abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:24:39 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181206581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

die was voor die dijbeenblessure? echt wel goed bezig maar is nooit meer de oude geworden bij Ajax tenminste, bij Kopenhagen gaat het wel weer goed met hem begrijp ik
Heb ik ook begrepen. Vond het op een gegeven moment best een goede speler. Alleen had ook te veel oogkleppen op.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:25:11 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181206599
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij gehaald is omdat hij de werkwijze van Ten Hag kent en er voorstander van is. Iemand op de training hebben die hem zonder te zeuren volgt kan best wel eens handig zijn. Zeker als die speler mondig genoeg is om ook wat tegen andere spelers er over te zeggen.

Beetje het verhaal met Tiago bij Bayern. Die is door Guardiola gehaald omdat hij de werkwijze van Guardiola kende en dus kon mee helpen om die werkwijze en filosofie over te brengen.

Enige verschil is dat Tiago het niveau bij Bayern aan kan en ik bij Labyad twijfel of hij het niveau van Ajax ooit gaat halen :')
ik denk dat als ten Hag had geweten dat Tadic zou komen en Ziyech zal blijven hij niet had aangedrongen hem te halen
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:27:42 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181206651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat als ten Hag had geweten dat Tadic zou komen en Ziyech zal blijven hij niet had aangedrongen hem te halen
Denk ik ook niet inderdaad.
Nu je hem gehaald hebt is hij op zich wel prima voor de breedte, maar laat hem eerst maar eens wat wedstrijden gaan spelen voordat we kunnen concluderen dat hij het Ajax DNA niet heeft :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:29:19 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181206696
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Denk ik ook niet inderdaad.
Nu je hem gehaald hebt is hij op zich wel prima voor de breedte, maar laat hem eerst maar eens wat wedstrijden gaan spelen voordat we kunnen concluderen dat hij het Ajax DNA niet heeft :P
invallen is altijd moeilijk, hij zal echt nog wel speeltijd krijgen
pi_181206784
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij gehaald is omdat hij de werkwijze van Ten Hag kent en er voorstander van is. Iemand op de training hebben die hem zonder te zeuren volgt kan best wel eens handig zijn. Zeker als die speler mondig genoeg is om ook wat tegen andere spelers er over te zeggen.

Beetje het verhaal met Tiago bij Bayern. Die is door Guardiola gehaald omdat hij de werkwijze van Guardiola kende en dus kon mee helpen om die werkwijze en filosofie over te brengen.

Enige verschil is dat Tiago het niveau bij Bayern aan kan en ik bij Labyad twijfel of hij het niveau van Ajax ooit gaat halen :')
Ja daarom, voor die aankoopprijs mag je toch wel wat meer verwachten.
Oh.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:34:24 #281
21467 franske19
Hit the deck!
pi_181206809
VVV uit. Ben benieuwd of ten Hag weer een paar spelers rust gaat gunnen. Huntelaar moet je niet op dat ku(ns)tgras laten spelen. Als die wegvalt voor Kiev dan heb je echt een serieus probleem.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_181206816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

die was voor die dijbeenblessure? echt wel goed bezig maar is nooit meer de oude geworden bij Ajax tenminste, bij Kopenhagen gaat het wel weer goed met hem begrijp ik
Ja maar hij was wel iemand met meer bravoure en die veel te graag wilde, maar ook wel wat aan de blinde kant was en uiteindelijk ook wel echt wapens miste. Ook was zijn echte positie nooit duidelijk, te druistig en blind voor het middenveld en te weinig snelheid en een actie voor een linksbuiten.
Oh.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:35:34 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181206839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar hij was wel iemand met meer bravoure en die veel te graag wilde, maar ook wel wat aan de blinde kant was en uiteindelijk ook wel echt wapens miste. Ook was zijn echte positie nooit duidelijk, te druistig en blind voor het middenveld en te weinig snelheid en een actie voor een linksbuiten.
natuurlijk is het een ander soort speler maar het blijft zonde als talent verloren gaat door blessures
pi_181206882
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij is die gast ook veel te snel afgeserveerd. Heeft een paar slechte wedstrijden gehad en dan kan hij er al gelijk helemaal niets van.
Die viel gewoon prima in ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181206884
9 van de 10 keer had je van Heracles gewonnen... Er zitten altijd van de wedstrijdjes bij die je net niet over de streep kan halen... Die jongen schiet ook waarschijnlijk niet zo snel meer de bal zo in de goal... dus ja.. pech, nu weer door naar de volgende...
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:39:00 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181206909
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

invallen is altijd moeilijk, hij zal echt nog wel speeltijd krijgen
Ik hoop dat hij nog wel wat speeltijd krijgt.

Wat betreft een extra rechtsbuiten. Is Stengs niet wat als talent achter Neres? Goede speler. Wel revaliderend van een hele zware blessure. Wat ik van hem gezien heb best leuk. Vraag me alleen sterk af of AZ hem zou laten gaan.

Mits we niemand in de jeugd hebben natuurlijk (volgens mij is het antwoord nee)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:41:27 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181206955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:37 schreef Themeparktommy het volgende:
9 van de 10 keer had je van Heracles gewonnen... Er zitten altijd van de wedstrijdjes bij die je net niet over de streep kan halen... Die jongen schiet ook waarschijnlijk niet zo snel meer de bal zo in de goal... dus ja.. pech, nu weer door naar de volgende...
Ook dat is een beetje overtrokken inderdaad.
Iedereen had het gevoel dat Ajax nog wel ging scoren en Heracles niet.

Dan komt er zo'n bal en gelukkig maak je dan nog gelijk.

Naderhand komen een stel van die analisten dat Heracles zo'n goede organisatie had en dat Ajax maar matig speelde.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_181207097
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij nog wel wat speeltijd krijgt.

Wat betreft een extra rechtsbuiten. Is Stengs niet wat als talent achter Neres? Goede speler. Wel revaliderend van een hele zware blessure. Wat ik van hem gezien heb best leuk. Vraag me alleen sterk af of AZ hem zou laten gaan.

Mits we niemand in de jeugd hebben natuurlijk (volgens mij is het antwoord nee)
Stengs is wel een speler om in de gaten te houden, mocht hij weer zijn vorm hervinden dit seizoen na zijn blessure en constant spelen mag Ajax hem volgend jaar wel oppikken als Neres vertrekt.
Oh.
pi_181207129
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ook dat is een beetje overtrokken inderdaad.
Iedereen had het gevoel dat Ajax nog wel ging scoren en Heracles niet.

Dan komt er zo'n bal en gelukkig maak je dan nog gelijk.

Naderhand komen een stel van die analisten dat Heracles zo'n goede organisatie had en dat Ajax maar matig speelde.
Ajax speelde ook matig natuurlijk want er werden maar weinig kansen gecreëerd en het tempo lag gewoon veel te laag. Zag het ook niet echt gebeuren dat Ajax perse zou gaan scoren.
Oh.
pi_181207148
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

natuurlijk is het een ander soort speler maar het blijft zonde als talent verloren gaat door blessures
Zeker, maar ik denk ook niet dat Fischer een echte topper was geworden als hij blessurevrij was gebleven.
Oh.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:53:27 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181207201
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zeker, maar ik denk ook niet dat Fischer een echte topper was geworden als hij blessurevrij was gebleven.
nee niet van het niveau Eriksen maar had toch wel heel bruikbaar kunnen zijn, Dolberg schat ik ook een stuk hoger in maar dan moet hij wel snel weer gaan voetballen
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:54:20 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181207218
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Stengs is wel een speler om in de gaten te houden, mocht hij weer zijn vorm hervinden dit seizoen na zijn blessure en constant spelen mag Ajax hem volgend jaar wel oppikken als Neres vertrekt.
Ben alleen bang dat je een heleboel geld moet gaan betalen voor hem als hij een jaar goed speelt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_181207251
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ben alleen bang dat je een heleboel geld moet gaan betalen voor hem als hij een jaar goed speelt.
Klopt AZ zal gewoon 20 miljoen vragen voor hem, en ze hebben gelijk want er vast wel een buitenlandse club die dat wil betalen.
Oh.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:55:50 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181207255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax speelde ook matig natuurlijk want er werden maar weinig kansen gecreëerd en het tempo lag gewoon veel te laag. Zag het ook niet echt gebeuren dat Ajax perse zou gaan scoren.
Het was ook niet echt goed, maar ik had wel het idee dat Ajax er 1 zou gaan in prikken en dat Heracles niet zou gaan scoren. Als de gast ook niet die bal er prachtig in schiet was het ook gebeurd, want ik vond niet dat ze veel aanspraak maakten op een doelpunt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_181207275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee niet van het niveau Eriksen maar had toch wel heel bruikbaar kunnen zijn, Dolberg schat ik ook een stuk hoger in maar dan moet hij wel snel weer gaan voetballen
Klopt, maar blessuregevoeligheid doe je niks aan.
Oh.
pi_181207841
Heb geen idee waarom. Maar heb het idee echt dat Kiev geen fantastische team is. :)
Gino ♥
pi_181210433
Wat zat die Gijp toch zuur te zeiken op dat nummer van Tadic en Ziyech, man man man.
pi_181211167
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:25 schreef Tjacka het volgende:
Heb geen idee waarom. Maar heb het idee echt dat Kiev geen fantastische team is. :)
Niet vergeleken met ons en het is niets vergeleken met wat het 10 jaar geleden was. De burgeroorlog heeft flink in de Oekraïense competitie gehakt. Ze zijn qua sterkte ongeveer even goed als Standard schat ik zo, maar verdedigend wat sterker. Ik hoop dat dat ze niet gaat redden in Amsterdam aangezien wij echt een top aanval en middenveld hebben die echt wel kansen gaan creëren.
pi_181211741
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zat die Gijp toch zuur te zeiken op dat nummer van Tadic en Ziyech, man man man.
Gijp heeft gelijk.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_181212301
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gijp heeft gelijk.
Jij bent supporter af
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')