abonnement Unibet Coolblue
pi_181222801
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:43 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

dat ook nog eens een keer...
(trouwens Windows 7 stuurt ook al data door)
pi_181222924
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

(trouwens Windows 7 stuurt ook al data door)
Ligt eraan of je bepaalde optionele updates installeert of niet. Je hebt lijsten op internet die dit bijhouden.
pi_181223005
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:39 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

wat een onzin. Dat OS is niet van de ene op de andere dag "tering onveilig".
Jawel, dat is het wel, mits je op een netwerk zit. Mocht de laptop in kwestie volledig offline blijven, dan niet nee.
pi_181223037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Jawel, dat is het wel, mits je op een netwerk zit. Mocht de laptop in kwestie volledig offline blijven, dan niet nee.
Ja, dus enkel een lokaal netwerk en als het even kan geen fysieke toegang mogelijk maken.
pi_181223056
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:17 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Ja, dus enkel een lokaal netwerk en als het even kan geen fysieke toegang mogelijk maken.
Ja, in dat geval is zelfs Windows 3.11 nog veilig, zoals al eerder gezegd :+
Kan me nog de ontiegelijke bak exploits herinneren die uitkwamen toen Win XP EOL ging _O- dat ging toen rap
pi_181223074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja, in dat geval is zelfs Windows 3.11 nog veilig, zoals al eerder gezegd :+
Kan me nog de ontiegelijke bak exploits herinneren die uitkwamen toen Win XP EOL ging _O- dat ging toen rap
Windows 3.11 kon het internet nog niet op :D

(Of had het al ondersteuning voor TCP/IP?)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 09:21:57 ]
pi_181223155
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:21 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Windows 3.11 kon het internet nog niet op :D

(Of had het al ondersteuning voor TCP/IP?)
afaik was er een windows 3.11 en een windows 3.11 for workgroups, en die kon inderdaad het internet op.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:01:24 #58
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_181226160
Als dit echt om veiliheid gaat kan ik pen en papier aanraden voor TS.
pi_181226333
quote:
19s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:01 schreef Gunner het volgende:
Als dit echt om veiliheid gaat kan ik pen en papier aanraden voor TS.
Nee da's niet waar het om gaat. Het gaat erom wat er gebeurt met Windows 7 nadat het EOL wordt :)
pi_181234024
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:11 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Nee da's niet waar het om gaat. Het gaat erom wat er gebeurt met Windows 7 nadat het EOL wordt :)
Het zal voor mij (denk ik) nog perfect alle taken kunnen uitvoeren die ik nu ook doe. het enige wat ik eventueel zou missen is extra processorkracht. Ik wil mij niet laten bangmaken en pushen om alsmaar het nieuwste van het nieuwste te kopen. Zo voelt dit wel met Microsoft en Windows.

Nieuwe opslag zoals SSDs zullen geen compatibiliteitsproblemen geven. Ik zal een klein itx moederbordje kopen met z270 chipset. Kun je perfect allerlei intel CPU's op kwijt van Pentium tot K-series i7. Wat zou ik dan nog missen. Veilig zijn alle systemen niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Unlucky1 op 16-08-2018 17:52:01 ]
  donderdag 16 augustus 2018 @ 18:07:42 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181234542
Windows 10 kwam uit in 2015, om dat nou het nieuwste van het nieuwste te noemen...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 16 augustus 2018 @ 18:08:33 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181234571
Volgens mij is TS trouwens gewoon een bot die door de maker een hoopje technisch klinkende termen is gevoed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181235102
quote:
5s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is TS trouwens gewoon een bot die door de maker een hoopje technisch klinkende termen is gevoed.
Welke maker?

Ik vraag mij serieus af of mensen die W10 altijd ophemelen en sceptici afschieten niet stiekem werken voor Microsoft. Er is genoeg te doen geweest rondom w10 om Microsoft te wantrouwen tot in het oneindige.
pi_181239805
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:07 schreef Fir3fly het volgende:
Windows 10 kwam uit in 2015, om dat nou het nieuwste van het nieuwste te noemen...
De Windows 10 uit 2015 is anders als de Windows 10 in 2018. Iets met Anniversary Updates. Anders zou je ook kunnen stellen dat Mac OS X een stokoud besturingssysteem is.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181239928
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:32 schreef Unlucky1 het volgende:
Ik vraag mij serieus af of mensen die W10 altijd ophemelen en sceptici afschieten niet stiekem werken voor Microsoft. Er is genoeg te doen geweest rondom w10 om Microsoft te wantrouwen tot in het oneindige.
Veel mensen zijn gewoon naief of willen de pijnlijke waarheid niet weten. Wat ze eigenlijk doen is hun eigen keuze verdedigen, omdat ze voor zichzelf geen andere mogelijkheden zien. Net zo een beetje als van die mensen die zeggen dat een Golf 2 de beste auto ooit is, terwijl ze die amper met benzine kunnen vullen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181240209
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:07 schreef Fir3fly het volgende:
Windows 10 kwam uit in 2015, om dat nou het nieuwste van het nieuwste te noemen...
De achterdeurtjes voor de overheid in je systeem zullen ondanks dat wel altijd de meest up to date achterdeurtjes blijven!1 :D
pi_181243708
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

De achterdeurtjes voor de overheid in je systeem zullen ondanks dat wel altijd de meest up to date achterdeurtjes blijven!1 :D
Ja maar, wat maken die achterdeurtjes je uit, als de laptop toch niet het internet op gaat? :?

Dan worden die achterdeurtjes sowieso nooit bereikt
pi_181244998
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:35 schreef tailfox het volgende:
Kom op mensen TS is een troll. Geeft hier en daar luxe termen maar weet de beginselen niet.
Haten op Windows 10 is zo 2008
Ik heb nog geen argumenten gehoord van TS waarom hij precies W7 wil draaien, maar misschien heeft hij die wel? Ik kan me voorstellen dat hij software moet draaien wat alleen nog voor W7 beschikbaar is. Ik zie hier nog wel eens instrumenten (EM microscopen, dna sequencers, dat soort aparte dingen) waar de software alleen beschikbaar is voor oudere versies van windows. Lijkt me sterk in dit geval, maar om TS nou direct een trol te noemen :N
pi_181255138
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 00:46 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja maar, wat maken die achterdeurtjes je uit, als de laptop toch niet het internet op gaat? :?

Dan worden die achterdeurtjes sowieso nooit bereikt
Ja waarom moet ik dan persé Windows 10 installeren. Die hele look en feel staat mij niet aan.
pi_181255149
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:33 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ja waarom moet ik dan persé Windows 10 installeren. Die hele look en feel staat mij niet aan.
Je hoeft het niet te installeren, elke surface is ermee voorgeinstalleerd :+ Maar goed, als jij je de moeite wil nemen hem om te bouwen naar Windows 7 moeje dat lekker doen natuurlijk ;)
pi_181255211
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te installeren, elke surface is ermee voorgeinstalleerd :+ Maar goed, als jij je de moeite wil nemen hem om te bouwen naar Windows 7 moeje dat lekker doen natuurlijk ;)
Mijn vraag was in begunsel hoe dit precies moet. Dit werd echter een hele gehannes tegen W10-discipelen |:(
pi_181255247
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:38 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Mijn vraag was in begunsel hoe dit precies moet. Dit werd echter een hele gehannes tegen W10-discipelen |:(
Als ik vlug google lijkt het inderdaad niet zomaar te kunnen. Enigzins logisch ook, want de allereerste Surface (die RT-troep daargelaten) was volgens mij met 8.1
pi_181255282
quote:
Q: Can I run Windows 7 on a Surface Pro device?

A: No. The Surface Pro is a class 3 UEFI device, which means it has no Compatibility Support Module (CSM), which emulates the old BIOS environment. Windows 7 is not compatible with UEFI, which means without CSM, it wouldn't be able to function.

If you had to run Windows 7 on a Surface Pro, the only way would be to enable the Hyper-V feature of Windows 8 and run Windows 7 inside a virtual machine (VM). However, this would limit the resources available and the capabilities such as some of the touch/pen features. I would suggest looking at removing whatever obstacle is making the case for using Windows 7.
pi_181255337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Als ik vlug google lijkt het inderdaad niet zomaar te kunnen. Enigzins logisch ook, want de allereerste Surface (die RT-troep daargelaten) was volgens mij met 8.1
Ik ben nu ook te lui om dot uit te zoeken. Op mijn Asus laptop met uefi-bios lukte dit wel met een bootable usb. Maar de laptop heeft wel.cms in de bios. Ik weet niet of CSM persé nodig is bij booten.
pi_181255408
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:43 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik ben nu ook te lui om dot uit te zoeken. Op mijn Asus laptop met uefi-bios lukte dit wel met een bootable usb. Maar de laptop heeft wel.cms in de bios. Ik weet niet of CSM persé nodig is bij booten.
Denk dat het daar spaak gaat lopen. Alle dingen die ik online vind, wijzen ernaar dat het niet mogelijk is.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:15:36 #76
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181272348
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:43 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik ben nu ook te lui om dot uit te zoeken. Op mijn Asus laptop met uefi-bios lukte dit wel met een bootable usb. Maar de laptop heeft wel.cms in de bios. Ik weet niet of CSM persé nodig is bij booten.
Zonder CSM, geen emulatie voor "oldskool" bios.
Zonder oldskool bios, geen Win7. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181276167
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zonder CSM, geen emulatie voor "oldskool" bios.
Zonder oldskool bios, geen Win7. :)
Vind jij Wn10 OK?
pi_181276318
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:40 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Vind jij Wn10 OK?
Windows 10 werkt echt prettig, een stuk beter dan 7, helemaal icm een touch screen.

Veelgehoorde kritiek op Windows 10 is de hoeveelheid data die Microsoft van je in de gaten wil houden. Echter, als je een beetje oplet met de instellingen kan je praktisch al die zaken uitschakelen.

Daarbovenop komt dat je zelf aangeeft dat de laptop het internet niet opgaat, dus dat probleem is dan sowieso opgelost :T

In gebruik is het wel echt een stuk prettiger
pi_181276410
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:49 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Windows 10 werkt echt prettig, een stuk beter dan 7, helemaal icm een touch screen.

Veelgehoorde kritiek op Windows 10 is de hoeveelheid data die Microsoft van je in de gaten wil houden. Echter, als je een beetje oplet met de instellingen kan je praktisch al die zaken uitschakelen.

Daarbovenop komt dat je zelf aangeeft dat de laptop het internet niet opgaat, dus dat probleem is dan sowieso opgelost :T

In gebruik is het wel echt een stuk prettiger
Kan win8.1 zonder CSM via usefi worden geinstalleerd?
pi_181276434
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:56 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Kan win8.1 zonder CSM via usefi worden geinstalleerd?
Not sure, maar volgens mij wel. Raad ik je overigens ten zeerste af. 8.1 is echt een afgrijselijk besturingssysteem.
pi_181276532
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:57 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Not sure, maar volgens mij wel. Raad ik je overigens ten zeerste af. 8.1 is echt een afgrijselijk besturingssysteem.
Windows8.1 zat op mijn laptop bij aanschaf en was bij lange na niet zo afgrijselijk als Win10 met zijn grote hoeveelheid betutteling.
pi_181276546
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:03 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Windows8.1 zat op mijn laptop bij aanschaf en was bij lange na niet zo afgrijselijk als Win10 met zijn grote hoeveelheid betutteling.
Smaken verschillen ;)
  Forum Admin zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:11:07 #83
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_181276651
Als je airgapped je device gebruikt kan je net zo goed win10 gebruiken. Knappe windows10 die je data naar iets lekt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_181276769
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:11 schreef Pharkus het volgende:
Als je airgapped je device gebruikt kan je net zo goed win10 gebruiken. Knappe windows10 die je data naar iets lekt.
Nope ik vertrouw Win10 niet met mijn hardware. Ik vertrouwde Win7 en Win8.1 al niet zo. Al dat gespionneer van Microsoft en de VS wil ik niet. Je weet nooit wat ze doen met je persoonlijke bestanden en software.

Ik was al furieus toen ik erachterkwam dat een Asus laptop van mij met ontel chipset allerlei "remote control management" features aan boord had. Als je per ongeluk bepaalde intel deuvers installeerde was je gewoon het haasje. Automatisch wifi ed aanzetten zonder dat je het weet. Niet meer.
pi_181276788
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:18 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Nope ik vertrouw Win10 niet met mijn hardware. Ik vertrouwde Win7 en Win8.1 al niet zo. Al dat gespionneer van Microasft en de VS wil ik niet. Je weet nooit wat ze doen met je persoonlijke bestanden en software.

Ik was al furieus toen ik erachterkwam dat een Asus laptop van mij met ontel chipset allerlei "remote control management" features aan boord had. Als je per ongeluk bepaalde intel deuvers installeerde was je gewoon het haasje. Automatisch wifi ed aanzetten zonder dat je het weet. Niet meer.
Misschien eens Linux proberen dan? Ubuntu (https://www.ubuntu.com/) en Linux Mint (https://www.linuxmint.com/) zijn twee hele gebruiksvriendelijke versies van Linux, die gemakkelijk te begrijpen zijn voor een beginner op Linux-gebied.
pi_181276807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Misschien eens Linux proberen dan? Ubuntu (https://www.ubuntu.com/) en Linux Mint (https://www.linuxmint.com/) zijn twee hele gebruiksvriendelijke versies van Linux, die gemakkelijk te begrijpen zijn voor een beginner op Linux-gebied.
Linux durf ik nog niet mee te werken. En het schijnt dat distributies zoals Redhat ook al gewoon gecompromitteerd zijn. Met Linux ontkom je ook niet aan die enge CLI denk ik. Was daar helemaal klaar mee in het verleden. Allerlei speciale software nodig. Al die tijd nodig voor onderzoek van welke software wel en niet. Is het mij nog niet waard.
pi_181276856
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:21 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Linux durf ik nog niet mee te werken. En het schijnt dat distributies zoals Redhat ook al gewoon gecompromitteerd zijn. Met Linux ontkom je ook niet aan die enge CLI denk ik. Ben daar helemaal klaar mee.
Linux is open-source, waardoor iedereen de broncode kan bekijken, en genoeg nerds die dat snappen en ook nakijken. Mocht er dus iets geprogrammeerd zijn dat er data verzameld wordt, zal dat snel bekend worden, en binnen de Linux-community een schandaal opleveren. Red Hat is afaik een commerciele variant, kans bestaat dat die niet geheel open source is. Linux Mint is dat wel, en heel goed aan te raden.

En dat is prima te gebruiken zonder Command Line Interface.
pi_181276932
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:24 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Linux is open-source, waardoor iedereen de broncode kan bekijken, en genoeg nerds die dat snappen en ook nakijken. Mocht er dus iets geprogrammeerd zijn dat er data verzameld wordt, zal dat snel bekend worden, en binnen de Linux-community een schandaal opleveren. Red Hat is afaik een commerciele variant, kans bestaat dat die niet geheel open source is. Linux Mint is dat wel, en heel goed aan te raden.

En dat is prima te gebruiken zonder Command Line Interface.
Ik zal Linux ooit wel een kans geven als experiment. Vwb opensource.Ik ken niemand zelfs geen professionele programmeurs die ook maar enige open-source code checken. Het gaat om miljoenen regels code. De meesten nemen het voor lief en geloven het wel. Er hoeft maar een komma verkeerd te staan en dat is dan een achterdeur.
pi_181276976
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:28 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik zal Linux ooit wel een kans geven als experiment. Vwb opensource.Ik ken niemand zelfs geen professionele programmeurs die ook maar enige open-source code checken. Het gaat om miljoenen regels code. De meesten nemen het voor lief en geloven het wel.
Tsja, jouw keuze ;) Maar je geeft aan alles Microsoft niet te vertrouwen, en dan is een systeem waar in ieder geval transparantie is, misschien een betere optie voor je. Bij Windows zal je nooit onder de motorkap mogen kijken.

Maar goed, je beslissing is al vanaf het begin van het topic gemaakt, en dat is je goed recht natuurlijk ;)
pi_181280748
Ik durf Linux niet goed aan. Altijd weer gehannes. Toegegeven dit was in de tijd dat de beste videokaart nog een Tseng-labs 4400 was ofzo. Zat je met een OS zonder PS-muis support. Geen videodrivers. Deed je Cyrix IBM processor het traag wegens instructieset incompatibiliteit en alles haperde op 1024x768. En iedereen: Linux is de shit hoor..
pi_181280818
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 19:42 schreef Unlucky1 het volgende:
Ik durf Linux niet goed aan. Altijd weer gehannes. Toegegeven dit was in de tijd dat de beste videokaart nog een Tseng-labs 4400 was ofzo. Zat je met een OS zonder PS-muis support. Geen videodrivers. Deed je Cyrix IBM processor het traag wegens instructieset incompatibiliteit en alles haperde op 1024x768. En iedereen: Linux is de shit hoor..
Heb je anders een tweede apparaat waarop je het eens zou kunnen uitproberen? Een moderne linux distri heeft gewoon een grafische installatiewizard, waarbij al je hardware out of the box zou moeten werken
  zondag 19 augustus 2018 @ 11:09:26 #92
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181294419
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:40 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Vind jij Wn10 OK?
Niets mis met Win10. :)
Met wat google werk, kan je zowat alle settings uitzetten.

Maar goed, het maakt voor jou toch niets uit, zijn bakken zonder internet.
Vanaf dat moment, ging deze hele discussie nergens meer over.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181294515
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:09 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niets mis met Win10. :)
Met wat google werk, kan je zowat alle settings uitzetten.

Maar goed, het maakt voor jou toch niets uit, zijn bakken zonder internet.
Vanaf dat moment, ging deze hele discussie nergens meer over.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar waar een dergelijke laptop zonder internet voor gebruikt gaat worden. Mijnenveger?
  zondag 19 augustus 2018 @ 11:15:41 #94
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181294551
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 11:13 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd naar waar een dergelijke laptop zonder internet voor gebruikt gaat worden. Mijnenveger?
Ik kan niets bedenken. :D
Al mijn devices hebben internet, hetzij achter een proxy oid. :) Je wilt toch je huis kunnen automaten ;p

Vertel eens TS, wat is eigenlijk je plan?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181294607
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 19:42 schreef Unlucky1 het volgende:
Ik durf Linux niet goed aan. Altijd weer gehannes. Toegegeven dit was in de tijd dat de beste videokaart nog een Tseng-labs 4400 was ofzo. Zat je met een OS zonder PS-muis support. Geen videodrivers. Deed je Cyrix IBM processor het traag wegens instructieset incompatibiliteit en alles haperde op 1024x768. En iedereen: Linux is de shit hoor..
Het is tegenwoordig echt heel zeldzaam dat er geen drivers voor hardware beschikbaar zijn, tenzij het echt heel exotische meuk is... :P
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:31:39 #96
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_181295832
Ik vraag me af wat voor telefoon, router, tv of isp TS heeft. Als je zo para bent dat je denkt dat een systeem zonder internet toch data naar MS lekt moet je haast terug naar het stenen tijdperk :D
pi_181296351
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik vraag me af wat voor telefoon, router, tv of isp TS heeft. Als je zo para bent dat je denkt dat een systeem zonder internet toch data naar MS lekt moet je haast terug naar het stenen tijdperk :D
Onder andere Intel heeft hardware ontwikkeld voor remote system management. Dit zat standaard op bepaalde chipsets. En drivers hiervoor werden natuurlijk automatisch geinstalleerd via Windows update. Omdat je alles up to date wil hebben als user. Die grapjes wil ik niet. Is overigens geflopt en de drivers ervoor geschrapt.
  zondag 19 augustus 2018 @ 13:14:38 #98
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_181296656
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:01 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Onder andere Intel heeft hardware ontwikkeld voor remote system management. Dit zat standaard op bepaalde chipsets. En drivers hiervoor werden natuurlijk automatisch geinstalleerd via Windows update. Omdat je alles up to date wil hebben als user. Die grapjes wil ik niet. Is overigens geflopt en de drivers ervoor geschrapt.
Dus je bent bang voor iets dat niet meer relevant is en voor lekken van data terwijl de machine niet op internet komt?
Echt, gebruik wat je wil, maar ik snap werkelijk niets van je argumenten.
pi_181298890
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:14 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Dus je bent bang voor iets dat niet meer relevant is en voor lekken van data terwijl de machine niet op internet komt?
Echt, gebruik wat je wil, maar ik snap werkelijk niets van je argumenten.
W10 is oa. overbetuttelend. Dat alleen al heb ik een bloedhekel aan.
pi_181298988
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:55 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

W10 is oa. overbetuttelend. Dat alleen al heb ik een bloedhekel aan.
Dan blijf ik toch nieuwsgierig waar je een laptop zonder internet wel voor gaat gebruiken :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')