abonnement Unibet Coolblue
pi_181149351
Big Green Egg Large te koop vanwege de aankoop van een nieuwe barbecue. Ik verkoop hem inclusief originele ConvEGGtor (platesetter), pizzasteen en tafelnest (pootjes).

Tevens inclusief zelfbouw tafel, gemaakt van bankirai planken (blad) en vuren constructie. Tafel staat op 4 wielen, 2 stuks zijn zwenkwielen waarvan 1 met rem. De tafel kan eventueel dichtgemaakt worden aan een kant.

Spullen zijn (met veel plezier) gebruikt en er is altijd met zorg mee omgegaan. Door de warmte is er in de loop der tijd wel een scheur gekomen in de fire ring (wat je bij bijna alle BGE ziet gebeuren vanwege het werken van het materiaal). Dit doet niks af aan het functioneren, de ring bestaat steeds nog uit 1 deel.
Er zit tevens een haarscheurtje van zo'n 10cm in de platesetter, ook hier geen problemen qua werking. Al jaren aanwezig en scheurt niet verder.

Het vilt is bijna aan vervanging toe. Nieuw vilt kost ¤50. Dit kan in overleg en tegen betaling van het vilt nog door mij gedaan worden. Dit is GEEN onderdeel van de biedprijs.

Nieuwprijs van deze BGE + accessoires is ongeveer ¤1650 ex. tafel. Bouw tafel kostte ca. ¤500. Vraagprijs is ¤1250. Gezien de omvang van het geheel alleen af te halen, net noordelijk van Eindhoven.

Graag alleen reacties bij serieuze interesse, niet zoals bij Marktplaats waar mensen je benaderen en 200 euro bieden. Uiteraard staat vragen stellen vrij, zowel in dit topic als via PM.






pi_181155417
Vraagprijs niet wat aan de hoge kant ?
pi_181155760
Wat maakt dit apparaat zo duur? En er zijn nogal wat dingen verrot dus ik kan je hooguit de schrootprijs geven. Gr
pi_181156079
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:56 schreef bd-casemod het volgende:
Vraagprijs niet wat aan de hoge kant ?
Kom gerust met een bod wat in jouw ogen reëel is :) Verder gaan er BGE Large weg op Marktplaats voor rond de ¤900, zonder pizzasteen, platesetter en tafel. Daarom denk ik dat mijn vraagprijs niet te hoog is.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:18 schreef cunial het volgende:
Wat maakt dit apparaat zo duur? En er zijn nogal wat dingen verrot dus ik kan je hooguit de schrootprijs geven. Gr
Er is niks verrot. Ik verkoop een tweedehands item en geef aan op welk vlak deze niet meer nieuw is. Volledig nieuw kosten deze apparaten met accessoires ruim ¤1600 en een tafel kost ook al snel enkele honderden euro's aan materiaal. Ik vraag iets meer dan de helft van de nieuwwaarde, vind je het teveel maar ben je wel geīnteresseerd, doe een goed bod :)
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:30:30 #5
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_181157294
prijs voor de BGE is netjes (heb er zelf ook een), maar 500euro voor een paar bankirai planken en wat vuren is onbehoorlijk.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_181157476
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:30 schreef Sosa het volgende:
prijs voor de BGE is netjes (heb er zelf ook een), maar 500euro voor een paar bankirai planken en wat vuren is onbehoorlijk.
Ik weet alleen wat ik er toen voor betaald heb aan materiaal. Ben bij de lokale bouwwinkel geweest voor het hout, schroeven, lijm, wielen, beits etc., timmerman uit de buurt heeft het voor me in elkaar gezet voor een zeer vriendelijk prijsje. Misschien heb ik er in totaal de hoofdprijs voor betaald, ik geef alleen aan wat het me gekost heeft. Een nest op wielen kost ook ¤200+ en is een stuk minder praktisch dan een tafel.

Maar nogmaals, het staat vrij om een tegenbod te doen :)
pi_181171122
Als je BGE weg doet, wat ben je dan van plan te halen als ik het vragen mag?
The Older I Get, The Better I Was
pi_181173558
Een PK Grill 360 hoop ik voor TS _O_ ;)
pi_181184626
interesse om te weten waar TS voor gaat ruilen + interesse voor mijn pa (heb er zelf al een maar mijn pa is een krent).
kom erop terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door freak1 op 14-08-2018 22:02:29 ]
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_181184880
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:51 schreef freak1 het volgende:
interesse om te weten waar TS voor gaat ruilen + interesse voor zijn pa (heb er zelf al een maar mijn pa is een krent).
kom erop terug.
Interesse voor zijn pa? :D
Somebody that I used to know
pi_181188314
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:02 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Interesse voor zijn pa? :D
Freak1 heeft interesse in de vader van TS, want Freak1 heeft er zelf al een, maar die is een krent. Ik denk dat Freak1 denkt dat de vader van TS geen krent is. Hij wil van vader ruilen.
pi_181190445
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:02 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Freak1 heeft interesse in de vader van TS, want Freak1 heeft er zelf al een, maar die is een krent. Ik denk dat Freak1 denkt dat de vader van TS geen krent is. Hij wil van vader ruilen.
kut. naja, dat was t technisch gezien interesse in zijn pa en niet voor.
maar alhoewel niet incorrect, het gaat toch om t ding voor mijn pa te kopen. woont ook in de buurt van eindhoven dus dat is wel handig.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_181191544
Ik snap er niets meer van maar laat ook maar :P
Somebody that I used to know
pi_181193747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:51 schreef freak1 het volgende:
interesse om te weten waar TS voor gaat ruilen + interesse voor mijn pa (heb er zelf al een maar mijn pa is een krent).
kom erop terug.
Ik heb nog geen keuze gemaakt maar wil meer een buitenkeuken waarmee ik tegelijk op verschillende temperaturen kan werken. Nu zet ik er vaak nog een oude weber of zo bij. Misschien twee BGE medium, of een + iets op gas.

ik wordt binnenkort een decennium ouder en vrouwlief stelde voor om iets nieuws te gaan kopen dat net wat meer bij ons gebruik aansluit en bovendien mooi onder de overkapping staat. Wie ben ik om dan nee te zeggen? ;)

Voorwaarde was wel om eerst deze te verkopen.

Mochten jullie nog suggesties hebben zoals al eerder hierboven gedaan, ik heb nu nog de vrije keuze. Al staat het gebruik van een BGE me nog steeds erg aan.

O, en stuur verder gerust een PB als je het over een aankoop voor je vader wilt hebben :)
pi_181563836
Is verkocht en topic kan dus op slot.
  Moderator donderdag 30 augustus 2018 @ 11:12:32 #16
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_181569257
^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')