abonnement Unibet Coolblue
pi_181159621
Shelley is met het haar van Joa bezig. En gerrit en Sanne zitten samen aan de andere kant.
pi_181159626
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:34 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Misschien denkt ze wel precies hetzelfde over Gerrit. Kan he.
Dan is ze nog erger dan ik denk als dat zo is. Dan is ze nog 100x hypocrieter dan dat ik haar nu zie
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181159629
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:34 schreef Zeyina het volgende:
Manon was overigens knap beledigd daarnet. Ze kwam er gewoon bijstaan bij het gesprek tussen Mike, John en Hiske. En kreeg van John te horen: Heb je even Manon?
Manon: Ja. Wat dan?
John: We zijn hier in gesprek, dus.....
En ze droop verontwaardigd af
Waar hebben ze zulke onderdanige mensen gevonden. Geen 1zegt wie ben jij om mijn weg te sturen of ik ben geen hond als pisfles John fluit dat ze moeten komen.
pi_181159640
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:37 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dan is ze nog erger dan ik denk als dat zo is. Dan is ze nog 100x hypocrieter dan dat ik haar nu zie
Of gerrit is vervelender dan wij kunnen zien.
pi_181159643
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:35 schreef Zeyina het volgende:

[..]


[..]

Ah ok. Nu snap ik hem.
Sorry :@
Geef niks :)
pi_181159646
Jeffrey weer wakker.
pi_181159652
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:35 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Dat van die mails weet je niet. Heb je gezien hoe Gerrit binnen kwam. Hij wilde het spel spelen. Niets opbouwen alleen mensen weg treiteren had hij het over.
Dat van die mails hebben meerdere mensen gezien en DGK heeft er een filmpje van gemaakt ben je je kop weer in t zand aan t steken.
En hij wilde het spel spelen ja, maar alleen maar mensen weg treiteren is nooit zo gezegd, plus tussen woorden en daden zit een wereld van verschil dat zie je nu wel weer bij Mike en Sjon die zich weer als vredestichters voordoen
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:38:23 #183
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181159656
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:34 schreef Zeyina het volgende:
Manon was overigens knap beledigd daarnet. Ze kwam er gewoon bijstaan bij het gesprek tussen Mike, John en Hiske. En kreeg van John te horen: Heb je even Manon?
Manon: Ja. Wat dan?
John: We zijn hier in gesprek, dus.....
En ze droop verontwaardigd af
:{ :')
pi_181159680
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:38 schreef pecla het volgende:

[..]

Dat van die mails hebben meerdere mensen gezien en DGK heeft er een filmpje van gemaakt ben je je kop weer in t zand aan t steken.
En hij wilde het spel spelen ja, maar alleen maar mensen weg treiteren is nooit zo gezegd, plus tussen woorden en daden zit een wereld van verschil dat zie je nu wel weer bij Mike en Sjon die zich weer als vredestichters voordoen
Ik steek mijn kop niet in het zand, John is een zeikvent en dat is Gerrit ook. En hij wil wel degelijk mensen weg pesten.Maar blijf vooral Gerrit en co aan hang. Ik vind het alle 5 rare vervelende idiote mannen die als 1e eruit mogen van mji.
pi_181159685


Mike staat niet in het middelpunt dus interesseert het gesprek hem niet meer
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181159704
Niemand deugd ook bij die vent..nu weer zeiken over Chriss.
pi_181159708
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:39 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ik steek mijn kop niet in het zand, John is een zeikvent en dat is Gerrit ook. En hij wil wel degelijk mensen weg pesten.Maar blijf vooral Gerrit en co aan hang. Ik vind het alle 5 rare vervelende idiote mannen.
Het valt mij enorm tegen Koos, dat jij het onderscheidt niet (meer) kunt maken. Jammer hoor
Ik heb me zelfs afgevraagd of je account gehackt was :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181159735
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:40 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Het valt mij enorm tegen Koos, dat jij het onderscheidt niet (meer) kunt maken. Jammer hoor
Vice Versa valt mij dat ook tegen dat je ook maar een kant kan zien. Ik zeg toch dat John een vreselijke vent is. Zie ik jou nergens opschrijven van de blauwe tent mannen.
pi_181159761
Ik ga maar weer, een andere mening en zienswijze wordt niet gewaardeerd door sommige.
pi_181159770
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:37 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Waar hebben ze zulke onderdanige mensen gevonden. Geen 1zegt wie ben jij om mijn weg te sturen of ik ben geen hond als pisfles John fluit dat ze moeten komen.
Dat begrijp ik dus ook niet, die hebben hier of geld voor gekregen om zich zo te gedragen of ze zijn echt zo dom als ze er uit zien.
Ik denk het laatste overigens
pi_181159790
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ga maar weer, een andere mening en zienswijze wordt niet gewaardeerd door sommige.
Valt mij ook op. Als je niet anti John bent ben je haast niet meer welkom hier. ;(
Bovenstaand bericht is een column.
pi_181159799
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:40 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Het valt mij enorm tegen Koos, dat jij het onderscheidt niet (meer) kunt maken. Jammer hoor
Ik heb me zelfs afgevraagd of je account gehackt was :Y
Commentaar op de streams, niet op de users die hier posten.
pi_181159800
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:39 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ik steek mijn kop niet in het zand, John is een zeikvent en dat is Gerrit ook. En hij wil wel degelijk mensen weg pesten.Maar blijf vooral Gerrit en co aan hang. Ik vind het alle 5 rare vervelende idiote mannen.
Ik vind Tim ook verschrikkelijk en ben ook zeker geen fan van Gerrit, maar wat die Mike en Sjon vanaf t begin flikken gaat alle perken te buiten. En je steekt je kop wel in het zand want blijft nu nog steeds roepen dat van die mails niks bekend is(net zoals je eergister ook maar bleef ontkennen in een discussie waarin iets gewoon een feit was)
pi_181159830
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:43 schreef Bumfuzzle het volgende:

[..]

Valt mij ook op. Als je niet anti John bent ben je haast niet meer welkom hier. ;(
Het heeft meer te maken met dat dingen van hem goed gepraat worden, verdraaid worden die zo enorm krom zijn, dan dat iemand pro John is.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181159834
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ga maar weer, een andere mening en zienswijze wordt niet gewaardeerd door sommige.
Lak aan hebben, gewoon je mening posten.
pi_181159849
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:44 schreef pecla het volgende:

[..]

Ik vind Tim ook verschrikkelijk en ben ook zeker geen fan van Gerrit, maar wat die Mike en Sjon vanaf t begin flikken gaat alle perken te buiten. En je steekt je kop wel in het zand want blijft nu nog steeds roepen dat van die mails niks bekend is(net zoals je eergister ook maar bleef ontkennen in een discussie waarin iets gewoon een feit was)
^O^ Dat dus.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181159889
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:45 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Het heeft meer te maken met dat dingen van hem goed gepraat worden, verdraaid worden die zo enorm krom zijn, dan dat iemand pro John is.
Ja psies zoals nu weer wordt gezegd dat er van die mails niks bekend is terwijl DGK daar allang een filmpje van heeft(maar straks heeft DGK het filmpje zeker nog gemanipuleerd ;) ).
En zo was t eergister ook, geloof over de tenten die Mike besteld had
pi_181159892
Mike staat er een beetje als een verdwaasde junk bij. :{
Bovenstaand bericht is een column.
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:48:51 #199
419995 Scherzo
Veel gedoe over niets...
pi_181159898
Knap hoor, de hele dag domweg niets doen.... Zitten, kijken, lummelen en liggen... Gerrit komt er wel...
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
pi_181159899
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:43 schreef Bumfuzzle het volgende:

[..]

Valt mij ook op. Als je niet anti John bent ben je haast niet meer welkom hier. ;(
Hou op zeg. Ik vind het wel grappig.

Stel dat ik elke keer met de staart tussen de benen vertrek als ik commentaar krijg.
Het is maar een forum wat gaat over een idioot programma.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')