abonnement Unibet Coolblue
pi_181176384
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181176628
quote:
Hoe benader ik iemand voor een date?
Ja leg nou eens uit. Stel ik zie iemand zitten waarvan ik helemaal niet weet of ze überhaupt op mijn aandacht zit te wachten, hoe maken we daar dan een date van?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181176978
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja leg nou eens uit. Stel ik zie iemand zitten waarvan ik helemaal niet weet of ze überhaupt op mijn aandacht zit te wachten, hoe maken we daar dan een date van?
Dan moeten we eerst weten uit welke situatie je haar kent en hoe jullie normaliter contact hebben natuurlijk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181176995
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dan moeten we eerst weten uit welke situatie je haar kent en hoe jullie normaliter contact hebben natuurlijk.
Ja niet, ze zit daar een beetje op een meter of 10 afstand achter een computer te werken op de uni.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181177023
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja niet, ze zit daar een beetje op een meter of 10 afstand achter een computer te werken op de uni.
Oh leuk! Krijgen we nu een live verslag wat je gaat doen :Y
pi_181177055
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja niet, ze zit daar een beetje op een meter of 10 afstand achter een computer te werken op de uni.
Misschien eerst dichterbij gaan zitten?
pi_181177058
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Oh leuk! Krijgen we nu een live verslag wat je gaat doen :Y
Spannend :D
pi_181177151
En kijkt ze wel jouw kant op soms?
pi_181177217
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja niet, ze zit daar een beetje op een meter of 10 afstand achter een computer te werken op de uni.
Loop op haar af. Je ziet eruit alsof je wel een koffiepauze kunt gebruiken. Zin om een bakkie te doen *zwoele blik*?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:36:18 #10
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181177218
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja niet, ze zit daar een beetje op een meter of 10 afstand achter een computer te werken op de uni.
Doen alsof jouw computer stuk is en vragen of ze die van haar wil delen :D? Of dat ze ook toe is aan pauze, dat je haar er leuk uit vind zien en of ze ook een kop koffie wil?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181177251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:33 schreef Yasmin23 het volgende:
En kijkt ze wel jouw kant op soms?
Neuh
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:36 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Loop op haar af. Je ziet eruit alsof je wel een koffiepauze kunt gebruiken. Zin om een bakkie te doen *zwoele blik*?
Denk niet dat ze NL is maareh, ben jij zo zwoel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181177257
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Doen alsof jouw computer stuk is en vragen of ze die van haar wil delen :D? Of dat ze ook toe is aan pauze, dat je haar er leuk uit vind zien en of ze ook een kop koffie wil?
_O-
Credits voor Deb
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181177269
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:36 schreef Debsterr het volgende:
dat je haar er leuk uit vind zien
Werkt dat, ooit? Oprecht? Want ik heb wel vaker zo een gesprek geopend maar meer omdat ik niets beters voor handen had, maar dat is nog nooit een succes geworden. / dit was wel in een uitgaansscenario.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181177290
Ben je nu al dichterbij gekomen?
pi_181177337
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neuh

[..]

Denk niet dat ze NL is maareh, ben jij zo zwoel?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:41:58 #16
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181177340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Werkt dat, ooit? Oprecht? Want ik heb wel vaker zo een gesprek geopend maar meer omdat ik niets beters voor handen had, maar dat is nog nooit een succes geworden. / dit was wel in een uitgaansscenario.
Tsjaa, lastig inschatten. Als ik je op basis van de eerste blik interessant vind, ja. Twijfel ik ook maar een beetje.. nope :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181177343
Zeg dat je wel iets floppy's hebt dat je in haar megadrive wilt steken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181177371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben je nu al dichterbij gekomen?
Iedere keer een halve meter opschuiven lijkt me wat creeperig overkomen of niet? :P
A mind with a heart of it's own
pi_181177380
Of gooi haar pc om en zeg dat de Russen hem gehackt hadden, dus dat je nu als bedankje voor de redding wel een kopje koffie hebt verdiend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181177383
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:42 schreef Ludachrist het volgende:
Zeg dat je wel iets floppy's hebt dat je in haar megadrive wilt steken.
Of dat je je harde schijf bij haar mag uploaden
pi_181177392
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:43 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Iedere keer een halve meter opschuiven lijkt me wat creeperig overkomen of niet? :P
behoorlijk. Steeds als je even opkijkt zie je dat iemand ongemerkt dichtbij is gekomen.
Horrorfilm.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181177404
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maareh, zou werken bij oogcontact etc, ik denk dat het wat te snel gaat zonder signalen ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181177412
Gooi een briefje met 'sudo haal koffie' op haar tafel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181177415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maareh, zou werken bij oogcontact etc, ik denk dat het wat te snel gaat zonder signalen ;)
gooi een propje papier naar d'r
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181177423
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:44 schreef Prisha het volgende:

[..]

behoorlijk. Steeds als je even opkijkt zie je dat iemand ongemerkt dichtbij is gekomen.
Horrorfilm.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181177448
Advies in wat ik *denk* : Yasmin die jongen is niet op zoek naar een relatie met jou. Dat is mij al een lange tijd erg duidelijk.

Ga andere mannen daten en neem geen initiatief: je zal merken het zal doodbloeden, of hem alleen zien wanneer het hem uitkomt (voor de sex, of als hij zich verveeld of voorkomen eenzaamheid bijvoorbeeld).

Als hij je misschien wel nog fuck buddy waardig vind en je vind dit niet erg, kan je wel door blijven gaan. Maar kans dat hij al andere fuck buddies liever heeft, want hij lijkt je ook niet in bed te missen.

Je kan wel zeggen dat wij fok lui niet het verhaal of jou of hem kennen, maar pure feiten met hoe vaak hij voorstel doet met afspreken, en zijn slome reacties en non initiatiefheid in alles zijn de duidelijkste indicators van iemands interesse.

En ja er kunnen uitzonderingen zijn maar dan moet hij wel een erg goede verklaring hebben en niet omdat zijn moeder er is bijvoorbeeld of dat hij zo vaag en sloom reageerd.

Je bent meer waard dan dit meid! Ga verder. Zoek iemand die hotel de hotel van je is en je graag ziet en er de moeite ook voor doet. Want zo hoort het. Want je bent toch een 'super' leuke meid? Als jij iemand super leuk vind ga je toch ook niet zoals die knaak vaag lopen doen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 13:51:50 ]
pi_181177454
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:43 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Iedere keer een halve meter opschuiven lijkt me wat creeperig overkomen of niet? :P
Of ze moet Annemaria Koekoek heten
pi_181177457
quote:
dit ja _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181177460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

gooi een propje papier naar d'r
Leuk voor groep 3 lager onderwijs, dit is de universiteit.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:46:35 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181177463
Maar ludo, je hebt op zich niks te verliezen - dus gewoon die kop koffie aanbieden! Of anders nog onder het mom van "ik ga koffie halen en zou je graag ook iets aanbieden. Heb je de tijd of zal ik wat voor je meebrengen?" Bij die laatste optie je nummer erop schrijven en verder met rust laten. Als ze dan interesse heeft merk je het wel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181177466
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:43 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Iedere keer een halve meter opschuiven lijkt me wat creeperig overkomen of niet? :P
ja.
pi_181177479
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:43 schreef alpeko het volgende:

[..]

Of dat je je harde schijf bij haar mag uploaden
Of dat je je controller in haar Xbox wilt steken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:47:07 #33
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181177481
Heel overdreven zwaaien. Als ze terugzwaait, zeggen dat je niet naar haar zwaaide maar nu jullie toch contact hebben, koffie?

*O* :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181177489
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef FenoFena het volgende:
Advies in wat ik *denk* : Yasmin die jongen is niet op zoek naar een relatie met jou. Dat is mij al een lange tijd erg duidelijk.

Ga andere mannen daten en neem geen initiatief: je zal merken het zal doodbloeden, of hem alleen zien wanneer het hem uitkomt (voor de sex, of als hij zich verveeld of voorkomen eenzaamheid bijvoorbeeld).

Als hij je misschien wel nog fuck buddy waardig vind en je vind dit niet erg, kan je wel door blijven gaan. Maar kans dat hij al andere fuck buddies liever heeft, want hij lijkt je ook niet in bed te missen.
Thnx voor je input.
pi_181177492
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Leuk voor groep 3 lager onderwijs, dit is de universiteit.
daar heb je gelijk in
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:48:15 #36
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181177511
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Thnx voor je input.
_O- Hoe nuttig vond je deze input? :')
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181177562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:48 schreef TaMieke het volgende:

[..]

_O- Hoe nuttig vond je deze input? :')
Zeer goed advies vind ik het.

Ook zeer handig dat het constant wordt aangevuld met nog meer goedbedoelde adviezen en tips.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:52:06 #38
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181177607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zeer goed advies vind ik het.

Ook zeer handig dat het constant wordt aangevuld met nog meer goedbedoelde adviezen en tips.
En eigen inzichten en ervaringen :Y
Ik zou vanavond gewoon naar hem toe rijden en bespringen. Iets anders zit er niet in :')
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181177642
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Thnx voor je input.
Bedankt voor je sportieve reactie op mijn bericht. :) Klinkt als een zeurende negatief reactie van mij snel. Ik doe dit niet om je af te willen zeiken, maar je duidelijk te maken dat je het verdiend om beter behandeld te worden en je dat mag inzien!
pi_181177681
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:53 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Bedankt voor je sportieve reactie op mijn bericht. :) Klinkt als een zeurende negatief reactie van mij snel. Ik doe dit niet om je af te willen zeiken, maar je duidelijk te maken dat je het verdiend om beter behandeld te worden en je dat mag inzien!
Oh dat dacht ik absoluut niet hoor. Weet dat je het super goed bedoeld allemaal.
pi_181177784
Zit je al naast haar Ludo?
pi_181177894
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

gooi een propje papier naar d'r
:D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181177932
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Maar ludo, je hebt op zich niks te verliezen - dus gewoon die kop koffie aanbieden! Of anders nog onder het mom van "ik ga koffie halen en zou je graag ook iets aanbieden. Heb je de tijd of zal ik wat voor je meebrengen?" Bij die laatste optie je nummer erop schrijven en verder met rust laten. Als ze dan interesse heeft merk je het wel.
_O-

Ik vind de adviezen leuk om te horen hoor. Maareh, denk je niet "WTF?" als een random persoon opeens slaafs koffie komt brengen zonder tegenprestatie? :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181177947
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef TaMieke het volgende:
Heel overdreven zwaaien. Als ze terugzwaait, zeggen dat je niet naar haar zwaaide maar nu jullie toch contact hebben, koffie?

*O* :D
Naja in dat geval zou ik er gewoon prima voor uitkomen dat ik naar haar zwaaide hoor :7 Vind dit ook wel een goede opening eerlijk gezegd. Maareh, als iemand niet jouw kant op kijkt wordt dat lastig.

Gisteren wel een meisje dat wel een paar keer mijn kant op keek maar mijn hersens zeggen dat dat meer komt omdat ik aan het staren ben dan dat het interesse uit haar kant betekent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:07:18 #45
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181177954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Ik vind de adviezen leuk om te horen hoor. Maareh, denk je niet "WTF?" als een random persoon opeens slaafs koffie komt brengen zonder tegenprestatie? :+
"slaafs koffie komt brengen". Ik weet niet hoor, maar in mijn voorstel ga je sowieso koffie halen en laat je zien dat je interesse hebt door haar ook iets aan te bieden :P. En of zij dan een "tegenprestatie" wil leveren is aan haar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181177976
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

"slaafs koffie komt brengen". Ik weet niet hoor, maar in mijn voorstel ga je sowieso koffie halen en laat je zien dat je interesse hebt door haar ook iets aan te bieden :P. En of zij dan een "tegenprestatie" wil leveren is aan haar.
Je gaat opeens koffie meebrengen voor iemand die je niet kent. Dat vind ik vreemd ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:08:05 #47
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181177977
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja in dat geval zou ik er gewoon prima voor uitkomen dat ik naar haar zwaaide hoor :7
Voor het geval ze niet zo heel positief reageert dan :D Maar dan wil ze vast ook geen koffie.

En wat betreft "slaafs koffie brengen"... mannen moeten moeite doen, ja toch?! :D :')
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181177993
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Ik vind de adviezen leuk om te horen hoor. Maareh, denk je niet "WTF?" als een random persoon opeens slaafs koffie komt brengen zonder tegenprestatie? :+
Als je niet op haar durft af te stappen, maak dan richting haar het koffiedrink gebaar als ze ook even kijkt.
pi_181178003
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Ik vind de adviezen leuk om te horen hoor. Maareh, denk je niet "WTF?" als een random persoon opeens slaafs koffie komt brengen zonder tegenprestatie? :+
Wie heeft het over slaafs koffie komen brengen?
Als ik mijn collega vraag of ie wat wil drinken en ik neem een bak koffie mee is het slaafs koffie brengen :?
Ik vind het juist een prima ingang om een gesprek te beginnen. Had ik moeten bedenken toen ik vroeger veel in de bieb zat. Alleen was/ben ik ook gewoon een schijterd op dat gebied :P
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:09:50 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181178013
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je gaat opeens koffie meebrengen voor iemand die je niet kent. Dat vind ik vreemd ja.
Dan doe je het niet :). Nu gebeurt er ook niets.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181178025
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Ik vind de adviezen leuk om te horen hoor. Maareh, denk je niet "WTF?" als een random persoon opeens slaafs koffie komt brengen zonder tegenprestatie? :+
Dat maak jij er van, het is niet slaafs. Het is attent.
pi_181178033
Lust ze dadelijk geen koffie?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:10:51 #53
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181178037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je gaat opeens koffie meebrengen voor iemand die je niet kent. Dat vind ik vreemd ja.
Je moet ergens beginnen :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181178039
Alsof koffiedrinken onder studenten zo'n rare bezigheid om zo een praatje te maken.
pi_181178047
Al die date helden hier die dit zomaar zouden durven.

#TeamLudo
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:11:55 #56
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_181178058
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:52 schreef TaMieke het volgende:

[..]

En eigen inzichten en ervaringen :Y
Ik zou vanavond gewoon naar hem toe rijden en bespringen. Iets anders zit er niet in :')
Ik ben het hier mee eens.
Gewoon lekker leeglurken die gast.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_181178069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:08 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Voor het geval ze niet zo heel positief reageert dan :D Maar dan wil ze vast ook geen koffie.

En wat betreft "slaafs koffie brengen"... mannen moeten moeite doen, ja toch?! :D :')
Sure, maareh, iemand ongevraagd koffie aanbieden die blijkbaar niet met je meewilt koffie drinken :D Nee ik vind dit raar, misschien dat jullie een ander scenario in gedachte hebben hoor maar ik acht dit vrij kansarm.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178070
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Al die date helden hier die dit zomaar zouden durven.

#TeamLudo
Jij spreekt zeker ook nooit een vreemde aan op straat? Dan begrijp ik het wel.
pi_181178071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Lust ze dadelijk geen koffie?
:D
pi_181178087
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Wie heeft het over slaafs koffie komen brengen?
Als ik mijn collega vraag of ie wat wil drinken en ik neem een bak koffie mee is het slaafs koffie brengen :?
Ik vind het juist een prima ingang om een gesprek te beginnen. Had ik moeten bedenken toen ik vroeger veel in de bieb zat. Alleen was/ben ik ook gewoon een schijterd op dat gebied :P
Die ken je. Zou het wel doen voor meisje waar ik dus al een koffietje mee gedronken heb.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Jij spreekt zeker ook nooit een vreemde aan op straat? Dan begrijp ik het wel.
Ik vind het altijd verdacht als ik door een vreemde wordt aangesproken....
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:14:06 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181178102
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sure, maareh, iemand ongevraagd koffie aanbieden die blijkbaar niet met je meewilt koffie drinken :D Nee ik vind dit raar, misschien dat jullie een ander scenario in gedachte hebben hoor maar ik acht dit vrij kansarm.
Maar dat weet je pas als... laat maar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181178119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd verdacht als ik door een vreemde wordt aangesproken....
Zeer verdacht inderdaad, moet je bij anderen ook niet doen.
pi_181178120
Denk dat koffie een stap tever is. Eerst dichterbij zien te komen. Aan dezelfde tafelg aan zitten als dat kan en dan beetje naar haar kijken. Als ze constant haar hoofd weg draait kun je die koffie ook wel laten.
pi_181178132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Zeer verdacht inderdaad, moet je bij anderen ook niet doen.
Serieus. Je denkt dat ik een grap maakt maar als mensen mij hier op straat zo aan spreken zijn dat vaak nogal rare types.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:15:48 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181178134
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat koffie een stap tever is. Eerst dichterbij zien te komen. Aan dezelfde tafel aan zitten als dat kan en dan beetje naar haar kijken. Als ze constant haar hoofd weg draait kun je die koffie ook wel laten.
Eerst 5x aan dezelfde tafel zitten, toch ;)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181178135
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tsjaa, lastig inschatten. Als ik je op basis van de eerste blik interessant vind, ja. Twijfel ik ook maar een beetje.. nope :P.
Volgens mij twijfelen vrouwen dus vaak wel een beetje bij mij dus kan beter anders beginnen dan. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sure, maareh, iemand ongevraagd koffie aanbieden die blijkbaar niet met je meewilt koffie drinken :D Nee ik vind dit raar, misschien dat jullie een ander scenario in gedachte hebben hoor maar ik acht dit vrij kansarm.
Whut?

Knappe conclusie als er nog geen woord gewisseld is.
A mind with a heart of it's own
pi_181178167
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Whut?

Knappe conclusie als er nog geen woord gewisseld is.
Ja je gaat toch niet uit het niets voorstellen om koffie te brengen en loopjongen te spelen?
In mijn gedachte ga je toch eerst even een gesprekje aan. Wilt ze dan niet mee dan ben je naar mijn idee wel klaar. Tenzij je aan haar gedrag kunt merken dat er verder wel interesse is maar ze het te druk heeft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178175
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Serieus. Je denkt dat ik een grap maakt maar als mensen mij hier op straat zo aan spreken zijn dat vaak nogal rare types.
Scheelt dat als je in de universiteitsbibliotheek zit je in ieder geval al een dlink aantal zaken gemeen hebt.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:18:16 #71
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181178182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sure, maareh, iemand ongevraagd koffie aanbieden die blijkbaar niet met je meewilt koffie drinken :D Nee ik vind dit raar, misschien dat jullie een ander scenario in gedachte hebben hoor maar ik acht dit vrij kansarm.
Je vraagt toch of ze koffie wil? Dan kan zij je verzoek afwijzen of je laten weten dat ze liever thee/water/whatever wil.
Als ze het afwijst weet je voldoende.

Ik zou het ook niet durven :+ en heel verbaasd zijn als iemand mij ineens komt vragen of ik iets wil drinken :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181178186
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Scheelt dat als je in de universiteitsbibliotheek zit je in ieder geval al een dlink aantal zaken gemeen hebt.
Ja dat wel ja :)
pi_181178198
Maar hij kan toch ook gewoon een praatje met haar proberen te maken zonder de koffie/thee?
pi_181178200
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]


leuk een fotograaf, en creatievelingen zijn geweldige minnaars 👌👌
pi_181178203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja je gaat toch niet uit het niets voorstellen om koffie te brengen en loopjongen te spelen?
Jij kennelijk niet nee. Verder ziet niemand hier dat als iets raars.
Dat slaafs en loopjongen enzo haal jij erbij en dat slaat nergens op.
A mind with a heart of it's own
pi_181178217
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar hij kan toch ook gewoon een praatje met haar proberen te maken zonder de koffie/thee?
Ja natuurlijk. De koffie is hierin gewoon een hulpmiddel.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:20:04 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181178226
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef Drug het volgende:

[..]

leuk een fotograaf, en creatievelingen zijn geweldige minnaars 👌👌
Ik ben zelf totaal niet creatief maar kan het wel erg waarderen, dus ik vind het zeker leuk ja :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181178237
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja je gaat toch niet uit het niets voorstellen om koffie te brengen en loopjongen te spelen?
In mijn gedachte ga je toch eerst even een gesprekje aan. Wilt ze dan niet mee dan ben je naar mijn idee wel klaar. Tenzij je aan haar gedrag kunt merken dat er verder wel interesse is maar ze het te druk heeft.
Waarom ben je dan meteen een loopjongen? Past dat niet in het puaplaatje ofzo? :P
pi_181178267
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:18 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Je vraagt toch of ze koffie wil? Dan kan zij je verzoek afwijzen of je laten weten dat ze liever thee/water/whatever wil.
Als ze het afwijst weet je voldoende.

Ik zou het ook niet durven :+ en heel verbaasd zijn als iemand mij ineens komt vragen of ik iets wil drinken :@
Haha, er zitten 10 mensen ofzo, kom je naar één specifieke dame die er leuk uit ziet toe lopen en vraag je of ze iets wilt drinken, koffie / thee? Ik moet een beetje lachen bij het idee eigenlijk _O- Het komt een beetje teveel out of the blue op deze manier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:22:24 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181178278
Maar ludo, je weet dus al hoe je het wilt aanpakken. Namelijk eerst een praatje. Doe dan!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:22:45 #81
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181178285
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Haha, er zitten 10 mensen ofzo, kom je naar één specifieke dame die er leuk uit ziet toe lopen en vraag je of ze iets wilt drinken, koffie / thee? Ik moet een beetje lachen bij het idee eigenlijk _O- Het komt een beetje teveel out of the blue op deze manier.
Dat doen ze in de film toch ook altijd?? O-)

Ik heb geen idee. Ik denk wel dat dat voor veel mensen gewoon werkt :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181178290
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar hij je kan toch ook gewoon een praatje met haar proberen te maken zonder de koffie/thee?
Kan zeker, en als dat leuk is koffie voorstellen ;) Ik vind dat zelf de betere methode, maar vind het wel interessant om te horen hoe jullie dus over die andere manieren denken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178301
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef Drug het volgende:

[..]

leuk een fotograaf, en creatievelingen zijn geweldige minnaars 👌👌
Nooit geweten dat ik creatief was.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178309
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef DrMarten het volgende:
Jij kennelijk niet nee. Verder ziet niemand hier dat als iets raars.
Dat slaafs en loopjongen enzo haal jij erbij en dat slaat nergens op.
Jij vindt het heel normaal dat iemand die je niet kent opeens aan je bureau staat "Hey wil je koffie? Ik haal het wel voor je"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178331
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:20 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom ben je dan meteen een loopjongen? Past dat niet in het puaplaatje ofzo? :P
Omdat er geen contact is geweest, de emotie is absent in dit verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:22 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Dat doen ze in de film toch ook altijd?? O-)

Ik heb geen idee. Ik denk wel dat dat voor veel mensen gewoon werkt :@
Heb je dat stukje film?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij vindt het heel normaal dat iemand die je niet kent opeens aan je bureau staat "Hey wil je koffie? Ik haal het wel voor je"
Ik vind dat veel beter dan normaal. Ik zou het sowieso waarderen.
pi_181178368
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat er geen contact is geweest, de emotie is absent in dit verhaal.
Ok maar neem van mij aan, je bent niet meteen slaafs of een loopjongen als je aanbied iets voor een ander te doen ;)
pi_181178371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:25 schreef rival het volgende:

[..]

Ik vind dat veel beter dan normaal. Ik zou het sowieso waarderen.
Naja ik geef toe, met oogcontact erbij zou het kunnen en zou ik het kunnen doen. Nu voelt het teveel out of the blue en daarom vreemd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178378
Ik zou eerder een praatje beginnen over jouw studie ofzo? kijken of daar een overeenkomst is?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:27:06 #91
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181178382
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb je dat stukje film?
Nee :D ik ben geen wandelend filmarchief :D
Al vind het wingman stukje in "The awkward moment" ook echt geniaal.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181178409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij vindt het heel normaal dat iemand die je niet kent opeens aan je bureau staat "Hey wil je koffie? Ik haal het wel voor je"
Als je het zo brengt als een of andere lompe boerenlul niet nee, maar zoals meerdere malen door anderen is beschreven wel ja.
A mind with a heart of it's own
pi_181178426
Zit ze er nog? Dadelijk is ze ineens weg.
pi_181178431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja ik geef toe, met oogcontact erbij zou het kunnen en zou ik het kunnen doen. Nu voelt het teveel out of the blue en daarom vreemd.
Je bent bang om op je bek te gaan, maar wat heb je te verliezen? Je biedt slechts een kopje koffie aan. Als dat al een afgang is.
pi_181178449
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:28 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als je het zo brengt als een of andere lompe boerenlul niet nee, maar zoals meerdere malen door anderen is beschreven wel ja.
Hmm,

Ik zou vreemd opkijken en het wel attent vinden, als ik haar aantrekkelijk zou vinden meegaan, als ik haar niks zou vinden afwijzen...

Ik acht de kans op afwijzing alleen wat hoog als er geen eerder contact is geweest maar opzicht, als ik erover nadenk geef ik het nog wel kans ja. Het is in ieder geval attent. De kans zou met eerder contact alleen een factor 10 hoger liggen denk ik.

Dus eerst even uitgebreid zwaaien bijvoorbeeld. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:47 schreef TaMieke het volgende:
Heel overdreven zwaaien. Als ze terugzwaait, zeggen dat je niet naar haar zwaaide maar nu jullie toch contact hebben, koffie?

*O* :D
De gouden tip gaat naar TaMieke, ik benoem Tamieke tot datinggodin van dit topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:31:36 #96
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181178476
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja ik geef toe, met oogcontact erbij zou het kunnen en zou ik het kunnen doen. Nu voelt het teveel out of the blue en daarom vreemd.
Als je voor het oogcontact gaat, wel lachen ;)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181178493
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:31 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Als je voor het oogcontact gaat, wel lachen ;)
Nee meer zoals die kat in dat filmpje en dan steeds dichterbij creepen zonder te knipperen met mijn ogen. (maar wel grote schattige ogen opzetten natuurlijk)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178498
Overdreven zwaaien komt zeker niet out of the blue.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:33:37 #99
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181178512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee meer zoals die kat in dat filmpje en dan steeds dichterbij creepen zonder te knipperen met mijn ogen. (maar wel grote schattige ogen opzetten natuurlijk)
Inderdaad totaal niet eng
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181178535
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je bent bang om op je bek te gaan, maar wat heb je te verliezen? Je biedt slechts een kopje koffie aan. Als dat al een afgang is.
Nee, ik onderneem geen acties waar ik niet volledig achtersta, niks mis met actie ondernemen. Alleen afgezien van dat alles vind ik het belangrijk dat je achter de woorden staat die je zegt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178562
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Overdreven zwaaien komt zeker niet out of the blue.
Ook wel, maar dan ben je die vrolijke idioot en daar voel ik me wel goed bij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178578
Oke, laat maar weten hoe het ging :)
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:37:26 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181178610
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja leg nou eens uit. Stel ik zie iemand zitten waarvan ik helemaal niet weet of ze überhaupt op mijn aandacht zit te wachten, hoe maken we daar dan een date van?
Je vraagt om advies, tig mensen zeggen hetzelfde, jij bent het er niet mee eens.. dus slecht advies?
Vraag dan nergens om :+
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:38:05 #104
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181178633
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, ik onderneem geen acties waar ik niet volledig achtersta, niks mis met actie ondernemen. Alleen afgezien van dat alles vind ik het belangrijk dat je achter de woorden staat die je zegt.
Maak dan oogcontact. Loop een aantal keer heen en weer en kijk of ze er voor open staat
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181178699
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je vraagt om advies, tig mensen zeggen hetzelfde, jij bent het er niet mee eens.. dus slecht advies?
Vraag dan nergens om :+
Jij adviseert mensen om dingen te zeggen waar ze niet helemaal achter staan?
Ik heb interesse in waarom mensen denken dat het wel prima woorden zijn, zodat ik daar zelf ook van overtuigd zou kunnen raken. Dan wel om andere visies te leren kennen... Ik denk er wel over na hoor wat er gezegd wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:41:24 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181178717
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:40 schreef ludovico het volgende:
Jij adviseert mensen om dingen te zeggen waar ze niet helemaal achter staan?
Soms moeten mensen dat idd eens doen. Om te zien dat het werkt enzo
Of kan werken.. en dat het niet zo vreemd is als men zelf denkt
pi_181178736
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Soms moeten mensen dat idd eens doen. Om te zien dat het werkt enzo
Of kan werken.. en dat het niet zo vreemd is als men zelf denkt
Maybe, als ik via een scenario schets zelf de indruk krijg dat het inderdaad niet zo vreemd is kan ik die woorden gewoon congruent uitspreken. Voel ik mij ook zekerder over wat ik zeg etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178742
Hoeveel van jullie zouden dit advies opvolgen als jullie in Ludo's situatie zat?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:44:04 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181178776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel van jullie zouden dit advies opvolgen als jullie in Ludo's situatie zat?
Ik zou altijd wachten totdat ik iets van oogcontact heb gehad (evt nu of een andere keer), voordat ik uberhaupt iets zou durven.
Maar dan is een bakje koffie brengen ("wil je ook?") . of langslopen en vragen of hij er ook eentje wil, wel 1 van de betere opties zijn.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:45:01 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181178803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel van jullie zouden dit advies opvolgen als jullie in Ludo's situatie zat?
Niet, want vrouw :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181178821
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet, want vrouw :D
Ja lekker makkelijk :D
pi_181178833
Het oogconact van te voren is wel belangrijk ja...
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:46:27 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181178846
Nee maar ik geef geen advies wat ik zelf ook niet zou uitvoeren, natuurlijk. Wat niet wil zeggen dat ik voordat ik bij die persoon ben, al 2x ben omgedraaid, 3x gestruikeld en als ik daar sta waarschijnlijk iets stoms mompel en dan gauw wegloop met rood hoofd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:47:01 #114
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_181178863
Ik zou thee doen.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_181178864
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:46 schreef Debsterr het volgende:
Nee maar ik geef geen advies wat ik zelf ook niet zou uitvoeren, natuurlijk. Wat niet wil zeggen dat ik voordat ik bij die persoon ben, al 2x ben omgedraaid, 3x gestruikeld en als ik daar sta waarschijnlijk iets stoms mompel en dan gauw wegloop met rood hoofd.
_O-
pi_181178875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij adviseert mensen om dingen te zeggen waar ze niet helemaal achter staan?
Ik heb interesse in waarom mensen denken dat het wel prima woorden zijn, zodat ik daar zelf ook van overtuigd zou kunnen raken. Dan wel om andere visies te leren kennen... Ik denk er wel over na hoor wat er gezegd wordt.
Je kan ook anders naar de mensen hier reageren he. "Dank voor de input, maar die optie voel ik me niet lekker bij." Klinkt iets anders dan loopjongen en slaafs.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:47:54 #117
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181178885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel van jullie zouden dit advies opvolgen als jullie in Ludo's situatie zat?
Ligt eraan of hij haar vaker ziet. Ik vond ooit een dame leuk die in een woonwinkel werkte. Was toen zelf net verhuist en was nog bezig met inrichten, dus kwam daar toen een paar weken. Werd altijd vriendelijke geholpen O+ Toen een keertje gevraagd of ze een keer wat wilde drinken, maar bleek vervolgens dat ze al een vriend had :+ Maar goed, toch op afgestapt.

Gaat voornamelijk toch erom om te weten of de ander er voor open staat om een praatje te maken. In een situatie waarbij je elkaar nog niet hebt gesproken is dat meestal oogcontact of een toevallig dingetje wat gebeurt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181178890
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Het oogconact van te voren is wel belangrijk ja...
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou altijd wachten totdat ik iets van oogcontact heb gehad (evt nu of een andere keer), voordat ik uberhaupt iets zou durven.
Dit is gewoon dus dat stukje "out of the blue" waar ik het over heb, als dat weg is vind ik het dik prima, ik zou zonder "iets" van eerder contact toch een bruggetje gebruiken.... En als ik naast dat bruggetje niks heb behalve haar uiterlijk zou ik dat gebruiken als bruggetje. "hey je ziet er leuk uit" idee, ook al - hebben we eerder kunnen lezen - ik de kansen bij het gebruiken van zo een compliment niet heel oog acht als openingszin. (maar met uitgaan is waarschijnlijk wel anders dan overdag, met uitgaan is het een tikje afgezaagd misschien terwijl het overdag niet zoveel voorkomt en meer ballen vergt?)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181178898
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:46 schreef Debsterr het volgende:
Nee maar ik geef geen advies wat ik zelf ook niet zou uitvoeren, natuurlijk. Wat niet wil zeggen dat ik voordat ik bij die persoon ben, al 2x ben omgedraaid, 3x gestruikeld en als ik daar sta waarschijnlijk iets stoms mompel en dan gauw wegloop met rood hoofd.
Zou bakje koffie aannemen O+
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:48:43 #120
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181178906
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:46 schreef Debsterr het volgende:
Nee maar ik geef geen advies wat ik zelf ook niet zou uitvoeren, natuurlijk. Wat niet wil zeggen dat ik voordat ik bij die persoon ben, al 2x ben omgedraaid, 3x gestruikeld en als ik daar sta waarschijnlijk iets stoms mompel en dan gauw wegloop met rood hoofd.
Klinkt als een scenario voor een romantisch film :D ik heb wel een zwak voor dit soort dingen :P
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181178934
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Dit is gewoon dus dat stukje "out of the blue" waar ik het over heb, als dat weg is vind ik het dik prima, ik zou zonder "iets" van eerder contact toch een bruggetje gebruiken.... En als ik naast dat bruggetje niks heb behalve haar uiterlijk zou ik dat gebruiken als bruggetje. "hey je ziet er leuk uit" idee, ook al - hebben we eerder kunnen lezen - ik de kansen bij het gebruiken van zo een compliment niet heel oog acht als openingszin. (maar met uitgaan is waarschijnlijk wel anders dan overdag, met uitgaan is het een tikje afgezaagd misschien terwijl het overdag niet zoveel voorkomt en meer ballen vergt?)
Ja maar dan moet je dus nu eerst checken of je dat oog contact kunt krijgen toch?
pi_181178943
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ligt eraan of hij haar vaker ziet. Ik vond ooit een dame leuk die in een woonwinkel werkte. Was toen zelf net verhuist en was nog bezig met inrichten, dus kwam daar toen een paar weken. Werd altijd vriendelijke geholpen O+ Toen een keertje gevraagd of ze een keer wat wilde drinken, maar bleek vervolgens dat ze al een vriend had :+ Maar goed, toch op afgestapt.

Gaat voornamelijk toch erom om te weten of de ander er voor open staat om een praatje te maken. In een situatie waarbij je elkaar nog niet hebt gesproken is dat meestal oogcontact of een toevallig dingetje wat gebeurt.
Wel dapper.
pi_181178951
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je kan ook anders naar de mensen hier reageren he. "Dank voor de input, maar die optie voel ik me niet lekker bij." Klinkt iets anders dan loopjongen en slaafs.
Ja, ik kan nog een hoop leren qua sociaal contact.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:51:50 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181178983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Dit is gewoon dus dat stukje "out of the blue" waar ik het over heb, als dat weg is vind ik het dik prima, ik zou zonder "iets" van eerder contact toch een bruggetje gebruiken.... En als ik naast dat bruggetje niks heb behalve haar uiterlijk zou ik dat gebruiken als bruggetje. "hey je ziet er leuk uit" idee, ook al - hebben we eerder kunnen lezen - ik de kansen bij het gebruiken van zo een compliment niet heel oog acht als openingszin. (maar met uitgaan is waarschijnlijk wel anders dan overdag, met uitgaan is het een tikje afgezaagd misschien terwijl het overdag niet zoveel voorkomt en meer ballen vergt?)
Ik zou het als ontvanger wel leuk vinden als iemand dat zou doen 'out of the blue'.
Als hij lelijk is / eng eruit ziet, houdt het snel op, maar valt het in m'n uiterlijke straatje, dan sta ik er zeker voor open.
Misschien strumpel ik een "dankje " en lijkt het alsof ik je wegkijk. En baal ik misschien achteraf.

Een "wat zie je er leuk uit" tja.. of men dat gelooft.. tja.. geen idee, ik vind het zelf nogal afgezaagd. Maar als ht out of the blue is.. kan het best zo zijn, want anders zou hij wss ook niet op mij af komen lopen (met of zonder koffie (die ik overigens niet drink, maargoed, dan heb je gelijk een gesprek))
pi_181178986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel van jullie zouden dit advies opvolgen als jullie in Ludo's situatie zat?
Stel dat ik het gevraagd zou hebben zou ik het ook opvolgen. Als het dan lukt ben ik namelijk degene die zo leuk was dat die een date heeft gescoord en zo niet was al het gegeven advies kut. Kan mij tere egootje dus geen schade oplopen.
pi_181178998
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel van jullie zouden dit advies opvolgen als jullie in Ludo's situatie zat?
Ik zou n propje papier schieten :@
Of een paasei. Maar die kan hard aankomen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:52:42 #127
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181179015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik zou n propje papier schieten :@
Ooit gedaan met een kleine zakje chips, maar was geen succes :+
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181179019
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dan moet je dus nu eerst checken of je dat oog contact kunt krijgen toch?
Oh, gaat niet gebeuren denk ik, ik staar zelf al genoeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179024
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Stel dat ik het gevraagd zou hebben zou ik het ook opvolgen. Als het dan lukt ben ik namelijk degene die zo leuk was dat die een date heeft gescoord en zo niet was al het gegeven advies kut. Kan mij tere egootje dus geen schade oplopen.
Ja zo kan het ook ja :D
pi_181179035
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh, gaat niet gebeuren denk ik, ik staar zelf al genoeg.
Heeft ze je wel al zien zitten?
pi_181179040
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zou het als ontvanger wel leuk vinden als iemand dat zou doen 'out of the blue'.
Als hij lelijk is / eng eruit ziet, houdt het snel op, maar valt het in m'n uiterlijke straatje, dan sta ik er zeker voor open.
Misschien strumpel ik een "dankje " en lijkt het alsof ik je wegkijk. En baal ik misschien achteraf.

Een "wat zie je er leuk uit" tja.. of men dat gelooft.. tja.. geen idee, ik vind het zelf nogal afgezaagd. Maar als ht out of the blue is.. kan het best zo zijn, want anders zou hij wss ook niet op mij af komen lopen (met of zonder koffie (die ik overigens niet drink, maargoed, dan heb je gelijk een gesprek))
De manier waarop je het zegt is bepalend. Maar het is eigenlijk gewoon niet wat je wil zeggen. ;)
pi_181179058
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:52 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ooit gedaan met een kleine zakje chips, maar was geen succes :+
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181179065
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zou het als ontvanger wel leuk vinden als iemand dat zou doen 'out of the blue'.
Als hij lelijk is / eng eruit ziet, houdt het snel op, maar valt het in m'n uiterlijke straatje, dan sta ik er zeker voor open.
Misschien strumpel ik een "dankje " en lijkt het alsof ik je wegkijk. En baal ik misschien achteraf.

Een "wat zie je er leuk uit" tja.. of men dat gelooft.. tja.. geen idee, ik vind het zelf nogal afgezaagd. Maar als ht out of the blue is.. kan het best zo zijn, want anders zou hij wss ook niet op mij af komen lopen (met of zonder koffie (die ik overigens niet drink, maargoed, dan heb je gelijk een gesprek))
Wil je hier misschien iets dieper op ingaan? Out of the blue op straat is het ook afgezaagd maar minder afgezaagd? Of wel leuk en bij het uitgaan niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:55:10 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181179077
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:48 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zou bakje koffie aannemen O+
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:48 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Klinkt als een scenario voor een romantisch film :D ik heb wel een zwak voor dit soort dingen :P
:D good to know *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181179082
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De manier waarop je het zegt is bepalend. Maar het is eigenlijk gewoon niet wat je wil zeggen. ;)
Op z'n Joey's: "How you doin'" 8-)

geen idee of dat werkt trouwens
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181179085
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Stel dat ik het gevraagd zou hebben zou ik het ook opvolgen. Als het dan lukt ben ik namelijk degene die zo leuk was dat die een date heeft gescoord en zo niet was al het gegeven advies kut. Kan mij tere egootje dus geen schade oplopen.
_O-

Ik vind het juist ballen als ik iets doe waar ik zelf achter sta
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179099
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik zou n propje papier schieten :@
Of een paasei. Maar die kan hard aankomen
En dan als hij kijkt lief lachen en zwaaien? Blozend wegkijkend? c_/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

En dan als hij kijkt lief lachen en zwaaien? Blozend wegkijkend? c_/
Heb je een leuke lach? Beetje twinkeloogjes? Dan: hell yes!

Edit: oh ik dacht dat je jezelf bedoelde. Dan nog. Dezelfde vraag :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181179131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft ze je wel al zien zitten?
Sowieso.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179145
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sowieso.
En kijkt ze soms langer terug?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:58:26 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181179154
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wil je hier misschien iets dieper op ingaan? Out of the blue op straat is het ook afgezaagd maar minder afgezaagd? Of wel leuk en bij het uitgaan niet?
Nouja het is zo'n compliment waarvan je gewoon niet weet of het eerlijk zo is of dat het enkel als aanspreekpunt wordt gebruikt.

Maargoed, als iemand het zegt die je verder nog niet kent, blijkbaar trok iets zich aan van jou, en innerlijk kent hij niet, dus moet het het uiterlijk wel zijn. Dus ergens zou het wel waarheid kunnen zijn.

Daarbij is het gewoon afhankelijk van degene die het zegt, hoe komt hij over eng/niet eng etc.

Qua uitgaan zou ik zaken minder geloven, want drank enzo in het spel.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:58:37 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181179160
Hopelijk zit ze niet ook op Fok! :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181179164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:56 schreef Prisha het volgende:

[..]

Heb je een leuke lach? Beetje twinkeloogjes? Dan: hell yes!

Edit: oh ik dacht dat je jezelf bedoelde. Dan nog. Dezelfde vraag :P
Ik heb wel een leuke pretbek denk ik als ik zoiets doe voor de lulz of it. ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179181
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En kijkt ze soms langer terug?
Nee nooit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:59:55 #145
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181179192
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk zit ze niet ook op Fok! :D
Als ze al koffie heeft gehaald of full body armor aantrekt tegen propjes dan weet je genoeg
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181179194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee nooit.
Mja das niet zo goed toch.
pi_181179204
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja het is zo'n compliment waarvan je gewoon niet weet of het eerlijk zo is of dat het enkel als aanspreekpunt wordt gebruikt.

Maargoed, als iemand het zegt die je verder nog niet kent, blijkbaar trok iets zich aan van jou, en innerlijk kent hij niet, dus moet het het uiterlijk wel zijn. Dus ergens zou het wel waarheid kunnen zijn.

Daarbij is het gewoon afhankelijk van degene die het zegt, hoe komt hij over eng/niet eng etc.

Qua uitgaan zou ik zaken minder geloven, want drank enzo in het spel.
Kijk dit vind ik gewoon wel handige insights. :s)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb wel een leuke pretbek denk ik als ik zoiets doe voor de lulz of it. ;)
helemaal goed O+
Als iemand een leuke lach heeft scheelt wel enorm in mijn eigen beleving, heb ik wel gemerkt. Moet dan haast wel teruglachen.

Eigenlijk doet dat meer dan zo'n Joey move. Ieder z'n eigen natuurlijk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181179217
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk zit ze niet ook op Fok! :D
Als die verlegen knakker 3 tafels verderop volgende week ineens een zak chips in d'r decollete tyft weet ze genoeg :P
A mind with a heart of it's own
pi_181179222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Op z'n Joey's: "How you doin'" 8-)

geen idee of dat werkt trouwens
Bij een fan van friends wellicht. ;)

Het is mij wel eens gelukt toen ik naast mij keek in de rij en een leuke meid zag en uitriep ‘zo, jij bent leuk!’. Werd ze heel verlegen van... En ze bleek ook nog leuk ook.

Was overigens niet gepland, maar gewoon soort van Tourette. ;)
pi_181179233
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Ik vind het juist ballen als ik iets doe waar ik zelf achter sta
Dat staat een beetje haaks op hier vragen. Just sayin’. ;)
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:02:21 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181179239
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb wel een leuke pretbek denk ik als ik zoiets doe voor de lulz of it. ;)
Denk dat je er wel mee wegkomt ja.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:03:45 #153
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_181179264
Denk dat de koffie nu al wel koud is geworden?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_181179280
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja das niet zo goed toch.
Tenzij ze al 1 keer heeft gekeken en gelachen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:04:45 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181179281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kijk dit vind ik gewoon wel handige insights. :s)
Graag gedaan
pi_181179315
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat staat een beetje haaks op hier vragen. Just sayin’. ;)
Je kunt toch suggesties van anderen goede suggesties vinden en congruent uitspreken? :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179338
Voor een volgende keer: loop naar haar plek toe, vraag of je even bij de pc mag kijken omdat je daar gisteren hebt gewerkt en je usb-stick bent vergeten, vraag of zij hem misschien toevallig heeft gezien? Als je dan smooth genoeg bent kun je haar een paar uur later wel meevragen voor koffie, terwijl je triomfantelijk met je usb-stick in het rond zwaait (dit is geen eufemisme }:| ). Het zou alleen beter zijn als je daadwerkelijk je een keer iets vergeet, zodat je geen toneelspelletje hoeft te spelen :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_181179352
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kunt toch suggesties van anderen goede suggesties vinden en congruent uitspreken? :+
Alles kan. Maar toch, ik blijf op mijn standpunt staan. :)
pi_181179353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:07 schreef mjan het volgende:
Voor een volgende keer: loop naar haar plek toe, vraag of je even bij de pc mag kijken omdat je daar gisteren hebt gewerkt en je usb-stick bent vergeten, vraag of zij hem misschien toevallig heeft gezien? Als je dan smooth genoeg bent kun je haar een paar uur later wel meevragen voor koffie, terwijl je triomfantelijk met je usb-stick in het rond zwaait (dit is geen eufemisme }:| ). Het zou alleen beter zijn als je daadwerkelijk je een keer iets vergeet, zodat je geen toneelspelletje hoeft te spelen :+
Geniaal.
pi_181179386
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:07 schreef mjan het volgende:
terwijl je triomfantelijk met je usb-stick in het rond zwaait (dit is geen eufemisme ).
*O*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:10:13 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181179397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:07 schreef mjan het volgende:
Voor een volgende keer: loop naar haar plek toe, vraag of je even bij de pc mag kijken omdat je daar gisteren hebt gewerkt en je usb-stick bent vergeten, vraag of zij hem misschien toevallig heeft gezien? Als je dan smooth genoeg bent kun je haar een paar uur later wel meevragen voor koffie, terwijl je triomfantelijk met je usb-stick in het rond zwaait (dit is geen eufemisme }:| ). Het zou alleen beter zijn als je daadwerkelijk je een keer iets vergeet, zodat je geen toneelspelletje hoeft te spelen :+
*legt usb stick op haar bureau* "hoi, ik vergeet deze even hier. Wanneer ben je er weer, dan kan ik je nog een keer aanspreken zodat het minder awkward is als ik vraag of je koffie wil drinken!"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181179410
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Graag gedaan
Maar je bent dus wel een tikje skeptisch, het achterwege laten en jezelf gewoon voorstellen en een praatje maken is misschien beter, wat denk jij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179436
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja das niet zo goed toch.
Dat is geen positief teken, maar het sluit niks uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179439
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

*legt usb stick op haar bureau* "hoi, ik vergeet deze even hier. Wanneer ben je er weer, dan kan ik je nog een keer aanspreken zodat het minder awkward is als ik vraag of je koffie wil drinken!"
Ja, dat zou ik pas echt waarderen :D

Ik deed de suggestie trouwens omdat het mij laatst zelf overkwam :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_181179456
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:01 schreef VEM2012 het volgende:
Was overigens niet gepland, maar gewoon soort van Tourette.
Ook een keer gehad bij een zwangere vrouw met blauwe ogen, dat ik echt direct "zoo jij hebt blauwe ogen" eruit schoot. _O- Reageerde ze niet op overigens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179467
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is geen positief teken, maar het sluit niks uit.
Als ik een tijdje naar een man kijk en krijg geen blik terug zou ik geen poging wagen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:13:25 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181179482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:10 schreef ludovico het volgende:

Maar je bent dus wel een tikje skeptisch, het achterwege laten en jezelf gewoon voorstellen en een praatje maken is misschien beter, wat denk jij?
Dat kan ook gewoon.. alleen moet er wel ergens een uitweg zijn.
Zo'n korte "asjeblieft koffie" (kort gezegd), zorgt ervoor dat zij even schrikt, kan kijken, kan nadenken terwijl jij weer wegloopt, daarna paar keer naar elkaar kan kijken en glimlachen en daarna nog eens over om een gesprek te beginnen. (of juist, geen reactie, kortaf en geen blikken, dan weet je ook waar je aan toe bent)

Als je gelijk een gesprek begint, kan dat zo onverwachts zijn, dat zij er niet op zit te wachten, gelijk schrikt, zich blokt en het gesprek niet aan wil gaan. Of wel wil, maar andere reactie geeft.
pi_181179499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik een tijdje naar een man kijk en krijg geen blik terug zou ik geen poging wagen.
Nee dat weet ik
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179571
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee dat weet ik
}:|
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:18:30 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181179635
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee dat weet ik
Jij doet voorlopig net zo weinig dus niet zo gemeen tegen Yasmin he!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181179661
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

*legt usb stick op haar bureau* "hoi, ik vergeet deze even hier. Wanneer ben je er weer, dan kan ik je nog een keer aanspreken zodat het minder awkward is als ik vraag of je koffie wil drinken!"
Zou afknappen op het woord awkward, maar verder is ie we geniaal _O_
A mind with a heart of it's own
pi_181179684
Nee maar serieus. Als er helemaal geen oogcontact is zou ik mij er niet aan wagen.
pi_181179703
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

}:|
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jij doet voorlopig net zo weinig dus niet zo gemeen tegen Yasmin he!
_O-

Kvind niet dat ik weinig doe verder overigens maar ach. Als Tinder net zo zou werken voor mij al voor jou was het vast drukker geweest ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:21:37 #174
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181179707
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zou afknappen op het woord awkward, maar verder is ie we geniaal _O_
8) I'm on fire today!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181179765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee maar serieus. Als er helemaal geen oogcontact is zou ik mij er niet aan wagen.
Weet ik toch :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181179808
Dus er gaat niets gebeuren? -O-
pi_181179855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus er gaat niets gebeuren? -O-
Zonde van de koffie. Of thee.

Ik zit zo eens mee te lezen maar het aanbieden van een drankje kan toch best?
Ik zou er wel gecharmeerd van zijn.
pi_181179883
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook een keer gehad bij een zwangere vrouw met blauwe ogen, dat ik echt direct "zoo jij hebt blauwe ogen" eruit schoot. _O- Reageerde ze niet op overigens.
Ja, was al zwanger natuurlijk. ;)
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:29:06 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181179895
Anders is gewoon de conclusie: Hoe zou je het zelf vinden als iemand (insert actie) bij jou zou doen?
Leuk?! dan zeker doen!
Niet leuk? dan weet je het vast ook niet goed zelf te brengen, dus niet doen of het is gewoon echt een slecht idee
Twijfel? Dan alsnog doen!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:29:14 #180
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181179900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook een keer gehad bij een zwangere vrouw met blauwe ogen, dat ik echt direct "zoo jij hebt blauwe ogen" eruit schoot. _O- Reageerde ze niet op overigens.
wel heftig dit
pi_181179947
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Anders is gewoon de conclusie: Hoe zou je het zelf vinden als iemand (insert actie) bij jou zou doen?
Leuk?! dan zeker doen!
Niet leuk? dan weet je het vast ook niet goed zelf te brengen, dus niet doen of het is gewoon echt een slecht idee
Twijfel? Dan alsnog doen!
Ik zou vooral flabbergasted zijn... sprakeloos diegene aankijken en haar proberen te bedanken... :@
pi_181182959
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Anders is gewoon de conclusie: Hoe zou je het zelf vinden als iemand (insert actie) bij jou zou doen?
Leuk?! dan zeker doen!
Niet leuk? dan weet je het vast ook niet goed zelf te brengen, dus niet doen of het is gewoon echt een slecht idee
Twijfel? Dan alsnog doen!
leuk, maar betekent niet dat zij daar hetzelfde over denken
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:45:57 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181183027
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:43 schreef Drug het volgende:

[..]

leuk, maar betekent niet dat zij daar hetzelfde over denken
Klopt. Maar je komt er maar op 1 manier achter.
pi_181184333
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:43 schreef Drug het volgende:

[..]

leuk, maar betekent niet dat zij daar hetzelfde over denken
Zou jij iemand willen die zo’n actie leuk zou vinden? Ik wel. Dus als het zo’n doos is die zoiets niet kan waarderen, dan is een nee meteen een teken dat ze niet bij mij past.

Win-win dus.
pi_181184498
Ohh men als t toch zo makkelijk werkte :D
pi_181184547
quote:
Woensdag een toffe date gehad. Aan het einde gevraagd of ze zin heeft om nog een keer op date te gaan en toen gaf ze aan dat ze dat ook wil.

Op de app is ze echter een stuk anders dan voor die eerste date. Stelt mij nog amper vragen, gaat voor mijn gevoel ook minder op het flirten in. Heb daardoor wat meer afstand genomen, maar het opmerkelijke is dan wel weer dat als ik bijvoorbeeld een halve dag niet reageer, ze me wel weer een bericht stuurt.

Ook al een voorstel gedaan voor een datum wat betreft de tweede date, maar toen kon ze niet. Aangegeven dat ze maar ff moest laten weten als ze weet wanneer ze wel kan.
We zijn twee dagen verder en er is nog niets veranderd. Nog steeds toont ze wel initiatief qua appen, maar ze is nog altijd kortaf, stelt mij amper vragen. Blijf het jammer vinden. Ondertussen wel al met iemand anders aan het appen.
pi_181184603
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:46 schreef Drug het volgende:
Ohh men als t toch zo makkelijk werkte :D
Wat werkt niet makkelijk? Vrouwen aanspreken? Dat is toch heel simpel. Wil niet zeggen dat het altijd eindigt zoals je vooraf wellicht had gehoopt, maar die zekerheid heb je ook niet aan het altaar.
pi_181184622
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:48 schreef TvhN het volgende:

[..]

We zijn twee dagen verder en er is nog niets veranderd. Nog steeds toont ze wel initiatief qua appen, maar ze is nog altijd kortaf, stelt mij amper vragen. Blijf het jammer vinden. Ondertussen wel al met iemand anders aan het appen.
Vind jij app skills belangrijk binnen een relatie?
pi_181184682
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vind jij app skills belangrijk binnen een relatie?
Nee, totaal niet. Maar het is toch raar dat ze voor de eerste date redelijk veel flirt, veel vragen stelt, redelijk uitgebreide verhalen vertelt en dat dat nu echt duidelijk anders is. Wat zou jij doen: initiatief bij haar laten of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je hier wat tegenaan loopt?
pi_181184805
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:54 schreef TvhN het volgende:

[..]

Nee, totaal niet. Maar het is toch raar dat ze voor de eerste date redelijk veel flirt, veel vragen stelt, redelijk uitgebreide verhalen vertelt en dat dat nu echt duidelijk anders is. Wat zou jij doen: initiatief bij haar laten of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je hier wat tegenaan loopt?
Ik laat nooit het initiatief aan de ander.

Als ik ermee zou zitten, dan zou ik het gewoon aangeven ja.
pi_181184832
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat werkt niet makkelijk? Vrouwen aanspreken? Dat is toch heel simpel. Wil niet zeggen dat het altijd eindigt zoals je vooraf wellicht had gehoopt, maar die zekerheid heb je ook niet aan het altaar.
ben shy guy
pi_181184896
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:00 schreef Drug het volgende:

[..]

ben shy guy
Op een enkeling na is iedereen in zijn/haar leven verlegen geweest. Dus daar moet je maar overheen groeien.

De eerste keren is het over een drempeltje stappen, dat snap ik.
pi_181185412
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op een enkeling na is iedereen in zijn/haar leven verlegen geweest. Dus daar moet je maar overheen groeien.

De eerste keren is het over een drempeltje stappen, dat snap ik.
oh ja ben trouwens niet verlegen nu ik erover nadenk want geef constant complimentjes aan leuke vrouwen, wordt goed ontvangen. Ga dan alleen geen gesprek aan zal vlg x eens proberen. Past beter bij mij dan app
  woensdag 15 augustus 2018 @ 08:31:29 #194
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181196440
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:21 schreef Drug het volgende:

[..]

oh ja ben trouwens niet verlegen nu ik erover nadenk want geef constant complimentjes aan leuke vrouwen, wordt goed ontvangen. Ga dan alleen geen gesprek aan zal vlg x eens proberen. Past beter bij mij dan app
Ik snap dat jij zegt dat je jezelf niet zo goed kent _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181196698
Truiman heeft gezegd dat vrijdag, zaterdag en zondag ook kan.

Di Mama is er nog wel. :|W
  woensdag 15 augustus 2018 @ 09:02:57 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181196762
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Truiman heeft gezegd dat vrijdag, zaterdag en zondag ook kan.

Di Mama is er nog wel. :|W
Ik snap nog steeds dat je zo'n last hebt van die moeder?
Je kan toch buiten zijn huis afspreken? Z'n ma gaat echt niet mee lijkt me zo :+
pi_181196770
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Truiman heeft gezegd dat vrijdag, zaterdag en zondag ook kan.

Di Mama is er nog wel. :|W
wat een keus, toe naar!
pi_181196781
quote:
6s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds dat je zo'n last hebt van die moeder?
Je kan toch buiten zijn huis afspreken? Z'n ma gaat echt niet mee lijkt me zo :+
Dat lijkt mij niet nee :P

Maar vind het raar dat ze er nog steeds is...
  woensdag 15 augustus 2018 @ 09:08:53 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181196831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:04 schreef Yasmin23 het volgende:

Dat lijkt mij niet nee :P

Maar vind het raar dat ze er nog steeds is...
Vraag er dan gewoon naar.. misschien is de uitleg logisch

(eenzame vrouw / makkelijke hulp in huishouding / gezelligheid / weet ik het)
pi_181196871
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Truiman heeft gezegd dat vrijdag, zaterdag en zondag ook kan.

Di Mama is er nog wel. :|W
"Leuk, dus we gaan een weekendje weg?" oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_181196873
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:11 schreef mjan het volgende:

[..]

"Leuk, dus we gaan een weekendje weg?" oO<
:D
  woensdag 15 augustus 2018 @ 09:15:59 #202
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181196923
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Truiman heeft gezegd dat vrijdag, zaterdag en zondag ook kan.

Di Mama is er nog wel. :|W
Mag jij nou het concrete voorstel gaan doen hoe wat wanneer :D? Of ga je nu zeggen "ja dat kan voor mij ook allemaal wel..."
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181196939
quote:
17s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mag jij nou het concrete voorstel gaan doen hoe wat wanneer :D? Of ga je nu zeggen "ja dat kan voor mij ook allemaal wel..."
Heb er nog niet op gereageerd :P

Dat laatste ga ik niet sturen :p
pi_181196969
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb er nog niet op gereageerd :P

Dat laatste ga ik niet sturen :p
Ik voel dat het de goede kant op aan he gaan is. Leuk, Yasmin.
pi_181196984
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:18 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ik voel dat het de goede kant op aan he gaan is. Leuk, Yasmin.
Gelukkig heb ik jou nog als backup.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 09:20:17 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181197008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb er nog niet op gereageerd :P

Dat laatste ga ik niet sturen :p
Goed zo :* ben benieuwd. Hopelijk eindelijk zoenen :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181197022
quote:
17s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik jou nog als backup.
Call me, baby. 🐥
pi_181197035
quote:
17s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hopelijk eindelijk zoenen :D!
Jij gaat wel erg hard. Alles op z’n tijd.
pi_181197166
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb er nog niet op gereageerd :P

Dat laatste ga ik niet sturen :p
Wat wel? :7
pi_181197394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:32 schreef rival het volgende:

[..]

Wat wel? :7
Nou ja moet een dag kiezen natuurlijk.
pi_181197452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja moet een dag kiezen natuurlijk.
Jullie pingpongen wat af :P
Iene miene mutte. Hupsakee.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 augustus 2018 @ 10:13:52 #212
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181198058
Vrijdag it is. Hup.
pi_181198145
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja moet een dag kiezen natuurlijk.
Neem je ze niet alle 3?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:37:50 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181198678
Kom op Yasmin, heb je al iets gestuurd? Aangezien de livestream van ludo gisteren nogal tegenviel is onze hoop op jou gevestigd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181199182
Ik vind het ontzettend spannend inderdaad
pi_181199290
ik gok op dat het de zaterdag gaat worden. Zonder moeders.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181199310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:17 schreef rival het volgende:

Neem je ze niet alle 3?
Ze neemt die ene Italiaan al niet, dus nu ga je haar echt overvragen!
pi_181199379
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ze neemt die ene Italiaan al niet, dus nu ga je haar echt overvragen!
dit gaat over de Italiaan, yasmin heeft 3 datums om uit te kiezen :D
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:37:08 #219
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_181199905
Vrijdag zoenen, zaterdag sexytime en zondag trap je hem weer terug naar di mama.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_181200483
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:10 schreef Drug het volgende:

[..]

dit gaat over de Italiaan, yasmin heeft 3 datums om uit te kiezen :D
Ik probeerde even humor om te lachen.
pi_181200795
quote:
17s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Goed zo :* ben benieuwd. Hopelijk eindelijk zoenen :D!
Dat is tijdens de vorige 3 (?) dates nog niet gebeurd ? Zitten hier mensen van Jiskefet of is dit een echt topic ? Soms.. :)
pi_181200927
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:16 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Dat is tijdens de vorige 3 (?) dates nog niet gebeurd ? Zitten hier mensen van Jiskefet of is dit een echt topic ? Soms.. :)
Dit is al maandenlang een trolltopic. Wel beste trolltopic van FOK!.
pi_181200952
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:16 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Dat is tijdens de vorige 3 (?) dates nog niet gebeurd ? Zitten hier mensen van Jiskefet of is dit een echt topic ? Soms.. :)
5 dates zelfs.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181200982
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:21 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Dit is al maandenlang een trolltopic. Wel beste trolltopic van FOK!.
8-)
pi_181201001
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

8-)
Hahaha, lekker Yasmin. Ik mag jou wel.
pi_181201026
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

5 dates zelfs.
Jij had een leuk iemand ontmoet, toch? Ben je inmiddels van de markt gehaald of zitten jullie nog in de datefase?
pi_181201052
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:25 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Jij had een leuk iemand ontmoet, toch? Ben je inmiddels van de markt gehaald of zitten jullie nog in de datefase?
vrijdag is de derde date ...datefase nog
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181201079
quote:
17s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Kom op Yasmin, heb je al iets gestuurd? Aangezien de livestream van ludo gisteren nogal tegenviel is onze hoop op jou gevestigd.
Ik zat gewoon de hele dag thuis gisteren hoor, ben nogal ongemotiveerd om naar de uni te gaan, heb al een tijdje geen vakantie gehad en ga in de weekenden door en het is half augustus. Tjah, een dagje niet mag dan toch wel? :)

Geef wel een update als ik wat onderneem omdat jullie daar zo op kicken ~O>
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181201158
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:26 schreef Prisha het volgende:

[..]

vrijdag is de derde date ...datefase nog
Al kriebels in de buik inmiddels?
pi_181201242
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:31 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Al kriebels in de buik inmiddels?
Begint wel te komen ja. Eens kijken hoe dat vrijdag gaat :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181201357
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:36 schreef Prisha het volgende:

[..]

Begint wel te komen ja. Eens kijken hoe dat vrijdag gaat :P
Het gaat vast goed komen.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:00:15 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181201726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zat gewoon de hele dag thuis gisteren hoor, ben nogal ongemotiveerd om naar de uni te gaan, heb al een tijdje geen vakantie gehad en ga in de weekenden door en het is half augustus. Tjah, een dagje niet mag dan toch wel? :)

Geef wel een update als ik wat onderneem omdat jullie daar zo op kicken ~O>
Hoef je niet zo gepikeerd te doen :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181201942
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

8-)
Hey, laat ons niet zo wachten. Dat doen jullie onderling maar met elkaar :{w
pi_181201967
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:42 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Het gaat vast goed komen.
dat denk ik ook wel :s)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181201995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:08 schreef rival het volgende:

[..]

Hey, laat ons niet zo wachten. Dat doen jullie onderling maar met elkaar :{w
Baas, begeef jij je alweer op de markt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2018 13:11:43 ]
pi_181202009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat denk ik ook wel :s)
Ik spreek namens iedereen als ik zeg dat het je gegund is.
pi_181202277
quote:
17s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoef je niet zo gepikeerd te doen :*
Huh? =P Ben gvd vrolijk ja???! Tss
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 augustus 2018 @ 13:39:44 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181202648
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:11 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ik spreek namens iedereen als ik zeg dat het je gegund is.
Thanks.
pi_181203052
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik probeerde even humor om te lachen.
oh shit ik heb daar geen gevoel voor
pi_181208367
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Thanks.
:*

Waar blijft Yasmin nou weer met d'r truiman-date-update. Nu wil ik het weten ook.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 15 augustus 2018 @ 18:03:09 #241
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181208567
Dagje Rotterdam is lekker voor je tinderlike-sparen zeg
pi_181208678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:03 schreef BeamofLight het volgende:
Dagje Rotterdam is lekker voor je tinderlike-sparen zeg
Poeh nou ;(
  woensdag 15 augustus 2018 @ 18:11:20 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181208696
Ik zat er al op te wachten :D
pi_181208860
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:03 schreef BeamofLight het volgende:
Dagje Rotterdam is lekker voor je tinderlike-sparen zeg
Middagje swipen en je hebt weer 50 likes erbij.
pi_181208873
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Poeh nou ;(
Hey vriend, je schitterde in afwezig de afgelopen dagen.
pi_181208936
Kennelijk wordt de bio bij Tinder nog belangrijker.. vanaf nu na elke eerste foto zie ik de eerste zinnen van de bio's van anderen
pi_181208947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat er al op te wachten :D
ik ook :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181209069
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:19 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Middagje swipen en je hebt weer 50 likes erbij.
Waar zit dat 'm in?
pi_181209141
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:28 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Waar zit dat 'm in?
Grote afzetmarkt, omdat hier veel geile kippen wonen. Je hebt hier een grote vijver waar je uit kan vissen.

🐠🐟🐬🐳🐋🦈
pi_181209253
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat er al op te wachten :D
Tja laatst op een meet een hele avond daar geweest recht in het centrum. 3 Likes.
pi_181209361
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:19 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Middagje swipen en je hebt weer 50 likes erbij.
Pics van je profiel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181209493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pics van je profiel.
Je identiteit kenbaar maken op het internet. :')
pi_181209504
Zo date> 7 < en dan peer ik hem om nog even los te kunnen gaan op Kreta voor een weekje. Ik ben nog single. Dus nu kan het nog

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2018 18:49:51 ]
pi_181209515
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:49 schreef FenoFena het volgende:
Zo date> 7 < en dan peer ik hem om nog even los te kunnen gaan op Kreta voor een weekje. Ik ben nog single. Dus nu kan het nog
fijne vakantie!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181209521
Goede instelling, zal je "date 7" blij mee zijn
pi_181209533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:50 schreef Prisha het volgende:

[..]

fijne vakantie!
Dankje :)
pi_181209541
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja laatst op een meet een hele avond daar geweest recht in het centrum. 3 Likes.
Zat er wat leuks tussen?
pi_181209559
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:49 schreef FenoFena het volgende:
Zo date> 7 < en dan peer ik hem om nog even los te kunnen gaan op Kreta voor een weekje. Ik ben nog single. Dus nu kan het nog
Cherso, here we come!!
pi_181209588
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:51 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Cherso, here we come!!
Yes bitch!
pi_181209645
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:52 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Yes bitch!
We gaan daar zo dronken worden. Lol.

:T
pi_181209659
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:54 schreef Mariocash het volgende:

[..]

We gaan daar zo dronken worden. Lol.

:T
Ik ben al dronken zonder drank :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 augustus 2018 @ 18:55:52 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181209685
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:49 schreef FenoFena het volgende:
Zo date> 7 < en dan peer ik hem om nog even los te kunnen gaan op Kreta voor een weekje. Ik ben nog single. Dus nu kan het nog
En je woont in het O+ oosten O+ van het land! Wat wil een mens nog meer.
pi_181209747
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik ben al dronken zonder drank :D
Drink je niet?
pi_181209772
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

En je woont in het O+ oosten O+ van het land! Wat wil een mens nog meer.
Vrouw met grote bil.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:02:28 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181209897
Ik heb zo m'n drankje met date. Ben wel benieuwd, ken 'm al wel een beetje, maar nog niet echt als date.
pi_181209951
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:49 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Je identiteit kenbaar maken op het internet. :')
Je woont toch in Rdam? Kom gewoon naar Centraal lopen dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181209957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zo m'n drankje met date. Ben wel benieuwd, ken 'm al wel een beetje, maar nog niet echt als date.
Veel plezier, pak hem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:05:22 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181209972
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Veel plezier, pak hem.
Zal vragen of ie een kop koffie wil :+
pi_181209973
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je woont toch in Rdam? Kom gewoon naar Centraal lopen dan.
Ben jij op centraal?
pi_181209981
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:49 schreef FenoFena het volgende:
Zo date> 7 < en dan peer ik hem om nog even los te kunnen gaan op Kreta voor een weekje. Ik ben nog single. Dus nu kan het nog
Kun jij niet gewoon beter een open relatie houden dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181209986
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:05 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ben jij op centraal?
Nee, nu nog niet, over paar uurtjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181209991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zo m'n drankje met date. Ben wel benieuwd, ken 'm al wel een beetje, maar nog niet echt als date.
Was dat die Zwarte Cross man?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:06:25 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181210009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:05 schreef Prisha het volgende:

Was dat die Zwarte Cross man?
Nee, dit is een ander.
pi_181210016
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zal vragen of ie een kop koffie wil :+
Wat zijn eigenlijk jouw intenties? Ben je op zoek naar een relatie of vrijblijvende dick zonder verdere beslommeringen?
pi_181210025
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zal vragen of ie een kop koffie wil :+
Das attent van u
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181210033
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, nu nog niet, over paar uurtjes.
Ben je ook nultiener?
pi_181210042
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, dit is een ander.
Maar die ging je nog zien toch, die ZC? Of was dat nog niet gepland? Je had er iets over geplaatst onlangs.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181210044
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:07 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ben je ook nultiener?
At the moment yes yes yes, woon hier nog wel een paar jaar denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:08:15 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181210058
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:06 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk jouw intenties? Ben je op zoek naar een relatie of vrijblijvende dick zonder verdere beslommeringen?
Ben niet op zoek naar een vrijblijvende dick.

Ik wil leuk daten en kijken of daar meer uit kan komen, richting relatie evt ja.
pi_181210098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

At the moment yes yes yes, woon hier nog wel een paar jaar denk ik.
Aiai, je bent direct in m’n achting gestegen.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:09:47 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181210108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:07 schreef Prisha het volgende:

[..]

Maar die ging je nog zien toch, die ZC? Of was dat nog niet gepland? Je had er iets over geplaatst onlangs.
Klopt. Eentje had geappt eens wat te wilen drinken en de ander wil dat ik langskom bij 'm.
Die laatste gaat denk ik vooral voor de seks en zit ik niet echt op te wachten. Dus nog even duidelijk krijgen.
Die eerste laat ik het initiatief bij hem.
pi_181210109
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Aiai, je bent direct in m’n achting gestegen.
*)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181210119
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben niet op zoek naar een vrijblijvende dick.

Ik wil leuk daten en kijken of daar meer uit kan komen, richting relatie evt ja.
Oke. Ik hoop dat je vindt waar je naar op zoek bent.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:10:38 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181210129
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:10 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Oke. Ik hoop dat je vindt waar je naar op zoek bent.
Tnx, ik ook :)
pi_181210132
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:10 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Oke. Ik hoop dat je vindt waar je naar op zoek bent.
Gaat nooit wat worden als ze niet in Rotterdam zoekt natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181210148
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Eentje had geappt eens wat te wilen drinken en de ander wil dat ik langskom bij 'm.
Die laatste gaat denk ik vooral voor de seks en zit ik niet echt op te wachten. Dus nog even duidelijk krijgen.
Die eerste laat ik het initiatief bij hem.
ah ja zo was het
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181210181
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat nooit wat worden als ze niet in Rotterdam zoekt natuurlijk.
Zou Cue_ mij van de markt halen?

Wie zal het zeggen.. 🤔
pi_181210196
Anneloos/Nine. is ook met de noorderzon vertrokken.

We zullen haar aanwezigheid missen.
pi_181210232
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat nooit wat worden als ze niet in Rotterdam zoekt natuurlijk.
Je onderschat de mensen uit het oosten😕

[ Bericht 0% gewijzigd door pitebuell85 op 15-08-2018 19:15:37 (Spelfout) ]
Oude user in een nieuw jasje.
pi_181210286
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:33 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Grote afzetmarkt, omdat hier veel geile kippen wonen. Je hebt hier een grote vijver waar je uit kan vissen.

🐠🐟🐬🐳🐋🦈
gvd moet echt afspraak maken voor fotoshoot
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:17:32 #291
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181210305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:13 schreef Mariocash het volgende:
Anneloos/Nine. is ook met de noorderzon vertrokken.

We zullen haar aanwezigheid missen.
die komt en gaat wel vaker heb ik het idee
Same shit, different day
SC hopper present
pi_181210332
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:16 schreef Drug het volgende:

[..]

gvd moet echt afspraak maken voor fotoshoot
Ja, echt. In West en op Zuid wonen veeeeel geile kippen van allerlei afkomst.
pi_181210364
Ey waarom staat daar een duimpje omlaag bij mijn post. 🙄

Ik heb alleen maar love voor m’n boy Drug.
pi_181210383
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:17 schreef Koen66 het volgende:

[..]

die komt en gaat wel vaker heb ik het idee
Komen doet ze zeker.

Welkom in het topic, trouwens.
pi_181210404
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:19 schreef Mariocash het volgende:
Ey waarom staat daar een duimpje omlaag bij mijn post. 🙄

Ik heb alleen maar love voor m’n boy Drug.
broer
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:22:03 #296
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181210415
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:20 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Komen doet ze zeker.

Welkom in het topic, trouwens.
ik kom en ga ook wel overal feitelijk :D
Same shit, different day
SC hopper present
pi_181210481
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:22 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik kom en ga ook wel overal feitelijk :D
Koen :D
Ook aan het daten?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181210483
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:22 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik kom en ga ook wel overal feitelijk :D
Ben je ook een zigeuner? Ik ook. 🙂
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:25:28 #299
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181210493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:24 schreef Prisha het volgende:

[..]

Koen :D
Ook aan het daten?
was het maar zo'n feest :N maar ik mag wel tips geven :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 15 augustus 2018 @ 19:25:50 #300
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181210499
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:24 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ben je ook een zigeuner? Ik ook. 🙂
ik zag jou ook al in KSC
Same shit, different day
SC hopper present
pi_181210500
Bohemien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')