abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 augustus 2018 @ 09:26:08 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181197078
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:33 schreef Arcee het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 14:06:55 “They were all in on it, clear Hillary Clinton and FRAME Donald Trump for things he didn’t do.” Gregg Jarrett on @foxandfriends If we had a real Attorney General, this Witch Hunt would never have been started! Looking at the wrong people. reageer retweet
Ik vind het altijd zo sneu als Trump iets in zijn ogen belangwekkends aanhaalt om met de wereld te delen en dat-ie dan fox and friends quoot. :@
Fox mag dan ook wel eens keihard aangepakt worden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 15 augustus 2018 @ 09:29:31 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181197117
Zelfs Dion Graus & Hart van Nederland hebben meer niveau.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 09:58:52 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181197696
thehill twitterde op woensdag 15-08-2018 om 07:11:04 Ex-Reagan official: If Mueller had nothing, Trump "would ignore him" https://t.co/DTvSRff57D https://t.co/3VwXeK8Uhe reageer retweet
Joh, zou je denken?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 10:04:13 #154
3928 Ulx
pi_181197839
MichaelAvenatti twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 17:13:19 Many have asked me my position on various issues. Below is a summary of where I stand. This is not an exhaustive list and more positions & details will follow. Most importantly, I didn't have to hire a pollster or political consultant to tell me what to say or what to believe. https://t.co/hbXj1Vv3O9 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 10:06:44 #155
3928 Ulx
pi_181197903
Maar belangrijker:

MichaelAvenatti twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 21:21:56 I have been negotiating with the government since my stmts to the press this morning and my last tweet. It now appears that they will grant me custody and allow me to take Antony home to his mother in Guatemala on a flight tonight,after 81 days of being separated. #FingersCrossed reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op woensdag 15-08-2018 om 02:04:54 81 days after being forcibly separated from his mother due to the cruel and unusual president, Antony is going home to Guatemala to be reunited with his mother. Finally. #Basta https://t.co/tduRg3jT9T reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op woensdag 15-08-2018 om 06:21:55 It ends today at 81 days for Antony and Elsa. But continues for over 500 others... https://t.co/1alDklaMyA reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 10:14:27 #156
3928 Ulx
pi_181198074
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:27:42 #157
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181198439
Dat Omorosa verhaal is natuurlijk een wel heel doorzichtige truc om de alsmaar stijgende approval rate onder zwarte Amerikanen een halt toe te roepen. _O- Helaas voor hen gaat het niet werken.

Verder begint het arsenaal van Mueller leeg te raken. Peter Strzok oneervol ontslagen, Manafort lijkt er goed vanaf te komen. Sowieso is het hele onderzoek vergiftigd door schandalen en dubbele agenda's. Het zal niet lang meer duren voor hij het bijltje erbij neergooit. Misschien nog voor de midterms.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:29:13 #158
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181198475
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Fox mag dan ook wel eens keihard aangepakt worden.
Op welke manier?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:29:28 #159
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181198487
Ha, trumprukker gespot.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:30:22 #160
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181198511
Dit is ook prachtig:
quote:
NBC’s KRISTEN WELKER: Sarah, have you asked the president if he has ever used the N-word?

SARAH SANDERS: The president addressed that question directly via Twitter. I refer you back to him. I can certainly say I have never heard him use that term or anything similar.

WELKER: Have you asked him directly, Sarah?

SANDERS: I didn’t have to because he addressed it to the American people all at one time.

WELKER: Why haven’t you asked him directly?

SANDERS: Again, the president answered that question directly on Twitter earlier today.

WELKER: Can you stand at the podium and guarantee the American people they will never hear Donald Trump utter the N-word on a recording in any context?

SANDERS: I can’t guarantee anything, but the president addressed this question directly. I have never heard it. I can also tell you that if myself or the people in this building, serving this country every single day, doing our best to help people all across this country and make it better, if at any point we felt that the president was who some of his critics claim him to be, we certainly wouldn’t be here. This is a president fighting for all Americans and putting policies in place that help all Americans, particularly African-Americans. Look at the economy alone, this president since he took office created 700,000 new jobs for African-Americans.
Nee Kristen, Trump is 72 jaar oud. Natuurlijk kan niemand garanderen dat hij nooit op tape het woord ''nigger'' heeft gezegd. _O- Mijn hemel wat een niveau.

Wat is die Sanders een sterke PressSec.
pi_181198555
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat Omorosa verhaal is natuurlijk een wel heel doorzichtige truc om de alsmaar stijgende approval rate onder zwarte Amerikanen een halt toe te roepen. _O- Helaas voor hen gaat het niet werken.
:') .

God, wat moet het lekker makkelijk zijn als alle vervelende dingen die gebeuren gewoon een vooropgezet plan zijn van de deep state / liberals / democraten / Clintons.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 10:41:09 #162
3928 Ulx
pi_181198755
Illinois sues Trump Tower over Chicago River water use

Een beetje onzin om dit een politieke zaak te noemen. Trump zou afstand nemen van zijn zaken, dus dat niet doen en dan gaan jammeren dat elke tik op de vinger politiek getint is, lijkt me huilebalkerij.

quote:
Illinois' attorney general is suing Chicago's Trump International Hotel & Tower for allegedly breaking environmental laws.

Lisa Madigan's suit claims the property draws and releases millions of gallons of water from the Chicago River without necessary permits.

Moreover, the property has not studied the effects of this on the river's fish population as required by law, it says.

A Trump Organisation spokesperson said the suit was political.

In an email reported by Reuters news agency, spokesperson Janet Isabelli said the organisation was "disappointed" Ms Madison filed the suit, "considering such items are generally handled at the administrative level".

"One can only conclude that this decision was motivated by politics."

Illinois Attorney General Lisa Madigan filed the lawsuit in Cook County Circuit Court on Tuesday.

She is a member of the Democratic Party and has been the state's attorney general since 2003.

Her suit alleges the hotel draws in nearly 20 million gallons (75m litres) of water a day for its air conditioning and ventilation system.

Such systems can trap animals when pulling in the water, the suit says, and federal law requires impact studies on the Chicago River's fish populations.

Allegedly Trump Tower did not submit results of a study to the authorities as required in 2013.

Moreover, the property's required licence to release heated water back into the river allegedly expired in August 2017.

"Trump Tower continues to take millions of gallons of water from the Chicago River every day without a permit and without any regard to how it may be impacting the river's ecosystem," Ms Madigan said in a statement.

"I filed my lawsuit to make sure Trump Tower cannot continue violating the law."

While Mr Trump's two sons have been running his businesses since he was elected to office, the president still retains all his shares in the Trump Organization

He is currently embroiled in a lawsuit about his businesses, including the Trump International Hotel, which alleges ownership of the Trump business empire while president is a violation of the US constitution.

In June, a group of religious leaders and judges in Washington DC filed a complaint to the city's Alcoholic Beverage Control Board saying it should lose its liquor licence due to Mr Trump's "egregious conduct".

Local laws in the US capital say only people "of good character" can hold a liquor licence.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:42:56 #163
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181198799
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

God, wat moet het lekker makkelijk zijn als alle vervelende dingen die gebeuren gewoon een vooropgezet plan zijn van de deep state / liberals / democraten / Clintons.
Standaard verdedigingsmechanisme bij een dergelijke vorm van cognitieve dissonantie natuurlijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:47:13 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_181198900
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

steeds vreemdere bochten om vooral de Q te blijven verdedigen als de redder des vaderlands ... het wordt steeds wanhopiger
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_181199086
quote:
Omorosa is dus meer dan tien jaar geleden undercover gegaan bij de Trump-organisatie (in opdracht van de Democraten?), zodat zij in de zomer van 2018, tijdens het presidentschap van haar werkgever, dit verhaal naar buiten kon brengen?

Behoorlijk ingenieus plan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 10:58:27 #166
3928 Ulx
pi_181199136
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omorosa is dus meer dan tien jaar geleden undercover gegaan bij de Trump-organisatie (in opdracht van de Democraten?), zodat zij in de zomer van 2018, tijdens het presidentschap van haar werkgever, dit verhaal naar buiten kon brengen?

Behoorlijk ingenieus plan.
Seems legit.
pi_181199152
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
In een normaal functionerende organisatie was zo'n Sanders allang op straat geflikkerd. Het aan de lopende band verspreiden van leugens wordt namelijk niet beschouwd als een goede eigenschap voor een woordvoerder. Althans, niet in een functionerende democratie. In een dictatuur of derde wereldland wordt daar anders tegenaan gekeken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:02:05 #168
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181199216
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In een normaal functionerende organisatie was zo'n Sanders allang op straat geflikkerd. Het aan de lopende band verspreiden van leugens wordt namelijk niet beschouwd als een goede eigenschap voor een woordvoerder. Althans, niet in een functionerende democratie. In een dictatuur of derde wereldland wordt daar anders tegenaan gekeken.
En even doorzichtig
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 11:09:08 #169
3928 Ulx
pi_181199348
thehill twitterde op woensdag 15-08-2018 om 01:10:08 Trump called Trump Jr. a "f-ck up" for releasing emails about Trump Tower meeting: Omarosa https://t.co/j1rGrCXnNx https://t.co/wGCAoblzWm reageer retweet
Ik denk dat dit dus ook bij het complot hoort. Veertig jaar geleden verwekte Sr. dit kind, opdat dat kind later, als pa de POTUS zou zijn, iets zou zeggen over de meeting met de Russen. Toen waren de Russen nog de vijand, maar Sr had natuurlijk al lang door dat Brezhnev zou sterven en na een paar tussenpausen Gorbachev zou komen en dat die ondergang van de USSR zou beginnen. Sr, in zijn wijsheid, vermoedde al dat er later een ex-KGB man in het Kremlin zou zitten en dacht dat wanneer hij zou doen alsof hij bij hem in de pocket zou zitten hij samen met Mueller iets kon doen tegen de pedofielen uit de pizzeria. Maar hoe krijg je Mueller mee? Simpel. Je laat je zoon de hints geven. Vandaar dat hij dat kind besloot te verwekken.

Het lijkt mij de enige geloofwaardige verklaring.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:12:30 #170
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181199413
quote:

Verder begint het arsenaal van Mueller leeg te raken. Peter Strzok oneervol ontslagen, Manafort lijkt er goed vanaf te komen. Sowieso is het hele onderzoek vergiftigd door schandalen en dubbele agenda's. Het zal niet lang meer duren voor hij het bijltje erbij neergooit. Misschien nog voor de midterms.
Het is jou alleen maar te doen om haat tegen linksen, dat heb je zelf toegegeven. Je zou zelfs anti abortus en homohaat goedkeuren om linksen een hak te zetten.

Dus jouw mening is niet serieus te nemen.
pi_181199616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:58 schreef Ulx het volgende:
thehill twitterde op woensdag 15-08-2018 om 07:11:04 Ex-Reagan official: If Mueller had nothing, Trump "would ignore him" https://t.co/DTvSRff57D https://t.co/3VwXeK8Uhe reageer retweet
Joh, zou je denken?
Wat een domme redenatie.
Ik zou zeggen, gooi juist alle focus op dat neponderzoek, roep er zoveel mogelijk over.... zodat de aandacht van andere zaken wordt weggeleid.
pi_181199698
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
:')_!
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 11:38:26 #173
3928 Ulx
pi_181199927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een domme redenatie.
Ik zou zeggen, gooi juist alle focus op dat neponderzoek, roep er zoveel mogelijk over.... zodat de aandacht van andere zaken wordt weggeleid.
En kijk eens wat er in het stukje zelf staat:

quote:
Peter Wehner, who worked in President Reagan’s administration and both Bush administrations, said Monday on CNN that the stronger the case is that Mueller has, “the more vitriolic, the more acrimonious, the more libelous” Trump and his supporters will be in their attacks on the special counsel.

“It’s actually a sign of the strength of the case that Mueller is assessing and their fear of what he’s going to reveal,” Wehner said. “If Robert Mueller didn’t have anything, they would ignore him. But they know that he’s got something. And they can’t refute it on the facts, so they have to try and delegitimize him and the investigation.”

Wehner added that he doesn’t think Trump’s attacks on Mueller will prove successful.

“In the end, Robert Mueller is going to come forward with his report,” he said. “My suspicion is that it’s going to be a very powerful indictment that’s going to demonstrate layers and layers of wrongdoing.”
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:40:46 #174
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181199971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een domme redenatie.
neponderzoek? Daarmee geef je gelijk je bias aan.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:41:10 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181199981
Veel hebben last van Q-koorts
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')