abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 augustus 2018 @ 00:27:20 #1
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181143888


Gepaste stilte graag.

Dank u.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181144050
:X
:'(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181144599
Nog even heerlijk buiten gezeten met de kaarsjes aan... in de doodse stilte, love it.
Maar motregen, dus naar binnen :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 07:04:33 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_181146100
Barrel :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 07:26:03 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181146211
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 01:10 schreef Bluezz het volgende:
Nog even heerlijk buiten gezeten met de kaarsjes aan... in de doodse stilte, love it.
Maar motregen, dus naar binnen :+
Was op veel plaatsen bewolkt las ik...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181146371
Barrel sterkte :* ;(
pi_181146512
Sterkte Barrel :*
Goedemorgen SC :W
pi_181146657
Sterkte Barrel, een mooie leeftijd maar het blijft eigenlijk altijd te vroeg :*


En eens met fiets, Pooh- film is erg geslaagd wat mij betreft. Ik ben verder heel niet zo van die nieuwe remakes, maar deze is erg mooi gedaan.

Verder goedemorgen allemaal.
pi_181146685
Barrel ;( :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181146703
Road trip :W
pi_181146801
Vaatwasser knalt de aardlek steeds om. Na een beetje zoeken vond ik een lekkage -O- Na 12 jaar maar eens een nieuwe gaan zoeken denk ik :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181146922
Barrelpoes ;( O+
Het verdriet slijt, maar afscheid moeten nemen van je maatje is gewoon ontzettend kut.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 08:59:36 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181148421
Lowlands voorpret en studeren *O*

Straks nog even doodgaan met sport. En dan volgende week pas weer. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:36:21 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181148648
Tnx allemaal!

Vandaag nog even een dagje thuis met opgezwollen ogen..
Vanmiddag alles opruimen en een tas met voer ed naar de dierenarts brengen dan gaat het naar het asiel..

Andere spulletjes opbergen en over een maand of 2 eens kijken of we een andere poeze-vriend tegen komen..

:{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181149408
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:36 schreef Barreltje het volgende:
Tnx allemaal!

Vandaag nog even een dagje thuis met opgezwollen ogen..
Vanmiddag alles opruimen en een tas met voer ed naar de dierenarts brengen dan gaat het naar het asiel..

Andere spulletjes opbergen en over een maand of 2 eens kijken of we een andere poeze-vriend tegen komen..

:{
*knuffel

Stil hier. Iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Ik ben weer aan het werk na een weekje vakantie, wel fijn eigenlijk. En leuke vooruitzichten, want vanavond komt O+ langs *O*
pi_181149647
Moest even flink huishouden nu de temperatuur in huis eindelijk richting normaal gaat. En ik ben begonnen met het fotoalbum van mijn Wales vakantie begin juni. Geloof niet dat ik een album maken ooit zo lang heb laten liggen. Maar ik ben weer helemaal terug daar!

Gezellig avond straks Tele!
We have far more in common than that which devides us..
pi_181149696
Mooi weer?

Hier niet :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181149828
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik ben begonnen met het fotoalbum van mijn Wales vakantie begin juni. Geloof niet dat ik een album maken ooit zo lang heb laten liggen. Maar ik ben weer helemaal terug daar!
Eindelijk :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181149834
Lekker juist, zoeen druilige dagje.
Meltje aan, knus hangen op de bank O+

Alleen vanmiddag de deur uit om te sporten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181149842
Mij werd net geappt dat ik nieuwe buren heb :o Er lijkt zich een wespenkolonie te hebben gevestigd in de muur van het balkon -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181149855
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest even flink huishouden nu de temperatuur in huis eindelijk richting normaal gaat. En ik ben begonnen met het fotoalbum van mijn Wales vakantie begin juni. Geloof niet dat ik een album maken ooit zo lang heb laten liggen. Maar ik ben weer helemaal terug daar!

Gezellig avond straks Tele!
Wauw! Ik loop inmiddels drie vakanties achter, komt niet meer goed ;(

Breekpunt was toen ik Cuba helemaal klaar had en toen veranderde de Hema haar programma waardoor ik helemaal opnieuw moest beginnen :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181149863
Groeten uit Utrecht :W
pi_181149904
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Eindelijk :P
Hoe gaat het met jouw album, net zo ver als ik? :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_181149929
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wauw! Ik loop inmiddels drie vakanties achter, komt niet meer goed ;(

Breekpunt was toen ik Cuba helemaal klaar had en toen veranderde de Hema haar programma waardoor ik helemaal opnieuw moest beginnen :r
Ik dacht nu ook, nu of nooit meer. Dus nu maar even. Van de 6/7 dagen zitten nu 3 dagen erin. Dus dat komt wel af vandaag. Daarna nog wat netjes ervan maken en dan wachten op een leuke aanbieding van Albelli.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181149943
Ik moet ook nog van een paar jaar foto-albums maken
Eerst nog maar eens beslissen via welke site
pi_181150018
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet ook nog van een paar jaar foto-albums maken
Eerst nog maar eens beslissen via welke site
Ik kwam een nieuwe tegen, foto fabriek. Maar volgens mij net zo duur als Albelli. En bij Albelli heb ik vaak hele leuke kortingen als trouwe klant.
Eigenlijk vind ik het hartstikke leuk om te doen zo'n album, als ik eenmaal bezig ben.Maar er is altijd dat drempeltje om er aan te beginnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181150049
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kwam een nieuwe tegen, foto fabriek. Maar volgens mij net zo duur als Albelli. En bij Albelli heb ik vaak hele leuke kortingen als trouwe klant.
Eigenlijk vind ik het hartstikke leuk om te doen zo'n album, als ik eenmaal bezig ben.Maar er is altijd dat drempeltje om er aan te beginnen.
Dus wel tevreden over Albelli?
Dan begin ik daar eens met kijken
pi_181150199
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus wel tevreden over Albelli?
Dan begin ik daar eens met kijken
Ja, heel erg. Heel veel mogelijkheden, prima klantenservice (bij een album van mijn zus zaten een keer een paar bladen met een stukje aan elkaar vast en was heel lelijk geworden, ze kreeg een nieuwe opgestuurd en mocht de oude houden). En het fijne is, dat je niet, zoals bij de HEMA opeens een totaal nieuw programma krijgt. Er zijn regelmatig updates (altijd weer even wennen). Ik weet niet hoe het bij andere sites is, maar nu kan ik heel makkelijk ook foto's en kaarten van internet halen en erbij zetten.
1 nadeel, ik gebruik hoogglans en platliggend en da's prijzig. Maar soms krijg je een aanbieding dat dat gratis is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181150200
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest even flink huishouden nu de temperatuur in huis eindelijk richting normaal gaat. En ik ben begonnen met het fotoalbum van mijn Wales vakantie begin juni. Geloof niet dat ik een album maken ooit zo lang heb laten liggen. Maar ik ben weer helemaal terug daar!

Gezellig avond straks Tele!
Haha, ik heb vorige week mijn album van zomervakantie 2015 afgemaakt... :')
Goed bezig met huishouden en fotoalbum!
Ik plak mijn foto's in een album, en plak er bonnetjes en kaartjes en andere dingetjes bij, en dan schrijf ik er ook nog van alles bij. Dat duurt wel even, maar het wordt wel mooi, en het is leuk om te doen.
pi_181150283
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Haha, ik heb vorige week mijn album van zomervakantie 2015 afgemaakt... :')
Goed bezig met huishouden en fotoalbum!
Ik plak mijn foto's in een album, en plak er bonnetjes en kaartjes en andere dingetjes bij, en dan schrijf ik er ook nog van alles bij. Dat duurt wel even
Dat deed ik ook altijd, daarom duurde het heel lang voordat ik naar digitale albums overging. Nu maak ik gewoon een foto van bonnetjes en kaartjes, en erbij schrijven doe ik ook. Toen ik een paar jaar geleden naar Rome en omgeving ben geweest heb ik heel veel van de historie van Rome erbij gezet. Dat was zo veel en zo indrukwekkend, dat wilde ik erbij hebben.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:59:30 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181150293
Sinds wij onze eigen site hebben voor onze vakantie- en fotoverslagen maken wij geen gebruik meer van foto-albums.
Alles kunnen we via onze site terugvinden en door er tijdens de vakanties even dagelijks een uurtje voor te gaan zitten hebben we achteraf ook geen hiaten meer in onze herinneringen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181150338
Ik houd tijdens de vakantie bijna altijd een dagboekje bij. Als het echt een heel drukke vakantie is, schrijf ik tijdens de terugreis of de eerste paar dagen dat ik thuis ben. Dan zitten er amper hiaten in herinneringen ^O^
Dat dagboekje is alleen niet iets wat ik aan andere mensen laat zien, zo'n fotoalbum is soms nog wel leuk om te laten zien, bijvoorbeeld aan de vrienden met wie ik op vakantie was.
pi_181150342
Ik heb nog nooit een foto-album gemaakt. Het lijkt me wel leuk om te maken en bij te houden, maar ik zou er vervolgens nooit meer naar kijken.
pi_181150356
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, heel erg. Heel veel mogelijkheden, prima klantenservice (bij een album van mijn zus zaten een keer een paar bladen met een stukje aan elkaar vast en was heel lelijk geworden, ze kreeg een nieuwe opgestuurd en mocht de oude houden). En het fijne is, dat je niet, zoals bij de HEMA opeens een totaal nieuw programma krijgt. Er zijn regelmatig updates (altijd weer even wennen). Ik weet niet hoe het bij andere sites is, maar nu kan ik heel makkelijk ook foto's en kaarten van internet halen en erbij zetten.
1 nadeel, ik gebruik hoogglans en platliggend en da's prijzig. Maar soms krijg je een aanbieding dat dat gratis is.
Thanx :)
Eens kijken of ik uit de voeten kan met het programma
pi_181150357
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:59 schreef golfer het volgende:
Sinds wij onze eigen site hebben voor onze vakantie- en fotoverslagen maken wij geen gebruik meer van foto-albums.
Alles kunnen we via onze site terugvinden en door er tijdens de vakanties even dagelijks een uurtje voor te gaan zitten hebben we achteraf ook geen hiaten meer in onze herinneringen.
Daar heb ik ook wel over gedacht, maar ik vind een echt album ook wel heel fijn. Tijdens de vakantie heb ik "myalbum" gebruikt om per dag een paar foto's in te zetten en de link op te sturen naar die dat wilden. Moet er nog even voor gaan zitten of ik er ook tekst bij kan zetten. Maar ik neem ook nooit de laptop mee op vakantie, alleen de Ipad en dan is het nogal "gekloot"
We have far more in common than that which devides us..
pi_181150388
Digitale albums gebruik ik alleen voor mijn optredens. Zodat ik per jaar een leuke herinnering heb.

De rest van de foto's plak ik nog ouderwets in.
pi_181150391
Met de iPad is het onhandig idd.
pi_181150403
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

Breekpunt was toen ik Cuba helemaal klaar had en toen veranderde de Hema haar programma waardoor ik helemaal opnieuw moest beginnen :r
Oh dat is wel heeeel :( :(
pi_181150438
Wij hebben 2 fysieke albums met alleen foto's maar die liggen vooral in de kast. Onze site lees ik regelmatig een vakantie terug of ik verwijs er naar of laat ter plekke op mijn telefoon ff wat er van zien of zo. Super handig dat het overal benaderbaar is ^O^
pi_181150451
Laatste fotoalbum dat we maakten was in 2008 via de hema geloof ik.
Van Australië omdat dat zo'n bijzondere reis was en om makkelijk mee te nemen naar bijv. mn moedertje toen nog die geen internet had.
Vervolgens staat ie in de kast naast de andere oude mapjes en albums en kijk ik er nooit meer naar. En online kijk ik toch regelmatig op onze site.
Voor ons werkt dit beter en fijner :) En het is altijd even op te zoeken, waar je ook bent :)
pi_181150466
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw album, net zo ver als ik? :D
Nope. Heb nu een album af, maar dat was een cadeau voor iemand. Het andere moet nog gemaakt worden. Mag ff wachten tot er weer voldoende centen zijn :P Nieuwe vaatwasser plus wespennest zal ongetwijfeld mijn reserves weer reduceren :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181150497
Ik deel digitaal eigenlijk nauwelijks vakantiefoto’s. En de albums staan veel in de kast, maar altijd wel leuk om een keer tevoorschijn te halen. En daar staat dan uiteraard ook wat meer informatie bij. Nu heb ik kale vakantiefoto’s in een mapje waarvan ik soms niet eens weet waar ze gemaakt zijn. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181150498
Wij hadden ook ooit een wespennest precies tussen 2 huizen in, brrrr, hebben we ook iemand voor laten komen.
Elk jaar komt er hier aan de achterkant een vliegmierennest uit, dat bestrijden we zelf, tegenwoordig weten we waar het zit en dan is het zo weg met een paar x spuiten.
pi_181150515
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik deel digitaal eigenlijk nauwelijks vakantiefoto’s. En de albums staan veel in de kast, maar altijd wel leuk om een keer tevoorschijn te halen. En daar staat dan uiteraard ook wat meer informatie bij. Nu heb ik kale vakantiefoto’s in een mapje waarvan ik soms niet eens weet waar ze gemaakt zijn. ;(
Fysieke foto's die je af hebt laten drukken? Staan daar geen data achterop?
pi_181150530
Ik hou van fysieke fotoprints :@ Digitaal is leuk, maar een foto in een album maar vooral op groot formaat is zoveel mooier om naar te kijken :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181150594
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hou van fysieke fotoprints :@ Digitaal is leuk, maar een foto in een album maar vooral op groot formaat is zoveel mooier om naar te kijken :D
Is ook zo. Wil ook nog wel eens verzamelalbum oid maken een keer, met de mooiste foto's. Maar voor vakantieverslaglegging werkt de site voor ons het beste.
pi_181150597
Van Albelli vraag ik ook altijd de link op als het album klaar is. Dat kan ik dan delen met anderen die niet in de buurt wonen en toch interesse hebben.

En net als P kan ik ook heel erg genieten als ik een album terug krijg waar dan een aantal foto's zijn afgedrukt op pagina groot (30x30 in mijn geval).
We have far more in common than that which devides us..
pi_181150665
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is ook zo. Wil ook nog wel eens verzamelalbum oid maken een keer, met de mooiste foto's. Maar voor vakantieverslaglegging werkt de site voor ons het beste.
Ik maak ook ieder jaar nog een album van foto's die ik dat jaar gemaakt heb. Als ik zin heb/er aan denk vul ik dat album het hele jaar door en dan begin januari laat ik 'm afdrukken. Dat deed ik vroeger al met gewone prints.
Een kennisje van mij is haar oude albums (met prints) aan het slopen, maakt er een foto van en zet die foto's weer in een digitaal album wat ze laat afdrukken. Als ik dat zou doen, scheelt dat wel 2 meter boekenkast :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_181150710
Best een leuk idee, zo'n jaarlijks album! Het is dat de foto-hobby zich momenteel ernstig beperkt tot vakanties en een enkel concert/bandshoot.. Valt momenteel niet zo veel af te drukken dus :P
pi_181150763
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Fysieke foto's die je af hebt laten drukken? Staan daar geen data achterop?
Nee, digitaal mapje. :)
Dus datum heb ik wel maar of die bergtop dan van dag1 of dag14 van de rondreis is of waar dat leuke terrasje ook alweer was ben ik dan kwijt :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181150784
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Best een leuk idee, zo'n jaarlijks album! Het is dat de foto-hobby zich momenteel ernstig beperkt tot vakanties en een enkel concert/bandshoot.. Valt momenteel niet zo veel af te drukken dus :P
Ben je ook snel klaar :P
Maar het is echt leuk en ook handig. Soms denk je, wanneer was dit of dat ook al weer (als je tenminste foto's hebt gemaakt) en dan is dat zo op te vragen.

Alleen, zus en schoonzus hebben tijdens een vakantie die albums ook gebruikt om een foto serie en foto album te maken voor mijn 50e verjaardag. Die foto's werden ook getoond op een TV in het café. Laat ik het zo zeggen, er zaten foto's tussen die ik niet had uitgezocht. _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_181150790
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ben je ook snel klaar :P
Maar het is echt leuk en ook handig. Soms denk je, wanneer was dit of dat ook al weer (als je tenminste foto's hebt gemaakt) en dan is dat zo op te vragen.

Alleen, zus en schoonzus hebben tijdens een vakantie die albums ook gebruikt om een foto serie en foto album te maken voor mijn 50e verjaardag. Die foto's werden ook getoond op een TV in het café. Laat ik het zo zeggen, er zaten foto's tussen die ik niet had uitgezocht. _O-
:X _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 12:26:31 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181150842
Ik heb twee Albelli albums. best mooi spul. Wel veel werk als je het goed wil doen.
pi_181151048
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:

Alleen, zus en schoonzus hebben tijdens een vakantie die albums ook gebruikt om een foto serie en foto album te maken voor mijn 50e verjaardag. Die foto's werden ook getoond op een TV in het café. Laat ik het zo zeggen, er zaten foto's tussen die ik niet had uitgezocht. _O-
:o :D

Ik druk eens in het jaar van dat jaar wel een paar foto's af bij het kruidvat die ik dan wissel in de fotostrook op de play :D
pi_181151087
Ik heb goede ervaring met Albelli. Wel een keer dat het album te laat was (was bedoeld voor een bruiloft), maar kreeg toen een excuus mailtje dat het niet voldeed aan hun strenge controle-eisen en het overnieuw werd gedrukt.

Verder zou ik denk ik nu voor een vakantiealbum de voorkeur geven aan de methode van golfer en Bluezz. Geen clutter.

Barreltje, moet steeds een beetje aan je denken. En dan aan Poes. En dan voel ik al tranen prikken. Kan me je verdriet zo goed voorstellen. 19 jaar je huisgenootje is natuurlijk heel erg lang en dan ga je toch heel veel van zo'n prachtdier houden. :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181151416
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Best een leuk idee, zo'n jaarlijks album! Het is dat de foto-hobby zich momenteel ernstig beperkt tot vakanties en een enkel concert/bandshoot.. Valt momenteel niet zo veel af te drukken dus :P
Ik heb dat vorig jaar voor het eerst gedaan. Echt heel tof.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181151461
Ik vind foto-albums wel leuk om door te bladeren, vooral ook omdat er zo veel verhalen bij de foto's staan. Alle herinneringen komen weer helemaal boven. Als ik thuis ben en moe of grieperig, is dat een van mijn favoriete bezigheden.
Ik maak ook niet zo veel foto's, dus qua meters boekenkast gaat het nog wel. Ik heb nu alle foto's van 2014 en 2015 in één mooi (stof gebonden) album. Waarschijnlijk gaan 2016 en 2017 ook wel in één boek passen. En van 2018 heb ik tot nu toe misschien 10 foto's die leuk zijn om te printen ofzo :')

Als je fotografie als hobby hebt lijkt me zo'n digitaal album afdrukken wel heel erg mooi, met paginagrote foto's O+
Mijn foto's zijn daar te lelijk voor :P
pi_181152435
Foto's gedrukt zien is wel altijd toffer. Ik vind het ook altijd leuk als ik het visculinair magazine krijg met mijn foto's erin. Wil eigenlijk ook een keer een tijdschrift ontwerpen met m'n eigen favoriete recepten. Gewoon omdat het ik leuk vind om daarmee te prutsen. Was ook echt m'n favoriete schoolproject ooit.
pi_181152652
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:53 schreef Myraela het volgende:
Foto's gedrukt zien is wel altijd toffer. Ik vind het ook altijd leuk als ik het visculinair magazine krijg met mijn foto's erin. Wil eigenlijk ook een keer een tijdschrift ontwerpen met m'n eigen favoriete recepten. Gewoon omdat het ik leuk vind om daarmee te prutsen. Was ook echt m'n favoriete schoolproject ooit.
Je zou kunnen beginnen met zo'n foto album. Best leuk om te doen denk ik. En dan op je site aanbieden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181152686
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Je zou kunnen beginnen met zo'n foto album. Best leuk om te doen denk ik. En dan op je site aanbieden.
Nah, ik vind juist de stijl van een magazine tof en leuk om te maken. Wil het ook niet verkopen verder ofzo, gewoon voor mezelf tof. :)
pi_181152724
Groeten uit Delfzijl :W
pi_181152760
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten uit Delfzijl :W
Jeetje, hoe vroeg ben je vertrokken?
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 14:09:51 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181152800
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeetje, hoe vroeg ben je vertrokken?
Om 05:40.

Oh wacht.
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:12:19 #65
63722 z80
I fink you freaky
pi_181152853
Thuis vanwegen de verplicht wissel van de water meter. Dacht direct daarna even de stad in te gaan voor boodschappen. Vallen er telkens plensbuien. Schiet ook niet echt op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 14:13:13 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181152869
Eerste functioneringsgesprek gehad. Met twee bazen omdat ik een schizofrene functie heb.
Ze waren zeer positief. Alles gaat goed, tevreden, zien de toekomst heel positief in.

Omdat het een -wat ging goed en wat ging minder goed- gesprek was, was het negatieve punt: je bent wel heel zwart-wit.
Gelukkig wist ik dit al. En is dit ongeveer 90% minder dan ik echt ben, omdat ik me inhou.

Nou, dus. Tevreden.
pi_181152888
Lekker bezig, K.
pi_181152921
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nah, ik vind juist de stijl van een magazine tof en leuk om te maken. Wil het ook niet verkopen verder ofzo, gewoon voor mezelf tof. :)
Blurb doet zoiets volgens mij :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:20:30 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_181153015
Voorjaarsbuitje is een inhaal slag begonnen. Even de droge periode inhalen. Samen met wat onweer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_181153029
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Om 05:40.

Oh wacht.
Da's ook een onmeunig vroeg tijdstip
We have far more in common than that which devides us..
pi_181153076
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Blurb doet zoiets volgens mij :Y
Oh vast, maar gewoon indesign vind ik prima. Is soms even puzzelen, maar dat is een goede oefening. Toch bedankt voor de tip. :*
pi_181153091
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh vast, maar gewoon indesign vind ik prima. Is soms even puzzelen, maar dat is een goede oefening. Toch bedankt voor de tip. :*
Lijkt me tof om te kunnen :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181153184
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
Lijkt me tof om te kunnen :o
Gewoon beginnen en als je ergens tegenaan loopt Googlen. Dan kom je best ver. :Y Zo gingen onze lessen in Indesign ook. :') Hier is opdracht, succes.
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:28:58 #74
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181153207
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:13 schreef Kreator het volgende:
Omdat het een -wat ging goed en wat ging minder goed- gesprek was, was het negatieve punt: je bent wel heel zwart-wit.
Gelukkig wist ik dit al. En is dit ongeveer 90% minder dan ik echt ben, omdat ik me inhou.
Zal ik je eens een training geven in hoe je dingen wat genuanceerder kunt bekijken? :P
pi_181153379
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon beginnen en als je ergens tegenaan loopt Googlen. Dan kom je best ver. :Y Zo gingen onze lessen in Indesign ook. :') Hier is opdracht, succes.
Hier ook :')
Tijdens mijn stage als animator ook, kon animeren in Flash maar niet in After Effects. Nou dan leer je het maar, maak dit :P

InDesign O+
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 14:41:10 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181153458
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:28 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Zal ik je eens een training geven in hoe je dingen wat genuanceerder kunt bekijken? :P
Op fok zeggen dat iemand haar kind niet goed opvoedt, maar dan iets subtieler?
pi_181153839
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon beginnen en als je ergens tegenaan loopt Googlen. Dan kom je best ver. :Y Zo gingen onze lessen in Indesign ook. :') Hier is opdracht, succes.
Dat soort prutsen-tot-het-lukt is altijd wel leuk ja :')

Wij maakten onze schoolkrant op in Corel Draw. Vond ik ook altijd wel leuk om te doen. Vooral ook om te proberen eenheid tussen de pagina's te krijgen, maar ook ieder artikel zijn eigen karakter. We hebben ook alles zelf uitgevonden. Er was wel al een soort sjabloon dat we konden gebruiken, maar dat werkte niet goed meer omdat het in een heel oude versie was.

Ik zou niemand Corel aanraden trouwens, het is één grote stapel bugs. Daar heb ik geleerd om iedere 10 seconden op Ctrl-S te drukken, want als hij vastliep was je weer eens alles kwijt anders.

Het ellendige was dat de deadline van de drukker om 11 uur 's ochtends was, met vaak het dilemma "blijf ik laat op tot het af is, of sta ik om 6 uur op in de hoop dat ik het in de dan resterende 5 uur af krijg?". :')
pi_181154222
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon beginnen en als je ergens tegenaan loopt Googlen. Dan kom je best ver. :Y Zo gingen onze lessen in Indesign ook. :') Hier is opdracht, succes.
Moet ik eerst InDesign scoren :P En mijn lijst van dingen die ik wil doen is echt al mega :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 13 augustus 2018 @ 15:29:40 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181154733
Ik gebruik paint. :+
K. Is heel handig in het maken van albums.. en gaat nu ook een mini album maken van poes.. EN een grote foto u tzoeken om af te drukken..
P. Heb jij nog aanbevelingen Waar?
Wsl wordt het of poster of canvas.. die nieuwerwetse andere technieken vinden we niks..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181154807
Compleet Adobe pakket hebben O+ _O_ Doe er zelf niet veel mee hoor, maar Tav maakt brochures, flyers en posters en zo, echt heel mooi en werkt netjes! ^O^
pi_181155293
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:29 schreef Barreltje het volgende:
Ik gebruik paint. :+
K. Is heel handig in het maken van albums.. en gaat nu ook een mini album maken van poes.. EN een grote foto u tzoeken om af te drukken..
P. Heb jij nog aanbevelingen Waar?
Wsl wordt het of poster of canvas.. die nieuwerwetse andere technieken vinden we niks..
Ik persoonlijk laat alles bij Profotonet afdrukken. Hoewel ik nu een uitstapje heb gemaakt naar xposer wat ook heel fraai is.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181155307
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Compleet Adobe pakket hebben O+ _O_ Doe er zelf niet veel mee hoor, maar Tav maakt brochures, flyers en posters en zo, echt heel mooi en werkt netjes! ^O^
Gekocht neem ik aan? Of betalen jullie elke maand die EUR 60 :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181155475
Zo zeg, de nieuwe features bij Albelli zijn best leuk geworden. Maar 't neemt best wel wat tijd in beslag.

Net even het licht aangedaan in huis, werd enorm donker, hoosbuien niet normaal. Maar het is goed voor het groen
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 13 augustus 2018 @ 16:03:06 #84
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181155523
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gekocht neem ik aan? Of betalen jullie elke maand die EUR 60 :o
Surfspot :7

Zou echt niet meer zonder willen ook trouwens. Adobe pakket is zo briljant, je leert het vanzelf als je maar een concreet project hebt waar je aan werkt..

[ Bericht 10% gewijzigd door TAV74 op 13-08-2018 16:13:54 ]
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_181155528
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeetje, hoe vroeg ben je vertrokken?
9.30
pi_181155532
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Om 05:40.

Oh wacht.
:’)
pi_181155536
Dag NL tot over een paar dagen :W
  maandag 13 augustus 2018 @ 16:08:07 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_181155583
Op jacht naar een reserve sleutel. Niet gevonden. Wel de kliko vol en wat extra kastruimte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_181155587
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gekocht neem ik aan? Of betalen jullie elke maand die EUR 60 :o
19,95/jaar. Office idem :7
Aan universiteiten verbonden zijn heeft zo zijn voordelen O-)
pi_181155733
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Surfspot :7

Zou echt niet meer zonder willen ook trouwens. Adobe pakket is zo briljant, je leert het vanzelf als je maar een concreet project hebt waar je aan werkt..
Ah :D Het voordeel van in het onderwijs werken :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181155740
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:08 schreef z80 het volgende:
Op jacht naar een reserve sleutel. Niet gevonden. Wel de kliko vol en wat extra kastruimte.
Wauw :D
Als ik op zoek naar iets ben, maak ik alleen maar meer zooi meestal :')
  maandag 13 augustus 2018 @ 16:19:07 #92
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181155771
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah :D Het voordeel van in het onderwijs werken :+
Tot nu toe nog voordeel van masters volgen eigenlijk. Gelukkig is het nu voor de toekomst ook weer geregeld :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_181155774
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
Dag NL tot over een paar dagen :W
Enjoy!
We have far more in common than that which devides us..
pi_181155781
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah :D Het voordeel van in het onderwijs werken :+
Nou.. tot voor kort vooral het voordeel van studeren ;) maar ben blij dat ik de toegang behoud met mijn nieuwe baan *O* :Y
pi_181155787
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tot nu toe nog voordeel van masters volgen eigenlijk. Gelukkig is het nu voor de toekomst ook weer geregeld :P
}:| hey!
pi_181155800
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Enjoy!
Komt helemaal goed *O*
pi_181155815
Veel plezier Frantic! ^O^
pi_181155818
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:20 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Komt helemaal goed *O*
Daar twijfel ik niet aan :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_181155831
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tot nu toe nog voordeel van masters volgen eigenlijk. Gelukkig is het nu voor de toekomst ook weer geregeld :P
Goed excuus om een master te gaan doen :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181155849
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel plezier Frantic! ^O^
^O^
pi_181155891
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Goed excuus om een master te gaan doen :7
Ik kan het aanraden :Y
Hoewel ik blij ben dat ik bijna klaar ben nu.. heb gestudeerd tussen 2011 en 2013 en 2015 en nu. Best veel :O aan toe dat het stopt...

En dan ga ik vast snel op zoek naar iets nieuws om te leren verwacht ik :') :+
pi_181155957
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 08:15 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte Barrel, een mooie leeftijd maar het blijft eigenlijk altijd te vroeg :*


En eens met fiets, Pooh- film is erg geslaagd wat mij betreft. Ik ben verder heel niet zo van die nieuwe remakes, maar deze is erg mooi gedaan.

Verder goedemorgen allemaal.
Ik ben net geweest en hij was mooi, en lief.... maar ook saahaahaahaaaaai :@
Kwak
pi_181156078
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kan het aanraden :Y
Hoewel ik blij ben dat ik bijna klaar ben nu.. heb gestudeerd tussen 2011 en 2013 en 2015 en nu. Best veel :O aan toe dat het stopt...

En dan ga ik vast snel op zoek naar iets nieuws om te leren verwacht ik :') :+
Ik zit er wel eens over na te denken. Ik zag een leuke tweejarige master, maar ik weet niet of ik de discipline kan opbrengen om dat via de OU te doen. Allemaal thuis zonder echt klassikaal onderwijs.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181156122
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zit er wel eens over na te denken. Ik zag een leuke tweejarige master, maar ik weet niet of ik de discipline kan opbrengen om dat via de OU te doen. Allemaal thuis zonder echt klassikaal onderwijs.
Ik vond dat dus juist ideaal, ik kon alles zelf indelen. Tegenwoordig zijn die masters vaak wel gestructureerd (de mijne nog niet toen ik begon) dus met deadlines en blokken van 10 weken en is er wel een soort digitale 'klas' waar je in mee doet. Dat motiveert wel lijkt me.

Welke had je op het oog?
pi_181156248
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:13 schreef Kreator het volgende:
Eerste functioneringsgesprek gehad. Met twee bazen omdat ik een schizofrene functie heb.
Ze waren zeer positief. Alles gaat goed, tevreden, zien de toekomst heel positief in.

Omdat het een -wat ging goed en wat ging minder goed- gesprek was, was het negatieve punt: je bent wel heel zwart-wit.
Gelukkig wist ik dit al. En is dit ongeveer 90% minder dan ik echt ben, omdat ik me inhou.

Nou, dus. Tevreden.
Mooi zo. En hoe voel je je verder lately?
pi_181156262
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten uit Utrecht :W
Utreg O+ *O* :W
pi_181156322
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Surfspot :7

Zou echt niet meer zonder willen ook trouwens. Adobe pakket is zo briljant, je leert het vanzelf als je maar een concreet project hebt waar je aan werkt..
Tav! *O*
pi_181156352
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:


Ik kan het aanraden :Y
Hoewel ik blij ben dat ik bijna klaar ben nu.. heb gestudeerd tussen 2011 en 2013 en 2015 en nu. Best veel :O aan toe dat het stopt...

En dan ga ik vast snel op zoek naar iets nieuws om te leren verwacht ik :') :+
Echt flink lang aan de studie geweest he, heb het met bewondering gevolgd hoor ^O^ Maar nu eerst maar je nieuwe baan. Op 1 sept beginnen?
pi_181156377
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vond dat dus juist ideaal, ik kon alles zelf indelen. Tegenwoordig zijn die masters vaak wel gestructureerd (de mijne nog niet toen ik begon) dus met deadlines en blokken van 10 weken en is er wel een soort digitale 'klas' waar je in mee doet. Dat motiveert wel lijkt me.

Welke had je op het oog?
https://www.ou.nl/-/MABPM(...)anagement-and-IT-MSc

of

https://www.ou.nl/-/MASE-(...)ware-Engineering-MSc
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 13 augustus 2018 @ 16:54:07 #110
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181156504
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tav! *O*
:W

Ik was de laatste weken in mijn vakantie weer wat aan het meelezen. Nu weer aan het werk maar nog komkommertijd, dus wat ander tijdverdrijf tussendoor.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_181156642
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Echt flink lang aan de studie geweest he, heb het met bewondering gevolgd hoor ^O^ Maar nu eerst maar je nieuwe baan. Op 1 sept beginnen?
:Y Al is dat een zaterdag, dus feitelijk de 3e beginnen, al ga ik de week er voor 2 of 3x heen voor intro-activiteiten die handig, leuk en interessant zijn voor me om bij te wonen. ;)
pi_181156657
quote:
Ah ja, beiden wel interessant voor jouw situatie lijkt me idd :Y
pi_181157748
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah ja, beiden wel interessant voor jouw situatie lijkt me idd :Y
:Y eerste wat meer dan tweede denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 18:12:44 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181158113
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mooi zo. En hoe voel je je verder lately?
Ja wel prima eigenlijk. Afgelopen weekend beetje ruk en vandaag ineens onmeunig last vd rug. Maar verder OK.

En u?
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 18:22:29 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181158316
Killing Eve. Schijnt een hele goede serie te zijn. Binnenkort op npo3, nu alleen nog op bbcu.
  maandag 13 augustus 2018 @ 18:54:14 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181158853
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y Al is dat een zaterdag, dus feitelijk de 3e beginnen, al ga ik de week er voor 2 of 3x heen voor intro-activiteiten die handig, leuk en interessant zijn voor me om bij te wonen. ;)
De bierestafettes van de vestingbar?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181158889
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:12 schreef Kreator het volgende:

Ja wel prima eigenlijk. Afgelopen weekend beetje ruk en vandaag ineens onmeunig last vd rug. Maar verder OK.

En u?
Ook zoiets :+
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:28:35 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181159458
Heerlijk gegeten
Balletjes gehakt, bloemige aardappel, sperziebonen en jus.
Burps
AGV is lekker
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181159669
Niet bijgelezen. Puddinghoofd van studeren en dingen regelen. Nu in de wacht bij KPN.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181159887
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk gegeten
Balletjes gehakt, bloemige aardappel, sperziebonen en jus.
Burps
AGV is lekker
Niks mis mee ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:50:19 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181159934
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niks mis mee ^O^
En dan als je bord leeg is nog ff een aardappeltje door de jus op het bord prakken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181159952
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dan als je bord leeg is nog ff een aardappeltje door de jus op het bord prakken
Of zorgen voor de juiste jus-aardappelratio bij het opscheppen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 19:58:04 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181160094
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dan als je bord leeg is nog ff een aardappeltje door de jus op het bord prakken
Morgen lekker opbakken. :r.
  maandag 13 augustus 2018 @ 20:00:40 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181160144
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Morgen lekker opbakken. :r.
Zijn geen aardappels over, anders had ik dat zeker gedaan, met een eitje erdoor, wat spek...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 20:55:31 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181161553
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zijn geen aardappels over, anders had ik dat zeker gedaan, met een eitje erdoor, wat spek...
Ik heb je uit mijn niet bestaande erfenis gegooid waar je niet in stond.
  maandag 13 augustus 2018 @ 20:58:00 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181161650
Bloemige aardappels met jus :X :X :X :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 21:01:58 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181161795
Zo. In het kader van nieuwe dingen waar ongetwijfeld het merendeel hier van gruwelt: ik heb me ingeschreven bij nmlk. (nieuwe mensen leren kennen). Ik vind mijn sociale kring te klein en ik wil vaker leuke dingen doen.

Ben benieuwd. Heb me ingeschreven voor een proefeet ding.
pi_181161859
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:01 schreef Kreator het volgende:
Zo. In het kader van nieuwe dingen waar ongetwijfeld het merendeel hier van gruwelt: ik heb me ingeschreven bij nmlk. (nieuwe mensen leren kennen). Ik vind mijn sociale kring te klein en ik wil vaker leuke dingen doen.

Ben benieuwd. Heb me ingeschreven voor een proefeet ding.
Nee hoor, ik gruwel er niet van. Leuk juist. Ben benieuwd wat je ervaringen zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181161951
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:01 schreef Kreator het volgende:
Zo. In het kader van nieuwe dingen waar ongetwijfeld het merendeel hier van gruwelt: ik heb me ingeschreven bij nmlk. (nieuwe mensen leren kennen). Ik vind mijn sociale kring te klein en ik wil vaker leuke dingen doen.

Ben benieuwd. Heb me ingeschreven voor een proefeet ding.
Oh goed idee van je! ^O^ Ben benieuwd of het je wat oplevert aan contacten. :)
pi_181162084
Is dat een soort tinder?
pi_181162302
Nieuwe hobby: spiegels op marktplaats opzoeken. Sommige foto's :D !
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 21:16:39 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181162303
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Is dat een soort tinder?
Nee. Dit is voor mensen die leuke dingen willen doen maar daar geen groepje vrienden voor hebben.
Het zijn wel vaak singles, maar het is geen datingsite. Maar ja, alles kan. Het is niet het doel.

Ongeveer 200 activiteiten per week waar je uit kunt kiezen.
pi_181162351
"Building Services Maintenance Technician"

Mooie functie titel voor een schoonmaker.
pi_181162368
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:01 schreef Kreator het volgende:
Zo. In het kader van nieuwe dingen waar ongetwijfeld het merendeel hier van gruwelt: ik heb me ingeschreven bij nmlk. (nieuwe mensen leren kennen). Ik vind mijn sociale kring te klein en ik wil vaker leuke dingen doen.

Ben benieuwd. Heb me ingeschreven voor een proefeet ding.
Dat is tof! Ben benieuwd hoe jij het vindt!

Ik heb me een paar weken geleden ingeschreven. Inmiddels voor vijf events aangemeld. Een eentje die is gecancelled.
Ik ben gaan zeilen, en ga nog lasergamen in een tuincentrum, met volle maan wandelen door de Groote Peel en een keer luisteren naar het burlen van herten. En smokkelaarsroute wandelen.
Daarnaast op de wachtlijst voor een culinaire wandeling. Allemaal dingen die ik zelf nooit bedenk of waarin ik al snel in de laaaat maar modus schiet als ik zelf mensen moet zoeken om mee te gaan.

Ga wel veel kilometers maken als ik het zo teruglees :D Toch ook maar eens terrasje, zwemmen, festival of high tea doen of zo. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 21:26:29 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181162663
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 21:27:15 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181162697
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:16 schreef emmyemmy2 het volgende:
Nieuwe hobby: spiegels op marktplaats opzoeken. Sommige foto's :D !
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:29:14 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181162763
quote:
De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 21:34:42 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181162945
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is tof! Ben benieuwd hoe jij het vindt!

Ik heb me een paar weken geleden ingeschreven. Inmiddels voor vijf events aangemeld. Een eentje die is gecancelled.
Ik ben gaan zeilen, en ga nog lasergamen in een tuincentrum, met volle maan wandelen door de Groote Peel en een keer luisteren naar het burlen van herten. En smokkelaarsroute wandelen.
Daarnaast op de wachtlijst voor een culinaire wandeling. Allemaal dingen die ik zelf nooit bedenk of waarin ik al snel in de laaaat maar modus schiet als ik zelf mensen moet zoeken om mee te gaan.

Ga wel veel kilometers maken als ik het zo teruglees :D Toch ook maar eens terrasje, zwemmen, festival of high tea doen of zo. :+
Precies de reden dat ik me ook heb ingeschreven. Leuk dat je er ook meedoet. :).
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 21:35:07 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181162962
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
De mensen van de uitwisseling waren dit weekend op outdoor. Hebben zelf een slaapplek moeten regelen.

Iemand waar ze hebben geslapen (en gegeten en gedronken en spelletjes gespeeld met de kinderen) vond het helemaal geweldig. Dat had ie op FB gezet.

Heeft ook een groep op een camping geslapen. Die belden 's avonds wat precies de bedoeling was en of 'het' wel klopte.

Volgende ochtend telefoon, ze vonden het helemaal geweldig wat we deden en vonden het echt een leuke groep mensen O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181163305
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Precies de reden dat ik me ook heb ingeschreven. Leuk dat je er ook meedoet. :).
Dadelijk ontmoeten we elkaar zonder dat we het weten :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:47:11 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181163371
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:01 schreef Kreator het volgende:
Zo. In het kader van nieuwe dingen waar ongetwijfeld het merendeel hier van gruwelt: ik heb me ingeschreven bij nmlk. (nieuwe mensen leren kennen). Ik vind mijn sociale kring te klein en ik wil vaker leuke dingen doen.

Ben benieuwd. Heb me ingeschreven voor een proefeet ding.
Ik zat er vroeger. Toen ze net begonnen en het lidmaatschap nog gratis was. Was leuk :Y

Owh, en een jaartje toen ik net verhuisd was en het 60 euro per jaar kostte. Gestopt omdat ik amper naar activiteiten ging.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 21:52:36 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181163595
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dadelijk ontmoeten we elkaar zonder dat we het weten :D
Dat zou mooi zijn. Maar je weet hoe ik heet. Dat scheelt. Volgens mij woon ik ook aan de andere kant vh land.
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 21:53:43 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181163626
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik zat er vroeger. Toen ze net begonnen en het lidmaatschap nog gratis was. Was leuk :Y

Owh, en een jaartje toen ik net verhuisd was en het 60 euro per jaar kostte. Gestopt omdat ik amper naar activiteiten ging.
...ook al. :7. Had er nog tot kort geleden nog nooit van gehoord en nu blijkt iedereen het te kennen. :').
pi_181163638
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn. Maar je weet hoe ik heet. Dat scheelt. Volgens mij woon ik ook aan de andere kant vh land.
Net je woonplaats gechecked (dank aan Kree). Kans is inderdaad klein :P
Weet ik hoe jij heet :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:54:23 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181163658
quote:
11s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

...ook al. :7. Had er nog tot kort geleden nog nooit van gehoord en nu blijkt iedereen het te kennen. :').
Het bestaat dan ook al een jaar of 15 of meer ;)

Zelfs 2x een weekend mee weg geweest naar de Ardennen. Was ook erg leuk :Y

En dan komen er dus mensen uit het hele land. En bij wel meer activiteiten. Vroeger iig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181163715
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het bestaat dan ook al een jaar of 15 of meer ;)
Ik heb er een maand geleden pas van gehoord. Via FOK! natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:55:51 #147
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_181163723
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Net je woonplaats gechecked (dank aan Kree). Kans is inderdaad klein :P
Weet ik hoe jij heet :?
Nee, zal ook wel niet. Is best een goed bewaard geheim.

Nee, geen idee. Vast ooit wel geweten.
pi_181163754
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het bestaat dan ook al een jaar of 15 of meer ;)

Zelfs 2x een weekend mee weg geweest naar de Ardennen. Was ook erg leuk :Y
Daar heb ik nog hard over zitten twijfelen. Qua tijd had het gekund, maar dat zou dan mijn eerste activiteit zijn geweest. Eerst maar eens andere dingen doen. Zag er wel leuk uit, misschien volgend jaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:56:59 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181163766
quote:
5s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:55 schreef Maarten het volgende:

[..]

Nee, zal ook wel niet. Is best een goed bewaard geheim.

Nee, geen idee. Vast ooit wel geweten.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 21:57:38 #150
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181163794
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Daar heb ik nog hard over zitten twijfelen. Qua tijd had het gekund, maar dat zou dan mijn eerste activiteit zijn geweest. Eerst maar eens andere dingen doen. Zag er wel leuk uit, misschien volgend jaar.
Ik doe ook eerst veilig een hapjes eten ding in Hengelo en dan zie ik wel verder.
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:59:47 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181163894
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Daar heb ik nog hard over zitten twijfelen. Qua tijd had het gekund, maar dat zou dan mijn eerste activiteit zijn geweest. Eerst maar eens andere dingen doen. Zag er wel leuk uit, misschien volgend jaar.
Doen ze dat nog steeds? :D
Ik was iig de eerste keer (dat ze het organiseerden) mee.
En nog een keer daarna. Weet niet meer of het de tweede keer was of later. Beide keren was in Floreffe iig.

Pas nog met iemand uit die tijd uit eten gegaan. Die zei dat er nu 2 NMLK's waren. Voor onder en boven de 45 (oid).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:02:38 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_181164013
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Doen ze dat nog steeds? :D
Ik was iig de eerste keer (dat ze het organiseerden) mee.
En nog een keer daarna. Weet niet meer of het de tweede keer was of later. Beide keren was in Floreffe iig.

Pas nog met iemand uit die tijd uit eten gegaan. Die zei dat er nu 2 NMLK's waren. Voor onder en boven de 45 (oid).
Val ik weer tussen wal en schip.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_181164041
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Doen ze dat nog steeds? :D
Ik was iig de eerste keer (dat ze het organiseerden) mee.
En nog een keer daarna. Weet niet meer of het de tweede keer was of later. Beide keren was in Floreffe iig.

Pas nog met iemand uit die tijd uit eten gegaan. Die zei dat er nu 2 NMLK's waren. Voor onder en boven de 45 (oid).
Ja, Ardennen nog steeds :Y Zat ook al bijna vol toen ik het zag.

Ik snap hun organigram niet zo goed. Je hebt NMLK en je hebt per provincie een enthousiasteling of zo. Die vormen een eigen clubje, maar ook weer niet. Of zo.
Wel wordt aan alle activiteiten een leeftijdsgroep toegekend door de organisator en daar mag je 10 jaar onder of boven zitten. Denk dat ik in mijn overzicht ook alleen activiteiten aangeboden krijg waar ik aan mag deelnemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181164144
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Val ik weer tussen wal en schip.
Nee hoor :)
Ik zit daar ook in de buurt maar volgens mij kun je dan juist aan zowat alles deelnemen. *O* omdat de meeste organisatoren kiezen voor 20-45 of 35-50. En dan vallen wij er de komende jaren nog mooi in. Want je mag dus tot tien jaar ouder zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:09:44 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181164274
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, Ardennen nog steeds :Y Zat ook al bijna vol toen ik het zag.

Ik snap hun organigram niet zo goed. Je hebt NMLK en je hebt per provincie een enthousiasteling of zo. Die vormen een eigen clubje, maar ook weer niet. Of zo.
Wel wordt aan alle activiteiten een leeftijdsgroep toegekend door de organisator en daar mag je 10 jaar onder of boven zitten. Denk dat ik in mijn overzicht ook alleen activiteiten aangeboden krijg waar ik aan mag deelnemen.
Vroeger kon je je gewoon overal voor aanmelden. Toen was het merendeel ook tussen de 25 en de 40. Maar Carlo (oprichter) is ouder dan ik meen ik. Er zal gaandeweg wel behoefte zijn gekomen van jonkies en oudjes om met vioral leeftijdgenoten om te gaan. Niet als enige 50-er in een groep met 20-jarigen em andersom.

En aparte provincie-enthousiastelingen waren er ook niet. Wel steeds meer lokale borrels ipv 1 centrale in Amsterdam (2e keer dat ik lid was).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:09:56 #156
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181164287
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:01 schreef Kreator het volgende:
proefeet ding.
Proefeetding is altijd goed. ^O^
pi_181164545
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vroeger kon je je gewoon overal voor aanmelden. Toen was het merendeel ook tussen de 25 en de 40. Maar Carlo (oprichter) is ouder dan ik meen ik. Er zal gaandeweg wel behoefte zijn gekomen van jonkies en oudjes om met vioral leeftijdgenoten om te gaan. Niet als enige 50-er in een groep met 20-jarigen em andersom.

En aparte provincie-enthousiastelingen waren er ook niet. Wel steeds meer lokale borrels ipv 1 centrale in Amsterdam (2e keer dat ik lid was).
Nu heb je dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een aantal landelijke dingen die vanuit de organisatie gepland worden, op diverse locaties.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:17:37 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181164624
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nu heb je dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een aantal landelijke dingen die vanuit de organisatie gepland worden, op diverse locaties.
Hey, salsa in de Boterwaag. Dus toch een soort Tinder?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181164786
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:17 schreef Molo het volgende:

[..]

En een aantal landelijke dingen die vanuit de organisatie gepland worden, op diverse locaties.
Hey, salsa in de Boterwaag. Dus toch een soort Tinder?
[/quote]

Sorry, ik had het ranzige seksdate filter even uitgezet voor jullie :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-08-2018 22:30:17 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 22:23:55 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181164861
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:17 schreef Molo het volgende:

Hey, salsa in de Boterwaag. Dus toch een soort Tinder?
Je bent soms een beetje dom.
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:33:40 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181165143
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je bent soms een beetje dom.
Ben je er weleens geweest op zo'n feestje?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 22:39:26 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181165323
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben je er weleens geweest op zo'n feestje?
Geen zin in je gestook vandaag. Mijn uitleg staat er al.
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:42:05 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181165394
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Geen zin in je gestook vandaag. Mijn uitleg staat er al.
Mijn gestook :')

Ik had het niet eens tegen jou man, lamlul
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 22:46:41 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181165522
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn gestook :')

Ik had het niet eens tegen jou man, lamlul
Je vroeg uit pure interesse, nadat iemand het al vroeg en er al antwoord was gegeven. Sorry, verkeerd begrepen.
Leuk man, die pure oprechtheid van je.
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:50:13 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181165614
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je vroeg uit pure interesse, nadat iemand het al vroeg en er al antwoord was gegeven. Sorry, verkeerd begrepen.
Leuk man, die pure oprechtheid van je.
Joh lazer op man, grapje naar Cat, die me jaren kent en ook het begrip humor kent wat jou vreemd is

Ga lekker zelf verder huilen

En succes met morgen weer huilwaardig vroeg opstaan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer maandag 13 augustus 2018 @ 22:51:41 #166
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181165658
Ah, je ware aard.

Welterusten.
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:52:52 #167
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181165686
Maarten is ongesteld! *O*
Solidaire mannen. O+
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:54:08 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181165713
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:51 schreef Kreator het volgende:
Ah, je ware aard.

Welterusten.
Joh zoek het uit man :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181165792
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:03:18 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181165889
quote:
Morgen weer zorgen? Of je andere werk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181166075
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Dit is voor mensen die leuke dingen willen doen maar daar geen groepje vrienden voor hebben.
Het zijn wel vaak singles, maar het is geen datingsite. Maar ja, alles kan. Het is niet het doel.

Ongeveer 200 activiteiten per week waar je uit kunt kiezen.
Voor mij (niet zo'n heel sociale kluizenares) zou dit de horror zijn, maar als je ernaar op zoek bent kan 't best leuk uitpakken!
pi_181166078
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Morgen weer zorgen? Of je andere werk?
Morgen nog steeds weekend *O*
Mijn nichtje gaat haar verjaardagskado met me inwisselen: glazen ding maken en naar het muZieum in Nijmegen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:18:16 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181166252
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Morgen nog steeds weekend *O*
Mijn nichtje gaat haar verjaardagskado met me inwisselen: glazen ding maken en naar het muZieum in Nijmegen.
Leuk! Heeft ze zelf voor gekozen dus?
Zat net even te googlen, kende het niet. Zal eens aan mijn zus doorgeven
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181166495
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

Nee hoor :)
Ik zit daar ook in de buurt maar volgens mij kun je dan juist aan zowat alles deelnemen. *O* omdat de meeste organisatoren kiezen voor 20-45 of 35-50. En dan vallen wij er de komende jaren nog mooi in. Want je mag dus tot tien jaar ouder zijn.
Kan ik niet eens samen met vriend naar zoiets, want we schelen meer dan 10jaar :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:40:19 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181166742
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nu heb je dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een aantal landelijke dingen die vanuit de organisatie gepland worden, op diverse locaties.
Ah, thanks!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181166793
Klinkt op zich wel leuk! Als je echt te weinig mensen IRL spreekt is het wel een echt leuk idee. Ik zou meedoen!

Vraag is alleen of de digitale wereld hier de oplossing van zichzelf is ;)
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:45:07 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181166851
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:42 schreef freecell het volgende:
Klinkt op zich wel leuk! Als je echt te weinig mensen IRL spreekt is het wel een echt leuk idee. Ik zou meedoen!

Vraag is alleen of de digitale wereld hier de oplossing van zichzelf is ;)
De activiteiten zijn IRL he? ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181166910
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De activiteiten zijn IRL he? ;)
Dat begrijp ik ;)
Maar ik denk dat internet een belangrijke reden is dat mensen elkaar niet meer spreken irl.

Al denk ik dat de belangrijkste reden individualisering is. Meest jammerlijke ontwikkeling van de laatste eeuw.
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:48:31 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181166920
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ;)
Maar ik denk dat internet een belangrijke reden is dat mensen elkaar niet meer spreken irl.

Al denk ik dat de belangrijkste reden individualisering is. Meest jammerlijke ontwikkeling van de laatste eeuw.
Ah, zo. Daar heb je wel een puntje.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181167146
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dat is tof! Ben benieuwd hoe jij het vindt!

Ik heb me een paar weken geleden ingeschreven. Inmiddels voor vijf events aangemeld. Een eentje die is gecancelled.
Ik ben gaan zeilen, en ga nog lasergamen in een tuincentrum, met volle maan wandelen door de Groote Peel en een keer luisteren naar het burlen van herten. En smokkelaarsroute wandelen.
Daarnaast op de wachtlijst voor een culinaire wandeling. Allemaal dingen die ik zelf nooit bedenk of waarin ik al snel in de laaaat maar modus schiet als ik zelf mensen moet zoeken om mee te gaan.

Ga wel veel kilometers maken als ik het zo teruglees :D Toch ook maar eens terrasje, zwemmen, festival of high tea doen of zo. :+
Zo klinkt het eigenlijk best tof. Heb je ook dat je de mensen die je op zo’n activiteit ontmoet later nog spreekt/ziet?

Ik vond FOK!Meetings altijd tof. En dat is ook met een grote groep ‘onbekende’ mensen, maar dan heb ik ze tenminste al gesproken. Maar dit klinkt ook wel gezellig, en al een hele poos niet naar meetings geweest.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:10:05 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181167444
LNMK is wel discriminerend:
quote:
NMLK’ers zijn actieve, communicatieve types (HBO+)
Kom ik aan met mijn MAVO. O-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:35:34 #182
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181168073
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:10 schreef golfer het volgende:
LNMK is wel discriminerend:

[..]

Kom ik aan met mijn MAVO. O-)
Prima club dus.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:47:49 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181168345
Maar als ik vrijgezellig zou zijn lijkt het mij een prima alternatief voor Tinder-achtige clubs. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 06:21:14 #184
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181170260
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:58 schreef Molo het volgende:
Bloemige aardappels met jus :X :X :X :r
Jeugdtrauma?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 06:49:25 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181170458
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 06:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jeugdtrauma?
Nogal ja :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:17:51 #186
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181170682
Ik associeer bloemig ook meer met (te) oude aardappelen en kruimig met bepaalde niet vastkokende rassen. Het klinkt gewoon niet lekker, bloemig.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:21:55 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181170714
Bloemig is prima voor puree, verder mogen mensen ze houden.
Walgelijk, ik eet nog liever pannekoeken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181170813
Nu heb ik zin in pannenkoeken }:|
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_181170871
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Leuk! Heeft ze zelf voor gekozen dus?
Zat net even te googlen, kende het niet. Zal eens aan mijn zus doorgeven
Samen gekozen. Ik weet haar interesses dus heb een shortlist gemaakt. :)
MuZieum ben ik al eens geweest, was tof.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181170878
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan ik niet eens samen met vriend naar zoiets, want we schelen meer dan 10jaar :')
Het gaat er dan ook om dat je NIEUWE mensen leert kennen he :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181170896
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo klinkt het eigenlijk best tof. Heb je ook dat je de mensen die je op zo’n activiteit ontmoet later nog spreekt/ziet?

Ik vond FOK!Meetings altijd tof. En dat is ook met een grote groep ‘onbekende’ mensen, maar dan heb ik ze tenminste al gesproken. Maar dit klinkt ook wel gezellig, en al een hele poos niet naar meetings geweest.
FOK!meets zijn ook altijd leuk ja. Maar dat vind ik toch anders, je ‘kent’ elkaar immers al.
Ik heb nu een event gehad, daar niemand getroffen waarmee ik verder contact zou willen houden. Maar wel leuke mensen en als iemand van de groep zelf een event organiseert word je vaak getipt.
Bij mijn event waren ook een paar mensen die elkaar al kenden van eerdere events. En twee dames bleken veel gemeenschappelijke interesses te hebben dus die zie ik elkaar nog wel benaderen buiten NMLK om.
Het is net wat je er zelf van maakt, eigenlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181170913
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

De activiteiten zijn IRL he? ;)
:'( :B
pi_181171202
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181171236
:W

Vandaag eens proberen een beetje progressie te maken met het uittypen van de analyses o|O In theorie is het helemaal niet zo veel werk, maar zit er erg tegenaan te hikken merk ik.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:52:38 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_181171505
Mogge :W

Wakker worden was :X. Pijn in rechterschouder/nek. Nu pilletje erin en kijken hoe het gaat. En anders moeders inschakelen op de nulste lijn (ze is fysio).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:05:26 #196
22592 crew  Ole
pi_181171651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:52 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Wakker worden was :X. Pijn in rechterschouder/nek. Nu pilletje erin en kijken hoe het gaat. En anders moeders inschakelen op de nulste lijn (ze is fysio).
oeh.. maar fysio is ^O^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_181171706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:52 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Wakker worden was :X. Pijn in rechterschouder/nek. Nu pilletje erin en kijken hoe het gaat. En anders moeders inschakelen op de nulste lijn (ze is fysio).
Zo wakker worden is niet fijn maar zo'n moeder is wel heel handig.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:32:21 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181172018
Even wat boekhouding doen :X
Bonnen van dit project tot dusverre.


Wat een kutsysteem is dat nieuwe groepticket van NS trouwens. :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181172063
Goedemorgen :)

Zwaar praktisch een fysio-moeder!

Hier zometeen met een buuf naar de voedselbank rijden (ze heeft 4 kinderen en geen auto) normaal doet een andere buuf dat altijd, maar vakantie, maar wat een gedoe zeg :o ik rijd alleen maar heen en weer, zij is er de hele ochtend aan kwijt!

Donderdag vieren we de verjaardag van onze eerste tiener :o en vrijdag op vakantie.

Rennen en vliegen en taartingrediënten bedenken dus nu ;)
pi_181172183
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 07:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

FOK!meets zijn ook altijd leuk ja. Maar dat vind ik toch anders, je ‘kent’ elkaar immers al.
Ik heb nu een event gehad, daar niemand getroffen waarmee ik verder contact zou willen houden. Maar wel leuke mensen en als iemand van de groep zelf een event organiseert word je vaak getipt.
Bij mijn event waren ook een paar mensen die elkaar al kenden van eerdere events. En twee dames bleken veel gemeenschappelijke interesses te hebben dus die zie ik elkaar nog wel benaderen buiten NMLK om.
Het is net wat je er zelf van maakt, eigenlijk.
Ja, true. Nou, klinkt tof. :D Misschien ook maar eens in de gaten houden of er nog iets tofs tussen staat.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:47:02 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181172277
morguh!
vandaag maar weer eens ana het werk ..
dus tijd om te fok!en ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:04:26 #202
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181172648
Goedemorgen! Hoe gaat het met jullie? :*
pi_181172715
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:04 schreef gcjoel het volgende:
Goedemorgen! Hoe gaat het met jullie? :*
Hoi!!! :W

Druk druk druk
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:07:49 #204
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181172745
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoi!!! :W

Druk druk druk
Zolang je geen stress hebt en het leuke dingen zijn is het goed toch?
pi_181172771
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ben net geweest en hij was mooi, en lief.... maar ook saahaahaahaaaaai :@
Ik vond het begin wat traag, en het is geen actiefilm nee, maar ik vond het wel eens lekker eigenlijk, tussen al het actiegeweld door. En ik vind het wel echt bij de Pooh-sfeer passen O+

Verder goedemorgen. Pas avonddienst, dus ik heb vandaag wat uren om mijn ontplofte huis enigszins aan kant te krijgen en nog wat dingen te regelen. Misschien ook maar eens een to-do-lijstje maken, want ik ben het overzicht een beetje kwijt :P
pi_181172811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zolang je geen stress hebt en het leuke dingen zijn is het goed toch?
(Ver)nieuw(de) baan en ik moet even eea op een rijtje zetten. Was helemaal vergeten dat een van de mensen middenin een verhaal begint (en stopt) en dat je daar zelf kop en staart bij moet verzinnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181172852
Over fysio en zo gesproken. Mijn moeder heeft al járen pijn in haar nek, bovenrug. Fysio heeft het een tijdje behandeld. De verzorging en mijn vader masseren elke ochtend. Het si wel wat minder geworden, maar het voelt altijd nog als een loden last in haar nek.

Is ze op vakantie, ontmoet daar een man die massages geeft. Heeft visitekaartjes met 'gouden handen' en Reiki. Niets voor mij eigenlijk. Maar hij stelt voor mijn moeder's nek te masseren. Eén keer gemasseerd. Alles is weg. Alle pijn. Het zware gevoel, weg. Ma zegt zich zo vrij en licht te voelen na al die jaren :o En dit is nu meer dan een week geleden. Op zijn visitekaartje staat dat een eerste kennismakingsmassage 15 euro kost voor een uur. Ik heb eigenlijk nergens last van, maar ik overweeg het nu wel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:11:31 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181172854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

(Ver)nieuw(de) baan en ik moet even eea op een rijtje zetten. Was helemaal vergeten dat een van de mensen middenin een verhaal begint (en stopt) en dat je daar zelf kop en staart bij moet verzinnen.
Dat is altijd lastig in het begin ja.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:13:09 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181172902
kaat.. is dat omdat je collega weg is?

en over avonddiensten gesproken.. ik ga volgende week de nacht in.. wie heft er tips om de overgang zo makkelijk mogelijk te maken? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181172910
Ben eten aan het klaarmaken trouwens. Roti kip, gaat zo in de slowcooker. Heb 10 slowcooker recepten uitgekozen voor de komende 2 weken zodat ik 's middags geen eten meer hoef te maken *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:14:15 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181172927
zit je in het goede topic isa? ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:14:49 #212
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181172936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ben eten aan het klaarmaken trouwens. Roti kip, gaat zo in de slowcooker. Heb 10 slowcooker recepten uitgekozen voor de komende 2 weken zodat ik 's middags geen eten meer hoef te maken *)
Dat klinkt uitstekend! Goed idee, het jezelf lekker makkelijk maken. Heb je de roti digitaal? Of alles? *)
pi_181172943
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:13 schreef Barreltje het volgende:
kaat.. is dat omdat je collega weg is?

en over avonddiensten gesproken.. ik ga volgende week de nacht in.. wie heft er tips om de overgang zo makkelijk mogelijk te maken? :o
Ik slaap altijd even van 19 tot 21 uur. En ik eet niet tussen 12 uur 's nachts en 6 uur 's morgens. Je darmen zijn er niet blij mee en ik word er serieus heel moe van. Ik eet normaal als ik 's morgens thuis kom, voor ik ga slapen. En voor het slapen is een slaapmaskertje handig (een echte, met van die bolle doppen, niet zo'n Etosding) tenzij je een heel goed verduisteringsgordijn hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181172949
Ik moet hoog nodig weer eens kabeljauw eten O+
pi_181172950
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:14 schreef morgane het volgende:

Dat klinkt uitstekend! Goed idee, het jezelf lekker makkelijk maken. Heb je de roti digitaal? Of alles? *)
Alles komt uit het slowcookertopic in CUL en alles netjes uitgeprint O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:17:07 #216
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181172982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles komt uit het slowcookertopic in CUL en alles netjes uitgeprint O-)
Ohh tof, ik had die lijst recepten in de OP over het hoofd gezien *O*
pi_181172986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:17 schreef morgane het volgende:

Ohh tof, ik had die lijst recepten in de OP over het hoofd gezien *O*
Ik kom wel melden wat wel en niet de moeite waard is :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:18:26 #218
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181173000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kom wel melden wat wel en niet de moeite waard is :Y
*O* top, er zitten hier meer slowcookerfanaten.

Weet iemand een goed alternatief voor kousenband/sperziebonen bij roti? Mr. morgane lust geen sperziebonen, peultjes, haricots verts etcetera.
pi_181173022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:18 schreef morgane het volgende:

*O* top, er zitten hier meer slowcookerfanaten.

Weet iemand een goed alternatief voor kousenband/sperziebonen bij roti? Mr. morgane lust geen sperziebonen, peultjes, haricots verts etcetera.
Dat is wel een beetje een essentieel ingrediënt als ik het recept zo zie :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:20:15 #220
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181173045
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje een essentieel ingrediënt als ik het recept zo zie :D
Ja :'( maar ik vind de kip met aardappel en rotivellen zo lekker en eet eigenlijk nooit alleen.
Plus soms heimwee naar de tijd dat ik bij het afhaalcentrum van een Toko werkte O+
pi_181173065
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ben eten aan het klaarmaken trouwens. Roti kip, gaat zo in de slowcooker. Heb 10 slowcooker recepten uitgekozen voor de komende 2 weken zodat ik 's middags geen eten meer hoef te maken *)
:D _O- Alles gereed voor de expansion? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181173093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:20 schreef morgane het volgende:

[..]

Ja :'( maar ik vind de kip met aardappel en rotivellen zo lekker en eet eigenlijk nooit alleen.
Plus soms heimwee naar de tijd dat ik bij het afhaalcentrum van een Toko werkte O+
Misschien kool ofzo? Roti zonder kousenband lijkt mij maar matig eigenlijk :P
pi_181173095
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:20 schreef PdeHoog het volgende:

:D _O- Alles gereed voor de expansion? :P
:Y de ochtenden zijn voor koken, huishouden, klusjes en sporten. En dan vanaf 13 uur wow spelen. Ik vind het wel goed ingedeeld. Vanmorgen tot 5 uur doorgespeeld, maar had gisteravond geslapen, dus alweer 'vroeg' wakker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181173128
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y de ochtenden zijn voor koken, huishouden, klusjes en sporten. En dan vanaf 13 uur wow spelen. Ik vind het wel goed ingedeeld. Vanmorgen tot 5 uur doorgespeeld, maar had gisteravond geslapen, dus alweer 'vroeg' wakker.
:D :D :D :D ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181173144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y de ochtenden zijn voor koken, huishouden, klusjes en sporten. En dan vanaf 13 uur wow spelen. Ik vind het wel goed ingedeeld. Vanmorgen tot 5 uur doorgespeeld, maar had gisteravond geslapen, dus alweer 'vroeg' wakker.
:o Ik vind dit zo leuk om te lezen. Ken echt verder niemand die dit ook zo doet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181173164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:18 schreef morgane het volgende:
*O* top, er zitten hier meer slowcookerfanaten.

Weet iemand een goed alternatief voor kousenband/sperziebonen bij roti? Mr. morgane lust geen sperziebonen, peultjes, haricots verts etcetera.
Zou het dan apart houden en voor jezelf later toevoegen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:25:05 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181173169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik slaap altijd even van 19 tot 21 uur. En ik eet niet tussen 12 uur 's nachts en 6 uur 's morgens. Je darmen zijn er niet blij mee en ik word er serieus heel moe van. Ik eet normaal als ik 's morgens thuis kom, voor ik ga slapen. En voor het slapen is een slaapmaskertje handig (een echte, met van die bolle doppen, niet zo'n Etosding) tenzij je een heel goed verduisteringsgordijn hebt.
tnx..
Mijn nacht dienst begint om 19:00 en gaat tot 7:00
ik heb geloof ik wel een hut die donker is, dus slapen komt wel goed (hoop ik, maar ik ga idd even naar dat slap maskertje kijken , heb je nog tips? )
hoe komt het dat je darmen er niet blij mee zijn eigenlijk?
ik vermoed dat ik wel MOET eten omdat ik anders geen energie heb.. ik moet een hoop traplopen in de nacht.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:25:21 #228
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181173175
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zou het dan apart houden en voor jezelf later toevoegen.
Dat is een goed idee, daar zou ik nooit opkomen. En dan nog een salade erbij voor meneer :)
pi_181173187
Wij zouden ook weer gaan spelen zodra de nieuwe expansion er is. Maar denk dat ik nog even wacht, eigenlijk nog niet zoveel zin. Al begin ik normaal elke keer te laat en is iedereen al klaar met alles. Dat is ook niet tof.
pi_181173199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:25 schreef morgane het volgende:
Dat is een goed idee, daar zou ik nooit opkomen. En dan nog een salade erbij voor meneer :)
Of broccoli ofzo. Dat lijkt me er ook wel lekker bij, maar als jij wel sperziebonen lust, zou dat echt wel m'n voorkeur hebben.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:27:57 #231
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181173216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of broccoli ofzo. Dat lijkt me er ook wel lekker bij, maar als jij wel sperziebonen lust, zou dat echt wel m'n voorkeur hebben.
Broccoli ^O^ maar de echte, complete roti is wel het lekkerst ja.
pi_181173219
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:13 schreef Barreltje het volgende:
kaat.. is dat omdat je collega weg is?

en over avonddiensten gesproken.. ik ga volgende week de nacht in.. wie heft er tips om de overgang zo makkelijk mogelijk te maken? :o
Ja, alles komt nu bij mij binnen. Ik moet eens kijken hoe ik dat in goede banen ga leiden. Want nu ben ik 's morgens meer dan een uur bezig om agendazooi uit mijn mails te deleten, daarna mails die niet voor mij zijn maar waarvan ik automatisch een kopie krijg (wilikniet)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:30:03 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181173261
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, alles komt nu bij mij binnen. Ik moet eens kijken hoe ik dat in goede banen ga leiden. Want nu ben ik 's morgens meer dan een uur bezig om agendazooi uit mijn mails te deleten, daarna mails die niet voor mij zijn maar waarvan ik automatisch een kopie krijg (wilikniet)
kan je die niet automatisch in je CC box laten zetten?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181173346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y de ochtenden zijn voor koken, huishouden, klusjes en sporten. En dan vanaf 13 uur wow spelen. Ik vind het wel goed ingedeeld. Vanmorgen tot 5 uur doorgespeeld, maar had gisteravond geslapen, dus alweer 'vroeg' wakker.
Cool :)
Vakantie hier voor genomen?
pi_181173466
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

kan je die niet automatisch in je CC box laten zetten?
Nee, want dan moet ik die ook nog weer opschonen. De mensen moeten mij eruit halen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181173636
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

tnx..
Mijn nacht dienst begint om 19:00 en gaat tot 7:00
ik heb geloof ik wel een hut die donker is, dus slapen komt wel goed (hoop ik, maar ik ga idd even naar dat slap maskertje kijken , heb je nog tips? )
hoe komt het dat je darmen er niet blij mee zijn eigenlijk?
ik vermoed dat ik wel MOET eten omdat ik anders geen energie heb.. ik moet een hoop traplopen in de nacht.. :o
Karton rond/voor je poort werkt ook goed :7
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:50:29 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181173662
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Karton rond/voor je poort werkt ook goed :7
watte?? :P vorige keer had ik een hut aan de binnenkant van het schip, geen raampje.. zou nu prima werken! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181173724
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

watte?? :P vorige keer had ik een hut aan de binnenkant van het schip, geen raampje.. zou nu prima werken! ^O^
Wij hadden 24u/dag licht. Heb de bootsman wat plywood op maat laten zagen en zwart laten schilderen. Dat voor m’n poort geprakt. Donkerder dan dat krijg je t niet :7

Ik kan niet slapen met zo’n stoffen duikbril.

Sta er trouwens van te kijken dat je geen poort hebt.. arbo technisch wel verplicht.. alhoewel, jij bent passagier he? Andere regels :Y
pi_181173835
Ik ben misselijk. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:05:21 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181173917
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Wij hadden 24u/dag licht. Heb de bootsman wat plywood op maat laten zagen en zwart laten schilderen. Dat voor m’n poort geprakt. Donkerder dan dat krijg je t niet :7

Ik kan niet slapen met zo’n stoffen duikbril.

Sta er trouwens van te kijken dat je geen poort hebt.. arbo technisch wel verplicht.. alhoewel, jij bent passagier he? Andere regels :Y
Ik slaap er alleen maar :) ik werk op het platform
Niet dat ik daar daglicht zie, want nachtdienst maar vooruit ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181173983
:O Ik loop echt zo keihard achter.

Maar wel een verlate -knuffel- voor Barrel!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:11:19 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181174041
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:08 schreef minilot het volgende:
:O Ik loop echt zo keihard achter.

Maar wel een verlate -knuffel- voor Barrel!
:@ tnx! het gaat vandaag wel wat beter..
het blijft nog enorm wennen.. zo gek hoe je leven eigenlijk verweven is met zo'n beestje..

ergens in November gaan we wsl kijken voor een ander beestje.. het is wel al heel leeg zonder poes..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181174085
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]
het is wel al heel leeg zonder poes..
Ja, tuurlijk! Sterkte nog ermee en jullie vinden in november vast een lieve! -x-

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 14-08-2018 11:45:05 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_181174097
Lonaabeest, veel plezier op Lowlands! O+ Specifieke acts waar je naar uitkijkt? *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 14-08-2018 11:45:16 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_181174133
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:@ tnx! het gaat vandaag wel wat beter..
het blijft nog enorm wennen.. zo gek hoe je leven eigenlijk verweven is met zo'n beestje..

ergens in November gaan we wsl kijken voor een ander beestje.. het is wel al heel leeg zonder poes..
Raar gevoel is dat, Zo'n diertje hoort er zo bij in huis. Ooit eens 4 maanden tussen 2 katten gehad, dat was te lang (laatste keer was overdreven snel, op vrijdag moeten laten inslapen om 17.30, nog geen 24 uur later liep de volgende het huis te inspecteren)
De kat van mijn ouders was al jaren overleden en wij waren allemaal al lang het huis uit, maar als de woonkamerdeur "vanzelf" openging (door wind) keken wij allemaal altijd naar beneden omdat Moortje daar hoorde te lopen.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:14:48 #246
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181174136
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:@ tnx! het gaat vandaag wel wat beter..
het blijft nog enorm wennen.. zo gek hoe je leven eigenlijk verweven is met zo'n beestje..

ergens in November gaan we wsl kijken voor een ander beestje.. het is wel al heel leeg zonder poes..
Omg ja ik las het nog. Sterkte!
Lijkt me echt zo naar als dat gebeurd, moet er niet aan denken hoor ;(
pi_181174161
Sterkte Barreltje
Zal inderdaad wel heel leeg voelen
pi_181174165
Zo´n verdelger te pakken krijgen is nog niet makkelijk. Ik had er net eentje waar de voicemail box van vol was. Volgens mij hebben ze het druk :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181174179
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:13 schreef Kreator het volgende:
Omdat het een -wat ging goed en wat ging minder goed- gesprek was, was het negatieve punt: je bent wel heel zwart-wit.
You don't say! :D

Fijn dat ze tevreden met je zijn! *O* JIj ook afdoende tevreden over hen? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_181174191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, want dan moet ik die ook nog weer opschonen. De mensen moeten mij eruit halen.
CTRL-A, delete!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181174254
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Raar gevoel is dat, Zo'n diertje hoort er zo bij in huis. Ooit eens 4 maanden tussen 2 katten gehad, dat was te lang (laatste keer was overdreven snel, op vrijdag moeten laten inslapen om 17.30, nog geen 24 uur later liep de volgende het huis te inspecteren)
De kat van mijn ouders was al jaren overleden en wij waren allemaal al lang het huis uit, maar als de woonkamerdeur "vanzelf" openging (door wind) keken wij allemaal altijd naar beneden omdat Moortje daar hoorde te lopen.
Ik had ook een Moortje. O+ Moortje was mijn jeugdkat. Liep altijd mee naar school, sprong soms door het raam naar binnen. Wachtte dan de hele dag op mij, hing in de pauze weer rond mij en m'n klasgenootjes en na school liepen we samen weer naar huis.

Hij overleed op Kerstmis, terwijl ik op nieuwjaarsdag toen uit huis ging. Dat was echt heel naar en leeg.
pi_181174261
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ben gaan zeilen, en ga nog lasergamen in een tuincentrum, met volle maan wandelen door de Groote Peel en een keer luisteren naar het burlen van herten. En smokkelaarsroute wandelen.
Daarnaast op de wachtlijst voor een culinaire wandeling.
Dit klinkt best tof! Ik wil precies nul extra mensen leren kennen, daar niet van, maar de activiteiten an sich lijken me puik!

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 14-08-2018 11:48:20 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_181174279
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Raar gevoel is dat, Zo'n diertje hoort er zo bij in huis. Ooit eens 4 maanden tussen 2 katten gehad, dat was te lang (laatste keer was overdreven snel, op vrijdag moeten laten inslapen om 17.30, nog geen 24 uur later liep de volgende het huis te inspecteren)
De kat van mijn ouders was al jaren overleden en wij waren allemaal al lang het huis uit, maar als de woonkamerdeur "vanzelf" openging (door wind) keken wij allemaal altijd naar beneden omdat Moortje daar hoorde te lopen.
Moortje O+
Mijn eerste gezinskat
pi_181174332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:13 schreef minilot het volgende:
Lonabeest, veel plezier op Lowlands! O+ Specifieke acts waar je naar uitkijkt? *O*
Valt wel mee eigenlijk. Ik ben niet blown-away door de line-up.
Gogol Bordello is soberso feest. *O*
Gorillaz moeten we ook maar kieken.

heb nog wel wat bandjes ingekleurd in mn blokkenschema :P

Vandaag eerst nog BLOKKEN. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181174364
Grappig, 3 Moortjes als gezinskat. Die van ons was heel erg gericht op mijn broer en aan het eind van zijn leven wilde hij alleen maar bij mijn vader op schoot. Daar ging mijn vader ook echt voor zitten, krant aan de kant (en dat deed hij voor vrijwel niemand), zodat Moortje een goede plek had.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181174382
Wij hebben wel een zwarte kat gehad, heette geen Moortje. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:28:36 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181174419
Poes ligt nu naast het konijn en de hamster en de eerste kat [Goofy] van mijn ouders.. op de een of andere manier zijn de 2 tussen katten niet in de tuin begraven..

we hebben zo ontzettend veel beleefd samen.. we gingen samen het huis uit.. bij mijn vriendje in een studio wonen.. daarna zijn we 16 keer verhuisd ( anti kraak huizen en relaties die aan en uit gingen) en poes ging steeds mee, zelfs naar Noorwegen! hij was onverwoestbaar.. overleefde zelfs diabetes injecties.. maar nu was het vaatje eigenlijk toch wel leeg.. de eetlust opwekkers deden hun werk total niet.. hij wilde niet meer eten.. en toen hij de kracht niet meer had om op de toiletpot te springen om uit de wc te drinken toen is hij heel snel uitgedroogd.. arm beestj .. *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181174473
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Poes ligt nu naast het konijn en de hamster en de eerste kat [Goofy] van mijn ouders.. op de een of andere manier zijn de 2 tussen katten niet in de tuin begraven..

we hebben zo ontzettend veel beleefd samen.. we gingen samen het huis uit.. bij mijn vriendje in een studio wonen.. daarna zijn we 16 keer verhuisd ( anti kraak huizen en relaties die aan en uit gingen) en poes ging steeds mee, zelfs naar Noorwegen! hij was onverwoestbaar.. overleefde zelfs diabetes injecties.. maar nu was het vaatje eigenlijk toch wel leeg.. de eetlust opwekkers deden hun werk total niet.. hij wilde niet meer eten.. en toen hij de kracht niet meer had om op de toiletpot te springen om uit de wc te drinken toen is hij heel snel uitgedroogd.. arm beestj .. *;
Jeetje, Poes heeft meer meegemaakt dan de gemiddelde mens. En eten is, zeker voor katten, behoorlijk belangrijk.
Katten, het blijven bijzondere dieren <3
We have far more in common than that which devides us..
pi_181174483
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Grappig, 3 Moortjes als gezinskat. Die van ons was heel erg gericht op mijn broer en aan het eind van zijn leven wilde hij alleen maar bij mijn vader op schoot. Daar ging mijn vader ook echt voor zitten, krant aan de kant (en dat deed hij voor vrijwel niemand), zodat Moortje een goede plek had.
Hoe liefdevol O+
pi_181174608
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:25 schreef Barreltje het volgende:

tnx..
Mijn nacht dienst begint om 19:00 en gaat tot 7:00
ik heb geloof ik wel een hut die donker is, dus slapen komt wel goed (hoop ik, maar ik ga idd even naar dat slap maskertje kijken , heb je nog tips? )
hoe komt het dat je darmen er niet blij mee zijn eigenlijk?
ik vermoed dat ik wel MOET eten omdat ik anders geen energie heb.. ik moet een hoop traplopen in de nacht.. :o
Omdat je darmen ook in een circadiaan ritme zitten en extra voedsel in de nacht past niet in dat ritme. Misschien heb je hier iets aan: https://www.cdc.gov/niosh/docs/2015-115/default.html
Dat is een online cursus (eigenlijk gewoon allemaal informatie) voor verpleegkundigen over de nachtdienst.

Deze gebruik ik op dit moment: https://oordopjes-kopen.n(...)fortabel/slapen.html (zat 'gratis' bij een proefpakket oordopjes :+ maar ze verkopen hem ook los)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181174697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y de ochtenden zijn voor koken, huishouden, klusjes en sporten. En dan vanaf 13 uur wow spelen. Ik vind het wel goed ingedeeld. Vanmorgen tot 5 uur doorgespeeld, maar had gisteravond geslapen, dus alweer 'vroeg' wakker.
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_181174807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo´n verdelger te pakken krijgen is nog niet makkelijk. Ik had er net eentje waar de voicemail box van vol was. Volgens mij hebben ze het druk :D
Yup. Retevervelend. Ik moet mezelf echt dwingen om voor zonsondergang (-> wespen terug naar nest) naar buiten te gaan. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_181174855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:20 schreef Myraela het volgende:

[..]


Hij overleed op Kerstmis, terwijl ik op nieuwjaarsdag toen uit huis ging. Dat was echt heel naar en leeg.
Och! -O-
Wel gaaf dat -ie met je mee naar school ging! *;

Enneh, hoe gaat het momenteel met je? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_181175405
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Poes ligt nu naast het konijn en de hamster en de eerste kat [Goofy] van mijn ouders.. op de een of andere manier zijn de 2 tussen katten niet in de tuin begraven..

we hebben zo ontzettend veel beleefd samen.. we gingen samen het huis uit.. bij mijn vriendje in een studio wonen.. daarna zijn we 16 keer verhuisd ( anti kraak huizen en relaties die aan en uit gingen) en poes ging steeds mee, zelfs naar Noorwegen! hij was onverwoestbaar.. overleefde zelfs diabetes injecties.. maar nu was het vaatje eigenlijk toch wel leeg.. de eetlust opwekkers deden hun werk total niet.. hij wilde niet meer eten.. en toen hij de kracht niet meer had om op de toiletpot te springen om uit de wc te drinken toen is hij heel snel uitgedroogd.. arm beestj .. *;
Wauw O+ Poes heeft een tof leven gehad volgens mij :Y En een mooie leeftijd.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:28:13 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181175676
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Poes ligt nu naast het konijn en de hamster en de eerste kat [Goofy] van mijn ouders.. op de een of andere manier zijn de 2 tussen katten niet in de tuin begraven..

we hebben zo ontzettend veel beleefd samen.. we gingen samen het huis uit.. bij mijn vriendje in een studio wonen.. daarna zijn we 16 keer verhuisd ( anti kraak huizen en relaties die aan en uit gingen) en poes ging steeds mee, zelfs naar Noorwegen! hij was onverwoestbaar.. overleefde zelfs diabetes injecties.. maar nu was het vaatje eigenlijk toch wel leeg.. de eetlust opwekkers deden hun werk total niet.. hij wilde niet meer eten.. en toen hij de kracht niet meer had om op de toiletpot te springen om uit de wc te drinken toen is hij heel snel uitgedroogd.. arm beestj .. *;
Prima en enerverend leven gehad, lijkt mij.

Moet er nu ook niet aan denken om onze Xena kwijt te raken, ondanks al haar intussen al verspeelde 9 levens.
We hebben ons wel voor genomen hierna geen poes meer te nemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:32:23 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181175753
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Poes ligt nu naast het konijn en de hamster en de eerste kat [Goofy] van mijn ouders.. op de een of andere manier zijn de 2 tussen katten niet in de tuin begraven..

we hebben zo ontzettend veel beleefd samen.. we gingen samen het huis uit.. bij mijn vriendje in een studio wonen.. daarna zijn we 16 keer verhuisd ( anti kraak huizen en relaties die aan en uit gingen) en poes ging steeds mee, zelfs naar Noorwegen! hij was onverwoestbaar.. overleefde zelfs diabetes injecties.. maar nu was het vaatje eigenlijk toch wel leeg.. de eetlust opwekkers deden hun werk total niet.. hij wilde niet meer eten.. en toen hij de kracht niet meer had om op de toiletpot te springen om uit de wc te drinken toen is hij heel snel uitgedroogd.. arm beestj .. *;
Wat een mooi leven! O+
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:34:09 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181175786
met 2 poezen nar Noorwegen.. in het vliegtuig.. gheheh poes 1 was helemaal schoor van het mieauwen en wilde zijn reismand helemaal niet uit toen we thuis kwamen.. Poes 2 deed z'n oogjes open en stapte parmant z'n hokje uit en zat binnen 5 minute voor het raam van het uitzicht te genieten O+

Poes was ook meant to be mine.. ;) zijn moeder beviel in de linnenkast van mijn ouders .. hij had 2 broertjes.. moederpoes vond poes maar een rare snuiter, want ze verstopte hem telkens onder mijn bed :o daar vond ik hem dus steeds.. op een gegeven moment was ie niet meer te vinden.. was ie via een gat in mijn matras ( :o ) IN het matras gekropen... weirdo.. later deed hij dat ook vaak bij stoelen met een gat aan de onderkant..

en iedere nacht kroop hij bij mij.. het liefst onder de deken.. dan kreeg ik een tap-je van zijn pootje of ik even de deken omhoog wilde doen.. als ik te vast sliep dan nam hij genoegen met mijn hoofd waar hij op of om ging liggen..

zo eens krijg ik toch nooit meer.. -O-

sorry voor de poes spam overigens :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181175851
Poes O+
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:37:52 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181175861
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:34 schreef Barreltje het volgende:
met 2 poezen nar Noorwegen.. in het vliegtuig.. gheheh poes 1 was helemaal schoor van het mieauwen en wilde zijn reismand helemaal niet uit toen we thuis kwamen.. Poes 2 deed z'n oogjes open en stapte parmant z'n hokje uit en zat binnen 5 minute voor het raam van het uitzicht te genieten O+

Poes was ook meant to be mine.. ;) zijn moeder beviel in de linnenkast van mijn ouders .. hij had 2 broertjes.. moederpoes vond poes maar een rare snuiter, want ze verstopte hem telkens onder mijn bed :o daar vond ik hem dus steeds.. op een gegeven moment was ie niet meer te vinden.. was ie via een gat in mijn matras ( :o ) IN het matras gekropen... weirdo.. later deed hij dat ook vaak bij stoelen met een gat aan de onderkant..

en iedere nacht kroop hij bij mij.. het liefst onder de deken.. dan kreeg ik een tap-je van zijn pootje of ik even de deken omhoog wilde doen.. als ik te vast sliep dan nam hij genoegen met mijn hoofd waar hij op of om ging liggen..

zo eens krijg ik toch nooit meer.. -O-

sorry voor de poes spam overigens :@
Mooie herinneringen. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181176058
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:49 schreef minilot het volgende:
Och! -O-
Wel gaaf dat -ie met je mee naar school ging! *;

Enneh, hoe gaat het momenteel met je? :*
Gister eerst naar de huisarts geweest voor de duizeligheid, maar m'n bloeddruk was niet te laag dus ze denkt dat dat ook gewoon de angst is. Daarna door naar de psycholoog waar ik tijdens de afspraak een paniekaanval kreeg vanwege de duizeligheid. Dus dat was ook mooi kut.

Maar ik probeer het vooral weer positief op te pakken. Moet vooral onthouden dat angstsymptomen eigenlijk nooit gevaarlijk zijn. Zo min mogelijk afzeggen of ontwijken, proberen de zekerheid vanuit mezelf te halen in plaats van uit m'n steeds groter wordende lijstje aan dingen die ik mee begon te nemen om me 'veilig' te voelen.

Maar ik begrijp er nog steeds erg weinig van. Waarom dit ineens zo is ontstaan.
pi_181176132
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:34 schreef Barreltje het volgende:
met 2 poezen nar Noorwegen.. in het vliegtuig.. gheheh poes 1 was helemaal schoor van het mieauwen en wilde zijn reismand helemaal niet uit toen we thuis kwamen.. Poes 2 deed z'n oogjes open en stapte parmant z'n hokje uit en zat binnen 5 minute voor het raam van het uitzicht te genieten O+

Poes was ook meant to be mine.. ;) zijn moeder beviel in de linnenkast van mijn ouders .. hij had 2 broertjes.. moederpoes vond poes maar een rare snuiter, want ze verstopte hem telkens onder mijn bed :o daar vond ik hem dus steeds.. op een gegeven moment was ie niet meer te vinden.. was ie via een gat in mijn matras ( :o ) IN het matras gekropen... weirdo.. later deed hij dat ook vaak bij stoelen met een gat aan de onderkant..

en iedere nacht kroop hij bij mij.. het liefst onder de deken.. dan kreeg ik een tap-je van zijn pootje of ik even de deken omhoog wilde doen.. als ik te vast sliep dan nam hij genoegen met mijn hoofd waar hij op of om ging liggen..

zo eens krijg ik toch nooit meer.. -O-

sorry voor de poes spam overigens :@
O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181176274
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:45 schreef Myraela het volgende:

[..]
Daarna door naar de psycholoog waar ik tijdens de afspraak een paniekaanval kreeg vanwege de duizeligheid. Dus dat was ook mooi kut.
Ugh, matig! -O- Aan de andere kant ging je psych toch proberen om tijdens de sessies paniekaanvallen te triggeren? Je was gewoon behulpzaam. ;)
-knuf- :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_181176293
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:53 schreef minilot het volgende:
Ugh, matig! -O- Aan de andere kant ging je psych toch proberen om tijdens de sessies paniekaanvallen te triggeren? Je was gewoon behulpzaam. ;)
-knuf- :*
Zo ben ik. :7

Dat is volgende week pas. :D Weet overigens niet of het dan echt de bedoeling is om paniekaanvallen te krijgen, of juist om ze te voorkomen. Ga het wel merken.
pi_181176294
(Waar bestond je meeneemlijstje intussen dan uit, Myra?)
Let me see you stripped down to the bone
pi_181176391
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:34 schreef Barreltje het volgende:

sorry voor de poes spam overigens :@
Nee joh, mooi en lief! ^O^ En ik hou niet eens van huisdieren :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_181176414
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:54 schreef minilot het volgende:
(Waar bestond je meeneemlijstje intussen dan uit, Myra?)
Medicijnen, een plastic zakje, iets zoets, iets hartigs en drinken.

Dat klinkt allemaal als normaal en handig. Maar voor mij zijn het vluchtwegen. En het is niet nodig, zeker niet voor korte dingen buitenshuis. Het plastic zakje is niet voor boodschappen overigens, maar voor het geval dat ik over m'n nek ga. Wat nooit gebeurd.
pi_181176522
Goed man, dat je direct actie onderneemt. Maar volgens mij had ik dat al gezegd.
Blijft waar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181176580
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:04 schreef Vanyel het volgende:
Goed man, dat je direct actie onderneemt.
Dit! :Y

Komen angststoornissen eigenlijk bij jou in de familie voor, Myra? En gaat je vriend er tot dusver op een voor jou goeie manier mee om? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_181176958
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:07 schreef minilot het volgende:
Komen angststoornissen eigenlijk bij jou in de familie voor, Myra? En gaat je vriend er tot dusver op een voor jou goeie manier mee om? :)
Nou toevallig hoorde ik van m'n moeder dat m'n broer (uit Nieuw-Zeeland) gisteren naar het ziekenhuis is gebracht omdat het leek alsof die een hartaanval kreeg. Maar dat was ook een paniekaanval. Verder weet ik niet of andere familieleden er last van hebben gehad.

En m'n vriend is heel nuchter, dus het is heel lastig te begrijpen voor hem. Zeker zolang ik het zelf ook niet echt begrijp omdat er geen concrete angst zit. Maar juist zijn nuchterheid helpt wel. En hij luistert, en voelt natuurlijk ook heel veilig. Dus het is wel heel fijn dat ik er niet alleen in sta.
pi_181176965
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:04 schreef Vanyel het volgende:
Goed man, dat je direct actie onderneemt. Maar volgens mij had ik dat al gezegd.
Blijft waar.
:Y

en het is alleen maar goed dat de psycholoog je in paniek heeft gezien. Lukte het een beetje om er direct over te praten ook?
Je pakt het echt mooi op. Hopelijk krijg je ook wat grip op waarom dit je steeds overkomt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181176989
Wat een mooi verhaal Barrel, jullie hoorden echt bij elkaar. Moeilijk hoor, het is zo klote afscheid nemen.

En Myra, kon ze je wel helpen tijdens de aanval? En wat de anderen ook zeggen, goed hoor, dat je actie hebt ondernomen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181177031
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:25 schreef Lot_1 het volgende:
en het is alleen maar goed dat de psycholoog je in paniek heeft gezien. Lukte het een beetje om er direct over te praten ook?
Je pakt het echt mooi op. Hopelijk krijg je ook wat grip op waarom dit je steeds overkomt.
We hebben daarna een formulier ingevuld om de paniekaanval een soort van te registreren. Dat was wel fijn. Op het moment zelf probeerde ze me te laten benoemen wat ik zag, maar praten is op dat moment echt niet mogelijk. Ik zie het, besef dat, maar kan geen woorden vormen.
pi_181177123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

We hebben daarna een formulier ingevuld om de paniekaanval een soort van te registreren. Dat was wel fijn. Op het moment zelf probeerde ze me te laten benoemen wat ik zag, maar praten is op dat moment echt niet mogelijk. Ik zie het, besef dat, maar kan geen woorden vormen.
Heel logisch hoor, dat dat niet lukt. Dat het naderhand wel kan is al winst ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181177755
Wow, die brug in Genua :X
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:59:40 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181177810
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:57 schreef mjan het volgende:
Wow, die brug in Genua :X
Er werd elders ook al direct even gelinkt naar de staat van onderhoud van NL bruggen en viaducten...
(En dat ging dan alleen over NH)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:00:57 #286
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181177849
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:16 schreef minilot het volgende:

[..]

You don't say! :D

Fijn dat ze tevreden met je zijn! *O* JIj ook afdoende tevreden over hen? :*
Ja wordt steeds leuker hier.

Ben nu gevraagd of ik in het voorjaar met drie collega's een weekendje naar Madrid wil naar een collega die daar nu woont "om de cultuur te proeven".

Als ik het zo zie,.zijn dit drie zuipschuiten van middelbare leeftijd. :7.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:07:58 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181177972
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:00 schreef Kreator het volgende:

Als ik het zo zie, zijn dit drie zuipschuiten van middelbare leeftijd. :7.
Je voldoet zelf ook aan het profiel. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181178111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:57 schreef mjan het volgende:
Wow, die brug in Genua :X
Ja. Ik zag het ook net :o :X :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:20:55 #289
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181178247
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Je voldoet zelf ook aan het profiel. *)
Ik denk ook dat ik daarom werd uitgenodigd. ;(.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:22:31 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181178280
"middelbare leeftijd "...
das toch als je 50 bent ofzo?? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:22:58 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181178292
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:22 schreef Barreltje het volgende:
"middelbare leeftijd "...
das toch als je 50 bent ofzo?? :o
Minstens.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181178325
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:22 schreef Barreltje het volgende:
"middelbare leeftijd "...
das toch als je 50 bent ofzo?? :o
Ik heb begrepen dat dat al bij 45 opgaat. Krea is dus oudere jongere nog.
Maar wel leuk Krea
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:35:06 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181178555
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:22 schreef Barreltje het volgende:
"middelbare leeftijd "...
das toch als je 50 bent ofzo?? :o
Dus Golfer was in de jaren '80 al van middelbare leeftijd. Hm.
pi_181179197
Jullie zijn allemaal oud.
pi_181179418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 07:32 schreef mjan het volgende:
Nu heb ik zin in pannenkoeken }:|
Vanavond pannenkoeken *O*

Krea wat een goed idee van je! Gaaf dat je je hebt opgegeven. Ben ook benieuwd naar je verhalen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_181180062
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:00 schreef Myraela het volgende:
Jullie zijn allemaal oud.
Precies.
Jij ook :P
pi_181180122
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:35 schreef Tele6 het volgende:
Precies.
Jij ook :P
Oneens. Ik ben nog jong. O+
pi_181180155
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:00 schreef Myraela het volgende:
Jullie zijn allemaal oud.
En wijs ;)
pi_181180192
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En wijs ;)
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_181180218
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En wijs ;)
Daar zijn de meningen over verdeeld :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181180260
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oneens. Ik ben nog jong. O+
Je bent ouder dan ik :6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')