abonnement Unibet Coolblue
pi_181198359
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181198660
even he, ik weet niet hoe ik dat al die jaren gedaan heb, in de zomer altijd lange broeken aan.

Vandaag lange broek aan maar teringjantje wat warm. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:38:00 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181198682
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:37 schreef Lonaa het volgende:
even he, ik weet niet hoe ik dat al die jaren gedaan heb, in de zomer altijd lange broeken aan.

Vandaag lange broek aan maar teringjantje wat warm. :')
Nouja op het werk moet ik het sowieso, dus ben er wel aan gewend.

Maar vroeger idd altijd overal, ook thuis volgens mij en zeker buiten. Hoe warm het ook was :')
Nu moet ik er niet aan denken. Of op vakantie enzo.
pi_181198700
quote:
6s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja op het werk moet ik het sowieso, dus ben er wel aan gewend.

Maar vroeger idd altijd overal, ook thuis volgens mij en zeker buiten. Hoe warm het ook was :')
Nu moet ik er niet aan denken. Of op vakantie enzo.
Ik loop dus al weken niet meer in een lange broek. Dat went blijkbaar wel snel. :D

Voor nu heb ik m uitgetrokken :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:41:31 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_181198768
Ik lag dus gister in een pyjama met lange broek en lange mouwen en een hemd er onder, onder mijn donzen winterdekbed te rillen :')

Je valt er wel snel mee af :7




Prachtige mount everest :')
disclaimer
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:42:27 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181198789
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lag dus gister in een pyjama met lange broek en lange mouwen en een hemd er onder, onder mijn donzen winterdekbed te rillen :')

Je valt er wel snel mee af :7
Thuis kan ik dat ook wel, lekker koel O+
Of nouja, beneden op de bank, niet op bed, daar is het nog et warm.
pi_181198870
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lag dus gister in een pyjama met lange broek en lange mouwen en een hemd er onder, onder mijn donzen winterdekbed te rillen :')

Je valt er wel snel mee af :7


[ afbeelding ]

Prachtige mount everest :')
:D

Hier ook wel een 'hoe minder aan, hoe beter' over het algemeen. Gelukkig kom ik aardig weg met rokjes. _O- Wel jammer dat ik echt wat meer werksafe kleren moet hebben. Heul geen zin om dat te shoppen, want geen reet aan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181199042
Ik heb vandaag wel een lange rok aan, koeler dan een lange broek :)
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:00:08 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181199176
Ik werk in een dresscode-loze omgeving, wel fijn als het warm is :+ Al merk ik daar veelal sowieso weinig van, want de airco heeft standje vrieskist :P

Verder hoop ik dat de ziekenboeg snel beter is! Kwak, dat zal wel weer schrikken zijn geweest ook zeg :o

BE, ik weet niet precies hoe en wat, maar fijn dat er stappen gezet worden, hopelijk morgen goed nieuws :Y

Lonaa, succes met je tentamen *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:02:28 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181199219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
airco heeft standje vrieskist :P
Ken het ;(
Zit standaard met 1 vest aan, en regelmatig met 2.. en daaronder een trui en een topje :+
En de mensen naast me hebben het warm in hun tshirtje :') :X
pi_181199222
Ik heb de afgelopen tijd ook wel wat moeten investeren in wat meer geschikte kleding voor werken in een professionele omgeving. En vestjes. Want goed klimaatsysteem.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:02:56 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181199229
Dat was ik idd Holy, van die overstap, goed onthouden. :Y

Beterschap SQ!
***
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:10:12 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181199362
quote:
6s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ken het ;(
Zit standaard met 1 vest aan, en regelmatig met 2.. en daaronder een trui en een topje :+
En de mensen naast me hebben het warm in hun tshirtje :') :X
Lol dat ja, sommigen hadden ook altijd onderlinge 'strijd' over de instellingen van het apparaat omdat een paar het altijd koud hebben en anderen altijd te warm _O- Toen we suggereerden dat ze dan maar van plaats moesten ruilen (i.v.m. bureaulocatie t.o.v. airco-roosters) was het ineens niet zo erg meer, kennelijk nogal gehecht aan hun plekkies :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:12:08 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181199405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lol dat ja, sommigen hadden ook altijd onderlinge 'strijd' over de instellingen van het apparaat omdat een paar het altijd koud hebben en anderen altijd te warm _O- Toen we suggereerden dat ze dan maar van plaats moesten ruilen (i.v.m. bureaulocatie t.o.v. airco-roosters) was het ineens niet zo erg meer, kennelijk nogal gehecht aan hun plekkies :+
Klopt, werd hier ook voorgesteld, maar dan zit ik dichter bij de kletsende en bewegende mensen en dat is weer een andere tik waar ik niet mee overweg kan :')
pi_181199431
Ik heb straks een eigen kamer met eigen regelkastje O+ Ik heb nog nooit een eigen kantoor gehad :o
pi_181199512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik werk in een dresscode-loze omgeving, wel fijn als het warm is :+ Al merk ik daar veelal sowieso weinig van, want de airco heeft standje vrieskist :P

[...]
Ik ook, en ik zit dus nu ook met een dik vest aan. :')
Stimuleerde wel om lange dagen te maken tijdens de hittegolf ^O^
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:57:22 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181200359
quote:
6s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, werd hier ook voorgesteld, maar dan zit ik dichter bij de kletsende en bewegende mensen en dat is weer een andere tik waar ik niet mee overweg kan :')
Hm ja dat snap ik dan wel :+ Wij zitten toch enigszins hutjemutje, dus het maakt hooguit uit wie voor / achter je zit en of je in zicht bent van de deuropening _O-

Lekker Sunny :D

En jaaa Tele, dat je dan na werktijd een teen buiten de deur steekt en dat die teen er bijkans afschroeit _O- Gevoelsmatig he :+ Maar overdag is het wel lekker!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181200408
Zo... goedemorgen :) Ik begin een beetje op te knappen, koorts is afgedaald naar 39,9

Lijstje:
O. 2 boterhammen kaas en halvarine
L. 2 boterhammen halvarine en stroop glas melk
T. Cracker en een appel en een glas melk
D. Stoofpeertjes, aardappelpuree en een vegaworstjes en jus
T. Cracker, appel en een glas melk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181200807
39.9?

Dan hebben wij een andere definitie van 'opknappen' CotS
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181200845
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:16 schreef Lonaa het volgende:
39.9?

Dan hebben wij een andere definitie van 'opknappen' CotS
Gisteren was het hoger. Dus het is beter. Nog niet goed ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181200857
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gisteren was het hoger. Dus het is beter. Nog niet goed ;)
Dat definieer ik dan al 'iets minder ziek' :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181200907
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat definieer ik dan al 'iets minder ziek' :D
Oké, je hebt gelijk.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181200931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oké, je hebt gelijk.
Het ging niet om gelijk.

Dat van jouw klinkt veel positiever hoor. ;)

Ik word ontzettend negatief van ziek zijn. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181200958
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het ging niet om gelijk.

Dat van jouw klinkt veel positiever hoor. ;)

Ik word ontzettend negatief van ziek zijn. :')
Ik ook, ik ben echt een down hoopje mens. Dus ik probeer alles een zo positief mogelijke draai te geven, dan voel ik me iets beter ;) Ik ben altijd een positievo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181200979
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ook, ik ben echt een down hoopje mens. Dus ik probeer alles een zo positief mogelijke draai te geven, dan voel ik me iets beter ;) Ik ben altijd een positievo
Knap. Dan moet je sowieso niet naar me luisteren. #glashalfleeg. #altijddorst. #meerbier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181201062
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Knap. Dan moet je sowieso niet naar me luisteren. #glashalfleeg. #altijddorst. #meerbier.
Aangeboren instelling, niks knaps aan :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:18:41 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_181202155
Ik heb op 1 kantoor gezeten met een Surinaamse.
Uiteindelijk hebben we haar bureau maar bovenop de radiator gezet, want er zit een grens aan de hoeveelheid laagjes die je uit kunt trekken.
disclaimer
pi_181202157
Beterschap voor alle zieke.

Ik werk zonder airco dus heet in de zomer.

Ik ging sporten had mij al uitgekleed spullen gepakt om te douchen. Kluisje weer dicht. En toen ging hij niet meer open :'(

Kon ik dus met handdoek om naar de balie lopen want er was niemand anders in de kleedkamer
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:19:47 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_181202175
Oh en koorts verloopt zelden lineair. Of je opknapt voel je vooral zelf aan, dat kan de thermometer je niet vertellen ;)

Ik heb nu 37.9 dus dan zou ik me alweer bijna kiplekker moeten voelen (basistemperatuur van 37.5 hier). Maar yea, nope.
disclaimer
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:22:07 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_181202221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieke.

Ik werk zonder airco dus heet in de zomer.

Ik ging sporten had mij al uitgekleed spullen gepakt om te douchen. Kluisje weer dicht. En toen ging hij niet meer open :'(

Kon ik dus met handdoek om naar de balie lopen want er was niemand anders in de kleedkamer
bwehehe, dat is matig. Kregen ze m wel weer open?
disclaimer
pi_181202402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieke.

Ik werk zonder airco dus heet in de zomer.

Ik ging sporten had mij al uitgekleed spullen gepakt om te douchen. Kluisje weer dicht. En toen ging hij niet meer open :'(

Kon ik dus met handdoek om naar de balie lopen want er was niemand anders in de kleedkamer
Fuuuuu
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181202891
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

bwehehe, dat is matig. Kregen ze m wel weer open?
Ja. Niet met de code die ze daarvoor hebben maar met een nieuwe batterij.

Gelukkig heb ik altijd een hamamdoek mee met sporten en had ik mijn schone ondergoed al gepakt.

Was natuurlijk ook niemand bij de balie dus op de bel daqr drukken en maar wachten. En natuurlijk was er alleen een man van de sportschool aanwezig.

Nou ja ik ben weer gedouched
pi_181204242
Dat zuigt! Ik douche gewoonlijk thuis, woon een dikke 10m fietsen van de sportschool en mijn douche is zoveel beter 8-) Sporten ging wel (veel) beter zonder een hele werkdag ervoor. Heb weer het een en ander zwaarder kunnen zetten :)

T/L werd bakje protein kwark, 2 meergranen wraps met tonijn met een lik mayo en wat salade

Heb al een paar dagen zin in snaai :{ Hou die zin van Kwak in m'n hoofd, dat als 't geen honger is eten niet de oplossing is, ook omdat ik weet dat ik het op dit moment niet bij een reepje oid zou houden :+
pi_181204444
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:51 schreef Holyme het volgende:
Dat zuigt! Ik douche gewoonlijk thuis, woon een dikke 10m fietsen van de sportschool en mijn douche is zoveel beter 8-) Sporten ging wel (veel) beter zonder een hele werkdag ervoor. Heb weer het een en ander zwaarder kunnen zetten :)

T/L werd bakje protein kwark, 2 meergranen wraps met tonijn met een lik mayo en wat salade

Heb al een paar dagen zin in snaai :{ Hou die zin van Kwak in m'n hoofd, dat als 't geen honger is eten niet de oplossing is, ook omdat ik weet dat ik het op dit moment niet bij een reepje oid zou houden :+
Fijn dat het sporten zo goed ging! :)
En thuis douchen is fijn. Ik sport meestal 's avonds, en dan hoef ik me mooi niet meer aan te kleden na het douchen ^O^
Heb je een idee waar de snaaizin vandaan komt?
pi_181204486
Wow wat een hoop zieken! Ik hoop dat jullie snel opknappen.

Lijstje:
O: Magere yoghurt met muesli
T: 3 maiswafels (zonder wat erop, gewoon opgeknabbeld)
L: Club sandwitch (2 sneetjes geroosterd brood met kip, bacon, kaas, ei en rauwkost)
T: Klein vierkant caketaartje. Petit four heet het geloof ik.
D:Iets magers om te compenseren. Tartaar met roerbakgroenten ofzo.

Pff ik voel me nu rot om die sandwitch en gebakje. Ik kan echt nog maar weinig kcal eten zonder aan te komen, en ik zit eindelijk weer in de 82.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:12:24 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181204704
Hoe zeggen ze dat ook weer, LadyBug, gedane zaken nemen geen keer? Een club sandwich en een petit fourtje lijken me geen ramp, niet te rot over voelen en met frisse moed verder, zou ik zeggen :Y

Ferrari :D fijn dat! Gelukkig had je een grote handdoek bij je! Ik douche ook altijd thuis, daarna lekker in potato mode 8)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:15:37 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_181204769
Volgens mij is dat nog steeds een heel net lijstje, mlb? Ik zie werkelijk niks waar je je rot over zou moeten voelen?

Dat vind ik wel echt het nadeel van zo streng lijnen hoor, je perceptie van "normaal" verdwijnt compleet -O-
disclaimer
pi_181204883
Ja ik zie dit dus als een lijstje voor mensen die een prima gewicht hebben en dus met zulke lijstjes op gewicht blijven.
Maarja ik wil zo dolgraag die laatste kilos kwijt. Het liefst ook af en toe met wat lekkers erbij.
De eerste 20 kilo ging dat prima. Als ik in de basis gewoon op de calorieën lette dan kon ik echt heus wel een wat lekkers nemen.
Maar de laatste vijf kilo is t echt strijden hoor, pff.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:23:40 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_181204937
Ja maar dát is heel normaal. Het stopt met er af vliegen, op het einde moet je echt genoegen nemen met 1 tot 2 kilo per maand maximaal. Je verbruikt nu ook gewoon minder.
disclaimer
pi_181204946
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:21 schreef Missladybug het volgende:
Ja ik zie dit dus als een lijstje voor mensen die een prima gewicht hebben en dus met zulke lijstjes op gewicht blijven.
Maarja ik wil zo dolgraag die laatste kilos kwijt. Het liefst ook af en toe met wat lekkers erbij.
De eerste 20 kilo ging dat prima. Als ik in de basis gewoon op de calorieën lette dan kon ik echt heus wel een wat lekkers nemen.
Maar de laatste vijf kilo is t echt strijden hoor, pff.
Hoeveel kcal mik je dan op?
pi_181204987
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dát is heel normaal. Het stopt met er af vliegen, op het einde moet je echt genoegen nemen met 1 tot 2 kilo per maand maximaal. Je verbruikt nu ook gewoon minder.
Volgens de diëtist mag dat sowieso maar, zei ze. Dat je dan een eetgewoonte hebt die een levensstijl is en geen dieet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:28:10 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_181205035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Volgens de diëtist mag dat sowieso maar, zei ze. Dat je dan een eetgewoonte hebt die een levensstijl is en geen dieet
nah, niet helemaal mee eens. Met fors overgewicht kan / moet je echt wel sneller afvallen met een gezond eetpatroon ;)

Ik haalde in het begin de kilo per week makkelijk. Op 2300 kcal. Later naar 2 kilo per maand gegaan en nu zit ik denk ik ook meer in de kilo per maand range. Niet meer op 2300 kcal uiteraard :+
disclaimer
pi_181205050
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dát is heel normaal. Het stopt met er af vliegen, op het einde moet je echt genoegen nemen met 1 tot 2 kilo per maand maximaal. Je verbruikt nu ook gewoon minder.
Ik doe mijn best om dat te blijven onthouden maar telkens als die weegschaal weer minimaal omlaag gaat na een keigoede week dan geef ik gelijk mezelf op mijn lazer omdat ik het dus blijkbaar niet (meer) goed doe.
Dat komt ook een beetje door alle mensen in mijn omgeving die zo trots waren dat ik zo mooi en snel afgevallen was die eerste periode.
Nu vragen mensen vaak hoe t gaat met t lijnen en dan haat ik t te moeten zeggen dat er helaas nu maar heel weinig af is. Of zelfs bijgekomen is.

T is echt een mindfuck en een stoornis hoor.

Holyme, ik probeer rond de 1500/1600 uit te komen op een dag.
pi_181205062
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Fijn dat het sporten zo goed ging! :)
En thuis douchen is fijn. Ik sport meestal 's avonds, en dan hoef ik me mooi niet meer aan te kleden na het douchen ^O^
Heb je een idee waar de snaaizin vandaan komt?
Ik hang nu ook in een ochtendjas met kat+dekentje op de bank :')

Snaaien, los van dat ik het lekker vind? :P Ja, meerdere mogelijke redenen, pittige weken achter de rug en dit jaar in z'n geheel is heftig (en roept snaaizin op). En daardoor ook wat moe, waar slapen niet voor helpt, dus dan roept mijn lijf om energie wat bij mij binnenkomt als "suikerrrrr!!".
pi_181205077
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nah, niet helemaal mee eens. Met fors overgewicht kan / moet je echt wel sneller afvallen met een gezond eetpatroon ;)

Ik haalde in het begin de kilo per week makkelijk. Op 2300 kcal. Later naar 2 kilo per maand gegaan en nu zit ik denk ik ook meer in de kilo per maand range. Niet meer op 2300 kcal uiteraard :+
Hm... oké... toch ga ik haar advies volgen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:30:52 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_181205100
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm... oké... toch ga ik haar advies volgen ;)
jij hebt ook geen fors overgewicht volgens mij. Jij zit toch in de 80 range?
disclaimer
pi_181205116
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jij hebt ook geen fors overgewicht volgens mij. Jij zit toch in de 80 range?
Klopt :) ik weet niet waar de grens van fors zit ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205153
Mijn doel is trouwens in de zestig, maar met in de zeventig ben ik ook tevreden. Ik moet rekening houden met mijn pillen. Die verkloten mijn metabolisme
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205165
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:28 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ik doe mijn best om dat te blijven onthouden maar telkens als die weegschaal weer minimaal omlaag gaat na een keigoede week dan geef ik gelijk mezelf op mijn lazer omdat ik het dus blijkbaar niet (meer) goed doe.
Dat komt ook een beetje door alle mensen in mijn omgeving die zo trots waren dat ik zo mooi en snel afgevallen was die eerste periode.
Nu vragen mensen vaak hoe t gaat met t lijnen en dan haat ik t te moeten zeggen dat er helaas nu maar heel weinig af is. Of zelfs bijgekomen is.

T is echt een mindfuck en een stoornis hoor.

Holyme, ik probeer rond de 1500/1600 uit te komen op een dag.
Nu weet ik niet wat je stats zijn en hoe actief je bent, maar is 1500 voldoende? Ik merk dat ik soms beter afval op wat meer, vandaar. Als je 82 weegt en bijvoorbeeld sport, klinkt 1500 vrij laag. Heb je er al 'ns een berekening op losgelaten?
pi_181205201
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm... oké... toch ga ik haar advies volgen ;)
Zij heeft gelijk voor jouw doelen, maar SQ heeft ook gelijk voor als je meer zou wegen :+
pi_181205233
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:34 schreef Holyme het volgende:

[..]

Zij heeft gelijk voor jouw doelen, maar SQ heeft ook gelijk voor als je meer zou wegen :+
Snap ik. Ik dacht alleen ook in de categorie fors overgewicht te vallen ;) ik wist niet waar die grens lag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm... oké... toch ga ik haar advies volgen ;)
Slim
Iedereen is natuurlijk ook anders
Maar de diëtist heeft jou gezien en dit als advies gegeven dus sowieso slim om daar naar te luisteren
Ook in combi met jouw verleden
pi_181205285
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Snap ik. Ik dacht alleen ook in de categorie fors overgewicht te vallen ;) ik wist niet waar die grens lag
Ja.
Van 80 naar 60.. dan moet er toch een kwart van je af! Ik vind dat ook fors.

Ik weet niet wat anderen als grens voor fors hebben.
pi_181205290
@SQ was die 2300kcal ook niet toen je nog borstvoeding gaf?
pi_181205307
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:37 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ja.
Van 80 naar 60.. dan moet er toch een kwart van je af! Ik vind dat ook fors.

Ik weet niet wat anderen als grens voor fors hebben.
Achterin de tachtig naar drieënzestig is het doel. Ik woog 93, nu 87, dus nog een eind te gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205319
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Slim
Iedereen is natuurlijk ook anders
Maar de diëtist heeft jou gezien en dit als advies gegeven dus sowieso slim om daar naar te luisteren
Ook in combi met jouw verleden
Klopt en het bevalt goed :) ik merk het aan mijn huid en haar (letterlijk) dat ik gezonder eet. Krijg alles binnen wat ik nodig heb, dus prima :) Ik ben een tevreden mens
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Snap ik. Ik dacht alleen ook in de categorie fors overgewicht te vallen ;) ik wist niet waar die grens lag
Misschien helpen de BMI richtlijnen om een beeld te vormen? Hoger in obees of morbide obees, dan kan sneller afvallen in het begin echt geen kwaad, lijkt me.
pi_181205382
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:40 schreef Holyme het volgende:

[..]

Misschien helpen de BMI richtlijnen om een beeld te vormen? Hoger in obees of morbide obees, dan kan sneller afvallen in het begin echt geen kwaad, lijkt me.
Maar met een verleden van eetstoornissen is het niet slecht om rustig aan te doen
Ookal ben je misschien wat zwaarder
pi_181205401
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:37 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ja.
Van 80 naar 60.. dan moet er toch een kwart van je af! Ik vind dat ook fors.

Ik weet niet wat anderen als grens voor fors hebben.
Hangt ook van je lengte af. Bij mijn lengte (1,80) is 80 kg nog nét in het groene gebied, en 60 ook maar dan aan de andere kant. Achterin de 80 is geen fors overgewicht voor mij.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:44:10 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_181205422
En ik zeg ook niet dat je haar advies in de wind moet slaan he.
Ik zeg dat je met dat gezonde eetpatroon van de dietist bij flink overgewicht echt wel sneller afvalt dan 1-2 kilo per maand ;)

Het zou wat zijn als 1 kilo per maand de norm is, dan zou iemand met 80 kilo overgewicht pas na 6-7 jaar op gewicht zijn.
disclaimer
pi_181205445
Ik heb volgens wikipedia matig overgewicht. Prima :) Komt wel goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205537
Dat is zuur cots. Maar wel fijn dat de medicatie werkt.
pi_181205553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is zuur cots. Maar wel fijn dat de medicatie werkt.
Het klinkt misschien gek, maar ik ben dankbaar dat het bestaat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205575
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar met een verleden van eetstoornissen is het niet slecht om rustig aan te doen
Ookal ben je misschien wat zwaarder
Nee, tuurlijk niet, dat bedoel ik ook niet. Maar als je morbide obees bent en je gaat gezond eten, kán je echt wel sneller afvallen. Niet doordat je te weinig eet, maar omdat het verschil zo groot is. Was meer theoretisch, niet op wat Cots zou moeten doen.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:51:44 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_181205588
Ja, met dat soort medicatie is het een ander verhaal idd. Maar het is wel goed dat het er is. Je kunt echt véél beter een beetje te zwaar zijn en het leven waarderen dan mager zijn en dood willen. :*
disclaimer
pi_181205591
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zeg ook niet dat je haar advies in de wind moet slaan he.
Ik zeg dat je met dat gezonde eetpatroon van de dietist bij flink overgewicht echt wel sneller afvalt dan 1-2 kilo per maand ;)

Het zou wat zijn als 1 kilo per maand de norm is, dan zou iemand met 80 kilo overgewicht pas na 6-7 jaar op gewicht zijn.
Nou, dat dus :+
pi_181205610
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:51 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet, dat bedoel ik ook niet. Maar als je morbide obees bent en je gaat gezond eten, kán je echt wel sneller afvallen. Niet doordat je te weinig eet, maar omdat het verschil zo groot is. Was meer theoretisch, niet op wat Cots zou moeten doen.
Duidelijk :)

@CotS fijn dat de medicatie bestaat, zo kan je in ieder geval fijn in je eigen huisje leven
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:52:58 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_181205613
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:51 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet, dat bedoel ik ook niet. Maar als je morbide obees bent en je gaat gezond eten, kán je echt wel sneller afvallen. Niet doordat je te weinig eet, maar omdat het verschil zo groot is. Was meer theoretisch, niet op wat Cots zou moeten doen.
dit dus. Er werd nergens geadviseerd om sneller af te vallen door strenger te doen, het was enkel een natuurkundige benadering :P
disclaimer
pi_181205639
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:33 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nu weet ik niet wat je stats zijn en hoe actief je bent, maar is 1500 voldoende? Ik merk dat ik soms beter afval op wat meer, vandaar. Als je 82 weegt en bijvoorbeeld sport, klinkt 1500 vrij laag. Heb je er al 'ns een berekening op losgelaten?
Mijn stats.. Ik ben 1.75 lang. BMI dus 26.8 met 82,7 kg.

Volgens die BMR calculators is mijn BMR dan 1600 ofzo. Vandaar dat ik er iets onder probeer te zitten. Ik sport niet veel momenteel, ik probeer extra te bewegen dmv wandelen enzo.
pi_181205643
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, met dat soort medicatie is het een ander verhaal idd. Maar het is wel goed dat het er is. Je kunt echt véél beter een beetje te zwaar zijn en het leven waarderen dan mager zijn en dood willen. :*
Dat dus!
En ik ben nu niet depressief, niet manisch, niet psychotisch; geloof me, dat is stukken beter. Dan maar maat 44, daarin is genoeg kleding te vinden. Ik eet gezond, gun mezelf soms wat zonder zorgen (voor mijn doen dan). Weet je, eigenlijk ben ik een enorm gezegend mens. Dank je wel dat je me dat laat beseffen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205714
Weet je, door dat besef moment heb ik ook besloten mijn gewicht los te laten en gewoon te leven (wel gezond weliswaar), maar niet meer zo te stressen. Ik heb ineens door SQ een gevoel van tevredenheid en geluk. Ik kan niet beschrijven hoe dankbaar ik daar voor ben. Gewoon mijn lijstjes maken en volgen en bewegen. Prima :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205722
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:53 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Mijn stats.. Ik ben 1.75 lang. BMI dus 26.8 met 82,7 kg.

Volgens die BMR calculators is mijn BMR dan 1600 ofzo. Vandaar dat ik er iets onder probeer te zitten. Ik sport niet veel momenteel, ik probeer extra te bewegen dmv wandelen enzo.
BMR = wat je lichaam nodig heeft in rust. Je kunt best gaan zitten tussen je BMR en je kcal behoefte om op gewicht te blijven. In jouw geval is dat dan dus boven die 1600. Misschien eens opnieuw berekenen? :)
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:57:30 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_181205723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:53 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Mijn stats.. Ik ben 1.75 lang. BMI dus 26.8 met 82,7 kg.

Volgens die BMR calculators is mijn BMR dan 1600 ofzo. Vandaar dat ik er iets onder probeer te zitten. Ik sport niet veel momenteel, ik probeer extra te bewegen dmv wandelen enzo.
volgens mij is hier al minstens 300 keer gezegd dat het onverstandig is om onder je bmr te gaan zitten ;) bmr is wat je lichaam verbruikt als je hele dagen als een plant in bed zou liggen. Dus het minimale wat je lichaam nodig heeft. Met gewoon bewegen verbrand je ook al best wat, jee hoeft niet meteen vol gas te sporten.
disclaimer
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:57:31 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181205724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat dus!
En ik ben nu niet depressief, niet manisch, niet psychotisch; geloof me, dat is stukken beter. Dan maar maat 44, daarin is genoeg kleding te vinden. Ik eet gezond, gun mezelf soms wat zonder zorgen (voor mijn doen dan). Weet je, eigenlijk ben ik een enorm gezegend mens. Dank je wel dat je me dat laat beseffen :*
Nou moet je ook weer niet gaan overdrijven.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:00:37 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_181205811
Nou zoveel veren in mijn RAID heb ik nou ook niet nodig hoor :D ik ben allang blij dat het overall zoveel beter met je gaat nu. Dat doe je toch echt zelf, cots ;)
disclaimer
pi_181205835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet je, door dat besef moment heb ik ook besloten mijn gewicht los te laten en gewoon te leven (wel gezond weliswaar), maar niet meer zo te stressen. Ik heb ineens door SQ een gevoel van tevredenheid en geluk. Ik kan niet beschrijven hoe dankbaar ik daar voor ben. Gewoon mijn lijstjes maken en volgen en bewegen. Prima :)
Goed zo! En als je dan afvalt, is dat mooi meegenomen, maar niet het doel. Ik heb op dit moment ook veel minder focus op de weegschaal, wil een gezond patroon blijven aanhouden en focus op nieuwe sportroutine. Als ik dat er comfortabel in krijg, en mijn snaaizin af zou nemen, dan heb ik het goed voor elkaar :P
pi_181205908
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

volgens mij is hier al minstens 300 keer gezegd dat het onverstandig is om onder je bmr te gaan zitten ;) bmr is wat je lichaam verbruikt als je hele dagen als een plant in bed zou liggen. Dus het minimale wat je lichaam nodig heeft. Met gewoon bewegen verbrand je ook al best wat, jee hoeft niet meteen vol gas te sporten.
Oke.
Hier met die schaal petitfours >:)
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:03:54 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181205915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:53 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Mijn stats.. Ik ben 1.75 lang. BMI dus 26.8 met 82,7 kg.

Volgens die BMR calculators is mijn BMR dan 1600 ofzo. Vandaar dat ik er iets onder probeer te zitten. Ik sport niet veel momenteel, ik probeer extra te bewegen dmv wandelen enzo.
Als ik je lengte en gewicht invul in Fatsecret met matige activiteit en 28 als leeftijd (gokje) dan geeft die app 2000 cal als je doel gewichtsafname is.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:06:41 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181206002
Dicht bij je streefgewicht komen voelde voor mij echt als een bepaalde fase. De kick van kilo’s kwijt, steeds weer een kleinere maat kleding, veel complimenten krijgen... Die verdwijnt een beetje want je nieuwe gewicht wordt ‘normaal’.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 15-08-2018 16:12:31 ]
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:09:02 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_181206078
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Dicht bij je streefgewicht komen voelde voor mij echt als een bepaalde fase. De kick van kilo’s kwijt, steeds weer een kleindere maat kleding, veel complimenten krijgen... Die verdwijnt een beetje want je nieuwe gewicht wordt ‘normaal’.
Ja, en dan val je in zo'n zwart gat :')
Maar ik ga proberen om dit keer niet weer dik te worden. Minimaal 1 jaar op gewicht graag.
(Ja, ik heb nog een derdekindwens).
disclaimer
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:12:03 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181206178
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, en dan val je in zo'n zwart gat :')
Maar ik ga proberen om dit keer niet weer dik te worden. Minimaal 1 jaar op gewicht graag.
(Ja, ik heb nog een derdekindwens).
Dat gat ga je vullen met nummer drie?! Hele circus nog een keer! :D

Het is je gegund, hoor. :)
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:22:12 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_181206510
Eerst maar eens kijken of mijn man dat ook ziet zitten :')
En als, dan blijf ik dus mooi calorieën tellen. Want nķg een keer 30 kilo aankomen zie ik echt niet zitten :P
disclaimer
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:25:55 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181206614
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, en dan val je in zo'n zwart gat :')
Maar ik ga proberen om dit keer niet weer dik te worden. Minimaal 1 jaar op gewicht graag.
(Ja, ik heb nog een derdekindwens).
Dit deed mij even bedenken om te kijken wanneer mijn 1 jaar is.. 7 oktober. Nog twee maanden dus.
pi_181207726
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zeg ook niet dat je haar advies in de wind moet slaan he.
Ik zeg dat je met dat gezonde eetpatroon van de dietist bij flink overgewicht echt wel sneller afvalt dan 1-2 kilo per maand ;)

Het zou wat zijn als 1 kilo per maand de norm is, dan zou iemand met 80 kilo overgewicht pas na 6-7 jaar op gewicht zijn.
Toch zie ik hier veel mensen die in een periode van 6 jaar zo jojo'en, dat het volgens mij niet zo verkeerd is om langzaam stabiel af te vallen.

Mijn moeder is de afgelopen tien jaar 20 kg afgevallen: elk jaar ongeveer 2 kg. Dat is natuurlijk absurd langzaam, maar het is wel blijvend. Ik vind dat beter dan in twee jaar tijd die 20 kg afvallen en dan in net zo'n rap tempo weer aankomen. Het enige jammere is dat ze er veel eerder mee had moeten beginnen. Nu is ze 70 en heeft ze nog steeds overgewicht.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181207775
Het lijkt me lastig om op een goed gewicht te blijven als je zwanger bent. Maar wel een mooie uitdaging SQ! Man is nog niet om?
freedom is just another word for nothing left to lose
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:23:29 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_181207794
Ik ben zelf nog niet eens 100% om op een dag als vandaag :') ik wil het vooral voor later, als ze wat groter zijn. 3 echt kleine kinderen is soberso per definitie kut. :')
disclaimer
pi_181207899
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zelf nog niet eens 100% om op een dag als vandaag :') ik wil het vooral voor later, als ze wat groter zijn. 3 echt kleine kinderen is soberso per definitie kut. :')
ja, energieslurpers to the max.
Een groot gezin lijkt me ook vooral tof voor later ja :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181207931
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zelf nog niet eens 100% om op een dag als vandaag :') ik wil het vooral voor later, als ze wat groter zijn. 3 echt kleine kinderen is soberso per definitie kut. :')
Ken iemand die eentje heeft van 2,5, eentje van 0,5 en nu een tweeling krijgt. Ik zou het niet kunnen :+
pi_181208473
BE, hoe was je gesprek vanmorgen gegaan?
pi_181209223
Therapie klaar sq? En een 3e leuk

Ik.eet atm oppo ijs niet echt lekker.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 18:46:10 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_181209430
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Therapie klaar sq? En een 3e leuk

Ik.eet atm oppo ijs niet echt lekker.
Nee, therapie nog niet klaar. Dat staat voor mij verder los van deze wens, overigens.
disclaimer
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:05:42 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181209982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:57 schreef vlindertje89 het volgende:
BE, hoe was je gesprek vanmorgen gegaan?
Gesprek is morgen. Stiknerveus, maar ook best vastberaden over wat ik wel en niet wil.
***
pi_181210384
Ik heb mezelf echt opnieuw geprogrammeerd geloof ik. Ik had eigenlijk mezelf toegezegd dat sporten niet hoefde deze week, maar nu het lesje bijna begint, heb ik er gewoon zin in. _O-

Spullen pakken dan maar. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181210849
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb mezelf echt opnieuw geprogrammeerd geloof ik. Ik had eigenlijk mezelf toegezegd dat sporten niet hoefde deze week, maar nu het lesje bijna begint, heb ik er gewoon zin in. _O-

Spullen pakken dan maar. :+
Haha, mooi is dat, geniet ervan! Verschil tussen 'ik moet' en 'ik kies' :D

Ferrari, ik vind vooral die choco versie echt meer dan prima :9 Maar als je Oppo al niks vindt, dan blijf maar weg bij Breyers *ril*
pi_181210910
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:39 schreef Holyme het volgende:

[..]

Haha, mooi is dat, geniet ervan! Verschil tussen 'ik moet' en 'ik kies' :D

Ferrari, ik vind vooral die choco versie echt meer dan prima :9 Maar als je Oppo al niks vindt, dan blijf maar weg bij Breyers *ril*
Choco hazelnoot oid?
Cookie dough ligt nog in de diepvries
pi_181210981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb mezelf echt opnieuw geprogrammeerd geloof ik. Ik had eigenlijk mezelf toegezegd dat sporten niet hoefde deze week, maar nu het lesje bijna begint, heb ik er gewoon zin in. _O-

Spullen pakken dan maar. :+
Beter *O*

Ik ben ook de dagen aan het aftellen dat de danstrainingen weer beginnen
pi_181211014
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ik je lengte en gewicht invul in Fatsecret met matige activiteit en 28 als leeftijd (gokje) dan geeft die app 2000 cal als je doel gewichtsafname is.
Ik durf het niet :@
pi_181211355
SQ wat spannend de eventuele wens voor een derde.
Hoe gaat ie verder nu met jou?
Ik begrijp heel goed dat de wens voor een derde los kan staan van de rest.

BE heel veel succes morgen!
pi_181211731
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:44 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ik durf het niet :@
Er tussen gaan zitten dan en kijken wat er gebeurt. Bij mij ging het ineens weer wat vlotter toen ik mijn dagelijks innamedoel met 100-200 gemiddeld heb opgehoogd.
pi_181212754
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gesprek is morgen. Stiknerveus, maar ook best vastberaden over wat ik wel en niet wil.
Oh, oeps.. verkeerd onthouden. Logisch dat je nerveus bent! Maar heel goed dat je vastberaden bent over wat je wel en niet wil, hopelijk ga je morgen naar huis met de uitkomst die je voor ogen had! En dat je, na je herstel, maar snel een baan mag vinden in het vakgebied waar je heen wil. Hoe je daar even geleden over praatte klonk het alsof ik in elk geval erg veel aan je gehad zou hebben toen mijn oma overleed, en dat gun ik alle mensen waarvan een dierbare is overleden!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:39 schreef Holyme het volgende:

[..]

Haha, mooi is dat, geniet ervan! Verschil tussen 'ik moet' en 'ik kies' :D

Ferrari, ik vind vooral die choco versie echt meer dan prima :9 Maar als je Oppo al niks vindt, dan blijf maar weg bij Breyers *ril*
Vind je Breyers niet lekker nee? Welke smaken heb je geprobeerd? Ik heb de cookie dough en de chocolate mint geproefd en ik vind ze allebei juist al heel lekker. Moet wel zeggen dat ik Oppo nog niet geprobeerd heb, wellicht dat ik die nog veel lekkerder zou vinden dan..
pi_181212768
Na al jullie gepraat over BMR en calorie behoefte de mijne ook maar eens opnieuw berekend. Ben 174 en 74 kg. Ik at altijd zo rond de 1600 kcal maar zie nu dat mijn BMR op 1527 kcal zit. En mijn calorie behoefte op 2367 kcal. Dus moet denk ik toch maar richting de 1800 - 1900 gaan eten...

Al probeer ik de laatste tijd niet meer echt kcal te tellen, omdat ik dat toch niet mijn hele leven vol houd. Ik wil gewoon, gezond eten...
pi_181212958
Oh ja, en mijn lijst van vandaag:

O: 330ml skyr drink
L: 150g snacktomaatjes, broodje filet americain
T: 20g serranoham
D: 90g penne, 180g tomatensaus, 125g paprika, 125g courgette, 30g champignons, 125g half om half gehakt
B: uur yoga, 20 min wandelen

Zit nu op 1219 kcal, dus mag nog best wat bij. Denk dat het 350g skyr met 25g havermout/zaden/fruitmix gaat worden, dan kom ik op 1528 uit. Of ik lepel een halve bak Breyers en nog een beetje kwark naar binnen en dan kom ik ook daar op uit :9

Oh, en ik vond dus dit weekend skyr drink bij de Lidl. Man wat een uitkomst. +-175 kcal per flesje, ik vind het echt lekker en het vult ook gewoon echt. 75 cent per flesje.. _O_
pi_181213075
@Ferrari, ja die choco variant, tis geen B&J maar door die stukjes noot vind ik 'm echt prima. Helemaal in combi met die cookie dough. Maar zo heel af en toe ga ik gewoon voor de B&J hoor :P

@Vlindertje, was die cookies & cream variant. Rare cookies, en viezige structuur, zo zalvig ofzo.
pi_181213233
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:39 schreef Pinuts het volgende:
Na al jullie gepraat over BMR en calorie behoefte de mijne ook maar eens opnieuw berekend. Ben 174 en 74 kg. Ik at altijd zo rond de 1600 kcal maar zie nu dat mijn BMR op 1527 kcal zit. En mijn calorie behoefte op 2367 kcal. Dus moet denk ik toch maar richting de 1800 - 1900 gaan eten...

Al probeer ik de laatste tijd niet meer echt kcal te tellen, omdat ik dat toch niet mijn hele leven vol houd. Ik wil gewoon, gezond eten...
Nou, je moet niks natuurlijk :) Voel je je voldaan met je eten, heb je genoeg energie voor wat je wil doen, krijg je voldoende vitamines enzo binnen? Ik tel tegenwoordig grof, met heel af en toe nog 'ns een dagje goed berekend. En doe mijn best meer te kijken naar waar mijn lichaam het goed op lijkt te doen, dat ik stabiel blijf of zachtjes afval.
pi_181213267
Ik moet mijn bmr en caloriebehoefte ook maar een herberekenen. Welke site is goed?
pi_181213532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet mijn bmr en caloriebehoefte ook maar een herberekenen. Welke site is goed?
Ik gebruik gewoonlijk sites die de Harris Benedict formule gebruiken, bv https://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm
pi_181213575
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:53 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nou, je moet niks natuurlijk :) Voel je je voldaan met je eten, heb je genoeg energie voor wat je wil doen, krijg je voldoende vitamines enzo binnen? Ik tel tegenwoordig grof, met heel af en toe nog 'ns een dagje goed berekend. En doe mijn best meer te kijken naar waar mijn lichaam het goed op lijkt te doen, dat ik stabiel blijf of zachtjes afval.
Heb best wel een tijdje kcal geteld maar ik merk dat ik dan een beetje obsessief wordt met die getallen :P. Eet veel groente dus qua vitamine enzo zit het wel goed. Zit ook vaak vol. Soms zelfs moet ik mezelf 'dwingen' om de tweede halve bak kwark ook nog op te eten voor mijn eiwitten.. Val nu zo'n 0.75 kg per week af. Iets te snel dus volgens de perfecte schema's, maar zolang ik verder geen honger lijdt vind ik het dikke prima.
pi_181213589
Ik vind deze wel fijn: klik

Haha @Holyme die ben ik as we speak aan het eten (toch maar de Breyers-en-kwark optie) en ik vind m wel erg lekker. Gelukkig dat smaken verschillen ;)
pi_181213596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Er tussen gaan zitten dan en kijken wat er gebeurt. Bij mij ging het ineens weer wat vlotter toen ik mijn dagelijks innamedoel met 100-200 gemiddeld heb opgehoogd.
Ja, dat dus :) Mijn lijf doet het soms ook beter met juist meer eten.
pi_181213636
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind deze wel fijn: klik

Haha @Holyme die ben ik as we speak aan het eten (toch maar de Breyers-en-kwark optie) en ik vind m wel erg lekker. Gelukkig dat smaken verschillen ;)
Ah! Ik doe het per ongeluk goed volgens die site :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181213735
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:01 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Heb best wel een tijdje kcal geteld maar ik merk dat ik dan een beetje obsessief wordt met die getallen :P. Eet veel groente dus qua vitamine enzo zit het wel goed. Zit ook vaak vol. Soms zelfs moet ik mezelf 'dwingen' om de tweede halve bak kwark ook nog op te eten voor mijn eiwitten.. Val nu zo'n 0.75 kg per week af. Iets te snel dus volgens de perfecte schema's, maar zolang ik verder geen honger lijdt vind ik het dikke prima.
Lijkt mij ook prima dan. Zolang je niet te weinig eet, en dat doe je niet. Als je stabiel wil blijven is het toch ook weer even wat zoeken naar wat je lichaam dan nodig heeft, alleen maar fijn dat je nu een hoeveelheid hebt die prettig werkt voor je en dat je altijd nog ruimte hebt meer te gaan eten. Meer eten O+ :P
pi_181213770
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:06 schreef Holyme het volgende:

[..]

Lijkt mij ook prima dan. Zolang je niet te weinig eet, en dat doe je niet. Als je stabiel wil blijven is het toch ook weer even wat zoeken naar wat je lichaam dan nodig heeft, alleen maar fijn dat je nu een hoeveelheid hebt die prettig werkt voor je en dat je altijd nog ruimte hebt meer te gaan eten. Meer eten O+ :P
Klopt. En vind het ook wel prettig dat ik nu iets te veel afval, maar dadelijk als ik wat lichter ben is deze hoeveelheid waarschijnlijk ook nog prima om iets minder snel af te vallen. Dus dan hoef ik dan niet ineens minder te gaan eten.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:09:28 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181213810
O: yoghurt
T: 2 kaneelkussentjes
L: twee sneetjes brood met twents kruidentuintje
T: speltcracker met halve plak kaas
T: meloensalade
T: blokje chocola
D: andijvie stamp met slavink

Bijzondere dingen op weg naar huis:
- Een oud dametje met een hippe pixie cut en een shirt met heul groot "WILD ONE" erop O+
- Een man die zijn 2 hondjes uitliet en een kat die een heel stuk meeliep alsof ie erbij hoorde :D Honden waren niet impressed.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:16:51 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_181214050
Ik ken wel katten die inderdaad mee de hond gaan uitlaten hoor! Waarschijnlijk hoorde ie er écht bij :D

Ik heb net het bmi van mijn man uitgerekend en ik ben nu officieel voor het eerst in 11 jaar ofzo slanker dan hem O+
disclaimer
pi_181214129
oude post van vanmorgen quoten lukt niet

Toevoeging :
1 loempia werd 2.
sport : uur fitness waarvan 20 minuten cardio
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181214192
Tussen mijn man en mij zit zo'n 15 kilo. We zijn bijna even groot maar hij heeft veel meer spiermassa. Al had hij laatst een spijkerbroek van mij aan en beweerde dat die van hem was :X
pi_181214195
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind deze wel fijn: klik

Er zit wel heeeeel veel verschil tussen de verschillende methodes -O- BMR komt bij mij tussen de 1434 en 1670 uit :P Nu ging ik zelf uit van ongeveer 1500, maar heel handig zijn die grote verschillen niet.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:22:00 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181214244
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken wel katten die inderdaad mee de hond gaan uitlaten hoor! Waarschijnlijk hoorde ie er écht bij :D

Ik heb net het bmi van mijn man uitgerekend en ik ben nu officieel voor het eerst in 11 jaar ofzo slanker dan hem O+
Oh dat is nog beter O+ :D

En gij slanke den! :7 Al meer opgeknapt ook?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181214300
Er staat wat verder naar onderen ook wel een duidelijke uitleg over de verschillende formules, zodat je gefundeerd kan kiezen welke je wil gebruiken :).

En SQ, slanker dan je man, goed bezig! *O*
pi_181214330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Er zit wel heeeeel veel verschil tussen de verschillende methodes -O- BMR komt bij mij tussen de 1434 en 1670 uit :P Nu ging ik zelf uit van ongeveer 1500, maar heel handig zijn die grote verschillen niet.
Ik heb 1932 en 1785 ook best een groot verschil
pi_181214591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Tussen mijn man en mij zit zo'n 15 kilo. We zijn bijna even groot maar hij heeft veel meer spiermassa. Al had hij laatst een spijkerbroek van mij aan en beweerde dat die van hem was :X
mijn meisje weegt eh ruim 30kg minder :D dan ik.

Ze is ook wel stukje kleiner
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:32:37 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_181214629
Ja maar die leeft op redbull toch?
disclaimer
pi_181214669
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:31 schreef Joene het volgende:

[..]

mijn meisje weegt eh ruim 30kg minder :D dan ik.

Ze is ook wel stukje kleiner
Nu weet ik niet meer wat jii weegt ergens in de 80??? Dan weegt tico maar 50???
pi_181214673
quote:
12s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar die leeft op redbull toch?
Dat valt mee , blikje per dag ofzo :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181214680
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Nu weet ik niet meer wat jii weegt ergens in de 80??? Dan weegt tico maar 50???
89 / 57
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181214720
Mijn startgewicht versus niet mijn streefgewicht 57 is echt te weinig voor mij.
pi_181214782
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn startgewicht versus niet mijn streefgewicht 57 is echt te weinig voor mij.
ik wil graag 72,5 - 75 daar tussen in vind ik alles goed :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181214809
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn startgewicht versus niet mijn streefgewicht 57 is echt te weinig voor mij.
Ik heb dit 3x gelezen, maar... whut? :D
pi_181214837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb dit 3x gelezen, maar... whut? :D
Ik woog ooit 89kilo. Mijn streefgewicht is alleen niet 57.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:38:44 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_181214845
Mijn man weegt 20 kilo meer, maar is ook een stuk langer.
Ik vond het al heel fijn toen ik m inhaalde met jeansmaat, maar deze was ook prettig.

Mijn man zou trouwens prima minder kunnen wegen, maar is een serieuze suikerjunk zonder intentie daar vanaf te komen :')

(Drinkt met gemak een sixpack cola op een dag, soms een 9-pack :') en dan is zijn portie cruesli eigenlijk 7 porties, en dan wel met vanilleyoghurt én jawel, een eetlepel suiker. Ik wil het niet eens berekenen. )
disclaimer
pi_181214855
Hijg. Puf. Blij dat ik gegaan ben, maar dood ben ik wel. _O-

M'n huidige BMR, geen idee van eigenlijk. Ik mik op gemiddeld 1900 per dag en dat gaan vooralsnog prima. :+ Misschien maar wat ophogen zelfs, voor de laatste kg's gaat het eigenlijk wat hard. :')

Wel bijna d'n vent ingehaald, die zat op 76,8kg, ik op 77,7kg. _O- (We schelen qua lengte weinig, overigens. Denk max. 5cm)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181214889
Hij krijgt dat weg zonder overgewicht te krijgen?
pi_181214907
Zo, weinig beweging vandaag -O- Moest naar Rķsmalen (1u20min rijden) heen en weer en daar ook vooral gezeten. Weinig gewandeld voordien of er na want ik heb een wond achter op mijn voet :') Redelijk quitte gespeeld qua kcals toch. Morgen ochtend vroeg sporten iig *O*
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:40:57 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_181214920
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik woog ooit 89kilo. Mijn streefgewicht is alleen niet 57.
wat is je streefgewicht dan wel? Niet heel veel meer dan 57 toch?
En heb jij geen streefrange? Mijn streefrange is tussen de 65 en 70. Da's makkelijker dan 1 hard getal, want je weegt nooit elke dag hetzelfde.
disclaimer
pi_181214936
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik woog ooit 89kilo. Mijn streefgewicht is alleen niet 57.
Ohhh muntje valt!
pi_181214941
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man weegt 20 kilo meer, maar is ook een stuk langer.
Ik vond het al heel fijn toen ik m inhaalde met jeansmaat, maar deze was ook prettig.

Mijn man zou trouwens prima minder kunnen wegen, maar is een serieuze suikerjunk zonder intentie daar vanaf te komen :')

(Drinkt met gemak een sixpack cola op een dag, soms een 9-pack :') en dan is zijn portie cruesli eigenlijk 7 porties, en dan wel met vanilleyoghurt én jawel, een eetlepel suiker. Ik wil het niet eens berekenen. )
suikerjunk meld zich, toen ik vorige week weer begon met “gezond(er)” leven , 3 dagen koppijn door gebrek aan suiker.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181214964
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat is je streefgewicht dan wel? Niet heel veel meer dan 57 toch?
En heb jij geen streefrange? Mijn streefrange is tussen de 65 en 70. Da's makkelijker dan 1 hard getal, want je weegt nooit elke dag hetzelfde.
60-63
pi_181214984
Ah mijn man is 25cm langer dan ik en weegt steevast rond de 81-82. Dus we waren eventjes even zwaar, nu ben ik een stuk lichter *O*
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:42:51 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_181214986
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij krijgt dat weg zonder overgewicht te krijgen?
ja, want hij eet nooit lunch of tussendoortjes. En t is een man, fietst elke dag 18 kilometer. En ik kook heel gezond in de avond. Dat is echt zijn redding.

Toen ik nog 3 keer per week New York pizza bestelde woog ie wel iets meer :+
disclaimer
pi_181215000
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, weinig beweging vandaag -O- Moest naar Rķsmalen (1u20min rijden) heen en weer en daar ook vooral gezeten. Weinig gewandeld voordien of er na want ik heb een wond achter op mijn voet :') Redelijk quitte gespeeld qua kcals toch. Morgen ochtend vroeg sporten iig *O*
Die doen serieus pijn. Hopelijk snel ervan af.
pi_181215024
Dat BMR is wat je lijf nodig heeft als je niks doet, begrijp ik? Hoe kan dat zo verschillen per persoon?

Vandaag iets minder hektische kindervakantieweek dag gehad, ik zit nu op 24k stappen. En extra tomatensoep, waterijs, en thuis te veel kroepoek en nootjes. Geen ruggengraat vandaag, zucht.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:45:00 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_181215065
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Hupje het volgende:
Dat BMR is wat je lijf nodig heeft als je niks doet, begrijp ik? Hoe kan dat zo verschillen per persoon?

Vandaag iets minder hektische kindervakantieweek dag gehad, ik zit nu op 24k stappen. En extra tomatensoep, waterijs, en thuis te veel kroepoek en nootjes. Geen ruggengraat vandaag, zucht.
een klein vrouwenlichaam verbruikt significant minder dan een groot mannenlichaam. Dat is vrij simpele natuurkunde ;)
disclaimer
pi_181215076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef Hupje het volgende:
Dat BMR is wat je lijf nodig heeft als je niks doet, begrijp ik? Hoe kan dat zo verschillen per persoon?

Vandaag iets minder hektische kindervakantieweek dag gehad, ik zit nu op 24k stappen. En extra tomatensoep, waterijs, en thuis te veel kroepoek en nootjes. Geen ruggengraat vandaag, zucht.
Spiermassa, lengte, leeftijd. Allemaal invloed. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181215084
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, want hij eet nooit lunch of tussendoortjes. En t is een man, fietst elke dag 18 kilometer. En ik kook heel gezond in de avond. Dat is echt zijn redding.

Toen ik nog 3 keer per week New York pizza bestelde woog ie wel iets meer :+
Mijn redding is dat ik niet van pizza hou en op mijn werk niks kan kopen. En mijn falende lichaam die zorgt ook dat ik vanzelf stop met eten.
pi_181215114
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Die doen serieus pijn. Hopelijk snel ervan af.
Ja ik ging gister 2km lopen met nieuwe sneakers met een vrij hard randje achter op.. En mijn achterlijke voeten liggen dan dus meteen open }:| Van die lekker schaafwonden met veel wondvocht :X
pi_181215125
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een klein vrouwenlichaam verbruikt significant minder dan een groot mannenlichaam. Dat is vrij simpele natuurkunde ;)
:Y En spieren verbruiken meer dan vet in rusttoestand.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:47:53 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_181215143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja ik ging gister 2km lopen met nieuwe sneakers met een vrij hard randje achter op.. En mijn achterlijke voeten liggen dan dus meteen open }:| Van die lekker schaafwonden met veel wondvocht :X
:'( wat een faalpootjes! :* er op!
disclaimer
pi_181215172
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:'( wat een faalpootjes! :* er op!
:'( alleen het idee al doet heel veel pijn! Moest mijn hond net ook al wegduwen, die heeft de neiging wondjes te willen likken :X :{w
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:48:51 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_181215175
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

60-63
oh kijk! Dan zit je nu dus hartstikke goed :)
disclaimer
pi_181215197
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh kijk! Dan zit je nu dus hartstikke goed :)
:Y
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:49:31 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_181215199
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:'( alleen het idee al doet heel veel pijn! Moest mijn hond net ook al wegduwen, die heeft de neiging wondjes te willen likken :X :{w
ja, dat wondvocht is lekker zout, dat krijgen ze normaal natuurlijk niet :') :9
disclaimer
pi_181215286
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, dat wondvocht is lekker zout, dat krijgen ze normaal natuurlijk niet :') :9
:') jech.. maar ook muggenbulten en andere kleine dingetjes op de huid weet hij feilloos te vinden om aan te snuffelen en als ie de kans krijgt, likken. }:| :X
pi_181215300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja ik ging gister 2km lopen met nieuwe sneakers met een vrij hard randje achter op.. En mijn achterlijke voeten liggen dan dus meteen open }:| Van die lekker schaafwonden met veel wondvocht :X
Hrrrrr. Die zijn serieus kut. :X

Ah. BMR voor mij, met huidige gewicht en vetpercentage-indicatie van laatste sportschooldate zou neerkomen op 1550kcal per dag. Bijgesteld naar mijn activiteit zou het voor constant blijven neerkomen op 2130-2400. Dan is mijn 1900 wel wat karig inderdaad. :') (Gewichtsdoel is uiteindelijk rustig naar de 70-75, dus niet hoger dan 75, maar zeker niet lager dan 70).

Voorlopig plan de campagne: meer eiwitten introduceren. Dat was sowieso wel een goed idee, maar als ik flink onder onderhoud zit, zal het niet helpen voor spierbehoud. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181215345
Ah, dus mijn lage BMR komt dan vooral doordat ik klein ben.

Sunny, balen van de schoenen. Kun je ze wel inlopen of ga je hier last van blijven houden?
pi_181215422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:55 schreef Hupje het volgende:
Ah, dus mijn lage BMR komt dan vooral doordat ik klein ben.

Sunny, balen van de schoenen. Kun je ze wel inlopen of ga je hier last van blijven houden?
Mijn ervaring is dat ik ze, met een beetje geluk en beleid, prima in kan lopen (wanneer de wond dicht is en dan afplakken dus), ik er zomaar weken op kan lopen zonder problemen, en dan hoppa! Ineens, op een dag, is het weer mis :') Zo ook met blaren op andere plekken op mijn voeten. Mijn voeten zijn echt faalhazen wat dat betreft |:(
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:13:31 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181215930
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat ik ze, met een beetje geluk en beleid, prima in kan lopen (wanneer de wond dicht is en dan afplakken dus), ik er zomaar weken op kan lopen zonder problemen, en dan hoppa! Ineens, op een dag, is het weer mis :') Zo ook met blaren op andere plekken op mijn voeten. Mijn voeten zijn echt faalhazen wat dat betreft |:(
Van die blarenpleisters van ehh Compeed? Die helpen bij mij wel goed! Wel vrij duur dus ik gebruik ze alleen op zeldzame momenten dat ik bijv. nette hakjes aan moet ofzo :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181216031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Van die blarenpleisters van ehh Compeed? Die helpen bij mij wel goed! Wel vrij duur dus ik gebruik ze alleen op zeldzame momenten dat ik bijv. nette hakjes aan moet ofzo :+
Oh nee, daar blaart mijn velletje lekker onderdoor hoor. Die dingen gaan dus zelf ook zitten schuren dus eigenlijk wordt het alleen maar erger er van _O- Ik heb 2nd skin tape, dat werkt enigszins.. als ik een beetje mazzel heb dat het blijft zitten :P anders levert het aan de randen, wat oprolt, weer wrijfplekken op :')

Ik loop niet voor niets het liefst op blote voeten :P Ik overweeg wel eens mijn hele voeten dagelijks in kamferspiritus te baden, kijken of dat helpt. Beetje kostbaar alleen..
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:18:52 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181217652
In wil best m'n streefgewicht op 55 zetten, ga ik toch niet halen. 65 zou een droom zijn.

Maar hoop ooit onder de 70 te komen... Maar laten we beginnen met de 75.

Oftewel, lange weg te gaan. En lukt wie weet ooit :+
pi_181217863
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh nee, daar blaart mijn velletje lekker onderdoor hoor. Die dingen gaan dus zelf ook zitten schuren dus eigenlijk wordt het alleen maar erger er van _O- Ik heb 2nd skin tape, dat werkt enigszins.. als ik een beetje mazzel heb dat het blijft zitten :P anders levert het aan de randen, wat oprolt, weer wrijfplekken op :')

Ik loop niet voor niets het liefst op blote voeten :P Ik overweeg wel eens mijn hele voeten dagelijks in kamferspiritus te baden, kijken of dat helpt. Beetje kostbaar alleen..
Aan de randen talkpoeder doen wil wel eens helpen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181221791
Goedemorgen. Straks naar de tandarts :X

Lijstje van vandaag:
O 2 boterhammen stroop, halvarine en glasje melk
L. 2 boterhammen kaas, halvarine en melk
T. Crack appel
D. Zuurkool
T. Cracker kaas, appel en melk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181221793
Mogguh, zo naar Lowlands. :')

Ik zie jullie woensdag wel weer. :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181221795
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 06:32 schreef Lonaa het volgende:
Mogguh, zo naar Lowlands. :')

Ik zie jullie woensdag wel weer. :W
Heel erg veel plezier!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 16 augustus 2018 @ 06:53:03 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_181221869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 06:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen. Straks naar de tandarts :X

Lijstje van vandaag:
O 2 boterhammen stroop, halvarine en glasje melk
L. 2 boterhammen kaas, halvarine en melk
T. Crack appel
D. Zuurkool
T. Cracker kaas, appel en melk
je gaat toch niet naar de tandarts als je met keel- en longontsteking in bed ligt he?
disclaimer
pi_181221875
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 06:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je gaat toch niet naar de tandarts als je met keel- en longontsteking in bed ligt he?
Naja.... de afspraak staat al een halfjaar en ik was het vergeten en nu te laat om af te zetten. MIjn buurman brengt me met de auto
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 16 augustus 2018 @ 06:56:49 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_181221884
Nee, dat lijkt me echt niet verstandig :o heb je nog steeds die hoge koorts?
disclaimer
pi_181221890
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 06:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat lijkt me echt niet verstandig :o heb je nog steeds die hoge koorts?
40 net
Ik ga bellen en blijf liggen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 16 augustus 2018 @ 07:00:25 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_181221904
Heel verstandig :*
disclaimer
pi_181221984
Ik ben zo slecht in uitzieken, Nergens zin in en geen energie wat te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 16 augustus 2018 @ 07:26:32 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_181222035
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo slecht in uitzieken, Nergens zin in en geen energie wat te doen
dat hoort toch juist bij uitzieken? Niks willen en niks doen?
Dus ik zou eerder stellen dat je er heel goed in bent 8-)

Ik ben er nu ook wel weer klaar mee, wil gewoon weer fit zijn. Mijn training voor de 10k komt zo ook lekker in het gedrang :')
Zal straks de huisarts maar even bellen, ik vermoed een keelontsteking. Geen idee of ab dan raadzaam is. Ik heb sinds de definitieve verwijdering van mijn amandelen 20 jaar geleden eigenlijk geen keelontsteking meer gehad, daarvoor had ik het echt elke 3-4 maanden :')
disclaimer
pi_181222146
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 06:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

40 net
Ik ga bellen en blijf liggen :@
Heel verstandig
pi_181222160
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat hoort toch juist bij uitzieken? Niks willen en niks doen?
Dus ik zou eerder stellen dat je er heel goed in bent 8-)

Ik ben er nu ook wel weer klaar mee, wil gewoon weer fit zijn. Mijn training voor de 10k komt zo ook lekker in het gedrang :')
Zal straks de huisarts maar even bellen, ik vermoed een keelontsteking. Geen idee of ab dan raadzaam is. Ik heb sinds de definitieve verwijdering van mijn amandelen 20 jaar geleden eigenlijk geen keelontsteking meer gehad, daarvoor had ik het echt elke 3-4 maanden :')
Als het een virus is niet. Bij een bacterie wel. Ik ben na het verwijderen van mijn amandelen nog steeds gevoelig voor keelontstekingen
pi_181222319
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat is je streefgewicht dan wel? Niet heel veel meer dan 57 toch?
En heb jij geen streefrange? Mijn streefrange is tussen de 65 en 70. Da's makkelijker dan 1 hard getal, want je weegt nooit elke dag hetzelfde.
Wat een goed idee, een streefrange ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:11:17 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_181222367
Holy shitballs, ik zag net 69.9 op de weegschaal :')

Compleet ongeldig natuurlijk. But still. :o

En even daarom:




Mijn allerlaatste doeljurk uit de kast getrokken (was m bijna vergeten). Damn!

[ Bericht 33% gewijzigd door SQ op 16-08-2018 08:28:09 ]
disclaimer
pi_181222386
Vroeger beet ik mezelf vast op een bepaald aantal kilo's
Nu is gezond eten beweging (benoem ik vanuit bed).Ik hoop achterin de zestig te lezen, maar in de zeventig zou ook mooi zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:29:01 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181222535
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Holy shitballs, ik zag net 69.9 op de weegschaal :')

Compleet ongeldig natuurlijk. But still. :o

En even daarom:


[ afbeelding ]

Mijn allerlaatste doeljurk uit de kast getrokken (was m bijna vergeten). Damn!
Dat ziet er echt goed uit :o
pi_181222557
Wauw sq
pi_181222570
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Holy shitballs, ik zag net 69.9 op de weegschaal :')

Compleet ongeldig natuurlijk. But still. :o

En even daarom:


[ afbeelding ]

Mijn allerlaatste doeljurk uit de kast getrokken (was m bijna vergeten). Damn!
Je bent prachtig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:36:52 #178
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_181222595
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Holy shitballs, ik zag net 69.9 op de weegschaal :')

Compleet ongeldig natuurlijk. But still. :o

En even daarom:


[ afbeelding ]

Mijn allerlaatste doeljurk uit de kast getrokken (was m bijna vergeten). Damn!
Looking good!!!

Jammer dat het niet geldig is he ;). Beterschap :*

Ik zit nu op 65.8 kg. Mijn range is tussen de 64-67 kg
pi_181222601
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Holy shitballs, ik zag net 69.9 op de weegschaal :')

Compleet ongeldig natuurlijk. But still. :o

En even daarom:


[ afbeelding ]

Mijn allerlaatste doeljurk uit de kast getrokken (was m bijna vergeten). Damn!
Oh ja, die jurk. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181222612
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Holy shitballs, ik zag net 69.9 op de weegschaal :')

Compleet ongeldig natuurlijk. But still. :o

En even daarom:


[ afbeelding ]

Mijn allerlaatste doeljurk uit de kast getrokken (was m bijna vergeten). Damn!
wauw! ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:42:33 #181
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_181222653
Wow SQ! Looking Good!!!! En ook al is je gewicht ongeldig zo, je ziet er fantastisch uit.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:45:12 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181222686
ziet er goed uit SQ
maar denk je echt dat je die jurk niet aan kan met 2 kilo erbij

ik bleef vanmorgen ondanks de BBQ toch nog onder de 97 kilo, dus ik ben op zich wel blij..
lijstje voor vandaag:
O: 2 crackers met kaas
t: appel of avocado
L: restjes salaed met soep
t: appel of avocado :+
D: de kroeg -O-

kan iemand mijn sociale leven even killen.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:52:03 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_181222750
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:45 schreef Barreltje het volgende:
ziet er goed uit SQ
maar denk je echt dat je die jurk niet aan kan met 2 kilo erbij

ik bleef vanmorgen ondanks de BBQ toch nog onder de 97 kilo, dus ik ben op zich wel blij..
lijstje voor vandaag:
O: 2 crackers met kaas
t: appel of avocado
L: restjes salaed met soep
t: appel of avocado :+
D: de kroeg -O-

kan iemand mijn sociale leven even killen.. :o
Ok met een sociaal leven kun je bewuste keuzes maken ;) volgens mij was daar laatst nog een flinke discussie over hier.

En het gaat natuurlijk niet om of ik die jurk met 1-2 kilo meer niet aan kan :P je kunt je uiteindelijk overal wel in persen. Maar zoals ik vandaag ben zit ie wel het mooist, want mijn buik is relatief plat vanwege weinig eetlust :')
Ik heb een jurk in maat xl die echt héél erg ruim zit maar waar ik me nog steeds minder gemakkelijk in voel omdat ie juist die buikflap zo aftekent. Want die zit er nog steeds :P
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:53:45 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181222773
Goed model voor jou, of niet?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:59:52 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181222840
True @ socieale leven..
gister op de BBQ nam ik halve stukjes, dan kan ik wel alles proeven maar eet onder de streep niet zo veel..

voor vanavond zijn de keuzes niet zo reuze

ik heb vorige week 3 super leuke jurkjes gekocht, maar nu kan ik ze niet aan want ik heb er geen geode schoenen bij ( ik kan nu even niet op hakken lopen met mijn geblesseerde voet -O- en om er nou sneakers onder te doen... )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181222946
* IJsdraakje kijkt naar beneden

Ha, sneakers onder m'n jurk. :D

De sub-78 is weer even verdwenen, maar gisteren gesport, dus was te verwachten. :+ Goed veel drinken vandaag, dat heb ik echt te weinig gedaan gisteren. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:10:49 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181222962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje kijkt naar beneden

Ha, sneakers onder m'n jurk. :D

De sub-78 is weer even verdwenen, maar gisteren gesport, dus was te verwachten. :+ Goed veel drinken vandaag, dat heb ik echt te weinig gedaan gisteren. :X
ik draag momenteel nike air.. :P das dan toch weer anders
maar eh.. wat voor sneakers heb je aan? dan kan ik evt andere sneakers kopen O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181222992
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik drag momenteel nike air.. :P das dan toch weer anders
maar eh.. wat voor sneakers heb je aan? dan kan ik evt andere sneakers kopen O-)
Uhm, met glitters. :+

Ik ben niet het beste directe voorbeeld qua modetips. :P Maar wat "lichtere" tennisschoen-achtige sneakers kunnen prima onder een jurkje wat mij betreft. Of Conversejes. Dus wat dunnere zool enzo.

Al zou ik de Nike's ook wel aantrekken als ik ze had. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181223054
Mooi SQ! O+

Lijstje gisteren:
O: havermout, ongezoete sojamelk, banaan, eetlepel rozijnen, eetlepel lijnzaad
T: stroopwafel
L: 2 bth hummus sambal, 1 bth pindakaas sambal, 1 bth appelstroop, 2 wortels, 1 paprika
T: 3 crackers
D: Thaise curry met rode linzen, tempeh, bamboescheuten, paprika en wortel. (geen rijst erbij)
T: banaan, peer
B: 2 keer kwartier fietsen, 2 keer 5 trappen op en af, halfuur wandelen, 20 minuten yoga
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:21:29 #190
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223076
het gaat om dit, dit en dit jurkje..
dat gaat echt niet met zo'n schoen

:+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:22:22 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_181223086
Heb je geen sandalen?
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:22:23 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223088
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:19 schreef Tele6 het volgende:
Mooi SQ! O+

Lijstje gisteren:
O: havermout, ongezoete sojamelk, banaan, eetlepel rozijnen, eetlepel lijnzaad
T: stroopwafel
L: 2 bth hummus sambal, 1 bth pindakaas sambal, 1 bth appelstroop, 2 wortels, 1 paprika
T: 3 crackers
D: Thaise curry met rode linzen, tempeh, bamboescheuten, paprika en wortel. (geen rijst erbij)
T: banaan, peer
B: 2 keer kwartier fietsen, 2 keer 5 trappen op en af, halfuur wandelen, 20 minuten yoga
ik ben zooo benieuwd wat je hier doet..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:22:58 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181223094
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:21 schreef Barreltje het volgende:
het gaat om dit, dit en dit jurkje..
dat gaat echt niet met zo'n schoen

:+
Tegenwoordig kunnen alle jurken met zo'n schoen ;)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:23:01 #194
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223095
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je geen sandalen?
:N slippers, maar die mogen niet op kantoor
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:23:38 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_181223103
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben zooo benieuwd wat je hier doet..
ik gok dat het de optelsom van de dag is en geen workout :+
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:24:02 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_181223107
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:N slippers, maar die mogen niet op kantoor
dan weet ik wat jij nodig hebt. Mooie sandalen!
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:25:10 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223125
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan weet ik wat jij nodig hebt. Mooie sandalen!
kom maar door met voorbeelden! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181223163
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan weet ik wat jij nodig hebt. Mooie sandalen!
Of eventueel een instappertje, als open tenen niet mogen.

Hier zien ze m'n schoenen pas als ze neonkleurig zijn, dus ik kan aardig los. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:28:23 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_181223176
Ja, zal straks wat posten!

Ik ga nu eerst van dat all you can eat ijs halen, want ijs is het enige wat ik nu graag eet met die aidskeel. :')
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:29:56 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_181223200
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Of eventueel een instappertje, als open tenen niet mogen.

Hier zien ze m'n schoenen pas als ze neonkleurig zijn, dus ik kan aardig los. _O-
ik werk bij een bedrijf waar ik geregeld mannen in combatshorts en teva's met happy socks er in zie lopen.

Ik zag vorige week zelfs een man op teenschoenen...

Ik ken dus geen enkele schoenschaamte meer op mijn werk :')
disclaimer
pi_181223206
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zal straks wat posten!

Ik ga nu eerst van dat all you can eat ijs halen, want ijs is het enige wat ik nu graag eet met die aidskeel. :')
All you can eat ijs? Een zak ijsblokjes? :o

Beterschap, SQ :* En CotS ook :* (allemaal virtueel gelukkig, want ik wil niet hebben wat jullie hebben)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181223220
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:21 schreef Barreltje het volgende:
het gaat om dit, dit en dit jurkje..
dat gaat echt niet met zo'n schoen

:+
Ik zou die er dus prima onder dragen. Sterker nog, ik heb bij een bruiloft de halve avond op dat soort gelopen. :') (De extra schoenen van vent gejat, want voeten auw en geen zin in zonder schoenen _O- )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:32:01 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_181223236
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

All you can eat ijs? Een zak ijsblokjes? :o

Beterschap, SQ :* En CotS ook :* (allemaal virtueel gelukkig, want ik wil niet hebben wat jullie hebben)
nee dat oppo spul. En hele pint voor nog geen 400 kcal. Deal!
disclaimer
pi_181223259
Oh ja, dat lowcal ijs. Daar moet ik me ook echt eens in verdiepen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:36:03 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223307
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Of eventueel een instappertje, als open tenen niet mogen.

Hier zien ze m'n schoenen pas als ze neonkleurig zijn, dus ik kan aardig los. _O-
van die ballerina's? :N dat gaat niet werken met mijn huidige voet, ik moet wel een beetje een stevig schoeisel hebben.. anders trek ik alsnog mijn voet scheef..

ik heb geen idee of open tenen niet Mogen.. slippers iig niet.
voor open tenen moet ik toch eerst eens naar de pedicure vrees ik..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181223320
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

van die ballerina's? :N dat gaat niet werken met mijn huidige voet, ik moet wel een beetje een stevig schoeisel hebben.. anders trek ik alsnog mijn voet scheef..

ik heb geen idee of open tenen niet Mogen.. slippers iig niet.
voor open tenen moet ik toch eerst eens naar de pedicure vrees ik..
Er zijn meer smaakjes dan alleen ballerina. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181223347
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, dat lowcal ijs. Daar moet ik me ook echt eens in verdiepen.
Ik kan ze hier nergens vinden.

Hmmm ga vandaag wel naar een andere supermarkt, misschien daar eens kijken


Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: ????
T: 3 sultans
D: AGV
T: bak met kwark en waarschijnlijk nog 1 of 2 speciaal biertjes
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:38:55 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223352
* Barreltje googled OPPO, Rent naar winkel :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181223358
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan ze hier nergens vinden.

Hmmm ga vandaag wel naar een andere supermarkt, misschien daar eens kijken

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: ????
T: 3 sultans
D: AGV
T: bak met kwark en waarschijnlijk nog 1 of 2 speciaal biertjes
Ik weet wel dat ze het hier hebben. En aangezien m'n eiwitten toch omhoog moeten, samen met m'n kcals, waarom niet met ijs. Want ijs. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:39:56 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223369
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Er zijn meer smaakjes dan alleen ballerina. :Y
ik ben niet zo'n mode koningin :@
ik heb werkelijk waar geen idee..
ik vind het heerlijk dat ik over een jaar gewoon in overall met werkschoenen moet lopen.. hoef ik niet na te denken wat ik aan moet trekken :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181223375
Voorbeelden aan smaakjes instappers: https://www.omoda.nl/dames/instappers/?sz=36&start=36

Edit: en een instapper is niets meer of minder dan een "heeft geen veters of gespjes nodig om aan te doen" :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181223412
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben niet zo'n mode koningin :@
ik heb werkelijk waar geen idee..
ik vind het heerlijk dat ik over een jaar gewoon in overall met werkschoenen moet lopen.. hoef ik niet na te denken wat ik aan moet trekken :@
Naja, ik ben nog steeds een kutalto, dus een hoop van de "huidige mode" kan me gestolen worden. :') Helaas kom ik met m'n echt uitgesproken outfits dan weer níet weg in het dagelijks leven, dus m'n kast is nogal verdeeld. :')

Het grootste nadeel daaraan is dus dat ik recent wel nieuwe weekendbroeken heb geshopt, maar die kunnen dus eigenlijk niet naar het werk. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:44:32 #213
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223449
ik zat van de week ook te bedenken dat ik misschien mn werk kleding ergens anders moest op hangen dan mijn weekend kleding..
want nu hangt het door elkaar en weet ik eigenlijk niet zo goed meer wat ik nou voor wat bedoelt had en dan heb ik eigenlijk NET even niet net genoege kleding aan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:49:15 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181223535
ik moet gewoon hier eens gaan shoppen voor schoenen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181223706
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben zooo benieuwd wat je hier doet..
Zoals SQ zegt, dit is een samenvatting van alle beweging over de hele dag. Eigenlijk is het:

B: 20 minuten yoga
O: havermout, ongezoete sojamelk, banaan, eetlepel rozijnen, eetlepel lijnzaad
B: kwartier fietsen, 5 trappen op
T: stroopwafel
L: 2 bth hummus sambal, 1 bth pindakaas sambal, 1 bth appelstroop, 2 wortels, 1 paprika
B: 5 trappen af, halfuur wandelen, 5 trappen op
T: 3 crackers
D: Thaise curry met rode linzen, tempeh, bamboescheuten, paprika en wortel. (geen rijst erbij)
B: 5 trappen af, kwartier fietsen
T: banaan, peer

maar dat wordt me te chaotisch :+
pi_181223811
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben niet zo'n mode koningin :@
ik heb werkelijk waar geen idee..
ik vind het heerlijk dat ik over een jaar gewoon in overall met werkschoenen moet lopen.. hoef ik niet na te denken wat ik aan moet trekken :@
Oh ja, dat zou ik ook heerlijk vinden :D
Mijn vakantiewerk vorig jaar was wat dat betreft fantastisch, altijd spijkerbroek, rubber laarzen, oud shirt, want boerderijwerk O+
Bij mijn huidige stage hoef ik er niet netjes uit te zien. Handig om een nerd te zijn soms :P
  donderdag 16 augustus 2018 @ 10:31:30 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181224256
SQ :o Leuk jurkje ook! :Y

En ik draag ook vaak sneakers onder een rokje of jurkje, casual zeg maar :P En als de jurk/rok te friemelig / netjes is dan sandalen (heb nu bruin suede met kwastjes) of (als het koud is) laarzen. Maar ik ben ook verre van een modieus wonder :+

Lekker lijstje, Tele! :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181224458
Whoah nice SQ!

Ik heb die happyhealthy site ook gebruikt voor BMR en onderhoud berekenen:

Tussen de 2000 en 2300 BMR
Tussen de 2400 en 2700 onderhoud
2000-2300 advies om te eten om af te vallen

Uit de praktijk weet ik dat mijn onderhoud echt echt iets lager ligt. Ws al verpest door eindeloos jojo’en.

Ik val nu wel af in de weken met gemiddeld 1800-2000 kcal. Daarbij eet ik meeste dagen dan wat minder dan 1800 maar er zit vaak wel een dag bij die niet zo goed gaat en dan komt t gemiddeld weer mooi uit :')

Alleen heb ik nu wel een eetadvies van de chirurg mee ivm galblaas dus voorlopig moet ik vet mijden, dus wordt nog werken om die 1800-2000 te halen -O-
Kwak
pi_181224467
quote:
schoenschaamte
woord van de dag O+
ik heb een paar Ruby Shoo pumps die ik graag wil gaan dragen maar de vloer op werk is te glad.

o: never change a winning team, he! huttenkwark met hennepzaad en rode vruchten
t: appel
l: Twee boterhammen met een laagje kruidenkaas en daarop een plakje wogst
t: een mueslireep
d: Tortilla met zwarte bonen, rauwe spinazie, mango, tomaat, een eitje. Met limoensap en chilisaus. Dit past never nooit niet op één tortilla dus ik eet een tortilla met een lepel van dit en daarna nog een berg als losse salade.
t: een stukje chocolade
pi_181224705
Ik wil ook leuke schoenen dragen, maar is onmogelijk gezien ik maat 44/45 heb :'( Zit vast aan mannenschoenen
  donderdag 16 augustus 2018 @ 10:56:18 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_181224789
Whoa Emmy! Ben jij ook lang?

Kwak, rustig aan he! 2000 kcal zonder vet, omg hoe dan :')
disclaimer
pi_181224944
Da's wel een serieuze uitdaging ja, die hoeveelheid met weinig vetten. :o

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:52 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik wil ook leuke schoenen dragen, maar is onmogelijk gezien ik maat 44/45 heb :'( Zit vast aan mannenschoenen
Er zijn toch ook speciaalzaken voor zij op grote voet? In Alkmaar zit er zeker weten eentje in ieder geval. Al zullen die prijzen wel aardig hoog zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181225897
SQ _O_

Kleine whoosh O+ terug op 75.5. Het kan dus tķch :P

Nu op naar de 70! Streefrange: 70-73 misschien duf ik zelfs op 68-72 te mikken. Iets lager gemiddelde en iets meer uitzwenkruimte :+
pi_181225904
Oh ik las hier iets.. en toen zag ik deze.. en toen moest ik lachen :P

  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:49:29 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_181225943
Ja, whehehe. :')
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:32:13 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181226698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik las hier iets.. en toen zag ik deze.. en toen moest ik lachen :P

[ afbeelding ]
story of my life .. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181226745
Gisteren uit t ziekenhuis direct naar een bruiloft getogen :@ maar daar ging t heel goed! Was superfijn en relaxed, bij een groepsaccommodatie in een bos (oud landhuis). Lange tafels in de tuin en lunch met soep en brood, s middags stond er knabbelgroente op tafel, avond was indonesisch buffet dus gewoon normale portie rijst met vlees en groente genomen. S avonds wel twee hele chippies gegeten (durfde niet meer te nemen).

Dag was heel relaxed verder, veel samen muziek maken en na t eten bonte avond met alle optredens :+ bijna alle gasten hadden ook een koor/orkest achtergrond dus dat was tof. Voor iedereen nostalgie.

Ik hoef niet vetloos he, maar kijk wel even wat meer uit met welke vleessoorten ik pak, en geen snackvoer/afhaal dus. Vorige arts zei dat eetrichtlijn eigenlijk onzin was, maar deze zei dus wat anders. We’ll see...
Kwak
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:37:27 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181226809
fijn dat het zo goed is gegaan kwak! en wat klinkt die bruiloft tof zeg!
heb je verder nog pijn?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181226992
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik las hier iets.. en toen zag ik deze.. en toen moest ik lachen :P

[ afbeelding ]
Ik moest ook meteen aan hier denken ja. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:49:09 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_181227027
Ik moest aan barreltje denken bij die trein :@ :D
disclaimer
pi_181227045
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Whoa Emmy! Ben jij ook lang?

Kwak, rustig aan he! 2000 kcal zonder vet, omg hoe dan :')
Nee, maar 1,71m :')

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's wel een serieuze uitdaging ja, die hoeveelheid met weinig vetten. :o

[..]

Er zijn toch ook speciaalzaken voor zij op grote voet? In Alkmaar zit er zeker weten eentje in ieder geval. Al zullen die prijzen wel aardig hoog zijn. :')
Ja, maarja, student met bijbehorend studentenbudget :P
pi_181227131
Mooi Sq!
Ik draag ook graag jurkjes, en trek er dan mijn Adidas sneakers, sandalen of hakken bij aan (beetje afhankelijk van wat ik ga doen).
Qua eten waren de afgelopen twee dagen een beetje chaotisch met een Quick menu en een BBQ gisteren. Van morgen daarom ook +0,7 ... Nu weer back to normal en weer binnen de lijntjes eten.

Lijstje:
O meergranenbrood met beetje aardbeienjam
T tomaat
L Stukje quiche met tomaat en spinazie, restje beenham.
T ? (Vanmiddag op ziekenbezoek)
D gevulde courgette met zilvervliesrijst
T kwark met zelfgemaakte granola, haverzemelen en rode bessen
pi_181227489
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:37 schreef Barreltje het volgende:
fijn dat het zo goed is gegaan kwak! en wat klinkt die bruiloft tof zeg!
heb je verder nog pijn?
Nee! Wel wat gezwollen/hardere buik en heel moe en nog wat verhoging. Dus rustig aan vandaag ipv werk voorbereiden voor na de vakantie...
Kwak
  donderdag 16 augustus 2018 @ 13:15:12 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_181227627
Fijn dat t goed met je gaat kwak, en je toch nog naar de bruiloft kon!

Ik ga zo maar weer met poes naar de dokter. Ik heb elke dag het idee dat ze er mee gaat ophouden maar ze vecht dapper terug :P

Vandaag op het menu:

O: bak oppo ijs :')
L: pistolet camembert
D: broccoli met kalkoensaucijs en gebakken aardappeltjes
disclaimer
pi_181227700
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat t goed met je gaat kwak, en je toch nog naar de bruiloft kon!

Ik ga zo maar weer met poes naar de dokter. Ik heb elke dag het idee dat ze er mee gaat ophouden maar ze vecht dapper terug :P

Vandaag op het menu:

O: bak oppo ijs :')
L: pistolet camembert
D: broccoli met kalkoensaucijs en gebakken aardappeltjes
Welke oppo is t lekkerst? :9
  donderdag 16 augustus 2018 @ 13:19:27 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_181227731
Geen idee. Heb het net voor het eerst op.
disclaimer
pi_181227776
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat t goed met je gaat kwak, en je toch nog naar de bruiloft kon!

Ik ga zo maar weer met poes naar de dokter. Ik heb elke dag het idee dat ze er mee gaat ophouden maar ze vecht dapper terug :P

Vandaag op het menu:

O: bak oppo ijs :')
L: pistolet camembert
D: broccoli met kalkoensaucijs en gebakken aardappeltjes
Welke pousse? ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:50 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Nee, maar 1,71m :')

[..]

Ja, maarja, student met bijbehorend studentenbudget :P
Ja, dat helpt niet nee. Gelukkig zijn een hoop sneakers in ieder geval unisex. _O-

Zooitje hier. Kwam visite binnen met versche saucijzenbroodjes van een goeie bakker. Nepvegetariër, ik ben het. _O- (Nee, grapje. Ik ben niet 100% vega, ga ik niet worden ook) Gelukkig kwam 'ie vķķr de lunch, daar heb ik nu helemaal geen trek meer in. Koelkast in dan maar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181227781
Fijn Kwak, klinkt als een toffe dag/avond ^O^
pi_181228003
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat t goed met je gaat kwak, en je toch nog naar de bruiloft kon!

Ik ga zo maar weer met poes naar de dokter. Ik heb elke dag het idee dat ze er mee gaat ophouden maar ze vecht dapper terug :P
Hoe oud is poezel?

Emmy grote voeten. Ik weet niet waar je woont maar net over de grens in Belgie schijnt ook een goede grote maten schoenenwinkel te zitten. En veel in de sale kopen

Kwak fijn dat je toch naar de bruiloft kan.

Ik was met jongste en vriendinnetje van haar bij de ikea. Kind wilde alleen de kaiserbroodjes dus ik heb 2 croissants op en nu ben ik misselijk.
pi_181228018
Wat een leuke bruiloft lijkt me dat, kwak :)

Ik heb maat 43 en woon in All Stars :') oh, en ik heb Teva's vrouwenmodel, want die gingen tot 42 en pasten net *O*
Ik ben er wel 1,80 bij, dus niet zo raar dat ik op grote voet leef :+
Tip voor studentenbudget grote damesschoenen: bij Van Haren hebben ze een schap met grote schoenen. Daar heb ik ooit ballerina's maat 43 gevonden. (Niet dat ik op ballerina's kan lopen, maar ja, soms zijn All Stars niet netjes genoeg.)
pi_181228090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:32 schreef Tele6 het volgende:
Wat een leuke bruiloft lijkt me dat, kwak :)

Ik heb maat 43 en woon in All Stars :') oh, en ik heb Teva's vrouwenmodel, want die gingen tot 42 en pasten net *O*
Ik ben er wel 1,80 bij, dus niet zo raar dat ik op grote voet leef :+
Tip voor studentenbudget grote damesschoenen: bij Van Haren hebben ze een schap met grote schoenen. Daar heb ik ooit ballerina's maat 43 gevonden. (Niet dat ik op ballerina's kan lopen, maar ja, soms zijn All Stars niet netjes genoeg.)
Ik heb mt 42 maar wel smalle voeten. Bij van haren pas ik eigenlijk nooit iets.
pi_181228242
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:32 schreef Tele6 het volgende:
Wat een leuke bruiloft lijkt me dat, kwak :)

Ik heb maat 43 en woon in All Stars :') oh, en ik heb Teva's vrouwenmodel, want die gingen tot 42 en pasten net *O*
Ik ben er wel 1,80 bij, dus niet zo raar dat ik op grote voet leef :+
Tip voor studentenbudget grote damesschoenen: bij Van Haren hebben ze een schap met grote schoenen. Daar heb ik ooit ballerina's maat 43 gevonden. (Niet dat ik op ballerina's kan lopen, maar ja, soms zijn All Stars niet netjes genoeg.)
Yes,van haren haal ik mn schoenen altijd. Heb alleen ook brede voeten, dus dan past het alsnog niet :+

Tip van belgische winkel ga ik onthouden!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 13:45:52 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_181228352
IJs, 't is opoe Zoë van 15.
Eny is een jaar geleden al gegaan.
Zoë is al twee jaar bijna dood, maar zoals ik al zei, ze vecht dapper terug. Fascinerend.
disclaimer
pi_181228547
Dat is behoorlijk op leeftijd. Een britse korthaar toch?
  donderdag 16 augustus 2018 @ 13:57:30 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181228692
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
IJs, 't is opoe Zoë van 15.
Eny is een jaar geleden al gegaan.
Zoë is al twee jaar bijna dood, maar zoals ik al zei, ze vecht dapper terug. Fascinerend.
Beterschaap voor de poezel! 9 levens enzo, zeggen ze toch? Of zit ze al ergens in de 20 :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181228700
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
IJs, 't is opoe Zoë van 15.
Eny is een jaar geleden al gegaan.
Zoë is al twee jaar bijna dood, maar zoals ik al zei, ze vecht dapper terug. Fascinerend.
Ik had wel meegekregen dat er eentje was gaan hemelen ja, maar ik wist even niet meer welke. (Doet die derde het nog eigenlijk?)

En inderdaad intrigerend hoe lang die beesten het stiekem uit kunnen houden. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:00:53 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181228777
Het gesprek viel enorm mee. Voel me kilo’s lichter. Nu afwachten tot mijn werkgever tijd heeft voor een meeting. Wrsch pas half september... :+

*bijlezen gaat...
***
pi_181228790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Beterschaap voor de poezel! 9 levens enzo, zeggen ze toch? Of zit ze al ergens in de 20 :+
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:03:59 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181228868
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het gesprek viel enorm mee. Voel me kilo’s lichter. Nu afwachten tot mijn werkgever tijd heeft voor een meeting. Wrsch pas half september... :+

*bijlezen gaat...
Ha, fijn! *O* En semi-on-topic ook nog! :+

quote:
Ja precies! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181228972
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het gesprek viel enorm mee. Voel me kilo’s lichter. Nu afwachten tot mijn werkgever tijd heeft voor een meeting. Wrsch pas half september... :+

*bijlezen gaat...
:*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181228982
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het gesprek viel enorm mee. Voel me kilo’s lichter. Nu afwachten tot mijn werkgever tijd heeft voor een meeting. Wrsch pas half september... :+

*bijlezen gaat...
^O^ fijn!! Opluchting me dunkt.
pi_181229061
Fijn BE!
Kwak
pi_181229091
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het gesprek viel enorm mee. Voel me kilo’s lichter. Nu afwachten tot mijn werkgever tijd heeft voor een meeting. Wrsch pas half september... :+

*bijlezen gaat...
Zeer passende formulering in dit topic ^O^
Nee maar echt fijn joh! O+
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:12:42 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181229209
SQ, wat een lijntje zo! O+ Mooi!

Hier ook grote voeten, 43 nu (15kg lichter dichterbij 42). Ik kan het nog net af met Gabor etc. Helaas altijd wel een duur grapje. -O-
***
pi_181229303
Jullie hebben grote voeten!
Ik ben een soort hobbit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181229359
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie hebben grote voeten!
Ik ben een soort hobbit
Hobbits zijn juist de ukjes met grote voeten he. :D

Hier een twijfelgeval 40-41. Ik heb schoenen in de ene maat en in de andere. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181229369
Hier geen grote voeten hoor!! Volgens mij is maat 39 tegenwoordig zelfs kleiner dan gemiddeld in NL :D
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:19:03 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_181229437
Volgens mij heeft 79% van de vrouwen maat 39 of 40. Die zijn altijd het eerst uitverkocht :')
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:19:32 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181229456
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier geen grote voeten hoor!! Volgens mij is maat 39 tegenwoordig zelfs kleiner dan gemiddeld in NL :D
Tjoh, echt? Ik heb ook 39. Soms 38, als ze breed vallen. Heb korte, brede voeten (en handen ook trouwens. En lijf :+ Nouja 1.68 is niet heul klein :P).
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181229483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hobbits zijn juist de ukjes met grote voeten he. :D

Hier een twijfelgeval 40-41. Ik heb schoenen in de ene maat en in de andere. :+
Naja, ik ben 1m63. Als ik schoenen zou dragen die passen in de lengte zou ik maat 36/37.Toen kwam de breedte en hoogte: maat 39/40
Dus of ze zitten krap en in de lengte goed. Of ik zit met het gedoe dat ik de halve schoen niet vul
Oh ja en ze zijn harig en ik houd van eten; ik en een hobbit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181229496
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heeft 79% van de vrouwen maat 39 of 40. Die zijn altijd het eerst uitverkocht :')
Ja nou, de verschuiving is wel richting de 40 hoor! Blijft steeds meer over in de uitverkoop :P maar het is me ook wijsgemaakt door schoenenverkopers.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:21:55 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_181229529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja, ik ben 1m63. Als ik schoenen zou dragen die passen in de lengte zou ik maat 36/37.Toen kwam de breedte en hoogte: maat 39/40
Dus of ze zitten krap en in de lengte goed. Of ik zit met het gedoe dat ik de halve schoen niet vul
Oh ja en ze zijn harig en ik houd van eten; ik en een hobbit
moet je eens naar merken met breedtematen kijken. Dan krijg je een veel betere pasvorm. Clarks bijvoorbeeld!
disclaimer
pi_181229569
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

moet je eens naar merken met breedtematen kijken. Dan krijg je een veel betere pasvorm. Clarks bijvoorbeeld!
Mijn budget is ¤30,00 voor schoenen per half jaar. Maar ik ga eens kijken als ik weer nieuwe winterschoenen nodig ben. Die zitten goed,dus hopelijk gaan ze het seizoen mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181229639
Bij gemiddeld langer is het op zich wel logisch dat de schoenmaat meeschuift. :Y

Het valt mij in ieder geval wel op dat ik in de loop der jaren steeds meer keuze kreeg. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:32:45 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_181229784
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mijn budget is ¤30,00 voor schoenen per half jaar. Maar ik ga eens kijken als ik weer nieuwe winterschoenen nodig ben. Die zitten goed,dus hopelijk gaan ze het seizoen mee
je kunt beter sparen en dan iets goeds kopen, dan elke keer een goedkoop kutalternatief. Zeker als je zoveel wandelt! En in de sale is ook genoeg te vinden!
disclaimer
pi_181230019
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je kunt beter sparen en dan iets goeds kopen, dan elke keer een goedkoop kutalternatief. Zeker als je zoveel wandelt! En in de sale is ook genoeg te vinden!
Eens, sowieso doe je doorgaans ook langer met betere kwaliteit schoenen. :Y En zķ enorm veel fijner, schoenen die goed zitten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:09:54 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181230550
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eens, sowieso doe je doorgaans ook langer met betere kwaliteit schoenen. :Y En zķ enorm veel fijner, schoenen die goed zitten.
Eens! Ik had nooit wandelschoenen, want duur / niet bepaald mooi / gewone gympen lopen ook prima, etc. Maar nu ik een tijdje terug een paar goeie heb gekocht ben ik er zo blij mee voor langere afstanden O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 augustus 2018 @ 15:13:34 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_181230618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tjoh, echt? Ik heb ook 39. Soms 38, als ze breed vallen. Heb korte, brede voeten (en handen ook trouwens. En lijf :+ Nouja 1.68 is niet heul klein :P).
ben jij mij :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_181230638
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eens! Ik had nooit wandelschoenen, want duur / niet bepaald mooi / gewone gympen lopen ook prima, etc. Maar nu ik een tijdje terug een paar goeie heb gekocht ben ik er zo blij mee voor langere afstanden O+
Ik pak tegenwoordig ook altijd mijn hardloopschoenen voor langere afstanden, gewoon omdat het zoveel fijner is. :Y

Maar ik zit ook niet op een strak budget, maar een wat steviger paar in de sale scoren die gewoon goed zitten en lopen is zeker het overwegen waard imo. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:20:01 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181230765
Heb voor mijn vakantie nog snel wandelschoenen gekocht. Uiteindelijk nog iets van 90 euro, maar best oke. Niet voor super lange tochten of flinke regen enzo, maar de basis is goed.

Daarnaast: Goede sokken kopen!!!! Want anders gaat het weer schuren enzo.

Ben er echt blij mee, op vakantie, maar nu ook erna en de stabiliteit die het nog geeft met m'n enkel gedoe.
Ze zijn fijner dan m'n hardloopschoenen (asics) die ook best oke zijn
pi_181230960
Help me even. In de Linda stond een interview met Patty Brard, dis heeft een gastric bypass gehad want op een egeven moment ‘woog ze 97,7 kilo bij 1.72m, dus met gewoon afvallen ging het niet lukken’. Hoezo dan??

Verder lees ik hier mee om m’n goede mindset post-zwanger weer langzaam te vinden :+ Echt afvallen gaat natuurlijk nog niet met borstvoeding, maar minder zooi kan prima. En binnenkort weer aan de wandel met de beeb hoop ik O+

Ik ging van 79 naar nu 93,5 in de zwangerschap (bij 1m75).
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 15:31:52 #272
382129 crew  Donna
pi_181231012
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Help me even. In de Linda stond een interview met Patty Brard, dis heeft een gastric bypass gehad want op een egeven moment ‘woog ze 97,7 kilo bij 1.72m, dus met gewoon afvallen ging het niet lukken’. Hoezo dan??

Verder lees ik hier mee om m’n goede mindset post-zwanger weer langzaam te vinden :+ Echt afvallen gaat natuurlijk nog niet met borstvoeding, maar minder zooi kan prima. En binnenkort weer aan de wandel met de beeb hoop ik O+

Ik ging van 79 naar nu 93,5 in de zwangerschap (bij 1m75).
Ik gok dat daar wat informatie ontbreekt? Al denk ik wel dat leeftijd op een gegeven moment wel meespeelt.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:02:49 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181231761
quote:
11s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ben jij mij :D
*Mysterieuze stem* Ik ben je verloooren zusss, (eh) Sjaan! *)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:03:46 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181231784
quote:
6s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:20 schreef Cue_ het volgende:

Daarnaast: Goede sokken kopen!!!! Want anders gaat het weer schuren enzo.

Si! Ik heb enkelsokjes van de Hema, met hogere stukkies boven je hiel, zodat dat nooit schuurt O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:07:43 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181231885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Si! Ik heb enkelsokjes van de Hema, met hogere stukkies boven je hiel, zodat dat nooit schuurt O+
Ik heb opzich goede sportsokken, waar je veel op kan lopen en doen.

Maar voor de vakantie een paar echte wandelstokken gekocht (a 8 euro ofzo) en die waren toch echt wel fijner.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:14:08 #276
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_181232065
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb opzich goede sportsokken, waar je veel op kan lopen en doen.

Maar voor de vakantie een paar echte wandelstokken gekocht (a 8 euro ofzo) en die waren toch echt wel fijner.
En dan zijn dure nog fijner.

Op zo'n laag gewicht opereren ik snap het niet.
pi_181232387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Si! Ik heb enkelsokjes van de Hema, met hogere stukkies boven je hiel, zodat dat nooit schuurt O+
Die heb ik ook! En precies daar open wonden *O* :') 8)7
pi_181232406
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb opzich goede sportsokken, waar je veel op kan lopen en doen.

Maar voor de vakantie een paar echte wandelstokken gekocht (a 8 euro ofzo) en die waren toch echt wel fijner.
Dat zijn nog goedkope :D voor écht wandelen heb ik sokken van bijna 20,- :@
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:31:27 #279
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_181232469
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat zijn nog goedkope :D voor écht wandelen heb ik sokken van bijna 20,- :@
Ik ook van Falke :@
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:31:47 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181232480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat zijn nog goedkope :D voor écht wandelen heb ik sokken van bijna 20,- :@
Klopt. Maar waren m'n eerste.. En gene idee waar op te letten enzo
pi_181232630
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:31 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik ook van Falke :@
Check. En de marino versie zijn favoriet. En die zijn zelfs nog wat duurder :+
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:40:44 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181232644
Hoe dan ook, net zo belangrijk als de schoen! :7
pi_181233694
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tjoh, echt? Ik heb ook 39. Soms 38, als ze breed vallen. Heb korte, brede voeten (en handen ook trouwens. En lijf :+ Nouja 1.68 is niet heul klein :P).
Precies dezelfde maten hier :D

Lunch werd trouwens een schaal met allerlei vis van de visboer.
pi_181235547
Lijstje!

O: Koffie
L: Pecanbroodje
B: 12 km lopen
T: 1 bolletje mangosorbet van een heule goede ijssalon :9
D: Gezonde kipsalon, met sla, rode kool, tomaat, ui en een sausje van griekse yoghurt en knoflook
T: Pluots/perzikken
pi_181236124
Lijstje:
W: 75.5
O: kwark banaan muesli
S: sportschool
L: speltbrood cervelaat kaas tosti
T: 3 wasa vezelrijk met slankie
D: salade met krieltjes, boontjes, capucijners en tonijn
En toen had ik nog meer dan genoeg ruimte voor een hele grote chocolade mega cornetto a 385kcal *O*

Het is maar goed dat mijn chocolade cravings beperkt blijven tot hooguit enkele malen per jaar. Benzinestation tegenover je huis hebben is anders echt niet goed voor de lijn :+
pi_181236710
Toffe jurk voor SQ, fijn gesprek voor BE en Kwak die toch naar de bruiloft kon ^O^

Schoenen vind ik ook altijd lastig met mijn voeten. Ik moet dringend mijn schoenen collectie aanvullen, heb nu te weinig schoenen om goed af te kunnen wisselen qua soort en kleur. Mijn vriend heeft meer schoenen dan ik :')
pi_181236779
O: brood met hagelslag
T: 1 sultana, brood met kaas
L: brood met ham/vega smeerworst
T: 2 sultanas, chocolade
D: pasta pesto met broccoli en spekreepjes
T: cornetto

We bleken al het fruit op te hebben gegeten en ik heb pas morgen weer tijd voor boodschappen. #faal
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:53:06 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_181236783
Ik heb ooit van die wandelsokken van eenhoornhaar gekocht ja, 30 euro en ik moet ze niet zomaar in de wasmand gooien anders gooit mijn man ze met de 60 graden was mee en dan zijn het kleutersokjes :+ maar die zijn wel serieus fijn.
Niet fijn genoeg om er zes paar van aan te schaffen. Ik ben ook zo iemand die lingerie nooit in setjes koopt. 45 euro voor een onderbroek :') nope nope nope
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 20:00:25 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181236901
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ooit van die wandelsokken van eenhoornhaar gekocht ja, 30 euro en ik moet ze niet zomaar in de wasmand gooien anders gooit mijn man ze met de 60 graden was mee en dan zijn het kleutersokjes :+ maar die zijn wel serieus fijn.
Niet fijn genoeg om er zes paar van aan te schaffen. Ik ben ook zo iemand die lingerie nooit in setjes koopt. 45 euro voor een onderbroek :') nope nope nope
Ik kocht laatst bij de Victoria secrets 15 onderbroeken.. voor 75 pond... ^O^
Dat zijn betere prijzen ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181237026
Ik heb 2 paar eenhoornhaar sokken :D Maar die bewaar ik idd echt alleen voor wandelen. Mijn andere Falkes draag ik in de winter ook gewoon dagelijks, want ze zitten zo lekker en ik heb er relatief weinig blaarvorming of wrijfplekken in. Maar meestal heb ik goedkopere Nomad wandelsokken als dagelijkse sokken.

Gewone dunne sokjes, 'normale' sokken dus, zijn bij mij na 2x dragen doorgesleten zowat en geven te weinig support/zachtheid en te veel wrijving.
pi_181238406
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb 2 paar eenhoornhaar sokken :D
:D
pi_181238692
Nooit beseft dat (wandel) sokken zo'n serious business is. Ik heb sportsokken van Kruidvat en Hema :D
pi_181238751
wat is het voordeel van wandelsokken?
pi_181238755
Hier trekt mijn man vrolijk mijn nomad wandelsokken aan. Daarna pas ik ze niet meer dus ik koop ze voor mezelf niet meer. Verder ook vaak maar een sok uit de was :? Dus geen dure sokken meer hier
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:18:56 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_181239003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
wat is het voordeel van wandelsokken?
ze verdelen de druk beter over je voet waardoor je minder kans op blaren hebt. Minder wrijving ook, een er zit meer cush op risicogebieden. Wandelsokken hebben ook geen maatrange zoals hema sokken, maar worden meestal gewoon in 1 schoenmaat verkocht voor de perfecte fit.
disclaimer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 21:19:34 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_181239018
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier trekt mijn man vrolijk mijn nomad wandelsokken aan. Daarna pas ik ze niet meer dus ik koop ze voor mezelf niet meer. Verder ook vaak maar een sok uit de was :? Dus geen dure sokken meer hier
heb jij geen eigen sokkenla :? Ik zou dat niet pikken hoor :')
disclaimer
pi_181239090
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:14 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

En dan zijn dure nog fijner.

Op zo'n laag gewicht opereren ik snap het niet.
Patty Brard laat wel meer aan zich opereren zonder dat het noodzakelijk is, dus ik vind het niet zo onverwacht.

Mijn eetlijstje was matig vandaag:
2 boterhammen met gebakken ei/salami/kaas, 4 minidonuts, en gebakken aardappeltjes/gesmoorde wortels/worst als avondeten. Lekker vet :9 :')
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181239170
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ze verdelen de druk beter over je voet waardoor je minder kans op blaren hebt. Minder wrijving ook, een er zit meer cush op risicogebieden. Wandelsokken hebben ook geen maatrange zoals hema sokken, maar worden meestal gewoon in 1 schoenmaat verkocht voor de perfecte fit.
Aah okay, niet nodig dus. Heb altijd na wandelen alleen last van enkels, niet van blaren. Maar heb ook goede wandelschoenen :)
pi_181239254
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb jij geen eigen sokkenla :? Ik zou dat niet pikken hoor :')
Die heb ik wel. Maar hij ruimt ook weleens de was op. Of op vakantie komen ze door elkaar. Net als sneaketsokken ik heb alleen die met een kleurtje erin nog de rest heeft hij.
pi_181239957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:31 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik gok dat daar wat informatie ontbreekt? Al denk ik wel dat leeftijd op een gegeven moment wel meespeelt.
Neuh Brard heeft t net als Reetsjel van K-otic en Sonja Silva op eigen kosten/sponsoring in België laten doen.

In NL opereren ze je niet zomaar.
Kwak
pi_181242376
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')