Goh.. voor de verandering eens geen tenenkrommend Max-zelfbevlekkingsgehalte bij de Nederlanders.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mening van 4 (ex-)autosporters over het huidige F1-seizoen: https://racingnews365.nl/(...)egenvallers-van-2018
Een weinige kritische noten. Het team van Haas is goed? Die 2 buschaffeurs hebben elke wedstrijd wel een aanrijding. Óf ze carambolen er een paar het veld uit of ze schuiven zelf de muur in - met of zonder safety car, of zelfs voor de race begint.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mening van 4 (ex-)autosporters over het huidige F1-seizoen: https://racingnews365.nl/(...)egenvallers-van-2018
Wat laat Abiteboul/Renault zich weer kennenquote:"Wij schatten in dat het verschil tussen Ferrari, Mercedes en Renault tijdens de race vijf tot tien kilowatt is. Honda geeft twintig tot dertig kilowatt toe op ons", aldus Abiteboul tegenover Auto Motor und Sport.
Was al gepost (vorige topic)quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:32 schreef zoem het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)kste-formule-1-motor
[..]
Wat laat Abiteboul/Renault zich weer kennen
Dat dus. Ik vind het redelijk absurd dat zo iemand klaarblijkelijk gewoon dergelijke uitlatingen kan doen. Uit naam van Renault. Gelukkig rij ik Mazda en hoef ik geen Renaultquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:51 schreef maan_man het volgende:
Ik zou de prestaties van een autoproducent in de F1 of andere raceklasse niet snel laten meewegen bij de aanschaf van een straatauto. Die dingen liggen zover uiteen. Wat ik wel zou meewegen is hoe er wordt gesproken over en omgegaan met klanten. Zeker is als dat structureel is, zoals bij Abiteboul.
Schijnbaar vindt de directie het niet nodig om in de grijpen en is het binnen het concern prima om zo met klanten om te gaan. Dat is lekker als er zich ooit een probleem voordoet bij je eigen auto.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe vaak de teams in 2018 zijn uitgevallen met power unit issues: https://www.f1maximaal.nl(...)d-bull-hekkensluiter
Renault: 2x per autoquote:
dat geeft een beter beeld, netjes van Ferrari trouwensquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Honda: 1,5x per auto
Renault: 1,3x per auto
Ferrari: 0,3x per auto
Mercedes: 0,9x per auto
België wordt de eerste krachtmeting sinds Baku, we zullen zien.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:58 schreef Donderkonijn het volgende:
Honda is Renault nog voor dit seizoen over is voorbij. Daar durf ik best wat onder te verwedden. Die Fransen staan al jaren stil, Honda maakt mega sprongen sinds ze van Mclaren af zijn en met TR/RB samenwerken.
Dit ja. Ben erg pro Honda, maar vrees wel een beetje voor de echte betrouwbaarheid. Ze wisselen zo vaak een onderdeel, dat niet echt duidelijk wordt of ze wel de benodigd aantal races mee gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:09 schreef mikieu het volgende:
Maar Honda wisselt vaker dus opzich logisch dat ze wat minder uitvallen door motorische pech.
OK, Renault als laatste wow en het grootste probleem is dat het vermogen er ook niet isquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een fout gemaakt zie ik
Zie edit
Er komt een update van Honda in Spa of op Monza meen ik.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
België wordt de eerste krachtmeting sinds Baku, we zullen zien.
Sterker nog, het is de eerste echte krachtmeting van de kalender. Van La Source naar Les Combes vol gas, 100% op motorvermogen. In Baku heb je nog een verradelijke linkse die je met redelijk wat snelheid kan nemen voor het rechte stuk.
Van Renault ook dacht ik. Dus wordt wel een aardige race om te zien hoe de snelheidsverhoudingen liggen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er komt een update van Honda in Spa of op Monza meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |