spannend (in de positieve zin van het woord). Uitkijkend naar de volgende date..

Totdat ik begon met piekeren. En dat piekeren overvalt me nu nog steeds. Er gaat van alles door me heen: wat als hij mij leuker vindt dan ik hem? De gedachte aan een relatie benauwd me, wat zegt dat over mijn gevoel voor hem? Ik voel me niet verliefd; wanneer 'hoort' dat te komen als je met elkaar date? Wanneer weet je of je ergens klaar voor bent? Dit houdt me eigenlijk continu bezig, terwijl het andere moment denk ik: ik wil gewoon lekker genieten van het daten, met hem en dan zien we wel waar het op uitdraait, of niet... De dates zijn namelijk geweldig, alleen wanneer is het genoeg? Echt al-le handelingen, gedachtes, gevoelens neem ik onder de loep en ik lijk daardoor haast te vergeten om te genieten van het moment. Daten leidt toch tot een relatie, maar een relatie beangstigd me, waarom zou ik dan nog daten? Maar anderzijds wil ik hem graag verder leren kennen en dat fijne gevoel bij hem te zijn, dat vind ik ook heerlijk. Kortom: houd ik hem aan het lijntje, analyseer ik teveel of wat is dit allemaal in mijn hoofd? Ik word er een beetje rusteloos van en ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
En hoe gaat het nu met je? Wat is de update?
pi_181333623
Ik heb morgen een date, kijk hier erg naar uit, maar ook weer spannend uiteraard!
Toch blijf ik wel over allerlei dingetjes malen: wat hoor ik nu allemaal te voelen? Wat als hij meer voelt dan ik voor hem? Ik wil het wel de kans geven om te groeien, maar ik voel dan ook enigszins druk, omdat ik dan ook wil dat het gaat gebeuren, maar daar heb ik (natuurlijk) geen grip op. Verder krijg ik het nog steeds 'benauwd' van een relatie in het algemeen, terwijl ik dat gevoel juist niet wil hebben... Heel vervelend. Ik wil gewoon met de dag leven en het maar zien, maar schijnbaar kan mijn autistische kant het niet geheel loslaten ;-) Ik weet wel dat ik het gewoon moet laten gebeuren en maar zien hoe het loopt, maar ik vind dat lastig. Ik heb dat namelijk bij mijn ex ook moeten loslaten waarmee ik 8 jaar een relatie heb gehad. Aan het einde van die relatie lag ik nachtenlang wakker. Hoe weet je of je iemand leuk genoeg vind, hoe weet je of je genoeg voelt etc. etc. Ik ben ontzettend vermoeiend.

Maar goed, eerst morgen maar een gezellige avond van maken!
pi_181334013
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:40 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waarom moet jij zo dwangmatig op alles en iedereen reageren? Dát is pas voer voor psychologen...
Dwangmatig is een psychiatrische term, maar dat is pseudowetenschap zeg je. Kortom, zelf maak je ook gebruik van die pseudowetenschap.

En dan aankomen zetten met een site die een tak is van de Scientology kerk, waarbij het geïnspireerd is door een Amerikaans comité met een vergelijkbare naam. Opgericht eind jaren 60 door Scientology en...... een gepensioneerd psychiater :')

quote:
Het NCRM is opgericht vanuit de Scientology kerk en is de Nederlandse afdeling van de Citizens Commission on Human Rights, een internationale organisatie met 134 afdelingen in 31 landen, in 1969 gestart door Scientology Church (VS) en Thomas Szasz, emeritus hoogleraar psychiatrie.
_O-

Scientology leden die fok proberen te indoctrineren :')

Maar goed, psychiatrische/psychologische theorieën zijn nog niet 100% sluitend (is de reguliere geneeskunst ook niet) maar er zijn wel degelijk effectieve psychiatrische behandelingen vastgesteld. En wetenschappelijk vastgesteld dat bindingsangst zeker bestaat bij oa kinderen van overbeschermende ouders...

Ohja, TS veel plezier op date!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181335817
Dankjewel! Ik ben benieuwd.
pi_181335856
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:26 schreef Wednesday92 het volgende:
Ik heb morgen een date, kijk hier erg naar uit, maar ook weer spannend uiteraard!
Toch blijf ik wel over allerlei dingetjes malen: wat hoor ik nu allemaal te voelen? Wat als hij meer voelt dan ik voor hem? Ik wil het wel de kans geven om te groeien, maar ik voel dan ook enigszins druk, omdat ik dan ook wil dat het gaat gebeuren, maar daar heb ik (natuurlijk) geen grip op. Verder krijg ik het nog steeds 'benauwd' van een relatie in het algemeen, terwijl ik dat gevoel juist niet wil hebben... Heel vervelend. Ik wil gewoon met de dag leven en het maar zien, maar schijnbaar kan mijn autistische kant het niet geheel loslaten ;-) Ik weet wel dat ik het gewoon moet laten gebeuren en maar zien hoe het loopt, maar ik vind dat lastig. Ik heb dat namelijk bij mijn ex ook moeten loslaten waarmee ik 8 jaar een relatie heb gehad. Aan het einde van die relatie lag ik nachtenlang wakker. Hoe weet je of je iemand leuk genoeg vind, hoe weet je of je genoeg voelt etc. etc. Ik ben ontzettend vermoeiend.

Maar goed, eerst morgen maar een gezellige avond van maken!
Je maakt je wel heel erg druk om een date die pas twee keer heeft plaats gevonden. Klopt dat getal? 2x achter elkaar in een korte tijd, dan begrijp ik het wel. Misschien moet je op je tinderaccount bezighouden met simpele gesprekjes. Dat leidt af op een positieve manier.

Duurde jouw relatie 9 of 8 jaar lang? Is het nu 7? ;-)
pi_181336031
Help mij, ben ik met je eens dat het nergens op slaat... Het is alleen zo vervelend dat ik erin vast loop.
pi_181336428
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:50 schreef Wednesday92 het volgende:
Help mij, ben ik met je eens dat het nergens op slaat... Het is alleen zo vervelend dat ik erin vast loop.
Dwing jezelf het los te laten. Geef het echt een kans. Helemaal niet erg als het later toch nog uit gaat, of niets wordt.

Laat alles los en geniet van het gezelschap en laat je een beetje gaan.

Dus niet van wat je zelf denkt dat je zou moeten, of wat volgens anderen hoort. Die gewoon wat goed voelt, zonder te veel na te denken.
Whatever...
pi_181336773
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:50 schreef Wednesday92 het volgende:
Help mij, ben ik met je eens dat het nergens op slaat... Het is alleen zo vervelend dat ik erin vast loop.
Ben je in het normale leven een extroverte of introverte persoon?
pi_181336796
Normaal extrovert.
pi_181337092
Niet gelezen maar 3x scheepsrecht toch gr
pi_181337153
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:26 schreef Wednesday92 het volgende:
Ik heb morgen een date, kijk hier erg naar uit, maar ook weer spannend uiteraard!
Toch blijf ik wel over allerlei dingetjes malen: wat hoor ik nu allemaal te voelen? Wat als hij meer voelt dan ik voor hem? Ik wil het wel de kans geven om te groeien, maar ik voel dan ook enigszins druk, omdat ik dan ook wil dat het gaat gebeuren, maar daar heb ik (natuurlijk) geen grip op. Verder krijg ik het nog steeds 'benauwd' van een relatie in het algemeen, terwijl ik dat gevoel juist niet wil hebben... Heel vervelend. Ik wil gewoon met de dag leven en het maar zien, maar schijnbaar kan mijn autistische kant het niet geheel loslaten ;-) Ik weet wel dat ik het gewoon moet laten gebeuren en maar zien hoe het loopt, maar ik vind dat lastig. Ik heb dat namelijk bij mijn ex ook moeten loslaten waarmee ik 8 jaar een relatie heb gehad. Aan het einde van die relatie lag ik nachtenlang wakker. Hoe weet je of je iemand leuk genoeg vind, hoe weet je of je genoeg voelt etc. etc. Ik ben ontzettend vermoeiend.

Maar goed, eerst morgen maar een gezellige avond van maken!
Is dit je eerste date na je relatie? Dan kan ik er mij wel in vinden.
pi_181337404
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:21 schreef Wednesday92 het volgende:
Normaal extrovert.
Zolang je geen ADD/ADHD hebt, is er niets aan de hand.
pi_181338220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:26 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik onderbouw het met wetenschappelijke bronnen, i.t.t. tot die loze oneliners van jou. :P
Link naar die wetenschappelijke bronnen? Ik zie ze niet namelijk..?
pi_181338246
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:45 schreef HelpMij2017 het volgende:

[..]

Zolang je geen ADD/ADHD hebt, is er niets aan de hand.
Waarom zou er wel iets aan de hand zijn als ze wel AD(H)D zou hebben?
pi_181340920
Oke, ik zal me naast autisme ook laten testen op ADHD/ADD :’D
pi_181340945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:37 schreef Wednesday92 het volgende:
Oke, ik zal me naast autisme ook laten testen op ADHD/ADD :’D
En, hoe was het?
Whatever...
pi_181341110
Spanky, vanavond heb ik de date :)
pi_181345814
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 00:18 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom zou er wel iets aan de hand zijn als ze wel AD(H)D zou hebben?
Ja idd waarom zou er dan iets aan de hand zijn? Ik heb ADD
pi_181346964
Komen hier nu de Scientology vriendjes van Nine het topic binnen stormen? :P

Opeens zoveel verse namen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181348205
Dit hele bericht van degene die het topic heeft gestart stinkt aan alle kanten. Ten eerste vind ik het heel erg creepy dat zij toevallig haar match treft op een festival. Vraag me hoe dat ging?

M) "Hey ben jij mijn match op Tinder?"
J) "Hey! Ja, hoe weet je dat?"
M) "Ik herkende je gezicht op Tinderprofiel."
J) "Oh wat leuk! Nu herken ik jou ook."
Of Vice Versa

In andere woorden... beetje creepy.

Als zij nou had gezegd dat ze vooraf met hem afgesproken had, dan was het zeker niet creepy.

Daarnaast doet TS ook heel moeilijk over twee dates die pas hebben plaatsgevonden. In haar eerste alinea staat dat ze 9 jaar lang een relatie heeft gehad. Vervolgens komt ze met 8 jaar. Iedereen weet toch wel hoe lang een relatie heeft geduurd, door maandenlang te piekeren Als je moeilijk gaat doen om twee dates, dan heb je volgens mij nooit een relatie gehad. Je hebt tenminste een jaar of anderhalf jaar de tijd gehad om dates te hebben met verschillende mensen.

Degene die aan haar vraagt of ze geen AD(H)D heeft, doet dat met een reden. Mensen die dat hebben, zoals zij, zijn vaak uit op aandacht. En nee niet alle mensen met AD(H)D zijn altijd uit op aandacht.
pi_181348699
Smerige reactie monster-truck. Ik ga niet uit aandacht zo’n bericht posten. Het houdt me oprecht bezig.
pi_181350907
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:22 schreef Wednesday92 het volgende:
Smerige reactie monster-truck. Ik ga niet uit aandacht zo’n bericht posten. Het houdt me oprecht bezig.
Trek je helemaal niets aan van monster-truck. Hij/zij zeggen dat soort dingen. Wel ben ik benieuwd waar de date plaats gaat vinden? Dat zegt toch veel :)
pi_181361217
Ik ben bij hem thuis geweest. Samen gegeten en lekker een filmpje gekeken. Was superleuk, voor herhaling vatbaar :-)
pi_181362032
Nog geneukt?
pi_181370156
Nee, dat verder niet. Wel weer gezoend.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:47:55 #71
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181371528
En wil je ook met hem oud worden? :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181373342
.

[ Bericht 98% gewijzigd door eenheelgewonenaam op 22-08-2018 16:07:15 ]
pi_181374585
Gelukkig geloof ik in het lot en breek ik mijn hoofd niet.
pi_181374878
Ik weet alleen niet of ik wel oud kan worden.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 16:22:36 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181374970
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:18 schreef Wednesday92 het volgende:
Ik weet alleen niet of ik wel oud kan worden.
Jezus christus, wat ben jij een paniekvogel. Heb je een angststoornis of zo?
Resistance is futile.
pi_181375665
Seven, ik gaf een even serieus antwoord als dat de vraag is ;-)
pi_181378370
Uit wat voor cultuur kom jij zeg! Vraag me nu af wat je afkomst is (Niet dat het een rol speelt)?

Je lijkt wel heel erg streng opgevoed.
pi_181382754
Account_vergeten, valt mee, ik ben opgegroeid in amish.
pi_181401868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:53 schreef Wednesday92 het volgende:
Nee, dat verder niet. Wel weer gezoend.
Ok. Ben je niet een beetje te open wat je hier allemaal vertelt; niet bang dat je "date" wellicht meeleest...?
pi_181402601
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:29 schreef Wednesday92 het volgende:
Account_vergeten, valt mee, ik ben opgegroeid in amish.
Sarcastisch neem ik aan
pi_181405671
Nou, succes en plezier ts. Klinkt allemaal ok en gezien je reacties op de idioten hier heb je ze redelijk op een rijtje.
Whatever...
pi_181433913
En hoe was het? In welke stad hebben jullie gedate?
pi_181444091
Geslaagde date gehad, erg naar mijn zin gehad. Maar het gemaal gaat gewoon weer door de dag erna.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:40:12 #84
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_181444181
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:07 schreef HelpMij2017 het volgende:
En hoe was het? In welke stad hebben jullie gedate?
:')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_181444683
Is er al geneukt? Mannen blijven niet eeuwig daten met niks in het vooruitzicht.
pi_181444728
Ruben, in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch. Eigenlijk is het maar een klein plaatsje.
pi_181468755
Bij de derde keer neuken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181469199
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:11 schreef FlipjeHolland het volgende:
Is er al geneukt? Mannen blijven niet eeuwig daten met niks in het vooruitzicht.
Ben je serieus _O-
-
pi_181472215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:07 schreef mrPanerai het volgende:
Geen idee wat bindingsangst maar ik gewoon kenbaar maken wat je voelt is blijkbaar heel wat.
Terwijl dat het wel een stuk makkelijker maakt.

Ik volg met mijn vriendin "Blind Getrouwd Australië" Nu is dat wel een aparte situatie met tv erbij enzo maar hoe hard daar er wordt geworsteld om maar niet de drie woordjes uit te spreken uit angst om dat niet beantwoord te zien of gekwests te worden.
Bindingsangst en verlatingsangst zijn ook beiden een onderdeel van hechtingsproblematiek en ondanks wat anderen hier antwoorden, het bestaat wel degelijk.

On topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Wednesday92 het volgende:
Totdat ik begon met piekeren. En dat piekeren overvalt me nu nog steeds.
Pieker je vaker, ook over andere onderwerpen?

Het kan zomaar gebeuren dat je door bepaalde omstandigheden een stukje onzekerheid hebt binnen gelaten en daardoor in een piekermodus terecht bent gekomen? Niks onoverkomelijks, een praatje met een praktijkondersteuner van de huisarts of een online programmatje helpen je door er inzicht in te krijgen zo weer van af.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Wednesday92 het volgende:
ik wil gewoon lekker genieten van het daten, met hem en dan zien we wel waar het op uitdraait, of niet... De dates zijn namelijk geweldig, alleen wanneer is het genoeg?
Klinkt helemaal niet raar! Geniet van het moment en je kan het zo ver laten gaan als jij dat wilt. En wanneer het genoeg is? Jij bent de enige die dat voor jezelf kan bepalen, wees eerlijk naar jezelf en naar die ander, dan kan niemand je iets kwalijk nemen.

Het is toch niet raar dat je na een relatie van 9 jaar nu eventjes het wiel opnieuw moet gaan uitvinden. ^O^
pi_181474653
Pieter, ik pieker altijd met betrekking tot relaties. Ik denk dat het iets met controle heeft te maken. Ik ga starten met een ‘anti pieker programma’. Ik merk namelijk zelf ook dat de mate waarin ik pieker niet gezond is.

Ik heb zin om hem te zien, maar ik weet ook dat ik hem nog niet zodanig mis dat ik nog niet zonder hem kan (zoals wanneer ik verliefd ben). Maar misschien kan dat gevoel groeien..? Ik vind het gewoon vervelend dat ik nergens grip op heb en ik wil het gewoon lekker laten gaan en zien hoe het loopt.

Ik ben overigens heel eerlijk naar hem toe. Gezegd dat ik het heel leuk met hem heb en hem ook heel leuk vind alleen dat ik nog niet verliefde gevoelens voor hem heb.
pi_181484166
Sorry als je dit beledigend opvat...Maar als ik jouw berichten lees, heb ik eerder het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent met wat je nu hebt. En dan heb ik het over je date. Natuurlijk vind je hem leuk en heb je interesse. Dat is altijd na 2/3 dates. Alleen jij piekert te veel. En piekeren doe je, als je er niet goed bij voelt (alsof je iets mist).

Ik begrijp dat je een 9-jarige relatie hebt gehad. Hoef oud was je toen je een relatie begon, 15 (als ik naar jouw gebruikersnaam kijk)? Je zat nog in je pubertijd en je was een groot deel van die tijd een tiener. Je bent nu 25/26 jaar oud en 2,5 jaar verder (correct me if I'm wrong). Het lijkt mij sterkt dat dit invloed op je heeft gehad. Je moet intussen wel dates hebben gehad en "liefde" hebben gevoeld voor een ander of anderen.

Volgens mij is het juist iets actueels dat jou laat piekeren. Waarschijnlijk heb je een maand of twee geleden een date gehad met iemand, waar je het heel erg gezellig mee had (het perfecte plaatje, zoals we dat zeggen). Alleen is die date door een stomme actie misgegaan, doordat jij hem of hij jou gekwetst heeft, terwijl alles klopte. Die gezelligheid mis jij nu bij je huidige date. Anders ga je niet zo piekeren na twee dates. Ik ken veel vriendinnen die soortgelijks hebben meegemaak.

[ Bericht 4% gewijzigd door SarahN. op 26-08-2018 22:08:40 ]
  maandag 27 augustus 2018 @ 07:51:06 #92
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_181490309
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:14 schreef Wednesday92 het volgende:
Ruben, in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch. Eigenlijk is het maar een klein plaatsje.
ik vond het juist een domme vraag. Die helpmij2017 zat te vissen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_181501085
@Sarah, het klopt dat ik momenteel niet helemaal happy ben. Maar dat komt eigenlijk omdat ik mezelf opleg verliefd te willen worden met iemand waarmee het ontzettend klikt. Dat frustreert me, al weet ik ook wel dat ik daar 0 invloed op heb of dat wel of niet gebeurd.

Verder ben ik gewend dat ik hoteldebotel word. Toen ik met mijn ex kreeg, was ik stapelverliefd. Knikkende knietjes, vlinders in de buik, compleet verliefd. De laatste keer dat ik ‘verliefd’ was was afgelopen najaar. Al was dat niet wederzijds waarna ik het verliefde gevoel ook zo weer kwijt was. Al twijfel ik of dat verliefdheid was, hij was namelijk ‘onbereikbaar’. Het ene moment gaf hij toe en het volgende moment niet. Dus geen idee of dat verliefdheid was.
Daarom ben ik benieuwd of het misschien - nu ik ouder ben - dan kan groeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wednesday92 op 28-08-2018 08:39:10 ]
pi_181502074
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:49 schreef Wednesday92 het volgende:
@Sarah, het klopt dat ik momenteel niet helemaal happy ben. Maar dat komt eigenlijk omdat ik mezelf opleg verliefd te willen worden met iemand waarmee het ontzettend klikt. Dat frustreert me, al weet ik ook wel dat ik daar 0 invloed op heb of dat wel of niet gebeurd.

Verder ben ik gewend dat ik hoteldebotel word. Toen ik met mijn ex kreeg, was ik stapelverliefd. Knikkende kniertjes, vlinders in de buik, compleet verliefd. De laatste keer dat ik ‘verliefd’ was was afgelopen najaar. Al was dat niet wederzijds waarna ik het verliefde gevoel ook zo weer kwijt was. Al twijfel ik of dat verliefdheid was, hij was namelijk ‘onbereikbaar’. Het ene moment gaf hij toe en het volgende moment niet. Dus geen idee of dat verliefdheid was.
Daarom ben ik benieuwd of het misschien - nu ik ouder ben - dan kan groeien.
Dat merk je zelf snel genoeg.

Sommige mensen zijn met 50 jaar nog snel verliefd. Maar wel geld, hoe vaker je relaties/dates hebt gehad, hoe minder snel je onder de indruk bent. Een beetje hetzelfde als een kind van 7 die voor het eerst de 8 baan in gaat tov een doorgewinterde 8 baan kenner die de zoveelste 8 baan test voor zijn 8 banen site. Het kind van 7 vind alles gaaf, de kenner is pas onder de indruk bij nieuwe eigenschappen of veel g krachten tijdens de rit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181514905
@Wednesday,

Hoe ga je hier mee om buiten Forum Fok? Hou je er slapenloze nachte aan over? Bespreek je dit ook allemaal met je vrienden, want je stelt je te kwetsbaar op?

Stuur me anders een privébericht, als je wilt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')