abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181139382
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Snap de haat op Gio niet, het is niet dat zijn team totaal in balans is ofzo

Geef hem betere spelers
Selectiesamenstelling is in samenspraak met de trainer lijkt me.

Daarbij hebben we niet het beste elftal van de eredivisie maar dit soort wanprestaties slaan als een kut op Dirk.

Er zit niet eens een idee achter hoe wij spelen.
blablablabla
  zondag 12 augustus 2018 @ 21:28:28 #252
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181139400
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij weet zelf ook niet meer wat ie ermee aan moet. Of heeft het nooit geweten. Hij braakt echt maar wat clichés uit zonder enige overtuiging. Zoiets straalt ook af op het team.

Ik zie echt niet hoe je het nog kan verantwoorden om hem aan te houden als hoofdtrainer.
JA MAAR HIJ HEEFT TOCH 5 PRIJZEN GEPAKT DUS WAT LUL JE!!!11

:')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181139495
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Selectiesamenstelling is in samenspraak met de trainer lijkt me.

Daarbij hebben we niet het beste elftal van de eredivisie maar dit soort wanprestaties slaan als een kut op Dirk.

Er zit niet eens een idee achter hoe wij spelen.
Als El Ahmadi weggaat en je haalt Clasie ervoor terug.. Dat lijkt me niet de bedoeling
pi_181139498
quote:
??

Wat zegt hij hier verkeerd dan

Volgens mij gewoon het juiste verhaal...

Als Vilhena scoort dan is er geen fuck aan de hand en dan win je deze wedstrijd gewoon met 0-3

je laat na om het zelf af te maken en dan krijg je dit jah...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181139682
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet?
Hij speelt toch altijd hetzelfde. 433 met veelvuldig dreiging van opkomende backs... ahum...
Het gaat mij meer om hoe de ploeg moet bewegen volgens hem. Snel druk zetten of niet, ver van de goal verdedigen, moet een verdediger inschuiven of niet?
#12 is not for sale!
  zondag 12 augustus 2018 @ 21:37:36 #256
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181139697
In een uitgebreid interview in het Algemeen Dagblad gaat de nieuwe bestuurder in op zijn eerste honderd dagen in Rotterdam-Zuid. Te beginnen bij de 'druk' die er momenteel op 'Gio' ligt vanwege de tegenvallende resultaten. "Zijn functioneren is op dit moment helemaal geen kwestie. Als mens en als trainer zijn wij echt tevreden over hem. Dat is iets anders dan dat de prestaties niet goed zijn. Daar kan echt een verschil in zitten."

Hoewel De Jong óók niet tevreden is met de prestaties van Feyenoord, wil hij het resultaat pur sang en andere scheiden in de beoordeling van Van Bronckhorst. "Wij willen een club zijn, zoals bijvoorbeeld Arsenal en Arsène Wenger. Dat beleid is een mooi voorbeeld. Natuurlijk hebben we te weinig punten gehaald, maar Feyenoord wil een club zijn die langer met een trainer werkt, omdat wij niet geloven dat een trainerswissel iets oplevert."


Dit zei Jan de Jong in februari. Wat is dit voor extreme bullshit? Resultaten zeggen niks over het aanblijven van een trainer want het is een fijne jongen en een trainerswissel haalt toch niets uit.

Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181139782
Je hebt te weinig punten halen en te weinig punten halen.

Feyenoord zakt continu door een ondergrens, vorig jaar iets van 25 punten achterstand ondanks dat je de eerste 4 en iets van laatste 9 wedstrijden wint....

Dan heb je een goede serie en dan begin je dit jaar met vrijwel dezelfde ploeg zo slecht...

Maar ik zie zijn trainerskwaliteiten niet, ik zie geen tactiek, hij kan spelers niet motiveren, hij kan spelers niet goed neerzetten.

Alleen de 2 backs al, 1 kan er niets van en de RB is altijd geblesseerd....
Je haalt St Juste om hem RB te laten spelen (hij is beter in het centrum) Larsson moet linksbuiten spelen wat hij duidelijk niet kan...
pi_181139820
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als El Ahmadi weggaat en je haalt Clasie ervoor terug.. Dat lijkt me niet de bedoeling
Op zich een hele logische zet. Clasie zal heus nog wel beter worden ook. Maar aan wie moet hij een bal geven ?
pi_181139857
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:37 schreef PIETR het volgende:
In een uitgebreid interview in het Algemeen Dagblad gaat de nieuwe bestuurder in op zijn eerste honderd dagen in Rotterdam-Zuid. Te beginnen bij de 'druk' die er momenteel op 'Gio' ligt vanwege de tegenvallende resultaten. "Zijn functioneren is op dit moment helemaal geen kwestie. Als mens en als trainer zijn wij echt tevreden over hem. Dat is iets anders dan dat de prestaties niet goed zijn. Daar kan echt een verschil in zitten."

Hoewel De Jong óók niet tevreden is met de prestaties van Feyenoord, wil hij het resultaat pur sang en andere scheiden in de beoordeling van Van Bronckhorst. "Wij willen een club zijn, zoals bijvoorbeeld Arsenal en Arsène Wenger. Dat beleid is een mooi voorbeeld. Natuurlijk hebben we te weinig punten gehaald, maar Feyenoord wil een club zijn die langer met een trainer werkt, omdat wij niet geloven dat een trainerswissel iets oplevert."


Dit zei Jan de Jong in februari. Wat is dit voor extreme bullshit? Resultaten zeggen niks over het aanblijven van een trainer want het is een fijne jongen en een trainerswissel haalt toch niets uit.

[ afbeelding ]
Je leest het verkeerd. Toch ben ik het met je eens dat hij onzin praat.
pi_181139875
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

??

Wat zegt hij hier verkeerd dan

Volgens mij gewoon het juiste verhaal...

Als Vilhena scoort dan is er geen fuck aan de hand en dan win je deze wedstrijd gewoon met 0-3

je laat na om het zelf af te maken en dan krijg je dit jah...
Het interesseert me werkelijk geen hol. Hij is verantwoordelijk heeft tientallen miljoenen in die ploeg mogen steken en dan zitten we te kijken naar puur aidsvoetbal dat in een tijdsbestek van amper 3 dagen gedeclasseerd wordt door twee clubs die werken met begrotingen die nog geen tiende van die van ons zijn.

Het is uiteindelijk gewoon werk he, als jij pallets of containers moet sorteren in de haven en elke drie maanden kankert de hele boel om vlieg je er ook uit ook al deed je het niet met opzet en ben je nog zo'n aardige gozert.
blablablabla
  zondag 12 augustus 2018 @ 21:43:08 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181139887
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:37 schreef PIETR het volgende:
In een uitgebreid interview in het Algemeen Dagblad gaat de nieuwe bestuurder in op zijn eerste honderd dagen in Rotterdam-Zuid. Te beginnen bij de 'druk' die er momenteel op 'Gio' ligt vanwege de tegenvallende resultaten. "Zijn functioneren is op dit moment helemaal geen kwestie. Als mens en als trainer zijn wij echt tevreden over hem. Dat is iets anders dan dat de prestaties niet goed zijn. Daar kan echt een verschil in zitten."

Hoewel De Jong óók niet tevreden is met de prestaties van Feyenoord, wil hij het resultaat pur sang en andere scheiden in de beoordeling van Van Bronckhorst. "Wij willen een club zijn, zoals bijvoorbeeld Arsenal en Arsène Wenger. Dat beleid is een mooi voorbeeld. Natuurlijk hebben we te weinig punten gehaald, maar Feyenoord wil een club zijn die langer met een trainer werkt, omdat wij niet geloven dat een trainerswissel iets oplevert."


Dit zei Jan de Jong in februari. Wat is dit voor extreme bullshit? Resultaten zeggen niks over het aanblijven van een trainer want het is een fijne jongen en een trainerswissel haalt toch niets uit.

[ afbeelding ]
Typisch iemand die denkt het anders te doen dan alle andere bestuurders en denkt niet te reageren vanuit de onderbuik na een paar matige resultaten. Maar hij zal ook wel te weinig verstand van voetbal hebben om te zien dat het voetbal onder Gio structureel niks is.
Oh.
pi_181139974
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Typisch iemand die denkt het anders te doen dan alle andere bestuurders en denkt niet te reageren vanuit de onderbuik na een paar matige resultaten. Maar hij zal ook wel te weinig verstand van voetbal hebben om te zien dat het voetbal onder Gio structureel niks is.
Bij Ajax is Van Geel toch zelf opgestapt? Omdat hij het niet eens was met de machtsstructuur binnen de club oid?
blablablabla
  zondag 12 augustus 2018 @ 21:45:44 #263
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181139977
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Typisch iemand die denkt het anders te doen dan alle andere bestuurders en denkt niet te reageren vanuit de onderbuik na een paar matige resultaten. Maar hij zal ook wel te weinig verstand van voetbal hebben om te zien dat het voetbal onder Gio structureel niks is.
Klopt. Waarom hij is aangesteld is mij nog steeds een compleet raadsel.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181139989
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Het interesseert me werkelijk geen hol. Hij is verantwoordelijk heeft tientallen miljoenen in die ploeg mogen steken en dan zitten we te kijken naar puur aidsvoetbal dat in een tijdsbestek van amper 3 dagen gedeclasseerd wordt door twee clubs die werken met begrotingen die nog geen tiende van die van ons zijn.

Het is uiteindelijk gewoon werk he, als jij pallets of containers moet sorteren in de haven en elke drie maanden kankert de hele boel om vlieg je er ook uit ook al deed je het niet met opzet en ben je nog zo'n aardige gozert.
pallet op je voorhoofd dalijk

Je moet bij van Geel zijn ..

Gio gaat dit gewoon op de rails krijgen is mijn verwachting.....

Er zal voor de deadline wel een speler gehaald worden

Zo langzamerhand moet je wel de conclusie trekken dat je alle spelers uit het kampioensjaar moet dumpen het komende jaar....

toornstra botteghin van der heyden nog een contractverlenging geven en ik ga echt naar het maasgebouw....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 12 augustus 2018 @ 21:47:00 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181140019
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij Ajax is Van Geel toch zelf opgestapt? Omdat hij het niet eens was met de machtsstructuur binnen de club oid?
Omdat Van Basten werd aangesteld en die wilde het aankoopbeleid zelf in de hand nemen (oh wat een genot werd dat)
Oh.
pi_181140045
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat Van Basten werd aangesteld en die wilde het aankoopbeleid zelf in de hand nemen (oh wat een genot werd dat)
van basten wist ook gewoon dat van geel een randdebiel is...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 12 augustus 2018 @ 21:47:41 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181140048
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:45 schreef PIETR het volgende:

[..]

Klopt. Waarom hij is aangesteld is mij nog steeds een compleet raadsel.
Vriendjes van iemand in de RvC oid? Tenminste zo werkt het bij Ajax (lol)
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 12 augustus 2018 @ 21:48:09 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_181140063
Als je Algemeen Directeur dit zegt weet je al dat je verloren bent. We komen nooit meer van Gio af
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181140080
VIlhena zal nog wel weggaan (anders krijg je er niets voor)

Hoelang Jorgensen er uit is weet ook niemand....volgens mij wil hij gewoon niet meer spelen :)
  zondag 12 augustus 2018 @ 21:48:39 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181140083
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

van basten wist ook gewoon dat van geel een randdebiel is...
Van Basten kocht Rob Wielaert voor 4 miljoen.
Oh.
pi_181140108
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Basten kocht Rob Wielaert voor 4 miljoen.
overmars heeft spelers van 10 miljoen gehaald die er geen fuck van konden...en niet 1tje maar een hele rits....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 zondag 12 augustus 2018 @ 21:50:08 #272
319979 Fok-it
All is well
pi_181140135
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:48 schreef macca728 het volgende:
VIlhena zal nog wel weggaan (anders krijg je er niets voor)

Hoelang Jorgensen er uit is weet ook niemand....volgens mij wil hij gewoon niet meer spelen :)
Gio deed daar wel heel raar over ja, leek net alsof hij hem al weken niet meer gesproken/gezien had
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181140162
jorgensen heeft nog een contract tot 2022 ofzo

als die niet meer wil spelen ..jammer voor hem dan...er hangt gewoon een prijskaartje aan hem
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181140179
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gio deed daar wel heel raar over ja, leek net alsof hij hem al weken niet meer gesproken/gezien had
Ja op RIjnmond vroegen ze zich dat ook af. Best raar want het is je topscorer in principe.
pi_181140203
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
jorgensen heeft nog een contract tot 2022 ofzo

als die niet meer wil spelen ..jammer voor hem dan...er hangt gewoon een prijskaartje aan hem
Ja 3 miljoen na 3 jaar geen wedstrijden :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')