abonnement Unibet Coolblue
pi_181094565
Over de afgelopen zes jaar zijn partner en ik altijd degenen die rijden, parkeerkosten betalen. Ook degenen die onze eigen sigaretten op zak hebben en zorgen dat als we gaan stappen/ naar een festival of feest gaan en van tevoren weten wat wij willen doen, zorgen dat we op zak hebben wat we willen.

Dan zijn er dus mensen om ons heen die niet zo zijn. Die denken dat een auto op water rijdt. Nooit wordt er aangeboden mee te betalen. Jaren. Lang. Parkeerkosten moesten laatst worden voorgeschoten omdat vriend pasjes verloor en die van mij gescheurd is bij de chip. De voorschietende persoon zei gewoon letterlijk "Dan stuur ik een tikkie ja van (volledige bedrag)." Gast. We hebben je net een uur heen gereden en gaan zo een uur terug rijden. Hoe durf je dit voorstel te doen. Ik heb toen ook gezegd van Joh. Benzinekosten niet meegerekend, laten we de parkeerkosten anders delen want euuuhh een auto rijdt niet op water.

Zo zijn het ook dit soort mensen die uitgaan met het plan om een bepaald goedje in een envelop dat al gauw 25 euro kost voor een beetje te willen maar dat niet zelf aan willen schaffen. Of mensen die willen roken en dan de hele avond van jou roken en steeds zeggen dat ze zo gaan halen en dat niet doen. :') Als je ze er dan op attent maakt komt er weer een lulverhaal van Ja straks HAHA ik ga even naar andere tent toe doei.

Nou, dikke lul drie bier. Vanaf nu is alles NEE. Jammer dat mensen die amper vaste lasten hebben willen freeloaden op mensen die hoge vaste lasten hebben. Koop je eigen zooi en optyfen :W

Dingen geven is nooit een issue voor mij geweest. Ik heb weinig, maar deel graag. Vanaf nu alleen met mensen die ook graag delen. Die iets terug willen doen en uit zichzelf komen met voorstellen om dingen en kosten te delen. Het is gewoon zeer kut dat door dit soort mensen, dit soort fijne eigenschappen aan de mens, teniet worden gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 00:56:34 ]
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:56:23 #2
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181094642
Meer met blanke mensen omgaan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181094662
Nederlandse struggles
pi_181094711
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
Meer met blanke mensen omgaan
De meest witte persoon die ik gekend heb wilde zelfs geen vuurtje geven als die bijna leeg was en heeft voor zijn verjaardag 2 taarten gekregen van zijn vader maar die zelf opgegeten omdat het "te weinig was om eerlijk uit te kunnen delen".

Ik hoop dat je op FOK! Zit R. van K. en dit leest. Het was in 2004 in Amersfoort. UberGier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 00:59:26 ]
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:59:59 #5
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_181094748
Zeer terechte klacht.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:00:13 #6
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181094754
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

De meest witte persoon die ik gekend heb wilde zelfs geen vuurtje geven als die bijna leeg was en heeft voor zijn verjaardag 2 taarten gekregen van zijn vader maar die zelf opgegeten omdat het "te weinig was om eerlijk uit te kunnen delen".

Ik hoop dat je op FOK! Zit R. van K. en dit leest. Het was in 2004 in Amersfoort. UberGier.
denk niet dat braddie representatief is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181094773
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:58 schreef Myrr het volgende:
Ik hoop dat je op FOK! Zit R. van K. en dit leest. Het was in 2004 in Amersfoort. UberGier.
Jeetje dat zit diep. :o
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181094793
TS, kan ik trouwens een accuboor van je lenen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181094830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:00 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jeetje dat zit diep. :o
De meest verbazingwekkende actie die ik ooit mee heb mogen maken. Ik vroeg hem van Waarom deel je dit niet? Je bent jarig toch? En het antwoord was letterlijk dat die twee taarten niet genoeg was om eerlijk uit te delen en hij ze daarom zelf op at.

P.s. hij was skinny.

Ja. Dat is me altijd bijgebleven. Vooral omdat het maar om tien mensen ging.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 01:05:32 ]
pi_181094847
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:02 schreef Myrr het volgende:

[..]

De meest verbazingwekkende actie die ik ooit mee heb mogen maken. Ik vroeg hem van Waarom deel je dit niet? Je bent jarig toch? En het antwoord was letterlijk dat die twee taarten niet genoeg was om eerlijk uit te delen en hij ze daarom zelf op at.
Lijkt me oprecht een eerlijke kerel.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181094856
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:01 schreef oranjevogel1 het volgende:
TS, kan ik trouwens een accuboor van je lenen?
Ja. O+ Beide accus zijn opgeladen.
pi_181094905
Eens met TS.

Aan de ene kant: je vrienden om geld vragen is not done.
Aan de andere kant: ze MOETEN wel aanbieden om mee te betalen bij een gezamelijk uitstapje met jouw auto.

Daarna heb jij de kans om te zeggen 'nee gekkie laat maar zitten' of om het geld aan te nemen.

Ik heb ook weleens meegemaakt dat, van een koppel, de jongen vroeg wat hij moest betalen aan bezinegeld, waarop het meisje hem afsnauwde met 'nee niks joh zij moesten hier toch sowieso al heenrijden'.
Was ook meteen de laatste keer dat zij meereden naar een uitstapje op festival.
Weet niet zeker of zij GIERIG was of gewoon DOM....

Ikzelf zorg dat het aan het eind van de dag dat de verdeling van de financiën 50/50 is.
Jij rijdt naar Toverland, oke ik betaal de kaartjes en/of de versnaperingen en de menu's bij de McDonald.
5 Ferrari's op videoband!
pi_181094908
Wil wel je rijbewijs en paspoort. Heb deze boor als gezamenlijk cadeau, na het voorschieten, af moeten dwingen met tikkies. :')
pi_181094920
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja. O+ Beide accus zijn opgeladen.
Ok. Je vindt het vast niet erg als ik ze weer leeg inlever.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  One tough cookie zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:08:43 #15
169210 liesje1979
pi_181094944
Lol ja van die bietsers. Ik ben niet rijk ofzo maar ik biets niet. En het is ook helemaal niet erg als het een keer gebeurt maar het lijken altijd de zelfden te zijn. Met altijd dezelfde lamme smoesjes. Overigens heb ik er nu eigenlijk geen last meer van want ik ga eigenlijk nooit meer uit. Maar wel herkenbaar van vroeger. :D
pi_181094962
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:07 schreef Myrr het volgende:
Wil wel je rijbewijs en paspoort.
:{w Ik ben een vogel. Ons soort wordt gediscrimineerd: wij kunnen nergens een paspoort of rijbewijs aanvragen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181094991
Pauperproblemen. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181094997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Eens met TS.

Aan de ene kant: je vrienden om geld vragen is not done.
Aan de andere kant: ze MOETEN wel aanbieden om mee te betalen bij een gezamelijk uitstapje met jouw auto.

Daarna heb jij de kans om te zeggen 'nee gekkie laat maar zitten' of om het geld aan te nemen.

Ik heb ook weleens meegemaakt dat, van een koppel, de jongen vroeg wat hij moest betalen aan bezinegeld, waarop het meisje hem afsnauwde met 'nee niks joh zij moesten hier toch sowieso al heenrijden'.
Was ook meteen de laatste keer dat zij meereden naar een uitstapje op festival.
Weet niet zeker of zij GIERIG was of gewoon DOM....
Ja, geen idee. Snap zulke mensen gewoon niet. Iedereen weet dat iedereen gebukt gaat voor geld, zeker in onze leeftijd, dus waarom bied je dan niet aan om kosten te delen.

Wat ben je in je leven te kort geschoten dan of is dat gewoon een genetisch mankement.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:11:21 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181095003
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

De meest witte persoon die ik gekend heb wilde zelfs geen vuurtje geven als die bijna leeg was en heeft voor zijn verjaardag 2 taarten gekregen van zijn vader maar die zelf opgegeten omdat het "te weinig was om eerlijk uit te kunnen delen".

Ik hoop dat je op FOK! Zit R. van K. en dit leest. Het was in 2004 in Amersfoort. UberGier.
Nou zit ik te denken of ik een R. van K. ken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181095011
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:09 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

:{w Ik ben een vogel. Ons soort wordt gediscrimineerd: wij kunnen nergens een paspoort of rijbewijs aanvragen.
Oh nou, dan nee. :6 Heb wel mensen onder druk moeten zetten voor dit ding he. }:|
pi_181095024
klik om te spelen
pi_181095027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:07 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ok. Je vindt het vast niet erg als ik ze weer leeg inlever.
Nee, dat mag. Als je het maar inlevert. :P Binnen een week, wil zelf ook klussen aankomend weekend.
pi_181095030
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:11 schreef Myrr het volgende:

[..]

Oh nou, dan nee. :6 Heb wel mensen onder druk moeten zetten voor dit ding he. }:|
racist :r
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181095058
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:12 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

racist :r
een zwarte vogel had hem wel gekregen hoor
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181095069
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

een zwarte vogel had hem wel gekregen hoor
Discriminatie van de oranje vogels. :(
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181095080
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Discriminatie van de oranje vogels. :(
lijkt normaal te zijn op FOK! :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181095089
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ja van die bietsers. Ik ben niet rijk ofzo maar ik biets niet. En het is ook helemaal niet erg als het een keer gebeurt maar het lijken altijd de zelfden te zijn. Met altijd dezelfde lamme smoesjes. Overigens heb ik er nu eigenlijk geen last meer van want ik ga eigenlijk nooit meer uit. Maar wel herkenbaar van vroeger. :D
Het zijn ook altijd dezelfden. ;( Ik deel zo graag mijn ervaringen en ben zo graag op hetzelfde leven (met uitgaan) maar het is bijna of ze er maar vanuit gaan dat wij dat wel voor ze regelen. Niet dat meer vaak gebeurt, maar zo'n drie/ vier keer per jaar zorgen we dat we tot maandagavond peutervrij zijn :9 . En dan komt er weer zo'n pauper in de gaten houden wanneer wij naar de wc gaan. :r :r :r
pi_181095101
TS rookt :') :r
pi_181095110
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou zit ik te denken of ik een R. van K. ken :')
Hij is rond de 27, zal wel niet. Maar damn wat was dat jong erg. _O-
pi_181095116
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:15 schreef IJy het volgende:
TS rookt :') :r
En snuift en slikt
pi_181095126
Even een serieuze vraag en ik voel me hier bijzonder debiel bij. Waarom blijf je met dit soort mensen omgaan?
pi_181095128
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:15 schreef IJy het volgende:
TS rookt :') :r
en is een junkie
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:17:50 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181095139
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:16 schreef Myrr het volgende:

[..]

Hij is rond de 27, zal wel niet. Maar damn wat was dat jong erg. _O-
Nee, dat is de leeftijd van mijn oudste zoon, en met hem ben ik uit Amersfoort wegverhuisd toen hij 6 was, dus ik kan hem ook niet uit zijn vriendenkring kennen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181095150
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:10 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, geen idee. Snap zulke mensen gewoon niet. Iedereen weet dat iedereen gebukt gaat voor geld, zeker in onze leeftijd, dus waarom bied je dan niet aan om kosten te delen.

Wat ben je in je leven te kort geschoten dan of is dat gewoon een genetisch mankement.
Als wij met z'n 2en besluiten een uurtje of wat te gaan bowlen of lasergamen en ik betaal 20 euro entree, ga ik er vanuit dat jij zorgt voor een paar drankjes.
Maar sommigen wachten gewoon tot jij ook nog met 2 biertjes aankomt.
En als je daarna een patatje gaat eten trekken ze nog steeds geen flappen.
5 Ferrari's op videoband!
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:18:34 #35
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181095154
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:15 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd dezelfden. ;( Ik deel zo graag mijn ervaringen en ben zo graag op hetzelfde leven (met uitgaan) maar het is bijna of ze er maar vanuit gaan dat wij dat wel voor ze regelen. Niet dat meer vaak gebeurt, maar zo'n drie/ vier keer per jaar zorgen we dat we tot maandagavond peutervrij zijn :9 . En dan komt er weer zo'n pauper in de gaten houden wanneer wij naar de wc gaan. :r :r :r
zeg dan nee tegen de parasieten sukkel. En kies fatsoenlijke vrienden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181095185
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja. O+ Beide accus zijn opgeladen.
Ik zal jouw accu eens opladen.
  One tough cookie zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:31:16 #37
169210 liesje1979
pi_181095385
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:15 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd dezelfden. ;( Ik deel zo graag mijn ervaringen en ben zo graag op hetzelfde leven (met uitgaan) maar het is bijna of ze er maar vanuit gaan dat wij dat wel voor ze regelen. Niet dat meer vaak gebeurt, maar zo'n drie/ vier keer per jaar zorgen we dat we tot maandagavond peutervrij zijn :9 . En dan komt er weer zo'n pauper in de gaten houden wanneer wij naar de wc gaan. :r :r :r
Naar de wc ging ik nooit. :+ Ik ken het vooral van alcohol en sticky fingers. Maar ik ken het ook van de andere kant. Dat iedereen maar allerlei dure drankjes bestelde en ik probeerde een beetje op mijn geld te letten. En dat dan aan het einde de rekening gesplit werd door alle personen, slik.
Dus ik doe nog steeds altijd gewoon lekker een eigen rekening. heb ik er een beetje grip op. ;)
pi_181095395
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:16 schreef opgebaarde het volgende:
Even een serieuze vraag en ik voel me hier bijzonder debiel bij. Waarom blijf je met dit soort mensen omgaan?
Mijn persoonlijke vrienden zijn niet zo, de rest is schoonfamilie. Die verder wel goede punten hebben en we niet gaan bannen wegens geld. Omdat; geld hoort geen drijfveer te zijn voor haat en dus ook niet voor uitsluiting. Althans, niet bij close (schoon)familie waar je verder wel van houdt.

We gaan gewoon voortaan nee verkopen en tikkies afdwingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 01:32:21 ]
pi_181095413
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:31 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke vrienden zijn niet zo, de rest is schoonfamilie. Die verder wel goede punten hebben en we niet gaan bannen wegens geld. Omdat; geld hoort geen drijfveer te zijn voor haat en dus ook niet voor uitsluiting. Althans, niet bij close (schoon)familie waar je verder wel van houdt.

We gaan gewoon voortaan nee verkopen en tikkies afdwingen.
-O- :r :r :r :r :r :r :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181095417
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:31 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke vrienden zijn niet zo, de rest is schoonfamilie. Die verder wel goede punten hebben en we niet gaan bannen wegens geld. Omdat; geld hoort geen drijfveer te zijn en dus ook niet voor uitsluiting. Althans, niet bij close (schoon)familie waar je verder wel van houdt.

We gaan gewoon voortaan nee verkopen en tikkies afdwingen.
Ah het is familie. Dat had ik gemist, is andere verhaal, ben ik volledig met je eens.
pi_181095444
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Naar de wc ging ik nooit. :+ Ik ken het vooral van alcohol en sticky fingers. Maar ik ken het ook van de andere kant. Dat iedereen maar allerlei dure drankjes bestelde en ik probeerde een beetje op mijn geld te letten. En dat dan aan het einde de rekening gesplit werd door alle personen, slik.
Dus ik doe nog steeds altijd gewoon lekker een eigen rekening. heb ik er een beetje grip op. ;)
In dat geval zou ik je aanraden eerlijk te zijn en de rondjes over te slaan en gewoon zelf je drankjes te halen.

Daarmee verdien je wat mij betreft alleen maar respect, maar ik ben dan ook iemand die dat onbewust opvalt/ opslaat. Niets mis mee en als die mensen vinden van wel dan is dat hun probleem. Zou ook geen zin hebben om anderen hun cocktails te betalen terwijl ik zelf aan de wijn zit.
  One tough cookie zaterdag 11 augustus 2018 @ 01:39:55 #42
169210 liesje1979
pi_181095536
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:34 schreef Myrr het volgende:

[..]

In dat geval zou ik je aanraden eerlijk te zijn en de rondjes over te slaan en gewoon zelf je drankjes te halen.

Daarmee verdien je wat mij betreft alleen maar respect, maar ik ben dan ook iemand die dat onbewust opvalt/ opslaat. Niets mis mee en als die mensen vinden van wel dan is dat hun probleem. Zou ook geen zin hebben om anderen hun cocktails te betalen terwijl ik zelf aan de wijn zit.
Oh zeg ik ook gewoon hoor, schaam ik me niet voor. Ik hoef geen rondjes. Doet ook nooit iemand moeilijk over, ze weten het wel van me denk ik. Maar soms staan mensen erop toch drank voor me te kopen. En soms sta ik erop drank voor hen te kopen Maar ik vind het gewoon fijn om voor mijzelf te betalen.
pi_181095562
Met wat voor tokkie lui ga je om dan :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_181095617
Doet me denken aan die 'ey broer gooi afoe' tokkies voor 2 haaltjes van een sigaret :')
pi_181095749
Nou, zo erg is het ook weer niet. Het is ook een lastige geschiedenis waar iedereen (ooms en tantes) voor iedereen (neefjes en nichtjes) zorgt en dat misschien een gewoonte is geworden. Ik zit er al heel lang over in maar vriend begint ook eindelijk tot de inkeer te komen. Niet wegens de financiën, maar wegens het gemak waarmee ze maar accepteren dat alles aan komt waaien terwijl we van dezelfde generatie zijn. Dus naja. Vanaf nu is dat dus klaar :') kan ik aan het eind van de maand ook eens een Woolrich kopen net als de mensen waar we van alles voor betalen. :') Zou dat overigens nooit doen, maar bij wijze van.
pi_181095766
Wat is een woolrich ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_181095769
Het zijn wel mensen die zelf heel goed kunnen sparen, daarna een lekkere motor kunnen kopen, dus in Woolrich of Canada Goose lopen ofzo terwijl wij gewoon een winterjas in de uitverkoop halen en dan ook nog HM/ Zara/ Berschka ofzo. Nu weet ik waarom. :D
pi_181095772
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:57 schreef Geerd het volgende:
Wat is een woolrich ?
Ja een of ander Bijenkorf niveau merk. Wel lekker warm en kwalitatief goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 01:58:05 ]
pi_181095779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:57 schreef Myrr het volgende:
Het zijn wel mensen die zelf heel goed kunnen sparen, daarna een lekkere motor kunnen kopen, dus in Woolrich of Canada Goose lopen ofzo terwijl wij gewoon een winterjas in de uitverkoop halen en dan ook nog HM/ Zara/ Berschka ofzo. Nu weet ik waarom. :D
Duurde wel lang voor het kwartje viel
Ik zwaai naar dieren.
pi_181095785
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja een of ander Bijenkorf niveau merk. Wel lekker warm en kwalitatief goed.
Wat een pauperkleding :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_181095788
Als ik vanaf nu overal nee op verkoop en zelf lunch mee neem, 6 euro per dag bespaar, kan ik van de winter ook een jas van 500 euro kopen. :')
pi_181095791
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:57 schreef Geerd het volgende:
Wat is een woolrich ?
tokkie mode
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181095792
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:59 schreef Myrr het volgende:
Als ik vanaf nu overal nee op verkoop en zelf lunch mee neem, 6 euro per dag bespaar, kan ik van de winter ook een jas van 500 euro kopen. :')
Waarom zou je een jas van 500 willen :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_181095794
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

tokkie mode
Ik zag het idd _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_181095800
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Duurde wel lang voor het kwartje viel
De familie is meer dan 10 jaar gescheiden geweest wegend een ruzie om geld.

Ik snap best dat hij daar geen trek in heeft gezien de innerlijke band die er verder wel is.
pi_181095804
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 02:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom zou je een jas van 500 willen :') :')
Weet ik veel. Mijn duurste is 90.
pi_181095805
Onzekerheid ofzo.
pi_181095815
Er is natuurlijk ook een verschil tussen vrijgevig zijn en je als deurmat laten gebruiken.
pi_181095818
Maja met dit weer gewoon lekkere verse broodjes kopen snap ik wel...of je moet een koelkast hebben ofzo maar anders zijn je bammetjes al aardig verlept als je ze wilt eten
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 03:33:01 #60
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_181096176
Betere vrienden uitzoeken en niet meer met skere tata's omgaan.

Ow wacht, soort zoekt soort natuurlijk -O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_181096634
Peuters hebben en de behoefte om je neus vol te stoppen :{

Kids zijn bij voorbaat al verpest
hardcoholic
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:27:36 #62
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_181096637
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

De meest witte persoon die ik gekend heb wilde zelfs geen vuurtje geven als die bijna leeg was en heeft voor zijn verjaardag 2 taarten gekregen van zijn vader maar die zelf opgegeten omdat het "te weinig was om eerlijk uit te kunnen delen".

Ik hoop dat je op FOK! Zit R. van K. en dit leest. Het was in 2004 in Amersfoort. UberGier.
Meedoen met de hype van zwarte mensen om blanke mensen wit te noemen :')

Verder zeer terechte klacht
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_181096661
Daarom lone wolf
pi_181096681
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 02:01 schreef Myrr het volgende:

[..]

Weet ik veel. Mijn duurste is 90.
Minder coke snuiven. Hou je meer over ook.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:45:16 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181096700
Wat voor een vrienden heb jij :')

Als iemand bobt heeft diegene een gratis avondje/dag whatever.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:50:32 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181096719
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 02:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom zou je een jas van 500 willen :') :')
Omdat ie er mooi uitziet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181096770
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
Meer met blanke mensen omgaan
Hahaha! Één koekje bij de koffie.
pi_181096835
Dit kan maar één ding betekenen: de cojones van jou en je vriend zijn nog kleiner dan baby walnoten. Jullie vrinden voelen dit haarfijn aan en maken al jaren al te graag misbruik van jullie. Liters benzine, liters alcohol, en grammen sos en snoepjes hebben jullie al voor ze aangeschaft.

Goed dat je na jaren eindelijk inziet dat je een x op je strepen moet staan. Genoeg = genoeg.

Gr.
pi_181096853
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 07:58 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Hahaha! Één koekje bij de koffie.
Dat koekje kan je op je buik schrijven. Je komt maar met een gevulde maag langs.
pi_181096866
Terechte klacht !

Freeloaders :r :r :r
pi_181096875
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:07 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Dat koekje kan je op je buik schrijven. Je komt maar met een gevulde maag langs.
Gebeurt soms idd ook.
pi_181096886
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:10 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Gebeurt soms idd ook.
Wat staat er bij jou op het menu als iemand op visite komt?
pi_181096909
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:11 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Wat staat er bij jou op het menu als iemand op visite komt?
Veel. Ik loop niet langs met een bakje koekjes waar iedereen één uit moet halen. Ik leg gebakjes op plates op tafel die ze allemaal op mogen maken.
pi_181096946
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:14 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Veel. Ik loop niet langs met een bakje koekjes waar iedereen één uit moet halen. Ik leg gebakjes op plates op tafel die ze allemaal op mogen maken.
Dit klinkt goed.
pi_181096988
Waarom ga je ermee om dan ?

Los van het financiële is het ook altijd een slag volk waar je helemaal niks aan hebt. Mensen waar helemaal niks aan opbouwends vanuit gaat.
pi_181097642
echt nog nooit meegemaakt, kies je vrienden gewoon zorgvuldiger
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:27:01 #77
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_181097734
Helaas herkenbaar.

Ik ken er zo ook een paar, zo'n gier die een superscherp geheugen heeft als hij nog wat van je krijgt, maar je in een omgekeerde situatie standaard 'maar dat heb ik toch al terug betaald/gegeven?' antwoord geeft.
En natuurlijk alleen als je het zelf maar weer eens te sprake brengt, want hij begint-ie er vast niet over.
Zo'n ongelooflijke zeikerd die uiteraard wel alles aanpakt van de andere vrienden en nooit eens zelf trakteert.
Als er eens wat van gezegd word, krijg je van die slappe lulsmoesjes.
En als hij zelf nog wat tegoed heeft van een bepaalde vriend, die hem altijd verbaal goed recht zet bij zijn zielige gedrag, scheit hij in zijn broek.
Maar tegenover anderen er tot het einde der dagen over blijven zeiken.
Over bijvoorbeeld een paar euro, dit terwijl anderen zo vaak trakteren en zeggen van laat maar zitten, is goed zo.
Woorden die hem nooit over zijn lippen zullen komen. |:(

En dan nog een jonge vrouw die ik ken, maar meer een kennis.
Die met haar mooie snoetje iedereen voor haar aan het lopen heeft.
Die het zelfs presteert om je nog wat te vragen om te doen voor haar, als je ze tegenkomt terwijl je tijdens een hittegolf de hele dag aan het verhuizen bent voor een vriend.
Iemand die denkt dat ze populair is bij iedereen (en bijna elke scheet op social media zet), terwijl vrienden en buren hem al hebben hangen als ze haar alleen al aan zien komen lopen.
Altijd hetzelfde voorspelbare gedrag en altijd in eigenbelang.
Mensen. :r :r :r :r :r

Je wil zelf zo niet zijn, maar dit soort figuren bereiken vaak veel meer in het leven en hebben er geen last van. ( ik bedoel dan die laatstgenoemde vrouw).
Terwijl de mensen die er last van hebben, zich opvreten en zich ergeren aan dit soort gedrag.

Het beste is dit soort gasten zo snel mogelijk je leven uit te werken.
Ze kosten alleen maar energie en leveren je ergernis op.
En als jij ze uit je leven bant (wat je misschien stress of onterecht schuldgevoel oplevert) en je dus niet meer interessant voor ze bent, dan zullen ze je heel snel vergeten zijn.
Geloof dat maar.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:05:14 #78
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181098572
Lijkt me een erg ongemakkelijk gevoel. Dat je met mensen meerijdt en dan 's nachts afscheid neemt en dan niet vraagt wat ze willen hebben voor de brandstofkosten. :X
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181099905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
Lijkt me een erg ongemakkelijk gevoel. Dat je met mensen meerijdt en dan 's nachts afscheid neemt en dan niet vraagt wat ze willen hebben voor de brandstofkosten. :X
Maar dan spoor je toch gewoon niet? Ik me niet voorstellen dat ik gewoon zou zeggen ‘tot later’ en zou weglopen. Onbegrijpelijk |:(
pi_181099967
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 07:58 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Hahaha! Één koekje bij de koffie.
Ben jij ook al een racist? :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181100192
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
Lijkt me een erg ongemakkelijk gevoel. Dat je met mensen meerijdt en dan 's nachts afscheid neemt en dan niet vraagt wat ze willen hebben voor de brandstofkosten. :X
Ik heb dit nooit gevraagd, maar heb zelf ook al vanaf jong een auto en iedereen kan ten alle tijde meerijden wanneer ik rijd. Ben zelf niet zo goed in tikkies, maar ooit komt dat goed
pi_181100324
Ohw herken dit ook wel.

Mijn auto en motor lopen gewoon op lucht, ze stellen dan iets voor en wie mag rijden? Juist ik want ik heb een auto en vind het niet erg om te rijden hoor, maar je krijgt niet een beetje benzine geld maar kan overal voor opdraaien.
Toen de laatste keer een weer enthousiast riep we kunnen wel even leuk boodschappen doen in Duitsland dat is lekker goedkoop drank kopen, toen zei ik, top gaan we met jouw auto!! En dan krijg je een zielige maar ik heb geen auto.
Ik zeg oh maar dan kunnen we hier ook boodschappen doen, want die voordeel ben ik al kwijt aan benzine, dan gaan ze puffen en steunen.

Met dit warme weer was ik ook de enige die zo snugger was om elke keer een koelboxje met drinken mee te nemen en krijg je dat gevraag mag ik een slokje? Ja verderop is een benzine pomp, ik stop wel even. Ja maar dat is zo duur!!

Heb gelukkig niet alleen parasieten om mij heen, ook vriendinnen waarbij het beetje gelijk op gaat, en gaat echt niet in de weegschaal hoor, maar vind wel, vriendschap is geven en nemen, en niet alleen parasiteren.
pi_181100337
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ben jij ook al een racist? :N
:@
pi_181100346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:59 schreef Myrr het volgende:
Als ik vanaf nu overal nee op verkoop en zelf lunch mee neem, 6 euro per dag bespaar, kan ik van de winter ook een jas van 500 euro kopen. :')
Je kan dan zelfs 4 jassen van ¤450 kopen (helemaal geweldig) en eentje van 390 (bijna geweldig).
"Pools are perfect for holding water"
pi_181100381
Helemaal mee eens, ik ben ook helemaal klaar met freeloaders. Zum kotsen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_181100483
Zo herkenbaar. Terechte klacht.
pi_181100651
Ik wil graag even een shout out geven aan deze TS, want godverdomme wat een zeer terechte klacht. Ik heb hier ook bijna dagelijks last van (en heb er ook meerdere topics aan gewijd)
pi_181100900
Niet herkenbaar. Geen rokers, zuiplappen of drugsgebruikers in de groep. En we gaan altijd op de fiets.

Je hebt gewoon kut vrinden.
pi_181100928
Gewoon direct alles zelf door je neus jagen.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:31:16 #90
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_181100962
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

De meest witte persoon die ik gekend heb wilde zelfs geen vuurtje geven als die bijna leeg was en heeft voor zijn verjaardag 2 taarten gekregen van zijn vader maar die zelf opgegeten omdat het "te weinig was om eerlijk uit te kunnen delen".

Ik hoop dat je op FOK! Zit R. van K. en dit leest. Het was in 2004 in Amersfoort. UberGier.
Het zijn niet mijn iniatalen, maar ik had het kunnen zijn. :P
Ja ja
pi_181107945
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:27 schreef RamboDirk het volgende:
Niet herkenbaar. Geen rokers, zuiplappen of drugsgebruikers in de groep. En we gaan altijd op de fiets.

Je hebt gewoon kut vrinden.
pi_181108464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
echt nog nooit meegemaakt, kies je vrienden gewoon zorgvuldiger
Dat komt omdat je geen vrienden hebt.
pi_181108517
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:31 schreef Piebe het volgende:

[..]

Het zijn niet mijn iniatalen, maar ik had het kunnen zijn. :P
Wat is je motivatie hiervoor?
pi_181108533
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Je kan dan zelfs 4 jassen van ¤450 kopen (helemaal geweldig) en eentje van 390 (bijna geweldig).
De rest gaat op de grote hoop uiteraard. _O_
pi_181108687
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Helaas herkenbaar.

Ik ken er zo ook een paar, zo'n gier die een superscherp geheugen heeft als hij nog wat van je krijgt, maar je in een omgekeerde situatie standaard 'maar dat heb ik toch al terug betaald/gegeven?' antwoord geeft.
En natuurlijk alleen als je het zelf maar weer eens te sprake brengt, want hij begint-ie er vast niet over.
Zo'n ongelooflijke zeikerd die uiteraard wel alles aanpakt van de andere vrienden en nooit eens zelf trakteert.
Als er eens wat van gezegd word, krijg je van die slappe lulsmoesjes.
En als hij zelf nog wat tegoed heeft van een bepaalde vriend, die hem altijd verbaal goed recht zet bij zijn zielige gedrag, scheit hij in zijn broek.
Maar tegenover anderen er tot het einde der dagen over blijven zeiken.
Over bijvoorbeeld een paar euro, dit terwijl anderen zo vaak trakteren en zeggen van laat maar zitten, is goed zo.
Woorden die hem nooit over zijn lippen zullen komen. |:(

En dan nog een jonge vrouw die ik ken, maar meer een kennis.
Die met haar mooie snoetje iedereen voor haar aan het lopen heeft.
Die het zelfs presteert om je nog wat te vragen om te doen voor haar, als je ze tegenkomt terwijl je tijdens een hittegolf de hele dag aan het verhuizen bent voor een vriend.
Iemand die denkt dat ze populair is bij iedereen (en bijna elke scheet op social media zet), terwijl vrienden en buren hem al hebben hangen als ze haar alleen al aan zien komen lopen.
Altijd hetzelfde voorspelbare gedrag en altijd in eigenbelang.
Mensen. :r :r :r :r :r

Je wil zelf zo niet zijn, maar dit soort figuren bereiken vaak veel meer in het leven en hebben er geen last van. ( ik bedoel dan die laatstgenoemde vrouw).
Terwijl de mensen die er last van hebben, zich opvreten en zich ergeren aan dit soort gedrag.

Het beste is dit soort gasten zo snel mogelijk je leven uit te werken.
Ze kosten alleen maar energie en leveren je ergernis op.
En als jij ze uit je leven bant (wat je misschien stress of onterecht schuldgevoel oplevert) en je dus niet meer interessant voor ze bent, dan zullen ze je heel snel vergeten zijn.
Geloof dat maar.
Ja, een zien we alleen nog maar op verjaardagen en krijgt dan eigenlijk al geen sigaret meer van mij. Iedereen is hem zat, hij neemt nooit mee. :') Naar festivals nodigen we hem ook niet meer uit. Of eigenlijk, sinds hij een vriendin heeft hoort niemand ooit nog iets van hem. :') Prima, niemand mist hem verder.

Anderen zijn ook weer vrienden van vrienden. Ook familieleden, die voor de rest wel gewoon chill zijn plus na jarenlang intensief mee omgaan is de groep nou eenmaal de groep. Ga ze niet weren verder, maar vanaf nu wel gierig worden en bij elke rit pas tanken als iedereen in de auto zit met de huishoudelijke mededeling dat niets op water rijdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 19:23:02 ]
pi_181112502
Als we naar mijn zuster in Friesland rijden heb ik de afspraak dat we als we met mijn wagen gaan ik de benzine betaal en als we met zijn busje gaan ik ook de benzine betaal meestal gaan we of even vooraf tanken of even achteraf of als we terug rijden bij de automatische pomp ter plaatse en dan terug rijden.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_181112812
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 21:21 schreef geevee het volgende:
Als we naar mijn zuster in Friesland rijden heb ik de afspraak dat we als we met mijn wagen gaan ik de benzine betaal en als we met zijn busje gaan ik ook de benzine betaal meestal gaan we of even vooraf tanken of even achteraf of als we terug rijden bij de automatische pomp ter plaatse en dan terug rijden.
Kan je hier aub meer over vertellen?
pi_181113519
Hij heeft een privé busje waarmee we soms gaan,de laatste tijd gaan we met mijn wagen deze kant op dat is een Ford Ka+ met 5 zitplaatsen en airco van nog geen jaar oud en dan laat ik hem rijden,voor zijn werkzaamheden heeft hij een bedrijfsbus van de baas waarmee hij storingen in het hele land oplost en soms een nieuwe installatie verkoopt bij zeer zware storingen,hij is erg precies in dit soort dingen en vaak krijgt hij de ingewikkelde klussen en ja die zitten in het hele land,dus soms rijd hij op de Tom Tom en soms uit het blote hoofd,voor de zaak heeft hij een tankpas en de rekeningen gaan dan rechtstreeks naar de werkgever.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:49:19 #99
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181115144
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:53 schreef Myrr het volgende:
Over de afgelopen zes jaar zijn partner en ik altijd degenen die rijden, parkeerkosten betalen. Ook degenen die onze eigen sigaretten op zak hebben en zorgen dat als we gaan stappen/ naar een festival of feest gaan en van tevoren weten wat wij willen doen, zorgen dat we op zak hebben wat we willen.

Dan zijn er dus mensen om ons heen die niet zo zijn. Die denken dat een auto op water rijdt. Nooit wordt er aangeboden mee te betalen. Jaren. Lang. Parkeerkosten moesten laatst worden voorgeschoten omdat vriend pasjes verloor en die van mij gescheurd is bij de chip. De voorschietende persoon zei gewoon letterlijk "Dan stuur ik een tikkie ja van (volledige bedrag)." Gast. We hebben je net een uur heen gereden en gaan zo een uur terug rijden. Hoe durf je dit voorstel te doen. Ik heb toen ook gezegd van Joh. Benzinekosten niet meegerekend, laten we de parkeerkosten anders delen want euuuhh een auto rijdt niet op water.

Zo zijn het ook dit soort mensen die uitgaan met het plan om een bepaald goedje in een envelop dat al gauw 25 euro kost voor een beetje te willen maar dat niet zelf aan willen schaffen. Of mensen die willen roken en dan de hele avond van jou roken en steeds zeggen dat ze zo gaan halen en dat niet doen. :') Als je ze er dan op attent maakt komt er weer een lulverhaal van Ja straks HAHA ik ga even naar andere tent toe doei.

Nou, dikke lul drie bier. Vanaf nu is alles NEE. Jammer dat mensen die amper vaste lasten hebben willen freeloaden op mensen die hoge vaste lasten hebben. Koop je eigen zooi en optyfen :W

Dingen geven is nooit een issue voor mij geweest. Ik heb weinig, maar deel graag. Vanaf nu alleen met mensen die ook graag delen. Die iets terug willen doen en uit zichzelf komen met voorstellen om dingen en kosten te delen. Het is gewoon zeer kut dat door dit soort mensen, dit soort fijne eigenschappen aan de mens, teniet worden gedaan.
@Myraiella (of hoe schreef je dat ook al weer... :@ ) In mijn ogen heb je groot gelijk! Mensen die alleen maar gebruik maken van je mag je skippen en dat is niet egoïstisch in mijn ogen!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_181118270
Inderdaad! Het moet wel heen en weer gaan anders ben ik er ook na een paar keer wel klaar mee. Het voelt gewoon niet prettig om altijd alles te moeten betalen.
pi_181118575
De echte klacht is dus dat je je jarenlang hebt laten gebruiken
  Moderator zondag 12 augustus 2018 @ 01:54:55 #102
441859 crew  Lenny77
pi_181119712
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 21:21 schreef geevee het volgende:
Als we naar mijn zuster in Friesland rijden heb ik de afspraak dat we als we met mijn wagen gaan ik de benzine betaal en als we met zijn busje gaan ik ook de benzine betaal meestal gaan we of even vooraf tanken of even achteraf of als we terug rijden bij de automatische pomp ter plaatse en dan terug rijden.
Dus jij zorgt voor jouw benzine als jij moet rijden en als hij gaat rijden dan zorg je ook voor zijn benzine?
:?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181121312
Roken, tokkie vrienden en een zeiknel, arme kinderen.
pi_181122254
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 01:04 schreef momentius het volgende:
De echte klacht is dus dat je al jarenlang gebruikt
  zondag 12 augustus 2018 @ 11:03:48 #105
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181124645
TS en haar 'man' hebben geen ruggengraat en haar zogenaamde 'vrienden' profiteren hier van. Geen ze geen ongelijk.
Man of Steal.
pi_181124825
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:49 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

@Myraiella (of hoe schreef je dat ook al weer... :@ ) In mijn ogen heb je groot gelijk! Mensen die alleen maar gebruik maken van je mag je skippen en dat is niet egoïstisch in mijn ogen!
Gewoon Myrr ;) ik weet wel wie je bedoelt.
  zondag 12 augustus 2018 @ 18:47:25 #107
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_181135286
Vervelende mensen, maar je geeft het ze uiteindelijk zelf in de wetenschap dat je niets terugkrijgt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 12 augustus 2018 @ 19:11:31 #108
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_181135805
Onbeschoft gedrag. Als iemand weinig te besteden heeft verwacht ik alsnog dat ze aanbieden de kosten te delen. Dat weiger ik uiteraard, maar het mag niet vanzelfsprekend zijn dat ik overal voor opdraai.
pi_181135833
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:11 schreef Heremeteit het volgende:
Onbeschoft gedrag. Als iemand weinig te besteden heeft verwacht ik alsnog dat ze aanbieden de kosten te delen. Dat weiger ik uiteraard, maar het mag niet vanzelfsprekend zijn dat ik overal voor opdraai.
wel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181136070
Dit is simpelweg menselijk gedrag. Mensen in algemene zin kunnen het voor zichzelf vrij gemakkelijk vergoelijken daar waar ze opportunistisch gedrag vertonen. Dat gaat snel en vaak onbewust. Maakt niet uit of ze zelf arm of rijk zijn trouwens.

Eigenlijk alleen mensen die hier actief mee bezig zijn geweest zullen aanbieden om kosten te delen.

Dat gezegd hebbende, wanneer gaan we stappen TS?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_181137379
dan heb je helaas de verkeerde vrienden Myrr.....

Met mij als vriend zou je dat nooit hebben.

Ik deel alles met mijn vrienden.
pi_181141267
Het is wel weer de tokkie bingokaart afspreken bij deze ts _O_
pi_181141815
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 22:23 schreef spiritusbus het volgende:
Het is wel weer de tokkie bingokaart afspreken bij deze ts _O_
Afspreken met een bingokaart? :o
  zondag 12 augustus 2018 @ 22:53:04 #114
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_181141959
Ik heb dat probleem zo opgelost. Gewoon geen vrienden hebben :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181142062
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 22:53 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Ik heb dat probleem zo opgelost. Gewoon geen vrienden hebben :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel een saai leven..
pi_181142216
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 01:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

denk niet dat braddie representatief is
_O-
pi_181142284
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 22:23 schreef spiritusbus het volgende:
Het is wel weer de tokkie bingokaart afspreken bij deze ts _O_
Ja sorry maar nee geen hartjes, geen livelovelaugh, geen whitewash, geen tribal, geen hond, geen bling, geen bouwvakkers, geen cherso, geen nepnagels, geen nephaar, geen zonnebank, geen vespa, geen kapster, geen wimpers, geen pussylounge, geen dominator en weet ik wat voor pauperfeesten. Geen spijkers op mijn bikerboots of überhaupt bikerboots. Geen tienermoeder, geen accent en ik heet ook geen Felicity.

Succes met je bingokaart verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2018 23:06:14 ]
pi_181142476
Waardeloze meuk ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181142529
Lekker gelijkwaardig zo een relatie, jij alles dokken, sorry hoor, maar als mensen bij je leachen voelt dat niet echt vriendschappelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181142584
Terechte klacht TS!

Nu voelt mijn klacht alleen wel een beetje minderwaardig: KLB / Stellen die doen alsof ze 1 persoon zijn
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181142603
Ugh, dat soort mensen he. Afstand is het beste.
pi_181143163
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:19 schreef Nielsch het volgende:
Terechte klacht TS!

Nu voelt mijn klacht alleen wel een beetje minderwaardig: KLB / Stellen die doen alsof ze 1 persoon zijn
Niet gelezen. Kan me niet vinden in de titel daar we er beiden een eigen leven op nahouden.
pi_181143173
Nu wel gelezen, maar nee ook die vlieger gaat niet op. Zouden we eigenlijk wel moeten doen. :D

Alleen drink ik altijd van die speciaalbiertjes dus ik bestel los van de groep want de rest drinkt gewoon Heineken.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2018 23:52:58 ]
  zondag 12 augustus 2018 @ 23:56:36 #124
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_181143255
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2018 22:56 schreef IJy het volgende:

[..]

Lijkt me wel een saai leven..
Ach ja, de kunst om jezelf bezig te houden. Een kunst die ik overigens niet beheers. Althans niet voor lange tijd.

Wie weet kom ik ooit weer eens gelijkgestemden tegen.
pi_181143503
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja sorry maar nee geen hartjes, geen livelovelaugh, geen whitewash, geen tribal, geen hond, geen bling, geen bouwvakkers, geen cherso, geen nepnagels, geen nephaar, geen zonnebank, geen vespa, geen kapster, geen wimpers, geen pussylounge, geen dominator en weet ik wat voor pauperfeesten. Geen spijkers op mijn bikerboots of überhaupt bikerboots. Geen tienermoeder, geen accent en ik heet ook geen Felicity.

Succes met je bingokaart verder.
Ik snap nu wel waarom jullie mensen moeten omkopen om jullie te vergezellen naar feesten e.d.
  maandag 13 augustus 2018 @ 02:18:22 #126
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181145023
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
dan heb je helaas de verkeerde vrienden Myrr.....

Met mij als vriend zou je dat nooit hebben.

Ik deel alles met mijn vrienden.
Incluis je vriendin?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 13 augustus 2018 @ 03:01:57 #127
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181145241
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:14 schreef Myrr het volgende:

[..]

Gewoon Myrr ;) ik weet wel wie je bedoelt.
Je naam maakt ook niet uit, het ging om mn reactie aan jou.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:23:04 #128
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_181147267
Coke gebruiken :')
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
pi_181147895
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja sorry maar nee geen hartjes, geen livelovelaugh, geen whitewash, geen tribal, geen hond, geen bling, geen bouwvakkers, geen cherso, geen nepnagels, geen nephaar, geen zonnebank, geen vespa, geen kapster, geen wimpers, geen pussylounge, geen dominator en weet ik wat voor pauperfeesten. Geen spijkers op mijn bikerboots of überhaupt bikerboots. Geen tienermoeder, geen accent en ik heet ook geen Felicity.

Succes met je bingokaart verder.
Ik had het meer over je pohi. Is het geen olie dat staat te lekken in je schuur waardoor de halve buurt naar olie meurt, dan ben je lekker aan het snuiven op een festival. Jammer dat de kleine Wesley tussen zulke marginalen moet opgroeien.
pi_181148191
Kleine Stay-fano staat nu al met 1-0 achter door zo een schijtouders.
pi_181148390
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik had het meer over je pohi. Is het geen olie dat staat te lekken in je schuur waardoor de halve buurt naar olie meurt, dan ben je lekker aan het snuiven op een festival. Jammer dat de kleine Wesley tussen zulke marginalen moet opgroeien.
Uh huh, ja juist. Is helemaal goed hoor. ^O^
pi_181148736
Heel irritant ja. Wanneer ik met iemand meerij geef ik altijd geld wanneer ik word afgezet. Wel zo netjes.
pi_181148862
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik had het meer over je pohi. Is het geen olie dat staat te lekken in je schuur waardoor de halve buurt naar olie meurt, dan ben je lekker aan het snuiven op een festival. Jammer dat de kleine Wesley tussen zulke marginalen moet opgroeien.
Het is natuurlijk onzin om recreatieve drugsgebruikers direct marginalen te noemen. Ik ken diverse mannen en vrouwen die een PhD op zak hebben, een prima baan hebben, een goed huishouden met kinderen runnen en ook eens in de zoveel tijd drugs gebruiken op een feest of festival.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181148903
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is natuurlijk onzin om recreatieve drugsgebruikers direct marginalen te noemen. Ik ken diverse mannen en vrouwen die een PhD op zak hebben, een prima baan hebben, een goed huishouden met kinderen runnen en ook eens in de zoveel tijd drugs gebruiken op een feest of festival.
Dus eigenlijk zeg je dat mensen met een PhD ook kansloos kunnen zijn? Waarvan akte.
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:08:06 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181149285
Drugs gebruiken :')
pi_181149380
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:08 schreef leolinedance het volgende:
Drugs gebruiken :')
dit niet doen :')
pi_181150549
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 02:02 schreef Myrr het volgende:
Onzekerheid ofzo.
Waarover, je uiterlijk?
pi_181151140
quote:
11s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:09 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Waarover, je uiterlijk?
Nee, waarom je een jas van 500 euro zou kopen.
pi_181151217
Huehue drugbash topic, maar daar gaat het niet om. Het gaat om gieren, dus als we het daar verder weer over kunnen hebben en alle trolletjes naar de kuttopics kunnen gaan, that would be great.
pi_181151278
Angry junk is angry.
pi_181151320
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:49 schreef Questular het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat mensen met een PhD ook kansloos kunnen zijn? Waarvan akte.
volgens mij hebben deze mensen juist heel veel kansen in hun leven :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181151344
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:52 schreef Questular het volgende:
Angry junk is angry.
Oke skankhunt.
pi_181151390
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Oke skankhunt.
Wartaal, zeker onder invloed?
pi_181151406
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Wartaal, zeker onder invloed?
Ontzettend. Krijg je een stijfje van dit gedrag?
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:12:07 #145
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181151573
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 01:04 schreef momentius het volgende:
De echte klacht is dus dat je je jarenlang hebt laten gebruiken
Beetje lomp gezegd, maar het heeft wel erg lang geduurd voordat je er tegenin gaat. Zeker met festivals en benzinegeld is het not done dat er zo misbruik van je wordt gemaakt. Dan had ik na 1 á 2 keer ook gezegd dat ze mijn entree ticket mogen betalen, gezien er de afgelopen x keer geen benzinegeld is betaald.

Verder is het eigenlijk ook normaal dat je onderweg wordt getrakteerd op een Maccie of dat weer 'n andere de parkeerkosten op zich neemt. Het grappige is dat jouw vriendengroep zich nu waarschijnlijk gaat irriteren aan je 'chaggerijnige, overdreven krentige gedrag' en ze er niets van snappen. :7


-----
En het hele drugsbashen is ook lekker doelloos in deze toppa. :') Alhoewel, over het algemeen genomen zijn coke-gebruikers (recreatief of wat heftiger) wel wat egoïstischer.. Zal hier zeker wel te maken mee hebben.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:20:53 #146
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181151750
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:23 schreef IJy het volgende:
Maar dan spoor je toch gewoon niet? Ik me niet voorstellen dat ik gewoon zou zeggen ‘tot later’ en zou weglopen. Onbegrijpelijk
Inderdaad onbeschoft.. Maar het gaat ook om jouw reactie hierop. Krop je het op of gooi je de volgende ochtend een berichtje op de groepsapp?

"Het was weer een topfeest gisterenavond! Bedankt voor 't lachen. Helaas rijd m'n auto nog steeds niet op waterstof. Kan iedereen even ¤5 overmaken naar rekeningnummer XXXXXX? Alvast bedankt!

PS: Geld niet voor Nielsch, die heeft gisteren het parkeergeld al betaald.
"

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaizen_ op 13-08-2018 13:29:41 ]
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181151907
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:12 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Beetje lomp gezegd, maar het heeft wel erg lang geduurd voordat je er tegenin gaat. Zeker met festivals en benzinegeld is het not done dat er zo misbruik van je wordt gemaakt. Dan had ik na 1 á 2 keer ook gezegd dat ze mijn entree ticket mogen betalen, gezien er de afgelopen x keer geen benzinegeld is betaald.

Verder is het eigenlijk ook normaal dat je onderweg wordt getrakteerd op een Maccie of dat weer 'n andere de parkeerkosten op zich neemt. Het grappige is dat jouw vriendengroep zich nu waarschijnlijk gaat irriteren aan je 'chaggerijnige, overdreven krentige gedrag' en ze er niets van snappen. :7


-----
En het hele drugsbashen is ook lekker doelloos in deze toppa. :') Alhoewel, over het algemeen genomen zijn coke-gebruikers (recreatief of wat heftiger) wel wat egoïstischer.. Zal hier zeker wel te maken mee hebben.
Ja, ik moet wel toegeven dat we te makkelijk zijn geweest. Ben het afgelopen feest wel duidelijk geweest van tevoren dat als iemand iets wil ze dat zelf mogen regelen en dat hebben ze toen ook gedaan.

Dat mensen die (soms) coke gebruiken en dit dan wel zelf aanschaffen egoïstisch zijn, is mijn ervaring. Die delen juist.
pi_181151948
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

volgens mij hebben deze mensen juist heel veel kansen in hun leven :D
Het zijn niet voor niets slimme mensen
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:31:51 #149
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181151978
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:28 schreef Myrr het volgende:
Ben het afgelopen feest wel duidelijk geweest van tevoren dat als iemand iets wil ze dat zelf mogen regelen en dat hebben ze toen ook gedaan.
Goed bezig. Hoe wordt er gereageerd op het de rest van de onderwerpen, zoals het bobben, benzinegeld etc? Ben namelijk heel benieuwd hoe nuchter ze hierop reageren.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181152057
ik snap dat ook niet hoor, dat mensen dat niet gewoon uit zichzelf aanbieden. ik zeg ook altijd gewoon: "doe maar een tikkie voor de benzine- en parkeerkosten!"

lijkt me toch de normaalste zaak van de wereld, maar misschien is het een kwestie van opvoeding. ik heb vele jaren geleden voor een periode van 4 maanden nogal krap bij kas gezeten (geen baan, wel hoge vaste lasten) en dat gaf ik toen ook gewoon aan. dat was geen probleem, hielden anderen daar rekening mee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181152108
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:20 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Inderdaad onbeschoft.. Maar het gaat ook om jouw reactie hierop. Krop je het op of gooi je de volgende ochtend een berichtje op de groepsapp?

"Het was weer een topfeest gisterenavond! Bedankt voor 't lachen. Helaas rijd m'n auto nog steeds niet op waterstof. Kan iedereen even ¤5 overmaken naar rekeningnummer XXXXXX? Alvast bedankt!

PS: Geld niet voor Nielsch, die heeft gisteren het parkeergeld al betaald.
"
dit is wel zo ja, je kan mensen ook een beetje beïnvloeden om mee te betalen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181152142
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:31 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Goed bezig. Hoe wordt er gereageerd op het de rest van de onderwerpen, zoals het bobben, benzinegeld etc? Ben namelijk heel benieuwd hoe nuchter ze hierop reageren.
Waarschijnlijk "Oh, ja tuurlijk." op enthousiaste toon alsof het heel normaal is. Het is alleen jammer dat je er om moet vragen.

Als we hier bbq doen dan is het ook normaal om te kosten te delen dus het is teleurstellend dat ze na een lange rit gewoon uitstappen en doei. :')

Mijn eigen losse vrienden zijn trouwens heel anders wat dit betreft, wij delen alles gewoon.
pi_181152734
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:40 schreef Myrr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk "Oh, ja tuurlijk." op enthousiaste toon alsof het heel normaal is. Het is alleen jammer dat je er om moet vragen.

Als we hier bbq doen dan is het ook normaal om te kosten te delen dus het is teleurstellend dat ze na een lange rit gewoon uitstappen en doei. :')

Mijn eigen losse vrienden zijn trouwens heel anders wat dit betreft, wij delen alles gewoon.
Grijp je kleine ballen eens bij elkaar en stel orde op zaken.
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:44:02 #154
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_181153526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Toen de laatste keer een weer enthousiast riep we kunnen wel even leuk boodschappen doen in Duitsland dat is lekker goedkoop drank kopen, toen zei ik, top gaan we met jouw auto!! En dan krijg je een zielige maar ik heb geen auto.
Ik zeg oh maar dan kunnen we hier ook boodschappen doen, want die voordeel ben ik al kwijt aan benzine, dan gaan ze puffen en steunen.
Dus dan zeg je "ja leuk, zullen we de benzinekosten gewoon delen dan?" De meesten zullen dan geen nee durven zeggen en anders gaat het ritje gewoon niet door.

Mensen die altijd profiteren/parasiteren zijn inderdaad vervelend, maar je moet het ook niet laten gebeuren. Paar keer duidelijk maken dat het zo niet werkt, en daarna flikker je maar op.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_181154881
Was laatst op een feestje, komen er 2 boys aangelopen en vragen ze me of ik een jointje wil draaien...

Ik was al een maand gestopt. :')

Terechte klacht. Of dat precies uitmeten tot de laatste druppel benzine.. :') Want een auto kost verder niks.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 13 augustus 2018 @ 15:47:09 #156
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_181155220
Heb dit jaren geleden ook eens meegemaakt, stappen met een grote groep in een andere stad, hotel geboekt, dus ja iedereen geeft veel geld uit, rij je heen en rij je terug, was 10 euro p.p nog te duur met benzine :')__!
pi_181156212
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 02:18 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Incluis je vriendin?
Welke vriendin?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 01:24:14 #158
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181169042
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Welke vriendin?
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
dan heb je helaas de verkeerde vrienden Myrr.....

Met mij als vriend zou je dat nooit hebben.

Ik deel alles met mijn vrienden.

Die vriendin. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_181169080
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:47 schreef RobjeGeus het volgende:
Heb dit jaren geleden ook eens meegemaakt, stappen met een grote groep in een andere stad, hotel geboekt, dus ja iedereen geeft veel geld uit, rij je heen en rij je terug, was 10 euro p.p nog te duur met benzine :')__!
Eigen schuld, moet je maar normale vrienden uitkiezen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:51:37 #160
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_181171495
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 01:26 schreef IJy het volgende:

[..]

Eigen schuld, moet je maar normale vrienden uitkiezen.
Klopt, helemaal gelijk.
Heb toen de auto op slot gedaan in het bos, in brand gezet terwijl hun er nog in zaten.
Ik dacht dat zal ze leren!
pi_181171511
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:51 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Klopt, helemaal gelijk.
Heb toen de auto op slot gedaan in het bos, in brand gezet terwijl hun er nog in zaten.
Ik dacht dat zal ze leren!
Nou ze zullen het voortaan wel uit hun hoofd laten om niets meer te betalen!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:57:19 #162
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_181171561
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:53 schreef IJy het volgende:

[..]

Nou ze zullen het voortaan wel uit hun hoofd laten om niets meer te betalen!
Klopt inderdaad, heeft me een paar jaar van mijn leven gekost maar het was het wel waard.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:58:32 #163
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_181171572
Je hebt jezelf dus jarenlang laten gebruiken zonder iets te zeggen. Ook een beetje jouw eigen schuld dus. Dit soort opportunisten gaan door tot ze weerwoord krijgen.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:02:10 #164
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181171610
Terechte klacht, van dit soort freeloaders moet ik ook niets hebben. Ik probeer zelf altijd attent te zijn en aan te bieden mee te betalen, dan is het aan degene die bijvoorbeeld gereden heeft dit af te wijzen of mij een bedrag te noemen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:04:51 #165
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181171642
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:31 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Goed bezig. Hoe wordt er gereageerd op het de rest van de onderwerpen, zoals het bobben, benzinegeld etc? Ben namelijk heel benieuwd hoe nuchter ze hierop reageren.
Niet heel nuchter, ze zijn blijkbaar onder invloed van stofjes.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181171724
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:51 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Klopt, helemaal gelijk.
Heb toen de auto op slot gedaan in het bos, in brand gezet terwijl hun er nog in zaten.
Ik dacht dat zal ze leren!
Zo hoort het ook.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:11:41 #167
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_181171744
Vroeger toen ik nog veel ging stappen, een avond of 4 in de week was er ook zo een klaploper bij. Iedereen gaf op zijn tijd eens een rondje hij zoop altijd mee maar gaf zelf nooit wat weg. Uiteindelijk liep hij een keer voor me de kroeg in ( ik hield de deur voor hem open notabene), hij liep voor me naar de bar waar ik ook heen ging want daar zaten de mensen waar we mee om gingen en bestelde hij 1 biertje voor hem alleen. Ik was er zo klaar mee dat ik hem op zijn schouder tikte en vertelde dat ik het asociaal vond dat hij altijd van een ander dronk en nooit een rondje gaf en nu weer alleen voor zichzelf bestelde. Ook Heb ik hem toen ook verteld dat hij in ieder geval van mij nooit meer iets te drinken zou krijgen... dat heb ik vanaf toen ook altijd zo gedaan, dan bestelde ik voor iedereen die er bij zat maar niet meer voor hem...
pi_181172072
Coke doen met de schoonfamilie :') The tokkie is strong in this one
pi_181178379
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:11 schreef romazoba het volgende:
Vroeger toen ik nog veel ging stappen, een avond of 4 in de week was er ook zo een klaploper bij. Iedereen gaf op zijn tijd eens een rondje hij zoop altijd mee maar gaf zelf nooit wat weg. Uiteindelijk liep hij een keer voor me de kroeg in ( ik hield de deur voor hem open notabene), hij liep voor me naar de bar waar ik ook heen ging want daar zaten de mensen waar we mee om gingen en bestelde hij 1 biertje voor hem alleen. Ik was er zo klaar mee dat ik hem op zijn schouder tikte en vertelde dat ik het asociaal vond dat hij altijd van een ander dronk en nooit een rondje gaf en nu weer alleen voor zichzelf bestelde. Ook Heb ik hem toen ook verteld dat hij in ieder geval van mij nooit meer iets te drinken zou krijgen... dat heb ik vanaf toen ook altijd zo gedaan, dan bestelde ik voor iedereen die er bij zat maar niet meer voor hem...
Zal de sfeer ten goede zijn gekomen :D maar wel erg terecht hoor inderdaad. Klaplopers in de kroeg :')_!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:51:49 #170
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_181178982
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:27 schreef bamibij het volgende:

[..]

Zal de sfeer ten goede zijn gekomen :D maar wel erg terecht hoor inderdaad. Klaplopers in de kroeg :')_!
Het kwam niet door mijn gedrag maar door zijn gedrag. Hij was uiteindelijk dus verantwoordelijk voor de sfeer en niet ik...
pi_181185353
Moet je ook niet roken. Natuurlijk straal je dan uit dat je het niet zo nauw neemt met wat hier en daar minder geld.
pi_181188821
Terechte klacht.

Minder omgaan met hollanders :')
Alhoewel ik wel moet zeggen dat mijn Hollandse vriendinnen niet gierig zijn.
pi_181188941
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:13 schreef CaVaBien het volgende:
Terechte klacht.

Minder omgaan met hollanders :')
Alhoewel ik wel moet zeggen dat mijn Hollandse vriendinnen niet gierig zijn.
Ugh. Dan kom je met een stereotype, terwijl je zelf er niet eens een passende anekdote bij hebt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181188969
Andere (lees: betere) vrienden zoeken. Hoef jij ook niet gierig te worden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181191064
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Ugh. Dan kom je met een stereotype, terwijl je zelf er niet eens een passende anekdote bij hebt.
Hollanders staan eenmaal bekend om hun gierigheid. Daar heb ik ook genoeg voorbeelden van :')

Het feit dat ze je uitnodigen op een verjaardagsfeest en alleen kaas en worst uitdelen als hapje zegt al genoeg. En iedereen moet wel weg voor etenstijd, want eten doe je maar lekker thuis.
Of je eet wel mee, maar je moet dan ook zelf iets meenemen :')

In mijn cultuur zouden ze zich schamen om hun gasten zo te behandelen :P
pi_181191182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:35 schreef Fokpop het volgende:
Coke doen met de schoonfamilie :') The tokkie is strong in this one
Myrr is ghetto chickie, ja. 😄
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:29:32 #177
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_181191185
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:25 schreef CaVaBien het volgende:

Hollanders staan eenmaal bekend om hun gierigheid. Daar heb ik ook genoeg voorbeelden van :')

Maar je zegt ook voorbeelden te hebben van het tegenovergestelde.
Generaliseer dan niet.
pi_181191243
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:25 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Hollanders staan eenmaal bekend om hun gierigheid. Daar heb ik ook genoeg voorbeelden van :')

Het feit dat ze je uitnodigen op een verjaardagsfeest en alleen kaas en worst uitdelen als hapje zegt al genoeg. En iedereen moet wel weg voor etenstijd, want eten doe je maar lekker thuis.
Of je eet wel mee, maar je moet dan ook zelf iets meenemen :')

In mijn cultuur zouden ze zich schamen om hun gasten zo te behandelen :P
Die twee stukjes baklava hoef je ook niet lyrisch over te doen.
pi_181191244
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:58 schreef Twiitch het volgende:
Je hebt jezelf dus jarenlang laten gebruiken zonder iets te zeggen. Ook een beetje jouw eigen schuld dus. Dit soort opportunisten gaan door tot ze weerwoord krijgen.
Waar staat dat ik nooit iets heb gezegd dan?
pi_181191288
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:11 schreef romazoba het volgende:
Vroeger toen ik nog veel ging stappen, een avond of 4 in de week was er ook zo een klaploper bij. Iedereen gaf op zijn tijd eens een rondje hij zoop altijd mee maar gaf zelf nooit wat weg. Uiteindelijk liep hij een keer voor me de kroeg in ( ik hield de deur voor hem open notabene), hij liep voor me naar de bar waar ik ook heen ging want daar zaten de mensen waar we mee om gingen en bestelde hij 1 biertje voor hem alleen. Ik was er zo klaar mee dat ik hem op zijn schouder tikte en vertelde dat ik het asociaal vond dat hij altijd van een ander dronk en nooit een rondje gaf en nu weer alleen voor zichzelf bestelde. Ook Heb ik hem toen ook verteld dat hij in ieder geval van mij nooit meer iets te drinken zou krijgen... dat heb ik vanaf toen ook altijd zo gedaan, dan bestelde ik voor iedereen die er bij zat maar niet meer voor hem...
_O_
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:51:05 #181
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181191773
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:11 schreef romazoba het volgende:
Vroeger toen ik nog veel ging stappen, een avond of 4 in de week was er ook zo een klaploper bij. Iedereen gaf op zijn tijd eens een rondje hij zoop altijd mee maar gaf zelf nooit wat weg. Uiteindelijk liep hij een keer voor me de kroeg in ( ik hield de deur voor hem open notabene), hij liep voor me naar de bar waar ik ook heen ging want daar zaten de mensen waar we mee om gingen en bestelde hij 1 biertje voor hem alleen. Ik was er zo klaar mee dat ik hem op zijn schouder tikte en vertelde dat ik het asociaal vond dat hij altijd van een ander dronk en nooit een rondje gaf en nu weer alleen voor zichzelf bestelde. Ook Heb ik hem toen ook verteld dat hij in ieder geval van mij nooit meer iets te drinken zou krijgen... dat heb ik vanaf toen ook altijd zo gedaan, dan bestelde ik voor iedereen die er bij zat maar niet meer voor hem...
Ik snap zulke mensen niet he.... Ja ik ben ook wel eens de kroeg in gegaan toen ik erg krap zat bij kas maar toen heb ik eerlijk verteld aan de groep waar ik bij zat, ik kan jullie geen rondje terug geven want ik heb op het moment het geld er niet voor. Skip mij bij de rondjes en ik koop mijn eigen biertjes.
Toch bleef ik bier krijgen. Ok sommige sloegen me over maar dat is geen probleem, ik zei het niet voor niets.

Eerlijkheid duurt het langst! En dat werd dus ook door sommige gewaardeerd. Zeg gewoon dat je het geld niet hebt om rondjes te geven en koop je eigen drankjes!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:25:32 #182
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_181192501
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:51 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik snap zulke mensen niet he.... Ja ik ben ook wel eens de kroeg in gegaan toen ik erg krap zat bij kas maar toen heb ik eerlijk verteld aan de groep waar ik bij zat, ik kan jullie geen rondje terug geven want ik heb op het moment het geld er niet voor. Skip mij bij de rondjes en ik koop mijn eigen biertjes.
Toch bleef ik bier krijgen. Ok sommige sloegen me over maar dat is geen probleem, ik zei het niet voor niets.

Eerlijkheid duurt het langst! En dat werd dus ook door sommige gewaardeerd. Zeg gewoon dat je het geld niet hebt om rondjes te geven en koop je eigen drankjes!
Inderdaad en als dat het geval was dan was er ook geen probleem geweest. Had ik het nooit een issue gevonden om een biertje te geven en had het me werkelijk niet geboeid.. alleen deze persoon wilde altijd de mooiste spullen in huis hebben en daar legde hij zijn geld voor aan de kant.. tja en daar vind ik wat van als je dan op kosten van anderen gaat zitten drinken...
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:32:06 #183
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181192615
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:25 schreef romazoba het volgende:

[..]

Inderdaad en als dat het geval was dan was er ook geen probleem geweest. Had ik het nooit een issue gevonden om een biertje te geven en had het me werkelijk niet geboeid.. alleen deze persoon wilde altijd de mooiste spullen in huis hebben en daar legde hij zijn geld voor aan de kant.. tja en daar vind ik wat van als je dan op kosten van anderen gaat zitten drinken...
Terecht! Ik gaf mijn kant van het verhaal waar de OP over begon. Mijn verhaal was niet bedoeld om jou in diskrediet te brengen oid. Ik snap jouw verhaal totaal en sta achter je. Ik wilde alleen de mensen die dit probleem ook wel eens hebben een manier geven om gewoon eerlijk te zijn. Mijn verhaal geeft hun misschien de doorslag om ook zo eerlijk te zijn. Als men dit leest uiteraard.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_181194588
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 01:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus jij zorgt voor jouw benzine als jij moet rijden en als hij gaat rijden dan zorg je ook voor zijn benzine?
:?
Nee we gaan gezamenlijk met 1 wagen (de mijne) die is nog geen jaar oud en heeft Airco (wel zo lekker bij de huidige temperaturen).

[ Bericht 0% gewijzigd door geevee op 15-08-2018 01:51:08 (haakje vergeten) ]
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_181196185
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:30 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Die twee stukjes baklava hoef je ook niet lyrisch over te doen.
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit op een 'buitenlands' feestje bent geweest :P
pi_181196500
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:56 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat jij nog nooit op een 'buitenlands' feestje bent geweest :P
beste feestjes zijn dat _O_
pi_181196825
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:56 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat jij nog nooit op een 'buitenlands' feestje bent geweest :P
Waarom zeg je steeds expres ‘buitenlands’? Schaam je je voor je Turkse afkomst?
pi_181197069
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:25 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Hollanders staan eenmaal bekend om hun gierigheid. Daar heb ik ook genoeg voorbeelden van :')

Het feit dat ze je uitnodigen op een verjaardagsfeest en alleen kaas en worst uitdelen als hapje zegt al genoeg. En iedereen moet wel weg voor etenstijd, want eten doe je maar lekker thuis.
Of je eet wel mee, maar je moet dan ook zelf iets meenemen :')

In mijn cultuur zouden ze zich schamen om hun gasten zo te behandelen :P
Wel typisch dat Hollanderzeggers altijd net op de allerskeerste kringverjaardagen ooit zijn geweest en dat dan als maatstaf nemen. :P

Misschien toch een verschil tussen Hollanders en Nederlanders dan. Of tussen oorspronkelijk protestantse en katholieke delen. Of tussen mensen van de zandgronden en van klei en veengrond.
pi_181197251
Ik ben kkgierig
pi_181197296
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:36 schreef Drug het volgende:
Ik ben kkgierig
Maar ben je ook Hollands? Of wahed gekke mocro met Gucci petje?
pi_181197447
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:39 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Maar ben je ook Hollands? Of wahed gekke mocro met Gucci petje?
heb vandaag Prada Versace Cavalli
pi_181197557
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:47 schreef Drug het volgende:

[..]

heb vandaag Prada Versace Cavalli
Daaamn 😍

Ga een rondje stad doen. Gelijk een paar zina’s die op je af komen met deze swag die je nu rockt.
pi_181197782
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:51 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Daaamn 😍

Ga een rondje stad doen. Gelijk een paar zina’s die op je af komen met deze swag die je nu rockt.
kan niet wachten tot ze hun blote billen tegen me aan schuren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2018 10:02:40 ]
pi_181197857
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:02 schreef Drug het volgende:

[..]

kan niet wachten tot ze hun blote billen tegen me aan schuren
Zina’ met grote bil.

Heerlijk!
pi_181198163
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:08 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Waarom zeg je steeds expres ‘buitenlands’? Schaam je je voor je Turkse afkomst?
Het gaat niet om mijn afkomst :')
Het gaat om buitenlandse feestjes over het algemeen. Je krijgt volop eten en je gaat altijd naar huis met een volle maag. Dat kan ik niet zeggen over Nederlandse feestjes. En ja, ik word regelmatig uitgenodigd dus ik weet hoe het gaat.
pi_181198174
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:38 schreef Drug het volgende:

[..]

beste feestjes zijn dat _O_
Precies :P
pi_181198206
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:47 schreef Drug het volgende:

[..]

heb vandaag Prada Versace Cavalli
Wat een klasse.
pi_181198255
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:17 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Het gaat niet om mijn afkomst :')
Het gaat om buitenlandse feestjes over het algemeen. Je krijgt volop eten en je gaat altijd naar huis met een volle maag. Dat kan ik niet zeggen over Nederlandse feestjes. En ja, ik word regelmatig uitgenodigd dus ik weet hoe het gaat.
Ik ben nog nooit met honger naar huis gegaan. Sorry, ik herken me niet in het beeld dat je schetst.
pi_181198425
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:17 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Het gaat niet om mijn afkomst :')
Het gaat om buitenlandse feestjes over het algemeen. Je krijgt volop eten en je gaat altijd naar huis met een volle maag. Dat kan ik niet zeggen over Nederlandse feestjes. En ja, ik word regelmatig uitgenodigd dus ik weet hoe het gaat.
Misschien proberen ze je subtiel iets duidelijk te maken.
pi_181198493
Ik kom eigenlijk alleen op drugsfeestjes in hoerige huiskamers
pi_181198906
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:25 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Hollanders staan eenmaal bekend om hun gierigheid. Daar heb ik ook genoeg voorbeelden van :')

Het feit dat ze je uitnodigen op een verjaardagsfeest en alleen kaas en worst uitdelen als hapje zegt al genoeg. En iedereen moet wel weg voor etenstijd, want eten doe je maar lekker thuis.
Of je eet wel mee, maar je moet dan ook zelf iets meenemen :')

In mijn cultuur zouden ze zich schamen om hun gasten zo te behandelen :P
Die ervaring heb ik juist niet.

Nederlandse feestjes: Eten van verschillende culturen want zo is de NLse keuken: Er wordt chinees gehaald, of een BBQ georganiseerd, of allerlei eetculturen door elkaar heen. Rondom het eten wordt het feest georganiseerd. En er wordt zowel rekening gehouden met mensen die wel of geen alcohol drinken, wel of geen varkensvlees eten, uberhaupt met vegetariërs. Men, ze halen zelfs speciaal je merk bier in huis als ze het weten. ^O^

Buitenlandse feestjes: Altijd eten uit de betreffende cultuur. Een Turk zou nooit eens Surinaams op tafel zetten. En bij een Marokkaan wordt er geen rekening gehouden met dat andere culturen misschien wel varkensvlees lekker vinden of graag een goed glas wijn drinken.

Maar even een vraagje voor jou en jouw cultuur:
Dan schotel je de gast dus eigenlijk voor wat je zelf lekker vindt, en je houdt geen rekening met die gast zelf?

[ Bericht 4% gewijzigd door Black_Baron op 15-08-2018 11:02:09 ]
pi_181199550
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:47 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik juist niet.

Nederlandse feestjes: Eten van verschillende culturen want zo is de NLse keuken: Er wordt chinees gehaald, of een BBQ georganiseerd, of allerlei eetculturen door elkaar heen. Rondom het eten wordt het feest georganiseerd. En er wordt zowel rekening gehouden met mensen die wel of geen alcohol drinken, wel of geen varkensvlees eten, uberhaupt met vegetariërs. Men, ze halen zelfs speciaal je merk bier in huis als ze het weten. ^O^

Buitenlandse feestjes: Altijd eten uit de betreffende cultuur. Een Turk zou nooit eens Surinaams op tafel zetten. En bij een Marokkaan wordt er geen rekening gehouden met dat andere culturen misschien wel varkensvlees lekker vinden of graag een goed glas wijn drinken.

Maar even een vraagje voor jou en jouw cultuur:
Dan schotel je de gast dus eigenlijk voor wat je zelf lekker vindt, en je houdt geen rekening met die gast zelf?
Ik ben vaak uitgenodigd op verjaardagsfeestjes en housewarming party's etc. We hebben nooit normaal eten gekregen. Op verjaardagen kregen we worstjes, kaas, chips en taart en op housewarming kregen we borrelnootjes en olijven :')
Ik werd uitgenodigd op een barbecue en moest mijn eigen vega vlees meenemen.

Maar even over mijn cultuur: mijn moeder kan alleen Turks koken en maakt allerlei verschillende Turkse hapjes klaar bestaande uit vega/vlees/vis, dus de gasten hebben genoeg keuzes.

Ik kook heel divers en maak van alles klaar, van Turks tot Surinaams en houd zeker ook rekening met de dieetwensen.
pi_181199873
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:19 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik ben vaak uitgenodigd op verjaardagsfeestjes en housewarming party's etc. We hebben nooit normaal eten gekregen. Op verjaardagen kregen we worstjes, kaas, chips en taart en op housewarming kregen we borrelnootjes en olijven :')
Ik werd uitgenodigd op een barbecue en moest mijn eigen vega vlees meenemen.
Dat van die verjaardagen blijf ik typisch vinden. Hoe kom je daar toch terecht? Kun je geen nee zeggen tegen je tokkieburen of zo?

Was de opzet van de housewarming dan niet meer receptie-achtig dan daadwerkelijk een feestje?

En wat betreft de bbq is idd een beetje aso om jou als enige (neem ik aan) iets te laten mee nemen. En als het bring your own was en jij vindt dat niets dan sla je toch over?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:38:52 #204
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181199931
Het is pas een goeie Nederlandse housewarming als de schalen drugs op tafel staan naast de flessen drank.

Dan is er ook niemand meer die klaagt over het vreten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181200434
Ik zit helemaal niet te wachten op een bord met vreten, ik wil gewoon worst, kaas en veel bier.
pi_181200466
Als je met zulke mensen jarenlang om gaat dan kan je best zeggen dat ze m een keer vol mogen gooien of bij iedere keer zeggen dat ze gewoon mee moeten dokken.

Moet wel zeggen dat ik met zulke mensen niet zou willen omgaan maargoed...
pi_181200566
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:19 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik ben vaak uitgenodigd op verjaardagsfeestjes en housewarming party's etc. We hebben nooit normaal eten gekregen. Op verjaardagen kregen we worstjes, kaas, chips en taart en op housewarming kregen we borrelnootjes en olijven :')
Ik werd uitgenodigd op een barbecue en moest mijn eigen vega vlees meenemen.

Maar even over mijn cultuur: mijn moeder kan alleen Turks koken en maakt allerlei verschillende Turkse hapjes klaar bestaande uit vega/vlees/vis, dus de gasten hebben genoeg keuzes.

Ik kook heel divers en maak van alles klaar, van Turks tot Surinaams en houd zeker ook rekening met de dieetwensen.
Dus eigenlijk serveert je moeder alleen eten uit haar eigen culturele achtergrond.
Schenkt je moeder ook bier/wijn?
pi_181200632
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:06 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dus eigenlijk serveert je moeder alleen eten uit haar eigen culturele achtergrond.
Schenkt je moeder ook bier/wijn?
Je kan niet iedereen helemaal tevreden stellen ;)
Het gaat erom dat gasten niet met een lege maag naar huis worden gestuurd. In tegenstelling tot veel Nederlandse feesten.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:11:59 #209
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_181200682
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:10 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Je kan niet iedereen helemaal tevreden stellen ;)
:')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_181200691
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:06 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dus eigenlijk serveert je moeder alleen eten uit haar eigen culturele achtergrond.
Schenkt je moeder ook bier/wijn?
Best gierig eigenlijk van haar moeder als je er zo over nadenkt.
pi_181200722
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:10 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Je kan niet iedereen helemaal tevreden stellen ;)
Het gaat erom dat gasten niet met een lege maag naar huis worden gestuurd. In tegenstelling tot veel Nederlandse feesten.
Je posts hebben een laatdunkende ondertoon over onze prachtige Nederlandse cultuur, beste CaVaBien.
pi_181200752
Ik had er een in de vriendengroep die altijd letterlijk uitkiende wanneer hij een rondje ging halen, dan kwam het voor dat hij na bijvoorbeeld 6 rondjes ging halen en wanneer hij weer aan de beurt was geen geld meer voor een heel rondje had en alleen voor zichzelf ging halen.

Of toen ik nog rookte waren er altijd wel lui die zeiden alleen te roken op feestjes en daarom niks kochten en dus de hele avond stonden te bietsen.
pi_181200880
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:12 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Best gierig eigenlijk van haar moeder als je er zo over nadenkt.
Mijn ouders wonen in Turkije, dus ze hebben ook alleen Turkse mensen als gasten. Die drinken over het algemeen geen wijn en bier ;)
Het is daar minder normaal om wijn en bier te drinken dan in Nederland.
pi_181200926
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:13 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Je posts hebben een laatdunkende ondertoon over onze prachtige Nederlandse cultuur, beste CaVaBien.
Dat valt wel mee. Alleen qua gastvrijheid en gierigheid scoren Nederlanders niet hoog bij mij. Maar goed, er zijn natuurlijk ook uitzonderingen.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:22:04 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181200944
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:19 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen in Turkije, dus ze hebben ook alleen Turkse mensen als gasten. Die drinken over het algemeen geen wijn en bier ;)
Het is daar minder normaal om wijn en bier te drinken dan in Nederland.
Zwaar gierig

Typische Turkse knieperigheid

Kan natuurlijk ook niet anders met die Lira nu
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181200974
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:19 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen in Turkije, dus ze hebben ook alleen Turkse mensen als gasten. Die drinken over het algemeen geen wijn en bier ;)
Het is daar minder normaal om wijn en bier te drinken dan in Nederland.
Oh, dat is wel lekker. Kan jij hier tenminste lekker ondeugend doen zonder dat papa en mama meekijken.

Dat heb je goed voor elkaar.
pi_181201057
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:23 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Oh, dat is wel lekker. Kan jij hier tenminste lekker ondeugend doen zonder dat papa en mama meekijken.

Dat heb je goed voor elkaar.
:')
pi_181201144
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:27 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

:')
Türkiye altijd nr 1. 🇹🇷
pi_181201207
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:10 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Je kan niet iedereen helemaal tevreden stellen ;)
Het gaat erom dat gasten niet met een lege maag naar huis worden gestuurd. In tegenstelling tot veel Nederlandse feesten.
Wat een gelul, of jij komt alleen maar op ruk feesten.
pi_181201333
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:19 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen in Turkije, dus ze hebben ook alleen Turkse mensen als gasten. Die drinken over het algemeen geen wijn en bier ;)
Het is daar minder normaal om wijn en bier te drinken dan in Nederland.
Maar jij bent dus nog nooit op een NLse BBQ geweest waar ze allerlei lekkere hapjes serveren en ze je favoriete biermerk in huis halen?
Het hele feest draait om het samen eten en lekker genieten van het eten en het gezelschap.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:42:38 #221
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181201363
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:30 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Türkiye altijd nr 1. 🇹🇷
:')
Man of Steal.
pi_181201494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:42 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

:')
Hahaha.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:49:57 #223
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181201502
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:49 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Hahaha.
XD
Man of Steal.
pi_181201505
CaVaBien wordt het vuur aan de schenen gelegd.
pi_181201518
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

XD
Wat is jouw afkomst? Surinamer?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:51:03 #226
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181201525
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:50 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Wat is jouw afkomst? Surinamer?
Ben een beetje half-half
Man of Steal.
pi_181201544
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:50 schreef Mariocash het volgende:
CaVaBien wordt het vuur aan de schenen gelegd.
Lekker grill-feestje. :7
pi_181201598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:51 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ben een beetje half-half
Je hebt het beste van beide.
pi_181201606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:52 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Lekker grill-feestje. :7
Is het vlees wel halal?
pi_181201729
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:54 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Is het vlees wel halal?
Neem je eigen vreten mee! :D
pi_181201759
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:10 schreef CaVaBien het volgende:
Je kan niet iedereen helemaal tevreden stellen ;)
Geen drank dus, wat een kut feest.
pi_181201804
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:00 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Neem je eigen vreten mee! :D
Dan gooi ik er spareribs en burgers op, 👈🏼
pi_181201822
En een goede Glenfiddich.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:13:51 #234
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181203463
Zo ben ik ook gevormd ;( altijd delen, geen probleem met geld lenen of voorschieten... ook vaak gewoon van ja hier je hoeft niet terug te betalen maar dat kreeg ik in mijn gezicht terug.
Als ik zelf eens geld was vergeten of bijv. kleingeld nodig had en je ergens niet kon pinnen dan OF kon ik niks lenen OF nadat een vriend dat wel deed kreeg ik elke 10 minuten te horen dat hij nog geld van mij kreeg.
Terwijl ze zelf regelmatig wat van mij kregen. Ook was ik altijd de gastheer, elk weekend bij mij thuis ik eten en drinken kopen voor ze maar zelf nooit eens wat aanbieden.
En als ze dan wel zelf wat meenamen vraten ze dat zelf op :') zak chips bijvoorbeeld.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik had er een in de vriendengroep die altijd letterlijk uitkiende wanneer hij een rondje ging halen, dan kwam het voor dat hij na bijvoorbeeld 6 rondjes ging halen en wanneer hij weer aan de beurt was geen geld meer voor een heel rondje had en alleen voor zichzelf ging halen.

En dit :') _O- Altijd het eerste rondje zodat iedereen zich dat nog een beetje kan herinneren en daarna niet meer. De hele nacht lang maar wel van anderen zuipen.
En dan uit het niets zag je hem met een whiskey ofzo lopen, had ie dat voor zichzelf gehaald :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181203501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:04 schreef Mariocash het volgende:
En een goede Glenfiddich.
zou er nu ook wel in glijden
pi_181203616
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:15 schreef Drug het volgende:

[..]

zou er nu ook wel in glijden
Gewoon doen. Ik wil ook halen, maar ik ben vandaag te passief om de deur uit te gaan. Morgen weer een kans.
pi_181203652
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:19 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Gewoon doen. Ik wil ook halen, maar ik ben vandaag te passief om de deur uit te gaan. Morgen weer een kans.
zal zo ff langs mn slijter rijden idd

Wanneer drinken we er samen 1?
pi_181203678
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:21 schreef Drug het volgende:

[..]

zal zo ff langs mn slijter rijden idd

Wanneer drinken we er samen 1?
Kan wel. Maar weet niet of ik durf te meeten, hoor. 😳
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:23:12 #239
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181203684
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
Zo ben ik ook gevormd ;( altijd delen, geen probleem met geld lenen of voorschieten... ook vaak gewoon van ja hier je hoeft niet terug te betalen maar dat kreeg ik in mijn gezicht terug.
Als ik zelf eens geld was vergeten of bijv. kleingeld nodig had en je ergens niet kon pinnen dan OF kon ik niks lenen OF nadat een vriend dat wel deed kreeg ik elke 10 minuten te horen dat hij nog geld van mij kreeg.
Terwijl ze zelf regelmatig wat van mij kregen. Ook was ik altijd de gastheer, elk weekend bij mij thuis ik eten en drinken kopen voor ze maar zelf nooit eens wat aanbieden.
En als ze dan wel zelf wat meenamen vraten ze dat zelf op :') zak chips bijvoorbeeld.

[..]

En dit :') _O- Altijd het eerste rondje zodat iedereen zich dat nog een beetje kan herinneren en daarna niet meer. De hele nacht lang maar wel van anderen zuipen.
En dan uit het niets zag je hem met een whiskey ofzo lopen, had ie dat voor zichzelf gehaald :') _O-
Goeie paupervrienden zeg.

Je kiest er zelf voor om mee om te gaan en blijkbaar het gedrag in stand te houden.

Wie is hier nou de sukkel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:24:08 #240
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181203704
Kweek een ruggengraat
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181203712
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:22 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Kan wel. Maar weet niet of ik durf te meeten, hoor. 😳
Mario, klinkt Italiaans
pi_181203746
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:24 schreef Drug het volgende:

[..]

Mario, klinkt Italiaans
Ik ben de date van Yasmin uit he datingtopic.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:27:21 #243
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181203768
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Goeie paupervrienden zeg.

Je kiest er zelf voor om mee om te gaan en blijkbaar het gedrag in stand te houden.

Wie is hier nou de sukkel.
Dit specifiek is iemand die ik al vanaf zijn 12e ken dus die is ook zo gegroeid. Langdurige vriendschap is mij ook wel wat waard.

Jij bent de sukkel overigens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:34:15 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181203907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit specifiek is iemand die ik al vanaf zijn 12e ken dus die is ook zo gegroeid. Langdurige vriendschap is mij ook wel wat waard.

Jij bent de sukkel overigens.
Als je niet tegen je vriend kan zeggen dattie zich als enorme pauper gedraagt en dattie eens normaal gedrag moet vertonen wat is dat dan voor een vriendschap?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:35:05 #245
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181203918
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je niet tegen je vriend kan zeggen dattie zich als enorme pauper gedraagt en dattie eens normaal gedrag moet vertonen wat is dat dan voor een vriendschap?
Wie zegt dat ik en andere vrienden dat niet hebben gezegd dan? had met vele factoren te maken maar irritant is het wel als je met zulken uitgaat en dat gebeurd regelmatig.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:38:26 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181203997
Lekkere vriend wel.

Maar wees blij met je eenrichtingsvriendschap.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:42:44 #247
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181204070
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:38 schreef fathank het volgende:
Lekkere vriend wel.

Maar wees blij met je eenrichtingsvriendschap.
Aparte conclusie. Heb je onverwerkte trauma's op dat gebied dat je zo boos reageert?

Heb nog steeds hele goeie vriendschap met hem en er is verder niks verkeerd aan alleen wat betreft geld was het altijd ellende door, zoals ik al eerder ook zei, allerlei factoren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181204114
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

De meest witte persoon die ik gekend heb wilde zelfs geen vuurtje geven als die bijna leeg was en heeft voor zijn verjaardag 2 taarten gekregen van zijn vader maar die zelf opgegeten omdat het "te weinig was om eerlijk uit te kunnen delen".

Ik hoop dat je op FOK! Zit R. van K. en dit leest. Het was in 2004 in Amersfoort. UberGier.
Nou, jij krijgt dus ZEKER niks volgende keer dat ik weer een taart van mijn vader krijg.
pi_181204253
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:26 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ik ben de date van Yasmin uit he datingtopic.
dat merk ik, goed voor elkaar, zo'n charmante vrouw
pi_181212348
Jij had toch een kind en dan zit je te snuiven???

Ps mag ik je koffer lenen?
pi_181250710
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:28 schreef KREEFTx het volgende:
Jij had toch een kind en dan zit je te snuiven???

Ps mag ik je koffer lenen?
Ja. Mensen zijn naast ouder ook nog gewoon volwassen mensen die zelf ook vertier mogen hebben. Niets mis met niet 24/7 de burgertrut uithangen. Het is niet zo dat mensen die dat doen, een lijn op tafel leggen op woensdagmiddag terwijl de kleine op de grond een puzzle in elkaar legt in de achterstandswijk.

Als we zoiets doen is ons kind gewoon van zaterdagmiddag tot maandagavond weg. Liever een paar punten en normaal gedrag vertonen dan jezelf klem zuipen en voor lul zetten want alcohol is prima en drugs are bad hmmkay. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2018 12:12:13 ]
pi_181251722
Je kind wegbrengen om coke te kunnen gebruiken, heel nobel.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:00:39 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181251752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:59 schreef Questular het volgende:
Je kind wegbrengen om coke te kunnen gebruiken, heel nobel.
Je leven opofferen om voor een kind te zorgen :')

Hoeren neuken nooit werken is de leef
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181251799
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Je leven opofferen om voor een kind te zorgen :')

Hoeren neuken nooit werken is de leef
helaas te laat voor mij, laat je niet vangen: ren en wees vrij.
pi_181252152
Dit is toch nog een goed topic geworden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:26:06 #256
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181252286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:59 schreef Questular het volgende:
Je kind wegbrengen om coke te kunnen gebruiken, heel nobel.
Het leven is niet zo zwart/wit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:11 schreef Myrr het volgende:
Als we zoiets doen is ons kind gewoon van zaterdagmiddag tot maandagavond weg. Liever een paar punten en normaal gedrag vertonen dan jezelf klem zuipen en voor lul zetten want alcohol is prima en drugs are bad hmmkay.
Netjes inderdaad dat je kind het hele weekend weg is. Die hoeft daar niets van mee te krijgen. En volledig afscheid nemen van drugs etc. als je kinderen krijgt is een goede optie, maar is echt niet doodzaak. Zolang je het - zoals jij - netjes weet te balanceren. En zolang je niet elk weekend je kind wegbrengt. :7

Liever zoiets dan ouders die een slok teveel op hebben. Maar dat is dan weer acceptabel.. blijkbaar.

Zelf vond ik het vreselijk als ik mijn pa beschonken zag. Niet dat hij dronken was, maar je merkte duidelijk dat hij een slok ophad soms. Het ergste is dat hij regelmatig ontkende dat hij bier op had, ook al zag je het duidelijk. Dan heb ik toch liever hoe jij het nu aanpakt. :)

Het grappige is dat de gemiddelde Fokker je gelijk ziet als een junkie. Doet me denken aan onderstaand huishouden:

Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:38:10 #257
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181252555
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:26 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Het leven is niet zo zwart/wit.

[..]

Netjes inderdaad dat je kind het hele weekend weg is. Die hoeft daar niets van mee te krijgen. En volledig afscheid nemen van drugs etc. als je kinderen krijgt is een goede optie, maar is echt niet doodzaak. Zolang je het - zoals jij - netjes weet te balanceren. En zolang je niet elk weekend je kind wegbrengt. :7

Liever zoiets dan ouders die een slok teveel op hebben. Maar dat is dan weer acceptabel.. blijkbaar.

Zelf vond ik het vreselijk als ik mijn pa beschonken zag. Niet dat hij dronken was, maar je merkte duidelijk dat hij een slok ophad soms. Het ergste is dat hij regelmatig ontkende dat hij bier op had, ook al zag je het duidelijk. Dan heb ik toch liever hoe jij het nu aanpakt. :)

Het grappige is dat de gemiddelde Fokker je gelijk ziet als een junkie. Doet me denken aan onderstaand huishouden:

[ afbeelding ]
Skank
Man of Steal.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:38:30 #258
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181252565
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Skank
Heb je al gefapt?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:38:50 #259
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181252572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:38 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Heb je al gefapt?
Durf ik niet
Man of Steal.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:39:42 #260
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181252591
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Durf ik niet
Mijn verwachting is dat de gezelligste neger van FOK! wel een fapje durft te wagen. Waar en wanneer hij wilt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:40:32 #261
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181252616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:39 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Mijn verwachting is dat de gezelligste neger van FOK! wel een fapje durft te wagen. Waar en wanneer hij wilt.
Ik ga er liever goed voor zitten. Het is echt een ritueel van een paar uur en het zou zonde zijn om halverwege onderbroken te worden.
Man of Steal.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:41:18 #262
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181252637
Top. nu weer on-topic.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:43:24 #263
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181252691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:41 schreef Kaizen_ het volgende:
Top. nu weer on-topic.
Of anders?
Man of Steal.
pi_181253815
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:11 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja. Mensen zijn naast ouder ook nog gewoon volwassen mensen die zelf ook vertier mogen hebben.
Dat kan alleen met je neusje te poederen?
quote:
Niets mis met niet 24/7 de burgertrut uithangen. Het is niet zo dat mensen die dat doen, een lijn op tafel leggen op woensdagmiddag terwijl de kleine op de grond een puzzle in elkaar legt in de achterstandswijk.
Nog niet nee

quote:
Als we zoiets doen is ons kind gewoon van zaterdagmiddag tot maandagavond weg.
Waarom heb je dan een kind om het hele weekend weg te geven?
quote:
Liever een paar punten en normaal gedrag vertonen dan jezelf klem zuipen en voor lul zetten want alcohol is prima en drugs are bad hmmkay. :')
Waarom vergelijk je dit nu ineens met iets wat totaal niet aan de orde is? Ik heb niks gezegd over alcohol hoor :') dat jij dit gaat vergelijken zegt genoeg :)
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:47:03 #265
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181254251
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:28 schreef KREEFTx het volgende:
Jij had toch een kind en dan zit je te snuiven???

Ps mag ik je koffer lenen?
TS heeft het blijkbaar niet helemaal goedzitten in de bovenkamer als je zoiets doet. Arm kind.
#KICKOUTZP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')