abonnement Unibet Coolblue
pi_181136846
Wij zijn al vele malen in de zomervakantie in Hurghada, Egypte, geweest en we hebben daar altijd geweldige vakanties gehad. Met name omdat je er zo prachtig kunt snorkelen.

Nu zouden wij graag ook eens in februari willen gaan en ik wil vragen of er forumleden ervaringen hebben met een reis naar Egypte in deze maand. Koelt het ‘s avonds hard af? Is het te doen om in de zee te zwemmen/snorkelen, of heb je dan een wetsuit nodig? Zijn hotels er een beetje op ingespeeld (heaters bij de terrassen ed)?

Alvast bedankt voor jullie reacties en tips over excursies die je juist in deze maanden kunt doen zijn ook van harte welkom!
pi_181137782
Heaters?? Het is fuckin warm gek, waarom denk je heaters nodig te hebben?
Sue Me
pi_181138770
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:32 schreef Staaf het volgende:
Heaters?? Het is fuckin warm gek, waarom denk je heaters nodig te hebben?
Valt wel mee hoor in februari in Hurghada
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 12 augustus 2018 @ 21:09:08 #4
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_181138835
https://www.timeanddate.c(...)ic?month=2&year=2018

dit is februari van afgelopen jaar, ik denk dat je hier wel rekening mag gouden
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_181145795
Tot zover dank voor jullie reacties! Heeft iemand ook ervaringen met de zeewater temperatuur/snorkelen in die periode?
pi_181401002
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 06:18 schreef Scriptascripta het volgende:
Tot zover dank voor jullie reacties! Heeft iemand ook ervaringen met de zeewater temperatuur/snorkelen in die periode?
Ik ben in januari 2017 in El Quseir geweest. 'S avonds was een vest aan meer dan voldoende, echt koud wordt het niet, overdag gewoon lekker T shirt weer.
Ik heb ook nog gesnorkeld, toen heb ik wel een wetsuit aangedaan. Ik kan mij alleen niet meer herinneren of dat puur voor de temperatuur was, sowieso voor het scherpe koraal.

Ik heb sowieso niks met hele warme temperaturen, zo'n land zou ik bij uitstek in de winter bezoeken. Ik vond het heerlijk.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_181411292
Is het daar weer veilig/durven de toeristen al weer in volle getale terug te komen?
pi_181449027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:20 schreef MCH het volgende:
Is het daar weer veilig/durven de toeristen al weer in volle getale terug te komen?
Merk dat het de laatste twee keren steeds drukker werd en ook steeds meer Nederlandse gasten. Russen zijn er daarentegen amper nog. Ik voel me veilig daar en ben niet meer of minder alert dan in welke andere grote stad dan ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')