abonnement Unibet Coolblue
pi_181135354
Valt mij op dat praktisch bij elke online winkel de pro is uitverkocht.

Is daar een reden voor? Dit schijnt al sinds mei zo te zijn als ik een beetje google, maar een duidelijke reden kan ik niet vinden op speculatie na.

In eerste instantie dacht ik aan de 500 million versie en dat ze expres schaarste creëen, maar met zo’n beperkte oplage lijkt me dat niet helemaal logisch.

Probeer tweedehands op te pikken, maar ook dat is sneller weg dan ik kan reageren blijkbaar. (Tweakers bijv.)
pi_181135482
Zag er nog een paar bij de mm liggen in nieuwegein.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_181135577
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:56 schreef Bzzzzt het volgende:
Zag er nog een paar bij de mm liggen in nieuwegein.
Nou ja dat lees ik dan wel weer op de mediamarkt site, online voorraad uitverkocht check de winkels.
Maar dat vind ik ook best een beetje raar.

Maar uit principe koop ik niet bij mediamarkt, elk product wat ik ooit heb gekocht daar was defect of iets mis mee.
Van laptops tot koppen voor scheerapparaten tot het apparaat zelf!, airfryer, samsung s4 mini jaren geleden ook half defect, printer wat geen inkt herkent (brother) etcetc.

Meuk.. of ik heb enorme pech daar keer op keer.
pi_181135633
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja dat lees ik dan wel weer op de mediamarkt site, online voorraad uitverkocht check de winkels.
Maar dat vind ik ook best een beetje raar.

Maar uit principe koop ik niet bij mediamarkt, elk product wat ik ooit heb gekocht daar was defect of iets mis mee.
Van laptops tot koppen voor scheerapparaten tot het apparaat zelf!, airfryer, samsung s4 mini jaren geleden ook half defect, printer wat geen inkt herkent (brother) etcetc.

Meuk.. of ik heb enorme pech daar keer op keer.
dan geef je aan dat je hem werkend in de winkel wil zien
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_181135682
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:03 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

dan geef je aan dat je hem werkend in de winkel wil zien
Heb ik ze nog nooit zien doen op kleine apparaten of tv’s na.
No way dat ze een console helemaal uit de verpakking gaan halen etc.

Maar goed het blijft vreemd dat het overal, met name online, uitverkocht lijkt te zijn.
Van bol tot gamemania, waar ligt het dan aan? Want je zou zeggen de vraag is best groot maar aanbod is praktisch nul.
pi_181135813
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Heb ik ze nog nooit zien doen op kleine apparaten of tv’s na.
No way dat ze een console helemaal uit de verpakking gaan halen etc.

Maar goed het blijft vreemd dat het overal, met name online, uitverkocht lijkt te zijn.
Van bol tot gamemania, waar ligt het dan aan? Want je zou zeggen de vraag is best groot maar aanbod is praktisch nul.
https://www.gamemania.nl/(...)tion-4-pro-1tb-black
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_181135836
quote:
Used he.. waar zijn de normale voorraden?

Oh en ook niet beschikbaar, kijk maar eens goed.
Kan niet worden toegevoegd aan mandje.
pi_181135968
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Used he.. waar zijn de normale voorraden?

Oh en ook niet beschikbaar, kijk maar eens goed.
Kan niet worden toegevoegd aan mandje.
iedereen heeft ze speciaal aangeschaft voor de black ops 4 beta 😂
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 19:54:14 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181136861
Net even gezocht, lijken inderdaad overal (tijdelijk) uitverkocht. Wel balen TS.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181137044
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:54 schreef CoolGuy het volgende:
Net even gezocht, lijken inderdaad overal (tijdelijk) uitverkocht. Wel balen TS.
Het is al sinds mei, erg tijdelijk voelt dat niet. :P

Maar goed niks aan te doen.
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 20:04:58 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181137077
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is al sinds mei, erg tijdelijk voelt dat niet. :P

Maar goed niks aan te doen.
Zelfs de combi's met een game zijn allemaal uitverkocht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181139528
Zal er wel een nieuw model aankomen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_181143242
In de buurt van Den Haag al maanden heel slecht verkrijgbaar en nu uitverkocht. Volgens een medewerker van Media Markt zijn er problemen met Sony. Kan nog duren tot begin september als bundel met Spider-Man.
SOONY
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:07:53 #15
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_181151508
Er is een behoorlijk te kort aan zo'n beetje alles omdat elke chinees aan het minen is met zo'n beetje elke weerstand die ze kunnen vinden .... het zal dus wel mislopen ergens op een fabriek die de demand niet aan kan.
Dum de dum
pi_181195957
ik heb eens bij onze leveranciers gekeken en ook die melden geen stock meer te hebben

https://www.amazon.de/gp/(...)+&crid=3H8XJ92P7X6W3

amazon heeft wel stock zo te zien..
pi_181195974
Dit is al maanden zo
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:27:37 #18
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_181199707
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is al sinds mei, erg tijdelijk voelt dat niet. :P

Maar goed niks aan te doen.
Klopt, kon in mei nergens een ps4 pro in NL bestellen.

Uiteindelijk bij Amazon.de besteld die hadden nog wel voorraad. Icm een gratis maand prime (niet vergeten op te zeggen na een maand) betaal je ook geen verzendkosten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_181199902
Ik heb er uiteindelijk een via tweakers kunnen vinden, twee keer gebruikt door diegene voor 250, dus niet onaardig.
pi_181204296
De bundel met een code voor Fortnite is wel bij een aantal winkels verkrijgbaar ¤399,-

Intertoys, binnenkort Game Mania.
SOONY
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:10:12 #21
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_181206119
Kwam er niet een bundel aan met de nieuwe Spider-Man game ? Kan zijn dat ze daar alle Pro's voor achterhouden.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_181208788
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:10 schreef Aaargh! het volgende:
Kwam er niet een bundel aan met de nieuwe Spider-Man game ? Kan zijn dat ze daar alle Pro's voor achterhouden.
Zo lang?
Zo ver ik dus kan achterhalen op google was de schaarste overal in de EU maar ook amerika moest je toch wel een eind rijden om er een in de winkel te vinden.
Online was het zowel daar als hier in de gehele EU bijna niet vinden sinds mei ongeveer.

Nieuw model is geen sprake van in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')