abonnement Unibet Coolblue
pi_181181123


Vanaf 4 september tot 25 september ga ik samen met mijn vriendin een rondje touren door Amerika en Canada. We beginnen in New York, 4 dagen. AirBNB is al geboekt. Daarna 2 of 3 dagen naar Washington. En dan zijn we redelijk vrij in onze planning. We moeten alleen weer eindigen in New York.

Hebben jullie tips? Dan hoor ik dat super graag :Y

We gaan natuurlijk al naar 4 steden, dus wat niet toeristische natuurgebieden zouden we wel fijn vinden.

[ Bericht 9% gewijzigd door satecl op 14-08-2018 16:37:17 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181181647
ik ben ook rond die periode in DC w/

Als het past in je schema zou ik ook naar die Niagara falls gaan

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 16:41:29 ]
pi_181181721
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Niagara falls
Daar zitten we inderdaad aan te denken. Alleen is het wel zo dat wij 2 jaar terug ook al bij de watervallen van de Iguaçu zijn geweest(Brazilië/Argentinië).

We willen sowieso kano'en bij de Finger Lakes.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181184558
Canadese kant van de Falls is overigens leuker dan de Amerikaanse kant. Iets meer dan een uurtje rijden vanaf Toronto. Je rijdt door een mooi wijngebied met heel veel wijngaarden, die ook echt leuk zijn om te bezoeken.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:54:13 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181186190
Je kunt je vraag beter hier stellen: TRV / Rondreizen door de USA #11 'Murica fck yeah! dan krijg je waarschijnlijk meer antwoorden :)

Waarom slaan jullie New England over? :o dat is prachtig in die tijd van het jaar!

Wij hebben hetzelfde rondje 2 jaar geleden gedaan maar dan inclusief New England en zonder Washington.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181197627
Shenandoah national park? Ligt ten Zuidwesten van washington DC, en is eigenlijk een park dat over een lengte van +- 250 km over een bergkam loopt die je met de weg volgt. Best wel een mooie route om met de auto te rijden :)

Onderweg legio mogelijkheden om te stoppen om te genieten van het uitzicht en om bijv. een mooie wandeling te maken.
Voor wat foto's, kijk hier
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:12:28 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181198023
In Vermont heb je in deze periode dat de bomen allemaal verkleuren .
Beetje in de gaten houden wanneer precies dit jaar als je in de buurt bent

http://www.foliage-vermont.com/




Hanover NH is wel een aardige plaats voor onderweg.
Dartmouth college, Ivy league, oude gebouwen ed. https://en.wikipedia.org/wiki/Dartmouth_College
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_181199025
Bedankt voor alle tips ^O^ Ik neem het mee in ons dossier en ontvang graag nog meer tips :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:54 schreef MaJo het volgende:
Je kunt je vraag beter hier stellen: TRV / Rondreizen door de USA #11 'Murica fck yeah! dan krijg je waarschijnlijk meer antwoorden

Ik zal het meteen doen!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181199298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:54 schreef polariteit het volgende:
Shenandoah national park? Ligt ten Zuidwesten van washington DC, en is eigenlijk een park dat over een lengte van +- 250 km over een bergkam loopt die je met de weg volgt. Best wel een mooie route om met de auto te rijden :)

Onderweg legio mogelijkheden om te stoppen om te genieten van het uitzicht en om bijv. een mooie wandeling te maken.
Lijkt ons heel leuk. Gaan we zeker doen, bedankt ^O^
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181199891
Weet niet of je verder geïntresseerd bent in de Amerikaanse burgeroorlog, maar je hebt in zuidelijk pennsylvania ook nog Gettysburg. Vond ik ook wel aardig om doorheen te rijden :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_181229966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Daar zitten we inderdaad aan te denken. Alleen is het wel zo dat wij 2 jaar terug ook al bij de watervallen van de Iguaçu zijn geweest(Brazilië/Argentinië).

We willen sowieso kano'en bij de Finger Lakes.
Die kende ik niet, ziet er ook indrukwekkend uit :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')