abonnement Unibet Coolblue
pi_181201147
.

EDIT:

[ Bericht 51% gewijzigd door chesster op 15-08-2018 13:28:32 (laat maar) ]
HERAS, voor het beter hackwerk
pi_181201436
Een lijst van games (al zijn het foto's van de covers via de zijkant) zou prettig zijn. Tevens zijn vraagprijzen verplicht :T

Maar goed, ik begin. Heb je toevallig Deus Ex 1?
pi_181201474
Een hele collectie games voor een pot muurverf, een kwast, een roller en een verfbak? Das niet duur!
pi_181201993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Een lijst van games (al zijn het foto's van de covers via de zijkant) zou prettig zijn. Tevens zijn vraagprijzen verplicht :T

Maar goed, ik begin. Heb je toevallig Deus Ex 1?
(Richt)prijs inbegrepen!

Jazeker (als onderdeel van mijn BigBox collectie), en ook 2 verschillende classic releases (als onderdeel van mijn 'dvd' case collectie).
HERAS, voor het beter hackwerk
pi_181202090
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:10 schreef chesster het volgende:

[..]

(Richt)prijs inbegrepen!

Jazeker (als onderdeel van mijn BigBox collectie), en ook 2 verschillende classic releases (als onderdeel van mijn 'dvd' case collectie).
Als je de hele collectie in 1 keer wil verkopen, zal er een lijst van games echt vernoemd moeten worden. Blijkbaar heb je dus 1 game al 3 keer. :T
pi_181202273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:14 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Als je de hele collectie in 1 keer wil verkopen, zal er een lijst van games echt vernoemd moeten worden. Blijkbaar heb je dus 1 game al 3 keer. :T
Eigenlijk ben je een slechte moderator:

1. in een ander topic doe je "leuk" door te zeggen dat er geen like systeem op fok is, dat heb je hardstikke fout, een moderator moet dat op mijn minst weten, al is dit het forum en niet de FP, zelfs ik weet het verschil als nieuwkomeling.

2. je motiveert vooral dat ik hier stop, wel goed gedaan, want dat is gelukt, galbak. Een lijst van games? Denk eens na dombo! Dan gaan mensen me mailen dat ze de zeldzame GTA Trilogy willen kopen voor 5EUR, en wie heeft er interesse in de details bij zo'n enorme koop, heb je interesse in 2000 games dan kan je er vanuit gaan dat het gewoon enorm veel is. 1 game heb ik niet 3x, ik heb 3 verschillende uitgaven er van, sukkel.

3. daaaaaaaag Fok!
HERAS, voor het beter hackwerk
pi_181202344
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:24 schreef chesster het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je een slechte moderator:

1. in een ander topic doe je "leuk" door te zeggen dat er geen like systeem op fok is, dat heb je hardstikke fout, een moderator moet dat op mijn minst weten, al is dit het forum en niet de FP, zelfs ik weet het verschil als nieuwkomeling.

2. je motiveert vooral dat ik hier stop, wel goed gedaan, want dat is gelukt, galbak. Een lijst van games? Denk eens na dombo! Dan gaan mensen me mailen dat ze de zeldzame GTA Trilogy willen kopen voor 5EUR, en wie heeft er interesse in de details bij zo'n enorme koop, heb je interesse in 2000 games dan kan je er vanuit gaan dat het gewoon enorm veel is. 1 game heb ik niet 3x, ik heb 3 verschillende uitgaven er van, sukkel.

3. daaaaaaaag Fok!
Moderator doet niks verkeerd.
Iedereen wilt toch foto's zien voor hij / zei wat koopt? Daarentegen kan je 1500,- nooit krijgen voor je uitgewoonde games.
pi_181202450
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:24 schreef chesster het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je een slechte moderator:

1. in een ander topic doe je "leuk" door te zeggen dat er geen like systeem op fok is, dat heb je hardstikke fout, een moderator moet dat op mijn minst weten, al is dit het forum en niet de FP, zelfs ik weet het verschil als nieuwkomeling.

2. je motiveert vooral dat ik hier stop, wel goed gedaan, want dat is gelukt, galbak. Een lijst van games? Denk eens na dombo! Dan gaan mensen me mailen dat ze de zeldzame GTA Trilogy willen kopen voor 5EUR, en wie heeft er interesse in de details bij zo'n enorme koop, heb je interesse in 2000 games dan kan je er vanuit gaan dat het gewoon enorm veel is. 1 game heb ik niet 3x, ik heb 3 verschillende uitgaven er van, sukkel.

3. daaaaaaaag Fok!
Op punt 1 heb ik mijn fout in dat topic al toegegeven -> Ik wist dat echt niet, en meteen ook mijn fout toegegeven. Ik kom namelijk alleen op het forum, en hier hebben we dat systeem niet.

2/3, nou ja, daar kan ik niks mee. Je kunt toch niet van mensen verwachten dat ze 1500 euro aan je geven zonder dat ze weten wat ze ervoor kopen? Zoals ik al aangaf: foto's van b.v. de zijkanten zou al genoeg zijn, beetje op deze manier (maar dan een hogere resolutie)



Misschien tien foto's maken, en de kans dat je je collectie gaat verkopen is al een stuk groter. Niemand, maar dan ook helemaal niemand gaat 1500 euro uitgeven zonder te weten wat ze kopen.
pi_181202716
-doe maar niet-

[ Bericht 98% gewijzigd door Housekeeper op 15-08-2018 14:37:57 ]
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 14:34:49 #10
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_181203914
Ja leuk geweest. Dit gaat dicht :{
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')