abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:25:15 #1
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181106354


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.




Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181106373
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Een economisch wonder in negatieve zin ja :D
Zeker niet, Erdogan heeft enorm veel positiefs betekent voor Turkije en haar economie. Dat is alleen heel lang geleden. Ken je geschiedenis.

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Rijkste land ter wereld

Koekoek
En waarom dan wel niet? Je bent niet op de hoogte van de oliereserves die dat land bezit? Flink wat meer dan Saudi Arabië. Uit dat land valt nog ongekend veel geld te trekken als het ooit een keer goed bestuurd wordt.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:31:18 #3
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181106464
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:34:57 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181106557
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Zeker niet, Erdogan heeft enorm veel positiefs betekent voor Turkije en haar economie. Dat is alleen heel lang geleden. Ken je geschiedenis.

[..]

En waarom dan wel niet? Je bent niet op de hoogte van de oliereserves die dat land bezit? Flink wat meer dan Saudi Arabië. Uit dat land valt nog ongekend veel geld te trekken als het ooit een keer goed bestuurd wordt.
Ja en een Crypto gaat ze het rijkste land terbwereld maken

Alsof de usa en de VN dat gaan toelaten

Of gaan consumenten ineens vaten olie kopen met Crypto :?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181106607
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja en een Crypto gaat ze het rijkste land terbwereld maken

Alsof de usa en de VN dat gaan toelaten

Of gaan consumenten ineens vaten olie kopen met Crypto :?
Dat zeg ik helemaal niet, leer misschien eens begrijpend lezen. Ik zeg dat Venezuela mogelijk nog het rijkste land ter wereld kan worden door de hoeveelheid onbenutte oliereserves die ze bezitten. Dat dat niet met crypto gaat gebeuren lijkt me vrij duidelijk. De hoeveelheid olie gaat Saudi Arabië ver voorbij.
pi_181106722
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:26 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]
...als het ooit een keer goed bestuurd wordt.
^
Hier gaat het fout. Gekkies aan de macht zonder realiteitszin.
pi_181106733
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

^
Hier gaat het fout. Gekkies aan de macht zonder realiteitszin.
Klopt, en maar bij dat chavismo blijven zweren. Power to the people. :')
pi_181107760
Delta maar weer verwijderd. Geen leuke app.
pi_181107805
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 18:34 schreef BadVlad het volgende:
Delta maar weer verwijderd. Geen leuke app.
Echt een kut app, zie steeds alleen rode vlakken met - dit - dat. Waardeloos :(
Vakman pur sang
pi_181107816
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Echt een kut app, zie steeds alleen rode vlakken met - dit - dat. Waardeloos :(
Inderdaad. Heb ik ook even doorgegeven. Klopt volgens mij ook helemaal niks van.
pi_181108692
Mooooohoen!
Vakman pur sang
pi_181108723
Gaan we weer.
pi_181108891
Dit gaat lekker vlot.
pi_181108967
SOW
pi_181109019
Lekker hoor. Had net een aantal ETH gekocht op ¤269.

Allemaal stand-by voor de grote terugval :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_181109237
We zijn nu vanaf de aarde naar 2 meter in de lucht gegaan _O_

Maan komt eraan hoor.

En dan bedoel ik de zangeres.
pi_181109709
Lambo!
pi_181110144
Fucking manipulatie vermoed ik.

Trouwens Maan is helemaal geen 2 meter :D
Vakman pur sang
pi_181110515
pi_181110539
pi_181110547
pi_181110596
quote:
_O- _O- _O- _O-

Deze vind ik wel sterk.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:39:41 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181111109
Die PETRO was een goed idee maar krankzinnig slecht uitgevoerd. Dat had het land echt het 1e cryptoland ter wereld kunnen maken en gelijk het rijkste land ter wereld.

Iedereen Venezolaanse olie kopen met crypto

Power to the people
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181111195
quote:
Je bent toch niet je vertrouwen aan het verliezen hè?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181111299
Waves bijna teruggekeerd in de top 40.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181111393
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:39 schreef fathank het volgende:
Die PETRO was een goed idee maar krankzinnig slecht uitgevoerd. Dat had het land echt het 1e cryptoland ter wereld kunnen maken en gelijk het rijkste land ter wereld.

Iedereen Venezolaanse olie kopen met crypto

Power to the people
Hoezo waren ze dan in een keer "het rijkste land ter wereld" ?
pi_181113095
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je bent toch niet je vertrouwen aan het verliezen hè?
ja
pi_181113509
Gelukkig heb ik nog Mooncoins
pi_181113608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 21:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
Verdomme.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181113814
bestaan er nog goede torrent sites?
pi_181114156
Hebben jullie wel eens een film gekeken die eigenlijk zo slecht was dat je diezelfde film twee weken later weer keek en helemaal was vergeten dat je die film al had gezien en dat je er de laatste 5 minuten achter komt dat je hem al had gezien en dat ie zo slecht was? wow
pi_181114422
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Waves bijna teruggekeerd in de top 40.
Tijd dat we de ATH weer eens gaan aantikken. ;)
pi_181114442
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:06 schreef metallicelmo het volgende:
bestaan er nog goede torrent sites?
Natuurlijk
Hmz...
pi_181114484
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:17 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie wel eens een film gekeken die eigenlijk zo slecht was dat je diezelfde film twee weken later weer keek en helemaal was vergeten dat je die film al had gezien en dat je er de laatste 5 minuten achter komt dat je hem al had gezien en dat ie zo slecht was? wow
Films niet maar met matige series kijk ik wel eens een aflevering per ongelijk overnieuw en dan kom ik er halverwege achter dat ik die al gezien had :P!
Hmz...
pi_181114913
Wanneer gaat iemand nou weer eens voor 5 miljoen MRT opkopen.
pi_181115718
Nu hoop ik alleen dat het nog maar verder rekt gaat, goedkope coins
Lambo of Rekt
pi_181115843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
Nu hoop ik alleen dat het nog maar verder rekt gaat, goedkope coins
ik ook

hoop dat VET naar 0,005 gaat

wil er nog 2 maandsalarissen in knallen verdomme
pi_181115905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik ook

hoop dat VET naar 0,005 gaat

wil er nog 2 maandsalarissen in knallen verdomme
Exact dit.
Lambo of Rekt
pi_181116219
moet ik nu strat inkopen?

maanden geleden werd dat de hemel ingeprezen hier
pi_181116280
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:34 schreef no1uknow het volgende:
moet ik nu strat inkopen?

maanden geleden werd dat de hemel ingeprezen hier
Vooral afgaan op wat mensen hier maanden geleden liepen te shillen. :P
pi_181116366
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Vooral afgaan op wat mensen hier maanden geleden liepen te shillen. :P
:')

WAVESMAAND!!
pi_181117579
Zit iemand op Facebook POS coins te shillen, dat je daar winst mee kan maken.

In de praktijk gaat dat ongeveer zo:

1. Koop 1000 NAV in voor $2.00 per stuk (half jaar geleden, prijs uit het geheugen).
2. Stake 1000 NAV een half jaar en je hebt 1020 NAV.
3. Verkoop 1020 NAV aan $0.25 per stuk.
4. Gefeliciteerd, u heeft $1775 verloren.

Piece Of Shit coins allemaal. :')
pi_181118328
When Dacia?
pi_181118492
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 00:54 schreef BadVlad het volgende:
When Dacia?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181118755
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 01:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_181118968
We kennen athcoinindex.com maar is er ook een site die precies aangeeft welke coin het beste heeft gepresteerd in een bepaalde periode?
pi_181118993
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 01:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_181123817
Edit: Niet doen, heb je topic open gelaten voor nu, maar aub niet over linken naar topic of het is snel afgelopen ;)

[ Bericht 89% gewijzigd door Evenstar op 12-08-2018 10:57:18 ]
pi_181124679
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:29 schreef bananomannetje het volgende:
Edit: Niet doen, heb je topic open gelaten voor nu, maar aub niet over linken naar topic of het is snel afgelopen ;)
Excuses!
pi_181125232
Excellion twitterde op zondag 12-08-2018 om 01:42:58 According to the Bitmain pre-IPO investor deck, they sold most of their #Bitcoin for #Bcash. At $900/BCH, they've bled half a billion in the last 3 months. If Bitcoin Core devs didn't disclose the Bcash vulnerability, it could've wiped a billion dollars off their balance sheets. https://t.co/9BMywdvvby reageer retweet


Het lijkt erop dat Bitmain 1 miljoen Btrash heeft?! Ze hebben in Q1 15k btc gedumpt. Die 1M Btrash gaan ze nooit kunnen dumpen op de markt...
It All Goes Back in the Box
pi_181125397
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:33 schreef Aventuras het volgende:
Excellion twitterde op zondag 12-08-2018 om 01:42:58 According to the Bitmain pre-IPO investor deck, they sold most of their #Bitcoin for #Bcash. At $900/BCH, they've bled half a billion in the last 3 months. If Bitcoin Core devs didn't disclose the Bcash vulnerability, it could've wiped a billion dollars off their balance sheets. https://t.co/9BMywdvvby reageer retweet
[ afbeelding ]

Het lijkt erop dat Bitmain 1 miljoen Btrash heeft?! Ze hebben in Q1 15k btc gedumpt. Die 1M Btrash gaan ze nooit kunnen dumpen op de markt...
pi_181125403
Volgens mij is BCC bitconnect, waardeloos. Bitcoincash is BCH
  zondag 12 augustus 2018 @ 11:53:49 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181125561
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:46 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoezo waren ze dan in een keer "het rijkste land ter wereld" ?
Ja geen idee maar het is zo

Las ik hier op fok
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 12 augustus 2018 @ 12:02:21 #55
131603 Afwazig
Serious business
pi_181125709
Bitmain heeft constant de prijs van bcash gepumpt het afgelopen jaar. Wat al werd gezegd dus.
pi_181126098
Was Bitmain niet de partij die tijdelijk hun miningapparatuur op BCH heeft gezet en dat daardoor de prijs naar 3000 dollar ging?
pi_181126183
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:20 schreef metallicelmo het volgende:
Was Bitmain niet de partij die tijdelijk hun miningapparatuur op BCH heeft gezet en dat daardoor de prijs naar 3000 dollar ging?
Wat heeft het minen van iets te maken met de prijs? :P

Los van dat het meer/minder rendabel wordt lijkt het me sterk dat er door mining de prijs omhoog wordt gedreven.
pi_181126217
Wavesmaand.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181133389
Begin Waves een beetje een schijtproject te vinden. Alle ICO's op Waves zijn scams of een drama.
  zondag 12 augustus 2018 @ 18:00:43 #60
131603 Afwazig
Serious business
pi_181134387
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:13 schreef BadVlad het volgende:
Begin Waves een beetje een schijtproject te vinden. Alle ICO's op Waves zijn scams of een drama.
Wacht maar tot de Wavesmaand begint.
pi_181134482
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:13 schreef BadVlad het volgende:
Begin WavesAlle coins een beetje schijtprojecten te vinden. Alle ICO's op Waves zijn scams of een drama.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181135080
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Goede aanpassing.
pi_181135092
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:00 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wacht maar tot de Wavesmaand begint.
Ik blijf mijn Waves wel trouw hoor. Tot we in de buurt komen van ATH. ;)
pi_181135405
Universa jaaaaaahahahahahhahaha
(+33% 1Dag, correctie foutje delta :') )
Vakman pur sang
pi_181135535
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa jaaaaaahahahahahhahaha
(+33% 1Dag, correctie foutje delta :') )
Mocht ook wel sinds ether zwaar is gedaald, en utnp in ether ook zwaar was gedaald :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181136494
Shit de koers klopt niet, als ik op delta kijk de ene keer +50%, dan +33% en ook 3,2%.
Als je langer wacht verspringen de waardes.
Ik heb het over universa,1D tov dollars
Vakman pur sang
pi_181138788
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Shit de koers klopt niet, als ik op delta kijk de ene keer +50%, dan +33% en ook 3,2%.
Als je langer wacht verspringen de waardes.
Ik heb het over universa,1D tov dollars
Delta klopt voor geen reet, kut app.
pi_181138827
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja geen idee maar het is zo

Las ik hier op fok
Oliereserves groter dan Saudi Arabië niet als rijkdom zien. :')
pi_181139487
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Oliereserves groter dan Saudi Arabië niet als rijkdom zien. :')
Maar dan zijn ze nu toch al het rijkste land ter wereld? Waarvoor is die PETRO dan nodig?
pi_181140598
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:31 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar dan zijn ze nu toch al het rijkste land ter wereld? Waarvoor is die PETRO dan nodig?
Dan zou Indonesië ook enorm rijk zijn, is het ook niet. Je snapt toch ook wel dat de grondstoffen of fossiele brandstoffen hebben iets anders is als er verstandig mee omgaan?

PETRO is een gigantisch faalproject, ik zeg ook niet dat dat nodig is.
  zondag 12 augustus 2018 @ 22:05:24 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181140701
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 21:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Oliereserves groter dan Saudi Arabië niet als rijkdom zien. :')
Ja leuk moeten ze er wel wat zinnigs mee doen

Als je het niet kan kapitaliseren heb je er geen kut aan

Er ligt geen zak rijst in de supermarkt

Gelukkig zit er olie in de grond daar hebben de mensen pas wat aan

[ Bericht 7% gewijzigd door fathank op 12-08-2018 22:19:29 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181142042
quote:
Ja door de 7 op een zondag. Dat gaat morgen feest worden.
It All Goes Back in the Box
pi_181142249
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 22:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja leuk moeten ze er wel wat zinnigs mee doen

Als je het niet kan kapitaliseren heb je er geen kut aan

Er ligt geen zak rijst in de supermarkt

Gelukkig zit er olie in de grond daar hebben de mensen pas wat aan
Dat is precies mijn punt waarom het nog niet het rijkste land is, maar dat staat ook in m'n eerdere posts. Jezus christus, jouw IQ is net zo hoog als je schoenmaat zeker?
pi_181142354


Mooon.

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2018 23:09:30 ]
pi_181143762
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 22:02 schreef illusions het volgende:
Je snapt toch ook wel dat de grondstoffen of fossiele brandstoffen hebben iets anders is als er verstandig mee omgaan?
Ja dat is juist mijn hele punt.
pi_181143773
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja dat is juist mijn hele punt.
Wat is 't probleem dan? :P
pi_181143936
Op basis van wat verkopen jullie op een swingtrade? EMA/SMA?
Lambo of Rekt
pi_181144027
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is 't probleem dan? :P
Ja ik dacht dat jij beweerde dat ze het rijkste land ter wereld waren :P
pi_181144285
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:35 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja ik dacht dat jij beweerde dat ze het rijkste land ter wereld waren :P
Nee, enkel dat ze dat mogelijk nog kunnen worden met juist management gezien de oliereserves die de hoeveelheid van Saudi Arabië ver voorbij gaat.
pi_181144648
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, enkel dat ze dat mogelijk nog kunnen worden met juist management gezien de oliereserves die de hoeveelheid van Saudi Arabië ver voorbij gaat.
Bij een kostprijs van 0 dollar per vat en een verkoop prijs van 70$ kunnen ze er nog steeds de nationale schuld van Amerika niet mee aflossen. _O_ |:( -O-

Maar mijn god wat een mismanagement moet je dan hebben, al zal het westen daar maar al te graag een handje bij helpen vermoed ik zo.
It All Goes Back in the Box
pi_181144909
Azie wordt zo wakker jongens!!
pi_181145418
Wat is Waves aan het doen joh
pi_181145420
Zal toch geen Wavesmaand zijn....
pi_181145586
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 03:21 schreef Frans449 het volgende:
Zal toch geen Wavesmaand zijn....
Sasha heeft eerst met voorbedachte rade de gehele markt eigenhandig ontwricht voor het contrast om Waves nog harder te kunnen laten shinen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181145601
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 13 augustus 2018 @ 06:40:21 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181145925
Toch fijn dat m'n superbitcoin futures +20% staan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 13 augustus 2018 @ 06:42:57 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181145953
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt waarom het nog niet het rijkste land is, maar dat staat ook in m'n eerdere posts. Jezus christus, jouw IQ is net zo hoog als je schoenmaat zeker?
Tegen de tijd dat dat eventueel werkelijkheid kan worden leven jij en ik al lang niet meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181146556
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:33 schreef Aventuras het volgende:
Excellion twitterde op zondag 12-08-2018 om 01:42:58 According to the Bitmain pre-IPO investor deck, they sold most of their #Bitcoin for #Bcash. At $900/BCH, they've bled half a billion in the last 3 months. If Bitcoin Core devs didn't disclose the Bcash vulnerability, it could've wiped a billion dollars off their balance sheets. https://t.co/9BMywdvvby reageer retweet
[ afbeelding ]

Het lijkt erop dat Bitmain 1 miljoen Btrash heeft?! Ze hebben in Q1 15k btc gedumpt. Die 1M Btrash gaan ze nooit kunnen dumpen op de markt...
Lekker al je Bitcoin verkopen voor Bcash. :') Kun je nagaan hoe hard ze gaan dumpen bij de volgende Bullrun. What were they thinking?
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 augustus 2018 @ 08:24:14 #90
62913 Blik
The one and Only!
pi_181146738
quote:
16s.gif Op maandag 13 augustus 2018 08:03 schreef dimmak het volgende:

[..]

Lekker al je Bitcoin verkopen voor Bcash. :') Kun je nagaan hoe hard ze gaan dumpen bij de volgende Bullrun. What were they thinking?
Jamaat, btc is 5500 euro en bcash is 55 euro. Bcash kan dus veel harder moonen...
pi_181146747
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 08:24 schreef Blik het volgende:

[..]

Jamaat, btc is 5500 euro en bcash is 55 euro. Bcash kan dus veel harder moonen...
Ben je nu serieus of mis ik een PI?
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:01:44 #92
62913 Blik
The one and Only!
pi_181147026
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 08:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ben je nu serieus of mis ik een PI?
was (uiteraard) sarcastisch, maar ik probeerde de gedachtegang van Bitmain te verwoorden ;)
pi_181147093
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:01 schreef Blik het volgende:

[..]

was (uiteraard) sarcastisch, maar ik probeerde de gedachtegang van Bitmain te verwoorden ;)
Als die zo denken dan wens ik iedereen die in de IPO stapt veel sterkte.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:30:54 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181148520
Wat een gekken bij BTCDirect. Vorige week heb ik een vragenlijst in moeten vullen wat ik eigenlijk niet wilde (naam werkgever, salaris/inkomsten etc.), maar na telefonisch contact toch gedaan.

Nu vragen ze een kopie van mijn spaarrekeningen en definitieve IB-aanslag :')

Dat gaan we dus niet doen, (ver)koop wel ergens anders.

[ Bericht 2% gewijzigd door leolinedance op 13-08-2018 10:46:27 ]
pi_181148802
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:30 schreef leolinedance het volgende:
Wat een gekken bij BTCDirect. Vorige week heb ik een vragenlijst in moeten vullen wat ik eigenlijk niet wilde (naam werkgever etc.), maar na telefonisch contact toch gedaan.

Nu vragen ze een kopie van mijn spaarrekeningen en definitieve IB-aanslag :')

Dat gaan we dus niet doen, (ver)koop wel ergens anders.
wtf, heb je gevraagd waarom ze dat willen?
Lambo of Rekt
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:45:50 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181148839
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

wtf, heb je gevraagd waarom ze dat willen?
Boven x bedrag handelsvolume en KYC gebeuren. Zijn ze blijkbaar verplicht, maar ik doe er niet aan mee.
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:11:56 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181149354
Anti witwasmaatregelen

Vraag me af of het daadwerkelijk verplicht is om dat bij te houden voor de fiscus of dat het een gevalletje 'better safe than sorry' is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181149554
Lekker via LocalBitcoins gaan, vaak goedkoper en sneller. Onder de 5k heb ik het binnen een half uur al op m'n rekening hier. Zal in NL wel iets langer duren.
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:51:19 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181150088
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:22 schreef illusions het volgende:
Lekker via LocalBitcoins gaan, vaak goedkoper en sneller. Onder de 5k heb ik het binnen een half uur al op m'n rekening hier. Zal in NL wel iets langer duren.
Kraken gaat ook altijd prima met verkopen. Met kopen daar geen ervaring.
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:59:15 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181150286
Bl3p werkt ook als een tiet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181150458
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:59 schreef fathank het volgende:
Bl3p werkt ook als een tiet
Ja klopt, werkt best goed als je snel even iets moet regelen. Instant via iDeal geld toevoegen om te kopen en volgens mij nauwelijks beperkingen. Ze willen wel wat gegevens hebben maar geen idiote documenten
pi_181152339
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:13 schreef BadVlad het volgende:
Begin Waves een beetje een schijtproject te vinden. Alle ICO's op Waves zijn scams of een drama.
:D
pi_181152920
Zeg het gaat lekker vandaag op de financiele markten of niet? Turkijke, Rusland, India al die fiat moneys gaan rekt gek
pi_181152965
Ligt het trouwens aan mij of doen de oldschool coins het net wat beter dan alle newbie coins die er vorig jaar bij zijn gekomen?
pi_181152991
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of doen de oldschool coins het net wat beter dan alle newbie coins die er vorig jaar bij zijn gekomen?
Geen idee. Noem er is een paar van beide dan kan ik ook vergelijken.
pi_181153007
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of doen de oldschool coins het net wat beter dan alle newbie coins die er vorig jaar bij zijn gekomen?
Het is maar net hoe je het bekijkt, bekijk je het nu per uur ofzo? Zie je nu net wat oude coins in het groen staan?
Ik kijk gewoon naar de totale marketcap en die zit nog steeds rond de 220 miljard. Dus er gebeurd niet zo heel veel..
pi_181153411
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:52:14 #108
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181153753
:D :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181153767
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Geen idee. Noem er is een paar van beide dan kan ik ook vergelijken.
Nou ik zou wel eens een vergelijking willen zien van coins die in 2016 of daarvoor zijn gelanceerd tegenover coins die in 2017 erbij zijn gekomen. Lastig zoeken zo
pi_181153940

Als je in november 2013 had gekocht, kon je pas weer in februari 2017 lachen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181153990
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:58 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je in november 2013 had gekocht, kon je pas weer in februari 2017 lachen.
Komt er 23 Augustus niet een besluit over ETF's ?

Dat wordt vrij belangrijk volgens mij _O-
pi_181155433
Ja met crypto weet je het nooit. Je kan nu wat coins kopen die volgende week 50% dalen maar ze kunnen ook over een paar maanden weer x4 staan
pi_181156340
Weinig Vechain gechill de laatste tijd?
It All Goes Back in the Box
  maandag 13 augustus 2018 @ 16:50:18 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_181156414
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:46 schreef Aventuras het volgende:
Weinig Vechain gechill de laatste tijd?
Mooi is dat heh. Bearmarkten zijn wel lekker in dat opzicht.
pi_181157074
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:46 schreef Aventuras het volgende:
Weinig Vechain gechill de laatste tijd?
mwa

Weinig geshill?

Vechain is amper geshilled hier

Er werd alleen veel nieuws gedropped mbt alle ontwikkelingen

Dat is geen shill

Er is nu niet zoveel nieuws ivm tokenswap, migratie mainnet en alles

Ken je nagaan wat dit zegt over alle Andere projecten

Allemaal vaporware

Vechain is echt de relevatie van crypto

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2018 17:21:12 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 17:26:17 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181157193
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:50 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Mooi is dat heh. Bearmarkten zijn wel lekker in dat opzicht.
We zitten al sinds eind januari in een bear market, dus dat gaat niet echt op. Daarnaast is voor de vele VeChain bezitters hier weinig veranderd. Gewoon weinig nieuws laatste tijd, bezig met token swap etc.

Koers is naar de klote, maar welke coin is dat niet :)
pi_181157270
Wel echt blij dat ik voor die airdrop ben gegaan toen ... :') :') :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181157342
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:57 schreef metallicelmo het volgende:
Ja met crypto weet je het nooit. Je kan nu wat coins kopen die volgende week 50% dalen maar ze kunnen ook over een paar maanden weer x4 staan
X4 dank ik eerder aan anderhalf jaar ofzo
Vakman pur sang
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:37:32 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181157419
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

X4 dank ik eerder aan anderhalf jaar ofzo
Waarop is dat gebaseerd?
pi_181157602
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

mwa

Weinig geshill?

Vechain is amper geshilled hier

Er werd alleen veel nieuws gedropped mbt alle ontwikkelingen

Dat is geen shill

Er is nu niet zoveel nieuws ivm tokenswap, migratie mainnet en alles

Ken je nagaan wat dit zegt over alle Andere projecten

Allemaal vaporware

Vechain is echt de relevatie van crypto
Grote bewoording, maar ik denk dat dat opzich wel meevalt. Anders was de VET koers niet zwaar onderuit gegaan maar had juist iedereen ingestapt, niet? :P
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:48:49 #121
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181157638
We gaan allemaal deaud. :'(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181157695
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarop is dat gebaseerd?
X=ta*(ta-1)2
Vakman pur sang
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:56:35 #123
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181157776
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

X=ta*(ta-1)2
TA dus. -,-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181157822
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:46 schreef Aventuras het volgende:
Weinig Vechain gechill de laatste tijd?
er zijn ook weinig positieve dingen over te zeggen.
  maandag 13 augustus 2018 @ 17:59:31 #125
131603 Afwazig
Serious business
pi_181157827
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

We zitten al sinds eind januari in een bear market, dus dat gaat niet echt op. Daarnaast is voor de vele VeChain bezitters hier weinig veranderd. Gewoon weinig nieuws laatste tijd, bezig met token swap etc.

Koers is naar de klote, maar welke coin is dat niet :)
Dat gaat prima op hoor. Voor januari werd je helemaal gek in deze SC van de onzin en shills die voorbij kwamen. Nu zijn er nog een paar coins die worden geshilled maar met het aanhouden van deze markt neemt dat ook steeds verder af gelukkig.

Doe me dan de SEAL, Universa en Wavesmaande meme's maar :').
pi_181157970
September wordt VeChainmaand
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 18:06:30 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181157972
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:59 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat gaat prima op hoor. Voor januari werd je helemaal gek in deze SC van de onzin en shills die voorbij kwamen. Nu zijn er nog een paar coins die worden geshilled maar met het aanhouden van deze markt neemt dat ook steeds verder af gelukkig.

Doe me dan de SEAL, Universa en Wavesmaande meme's maar :').
Het ging mij even over Vechain, want daar gaat het over. Verder klopt het inderdaad dat hoe verder je in een bear market zit hoe minder shit coins er voorbij komen :)
  maandag 13 augustus 2018 @ 18:12:08 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181158098
Beter kabbelt het nog ff een maandje zo door en gaan we half september moon als ik terug ben van vakantie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 13 augustus 2018 @ 18:12:36 #129
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181158110
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:59 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat gaat prima op hoor. Voor januari werd je helemaal gek in deze SC van de onzin en shills die voorbij kwamen. Nu zijn er nog een paar coins die worden geshilled maar met het aanhouden van deze markt neemt dat ook steeds verder af gelukkig.

Doe me dan de SEAL, Universa en Wavesmaande meme's maar :').
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181158291
wavesmaand jongens! alles in waves geknald moon!!! Wohooooo wavesmaand!!!!!!!!!
pi_181158552
OCL. nuff said
  maandag 13 augustus 2018 @ 18:44:05 #132
131603 Afwazig
Serious business
pi_181158667
OCL heb ik toevallig op de bodem ingeslagen afgelopen weken. Lowball buyorders zijn gefillt en nu al een leuke profit.
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:16:56 #133
62913 Blik
The one and Only!
pi_181159222
Wtf, weer ff -12% in een paar uur tijd...
pi_181159278
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:44 schreef Afwazig het volgende:
OCL heb ik toevallig op de bodem ingeslagen afgelopen weken. Lowball buyorders zijn gefillt en nu al een leuke profit.
alleen het volume is zo laag dat je er waarschijnlijk nooit meer vanaf komt.
pi_181159291
200 billion market cap incumming.
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:29:28 #136
131603 Afwazig
Serious business
pi_181159479
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:19 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

alleen het volume is zo laag dat je er waarschijnlijk nooit meer vanaf komt.
Heb het in kleine orders binnen geharkt inderdaad maar de laatste tijd schieten er veel grotere orders voorbij. Als mijn informatie klopt gaat deze gok zich de komende maanden uitbetalen.
pi_181159533
Vechain is Zo een beetje de enige niet shitcoin in deze space _O-
pi_181159566
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain is Zo een beetje de enige niet shitcoin in deze space _O-
:')
pi_181159728
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain is Zo een beetje de enige niet shitcoin in deze space _O-
pi_181159847
VET wederom 1 van de grootste dalers vandaag. das vaak zo heb ik gemerkt.
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:49:26 #141
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181159911
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain is Zo een beetje de enige niet shitcoin in deze space _O-
:')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:53:42 #142
62913 Blik
The one and Only!
pi_181160011
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:46 schreef iloveshitcoins het volgende:
VET wederom 1 van de grootste dalers vandaag. das vaak zo heb ik gemerkt.
-4% in ether, valt best mee
  maandag 13 augustus 2018 @ 19:54:30 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181160035
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:06 schreef Wereldgozer het volgende:
September wordt VeChainmaand
Dat sowieso
pi_181160038
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:53 schreef Blik het volgende:

[..]

-4% in ether, valt best mee
Maar Ether gaat dan ook erg hard naar beneden vandaag :P
pi_181160064
Zoveel delusionals in deze topic

Prachtig
pi_181160083
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Zoveel delusionals in deze topic

Prachtig
Corrigeer ze he. VeChain #2 binnen 12 maanden.

Echte flippening is als VeChain Bitcoin overneemt.
pi_181160154
Zo eth krijgt wel rake klappen zeg.
Vechain wil ik het niet eens over hebben.
  maandag 13 augustus 2018 @ 20:01:09 #148
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181160161
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Zoveel delusionals in deze topic

Prachtig
Goede argumenten man
En nog aangeven dat je er geen vertrouwen in hebt.
Daarom SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181160208
Stellar is in ieder geval EOS voorbij. Ik vind Stellar ook een beter platform imo.
  maandag 13 augustus 2018 @ 20:12:27 #150
62913 Blik
The one and Only!
pi_181160352
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:54 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar Ether gaat dan ook erg hard naar beneden vandaag :P
, ja pijnlijk.
pi_181160529
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:04 schreef KappenBakken het volgende:
Stellar is in ieder geval EOS voorbij. Ik vind Stellar ook een beter platform imo.
Stellar is Zo een beetje de enige niet shitcoin in deze space _O-
  maandag 13 augustus 2018 @ 20:22:09 #152
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181160531
Iemand hier die WoW speelt?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 20:25:14 #153
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181160596
Dit was wel een erg pijnlijke streep naar beneden :(
  maandag 13 augustus 2018 @ 20:30:19 #154
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181160724
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:25 schreef Kyran het volgende:
Dit was wel een erg pijnlijke streep naar beneden :(
Denk dat het nog niet voorbij is.
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 20:31:06 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181160749
quote:
11s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:30 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Denk dat het nog niet voorbij is.
Heb nu iets verlies op mijn laatste aankopen, maar zit toch stevig te denken om uit te stappen. Die 6k wordt mij te vaak getest op dit moment, lijkt wel alsof het er een keer flink doorheen moet.
pi_181160781
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb nu iets verlies op mijn laatste aankopen, maar zit toch stevig te denken om uit te stappen. Die 6k wordt mij te vaak getest op dit moment, lijkt wel alsof het er een keer flink doorheen moet.
En als de SEC dan 23 augustus ETF goedkeuren loop je de boot mis. Als SEC het afkeurt ben je binnen en neemt je porto flink toe.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 20:35:24 #157
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181160869
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En als de SEC dan 23 augustus ETF goedkeuren loop je de boot mis. Als SEC het afkeurt ben je binnen en neemt je porto flink toe.
Mja, is dat nu echt op 23ste? Iets met bomen en bos. Ik zie zoveel data en zoveel verschillende overleggen en/of zogenaamde beslis momenten. Iedere keer wordt er weer iets uitgesteld of komt er een vaag maybe, maybe not antwoord uit :P
pi_181160946
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mja, is dat nu echt op 23ste? Iets met bomen en bos. Ik zie zoveel data en zoveel verschillende overleggen en/of zogenaamde beslis momenten. Iedere keer wordt er weer iets uitgesteld of komt er een vaag maybe, maybe not antwoord uit :P
Overzichtje dan :) Komende twee maanden is sowieso paar final deadlines. Maar onderste twee zijn 23-08

  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 20:43:00 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181161116
Ben benieuwd. Wat denk jij dat er gaat gebeuren? Ik heb geen flauw idee wat SEC gaat beslissen.
pi_181161157
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:43 schreef Kyran het volgende:
Ben benieuwd. Wat denk jij dat er gaat gebeuren? Ik heb geen flauw idee wat SEC gaat beslissen.
Ik ook niet. Vorige keer uitstel had ik wel min of meer verwacht, maar die gigantische marktreactie had ik echt totaal niet verwacht.

Eigenlijk is het ook niet relevant, zeker niet voor Bitcoin an sich. Maar vorige keer dacht ik ook dat er niks zou gebeuren en ging het ook heel rap naar beneden :P

Maar ik heb dus ook echt geen idee. Dat maakt het ook zo leuk (of juist niet leuk :) )
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 20:47:43 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181161280
Hoe dan ook, op dit moment is in BTC of in USD/EUR zitten echt je beste optie denk ik. Teveel in alts zitten lijkt zelfmoord op dit moment. Ben al mijn winst van de afgelopen trade met VET nu kwijt .... Te vroeg ingestapt, had moeten wachten tot eind augustus.
  maandag 13 augustus 2018 @ 20:57:08 #162
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181161612
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:47 schreef Kyran het volgende:
Hoe dan ook, op dit moment is in BTC of in USD/EUR zitten echt je beste optie denk ik. Teveel in alts zitten lijkt zelfmoord op dit moment. Ben al mijn winst van de afgelopen trade met VET nu kwijt .... Te vroeg ingestapt, had moeten wachten tot eind augustus.
Dus jij denkt dat het tot eind augustus blijft dalen?
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 20:59:16 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181161692
quote:
15s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:57 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat het tot eind augustus blijft dalen?
Oh, ik bedoelde dit even vooral voor mijn VeChain trades. Die zie ik inderdaad niet hele grote moves up maken als er geen groot nieuws komt. Pas einde van augustus weer beweging omdat dan de x-node monitoring weer aan gaat.
pi_181161733
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:22 schreef ssjgoku het volgende:
Iemand hier die WoW speelt?
Ik heb lang gespeeld, vanilla nog tot vorig jaar
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 21:01:00 #165
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181161762
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb lang gespeeld, vanilla nog tot vorig jaar
Hier ook lang gespeeld, vanaf release tot WOTLK. Zit nu meer in FFXIV, straks als expansion goedkoop is even weer kijkje nemen bij WoW ;P
pi_181161840
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hier ook lang gespeeld, vanaf release tot WOTLK. Zit nu meer in FFXIV, straks als expansion goedkoop is even weer kijkje nemen bij WoW ;P
Ik trap er niet meer in, het futuristische spel wat het nu is, lijkt niet eens meer op wow.
Lambo of Rekt
pi_181161955
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

mwa

Weinig geshill?

Vechain is amper geshilled hier

Er werd alleen veel nieuws gedropped mbt alle ontwikkelingen

Dat is geen shill

Er is nu niet zoveel nieuws ivm tokenswap, migratie mainnet en alles

Ken je nagaan wat dit zegt over alle Andere projecten

Allemaal vaporware

Vechain is echt de relevatie van crypto
Deze man he
It All Goes Back in the Box
pi_181162012
Bitconnect is imo revelatie van crypto.
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:21:49 #169
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181162479
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hier ook lang gespeeld, vanaf release tot WOTLK. Zit nu meer in FFXIV, straks als expansion goedkoop is even weer kijkje nemen bij WoW ;P
Ik ga 0000 inloggen.
Nieuw expansion. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181162662
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:07 schreef KappenBakken het volgende:
Bitconnect is imo revelatie van crypto.
Eerste (grootste?) massa crypto scam, with many more to come. No coiners zullen ons uitlachen: "haha Stacy, hij dacht rijk te kunnen worden met digitale muntjes."

:'( /slitwrists
pi_181163573
cowabunga dude
pi_181163863
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:21 schreef ssjgoku het volgende:
Ik ga 0000 inloggen.
Weet je toevallig of SEAL alle ETH meteen gedumpt heeft?
It All Goes Back in the Box
pi_181164177
Ik twijfel om weer in te stappen in Komdo
pi_181165681
Vet gaat kapot
pi_181165785
quote:
9s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:52 schreef Toto69 het volgende:
Vet gaat kapot
Maar hij zou gaan strijden tegen bitcoin! Nu lijkt het meer een gevecht te worden met Waves!
It All Goes Back in the Box
pi_181166197
Toch wel bijzonder dat Erdogan nu de oplossing heeft gevonden voor zijn valuta crisis met de Turkse Lira, namelijk alle media verbieden om nog langer negatief hierover te berichten omdat het de schuld is van de media. Ja dat gaat helpen :')
pi_181166232
net nog 1500 stuk lisk gekocht :7
pi_181166656
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:15 schreef metallicelmo het volgende:
Toch wel bijzonder dat Erdogan nu de oplossing heeft gevonden voor zijn valuta crisis met de Turkse Lira, namelijk alle media verbieden om nog langer negatief hierover te berichten omdat het de schuld is van de media. Ja dat gaat helpen :')
Ik zie overeenkomsten met crypto, daar is kankeren op de media ook populair als het niet gaat zoals men wil. "Allemaal FUD!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181166664
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:15 schreef metallicelmo het volgende:
Toch wel bijzonder dat Erdogan nu de oplossing heeft gevonden voor zijn valuta crisis met de Turkse Lira, namelijk alle media verbieden om nog langer negatief hierover te berichten omdat het de schuld is van de media. Ja dat gaat helpen :')
Ze hebben Allah nog dus komt goed. Daarnaast hebben ze goeie investeerders zoals die genie uit het WGR topic.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 23:42:37 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181166798
Erdogan :')

Turken die nog steeds in hem geloven :')

Turken in Europa die nog steeds in hem geloven en op hem stemmen, terwijl ze hier in Europa lekker genieten van alle vrijheden en het hardst huilen om vrijheid van meningsuiting en geloof :') :') :')

Helaas krijgt Turkije wat het verdient op dit moment. Volk heeft er zelf voor gekozen nu moeten ze maar lekker op de blaren zitten. Gelukkig hebben ze hun god nog, dus alles komt goed.

Dat kleine beetje verbintenis wat ik nog had met Turkije ben ik echt wel kwijt door die staatsmongool.
pi_181166831
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:42 schreef Kyran het volgende:
Erdogan :')

Turken die nog steeds in hem geloven :')

Turken in Europa die nog steeds in hem geloven en op hem stemmen, terwijl ze hier in Europa lekker genieten van alle vrijheden en het hardst huilen om vrijheid van meningsuiting en geloof :') :') :')

Helaas krijgt Turkije wat het verdient op dit moment. Volk heeft er zelf voor gekozen nu moeten ze maar lekker op de blaren zitten. Gelukkig hebben ze hun god nog, dus alles komt goed.

Dat kleine beetje verbintenis wat ik nog had met Turkije ben ik echt wel kwijt door die staatsmongool.
Nep Turk :r
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 23:46:59 #182
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181166890
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:44 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Nep Turk :r
Liever een nep Turk dan een blinde gehoorzame hond / volgeling van die wannabe dictator :+
pi_181166901
De USA en bondgenoten zijn natuurlijk wel bezig met een gecoördineerde aanval op de Turkse lira omdat Erdogan en bondgenoten niet uitvoeren wat ze willen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181166911
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Liever een nep Turk dan een blinde gehoorzame hond / volgeling van die wannabe dictator :+
Heb jij je dienstplicht al afgekocht?
pi_181166916
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:47 schreef chroestjov het volgende:
De USA en bondgenoten zijn natuurlijk wel bezig met een gecoördineerde aanval op de Turkse lira omdat Erdogan niet doet wat ze willen.
Volume op DEX is echt om te janken
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:48:27 #186
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181166918
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:42 schreef Kyran het volgende:
Erdogan :')

Turken die nog steeds in hem geloven :')

Turken in Europa die nog steeds in hem geloven en op hem stemmen, terwijl ze hier in Europa lekker genieten van alle vrijheden en het hardst huilen om vrijheid van meningsuiting en geloof :') :') :')

Helaas krijgt Turkije wat het verdient op dit moment. Volk heeft er zelf voor gekozen nu moeten ze maar lekker op de blaren zitten.
Ja, maar wat gebeurt er als het slecht gaat? Dan komen ze hier naar toe. Ondanks dat ze er zelf voor gekozen hebben. Zie Suriname
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181166967
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:48 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Volume op DEX is echt om te janken
Valt wel mee in het algemeen, maar toevallig is het vandaag wel extreem rustig.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181166975
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:47 schreef chroestjov het volgende:
De USA en bondgenoten zijn natuurlijk wel bezig met een gecoördineerde aanval op de Turkse lira omdat Erdogan en bondgenoten niet uitvoeren wat ze willen.
Weet het niet, USA heeft toch heel wat te verliezen daar als ze rusie met Erdogan krijgen.
pi_181166979
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:51 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Valt wel mee in het algemeen, maar toevallig is het vandaag wel extreem rustig.
Vorige week nog 2800 waves verdient met een beetje handelen op DEX
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 23:54:34 #190
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181167041
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, maar wat gebeurt er als het slecht gaat? Dan komen ze hier naar toe. Ondanks dat ze er zelf voor gekozen hebben. Zie Suriname
Dan moeten wij hier maar eens ballen groeien en ze niet toelaten, simpel ;)

@GrijzeHundt Nee, ik heb geen Turks paspoort meer. Jij bent een mafkees als je denkt dat ik mijn leven hier ga opgeven om daar in het leger te gaan zitten. Twintig jaar geleden had ik het met trots gedaan, maar nu absoluut niet meer. Wie geeft mij de zekerheid dat ik daar niet wordt opgepakt en in de cel eindig, omdat ik een paar keer iets negatiefs heb gezegd over ome Erdogan? Ik blijf me verbazen hoe mensen achter die vent blijven staan terwijl Turkije iedere dag weer een stukje dichterbij de afgrond komt.

Ja, tuurlijk eerst was het door de PKK (waar Erdogan mee heeft samengewerkt), daarna FETO (waar Erdogan mee heeft samengewerkt), nu is het weer de schuld van de VS en EU (waar Erdogan mee heeft samengewerkt). Het is nooit de schuld van diegenen die al bijna 20 jaar aan de macht is daar en iedere keer komt hij er mee weg door te zeggen "ja, maar ze liegen en bedonderen ons". Eigenlijk geeft hij dus toe dat hij niet geschikt is en zo dom als het achtereind van een varken is dat hij iedere keer weer samen werkt met groeperingen die niet te vertrouwen zijn en tegen hem liegen.

... maar ja, leg dat maar eens uit aan blinde volgelingen. Eng gewoon. Ik heb net rondje Turks media gedaan, geen enkele grote media site heeft iets over YTL staan op hoofdpagina _O-

pi_181167042
ik moet me bijna inhouden om niet nog wat leuks erbij te kopen voor de lange termijn
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 augustus 2018 @ 23:56:06 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181167064
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:54 schreef metallicelmo het volgende:
ik moet me bijna inhouden om niet nog wat leuks erbij te kopen voor de lange termijn
Jah, maar ja, is dit de bodem .... zelfs ik word nu een bear, dus trend zal wel keren binnenkort :D
pi_181167120
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jah, maar ja, is dit de bodem .... zelfs ik word nu een bear, dus trend zal wel keren binnenkort :D
Ik heb een hekel aan deze Turk :Y
pi_181167153
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jah, maar ja, is dit de bodem .... zelfs ik word nu een bear, dus trend zal wel keren binnenkort :D
Ja, ik denk dat ik toch maar niets koop. De laatste keer dat ik iets kocht dacht ik wat VET in de uitverkoop te hebben gekocht. En toen klapte de hele markt, dat heb ik eigenlijk altijd als ik iets koop
pi_181167197
Als ik iets zou kopen op het moment, dan is het bitcoin.

Als de etf niet doorgaat gaat, ga ik voor het eerst in tusd / usdt
pi_181167253
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Als ik iets zou kopen op het moment, dan is het bitcoin.

Als de etf niet doorgaat gaat, ga ik voor het eerst in tusd / usdt
Gewoon BL3P accountje openen :7
pi_181167258
ik denk dat de eerste paar ETF's niet worden goedgekeurd of uitgesteld. De belangrijkste heeft een deadline voor februari 2019 die van VanEck die daadwerkelijk de bitcoins moet bezitten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:04:46 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181167297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:01 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Als ik iets zou kopen op het moment, dan is het bitcoin.

Als de etf niet doorgaat gaat, ga ik voor het eerst in tusd / usdt
Dit.

Als ETF doorgaat gaat BTC omhoog, alts volgen meestal niet meteen, dus BTC is beter.

Als ETF niet doorgaat gaat BTC door het putje, alts volgen dan meestal meteen en een heel stuk feller, dus weer is BTC beter (en dan z.s.m. in TUSD of USDT inderdaad). Ik zie het dan wel richting laag 5k gaan om eerlijk tezijn.
pi_181167426
Wanneer Bitcoin Lightning :W
pi_181167468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit.

Als ETF doorgaat gaat BTC omhoog, alts volgen meestal niet meteen, dus BTC is beter.

Als ETF niet doorgaat gaat BTC door het putje, alts volgen dan meestal meteen en een heel stuk feller, dus weer is BTC beter (en dan z.s.m. in TUSD of USDT inderdaad). Ik zie het dan wel richting laag 5k gaan om eerlijk tezijn.
ik verwacht dat wanneer er "een" ETF wordt goedgekeurd dat er daarna anderen zullen volgen en gewoon voorbeeld nemen aan de eerste die is goedgekeurd. Ik vraag me wel af of er op dat hele ETF gedoe niet wat overdreven is gereageerd. Maar ik denk dat wanneer de eerste wordt goedgekeurd dat we rond die tijd wel een echte bodem zien. Maarja gokje he
pi_181167486
Waarom ben ik een student...
Had ik maar iets om mee te investeren :')
pi_181167546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Waarom ben ik een student...
Had ik maar iets om mee te investeren :')
Ga lenen bij DUO tegen 0%
pi_181167617
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Waarom ben ik een student...
Had ik maar iets om mee te investeren :')
Toen ik student was werkte ik meer dan nu. :P Geen excuus.
pi_181167654
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:03 schreef metallicelmo het volgende:
ik denk dat de eerste paar ETF's niet worden goedgekeurd of uitgesteld. De belangrijkste heeft een deadline voor februari 2019 die van VanEck die daadwerkelijk de bitcoins moet bezitten
Ja precies. Het zou mij verbazen als die komende ETF opeens wel wordt goedgekeurd.
It All Goes Back in the Box
pi_181167696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:18 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ja precies. Het zou mij verbazen als die komende ETF opeens wel wordt goedgekeurd.
Ik las ergens dat de ETF's die binnenkort op de planning staan gewoon dezelfde (niet goedgekeurde) versie opnieuw hebben ingediend omdat de markt nu veel groter is. Maar ik weet niet of dat zomaar geaccepteerd zal worden
pi_181167775
Portfolio bijna door de fucking helft in dollars :')
pi_181167821
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Portfolio bijna door de fucking helft in dollars :')
hodl :')
pi_181167827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:24 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

hodl :')
sowieso :7
pi_181167851
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Portfolio bijna door de fucking helft in dollars :')
de dollar is wel meer waard geworden.
pi_181167870
grijze hond is weer 1 of andere nieuwe kloon van iemand? Man man wat een niveau heb jij.
pi_181167905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:26 schreef noobcrypto het volgende:
grijze hond is weer 1 of andere nieuwe kloon van iemand? Man man wat een niveau heb jij.
Dank je wel ik zoek magnet die mapangpang heeft zeker 1 miljoen euries verloren met zijn hodl tactiek :')
pi_181167923
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Portfolio bijna door de fucking helft in dollars :')
Zeg gaar gerust gedeeld door 3 in de afgelopen 2 weken hier. Nog zo’n week en ik ga in de min
pi_181167937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:28 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Dank je wel ik zoek magnet die mapangpang heeft zeker 1 miljoen euries verloren met zijn hodl tactiek :')
mapangpang :') ^2
pi_181167999
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:28 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Dank je wel ik zoek magnet die mapangpang heeft zeker 1 miljoen euries verloren met zijn hodl tactiek :')
En omdat hij wellicht iets heeft verloren zoek jij hem nu op? Wat ben jij voor vaag figuur. Turk zeker :')
pi_181168064
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:32 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

En omdat hij wellicht iets heeft verloren zoek jij hem nu op? Wat ben jij voor vaag figuur. Turk zeker :')
Kwart Turks en driekwart Armeense genocide
pi_181168070
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:29 schreef illusions het volgende:

[..]

mapangpang :') ^2
Ja mapangpang zeg hem dat ik hem zoek man
pi_181168071
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:35 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Kwart Turks en driekwart Armeense genocide
Hadden ze toch die andere kwart ook ff meer hun best mogen doen, hadden we nu geen last van je.
pi_181168144
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:35 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Kwart Turks en driekwart Armeense genocide
:')
pi_181168165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Hadden ze toch die andere kwart ook ff meer hun best mogen doen, hadden we nu geen last van je.
hey mapangpang zoek die magnet dan swa je weet toch, deze mapangpang zoekt hem man. Hij gaat Magnet even die mapangpang geven, zwaaaaar hard ja toch
pi_181168201
Kijk al die wannabe miljonairs hier dan met hun pump en dump coins het feestje is voorbij accepteer dat maar. Wilde je geld verdienen dan had je er in 2016 en begin 2017 bij moeten zijn nu is het allemaal shit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:41:52 #221
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181168207
Hou het netjes jongens.
pi_181168287
Nu alles inwisselen voor VET in hoop dat hij toch een beetje terug stuiterd na die min20%?? ?? ??
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181168333
en waarom kan ik veronica inside niet terugkijken. Amateurs daar ook. Hoe moeilijk kan het zijn om iets te uploaden..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:52:55 #224
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181168464
Doe dat kinderachtige gedoe aub. even ergens anders. Ga elkaar maar stalken in PM/DM ofzo.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:53:49 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181168484
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:44 schreef m.k het volgende:
Nu alles inwisselen voor VET in hoop dat hij toch een beetje terug stuiterd na die min20%?? ?? ??
iets met falling knife (voor mij in ieder geval)
pi_181168521
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

iets met falling knife (voor mij in ieder geval)
Wacht op advies van CryptoEdje :')
pi_181168587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

iets met falling knife (voor mij in ieder geval)
het is moeilijk beslissingen maken in de huidige markt :{
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181168627
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:59 schreef m.k het volgende:

[..]

het is moeilijk beslissingen maken in de huidige markt :{
Die gekke marktwaardering komen echt niet meer terug voor 99% van de projecten is het afgelopen.
pi_181168661
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 01:01 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Die gekke marktwaardering komen echt niet meer terug voor 99% van de projecten is het afgelopen.
Niet tegen mij praten alsjeblieft
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181168726
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:41 schreef GrijzeHundt het volgende:
Kijk al die wannabe miljonairs hier dan met hun pump en dump coins het feestje is voorbij accepteer dat maar. Wilde je geld verdienen dan had je er in 2016 en begin 2017 bij moeten zijn nu is het allemaal shit.
pi_181168887
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:47 schreef noobcrypto het volgende:
en waarom kan ik veronica inside niet terugkijken. Amateurs daar ook. Hoe moeilijk kan het zijn om iets te uploaden..
Bij ziggy kun je wel terugkijken maar daar hebben ze vooruit spoelen uitgezet zodat je de reclames niet kunt skippen. Stelletje gieren.

Edit: VBL / Veronica Inside #1665: Goochelaars ontmaskerd

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 01:17:27 ]
pi_181168983
Net 3000 strat gekocht voor een mooi prijsje
pi_181168993
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 01:15 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Bij ziggy kun je wel terugkijken maar daar hebben ze vooruit spoelen uitgezet zodat je de reclames niet kunt skippen. Stelletje gieren.

Edit: VBL / Veronica Inside #1665: Goochelaars ontmaskerd
Hoe bedoel je ziggy? Bij ziggo? Ik heb een dreambox..
Maar als ik gewoon naar kijk.nl ga, dan wil hij de video niet inladen.

Maar tnx voor de link die werkt wel :)
pi_181169074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 01:21 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ziggy? Bij ziggo? Ik heb een dreambox..
Maar als ik gewoon naar kijk.nl ga, dan wil hij de video niet inladen.

Maar tnx voor de link die werkt wel :)
ZiggoGo. Kun je inloggen en on demand uitzendingen terugkijken.
pi_181169472
Meer mensen problemen met MEW? ik kan niet naar die nodes connecten zodra ik inlog. (ik draai offline)
Lambo of Rekt
pi_181169503
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet het niet, USA heeft toch heel wat te verliezen daar als ze rusie met Erdogan krijgen.
Ja, maar dat hebben ze ook al een tijdje, dus dan wordt wegwerken de prioriteit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181169644
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181169740
165K universa ingeruild tegen 182K VET.... dit is prima... VET stond eerder 4x universa... nu zijn de rollen omgedraaid, universa meer waard dan vet _O_ Die node komt eraan :7
Lambo of Rekt
pi_181169928
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181169936
quote:
niks aan het handje, gewoon goedkoop inkopen toch. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181169958
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 04:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

niks aan het handje, gewoon goedkoop inkopen toch. :+
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181170042
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 04:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zelf zou ik ook nog even wachten ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 05:57:59 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181170210
Onder de 6k

Dat wordt droge macaroni eten voorlopig
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181170292
Buy the dip mannen!! :P
pi_181170298
The dip kan the tering krijgen voorlopig. :P
pi_181170980
Ik denk dat ik Delta maar even tijdelijk van mijn telefoon kletter. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181171008
Zou USDT het houden deze weken?
Vakman pur sang
pi_181171017
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 07:56 schreef dimmak het volgende:
Ik denk dat ik Delta maar even tijdelijk van mijn telefoon kletter. _O-
Dit :r
pi_181171157
Afgelopen drie dagen min 20% gegaan. WHEN MOON? _O- :'(
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:23:14 #250
131603 Afwazig
Serious business
pi_181171205
Alles goed hier? Geen gekke dingen doen hoor, mijn DM staat altijd voor jullie open.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:44:13 #251
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_181171412
When hambo? :'( Afgelopen dagen -20 in portfolio en temperatuur :'( :'(
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:56:31 #252
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_181171548
Het gaat flink door de afvoer. Laat maar klappen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:35:18 #253
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181172065
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:44 schreef IrishBastard het volgende:
When hambo? :'( Afgelopen dagen -20 in portfolio en temperatuur :'( :'(
Temperatuur is prima, maar portfolio is wel een drama ja.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:43:43 #254
131603 Afwazig
Serious business
pi_181172198
Nou hebben we capitulatie ook gehad. Fijn.
pi_181172256
TuurDemeester twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 18:24:38 Bitcoin Price Prediction Chart — or: Why Some Predict $1M/Bitcoin http://t.co/FdLluOeNLi reageer retweet
Kijk vooral ook even de geüpdatet versie daaronder.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:04:58 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181172662
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:46 schreef dimmak het volgende:
TuurDemeester twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 18:24:38 Bitcoin Price Prediction Chart — or: Why Some Predict $1M/Bitcoin http://t.co/FdLluOeNLi reageer retweet
Kijk vooral ook even de geüpdatet versie daaronder.
Volgens die chart zouden wij dus nu al in korte tijd x3 moeten gaan, want het zou nog $21k moeten worden dit jaar. Ze het niet gebeuren, hoop het wel natuurlijk :P
pi_181172766
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Volgens die chart zouden wij dus nu al in korte tijd x3 moeten gaan, want het zou nog $21k moeten worden dit jaar. Ze het niet gebeuren, hoop het wel natuurlijk :P
Nee dat denk ik ook niet. Maar voor de rest zaten ze er goed bij. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181172856
PeterLBrandt twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 02:29:34 Previous corrections greater than 80% in $BTC have required an average of 83 weeks to make a new high. https://t.co/7Nld74wAzS reageer retweet
pi_181172872
capitulatie incumming!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:14:57 #260
131603 Afwazig
Serious business
pi_181172939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:12 schreef iloveshitcoins het volgende:
capitulatie incumming!
cointradernik twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 09:36:19 The total alt market cap in August last year was larger than it currently is. This *is* capitulation. Don't wait on the sidelines. reageer retweet
pi_181173003
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:46 schreef dimmak het volgende:
TuurDemeester twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 18:24:38 Bitcoin Price Prediction Chart — or: Why Some Predict $1M/Bitcoin http://t.co/FdLluOeNLi reageer retweet
Kijk vooral ook even de geüpdatet versie daaronder.
Ik verwacht dat we binnen nu en 2021 de 100.000 aantikken of er zelfs iets overheen... daarna weer een flinke correctie. Komt aardig overeen met zijn grafiek.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181173036
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

cointradernik twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 09:36:19 The total alt market cap in August last year was larger than it currently is. This *is* capitulation. Don't wait on the sidelines. reageer retweet
dont wait on the sidelines? hij bedoelt dat je nu moet kopen? veel alts zullen nooit meer iets waard worden dus dat lijkt me niet verstandig.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:20:58 #263
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181173071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:19 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

dont wait on the sidelines? hij bedoelt dat je nu moet kopen? veel alts zullen nooit meer iets waard worden dus dat lijkt me niet verstandig.
Ik denk dat inderdaad een groot deel van de alts heel lang gaan bloeden en pas weer een keer iets gaan doen als BTC x3/x4 gaat. De betere projecten zullen wel weer herstellen, maar ook dat gaat tijd kosten.

Do not wait on the sidelines hoor ik nu al sinds eind januari, dus dat gaat nergens meer over :P
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:32:08 #264
131603 Afwazig
Serious business
pi_181173304
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:19 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

dont wait on the sidelines? hij bedoelt dat je nu moet kopen? veel alts zullen nooit meer iets waard worden dus dat lijkt me niet verstandig.
Alts zoals Monero zijn prima. Je moet niet in Verge geld stoppen nee.
pi_181173338
De dominance stijgt met 1-2% per dag. Gaat lekker zo.
It All Goes Back in the Box
pi_181173359
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Alts zoals Monero zijn prima. Je moet niet in Verge geld stoppen nee.
ook dat is een vallend mes op dit moment. ik koop nix.
pi_181173430
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:34 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

ik koop nix.
Na twee keer eerder gedacht te hebben dat het heus niet lager zou gaan heb ik mijn lesje ook wel geleerd. Hodl voor wat het nog waard is.
pi_181173560
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Alts zoals Monero zijn prima. Je moet niet in Verge geld stoppen nee.
Monero en Decred zijn prima voor als je per se iets in alts wil stoppen. Grin/Mimblewimble ook als die vroeg of laat uit komt. Maar verder gewoon bij Bitcoin blijven.

Stellar is kut maar daar komt nog wel een grote pump van... is populair in Silicon Valley.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181173858
Je moet inzetten op de projecten waar stug aan door ontwikkeld wordt ook in de hele zware tijden.
pi_181173951
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:38 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Na twee keer eerder gedacht te hebben dat het heus niet lager zou gaan heb ik mijn lesje ook wel geleerd. Hodl voor wat het nog waard is.
Waarom dacht je al twee keer eerder dat het niet lager zou kunnen gaan dan?
It All Goes Back in the Box
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:07:58 #271
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181173968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:00 schreef patrick_1980 het volgende:
Je moet inzetten op de projecten waar stug aan door ontwikkeld wordt ook in de hele zware tijden.
Op dit moment gewoon in fiat / stablecoin of btc zitten imo.
pi_181174130
VET wel fucking rekt hoor he, ik heb gister een mooie trade gemaakt. Op 109 en 105
Lambo of Rekt
pi_181174222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:14 schreef EggsTC het volgende:
VET wel fucking rekt hoor he, ik heb gister een mooie trade gemaakt. Op 109 en 105
het is wel de enige niet-shitcoin hoorde ik hier gister...
pi_181174342
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:18 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

het is wel de enige niet-shitcoin hoorde ik hier gister...
Ik vind UTN ook geen shitcoin.
Lambo of Rekt
pi_181174444
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vind UTN ook geen shitcoin.
Die had je toch ingewisseld voor VETjes?
Of koop je straks nog terug?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:29:58 #276
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181174448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:18 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

het is wel de enige niet-shitcoin hoorde ik hier gister...
Enige is wel erg uit de hoogte, maar zeker wel in de top 10 coins voor mij persoonlijk ;)
pi_181174629
Bijna 200K vet winst gemaakt met traden
Lambo of Rekt
pi_181174682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:38 schreef EggsTC het volgende:
Bijna 200K vet winst gemaakt met traden
goed bezig
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:44:15 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_181174741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Monero en Decred zijn prima voor als je per se iets in alts wil stoppen. Grin/Mimblewimble ook als die vroeg of laat uit komt. Maar verder gewoon bij Bitcoin blijven.

Stellar is kut maar daar komt nog wel een grote pump van... is populair in Silicon Valley.
Zijn genoeg solide alts voor de lange termijn maar er zijn nog veel meer shitcoins natuurlijk. Als ik kijk wat voor ontwikkelingen momenteel plaatsvinden dan komt het echt wel goed.

Er vindt nu wel een grote schoonmaak plaats en dat is prima.
pi_181175110
Ik denk dat ik nog niet eerder zulke rode cijfers heb gezien in de top100, bijna alles wel 20 a 25% eraf
pi_181175134
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:59 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat ik nog niet eerder zulke rode cijfers heb gezien in de top100, bijna alles wel 20 a 25% eraf
Zelfs in de top gainers op CMC is de helft rood. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181175266
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zijn genoeg solide alts voor de lange termijn maar er zijn nog veel meer shitcoins natuurlijk. Als ik kijk wat voor ontwikkelingen momenteel plaatsvinden dan komt het echt wel goed.

Er vindt nu wel een grote schoonmaak plaats en dat is prima.
Jij bent positiever dan ik. Ik denk dat er bar weinig solide alts zijn... echt op maar één hand te tellen.

Als je Bitcoin hebt dan heb je weinig anders meer nodig. Helemaal als de geplande privacy verbeteringen en smart contract verbeteringen zijn doorgevoerd de komende jaren... dan hebben zelfs Monero en Ethereum geen bestaansrecht meer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:09:41 #283
131603 Afwazig
Serious business
pi_181175342
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Jij bent positiever dan ik. Ik denk dat er bar weinig solide alts zijn... echt op maar één hand te tellen.

Als je Bitcoin hebt dan heb je weinig anders meer nodig. Helemaal als de geplande privacy verbeteringen en smart contract verbeteringen zijn doorgevoerd de komende jaren... dan hebben zelfs Monero en Ethereum geen bestaansrecht meer.
Alle currency alts zijn sowieso niks waard. DAG alts ook niet. Ik denk dat enkele platformen (zowel permissioned als open) wel bestaansrecht hebben. We gaan het zien de komende jaren.
pi_181175426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:07 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Waarom dacht je al twee keer eerder dat het niet lager zou kunnen gaan dan?
Omdat het een project was waar ik enorm vertrouwen in had, helaas wordt het tot nu niet echt waargemaakt.
pi_181175491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:09 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Alle currency alts zijn sowieso niks waard. DAG alts ook niet. Ik denk dat de platformen (zowel permissioned als open) wel bestaansrecht hebben. We gaan het zien de komende jaren.
Ik denk dat alles naar één platform beweegt... net als dat er ook maar één internet is. Bitcoin heeft de beste fundamentals én is de first mover. Permissioned heeft geen toekomst... permissioned druist rechtstreeks in tegen waar een blockchain goed voor is. Voor permissioned kun je gewoon databases gebruiken... veel goedkoper, veiliger, sneller, makkelijker en efficiënter.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181175660
Saudi Arabia Goes Full Anti-Crypto, Bans All Cryptocurrencies

:') :')
It All Goes Back in the Box
pi_181175725
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:59 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat ik nog niet eerder zulke rode cijfers heb gezien in de top100, bijna alles wel 20 a 25% eraf
Vorig jaar was het in augustus ook zo'n extreem bloedbad, toen was alles ook extreem gedaald
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_181175735
Strengthnode VET is binnen :7
Lambo of Rekt
pi_181175758
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:13 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Omdat het een project was waar ik enorm vertrouwen in had, helaas wordt het tot nu niet echt waargemaakt.
Ah oké. Maarja vertrouwen koop je weinig voor natuurlijk. Ik vertrouw bijvoorbeeld in bitcoin maar dat zegt niet dat het niet naar 2k kan gaan.

Volgens mij zijn er maar weinig projecten die ook echt iets waargemaakt hebben. Ik zat laatst te denken over al die haat op Tether. Maar dat is zowat de enige nuttige coin die ook echt doet wat het beloofd :')
It All Goes Back in the Box
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:49:00 #290
230491 Zith
pls tip
pi_181176170
Na mn laatste kuur nog maar <1% leukemie cellen (blasts, begon met 85%) boys, er staan al donors klaar dus deze G gaat het overwinnen _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:50:11 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181176192
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:49 schreef Zith het volgende:
Na mn laatste kuur nog maar 1% leukemie cellen (blasts) boys, er staan al donors klaar dus deze G gaat het overwinnen _O_
Mooi nieuws Zith! Heerlijk _O_ Sterkte nog met alles wat komen gaat! Go G!
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:50:29 #292
230491 Zith
pls tip
pi_181176201
3 maanden in een ziekenhuiskamer is wel shit trouwens, net een gevangenis - er is een bed, een WC en je mag soms naar buiten eventjes.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:50:51 #293
131603 Afwazig
Serious business
pi_181176209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:49 schreef Zith het volgende:
Na mn laatste kuur nog maar <1% leukemie cellen (blasts, begon met 85%) boys, er staan al donors klaar dus deze G gaat het overwinnen _O_
Godver als dat zo is _O_

Lekker man!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:51:03 #294
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181176216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:49 schreef Zith het volgende:
Na mn laatste kuur nog maar <1% leukemie cellen (blasts, begon met 85%) boys, er staan al donors klaar dus deze G gaat het overwinnen _O_
*O* _O_
Hmz...
pi_181176233
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:49 schreef Zith het volgende:
Na mn laatste kuur nog maar <1% leukemie cellen (blasts, begon met 85%) boys, er staan al donors klaar dus deze G gaat het overwinnen _O_
^O^
pi_181176238
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:49 schreef Zith het volgende:
Na mn laatste kuur nog maar <1% leukemie cellen (blasts, begon met 85%) boys, er staan al donors klaar dus deze G gaat het overwinnen _O_
Geweldig!! B:)B
pi_181176290
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:49 schreef Zith het volgende:
Na mn laatste kuur nog maar <1% leukemie cellen (blasts, begon met 85%) boys, er staan al donors klaar dus deze G gaat het overwinnen _O_
Goed man, gefeliciteerd :Y
pi_181176349
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Alts zoals Monero zijn prima. Je moet niet in Verge geld stoppen nee.
monero _O-
pi_181176420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:49 schreef Zith het volgende:
Na mn laatste kuur nog maar <1% leukemie cellen (blasts, begon met 85%) boys, er staan al donors klaar dus deze G gaat het overwinnen _O_
Goed nieuws man :Y
Vakman pur sang
pi_181176559
2
pi_181176564
1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')