abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181445304
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Omdat je het zo aardig zegt :( !

[ afbeelding ]
:*

Heel gaaf. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_181445321
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ziet eruit als een handig tasjedingetje achterop :Y . Wel nog ff die taartschep eraf slopen he!
Kentekenplaathouder bedoel je denk ik hè?
Het stukje onder het kenteken is er in ieder geval al af, maar weet je wat een (originele) verkorte kentekenplaathouder kost :{.

Dat zijn echt geen grappige prijzen voor een simpel kut-dingetje.
pi_181445559
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Omdat je het zo aardig zegt :( !

[ afbeelding ]
Mooie fiets !! ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_181445579
Dan laat je die handige Harry van je toch ff een plaatje alu knippen :+
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:00 schreef Anne het volgende:
Ook voor jou hoor. Dat je gewoon weer lekker op de motor aan het stappen bent.
Daarom toen ook zelf terug gereden enzo.. toen we van de week Dasburg door reden kwam er wel een traantje omhoog hoor
pi_181445853
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:52 schreef Anne het volgende:

[..]

Kentekenplaathouder bedoel je denk ik hè?
Het stukje onder het kenteken is er in ieder geval al af, maar weet je wat een (originele) verkorte kentekenplaathouder kost :{
ik heb op de triple een evotech gezet dat is echt wel mooi spul
pi_181449475
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:07 schreef Maegrim het volgende:
Dan laat je die handige Harry van je toch ff een plaatje alu knippen :+

[..]

Daarom toen ook zelf terug gereden enzo.. toen we van de week Dasburg door reden kwam er wel een traantje omhoog hoor
:*.

quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb op de triple een evotech gezet dat is echt wel mooi spul
Evotech heeft 'm voor de mijne zo te zien niet eens. Tsk :{w.

quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:51 schreef Nero22 het volgende:

[..]

:*

Heel gaaf. :9
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mooie fiets !! ^O^
Thanks allebei O+.
pi_181451301
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:20 schreef Anne het volgende:

[..]

:*.

[..]

Evotech heeft 'm voor de mijne zo te zien niet eens. Tsk :{w.

[..]


[..]

Thanks allebei O+.
Ik weet niet hoe oud je Duke is, maar is het niet één van deze die zou moeten passen?

https://evotech-performan(...)-duke-tail-tidy-2017
https://evotech-performan(...)13-onwards-tail-tidy

Of van R&G?
https://www.rg-racing.com/browsetype/Tail_Tidies/KTM/390_Duke/
pi_181451631
volgens mij is de 390 pas sinds 2013 op de markt dus je zou zeggen van wel O-)
pi_181454714


Heb de VFR wel een beetje herontdekt voor bochtjesplezier O+
pi_181455953
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:26 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]

Heb de VFR wel een beetje herontdekt voor bochtjesplezier O+
was dan ook wel een hele vette rit! Herkende ook wel wat stukjes van pinksterweekend :)
pi_181469576
Tis bijna kerst :)
pi_181481489
Morgen nieuw rubber onder de triple :9 zal ook wel eens tijd worden :D
pi_181483356
Mooi die autobandjes eraf inderdaad
pi_181492177
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 02:09 schreef -Richard- het volgende:
A rijbewijs, dus A motorfiets aangeschaft. Het is een Suzuki geworden, wat een motor!

https://flic.kr/p/27uVFxm

https://flic.kr/p/N8kW6q

Na aanschaf meteen een aantal goodies gemonteerd:
- Healtech Quickshifter
- Black Widow race systeem uitlaat
- Korte CNC hendels
- Tankgrips met GSX-R opdruk
- Novsight LED verlichting
- MckAuto Led knipperlichten met belastings onafhankelijk relais.

Moet nog:
- Valdoppen set
- Verbeterde montage Garmin
- Wheelstriping
- 1e onderhouds beurt (reeds onderdelen aangeschaft)
- LED in stadslicht en remlicht.
- Ge’nie’ten! Heerlijk sturende fiets.

hey leuk, nog een gixxer :) Weet je al welke kleur-stelling je gaat doen met je rim-striping? Ben ook benieuwd naar je geluid uit je uitlaat (welk bouwjaar is je gixxer?). Heb je nog meer foto's van bijv. je hendels, tankgrips en verlichting? :P

Keep us posted!
pi_181492212
Zelf trouwens weer een week aan het werk en terugkijkend op een fan-tas-tische motorvakantie in Belgie/Luxemburg/Duitsland. Voor mij de eerste keer, maar wát een geweldige wegen en routes kan je daar rijden zeg... kort verslag:

Dag 1:
Maandagochtend zijn we (mijn schoonvader en ik) vertrokken, hij op zijn BWM K1200RS inclusief koffers (waar mijn rug dankbaar voor was) en daarop de tent vast gebonden. Ik met de gsxr (+ nieuwe bandjes) en een rugzak met de noodzakelijke spullen en slippers in de buddyseat.





De eerste dag was snelweg tot en met Namen, dan binnendoor via Dinant naar de eerste camping. Los van wat wegwerkzaamheden ging dat voorspoedig en kwamen we volgens schema aan op de camping.



Daar zag ik alleen wel dat mijn knipperlicht kapot was gegaan en moest ik hem provisorisch weer vast plakken, maar dat hield niet echt stand voor de rest van de trip..



Dag 2:
Het voordeel van slapen aan een beekje is dat je ook weer wakker wordt van fluitende vogels en kabbelend water, met een mooi zonnetje erbij..





Tent weer inpakken, koffie zoeken in het eerste beste dorpje en de route zou via een omweg naar Bastogne leiden, maar gezien de ervaringen van de eerste dag leek het ons beter om eerst rechtstreeks naar Bastogne te rijden, daar de tent op zetten en dan de route aan te passen zodat we bij terugkomst niet de tent hoeven op te zetten (want moe) en we ook niet op het warmste deel van de dag op de motor zitten (maar veel beter, je tent op aan het zetten bent :P )

Zo gezegd, zo gedaan en we kwamen aan op de uitgestorven camping:


Tentje opzetten, ergens een late lunch pakken en de route maken.. heerlijk weer, lekker gereden.. Ik verbaasde mij er over dat het zo dicht bij huis zo erg als buitenland aan voelt :P



Dag 3:
De volgende dag weer op het gemakje de tent ingepakt en door naar de volgende camping in de Eifel. Ook hier weer eerst rechtstreeks gereden en op de camping hadden ze een 'Bikerplatz' waar wij de enige bikers waren (kleine tegenvaller), maar goed, de camping was echt top vergeleken met de vorige.





Op deze camping bleven we 2 nachten, dus toeren zonder rugzak en koffers, heerlijk! Veel gezien, waaronder de Nurburg-ring. Bizar hoe hard dat dan gaat en dat er alledaagse sufferds tussen rijden die met een slakkengangetje (vergeleken met de Porsches/BMW's/Mercedessen) de bochten in gaan :X



Dit vond ik toch wel de mooiste regio, veel hoogteverschil, goed asfalt, snelle bochten.. ik heb mijn motor echt leren kennen!







Terug op de camping uiteraard even bier + schnitzels besteld, moet kunnen!


Deze camping was ook aanzienlijk kouder snachts dan de vorige, mijn schoonvader trok het niet helemaal en sliep met zijn motorjas aan _O-


Dag 4:
Omdat we de tent niet hoefden af te breken konden we langer rijden, daarom ging de reis naar Piesport!



Het weer was wederom schitterend, volop zon en een graadje of 30.. Eerst een stukje Autobahn gepakt (durfde alleen niet harder dan 240, vond het wel best :') ) waarna ik constateerde dat mijn voorkant wel erg veel trilde op de snelweg.. Bij de eerste pomp even checken, bleek ik gewoon een bout te missen! Verder zoeken; gelukkig lag hij nog ergens op een richeltje (veel mazzel mee gehad). Dus even een garage opgezocht om dat ding goed vast te zetten..



Toen door naar Piesport, veel over gehoord en gezien, moest het zelf ook mee maken natuurlijk! Na de bomen kregen we vrij uitzicht en dat maakt alle verwachtingen waar.. Schitterende panorama, mooi gebied en heerlijke bochten... hemel!





Dag 5:
Jammer genoeg zat het er al weer op, voor de laatste keer de spullen gepakt en nog even een stuk binnendoor gepakt voordat we de snelweg op gingen..



Wederom schitterende stukken gezien, met een beetje weemoed steeds verder weg van de bergen/heuvels en dichter en dichter richting de snelweg..



Als afsluiter een drukke Nederlandse snelweg, veel file en linksplakkers gehad voor de nare bijsmaak, maar uiteindelijk hebben we een schitterende week gehad. Een kleine 1600 kilometer gereden in 5 dagen tijd.. de spierpijn heb ik er voor over! Vond het wel opvallend dat het overal erg rustig was (ik had ook veel meer motorrijders verwacht), zowel op de weg als op de campings..

Mijn schoonvader heeft zijn motor jammer genoeg één keertje laten vallen tijdens het keren, maar verder hebben we geen schade of problemen gehad. Ben wel één keer door wat olie gereden waardoor mijn achterwiel een beetje uitbrak, maar bleef gelukkig overeind (met een hartverzakking weliswaar).. Moet zeggen dat het steeds beter ging met de bochten, maar blijf wel te veel 'angst' houden voor grind/slecht wegdek waardoor ik de bochten nog niet goed genoeg neem. Kwestie van tijd/ervaring op doen

Was een top-weekje! *O* ^O^

En voor de liefhebbers, een compilatie van ca. 14 minuutjes:
pi_181493158
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:23 schreef Thrilled het volgende:
Zelf trouwens weer een week aan het werk en terugkijkend op een fan-tas-tische motorvakantie in Belgie/Luxemburg/Duitsland. Voor mij de eerste keer, maar wát een geweldige wegen en routes kan je daar rijden zeg... kort verslag:

Ik krijg weer helemaal zin om op vakantie te gaan ;(
Ga je volgend jaar naar de Alpen?
pi_181493564
Die camping in bastogne heb ik 3 jaar terug ook gestaan. Lekker met de xt over dat veld ploegen terwijl iedereen met de motor aan de hand liep :D
pi_181493754
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:23 schreef Salatrel het volgende:
Die camping in bastogne heb ik 3 jaar terug ook gestaan. Lekker met de xt over dat veld ploegen terwijl iedereen met de motor aan de hand liep :D
Haha nice, ging nu op zich prima, maar als het modderig is dan snap ik t wel :')

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik krijg weer helemaal zin om op vakantie te gaan ;(
Ga je volgend jaar naar de Alpen?
Alpen staan ook nog op het lijstje, maar misschien eerst nog Vogezen, of weer naar de Eifel. We willen ook met een grotere groep gaan, dus we kijken nog even wat we doen :P
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:32:13 #95
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_181493756
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:23 schreef Thrilled het volgende:
Zelf trouwens weer een week aan het werk en terugkijkend op een fan-tas-tische motorvakantie in Belgie/Luxemburg/Duitsland. Voor mij de eerste keer, maar wát een geweldige wegen en routes kan je daar rijden zeg... kort verslag:

Dag 1:
Maandagochtend zijn we (mijn schoonvader en ik) vertrokken, hij op zijn BWM K1200RS inclusief koffers (waar mijn rug dankbaar voor was) en daarop de tent vast gebonden. Ik met de gsxr (+ nieuwe bandjes) en een rugzak met de noodzakelijke spullen en slippers in de buddyseat.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

De eerste dag was snelweg tot en met Namen, dan binnendoor via Dinant naar de eerste camping. Los van wat wegwerkzaamheden ging dat voorspoedig en kwamen we volgens schema aan op de camping.

[ link | afbeelding ]

Daar zag ik alleen wel dat mijn knipperlicht kapot was gegaan en moest ik hem provisorisch weer vast plakken, maar dat hield niet echt stand voor de rest van de trip..

[ link | afbeelding ]

Dag 2:
Het voordeel van slapen aan een beekje is dat je ook weer wakker wordt van fluitende vogels en kabbelend water, met een mooi zonnetje erbij..

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Tent weer inpakken, koffie zoeken in het eerste beste dorpje en de route zou via een omweg naar Bastogne leiden, maar gezien de ervaringen van de eerste dag leek het ons beter om eerst rechtstreeks naar Bastogne te rijden, daar de tent op zetten en dan de route aan te passen zodat we bij terugkomst niet de tent hoeven op te zetten (want moe) en we ook niet op het warmste deel van de dag op de motor zitten (maar veel beter, je tent op aan het zetten bent :P )

Zo gezegd, zo gedaan en we kwamen aan op de uitgestorven camping:
[ link | afbeelding ]

Tentje opzetten, ergens een late lunch pakken en de route maken.. heerlijk weer, lekker gereden.. Ik verbaasde mij er over dat het zo dicht bij huis zo erg als buitenland aan voelt :P

[ link | afbeelding ]

Dag 3:
De volgende dag weer op het gemakje de tent ingepakt en door naar de volgende camping in de Eifel. Ook hier weer eerst rechtstreeks gereden en op de camping hadden ze een 'Bikerplatz' waar wij de enige bikers waren (kleine tegenvaller), maar goed, de camping was echt top vergeleken met de vorige.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Op deze camping bleven we 2 nachten, dus toeren zonder rugzak en koffers, heerlijk! Veel gezien, waaronder de Nurburg-ring. Bizar hoe hard dat dan gaat en dat er alledaagse sufferds tussen rijden die met een slakkengangetje (vergeleken met de Porsches/BMW's/Mercedessen) de bochten in gaan :X

[ link | afbeelding ]

Dit vond ik toch wel de mooiste regio, veel hoogteverschil, goed asfalt, snelle bochten.. ik heb mijn motor echt leren kennen!

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Terug op de camping uiteraard even bier + schnitzels besteld, moet kunnen!
[ link | afbeelding ]

Deze camping was ook aanzienlijk kouder snachts dan de vorige, mijn schoonvader trok het niet helemaal en sliep met zijn motorjas aan _O-
[ link | afbeelding ]

Dag 4:
Omdat we de tent niet hoefden af te breken konden we langer rijden, daarom ging de reis naar Piesport!

[ link | afbeelding ]

Het weer was wederom schitterend, volop zon en een graadje of 30.. Eerst een stukje Autobahn gepakt (durfde alleen niet harder dan 240, vond het wel best :') ) waarna ik constateerde dat mijn voorkant wel erg veel trilde op de snelweg.. Bij de eerste pomp even checken, bleek ik gewoon een bout te missen! Verder zoeken; gelukkig lag hij nog ergens op een richeltje (veel mazzel mee gehad). Dus even een garage opgezocht om dat ding goed vast te zetten..

[ link | afbeelding ]

Toen door naar Piesport, veel over gehoord en gezien, moest het zelf ook mee maken natuurlijk! Na de bomen kregen we vrij uitzicht en dat maakt alle verwachtingen waar.. Schitterende panorama, mooi gebied en heerlijke bochten... hemel!

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Dag 5:
Jammer genoeg zat het er al weer op, voor de laatste keer de spullen gepakt en nog even een stuk binnendoor gepakt voordat we de snelweg op gingen..

[ link | afbeelding ]

Wederom schitterende stukken gezien, met een beetje weemoed steeds verder weg van de bergen/heuvels en dichter en dichter richting de snelweg..

[ link | afbeelding ]

Als afsluiter een drukke Nederlandse snelweg, veel file en linksplakkers gehad voor de nare bijsmaak, maar uiteindelijk hebben we een schitterende week gehad. Een kleine 1600 kilometer gereden in 5 dagen tijd.. de spierpijn heb ik er voor over! Vond het wel opvallend dat het overal erg rustig was (ik had ook veel meer motorrijders verwacht), zowel op de weg als op de campings..

Mijn schoonvader heeft zijn motor jammer genoeg één keertje laten vallen tijdens het keren, maar verder hebben we geen schade of problemen gehad. Ben wel één keer door wat olie gereden waardoor mijn achterwiel een beetje uitbrak, maar bleef gelukkig overeind (met een hartverzakking weliswaar).. Moet zeggen dat het steeds beter ging met de bochten, maar blijf wel te veel 'angst' houden voor grind/slecht wegdek waardoor ik de bochten nog niet goed genoeg neem. Kwestie van tijd/ervaring op doen

Was een top-weekje! *O* ^O^

En voor de liefhebbers, een compilatie van ca. 14 minuutjes:
Ziet er tof uit!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:39:02 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181493942
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:32 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Haha nice, ging nu op zich prima, maar als het modderig is dan snap ik t wel :')

[..]

Alpen staan ook nog op het lijstje, maar misschien eerst nog Vogezen, of weer naar de Eifel. We willen ook met een grotere groep gaan, dus we kijken nog even wat we doen :P
Vogezen zijn prachtig rijden. En vrijwel uitgestorven.

Ik ga daar (bijna) elk jaar een weekje heen met een maat en dan kan je je een week lang belachelijk misdragen terwijl je bijna niemand tegenkomt. Heerlijk _O_ .
Huilen dan.
pi_181522772

nieuwe rubbertjes met iets meer profiel :9
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:30:09 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181522973
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:24 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe rubbertjes met iets meer profiel :9
en schaamranden van een meter :+

Je ziet de sticker nog zitten hehehe :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:36:55 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181523198
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:24 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe rubbertjes met iets meer profiel :9
Minder profiel meer beter.
Huilen dan.
pi_181523231
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

en schaamranden van een meter :+

Je ziet de sticker nog zitten hehehe :D
helemaal geen schaamranden. ik heb er namelijk nog geen meter mee gereden :P niet eens van de motorzaak naar huis :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')