abonnement Unibet Coolblue
pi_181148748
Sinds een jaar ben ik in een ander vakgebied terecht gekomen. Door de werkervaring kennis gekregen over de achterliggende technieken e.d. Bij mijn bedrijf aangegeven dat ik zelf wel het gevoel heb dat ik mijn kennis niet kan aantonen vanwege het niet hebben van papieren.

Te horen gekregen dat er een budget is om een opleiding te kunnen gaan volgen.

Nu zit ik dus te zoeken en vraag ik mij af. Op de arbeidsmarkt wat heeft meer waarde een volledige opleiding mbo4/hbo of cursussen/deelcertificaten in het vakgebied.

Dit mede omdat ik het eigenlijk niet zie zitten op wekelijks 1 dag naar school te gaan. Niet dat ik daar geen zin in zou hebben maar meer omdat ik voor projecten toch vaak in het buitenland ben waardoor ik veel van die dagen ga missen.

Hierdoor gaat mijn voorkeursrecht eigenlijk uit naar meerdere cursussen om zo certificaten te halen, of e-learning.

Wat zijn hierin jullie ervaringen en/of advies.

Alvast bedankt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_181149281
Je begrijpt dat e-learning ook maar tot een bepaald punt kan/reeël is? Dus je zult toch af en toe contactmomenten moeten hebben.
pi_181149548
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:07 schreef Anthonie1 het volgende:
Je begrijpt dat e-learning ook maar tot een bepaald punt kan/reeël is? Dus je zult toch af en toe contactmomenten moeten hebben.
ja maar dat zijn er enkele per jaar die zouden well planbaar moeten zijn vanuit mijn kant.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_181149624
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:22 schreef spierbal het volgende:

[..]

ja maar dat zijn er enkele per jaar die zouden well planbaar moeten zijn vanuit mijn kant.
En vervolgens kost het je vijf jaar om iets voor elkaar te krijgen. Ik zou daar zelf niet blij van worden, maar als je daar niet mee zit. Maar deelcertificaten zijn dan wel het meest logisch volgens mij.
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:33:48 #5
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181149746
ligt aan het vakgebied
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_181150883
quote:
8s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:33 schreef genakt het volgende:
ligt aan het vakgebied
techniek/petrochemie
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')