abonnement Unibet Coolblue
pi_181346243
Potver.... Oreo is weer kreupel.. nou liep ze altijd al een beetje vreemd, maar ze kon aardig mee komen.. Dus gisteren er maar pijnstilling ingestopt (carpofen, want dat had ik nog.. en ja ik weet dat het niet goed is) en nu loopt ze wel weer beter.

Het vermoeden bestaat dat Cloud (ongeveer 2x zo zwaar als Oreo) op de rug van Oreo heeft lopen springen omdat ze schrok.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_181358590
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:40 schreef Meaghan het volgende:
Effe mijn baby naakie showen. Haar zusje zit in het huisje verscholen O+

[ afbeelding ]
Dat ziet er schattig uit :)
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181358608
Morgen bij een opvang kijken *O*
Tap tap tap
pi_181358695
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op zoek naar een castraat, maar vind het wel lastig. Die lunk in Limburg heeft iets aan z'n oogje, ze smeren het elke dag in. Het is niet ontstoken maar wel viezig en hij lijkt er zelf geen last van te hebben. Na een week wachten is er een klein beetje verbetering. Leuk beestje maar hoewel dit niet ernstig lijkt, zit ik er stiekem niet echt op te wachten :@
Dan eentje in Apeldoorn waar geen info bij staat. Ook handig. Driekleur gladhaar. Ziet er wel angstig uit maar dat is ook maar een momentopname op zo'n foto.
En eentje in de buurt van Veenendaal, een sheltie van bijna een jaar oud.

Keuzes keuzes. Kon ik Sien maar laten kiezen.
Wat jij de laatste tijd met cavia's hebt meegemaakt zou ik ook voor een gezonde gaan.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181358828
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Potver.... Oreo is weer kreupel.. nou liep ze altijd al een beetje vreemd, maar ze kon aardig mee komen.. Dus gisteren er maar pijnstilling ingestopt (carpofen, want dat had ik nog.. en ja ik weet dat het niet goed is) en nu loopt ze wel weer beter.

Het vermoeden bestaat dat Cloud (ongeveer 2x zo zwaar als Oreo) op de rug van Oreo heeft lopen springen omdat ze schrok.
Ouch, altijd zo iets als de dikste boven op de kleinere dunne springt. Hoop dat Oreo er snel boven op is.

Luke is groter en dikker. Frodo is klein en dun. Had ze net zo goed Laurel & Hardy kunnen noemen.

Wel raar want ze krijgen hetzelfde te eten.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181358863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Morgen bij een opvang kijken *O*
Heel veel succes! Heb je een leuke op het oog? :)
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181360174
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:15 schreef steelhead het volgende:

[..]

Heel veel succes! Heb je een leuke op het oog? :)
Een sheltie :) Maar daar was al veel belangstelling voor dus even zien of hij er nog is.
Tap tap tap
pi_181368379
Caaf is er. Koppelen ging goed. Totaal geen reactie op elkaar. Het zijn twee watjes die bang zijn voor elkaar :')
Tap tap tap
  woensdag 22 augustus 2018 @ 12:43:27 #34
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_181369976
Foto!
pi_181370184


Toen ik hem net had opgehaald. Ik laat hem even met rust en ga er dan met een borsteltje en schaar doorheen want hij heeft dik lang haar en hij is een beetje viezig van achteren :') er is niet hee veel interactie tussen die twee maar Sien zit nu gewoon te eten dus dat is goed genoeg.
Tap tap tap
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:00:05 #36
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_181370345
Wat n knapperd!
pi_181370428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:00 schreef NijntjesUk het volgende:
Wat n knapperd!
Hij lijkt heel veel op Pieter, een coronet die zo'n 2,5 jaar geleden is overleden met een kaakabces. Die had meer zwart, maar dat zwart door het bruin lijkt er erg op.
Tap tap tap
pi_181374907
Mooierd hoor. Veel geluk met hem ❤
pi_181376177
Dank je O+

En voor de liefhebbers: bij de AH hebben ze verse mais met blad en al voor 45 cent ofzo per kolf.
Tap tap tap
pi_181380411
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ouch, altijd zo iets als de dikste boven op de kleinere dunne springt. Hoop dat Oreo er snel boven op is.

Luke is groter en dikker. Frodo is klein en dun. Had ze net zo goed Laurel & Hardy kunnen noemen.

Wel raar want ze krijgen hetzelfde te eten.
_O- Laurel en Hardy
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_181380430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]

Toen ik hem net had opgehaald. Ik laat hem even met rust en ga er dan met een borsteltje en schaar doorheen want hij heeft dik lang haar en hij is een beetje viezig van achteren :') er is niet hee veel interactie tussen die twee maar Sien zit nu gewoon te eten dus dat is goed genoeg.
Leuk crempje w/
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_181388833
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Leuk crempje w/
Sien O+ die had ik al :P
De nieuwe is echt een angsthaas. Hopelijk is het gewoon een kwestie van wennen. Hij schrikt al als ik de kamer binnenkom. Maar Sien heeft z'n ogen al wel schoongelikt.
Ik heb hem vanavond even gekamd en het haar bij z'n kont bijgeknipt. Hij stonk een beetje :@ maar hij vindt oppakken dus zo stom dat hij over een wilgenbrug klom (????!!) om aan me te ontkomen.
Tap tap tap
pi_181392241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]

Toen ik hem net had opgehaald. Ik laat hem even met rust en ga er dan met een borsteltje en schaar doorheen want hij heeft dik lang haar en hij is een beetje viezig van achteren :') er is niet hee veel interactie tussen die twee maar Sien zit nu gewoon te eten dus dat is goed genoeg.
Leuk beestje. Mooi dat het goed gaat. Gezellig met 2 watjes ;).
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181395677
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sien O+ die had ik al :P
De nieuwe is echt een angsthaas. Hopelijk is het gewoon een kwestie van wennen. Hij schrikt al als ik de kamer binnenkom. Maar Sien heeft z'n ogen al wel schoongelikt.
Ik heb hem vanavond even gekamd en het haar bij z'n kont bijgeknipt. Hij stonk een beetje :@ maar hij vindt oppakken dus zo stom dat hij over een wilgenbrug klom (????!!) om aan me te ontkomen.
Heb je weleens een foto van Sien laten zien? :@

Ahw joh, komt wel goed.. gewoon veel tegen hem praten en voeren.
En dan elke keer dat hoofd: shit ik ben erin getrapt, ik dacht dat ik voer kreeg, maar ik word opgepakt.. zucht. :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_181396040
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Heb je weleens een foto van Sien laten zien? :@

Ahw joh, komt wel goed.. gewoon veel tegen hem praten en voeren.
En dan elke keer dat hoofd: shit ik ben erin getrapt, ik dacht dat ik voer kreeg, maar ik word opgepakt.. zucht. :P
Sien:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link

O+
Tap tap tap
pi_181396107
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_181405007
Oreo loopt weer als een klein kievietje *O*
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_181439841
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]

Toen ik hem net had opgehaald. Ik laat hem even met rust en ga er dan met een borsteltje en schaar doorheen want hij heeft dik lang haar en hij is een beetje viezig van achteren :') er is niet hee veel interactie tussen die twee maar Sien zit nu gewoon te eten dus dat is goed genoeg.
O+ O+
pi_181448280
Net op tijd thuis voor de bevalling van een van de cavia's






pi_181476282
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')