abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:48:49 #76
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181249083
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:47 schreef Isabel97 het volgende:
Oké ik denk misschien teveel na maar heb me echt niet verlaagd door één berichtje te sturen, echt houd toch op zeg
Ik ben erg blij dat je verbitterde, onzekere types als Eleanoor niet serieus neemt. Ik heb smakelijk moeten lachen om haar reacties in dit topic.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181249606
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:47 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Oké ik denk misschien teveel na maar heb me echt niet verlaagd door één berichtje te sturen, echt houd toch op zeg
Zeker niet. Maar wél lezen en niets terugsturen is wel een beetje laf.

Blijkbaar is hij toch minder leuk dan je dacht.

Hij kan natuurlijk nog komen met een goed verhaal, of echt hard to get spelen...want als man kan ik je vertellen dat er aan vrouwelijke zijde zeker ook vaak een hoop gedoe aan te pas komt...

Iig past hij niet bij, dat is wel duidelijk geworden.
Whatever...
pi_181249800
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:16 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zeker niet. Maar wél lezen en niets terugsturen is wel een beetje laf.

Blijkbaar is hij toch minder leuk dan je dacht.

Hij kan natuurlijk nog komen met een goed verhaal, of echt hard to get spelen...want als man kan ik je vertellen dat er aan vrouwelijke zijde zeker ook vaak een hoop gedoe aan te pas komt...

Iig past hij niet bij, dat is wel duidelijk geworden.
Denk niet dat hij hard to get speelt maar waarschijnlijk vind hij mij gewoon niet leuk en zo is het makkelijk om het af te kappen
pi_181251430
Heel goed gedaan en gezegd Isabel!
pi_181252291
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:24 schreef zarGon het volgende:
Ja, eh, mensen het is wel heel erg makkelijk om het af te doen met 'hij heeft geen interesse in je'...

Zou niet weten waarom het zo absoluut zeker is dat hij geen interesse meer zou hebben in haar. Wegens (geldige!) omstandigheden kan hij wel wat andere zaken aan zijn hoofd hebben, waardoor hij (onbedoeld) geen aandacht meer aan haar geeft.
Zoals al eerder werd gezegd: Als hij maar een klein beetje oprechte interesse zou hebben, dan had hij al lang een berichtje gestuurd.

Maar ja, misschien zit wel ergens in de cel of ligt hij in coma in het ziekenhuis en kan hij daarom niet reageren?

Mannen/jongens kunnen heel geïnteresseerd zijn in de eerste instantie en dat is vaker ook weer zo verdwenen als sneeuw voor de zon. Kijk eens bij jezelf naar binnen, als je iemand echt leuk zou vinden dan wil je toch graag contact en zo niet dan hou je toch ook de boot af.
pi_181252352
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:29 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Denk niet dat hij hard to get speelt maar waarschijnlijk vind hij mij gewoon niet leuk en zo is het makkelijk om het af te kappen
Juist! En wie weet komt er komend weekend wel die ene speciale jongen voorbij?
pi_181252404
Kinderachtig dat hij niet eens even kan antwoorden zeg. Zou er ook verder geen tijd meer in steken nu, je hebt gedaan wat je kon.
pi_181252629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:43 schreef Isabel97 het volgende:
Ik snap gewoon niet echt waarom hij zo opeens/uit het niets niet meer geïnteresseerd is.
niet appen is niet noodzakelijk niet geintersseeerd zijn....

Het is best goed mogelijk dat de erg beperkte communicatie-vorm die dat programma bied gewoon niet prettig voelt en genoeg mensen hebben een rothekel eraan om over nietszeggende ditjes-en-datjes berichtjes te sturen die je de hele tijd uit je concentratie halen met hun *PLING*-geluidjes...

geef hem tijd en en als je elkaar vaker wil zien, bespreek ook hoe je het beste en het leukste contact kunt houden, vraag hem gewoon ernaar of hij het prettig vind veel te whatsappen of dat het bv prettiger is te telefoneren 's avonds, zodat je iig elkaars stem kunt horen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181252791
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:29 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Denk niet dat hij hard to get speelt maar waarschijnlijk vind hij mij gewoon niet leuk en zo is het makkelijk om het af te kappen
Maar nu je toch niemand hebt.. Date?

B:)B
pi_181252847
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

niet appen is niet noodzakelijk niet geintersseeerd zijn....

Het is best goed mogelijk dat de erg beperkte communicatie-vorm die dat programma bied gewoon niet prettig voelt en genoeg mensen hebben een rothekel eraan om over nietszeggende ditjes-en-datjes berichtjes te sturen die je de hele tijd uit je concentratie halen met hun *PLING*-geluidjes...

geef hem tijd en en als je elkaar vaker wil zien, bespreek ook hoe je het beste en het leukste contact kunt houden, vraag hem gewoon ernaar of hij het prettig vind veel te whatsappen of dat het bv prettiger is te telefoneren 's avonds, zodat je iig elkaars stem kunt horen
Mooi, goed, puike reactie. Je klinkt alleen net als een stalker.

Als iemand niet reageert op je poging tot contactmomenten dan is diegene niet in je geïnteresseerd.

Dan kun je wel allemaal dingen in je hoofd halen of wat wel of wat niet, diegene wil niks met je. En ook geen andere vormen van contact anders had je wel contact gehad, zo simpel is het nu eenmaal.
pi_181252951
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:49 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

Mooi, goed, puike reactie. Je klinkt alleen net als een stalker.

Als iemand niet reageert op je poging tot contactmomenten dan is diegene niet in je geïnteresseerd.
:? kennelijk lees je hele bijzondere dingen om tot zulke uitspraken te komen, ik ben kennelijk een stalker?

Ik zeg nergens dat ze erg actief het contact moet blijven zoeken, maar gewoon geduld hebben.
iets de tijd geven (en verder ook niet je erdoor laten stoppen, leef je je leven lekker verder

verder heb ik een broertje dood aan mensen die woorden als 'stalker' gaan gebruiken, als ze kennelijk zelf te laf zouden zijn iemand af te wijzen, ma wel initieel meerdere dates gehad te hebben die kennelijk iig geen dode-boel waren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:54:48 #87
163650 Greys
pi_181252959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

niet appen is niet noodzakelijk niet geintersseeerd zijn....

Het is best goed mogelijk dat de erg beperkte communicatie-vorm die dat programma bied gewoon niet prettig voelt en genoeg mensen hebben een rothekel eraan om over nietszeggende ditjes-en-datjes berichtjes te sturen die je de hele tijd uit je concentratie halen met hun *PLING*-geluidjes...

geef hem tijd en en als je elkaar vaker wil zien, bespreek ook hoe je het beste en het leukste contact kunt houden, vraag hem gewoon ernaar of hij het prettig vind veel te whatsappen of dat het bv prettiger is te telefoneren 's avonds, zodat je iig elkaars stem kunt horen
Dan had ie na al die tijd inmiddels echt wel even gebeld inmiddels hoor, als hij haar zo leuk vond en niet van appen hield.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 17-08-2018 19:10:43 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181252972
Nogal plotseling stoppen met appen betekent gewoon een gebrek aan interesse. Helemaal niet erg
Kan gebeuren.

[ Bericht 62% gewijzigd door Argento op 17-08-2018 14:07:01 ]
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_181253312
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:40 schreef RM-rf het volgende:

niet appen is niet noodzakelijk niet geintersseeerd zijn....

Het is best goed mogelijk dat de erg beperkte communicatie-vorm die dat programma bied gewoon niet prettig voelt en genoeg mensen hebben een rothekel eraan om over nietszeggende ditjes-en-datjes berichtjes te sturen die je de hele tijd uit je concentratie halen met hun *PLING*-geluidjes...

geef hem tijd en en als je elkaar vaker wil zien, bespreek ook hoe je het beste en het leukste contact kunt houden, vraag hem gewoon ernaar of hij het prettig vind veel te whatsappen of dat het bv prettiger is te telefoneren 's avonds, zodat je iig elkaars stem kunt horen
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:54 schreef RM-rf het volgende:

Ik zeg nergens dat ze erg actief het contact moet blijven zoeken, maar gewoon geduld hebben.
iets de tijd geven
Kijk nog even terug naar je reacties. Je hebt direct een verklaring waarom iemand waarschijnlijk niet op je zou reageren. Je gaat dan geduldig afwachten en een andere manier verzinnen om alsnog in contact te komen?

Het is zo simpel, als iemand geen contact met je wil dan wil iemand dat niet. En wil diegene wel contact, dan heb je contact. (Als jij dat tenminste ook wil.)
pi_181253488
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:10 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

[..]

Kijk nog even terug naar je reacties. Je hebt direct een verklaring waarom iemand waarschijnlijk niet op je zou reageren. Je gaat dan geduldig afwachten en een andere manier verzinnen om alsnog in contact te komen?

Het is zo simpel, als iemand geen contact met je wil dan wil iemand dat niet. En wil diegene wel contact, dan heb je contact. (Als jij dat tenminste ook wil.)
jh, je draait een beetje door...

misschien moet JIJ juist mn reactie eens teruglezen omdat je dingen erin bent gaan lezen die nergens staan

ik heb TS aangeraden gewoon geduld te hebben...
van wat ik begrijp heeft ze hem een wekje terug een bericht gestuurd als reactie op een vraag van hem 'hoe haar week was' en dus gisteren een berichtje om hem eraan te herinneren...

nogal voorbarig om daaruit conclusies te gaan trekken dat hij haar helemaal niet ziet zitten...

gewoon een beetje geduld hebben, en afwachten of hij nog reageert is dan nog steeds ook normaal, maar kennelijk ben je dan volgens jou als een stalker :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181253564
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]

jh, je draait een beetje door...

misschien moet JIJ juist mn reactie eens teruglezen omdat je dingen erin bent gaan lezen die nergens staan

ik heb TS aangeraden gewoon geduld te hebben...
van wat ik begrijp heeft ze hem een wekje terug een bericht gestuurd als reactie op een vraag van hem 'hoe haar week was' en dus gisteren een berichtje om hem eraan te herinneren...

nogal voorbarig om daaruit conclusies te gaan trekken dat hij haar helemaal niet ziet zitten...

gewoon een beetje geduld hebben, en afwachten of hij nog reageert is dan nog steeds ook normaal, maar kennelijk ben je dan volgens jou als een stalker :D
Ja, is goed gooz, je hebt helemaal gelijk. ^O^
pi_181254083
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]

jh, je draait een beetje door...

misschien moet JIJ juist mn reactie eens teruglezen omdat je dingen erin bent gaan lezen die nergens staan

ik heb TS aangeraden gewoon geduld te hebben...
van wat ik begrijp heeft ze hem een wekje terug een bericht gestuurd als reactie op een vraag van hem 'hoe haar week was' en dus gisteren een berichtje om hem eraan te herinneren...

nogal voorbarig om daaruit conclusies te gaan trekken dat hij haar helemaal niet ziet zitten...

gewoon een beetje geduld hebben, en afwachten of hij nog reageert is dan nog steeds ook normaal, maar kennelijk ben je dan volgens jou als een stalker :D
Een week terug en dan nog geen bericht, jij me zeker niet te voorbarig om conclusies te trekken dat ie haar niet ziet zitten hoor.
pi_181254542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:31 schreef LurkJeRot het volgende:
Kinderachtig dat hij niet eens even kan antwoorden zeg. Zou er ook verder geen tijd meer in steken nu, je hebt gedaan wat je kon.
Ja vind het ook wel erg kinderachtig. En nee ga ik zeker niet meer doen inderdaad :)
pi_181255380
Groot gelijk, anders ga je jezelf aan het lijntje houden met valse hoop.
Gewoon leuke jongen of man vinden die het wel duidelijk laat merken.

Ik zou zelf als man zijnde dat onzekere gevoel wat zoiets oplevert, als je niks of iets nietszeggend terug krijgt terwijl je klaarzit met de broek op de enkels, ook niet prettig vinden dus ik denk dat je het goed gedaan hebt uiteindelijk.
pi_181260009
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:47 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Oké ik denk misschien teveel na maar heb me echt niet verlaagd door één berichtje te sturen, echt houd toch op zeg
Neen, jij moet ophouden met zo triest een topic openen over iemand die nota bene niet eens naar je omkijkt. Man man man, en dan nog ook nog eens alles overdenken en toch nog berichten verzenden. _O-
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:01:02 #96
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181260056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:57 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Neen, jij moet ophouden met zo triest een topic openen over iemand die nota bene niet eens naar je omkijkt. Man man man, en dan nog ook nog eens alles overdenken en toch nog berichten verzenden. _O-
En omdat zij dat doet is het per definitie zo dat jij de reacties moet geven die jij doet? Want wat zij wel of niet doet doet niets af aan de sneuheid van jouw reacties hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:06:37 #97
163650 Greys
pi_181260134
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:57 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Neen, jij moet ophouden met zo triest een topic openen over iemand die nota bene niet eens naar je omkijkt. Man man man, en dan nog ook nog eens alles overdenken en toch nog berichten verzenden. _O-
Tis een forum, laat mensen lekker hun dingen opbiechten en advies vragen en evt (in jouw ogen) fouten maken en ervan leren zonder ze de grond in te trappen. Heb je toch je toch niet nodig om jezelf beter te voelen joh. Nergens voor nodig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181260938
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:57 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Neen, jij moet ophouden met zo triest een topic openen over iemand die nota bene niet eens naar je omkijkt. Man man man, en dan nog ook nog eens alles overdenken en toch nog berichten verzenden. _O-
Daarvoor is het een forum 😂 en ja normaal zou ik het hier in real life even met vriendinnen over hebben ipv een forum, maar die zitten momenteel allemaal in het buitenland voor vakantie/studie.

En btw zo te zien is er hier niemand het met jouw meningen eens. En als je het zo triest vind, waarom reageer je dan nog? Je had je punt al gemaakt hoor. Je hebt blijkbaar echt geen leven als je het leuk vind om mensen via een forum te gaan afkraken.
pi_181317586
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:51 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Daarvoor is het een forum 😂 en ja normaal zou ik het hier in real life even met vriendinnen over hebben ipv een forum, maar die zitten momenteel allemaal in het buitenland voor vakantie/studie.

En btw zo te zien is er hier niemand het met jouw meningen eens. En als je het zo triest vind, waarom reageer je dan nog? Je had je punt al gemaakt hoor. Je hebt blijkbaar echt geen leven als je het leuk vind om mensen via een forum te gaan afkraken.
Don't bother, heeft geen enkele zin of toegevoegde waarde om er op te reageren. Kijk als er een jongen is die jou leuk vind maar andersom is het niet wat voor jou dan is het wel zo netjes, lees volwassen, om dat even te laten weten. Loopt er één je puur af te zeiken, dan is dat een goede reden om iemand wel te negeren.
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:15:27 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181317618
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:57 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Neen, jij moet ophouden met zo triest een topic openen over iemand die nota bene niet eens naar je omkijkt. Man man man, en dan nog ook nog eens alles overdenken en toch nog berichten verzenden. _O-
Manmanman kutkloontje :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')