abonnement Unibet Coolblue
pi_181331772
Goed te zien dat het slot erg kwetsbaar is op dat punt. Op het smalst stuk is er nog een gat met een schroefdraad. Het ontwerp van het slot is gewoon niet goed. Maar ja alle cyclindersloten hebben dit design.
pi_181334317
Om m eruit te krijgen moey je dus wel je deur op slot draaien zogezegd. Daarna dacht ik even een nieuw slot kopen maar kon niet ongeveer dezelfde vinden en die wil ik wel.
Kom net pas thuis en besef me nu dat ik dus ook die deur niet dicht kan doen vannacht, die hangt nu met schoenveters en tiewraps op slot :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 augustus 2018 @ 22:06:10 #28
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_181334805
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:50 schreef kalinhos het volgende:
Om m eruit te krijgen moey je dus wel je deur op slot draaien zogezegd. Daarna dacht ik even een nieuw slot kopen maar kon niet ongeveer dezelfde vinden en die wil ik wel.
Kom net pas thuis en besef me nu dat ik dus ook die deur niet dicht kan doen vannacht, die hangt nu met schoenveters en tiewraps op slot :')
Buig even een stevig stuk ijzer een klein stukje haaks om en steek die erin, dan draai je 'm zo op slot. Of ik begrijp je verkeerd.. :)
pi_181335124
Voordat je de cilinder brak kon je de deur toch ook niet op slot doen?

En nu kan de deur toch nog steeds op de knip??
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:57 schreef kalinhos het volgende:
Tis eigenlijk al 2 jaar zo en heb er geen last van (gebruik de knip)
Ik snap het volgens mij even niet. :P

Of staat de nachtschoot nu uit?? Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen dan zonder de cilinder te verdaaien? Of als je de cilinder wel gedraaid kreeg, waarom heb je deze dan niet normaal eruit gehaald i.p.v. gebroken?
pi_181335686
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:17 schreef XanderH het volgende:
Voordat je de cilinder brak kon je de deur toch ook niet op slot doen?

En nu kan de deur toch nog steeds op de knip??

[..]

Ik snap het volgens mij even niet. :P

Of staat de nachtschoot nu uit?? Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen dan zonder de cilinder te verdaaien? Of als je de cilinder wel gedraaid kreeg, waarom heb je deze dan niet normaal eruit gehaald i.p.v. gebroken?
Voorheen stond de deur niet op slot, en brak de sleutel af in de 'vrij-stand' zogezegd.
Nu heb ik de cilinder eruit gebroken, maar om het laatste bronzenkleurig dingetje eruit te krijgen moest ik de deur (die open stond) op slot draaien met een schroevendraaier.
Nu is dat eruit en kan ik nu dus de deur niet dicht doen, tot ik een nieuw slot heb.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_181345451
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:36 schreef kalinhos het volgende:
maar om het laatste bronzenkleurig dingetje eruit te krijgen moest ik de deur (die open stond) op slot draaien met een schroevendraaier.
Slot weer open draaien met diezelfde schroevendraaier?

Of met een bouwsleutel, mocht je die toevallig hebben slingeren. :P
pi_181509440
Het nieuwe slot zit er inmiddels in *O*
35,- lichter maar nog altijd minder dan een slotenmaker laten komen schat ik zo.

Dank voor de goede tips - de Bahco-tip bleek de gouden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')