abonnement Unibet Coolblue
pi_181130410
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_181130438
Wist geen goede TT
pi_181130567
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Wist geen goede TT
Daar moet je dan ook iets voor doen.
  zondag 12 augustus 2018 @ 15:28:48 #4
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181130641
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Wist geen goede TT
typisch
pi_181130668
Berichtje sturen kan inderdaad prima,

Ik weet niet waarom hoor, maar in de praktijk levert het voor mij in ieder geval geen succes op, genoeg vrienden ook meegemaakt dat het meisje het nummer vraagt zelfs, en er vervolgens niks mee doet. Ik weet niet welke redenen er allemaal zijn dat vrouwen gaan twijfelen, maar ik denk dat het gewoon precies dat is. Waarschijnlijk gaat ze gewoon nadenken of je wel leuk genoeg was en ziet ze er vanaf om iets te doen met je nummer.

Als ze een berichtje van jou krijgt omdat jij haar nummer had gevraagd dan hoeft ze alleen te reageren en ziet ze dat het gewoon leuk is en is ze ook wel te overtuigen om gewoon leuk casual een drankje te doen. Dat een vrouw geen initiatief neemt betekent echt niet dat ze je niet leuk vindt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181130764
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:29 schreef ludovico het volgende:
Berichtje sturen kan inderdaad prima,

Ik weet niet waarom hoor, maar in de praktijk levert het voor mij in ieder geval geen succes op, genoeg vrienden ook meegemaakt dat het meisje het nummer vraagt zelfs, en er vervolgens niks mee doet. Ik weet niet welke redenen er allemaal zijn dat vrouwen gaan twijfelen, maar ik denk dat het gewoon precies dat is. Waarschijnlijk gaat ze gewoon nadenken of je wel leuk genoeg was en ziet ze er vanaf om iets te doen met je nummer.

Als ze een berichtje van jou krijgt omdat jij haar nummer had gevraagd dan hoeft ze alleen te reageren en ziet ze dat het gewoon leuk is en is ze ook wel te overtuigen om gewoon leuk casual een drankje te doen. Dat een vrouw geen initiatief neemt betekent echt niet dat ze je niet leuk vindt.
Hmm ja misschien :P
pi_181130887
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja misschien :P
Vrouwen worden minder snel verliefd dan mannen, zijn sowieso ook wat skeptischer.

Ik wilde een ijsje gaan eten in de stad met een meisje die ik tegen was gekomen met uitgaan, die zag van die date af omdat ze het niet zo vertrouwde. Dus die heeft thuis ook zitten rationaliseren waarschijnlijk dat ik niet te vertrouwen ben :')

Is hij wel leuk, is hij wel te vertrouwen, is hij dit dat weet ik veel allemaal wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181130904
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen worden minder snel verliefd dan mannen, zijn sowieso ook wat skeptischer.

Ik wilde een ijsje gaan eten in de stad met een meisje die ik tegen was gekomen met uitgaan, die zag van die date af omdat ze het niet zo vertrouwde. Dus die heeft thuis ook zitten rationaliseren waarschijnlijk dat ik niet te vertrouwen ben :')

Is hij wel leuk, is hij wel te vertrouwen, is hij dit dat weet ik veel allemaal wat?
Goede indruk heb je gemaakt :P

Heb je het haar niet gevraagd?
pi_181130928
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Goede indruk heb je gemaakt :P

Heb je het haar niet gevraagd?
Jawel ze wilde ook eerst wel maar had misschien een paar dagen wat minder laten horen ook en in die tijd is ze dus gaan twijfelen gok ik zo.

Dit even ter illustratie dat vrouwen snel kunnen twijfelen. Zeker als ze je niet kennen behalve van het avondje uitgaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181130952
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jawel ze wilde ook eerst wel maar had misschien een paar dagen wat minder laten horen ook en in die tijd is ze dus gaan twijfelen gok ik zo.

Dit even ter illustratie dat vrouwen snel kunnen twijfelen. Zeker als ze je niet kennen behalve van het avondje uitgaan.
Ja no shit. Is toch niet raar?
pi_181130990
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja no shit. Is toch niet raar?
Ja hey jij vindt het raar dat vrouwen niet reageren als ze een nummer krijgen / het niet goed werkt als je het initiatief bij vrouwen laat. Ga jij nog contact zitten zoeken als je een beetje twijfelt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181131010
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja hey jij vindt het raar dat vrouwen niet reageren als ze een nummer krijgen / het niet goed werkt als je het initiatief bij vrouwen laat. Ga jij nog contact zitten zoeken als je een beetje twijfelt?
Nee maar ik zei net al dat ik dan denk dat er geen interesse is :P
pi_181131024
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Wist geen goede TT
Dan ga nu alvast maar er een bedenken voor de volgende keer.

Maar om even terug te komen op initiatief nemen: ongeacht de vraag of een ander wel gaat bellen als ik mijn telefoonnummer geef, mijn kans is aanzienlijk groter als ik zelf initiatief neem. Dat lijkt mij reden genoeg.

Dat werkt natuurlijk ook zo als vrouw. Dus neem vooral initiatief.
pi_181131071
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar ik zei net al dat ik dan denk dat er geen interesse is :P
Dus als een vrouw een beetje twijfelt dan maak je geen kans meer bij der?

Dat is dus waarom het - denk ik - werkt om als man gewoon het initiatief bij jezelf te laten liggen, dan maak je gewoon nog kans bij die 95% die een beetje twijfelt.

Verder is het initiatief bij haar leggen en dan zelf alsnog weer een date voorstellen ook geen succes, dan kom je needy over. Dus weer die 95% die een beetje twijfelt zal niet zelf een datum voorstellen dus als je het initiatief bij haar legt maak je weer 95% minder kans.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181131092
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus als een vrouw een beetje twijfelt dan maak je geen kans meer bij der?
Nee ik bedoel dat het niet raar is dat vrouwen twijfelen aan een man of die wel leuk genoeg is of niet :P
pi_181131137
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat het niet raar is dat vrouwen twijfelen aan een man of die wel leuk genoeg is of niet :P
Nee is ook niet raar, maar met die twijfel is het dus logisch dat ze geen initiatief neemt, maar zo een vrouw met dat beetje twijfel kun je nog prima overtuigen door zelf initiatief te nemen....

Dus was niet sowieso kansloos als ze geen berichtje stuurt als ze je nummer heeft gekregen. Waarschijnlijk twijfelt ze gewoon een beetje en had ze wel leuk gereageerd als je zelf wat had gestuurd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181131217
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar ik zei net al dat ik dan denk dat er geen interesse is :P
Op dat moment.

Mijn huidige schatje, daar heb ik echt wel mijn best voor moeten doen. Die zag in het begin vooral waarom het niets kon worden tussen ons.

Dat zegt niets over het vervolg.
pi_181131528
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op dat moment.

Mijn huidige schatje, daar heb ik echt wel mijn best voor moeten doen. Die zag in het begin vooral waarom het niets kon worden tussen ons.

Dat zegt niets over het vervolg.
Hoe ging dat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:05:54 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181131608
Pff wat ene hoop woorden en gespeculeer en gedoe en herhaling over wel of geen interesse en mogelijke redenen ervoor.


Zijn er nu nog dates gepland dan?
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:06:12 #20
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181131616
Als ik als vrouw je nummer accepteer (dus niet actief uitvraag) of reageer met “geef de jouwe maar” als je om mijn nummer vraagt, dan heb ik geen interesse en wil ik op dat moment van je af :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:07:26 #21
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181131650
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Pff wat ene hoop woorden en gespeculeer en gedoe en herhaling over wel of geen interesse en mogelijke redenen ervoor.


Zijn er nu nog dates gepland dan?
Vanavond de geplande 2e date met koffiemeneer, 4e avond dat ik ‘m zie. Zouden gaan uit eten maar zijn beiden behoorlijk gaar, dus dat wordt met thuisbezorgd en speciaal biertjes op de bank :9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181131653
quote:
4s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Als ik als vrouw je nummer accepteer (dus niet actief uitvraag) of reageer met “geef de jouwe maar” als je om mijn nummer vraagt, dan heb ik geen interesse en wil ik op dat moment van je af :@.
Mja. Herkenbaar.
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:08:15 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181131664
Je kan toch gewoon zeggen dat je geen interesse hebt? Dat zijn dus van die typische vrouwen dingen waar het eerder over ging.
pi_181131665
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Pff wat ene hoop woorden en gespeculeer en gedoe en herhaling over wel of geen interesse en mogelijke redenen ervoor.

Zijn er nu nog dates gepland dan?
Naja probeer gewoon wat uit te leggen, kan wel gelijk stoppen met initiatief nemen als geen enkele vrouw interesse zou hebben overigens _O-

Verder heb je helemaal gelijk hoor, actie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:08:35 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181131671
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja. Herkenbaar.
Easiest way out toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')