abonnement Unibet Coolblue
pi_181205324
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet uiteraard zelf uitzoeken welk product het beste is en dan kijken welke (web)winkel het meest goedkoop is.

Coolblue bevalt idd prima.
Hoezo moet dat? Mij boeit dat namelijk niet zoveel, ik koop het gewoon bij Coolblue of rechtstreeks bij de fabrikant. Ik wil vooral gewoon geen gezeik en veel tijd kwijt als er iets mis is.
pi_181205358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ook met mij dus, aangezien ik veel bij Coolblue haal. Net weer een pakje in ontvangst genomen.

Maar wat vind jij er dan van als marketingstudent? Lopen ze veel klanten mis doordat ze niet de goedkoopste zijn? Als Coolblue werkt, waarom geeft Mediamarkt dan geen zak om service?

En de psychologiekant; waarom betaal ik meer voor producten bij Coolblue terwijl ik zeker weet dat ik geen service nodig heb?
Omdat de online experience gewoon vlekkeloos werkt.
pi_181205366
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik koop de meeste dingen ook bij coolblue ook als ze een paar euro's duurder zijn. Ik heb een coolblue in de buurt dus dat speelt ook een rol. Mocht er wat gebeuren kan ik altijd even langskomen. Dat is wel zo fijn.
Ik heb nog ooit gesolliciteerd bij Coolblue. Afgehaakt in de laatste ronde (na IQ-test, persoonlijkheidstesten, gesprek met recruiters, etc). Bedrijf past toch niet helemaal bij mij.

Is dat wel iets voor jou? Qua marketing natuurlijk zeer interessant.
pi_181205375
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb nog ooit gesolliciteerd bij Coolblue. Afgehaakt in de laatste ronde (na IQ-test, persoonlijkheidstesten, gesprek met recruiters, etc). Bedrijf past toch niet helemaal bij mij.

Is dat wel iets voor jou? Qua marketing natuurlijk zeer interessant.
Roland is al 100 jaar student
pi_181205407
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Mediamarkt :')

Wat een tyfuszaak is dat zeg
Hoop dat mijn laptop snel weer afbreekt dan kan ik mijn geld terugvragen
pi_181205433
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:41 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Roland is al 100 jaar student
Marketing is geen studie.
pi_181205434
KS van MM is wel prima hoor, gewoon via protocol ding opsturen en je krijgt vanzelf bericht wanneer je kan ophalen
pi_181205441
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ook met mij dus, aangezien ik veel bij Coolblue haal. Net weer een pakje in ontvangst genomen.

Maar wat vind jij er dan van als marketingstudent? Lopen ze veel klanten mis doordat ze niet de goedkoopste zijn? Als Coolblue werkt, waarom geeft Mediamarkt dan geen zak om service?

En de psychologiekant; waarom betaal ik meer voor producten bij Coolblue terwijl ik zeker weet dat ik geen service nodig heb?
Denk meer om de angst en toch wel de zekerheid dat coolblue altijd bereid is om je te helpen. Ze gebruiken heel veel kanalen om met jou als klant te communiceren en je hebt veel mogelijkheden die andere winkels niet hebben.

Als iets mis is kun je gewoon bij ze langs. Ik heb zelf een headset bij ze gekocht. Dat was ongeveer 2 jaar geleden en tijdens die 2 jaar begaf de mic het 2 keer. Ik ben dus voor de 3e keer terug gegaan en daar werd het toen snel terug gestuurd en kreeg ik het probleem te horen. Vervolgens kreeg ik binnen 1 week een nieuwe die ik gewoon bij de winkel kon ophalen. Niets mis mee. Ik heb ook zelf liever dat ik producten bij de winkel zelf kan ophalen dus dat is ook wel nice aangezien ik met school niet vaak op tijd thuis kan zijn. Vooral met stage nu.
pi_181205473
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:45 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Denk meer om de angst en toch wel de zekerheid dat coolblue altijd bereid is om je te helpen. Ze gebruiken heel veel kanalen om met jou als klant te communiceren en je hebt veel mogelijkheden die andere winkels niet hebben.

Als iets mis is kun je gewoon bij ze langs. Ik heb zelf een headset bij ze gekocht. Dat was ongeveer 2 jaar geleden en tijdens die 2 jaar begaf de mic het 2 keer. Ik ben dus voor de 3e keer terug gegaan en daar werd het toen snel terug gestuurd en kreeg ik het probleem te horen. Vervolgens kreeg ik binnen 1 week een nieuwe die ik gewoon bij de winkel kon ophalen. Niets mis mee. Ik heb ook zelf liever dat ik producten bij de winkel zelf kan ophalen dus dat is ook wel nice aangezien ik met school niet vaak op tijd thuis kan zijn. Vooral met stage nu.
Zo werkt MM ook, snap de haat niet. Jaren geleden kreeg ik ook gewoon een splinternieuwe PS4 omdat ie van mij het ineens niet meer deed. PRIMA TOCH JA TOCH LEKKER MAN NIKS MIS MEE
pi_181205494
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb nog ooit gesolliciteerd bij Coolblue. Afgehaakt in de laatste ronde (na IQ-test, persoonlijkheidstesten, gesprek met recruiters, etc). Bedrijf past toch niet helemaal bij mij.

Is dat wel iets voor jou? Qua marketing natuurlijk zeer interessant.
Zoals de meeste mensen uit VBL weten ben ik een peoplemanager en heb ik kennis van zaken als we over marketing praten.

Dus ja.
pi_181205539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zo werkt MM ook, snap de haat niet. Jaren geleden kreeg ik ook gewoon een splinternieuwe PS4 omdat ie van mij het ineens niet meer deed. PRIMA TOCH JA TOCH LEKKER MAN NIKS MIS MEE
Bij MM werken ze alsof ze robots zijn. Daarnaast hou ik niet van die grote winkel die ze hebben. Ik koop er niets en het geeft geen goed gevoel. Bij CB krijg ik een lekker bakkie koffie DP EEN LEKKER BAKKIE KOFFIE
pi_181205548
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zo werkt MM ook, snap de haat niet. Jaren geleden kreeg ik ook gewoon een splinternieuwe PS4 omdat ie van mij het ineens niet meer deed. PRIMA TOCH JA TOCH LEKKER MAN NIKS MIS MEE
Bij Mediamarkt een keer een robot stofzuiger gehaald. Ding werkte voor geen meter, had een afwijking in zijn patroon.

Probleem uitgelegd, maar pas na veel gedoe, wachten en gezeik kreeg ik mijn geld terug.

Ook een keer daar een beamer gekocht. Samen met een maat van me (allebei dezelfde). Bij die van mij zat een irritant piepje; productiefout. Dus ik terug naar de winkel. Horen ze het niet en willen ze hem in eerste instantie niet terugnemen. Rot toch op man. Als ik zeg dat het toch niet deugt en hem een dag later terug geef, accepteer dat dan maar gewoon en geef mijn geld terug. :(
pi_181205576
Daarnaast kan niemand tippen aan de website van coolblue. Oke behalve bol, maar dat zijn ook 2 reuzen die een grote voorsprong hebben op andere websites.
pi_181205595
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:49 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Bij MM werken ze alsof ze robots zijn. Daarnaast hou ik niet van die grote winkel die ze hebben. Ik koop er niets en het geeft geen goed gevoel. Bij CB krijg ik een lekker bakkie koffie DP EEN LEKKER BAKKIE KOFFIE
Bij de AH kan je ook een BAK KOFFIE halen GRATIS, ZEGT HELEMAAL NIETS JA.. VAAK heeft de MM ook ACTIES bij de KOFFIEAPPARATEN dan kan je een DURE KRUPS zuipen VOOR NADA
  Forum Admin woensdag 15 augustus 2018 @ 15:53:22 #265
35723 crew  GGMM
pi_181205623
Ik ben toch al zeker 10 jaar niet in de MediaMarkt geweest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181205624
Maargoed prima dagje verder jongens
pi_181205640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Bij de AH kan je ook een BAK KOFFIE halen GRATIS, ZEGT HELEMAAL NIETS JA.. VAAK heeft de MM ook ACTIES bij de KOFFIEAPPARATEN dan kan je een DURE KRUPS zuipen VOOR NADA
Bij CB bieden ze je de koffie aan. Bij de AH is het ieder voor zich, God voor ons allen.
pi_181205661
Er is net iemand hier languit op de grond gaan liggen op straat
  Forum Admin woensdag 15 augustus 2018 @ 15:55:54 #269
35723 crew  GGMM
pi_181205683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:54 schreef Saind het volgende:
Er is net iemand hier languit op de grond gaan liggen op straat
Pics
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181205686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:54 schreef Saind het volgende:
Er is net iemand hier languit op de grond gaan liggen op straat
Zal Klaasweetalles wel zijn na dat gedoe dat er nu heerst bij Feyenoord.
pi_181205702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoezo moet dat? Mij boeit dat namelijk niet zoveel, ik koop het gewoon bij Coolblue of rechtstreeks bij de fabrikant. Ik wil vooral gewoon geen gezeik en veel tijd kwijt als er iets mis is.
Dat zeg ik toch?
Noot noot.
pi_181205725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:54 schreef Saind het volgende:
Er is net iemand hier languit op de grond gaan liggen op straat
Soms moet je even je rust pakken
pi_181205753
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Soms moet je even je rust pakken
Niks mis mee.
Noot noot.
pi_181205773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Pics
er staat nu een busje voor geparkeerd
pi_181205784
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch?
Nee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')