abonnement Unibet Coolblue
pi_181147297
Je bent vast wel eens zo'n bord tegen gekomen:

https://www.google.nl/url(...)ust=1534231192707694

Ik verwacht daarna dan een weg met flitspalen, trajectcontrole, een lasergunfiguur e.d.

Maar niks van dat alles, gewoon een doodsimpele provinciale weg met boompjes en weilanden ernaast. Geen enkele flitspaal oid gezien.

Dus mijn vraag: hoe permanent is permanente radarcontrole? En zo ja, hoe werkt dat dan als er niks van enige techniek langs de kant van de weg is te zien?
pi_181147328
Gewoon bangmakerij? Afschrikeffect of iets dergelijks?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_181147347
Ik zou het bijna denken inderdaad.
  Redactie Frontpage maandag 13 augustus 2018 @ 09:29:50 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181147355
Afschrikeffect. Daarnaast zal er vaker dan op een andere plaats een mobiele controle worden gehouden lijkt me.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181147401
Ik moet zeggen dat het bij mij meestal wel werkt. Je weet maar nooit, dus ga ik let er wel op dat ik niet (veel) te hard rijd.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_181147408
De hedendaagse flitspalen zijn zo groot als een fles cola.

Er is een opvallend simpele manier om te achterhalen of ze bluffen. Ga je gang.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181147456
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:33 schreef Jordy-B het volgende:
De hedendaagse flitspalen zijn zo groot als een fles cola.

Er is een opvallend simpele manier om te achterhalen of ze bluffen. Ga je gang.
Ja maar, dan duurt het zo lang voordat je de uitslag krijgt. En als je die uiteindelijk krijgt ben je alweer vergeten waar het ook alweer voor was.....
pi_181147484
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:35 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Ja maar, dan duurt het zo lang voordat je de uitslag krijgt. En als je die uiteindelijk krijgt ben je alweer vergeten waar het ook alweer voor was.....
Staat er allemaal netjes op.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181147524
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:35 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Ja maar, dan duurt het zo lang voordat je de uitslag krijgt. En als je die uiteindelijk krijgt ben je alweer vergeten waar het ook alweer voor was.....
Gaat allemaal automagisch. Mijn acceptgiro's uit Leeuwarden kwamen binnen anderhalve week na het vergrijp.

Inclusief linkje naar de "fuck, dat ben ik echt"-foto.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:27:29 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181148435
Zijn er echt nog mensen die zonder flitspaal appie rondrijden? :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181148512
quote:
11s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
Zijn er echt nog mensen die zonder flitspaal appie rondrijden? :X
Sommige mensen houden zich redelijk aan de maximumsnelheid.

Stom hè. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:34:45 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181148609
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Sommige mensen houden zich redelijk aan de maximumsnelheid.

Stom hè. :{
nee, dat is een keuze, maar je kijkt niet altijd als een gekkie elke 10 seconden op je teller, en juist die +5km prenten zijn het irritantst.

Kost niks, gewoon app aangooien en rijden.. Soms kun je het zelfs automagisch fiksen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181148711
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nee, dat is een keuze, maar je kijkt niet altijd als een gekkie elke 10 seconden op je teller, en juist die +5km prenten zijn het irritantst.

Kost niks, gewoon app aangooien en rijden.. Soms kun je het zelfs automagisch fiksen.
Ik heb een cruisecontrol en weet die te benutten. En vijf kilometer te hard na correctie betekent dat je teller al gauw tien-vijftien kilometer te hard aangeeft. Dat is niet meer dat je zegt "per ongeluk".
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181148753
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:25 schreef hebikweer het volgende:
Je bent vast wel eens zo'n bord tegen gekomen:

https://www.google.nl/url(...)ust=1534231192707694
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor bord je bedoelt, en je link geeft geen plaatje, slechts vage franse tekst.
Mijn Frans is niet zo goed dat ik snap wat "Ce contenu a été supprimé par tf1 news" betekent.
pi_181148768
quote:
11s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
Zijn er echt nog mensen die zonder flitspaal appie rondrijden? :X
ja ik. Ik rij bijna altijd te hard en mn laatste boete kan ik al niet meer heugen wanneer dat was.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181148962
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb een cruisecontrol en weet die te benutten. En vijf kilometer te hard na correctie betekent dat je teller al gauw tien-vijftien kilometer te hard aangeeft. Dat is niet meer dat je zegt "per ongeluk".
Bij een moderne auto is die marge flink kleiner.. verschil tussen dashboard en gps is bij 50km/h <1km/h bij 130 op de teller zegt de gps wisselend 127/128.

dus die verschillen van jou gelden lang niet voor een ieder.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:04:29 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181149208
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb een cruisecontrol en weet die te benutten. En vijf kilometer te hard na correctie betekent dat je teller al gauw tien-vijftien kilometer te hard aangeeft. Dat is niet meer dat je zegt "per ongeluk".
ik rijd ook op de cc, maar ik gebruik hem zonder op de teller te kijken meestal. Ik accellereer naar de snelheid die ik wil rijden en dan geef ik dat hendeltje een tik zodat hij dat aanhoudt. Soms is dat onder de max, soms erboven, dat ligt natuurlijk aan de omstandigheden (drukte, weer, bekende/onbekende weg). Ik rijd vaak meer op gevoel als op instrumenten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:05:45 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181149247
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:42 schreef vosss het volgende:

[..]

ja ik. Ik rij bijna altijd te hard en mn laatste boete kan ik al niet meer heugen wanneer dat was.
netjes ^O^

FM heeft me al vaak zat gered.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:09:02 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181149302
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:52 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Bij een moderne auto is die marge flink kleiner.. verschil tussen dashboard en gps is bij 50km/h <1km/h bij 130 op de teller zegt de gps wisselend 127/128.

dus die verschillen van jou gelden lang niet voor een ieder.
mijn auto wijkt bij 30km/u 3 km af, en bij 230 ook.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181149361
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor bord je bedoelt, en je link geeft geen plaatje, slechts vage franse tekst.
Mijn Frans is niet zo goed dat ik snap wat "Ce contenu a été supprimé par tf1 news" betekent.
De link werkt geloof ik niet meer. Ik bedoel een bord met een aanduiding van de maximale snelheid en daaronder nog een vierkant bord waarop staat: permanente radarcontrole.
pi_181149503
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik rijd ook op de cc, maar ik gebruik hem zonder op de teller te kijken meestal. Ik accellereer naar de snelheid die ik wil rijden en dan geef ik dat hendeltje een tik zodat hij dat aanhoudt. Soms is dat onder de max, soms erboven, dat ligt natuurlijk aan de omstandigheden (drukte, weer, bekende/onbekende weg). Ik rijd vaak meer op gevoel als op instrumenten.
dat is mooi joh. Betaalt je gevoel ook de boetes?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:36:59 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181149805
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

dat is mooi joh. Betaalt je gevoel ook de boetes?
nee, doe ik zelf, daarom gebruik ik een app. Kan me niet herinneren wanneer de laatste was. Lang geleden iig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181150716
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

netjes ^O^

FM heeft me al vaak zat gered.
scheelt wel dat ik en niet veel kilometers maak en voornamelijk in bekend gebied rij en dus weet waar de vaste flitsers staan en waar ze met regelmaat mobiel staan te flitsen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181151870
quote:
11s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
Zijn er echt nog mensen die zonder flitspaal appie rondrijden? :X
yep, heb ik niet nodig.
De cruise control heb ik wel nodig
Het is wat.......
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:19:36 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181152993
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:20 schreef vosss het volgende:

[..]

scheelt wel dat ik en niet veel kilometers maak en voornamelijk in bekend gebied rij en dus weet waar de vaste flitsers staan en waar ze met regelmaat mobiel staan te flitsen.
ja idd, dat scheelt een hoop :Y

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:26 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

yep, heb ik niet nodig.
De cruise control heb ik wel nodig
ABS heb je als het goed is ook niet nodig, staat wel altijd aan ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')