abonnement Unibet Coolblue
pi_181210083
Of lijkt dat maar zo? In korte tijd 1 botsing voor mijn neus zien gebeuren en een bijna-botsing, mensen kijken gewoon niet meer. Bumperkleven is aan de orde van de dag. Zigzaggend over banen rijden om maar te kunnen inhalen.


Hoe ik de situatie de laatste tijd meemaak, durf ik haast niet meer de weg op :') Ik maak echt geen grap. Het lijkt alle remmen los zijn (letterlijk en figuurlijk) en dat mensen maar wat doen op de weg.

Valt jullie dat ook op?
pi_181210160
Yep. Nederlanders zijn behoorlijk aso. Behalve ik natuurlijk.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_181210200
Meer mensen op de weg, meer smartphone gebruik , mensen beheersen theorie niet
pi_181210220
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:11 schreef -AMG- het volgende:
Yep. Nederlanders zijn behoorlijk aso. Behalve ik natuurlijk.
Aso wil ik niet direct zeggen, wel enorm gehaast met alle gevolgen van dien. Nu woon ik wel ik wel in Rotterdam, dus in een dorp is de situatie wellicht anders.
pi_181210365
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Aso wil ik niet direct zeggen, wel enorm gehaast met alle gevolgen van dien. Nu woon ik wel ik wel in Rotterdam, dus in een dorp is de situatie wellicht anders.
Ik kan je dan vertellen dat het ook daar niet anders is. Ik woon in de hoofdstraat van een dorp in het zuiden waar 30km de max is maar 70km is prima haalbaar merk ik vaak. En dan sta je vervolgens achter elkaar bij het stoplicht..
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_181210369
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe ik de situatie de laatste tijd meemaak, durf ik haast niet meer de weg op :') Ik maak echt geen grap. Het lijkt alle remmen los zijn (letterlijk en figuurlijk) en dat mensen maar wat doen op de weg.

Valt jullie dat ook op?
Ja.
Zowel in ons dorp (scheuren over 30 km straten) als op de secundaire- & snelwegen. Idioot gedrag variërend van roekeloos inhalen t/m km's bumperkleven aan toe.

Gisteren een vent op de A9 die een blikje frisdrank bij 120 km/uur uit het raam gooide.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_181210430
Probleem is dat meeste weggebruikers niet verder dan zijn neus kijkt, ongeduldiger en gun nauwelijks ruimte voor anderen.

Ik rijd altijd rond 100-110 km/u op snelweg en ik hou altijd graag ruimte voor tussen andere auto..
Alleen spring soms iemand andere in de ruimte tussenin. Maar deze ruimte is niet voor hem, maar een 2 seconde ruimte voor mij. Waardoor moet ik weer een ruimte creëren.
Want ik heb geen zin in hard onnodig moeten remmen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_181210595
Er rijden heel wat gekken rond idd. Hoe ze aan een rijbewijs komen is mij een raadsel :{
pi_181210675
Hier op de dijk wordt regelmatig gecontroleerd en je mag er 50, ik rij daar op de cc 56 en dan zit ik qua snelheid gewoon goed.
Met enige regelmaat hangt er wel een bumperkleven achter me, of ze komen me gehaast voorbij zetten. Vreemd genoeg meestal van die familie auto's en veelal vw's en aanverwanten.

Als je dan even later bij de verkeerslichten naast ze staat durven ze je niet aan te kijken.
pi_181210963
Vooral het invoegen op de snelweg schijnen mensen niet te kunnen.
Of ze hebben gewoon schijt.Kan ook.
pi_181210972
Ik rij vaak lekker rechts 80 achter een vrachtwagen. Lekker hoor. Niet meer op hoeven te letten op andere auto's waarvan je normaal denkt hmm even in het oog houden
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_181211502
Veel Turkse bruiloften
U MAD?
pi_181211668
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:11 schreef -AMG- het volgende:
Yep. Nederlanders zijn behoorlijk aso. Behalve ik natuurlijk.
Ga lekker in België rijden dan _O-
pi_181211758
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:19 schreef -AMG- het volgende:

[..]

Ik kan je dan vertellen dat het ook daar niet anders is. Ik woon in de hoofdstraat van een dorp in het zuiden waar 30km de max is maar 70km is prima haalbaar merk ik vaak. En dan sta je vervolgens achter elkaar bij het stoplicht..
Dit dus, dat stoplichtverhaal. Stiekem moet ik wel grinniken als ik diezelfde idioot die me inhaalt omdat hij me te langzaam vind rijden als ik de max. snelheid rij die je daar mag rijden weer bij hetzelfde stoplicht zie :D Maar sommigen rijden gewoon ronduit gevaarlijk om sneller te willen zijn terwijl het niks uithaalt. Dat vind ik wel een dingetje. En gewoon oerdom.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 20:28:15 #15
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181212350
Kijk al die moraalridders hier dan :') _O-
Niemand volgt de regeltjes op en dat zou ook niet goed zijn. Je moet rijden zoals de situatie het toelaat, want dat is beter voor de veiligheid en verkeersdoorstroming.

En je zigzag gelul klopt ook van geen kant. Als je inhaalt moet je weer naar rechts als de ruimte met je volgende voorganger te groot is want onnodig linkshangen mag niet.

Maar goed, TS leert dit wel als ze straks 18 wordt en autorijlessen mag gaan doen. Vooralsnog lekker op de brommer blijven rijden, meid.
#KICKOUTZP
pi_181212443
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:28 schreef wollah het volgende:
Kijk al die moraalridders hier dan :') _O-
Niemand volgt de regeltjes op en dat zou ook niet goed zijn. Je moet rijden zoals de situatie het toelaat, want dat is beter voor de veiligheid en verkeersdoorstroming.

En je zigzag gelul klopt ook van geen kant. Als je inhaalt moet je weer naar rechts als de ruimte met je volgende voorganger te groot is want onnodig linkshangen mag niet.

Maar goed, TS leert dit wel als ze straks 18 wordt en autorijlessen mag gaan doen. Vooralsnog lekker op de brommer blijven rijden, meid.
:') Ik heb al 10+ jaar mijn rijbewijs, clown.
pi_181212484
Wie heeft er dan nog recent verkeerspolitie, een controle of flitsbrigade gezien? Zijn allemaal terroristen vangen.
.
pi_181212491
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:28 schreef wollah het volgende:
Kijk al die moraalridders hier dan :') _O-
Niemand volgt de regeltjes op en dat zou ook niet goed zijn. Je moet rijden zoals de situatie het toelaat, want dat is beter voor de veiligheid en verkeersdoorstroming.

En je zigzag gelul klopt ook van geen kant. Als je inhaalt moet je weer naar rechts als de ruimte met je volgende voorganger te groot is want onnodig linkshangen mag niet.

Maar goed, TS leert dit wel als ze straks 18 wordt en autorijlessen mag gaan doen. Vooralsnog lekker op de brommer blijven rijden, meid.
Praat niet zoveel onzin. TS heeft gewoon gelijk :{
  woensdag 15 augustus 2018 @ 20:42:21 #19
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_181212861
Ben het over het algemeen wel eens met de constateringen van TS, hoewel ik natuurlijk pas relatief kort m'n rijbewijs heb, dus of het erger is dan vroegah kan ik niet zeggen.

Wel een kleine side note: flink optrekken en er de pas in hebben betekent lang niet altijd dat de bestuurder haast heeft. Soms is het gewoon kinderachtig spelen, daar betrap ik me ook vaak op. Dan heb ik het dus niet over dat aso-gedrag van drammende leasertjes, maar als iemand met enig geweld weg spurt bij het stoplicht, ondanks dat je er bij de volgende lichten weer achter staat, kan dat ook gewoon zinloos plezier zijn.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 20:44:36 #20
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181212924
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:32 schreef Fer het volgende:
Wie heeft er dan nog recent verkeerspolitie, een controle of flitsbrigade gezien? Zijn allemaal terroristen vangen.
Verkeerspolitie sws wel, ik reed laatst achter Patrick van Wegmisbruikers :')
#KICKOUTZP
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:05:05 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181213698
Bij meer dan twee banen constant op de middelste rijbaan blijven rijden, geen richting aangeven, tijdens het invoegen of van baan wisselen gewoon de knipper aan en het stuur omgooien, kleven, als ik een normale afstand aanhou er tussenin springen, het is aan de orde van de dag. Ik zie het vaker wel dan niet.

En als klap op de vuurpijl het vele telefoongebruik. En normaal parkeren is ook maar voor weinig weggelegd.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf woensdag 15 augustus 2018 @ 21:42:13 #22
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_181214962
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
En als klap op de vuurpijl het vele telefoongebruik. En normaal parkeren is ook maar voor weinig weggelegd.
Als iemand kut staat is het ook gewoon de sport hem er zo strak mogelijk in je eigen vak tegenaan te zetten.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_181215413
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
Probleem is dat meeste weggebruikers niet verder dan zijn neus kijkt, ongeduldiger en gun nauwelijks ruimte voor anderen.

Ik rijd altijd rond 100-110 km/u op snelweg en ik hou altijd graag ruimte voor tussen andere auto..
Alleen spring soms iemand andere in de ruimte tussenin. Maar deze ruimte is niet voor hem, maar een 2 seconde ruimte voor mij. Waardoor moet ik weer een ruimte creëren.
Want ik heb geen zin in hard onnodig moeten remmen.
Dit i.c.m. telefoon gebruik is het grootste probleem.

Iedereen is ongeduldig -inclusief mij soms- en heeft haast haast haast. Iedereen moet net dat gaatje meepikken en kijken totaal niet ver vooruit. Laat staan achteruit :D .

Alhoewel het wel gunstig is dat iedereen nog een beetje vlot doorrijdt waardoor je een goede doorstroming van het verkeer hebt. Dat is dan wel weer het voordeel van alle gaatjes dichtrijden.

Mijn auto heeft geen ABS dus ik heb dat gat naar mn voorligger van 2 seconde simpelweg gewoon nodig. Vooral als er een nieuwere auto voor me rijdt (met name de grote Duitse wagens) die remmen gewoon vele malen harder als mij ;(
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181215454
Ik kan wel hard remmen maar dan sta ik achterstevoren tegen de vangrail aan, en dat is ook suboptimaal.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181216050
Parkeren: tegenwoordig parkeert iedereen hier ook graag tegen de rijrichting in, lekker overzichtelijk met wegrijden ook.

En wat mij heel erg op valt, mensen hebben heel veel haast. Ze gaan nog liever dood dan dat ze een paar seconden/minuten tijd verliezen. Ik zie soms inhaalacties waarbij ik denk:"Dapper dat je er met je koektrommel uberhaupt aan begint."
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_181216508
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Parkeren: tegenwoordig parkeert iedereen hier ook graag tegen de rijrichting in, lekker overzichtelijk met wegrijden ook.

En wat mij heel erg op valt, mensen hebben heel veel haast. Ze gaan nog liever dood dan dat ze een paar seconden/minuten tijd verliezen. Ik zie soms inhaalacties waarbij ik denk:"Dapper dat je er met je koektrommel uberhaupt aan begint."
Dat weten heel veel mensen blijkbaar niet...laatst nog een hele discussie over gehad, je moet altijd aan de rechterkant parkeren.
Geen parkeerwachter die er een boete voor geeft volgens mij. :D
pi_181216954
quote:
4s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:33 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat weten heel veel mensen blijkbaar niet...laatst nog een hele discussie over gehad, je moet altijd aan de rechterkant parkeren.
Geen parkeerwachter die er een boete voor geeft volgens mij. :D
Probeer het maar niet in DLD.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:26:11 #28
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_181219183
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:11 schreef -AMG- het volgende:
Yep. Nederlanders zijn behoorlijk aso. Behalve ik natuurlijk.
Haha, heb je wel ns in Griekenland of Italië gereden?
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:34:31 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181219367
Valt in Nederland best mee in vergeljjking met 95% van de andere landen ter wereld. Waan je gelukkig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181219371
Ik kan me echt schijtergeren aan klevers ja. Gisternacht rond twee uur vanaf Schiphol door de polder. Op den duur ergens vierbaans, ik reed volledig rechts. Komt er een busje mét groot licht aan achterop, blijft eerst kleven, totdat ik m'n gas dan maar los laat en hij er daarna geïrriteerd langs schiet.

Er was verder letterlijk niemand te bekennen op de weg. :')

En het lijkt inderdaad ook wel alsof de hitte naar 't hoofd stijgt wb inhaalacties en wegbeheerders. De provinciale weg hier zit vol flauwe bochten, dodemanslaan, overal kruisjes in de bermen bij bomen. En dan nog gaan inhalen omdat de auto voor je 75 rijdt ipv 80. :r

Maar 't allerergste is nog dat ze hier vrolijke borden hebben geplaatst met "80, kon minder!". Geen normale max snelheid borden, alleen die dingen. Dus buitenlanders komen eerst een bord tegen met max 70, dan een bord met einde bebouwde kom & alle verboden (als ze dat al snappen) en dan een mooi vierkant blauw bord met "80, kon minder!". :') Die begrijpen daar geen iota van en dat kan ik ze oprecht niet kwalijk nemen, maar die tuffen dus wel mooi onzeker met 60-70 over die weg, waardoor andere secondenwinstgeilerds weer per se moeten inhalen waardoor er weer mensen in bomen geparkeerd belanden. :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_181221908
Bumperkleven is echt heel irritant. Als ik het zat begin te worden, flikker ik gewoon mijn ruitensproeiers aan.

Maar wat me echt zorgen baart is dat mensen niet meer kijken. Zoals eerder gezegd, in korte tijd heb ik mensen voor mijn neus (bijna) op elkaar zien klappen, ook ik ben ergens bijna opgeklapt toen een auto vanuit parkeerstand uit zijn vak weg wilde rijden. En hoe laconiek mensen dan kunnen reageren. Ze steken hun handen op, zo van 'kan gebeuren' en rijden weg. Terwijl ik met knikkende knieën achter dat stuur zit.
pi_181222245
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:26 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Haha, heb je wel ns in Griekenland of Italië gereden?
Dat niet nee.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_181222291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:50 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Probeer het maar niet in DLD.
In NL mag je gewoon aan de linkerkant parkeren. In de wegenverkeerswet staat nergens dat dit niet mag
Het is wat.......
pi_181222349
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:02 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

In NL mag je gewoon aan de linkerkant parkeren. In de wegenverkeerswet staat nergens dat dit niet mag
Ik zou het zo niet weten, in DLD mag het in ieder geval niet en krijg je een bekeuring.
pi_181222498
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bumperkleven is echt heel irritant. Als ik het zat begin te worden, flikker ik gewoon mijn ruitensproeiers aan.

Maar wat me echt zorgen baart is dat mensen niet meer kijken. Zoals eerder gezegd, in korte tijd heb ik mensen voor mijn neus (bijna) op elkaar zien klappen, ook ik ben ergens bijna opgeklapt toen een auto vanuit parkeerstand uit zijn vak weg wilde rijden. En hoe laconiek mensen dan kunnen reageren. Ze steken hun handen op, zo van 'kan gebeuren' en rijden weg. Terwijl ik met knikkende knieën achter dat stuur zit.
Mistachterlicht werkt beter ;) >:)

Nederlanders zijn aso, ongeduldig en enorm egocentrisch. Zelfs in de file zijn ze nog aan het kleven, wat echt next level van sneuheid is.

Maar overheid en gemeenten hebben er ook een behoorlijke teringzooi van gemaakt. Of je nu in Engeland, Frankrijk of België rijdt, je ziet aan het soort weg vrij snel hoe hard je ergens mag rijden, nu is Engeland op zich een slecht voorbeeld met hun 40mph bordjes, maar het is nog altijd duidelijker dan hier in Nederland. In de ene stad of plaats kan je met 70 door de stad (Eindhoven bijvoorbeeld), maar kom je in de buurt van Deventer dan mag je op het zelfde type weg, zonder directe bebouwing rondom, nog maar 50. Erg frustrerend.

En dat resulteert denk ik ook in automobilisten die hun eigen plan gaan trekken. Zich geen fluit aantrekken van de geldende snelheid ter plekke en alleen remmen voor een flitskast en weer hun eigen ding gaan doen.
pi_181222518
Oh en de ultra-lage pakkans telt ook wel mee natuurlijk. Hoe vaak zie je nou nog politie op de weg, als je ze al ziet, zijn ze bezig met wat anders of ze loeren bij je naar binnen of je toevallig aan het bellen bent/niet handsfree. :')
  donderdag 16 augustus 2018 @ 10:04:01 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181223775
Als alle mensen hier en in het irritatie topic nou eens een afspiegeling zouden zijn van echte verkeersdeelnemers, was het verkeer een kabbelend stroompje..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181224017
Dat komt door de individualisering van de maatschappij. Het is alleen nog maar ikke ikke ikke en de rest kan stikken.

En dat zie je dus ook terug in het verkeer.

Laatst nog op de snelweg hier in de buurt werd ik ingehaald door een idioot die veel te hard reed. 2km verder ineens een grote stof/rookwolk voor me op de weg, iedereen in de ankers, bleek die auto over de kop gevlogen te zijn. Toen moest ik stiekem wel lachen. :)

Ps: ik rij ook vaak te hard, maar niet zo achterlijk als het gros en alleen maar als het kan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181226821
Komt nog bij dat door alle technische hulpmiddelen die tegenwoordig standaard op auto's zitten zorgen voor een gevoel van schijnveiligheid. Zelfs de grootste kluns in het verkeer vertrouwt er kennelijk op dat ABS, Traction Control, Stability Control, tig Airbags, Lane Assist en wat nog allemaal meer hem/haar veilig door het verkeer loodst en in geval van een aanrijding er toch niets kan gebeuren. Dan rij je niet helemaal geconcentreerd meer lijkt mij.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_181242504
Ik heb de afgelopen jaren dusdanig weinig politie gezien dus dat zal de oorzaak zijn, niet dat ik alles dan goedkeur want ik betrap mijzelf ook weleens op fouten.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 01:44:05 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181244703
Jarenlang krijgen die mannen en vrouwen te horen dat ze 'boeven moeten gaan vangen'. Nu zijn ze daar allemaal druk mee bezig en laten ze die arme getergde automobilist eens met rust, is het wéér niet goed -O- -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 01:50:10 #42
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181244786
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
Jarenlang krijgen die mannen en vrouwen te horen dat ze 'boeven moeten gaan vangen'. Nu zijn ze daar allemaal druk mee bezig en laten ze die arme getergde automobilist eens met rust, is het wéér niet goed -O- -O-
Ga ergens anders trollen joh
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_181244794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:38 schreef BMWK111RS het volgende:
Komt nog bij dat door alle technische hulpmiddelen die tegenwoordig standaard op auto's zitten zorgen voor een gevoel van schijnveiligheid. Zelfs de grootste kluns in het verkeer vertrouwt er kennelijk op dat ABS, Traction Control, Stability Control, tig Airbags, Lane Assist en wat nog allemaal meer hem/haar veilig door het verkeer loodst en in geval van een aanrijding er toch niets kan gebeuren. Dan rij je niet helemaal geconcentreerd meer lijkt mij.
Dat zal ook wel meespelen denk ik.

Sinds kort heb ik een auto die een lampje in de spiegels zet als er eentje in mn dooie hoek zit links of rechts en zodra ik mn knipperlicht uitgooi begint te piepen als dat lampje brandt. Denk dat mensen niet eens meer spiegelen als ik dat zo om me heen zie.

Ik vertrouw dus echt niet op dat systeem. Schrok me de eerste keer ook finaal de tering toen ik niet eens wilde wisselen van baan maar gewoon aan het kijken was hoe dat werkt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 01:52:54 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181244830
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 01:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ga ergens anders trollen joh
Hard fact toch?

Er is de laatste jaren vet minder blauw op de snelwegen te vinden als voorheen, en dat merk je best goed.. Ik maak doorgaans 1000++ km in de week, en de keren dat ik politie tegen kom op de snelweg is per maand op één hand te tellen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 01:54:30 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181244849
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 01:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hard fact toch?

Er is de laatste jaren vet minder blauw op de snelwegen te vinden als voorheen, en dat merk je best goed.. Ik maak doorgaans 1000++ km in de week, en de keren dat ik politie tegen kom op de snelweg is per maand op één hand te tellen.
Doe niet zo dom. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_181244853
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 01:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hard fact toch?

Er is de laatste jaren vet minder blauw op de snelwegen te vinden als voorheen, en dat merk je best goed.. Ik maak doorgaans 1000++ km in de week, en de keren dat ik politie tegen kom op de snelweg is per maand op één hand te tellen.
Toevallig dat ik van de week nog eens een snelweg politie zag. Die had ik echt al jaren niet meer gezien.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 01:57:38 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181244889
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 01:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Doe niet zo dom. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Same same, alleen hoor je mij niet roepen dat je ergens anders moet gaan rellen O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181244907
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 01:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Same same, alleen hoor je mij niet roepen dat je ergens anders moet gaan rellen O+
Moet jij niet onderhand eens naast Anne gaan liggen maffen? Anders haal je die 1000++ km per week niet als je je morgen verslaapt man! :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181247145
quote:
4s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:33 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat weten heel veel mensen blijkbaar niet...laatst nog een hele discussie over gehad, je moet altijd aan de rechterkant parkeren.
Geen parkeerwachter die er een boete voor geeft volgens mij. :D
Dat is niet helemaal waar, het wordt zelfs opgewekt in sommige gevallen door de wegindeling.
Bijvoorbeeld waar op een weg met gescheiden rijbanen in het midden van de weg (links dus) parkeerhavens zijn. Of op een eenrichtingsweg - hoeven er niet eens parkeerhavens te zijn.
Ook mag je links parkeren (indien toegestaan) als er rechts een stop- of parkeerverbod is.
pi_181247191
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of lijkt dat maar zo? In korte tijd 1 botsing voor mijn neus zien gebeuren en een bijna-botsing, mensen kijken gewoon niet meer. Bumperkleven is aan de orde van de dag. Zigzaggend over banen rijden om maar te kunnen inhalen.

Hoe ik de situatie de laatste tijd meemaak, durf ik haast niet meer de weg op :') Ik maak echt geen grap. Het lijkt alle remmen los zijn (letterlijk en figuurlijk) en dat mensen maar wat doen op de weg.

Valt jullie dat ook op?
Ach als iedereen op elkaars staart zit moet je gewoon 100 meter afstand houden....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:59:14 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181247203
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ach als iedereen op elkaars staart zit moet je gewoon 100 meter afstand houden....
en dan duikt iedereen er tussen :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_181247228
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
Als alle mensen hier en in het irritatie topic nou eens een afspiegeling zouden zijn van echte verkeersdeelnemers, was het verkeer een kabbelend stroompje..
Nouuuuu, dan moet je geen discussies beginnen over ritsen _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181247273
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

en dan duikt iedereen er tussen :{
Valt wel mee hoor, vaak zit de verstopping op de plek waar de mensen dicht op elkaar zitten dus rij je daar net achter.. Ik heb het nog niet over files zegmaar.
Ennuh, als het zo druk is zit er rechts van je ook vaak verkeer dus inhalen gaat vrij lastig in dit scenario. Verder vind ik het een gepaste afstand in ieder geval en ik denk dat de mensen die eventueel achter je rijden dat ook wel inzien.. Nooit last van klevers gehad in dit scenario in ieder geval.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 17-08-2018 09:16:36 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181247308
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Parkeren: tegenwoordig parkeert iedereen hier ook graag tegen de rijrichting in, lekker overzichtelijk met wegrijden ook.

En wat mij heel erg op valt, mensen hebben heel veel haast. Ze gaan nog liever dood dan dat ze een paar seconden/minuten tijd verliezen. Ik zie soms inhaalacties waarbij ik denk:"Dapper dat je er met je koektrommel uberhaupt aan begint."
Dit vind ik eigenlijk totaal geen issue, welk overzicht mis je precies?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:38:04 #55
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181247757
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit vind ik eigenlijk totaal geen issue, welk overzicht mis je precies?
je hebt als bestuurder aan de stoepkant minder zicht dan wanneer je aan de straatkant zit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')