abonnement Unibet Coolblue
pi_181217107
De date waar ik eerder over heb gepost; We hebben dagelijks contact via app/tel inclusief een dagelijkse slaap lekker en vrijdag ga ik naar hem toe...Zin in!
Hij gaat binnenkort verhuizen en vroeg of ik mee wilde meubels uitzoeken....Dat was wel apart
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:04:38 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181217286
Net terug van drankje doen. Was gezellig, gewonnen met poolen :7
pi_181217456
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:56 schreef Brybry het volgende:
De date waar ik eerder over heb gepost; We hebben dagelijks contact via app/tel inclusief een dagelijkse slaap lekker en vrijdag ga ik naar hem toe...Zin in!
Hij gaat binnenkort verhuizen en vroeg of ik mee wilde meubels uitzoeken....Dat was wel apart
:D
pi_181217534
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:56 schreef Brybry het volgende:
De date waar ik eerder over heb gepost; We hebben dagelijks contact via app/tel inclusief een dagelijkse slaap lekker en vrijdag ga ik naar hem toe...Zin in!
Hij gaat binnenkort verhuizen en vroeg of ik mee wilde meubels uitzoeken....Dat was wel apart
Dat klinkt juist super spontaan.. morgen een date
met een gozer waarvan een vriend een kleintje heeft gekregen! Ik zo: nou, dan moet je wel een klein cadeautje gaan scoren! Hij zo: dan ga je toch mee? Dan lijken we net een koppeltje.. alleen maar lollig!

Juist van zulke dates moet je het hebben.. juist iets anders dan die saaie ‘drankjes’ dates :P :P
-
pi_181218027
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Ga ik misschien ook nog even buurten, trek je fokshirt dus aan :+
Maar, jij zit dus in NL? Interessant. O+
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:47:03 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181218291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:35 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Maar, jij zit dus in NL? Interessant. O+
Nee, Frankrijk.maar volgende week naar Nederland en vlieg normaal de 24e naar Bulgarije maar misschien verzet ik de vlucht :P mn zusje wil graag naar zand dus ja ;( ga jij ook? :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181219136
Oké 7e date gehad, ik ga geen vervolg hierin doen, leuke , knappe, aantrekkelijke, intelligente, en lieve jongen maar ik ben niet verliefd en hij kan mij denk ik niet aan. Simpele standaard gesprekken ken ik nu wel, en komt verder niet echt diepgang of pit uit of dat hij mij triggerd. In bed ook gehad dus die lol is eraf, zoek ik ook iets intellectueels. Kan wel met hem goed lachen en hij ziet er lekker uit, maar dat word ook saai als daar vooral bij blijft na aantal dates. Na zo 6 of 7 dates kan ik wel inschatten of iemand nog potentie heeft of ie de ware is. Ik zoek meer iemand met een sterker karakter die mij aankan. Merkte dat ik mij begon te vervelen op de date en wel chill vond toen ie weer wegging dus dan is het voor mij duidelijk. Morgen op vakantie en daar los
gaan een weekjee en erna weer met een anderen op Tinder. Ik heb in iedergeval van alle dates genoten altijd en stop gewoon (als de hoogtepunten geweest zijn) wanneer mijn gevoel aangeeft dat de volgende dates alles maar saaier en kutter worden en mij begin te vervelen, en er niet meer naar uit kijk.

Goodnight droom ze🌈 luitjes luvluv.

Follow ur feelings and everything is alright

Voor deze date was ik nog wel enthousiast maar mijn gevoel was nu duidelijk dat dit hem niet is. Ik had ook zeker gehoopt dat dit the one was, maar ik kan het lot / de bestemming waar ik voel naar heen te moeten ,niet forceren. That's life, verzet je niet tegen de rollercoaster en ga lekker mee! 🙃 De jongen die ik écht dan eens leuk vind, moet dan ook écht leuk en bijzonder voor mij zijn!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 00:37:38 ]
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:37:08 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181219419
Goed verhaal, lekker kort ook.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181219445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:37 schreef Dven het volgende:
Goed verhaal, lekker kort ook.
Te lui om te gaan slapen, vandaar ;)
pi_181220860
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch niet op de ‘dingdong’ manier hè?
Whahaha. Hij blijft niet slapen. Vinden we het nog te vroeg voor. We tasten elkaar wel wat af. Het is eigenlijk nog best wel pg-13. Vrijdag zie ik hem als het goed is weer en dan zondag en maandag de hele dag *O*
pi_181221343
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:38 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Te lui om te gaan slapen, vandaar ;)
Ga je hem ook nog afwijzen dan? Want gisteren maak je nog een topic aan over ‘met hem op vakantie gaan’ dus dit is wel snel gegaan? :?
-
pi_181222028
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:24 schreef FenoFena het volgende:
Oké 7e date gehad, ik ga geen vervolg hierin doen, leuke , knappe, aantrekkelijke, intelligente, en lieve jongen maar ik ben niet verliefd en hij kan mij denk ik niet aan. Simpele standaard gesprekken ken ik nu wel, en komt verder niet echt diepgang of pit uit of dat hij mij triggerd. In bed ook gehad dus die lol is eraf, zoek ik ook iets intellectueels. Kan wel met hem goed lachen en hij ziet er lekker uit, maar dat word ook saai als daar vooral bij blijft na aantal dates. Na zo 6 of 7 dates kan ik wel inschatten of iemand nog potentie heeft of ie de ware is. Ik zoek meer iemand met een sterker karakter die mij aankan. Merkte dat ik mij begon te vervelen op de date en wel chill vond toen ie weer wegging dus dan is het voor mij duidelijk. Morgen op vakantie en daar los
gaan een weekjee en erna weer met een anderen op Tinder. Ik heb in iedergeval van alle dates genoten altijd en stop gewoon (als de hoogtepunten geweest zijn) wanneer mijn gevoel aangeeft dat de volgende dates alles maar saaier en kutter worden en mij begin te vervelen, en er niet meer naar uit kijk.

Goodnight droom ze🌈 luitjes luvluv.

Follow ur feelings and everything is alright

Voor deze date was ik nog wel enthousiast maar mijn gevoel was nu duidelijk dat dit hem niet is. Ik had ook zeker gehoopt dat dit the one was, maar ik kan het lot / de bestemming waar ik voel naar heen te moeten ,niet forceren. That's life, verzet je niet tegen de rollercoaster en ga lekker mee! 🙃 De jongen die ik écht dan eens leuk vind, moet dan ook écht leuk en bijzonder voor mij zijn!
Een beetje raar verhaal: je kan met hem lachen etc maar hij zou jou niet aan kunnen? Ik lees nergens dat je over hem heen loopt. Alleen maar dat je uitgekeken bent omdat hij je niet prikkelt (behalve met zijn lul dan blijkbaar).

Maar goed, je wilde vooral verliefd zijn en had dus nauwelijks oog voor wie hij is. Nu komt het naar boven. Hij is verder dezelfde man hoor als bij date 1.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181222077
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 02:29 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Whahaha. Hij blijft niet slapen. Vinden we het nog te vroeg voor. We tasten elkaar wel wat af. Het is eigenlijk nog best wel pg-13. Vrijdag zie ik hem als het goed is weer en dan zondag en maandag de hele dag *O*
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of hij niet plotseling voor de deur stond. ;)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 07:40:13 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181222125
quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een beetje raar verhaal: je kan met hem lachen etc maar hij zou jou niet aan kunnen? Ik lees nergens dat je over hem heen loopt. Alleen maar dat je uitgekeken bent omdat hij je niet prikkelt (behalve met zijn lul dan blijkbaar).

Maar goed, je wilde vooral verliefd zijn en had dus nauwelijks oog voor wie hij is. Nu komt het naar boven. Hij is verder dezelfde man hoor als bij date 1.
In bed was hij ook saai, dus dat helpt ook niet mee.
Dat het niets zou worden, dat wist ik al door het eerder weggehaalde verhaal van der. Teveel geanalyseer en minpunten. en maar hopen op pluspunten ergens te vinden, die te bewoorden en hopen ze daardoor ook te gaan voelen ofzo.
pi_181222141
quote:
6s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In bed was hij ook saai, dus dat helpt ook niet mee.
Dat het niets zou worden, dat wist ik al door het eerder weggehaalde verhaal van der. Teveel geanalyseer en minpunten. en maar hopen op pluspunten ergens te vinden, die te bewoorden en hopen ze daardoor ook te gaan voelen ofzo.
Ja inderdaad.

Je wist trouwens mijn gevoel over mijn date ook goed te verwoorden, je wordt nog een soort digitale Jomanda ofzo. Heb haar nog maar 1x geappt maar geen reactie op gehad.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181222147
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk te vragen of hij niet plotseling voor de deur stond. ;)
Oh zo. Nee, hij vroeg of ie kon komen. :P
pi_181222152
quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een beetje raar verhaal: je kan met hem lachen etc maar hij zou jou niet aan kunnen? Ik lees nergens dat je over hem heen loopt. Alleen maar dat je uitgekeken bent omdat hij je niet prikkelt (behalve met zijn lul dan blijkbaar).

Maar goed, je wilde vooral verliefd zijn en had dus nauwelijks oog voor wie hij is. Nu komt het naar boven. Hij is verder dezelfde man hoor als bij date 1.
Vind het oprecht zielig voor die man in kwestie, hij dacht namelijk dat hij iets aan het opbouwen was.

Maar mevrouw heeft haar plezier gehad én weet dat ze kan gaan rond huppelen op vakantie opzoek naar "verliefdheid".

Zou eerst eens aan jezelf gaan werken ipv het te "zoeken" bij een ander.
pi_181222174
Gisteren contact gehad met een leuke vrouw via Tinder, ze schreef dat ze sterk was en mij wel aankon.

Toen ik terwijl wij aan het bellen aangaf dat ik iets moeilijker loop, draaide ze als een blad aan een boom: "en ik kan het er niet bij hebben" en "ga zelf door een moeilijke periode en zoek een stabiele man"..

Weinig sterks aan vond ik, zeer spijtig, aangezien wij vrijdag op date zouden gaan én ik vond dat ze dit wel moest weten (stond ook in mijn profiel, maar dat had ze niet goed gelezen).. ;( -O-
  donderdag 16 augustus 2018 @ 07:47:59 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181222177
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:43 schreef Godshand het volgende:
Ja inderdaad.

Je wist trouwens mijn gevoel over mijn date ook goed te verwoorden, je wordt nog een soort digitale Jomanda ofzo. Heb haar nog maar 1x geappt maar geen reactie op gehad.
Ow die :D
Nouja of zij wat van zich zou laten horen, heb ik geen voorspelling over gedaan volgens mij.
Achja, op naar de volgende, want deze was het toch niet voor jou
pi_181222314
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vind het oprecht zielig voor die man in kwestie, hij dacht namelijk dat hij iets aan het opbouwen was.

Maar mevrouw heeft haar plezier gehad én weet dat ze kan gaan rond huppelen op vakantie opzoek naar "verliefdheid".

Zou eerst eens aan jezelf gaan werken ipv het te "zoeken" bij een ander.
Zielig? Waarom?

Ruim 99% van de keren dat je kijkt of er iets kan zijn loopt het ergens spaak.

En ik denk vooral dodged a bullit. Iemand die emotioneel zo instabiel is zoals ff zich hier presenteert en die gelijktijdig meent dat ze de catch van de eeuw is... o mijn hemel!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:07:30 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181222338
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:04 schreef VEM2012 het volgende:
Zielig? Waarom?
Omdat ze gister nog een topic had geopend of ze wel of niet met date 7 op vakantie zou gaan en daar ook gesprekken met hem over heeft gehad (weet de uitkomst niet, want niet helemaal gevolgd)
pi_181222341
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 02:29 schreef WeirdlyWired het volgende:

Whahaha. Hij blijft niet slapen. Vinden we het nog te vroeg voor. We tasten elkaar wel wat af. Het is eigenlijk nog best wel pg-13. Vrijdag zie ik hem als het goed is weer en dan zondag en maandag de hele dag *O*
Klinkt goed! enthousiast ook :P
Maarre..meubels uitzoeken? Op zaterdag of zondag gezellig naar de Ikea? Een Ikea date :D

Edit> ik haal twee door elkaar. Jullie postten beiden gelijktijdig zo enthousiast. Iemand anders gaat op Ikea date

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:56 schreef Brybry het volgende:
De date waar ik eerder over heb gepost; We hebben dagelijks contact via app/tel inclusief een dagelijkse slaap lekker en vrijdag ga ik naar hem toe...Zin in!
Hij gaat binnenkort verhuizen en vroeg of ik mee wilde meubels uitzoeken....Dat was wel apart
Ikea date dus bij jou :P

[ Bericht 30% gewijzigd door Prisha op 16-08-2018 08:22:46 ]
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181222357
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zielig? Waarom?

Ruim 99% van de keren dat je kijkt of er iets kan zijn loopt het ergens spaak.

En ik denk vooral dodged a bullit. Iemand die emotioneel zo instabiel is zoals ff zich hier presenteert en die gelijktijdig meent dat ze de catch van de eeuw is... o mijn hemel!
Daar heb je gelijk in hoor, ze verslijt ze bij de vleet en voelt zich een princes :r
pi_181222395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gisteren contact gehad met een leuke vrouw via Tinder, ze schreef dat ze sterk was en mij wel aankon.

Toen ik terwijl wij aan het bellen aangaf dat ik iets moeilijker loop, draaide ze als een blad aan een boom: "en ik kan het er niet bij hebben" en "ga zelf door een moeilijke periode en zoek een stabiele man"..

Weinig sterks aan vond ik, zeer spijtig, aangezien wij vrijdag op date zouden gaan én ik vond dat ze dit wel moest weten (stond ook in mijn profiel, maar dat had ze niet goed gelezen).. ;( -O-
Toch jammer weer. Vind het overigens wel gewoon top dat je wel in je profiel erbij zet van je situatie. Niet iedereen doet dat.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181222399
quote:
6s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ze gister nog een topic had geopend of ze wel of niet met date 7 op vakantie zou gaan en daar ook gesprekken met hem over heeft gehad (weet de uitkomst niet, want niet helemaal gevolgd)
Het heeft wat borderline trekjes, maar ook daarvoor geldt: als iemand met dat soort trekjes zelfkennis heeft is er mee om te gaan. Ontbreekt die kennis, dan trekt zo iemand je leeg en spuugt je vervolgens uit.

Nou, liever sooner dan later.

Ik val zelf op meer complexe vrouwen en weet inmiddels dan ook wel bij welke groep je het op een rennen moet zetten. ;)
pi_181222409
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:07 schreef Prisha het volgende:

[..]

Klinkt goed! enthousiast ook :P
Maarre..meubels uitzoeken? Op zaterdag of zondag gezellig naar de Ikea? Een Ikea date :D
Ik heb een enorme hekel aan ikea (net als iedere man denk ik), maar als date vind ik het dan wel weer grappig. ;)
pi_181222433
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb een enorme hekel aan ikea (net als iedere man denk ik), maar als date vind ik het dan wel weer grappig. ;)
Ik kom er ook liever niet dan wel. Een Ikea-date geeft er wel een ander dimensie aan ja :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181222436
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in hoor, ze verslijt ze bij de vleet en voelt zich een princes :r
Nou, dat ze veel date vind ik tot daaraan toe. Het gaat mij meer om de manier waarop zij het beoordeelt. Het kan ook heel anders. Met zelfkritiek. Dan leer je er tenminste van.
pi_181222489
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:14 schreef Prisha het volgende:

[..]

Toch jammer weer. Vind het overigens wel gewoon top dat je wel in je profiel erbij zet van je situatie. Niet iedereen doet dat.
Dat is het ja.

Dank je wel ^O^, kan ik (meestal) meteen het kaf van het koren scheiden, maar zoals je leest lukt dat soms nog niet ;).
pi_181222571
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vind het oprecht zielig voor die man in kwestie, hij dacht namelijk dat hij iets aan het opbouwen was.

Maar mevrouw heeft haar plezier gehad én weet dat ze kan gaan rond huppelen op vakantie opzoek naar "verliefdheid".

Zou eerst eens aan jezelf gaan werken ipv het te "zoeken" bij een ander.
Wat een belachelijke opmerkingen. Snap je dan niet dat je ware liefde niet zomaar vind en dat niet zo makkelijk is? Het zijn vaak hele kleine dingetjes die je pas na meerdere dates later ontdekt!

Het is volkomen onzin om te denken dat ik niet serieus ben. Ik zou ook graag iemand vinden, maar sorry ik ga echt niet zomaar met iemand en ja je kan niet altijd al weten na enkele dates en ja dan kan het zo zijn dat je het soms na meerdere dates beseft.

Dus echt een hele domme reactie
pi_181222592
quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een beetje raar verhaal: je kan met hem lachen etc maar hij zou jou niet aan kunnen? Ik lees nergens dat je over hem heen loopt. Alleen maar dat je uitgekeken bent omdat hij je niet prikkelt (behalve met zijn lul dan blijkbaar).

Maar goed, je wilde vooral verliefd zijn en had dus nauwelijks oog voor wie hij is. Nu komt het naar boven. Hij is verder dezelfde man hoor als bij date 1.
"Niet aan kunnen" is iets wat ik intuitief / instinctief na een tijdje aanvoel en niet zo goed onder woorden kan uitleggen.

Dat is een combinatie van iemand waarover je een gevoel bij krijgt zoals iemands reactie , mimiek, of onzekerheid of levenservaring of weet ik veel hoe ik dit onder woorden moet uitleggen.

Hetzelfde dat honden angst ruiken, hoe moet een hond dat uitleggen? Of hetzelfde als je verliefd ben kan je dat ook precies ff verklaren?

Gewoon to the point : het gevoel dat hij gewoon niet the one is.

Ik weet dat jullie disneysprookjes willen maar er zijn ook sad endings en ik zou ook graag een happy ending willen hoor. Maar zo werkt het leven niet. Het is niet zo na 3 dates dat er altijd meer van moet komen en je ook pas na meerdere dates dingen ontdekt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 08:38:57 ]
pi_181222636
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vind het oprecht zielig voor die man in kwestie, hij dacht namelijk dat hij iets aan het opbouwen was.

Maar mevrouw heeft haar plezier gehad én weet dat ze kan gaan rond huppelen op vakantie opzoek naar "verliefdheid".

Zou eerst eens aan jezelf gaan werken ipv het te "zoeken" bij een ander.
Ten eerste ik heb plezier in daten dus ik zie geen reden om te stoppen.

En ik haal 0 verdriet uit daten. En als er toevallig echt de ware tussenzit, ook nog mooi.

Dus onzin. Moet ik ook tegen mensen zeggen: stop met je hobbies of je vrienden zien want leer jezelf vermaken. Nee waarom zou je? Je moet gewoon doen wat je leuk vind!

Er is helemaal niks mis en geks met daten. Ik ben alleen niet zo loser dat wanhopig een relatie zoekt puur om het hebben van een relatie, en mezelf schuldig moet voelen omdat ik besef dat hij gewoon ook niet "the one " is; behpaald het lot heh niet ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 08:43:25 ]
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:48:55 #83
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181222720
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vind het oprecht zielig voor die man in kwestie, hij dacht namelijk dat hij iets aan het opbouwen was.

Maar mevrouw heeft haar plezier gehad én weet dat ze kan gaan rond huppelen op vakantie opzoek naar "verliefdheid".

Zou eerst eens aan jezelf gaan werken ipv het te "zoeken" bij een ander.
Alhoewel ik verder weinig met haar heb zie ik niet in waarom zij nog langer met hem om moet gaan als het toch niet blijkt waar ze uiteindelijk naar op zoek is.

Buiten dat mag hij het zichzelf ook wel aanrekenen. Een type als haar ontwijkt men nameljk normaal gesproken gewoon als de pest.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181222722
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:41 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ten eerste ik heb plezier in daten dus ik zie geen reden om te stoppen.

En ik haal 0 verdriet uit daten. En als er toevallig echt de ware tussenzit, ook nog mooi.

Dus onzin. Moet ik ook tegen mensen zeggen: stop met je hobbies of je vrienden zien want leer jezelf vermaken. Nee waarom zou je? Je moet gewoon doen wat je leuk vind!

Er is helemaal niks mis en geks met daten. Ik ben alleen niet zo loser dat wanhopig een relatie zoekt puur om het hebben van een relatie, en mezelf schuldig moet voelen omdat ik besef dat hij gewoon ook niet "the one " is; behpaald het lot heh niet ik.
Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken trekken vaak de andere persoon helemaal leeg (no fun intended), en het feit dat je je aangevallen voelt helpt ook niet mee.

Dan heb je nog "rupsje-nooit-genoeg", dus ja. Wat mag / moet een man volgens jou hebben om de ware te zijn én wat heb jij die man te bieden?
pi_181222742
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, dat ze veel date vind ik tot daaraan toe. Het gaat mij meer om de manier waarop zij het beoordeelt. Het kan ook heel anders. Met zelfkritiek. Dan leer je er tenminste van.
Ik ben niet zo van gevoel omschrijven , ik vind het genoeg als ik zeg dat ik op mijn intuïtie af ga. Soms kan je niet goed onder woorden brengen waarom je plots voelt "nee dit is hem niet"

Maar ik weet wel dat ik de juiste beslissing maak omdat het goed voelt.
pi_181222754
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken trekken vaak de andere persoon helemaal leeg (no fun intended), en het feit dat je je aangevallen voelt helpt ook niet mee.

Dan heb je nog "rupsje-nooit-genoeg", dus ja. Wat mag / moet een man volgens jou hebben om de ware te zijn én wat heb jij die man te bieden?
Niet je eigen afwijzing op haar afreageren he?

Ze date iemand. Hij leek haar leuk. Na een aantal dates leer je iemand pas echt kennen. Merk je dingen op die ze in het begin bv nog verbergen. Dan kan je voelen dat het toch niet "the one" is voor jou.

Dan kan je gaan proberen die ander zich aan jou aan te laten passen of jezelf aan te passen omdat je zo graag een relatie wil. Of je beseft dat jullie elkaar wel leuk vinden maar dat het niet de juiste match is voor een langdurig iets. Dus ga je verder zoeken.
pi_181222767
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:51 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van gevoel omschrijven , ik vind het genoeg als ik zeg dat ik op mijn intuïtie af ga. Soms kan je niet goed onder woorden brengen waarom je plots voelt "nee dit is hem niet"

Maar ik weet wel dat ik de juiste beslissing maak omdat het goed voelt.
Zie hier het punt waar je voor jezelf aan mag werken. Gevoel omschrijven is zeer waardevol.
pi_181222769
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken trekken vaak de andere persoon helemaal leeg (no fun intended), en het feit dat je je aangevallen voelt helpt ook niet mee.

Dan heb je nog "rupsje-nooit-genoeg", dus ja. Wat mag / moet een man volgens jou hebben om de ware te zijn én wat heb jij die man te bieden?
Ja, ik ga geen boek schrijven
Of opgesomde eisenlijst

Het moet gewoon erg erg goed voelen
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:54:19 #89
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181222777
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zie hier het punt waar je voor jezelf aan mag werken. Gevoel omschrijven is zeer waardevol.
Dit is meer een aanname gebaseerd op je persoonlijke wensen dan dat het en vaststaand gegeven is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181222782
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zie hier het punt waar je voor jezelf aan mag werken. Gevoel omschrijven is zeer waardevol.
Mwa voor mij niet hoor. Ik voel mij prima. Ik hoef niet nog meer over te analyseren, ben al vrouw, dus denk al veel. Alleen maar fijn dat ik mijn oude eisenlijstjes en het willen begrijpen van alles over de deur heb gegooid
pi_181222793
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:52 schreef rival het volgende:

[..]

Niet je eigen afwijzing op haar afreageren he?

Ze date iemand. Hij leek haar leuk. Na een aantal dates leer je iemand pas echt kennen. Merk je dingen op die ze in het begin bv nog verbergen. Dan kan je voelen dat het toch niet "the one" is voor jou.

Dan kan je gaan proberen die ander zich aan jou aan te laten passen of jezelf aan te passen omdat je zo graag een relatie wil. Of je beseft dat jullie elkaar wel leuk vinden maar dat het niet de juiste match is voor een langdurig iets. Dus ga je verder zoeken.
Het gaat er niet om dat het niet klikt met haar date, het gaat erom hoe ze haarzelf hier manifesteert en dingen op papier zet.

Bijna met minachting naar haar date toe, respectloos. Dát maakt dat je hard wil weg rennen van haar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 08:56:07 ]
pi_181222825
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat het niet klikt met haar date, het gaat erom hoe ze haarzelf hier manifesteert en dingen op papier zet.

Bijna met minachting naar haar date toe, respectloos. Dát maakt dat je hard wil weg rennen van haar.
Ik lees dat er totaal niet in.
pi_181222839
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:41 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ten eerste ik heb plezier in daten dus ik zie geen reden om te stoppen.

En ik haal 0 verdriet uit daten. En als er toevallig echt de ware tussenzit, ook nog mooi.

Dus onzin. Moet ik ook tegen mensen zeggen: stop met je hobbies of je vrienden zien want leer jezelf vermaken. Nee waarom zou je? Je moet gewoon doen wat je leuk vind!

Er is helemaal niks mis en geks met daten. Ik ben alleen niet zo loser dat wanhopig een relatie zoekt puur om het hebben van een relatie, en mezelf schuldig moet voelen omdat ik besef dat hij gewoon ook niet "the one " is; behpaald het lot heh niet ik.
Je bent nogal ik gericht in je berichten, dus ik denk dat je geeneens nu weet wie hij was. Behalve dan een gevoel en dat is het vooral bij jou. Door jouw posts heb ik het idee dat het er bij jou zo toe gaat:

1e date, net thuis:
Je denkt:"Zo, weer thuis! Wat een leuke date, hij is echt knap! Hihi voelde ik daar een vlindertje? Leukleuk, wie weet wordt ik verliefd *O* Nu afwachten of hij een volgende date wil."

3e date
"Was weer gezellig! Je kan lachen zeg met hem. Kijk ik denk nog steeds aan hem, het verveeld niet! Hihi, zou ik verliefd zijn?"

6e date
"Wel geile seks, maar waar blijven die vlinders nou? Hij is wel lief... Vast dat ik verliefd word op die vakantie, leuk dat we het erover gehad hebben, zin in! *O*"

7e date
"Nog steeds geen vlinders, het is toch wat een lege lamlul. Hij maakt nu niet echt statements. Laat maar, ik voel dat hij zo'n saaie oppervlakkige man is, met zijn grappen, die gaat zo ook grappen op een familie bijeenkomst later en dan gaat iedereen roepen wat een betrouwbare vent ik heb gevonden :r "
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:59:59 #94
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181222843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:57 schreef rival het volgende:

[..]

Ik lees dat er totaal niet in.
Je bent niet de enige die dat niet doet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181222919
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent nogal ik gericht in je berichten, dus ik denk dat je geeneens nu weet wie hij was. Behalve dan een gevoel en dat is het vooral bij jou. Door jouw posts heb ik het idee dat het er bij jou zo toe gaat:

1e date, net thuis:
Je denkt:"Zo, weer thuis! Wat een leuke date, hij is echt knap! Hihi voelde ik daar een vlindertje? Leukleuk, wie weet wordt ik verliefd *O* Nu afwachten of hij een volgende date wil."

3,4e date
"Was weer gezellig! Je kan lachen zeg met hem. Kijk ik denk nog steeds aan hem, het verveeld niet! Hihi, zou ik verliefd zijn?"

6e date
"Wel geile seks, maar waar blijven die vlinders nou? Hij is wel lief... Vast dat ik verliefd word op die vakantie, leuk dat we het erover gehad hebben, zin in! *O*"

7e date
"Nog steeds geen vlinders, het is toch wat een lege lamlul. Hij maakt nu niet echt statements. Laat maar, ik voel dat hij zo'n saaie oppervlakkige man is, met zijn grappen, die gaat zo ook grappen op een familie bijeenkomst later en dan gaat iedereen roepen wat een betrouwbare vent ik heb gevonden :r "
Bij deze was het eerder:

Date 1: hmm niet echt mijn type qua uiterlijk, maar ik voel mij op gemak en wat is het gezellig! Kan goed praten en lachen. Ik kan ook met hem goed feesten en lekker simpele gesprekken ook hebben die ik nooit met mijn vorige ex kon hebben. Gewoon kunnen lachen om niks. Hij is een echte levensgenieter en dat kan ik waarderen!

Date 2: ik begin hem ook nog eens vrij aantrekkelijk te vinden en wat ruikt hij ook lekker! Hmm hier kan ik wel verliefd op worden.

Date 3,4: was een leuk lang dagje samen! En ook stiltes met elkaar kunnen hebben. Nog steeds hier kan ik verliefd op worden. En dat werd ik al een beetje. Dit vooral omdat we zelfde activiteiten leuk vinden om te doen en deze samen deden: lekker wandelen in het bos en erna lekker wat eten en drinken.

Date 5,6: elkaars huisje ook gezien en gekookt voor elkaar, leuk en gezellig. Alleen gaan de gesprekken weer over de onderwerpen van de vorige dates.. en mijn praat over filosofie of wetenschap vind hij maar complex volgens mij want hij reageert "ha ha" elke keer en weet/wil zelf niet continu beta achtige onderwerpen invoeren , luister en leer liever iets nieuws op dat vlak, dus boeiende discussies hebben we niet echt. Verliefdheid nam niet toe, maar op 6e date af.

Gesprekken blijven a la Cherso achtig, leuk en grappig, maar ik wil toch weer graag nieuwe wiskundige feitjes of iets horen. Er is meer dan lachen en gesprekken over feesten en dat soort dingen. Hij is een simpele levensgenieter niks mis mee, maar ik merk dat hij over veel dingen nog niet heeft nagedacht/ ervaring heeft en ik merk dat ik wat verder ben al is hij 6jaar ouder dan ik. Hij heeft ook nooit echt relaties gehad, altijd gefeest met vrienden en dat soort dingen. En geeft belachelijk veel geld op feestjes uit. Tsja ik had liever dat hij een goed boek ofzo las. Sex gehad, maar lukte niet zo bij hem ..

Date 7: Ik was al minder enthousiast voordat hij kwam. Ik besef plots dat ik me verveel en we niet uren praten over het heelal of aannames over het leven. Hij doet niet zoals ik een beta studie en ik mis het om daarover te praten. Ik hou van nerden gesprekken. Sex lukte nog steeds niet bij hem, begint Awkward te voelen en na 4uur hem afgetrokken te hebben zat de avond erop. Verliefdheid heb ik niet merk ik. Toen was ik blij dat hij naar huis ging en ik op het vertrouwde fok forum weer kon.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 09:21:14 ]
pi_181223010
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:57 schreef rival het volgende:

[..]

Ik lees dat er totaal niet in.
Ik ook niet. Maar ikweethetevennietmeer leest graag wat hij wil lezen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_181223019
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:06 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Bij deze was het eerder:

Date 1: hmm niet echt mijn type qua uiterlijk, maar ik voel mij op gemak en wat is het gezellig! Kan goed praten en lachen. Ik kan ook met hem goed feesten en lekker simpele gesprekken ook hebben die ik nooit met mijn vorige ex kon hebben. Gewoon kunnen lachen om niks. Hij is een echte levensgenieter en dat kan ik waarderen!

Date 2: ik begin hem ook nog eens vrij aantrekkelijk te vinden en wat ruikt hij ook lekker!

Date 3,4: was een leuk lang dagje samen! En ook stiltes met elkaar kunnen hebben

Date 5,6: elkaars huisje ook gezien en gekookt voor elkaar, leuk en gezellig. Alleen gaan de gesprekken weer over de onderwerpen van de vorige dates.. en mijn praat over filosofie of wetenschap vind hij maar complex volgens mij want hij reageert "ha ha" elke keer en weet/wil zelf niet continu beta achtige onderwerpen invoeren , luister en leer liever iets nieuws op dat vlak, dus boeiende discussies hebben we niet echt.

Gesprekken blijven a la Cherso achtig, leuk en grappig, maar ik wil toch weer graag nieuwe wiskundige feitjes of iets horen. Er is meer dan lachen en gesprekken over feesten en dat soort dingen. Hij is een simpele levensgenieter niks mis mee, maar ik merk dat hij over veel dingen nog niet heeft nagedacht/ ervaring heeft en ik merk dat ik wat verder ben al is hij 6jaar ouder dan ik. Hij heeft ook nooit echt relaties gehad, altijd gefeest met vrienden en dat soort dingen. En geeft belachelijk veel geld op feestjes uit. Tsja ik had liever dat hij een goed boek ofzo las. Sex gehad, maar lukte niet zo bij hem ..

Date 7: ik besef plots dat ik me verveel en we niet uren praten over het heelal of aannames over het leven. Hij doet niet zoals ik een beta studie en ik mis het om daarover te praten. Ik hou van nerden gesprekken. Sex lukte nog steeds niet bij hem, begint Awkward te voelen en na 4uur hem afgetrokken te hebben zat de avond erop.
Prima, door naar de volgende. Jammer maar helaas.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_181223079
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:51 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van gevoel omschrijven , ik vind het genoeg als ik zeg dat ik op mijn intuïtie af ga. Soms kan je niet goed onder woorden brengen waarom je plots voelt "nee dit is hem niet"

Maar ik weet wel dat ik de juiste beslissing maak omdat het goed voelt.
Ik reageer niet op dat je met hem kapt. Dat zal ongetwijfeld de juiste beslissing zijn.

Mijn eerste gedachte toen ik jouw berichten hier las had ik het gevoel dat je een troll was die de boel wel heel overdreven aanzette.

Nu lijkt het er meer op dat je for real bent, maar dan lees ik tussen de regels door dat je tot in je kern onzeker bent (waar op zichzelf niets mis mee is, maar dat enorm aan het overschreeuwen bent en ook in je gedrag daar zo naar handelt dat je anderen daarin meeneemt (hurt people, hurt people). En zoals je het presenteert speel je heel erg een rol waardoor je niet hoeft te dealen met jouw uitdagingen. Waardoor ze per definitie ontwrichtend zullen werken.

Want als jij een kasteelmuur om jezelf heen hebt gebouwd, hoe kun je dan verwachten dat de ander zich wel laat zien en dat je tot diepgaande gesprekken komt? Die kans is dan wel heel erg klein.

Ik denk dat als jij wel leert om jezelf raakbaar op te stellen dat je dan meteen een veel mooier persoon wordt voor de ander. Dat arrogante is wel geil als uitstraling, maar ook echt alleen maar dat. Geil.

En natuurlijk, ik oordeel ook maar van een afstand en alleen op basis van wat je hier post, dus misschien ben je in real life heel anders, maar ik moet het nu eenmaal doen met de persoon die jij hier bent. :)
pi_181223136
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:06 schreef FenoFena het volgende:
Ik besef plots dat ik me verveel en we niet uren praten over het heelal of aannames over het leven. Hij doet niet zoals ik een beta studie en ik mis het om daarover te praten.
quote:
na 4uur hem afgetrokken te hebben zat de avond erop.
Gelachen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:26:22 #100
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181223150
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gisteren contact gehad met een leuke vrouw via Tinder, ze schreef dat ze sterk was en mij wel aankon.

Toen ik terwijl wij aan het bellen aangaf dat ik iets moeilijker loop, draaide ze als een blad aan een boom: "en ik kan het er niet bij hebben" en "ga zelf door een moeilijke periode en zoek een stabiele man"..

Weinig sterks aan vond ik, zeer spijtig, aangezien wij vrijdag op date zouden gaan én ik vond dat ze dit wel moest weten (stond ook in mijn profiel, maar dat had ze niet goed gelezen).. ;( -O-
Dat is behoorlijk jammer zeg -O- juist omdat je er al eerlijk over bent, mag je hopen dat iemand ook de moeite neemt die info te lezen en te beseffen wat dat dan in kan houden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')