abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:14:11 #151
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181147169
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:13 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Mocht ten Hag morgen verliezen zijn we toch geen moer opgeschoten met een jaar geleden? Weer het lachertje van Europa (ondanks dat we nu wel EL spelen) en opnieuw onnodig puntverlies in de eerste wedstrijd. Terwijl je dit jaar geen enkel excuus kan hebben, geen nouri drama, geen net nieuwe trainer, gehele selectie nog in tact, 40 miljoen aan aankopen.

Nee, als we morgen eruit vliegen is het voor mij EXIT ten Hag.
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zou echt prachtig zijn als we vandaag nog Bosz terug konden krijgen ipv dit verloren jaar onder Ten Hag. Deze mooie selectie hebben we alleen dit jaar, en dan mag Ten Hag het verneuken. Zo zonde.
als je niet van Luik kan winnen ga je ook niks klaarspelen in de EL, zeker niet overwinteren.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:16:38 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181147196
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zou echt prachtig zijn als we vandaag nog Bosz terug konden krijgen ipv dit verloren jaar onder Ten Hag. Deze mooie selectie hebben we alleen dit jaar, en dan mag Ten Hag het verneuken. Zo zonde.
gaat toch niet gebeuren
pi_181147201
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:14 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

[..]

als je niet van Luik kan winnen ga je ook niks klaarspelen in de EL, zeker niet overwinteren.
Niet met deze trainer inderdaad. Met de selectie is vrijwel niets mis.
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:20:01 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181147231
quote:
9s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet met deze trainer inderdaad. Met de selectie is vrijwel niets mis.
ik vind het voorin echt te mager hoor, als Neres geblesseerd is heb je daar niets meer
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:21:11 #155
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181147245
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het voorin echt te mager hoor, als Neres geblesseerd is heb je daar niets meer
ik heb nog steeds hoge verwachtingen van Cerny, maar weet niet precies hoever zijn terugkeer nog is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:21:52 #156
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181147251
quote:
'Ten Hag is doof voor onbegrip en wakkert discussies over functioneren aan'
maandag 13 augustus 2018 om 09:10

Ajax en Feyenoord zitten na één Eredivisie-speelronde al in de problemen. Dat concludeert Valentijn Driessen, die vooral kritisch is op Ajax-trainer Erik ten Hag.

Ten Hag wisselde vier basisspelers tegen Heracles Almelo, waarna Ajax niet verder kwam dan een 1-1 gelijkspel. 'Een levensgrote inschattingsfout, die getuigt van arrogantie, onderschatting richting Heracles Almelo en erger nog: een kwestie van overschatting van diverse Ajacieden', schrijft Driessen in De Telegraaf. 'Het beoordelingsvermogen van Ten Hag mag je ter discussie stellen als hij Sierhuis en Wöber geen verzwakking vindt, terwijl hij dagelijks met hen en Huntelaar en Tagliafico werkt.'

De chef voetbal van de ochtendkrant vindt het 'onverkoopbaar' dat spelers nu al rust nodig zouden hebben. 'Na een uurtje gas geven met de A-ploeg en een eventuele voorsprong op zak had Ten Hag een aantal Ajacieden alsnog rust kunnen gunnen met het oog op Standard Luik. Terwijl iedereen bij Ajax het als een dure taxatiefout inschatte, hield Ten Hag zich doof voor alle onbegrip, waarmee hij discussies over zijn functioneren blijft aanwakkeren.'
https://www.voetbalprimeu(...)nctioneren-aan-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_181147253
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het voorin echt te mager hoor, als Neres geblesseerd is heb je daar niets meer
Daarom ook de vrijwel. Aanvallend zou er nog wat bij mogen.
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:22:31 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181147261
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik heb nog steeds hoge verwachtingen van Cerny, maar weet niet precies hoever zijn terugkeer nog is.
die heeft net geloof ik een groepstraining gehad bij jong Ajax dus dat duurt nog wel even
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:22:36 #159
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181147262
spits is ook nog steeds een probleem

Dolberg moet eerst maar weer eens in vorm komen
Huntelaar, ik weet het niet hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_181147696
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Daarom ook de vrijwel. Aanvallend zou er nog wat bij mogen.
Feitelijk dus het faillissement van jullie visie. Niks lukt de afgelopen jaren dus wordt er maar een gigantische zak geld tegenaan gegooid?
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:54:03 #161
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181147829
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het voorin echt te mager hoor, als Neres geblesseerd is heb je daar niets meer
Geld zat. Kopen, kopen, kopen. ;-)
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:54:06 #162
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181147830
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:47 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Feitelijk dus het faillissement van jullie visie. Niks lukt de afgelopen jaren dus wordt er maar een gigantische zak geld tegenaan gegooid?
de visie is het probleem niet.
de trainers die aangesteld worden voldoen niet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_181147856
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:47 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Feitelijk dus het faillissement van jullie visie. Niks lukt de afgelopen jaren dus wordt er maar een gigantische zak geld tegenaan gegooid?
Neuh, zet er een trainer voor die goed bij de club en spelers past en dan gaat het lopen. En wat moet je anders doen als je zoveel geld hebt? Alles maar op de bank laten staan?
pi_181148171
Die visie van Ajax is toch ook allang de prullenbak in? En terecht, een club kan haast niet alles winnen met vrijwel enkel eigen jeugd. Ook aankopen bieden natuurlijk geen garantie, maar zouden wel meer directe kwaliteit moeten brengen.
pi_181148183
Ten Hag heeft dit weekend misschien net verkeerd gegokt door iets teveel spelers te sparen, maar het is logisch dat je niet het risico loopt dat een Huntelaar of Taglafico geblesseerd raken... de vervangers (buiten Sierhuis gerekend) zouden meer dan in staat moeten zijn geweest dit Heracles te kloppen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181148225
Ten Hag begon met een opstelling wat hij in de tweede helft tegen Standard had moeten gebruiken. Met Eiting en Donny in de basis haal je gewoon teveel creativiteit uit het elftal. Had deze twee erin gegooid tegen Standard in de tweede helft en je had saai de wedstrijd kunnen uitspelen.

Maar uitgerekend tegen Heracles thuis begint hij met die twee in de basis. Hij maakt gewoon zoveel onbegrijpelijke beslissingen.
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:19:39 #167
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181148268
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Ten Hag heeft dit weekend misschien net verkeerd gegokt door iets teveel spelers te sparen, maar het is logisch dat je niet het risico loopt dat een Huntelaar of Taglafico geblesseerd raken... de vervangers (buiten Sierhuis gerekend) zouden meer dan in staat moeten zijn geweest dit Heracles te kloppen...
het is het begin van de fucking competitie, als speler nu al rust moeten krijgen is er echt iets mis met de conditie. Is gewoon een hele rare beslissing van Ten Hag. gokken doe je maar als je 12 punten los staat
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_181148304
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:17 schreef Simmertje het volgende:
Ten Hag begon met een opstelling wat hij in de tweede helft tegen Standard had moeten gebruiken. Met Eiting en Donny in de basis haal je gewoon teveel creativiteit uit het elftal. Had deze twee erin gegooid tegen Standard in de tweede helft en je had saai de wedstrijd kunnen uitspelen.

Maar uitgerekend tegen Heracles thuis begint hij met die twee in de basis. Hij maakt gewoon zoveel onbegrijpelijke beslissingen.
Ik denk dat Tadic wel de spijker op zijn kop slaat als ie zegt dat ze misschien juist wel teveel naar voren stonden met zijn allen, waardoor de ruimtes door hen zelf al werden dichtgelopen... het valt al jaren op dat Ajax met name in uitwedstrijden veel makkelijker tot voetballen komt dan thuis, denk wel dat dat een van de factoren is... zeker omdat tegenstanders zelf ook al met hun reet voor de goal gaan liggen in de Arena...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181148338
Een aantal spelers gaf simpelweg niet thuis. Met spelers als Ziyech, Neres en Tadic moet het toch weinig uitmaken dat een Wöber speelt?
pi_181148449
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat Tadic wel de spijker op zijn kop slaat als ie zegt dat ze misschien juist wel teveel naar voren stonden met zijn allen, waardoor de ruimtes door hen zelf al werden dichtgelopen... het valt al jaren op dat Ajax met name in uitwedstrijden veel makkelijker tot voetballen komt dan thuis, denk wel dat dat een van de factoren is... zeker omdat tegenstanders zelf ook al met hun reet voor de goal gaan liggen in de Arena...
Ajax moet thuis toch gewoon op de helft van de tegenstander spelen en in de kleine ruimte kansen creëeren? "De ruimtes waren te klein, dit kunnen we niet" is wel een zwaktebod.
Dit, dus.
pi_181148461
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:22 schreef PicoMMP het volgende:
Een aantal spelers gaf simpelweg niet thuis. Met spelers als Ziyech, Neres en Tadic moet het toch weinig uitmaken dat een Wöber speelt?
Eens.. het enige waar je echt op mis pakte was een goede back-up spits nu Dolberg nog niet fit is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181148506
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ajax moet thuis toch gewoon op de helft van de tegenstander spelen en in de kleine ruimte kansen creëeren? "De ruimtes waren te klein, dit kunnen we niet" is wel een zwaktebod.
Dat moeten ze zeker kunnen, maar dan heb je dus 100% focus en inzet nodig en een hoog tempo... als die er niet zijn wordt het heel lastig.. combinatie van factoren, maar feit is wel dat Ajax al jarenlang punten thuis laat liggen terwijl PSV al 24 thuiswedstrijden ongeslagen is... dat is ook al een paar jaar net het verschil geweest in de titelstrijd in mijn ogen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181148599
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens.. het enige waar je echt op mis pakte was een goede back-up spits nu Dolberg nog niet fit is
Je moet ook maar hopen dat Dolberg zijn vorm weer te pakken krijgt. Wanneer is die jongen überhaupt weer eens fit? :)
pi_181148640
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat Tadic wel de spijker op zijn kop slaat als ie zegt dat ze misschien juist wel teveel naar voren stonden met zijn allen, waardoor de ruimtes door hen zelf al werden dichtgelopen...
Dit is al jaren het probleem. De voorste linie + de meest vooruitgeschoven middenvelder staan te ver naar voren en staan stil. De verdediging en de twee andere middenvelders kunnen vervolgens de bal niet kwijt en gaan dan lopen breien of kansloze dingen proberen. Terwijl het team juist als geheel naar voren moet schuiven door snel combinatievoetbal want dan zijn de ruimtes tussen de linies niet te groot, lok je de tegenstander uit de tent en speel je de tegenstander uit.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181148649
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat moeten ze zeker kunnen, maar dan heb je dus 100% focus en inzet nodig en een hoog tempo... als die er niet zijn wordt het heel lastig.. combinatie van factoren, maar feit is wel dat Ajax al jarenlang punten thuis laat liggen terwijl PSV al 24 thuiswedstrijden ongeslagen is... dat is ook al een paar jaar net het verschil geweest in de titelstrijd in mijn ogen...
Maar kijk nou naar je spelersmateriaal, dan kun je toch nooit zeggen dat een gebrek aan focus en tempo je in de weg zit? Thuis, tegen Heracles Almelo...?
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')